Jenna Mäkikyrö

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jennasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:34

5-Suosikki
39
7%
4
31
6%
3
28
5%
2
38
7%
1
64
12%
0-Inhokki
353
64%
 
Ääniä yhteensä: 553

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Disaster » 27 Loka 2014 00:32

^ Ja mä en ymmärrä mikä tuossa Jennassa on hyvännäköistä?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Loka 2014 00:32

Joni-fanit eivät varmaan koskaan tule antamaan anteeksi tätä Jennalle! Sama ilmiö oli Janican kaudella, kun häädöstä pelastunut asukas laittoi äänestykseen jonkun toisen, joka sitten häädettiin. Muistan vieläkin miten katkeria Amandan fanit olivat Terhille ja syyttivät tätä koko tapahtuneesta. :bidmouth:

No, tasataan vaakaa ja nostetaan Jennan pisteitä. Hänen ansiostaan kauden yliarvostetuin pelle saatiin pois talosta! :weeee:

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Naamis » 27 Loka 2014 00:32

Disaster kirjoitti:^ Ja mä en ymmärrä mikä tuossa Jennassa on hyvännäköistä?
:D

Pakko tehdä heti selväksi se että Jenna EI ole hyvännäköinen?
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja RedMal » 27 Loka 2014 00:34

Naamis kirjoitti:Olen alkanut epäillä, että tällä palstalla suurin osa kirjottajista on katkeroituneita naisia jotka ovat jostakin syystä kateellisia nuorelle hyvännäköiselle tytölle. Kun kerran näin kovin vihaavat Jenna. En ymmärrä mikä tuossa Jennassa nyt muutoin on niin kamalaa?

Ehkä vähän Danin vietävissä, mutta onko se nyt sitten niin kauhean paha synti?
Olen 26-vuotias mies, katkera toki saatan olla, mutta se ei tähän vaikuta. Jenna on inhokkini koska hän on ilkeä, itsekeskeinen ja lapsellinen. Ei välitä yhtään muiden tunteista, tekee juuri niinkuin itse haluaa. Paitsi jos Dani sanoo toisin.

Edit. Ja juu. Jenna oli nätti tullessaan taloon, mutta niin vain se sisäinen rumuus ottaa vallan ulkoisestikin.

Allaolevalle orkulle taaskin sanon, että Joni hyvinkin mahdollisesti saattaa olla Jennan kaltainen, mutta ei yleensä käyttäytynyt niin talossa. Ja se on tärkeintä.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Loka 2014 00:35

^ Eipä mikään ihme että tuli Jonin kanssa juttuun. Tuo kuvaus nimittäin oli täydellisen osuva Joniin. :D

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Eney » 27 Loka 2014 00:37

Naamis kirjoitti:Olen alkanut epäillä, että tällä palstalla suurin osa kirjottajista on katkeroituneita naisia jotka ovat jostakin syystä kateellisia nuorelle hyvännäköiselle tytölle. Kun kerran näin kovin vihaavat Jenna. En ymmärrä mikä tuossa Jennassa nyt muutoin on niin kamalaa?

Ehkä vähän Danin vietävissä, mutta onko se nyt sitten niin kauhean paha synti?
Onko tämä jonkinsortin rölläys ... :scratch

No, mielestäni Jenna on itseasiassa ihan hyvännäköinen nuori nainen. Tykkäsin myös kovasti, kun leikkasi tuon sivukaljun. Sopii tosi hyvin hänelle. Ja tatskat kivannäköisiä myös. (Tosin ihan kaikkia en ole lähikuvasta vielä nähnyt.) Ja omistaa myös hyvin kauniin lauluäänen. Mutta Jennaa rumentaa todella paljon hänen käytöksensä. Huutaminen, kiljuminen, dramaattisuus ja huomionhakuisuus. Onneksi sitä TÄTÄTÄTÄTÄ -ääntelyä ei hetkeen ole tullut. Lensi miltei joka kerta silloin joko live kiinni kokonaan, tai toiseen kameraan.
Myöskin replat "Oiiikeeeestiii!" "Kerro nyt jo!" "Mikset sie kerro!" "Mikä on?" "Lopeeetaaa!" ovat erittäin puhki jo.
Olisi varmasti kivempi asukas, mutta tuo Danin läsnäolo vain tyhmentää.

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Disaster » 27 Loka 2014 00:38

Naamis kirjoitti:
Disaster kirjoitti:^ Ja mä en ymmärrä mikä tuossa Jennassa on hyvännäköistä?
:D

Pakko tehdä heti selväksi se että Jenna EI ole hyvännäköinen?
Kyllä koska itse otit mahdollisen kateuden esille. Aika vaikea olla kateellinen pömppövatsasta, aknesta ja hampputukasta.

Jenna on itserakas ja itsekeskeinen pissis jonka maailma pyörii oman navan ympärillä. Välillä myös tietysti Danin kalun ympärillä
Kova valehtelemaan: "emmie oo mittää teheeny!!!". Valittaa koko ajan, oli kyse sitten siitä että jotain tarvis tehdä tai olla tekemättä. En vaan keksi juurikaan mitään positiivista.

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Liito » 27 Loka 2014 00:41

Naamis kirjoitti:Olen alkanut epäillä, että tällä palstalla suurin osa kirjottajista on katkeroituneita naisia jotka ovat jostakin syystä kateellisia nuorelle hyvännäköiselle tytölle. Kun kerran näin kovin vihaavat Jenna. En ymmärrä mikä tuossa Jennassa nyt muutoin on niin kamalaa?

Ehkä vähän Danin vietävissä, mutta onko se nyt sitten niin kauhean paha synti?
No mitäpäs jos vaikka lukisit tätä ketjua taaksepäin etkä alkais vähän epäillä päin persettä.


-Säälimätön valehtelu
-Kivun esittäminen
-Minäminäminä-asenne
-Rääkyminen

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja KariTa » 27 Loka 2014 00:42

Yllä olevien syiden lisäksi jatkuva kameroiden huomioiminen. Kukaan ei ole tainnut koko BB:n historiassa varmistaa niin usein "oonko mää kuvassa" kuin Jenna.

Tosin ei Jenna mikään inhokki mulle ole, nykyisistä asukkaista menee keskikastiin.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Naamis » 27 Loka 2014 00:42

RedMal kirjoitti: Olen 26-vuotias mies, katkera toki saatan olla, mutta se ei tähän vaikuta. Jenna on inhokkini koska hän on ilkeä, itsekeskeinen ja lapsellinen. Ei välitä yhtään muiden tunteista, tekee juuri niinkuin itse haluaa. Paitsi jos Dani sanoo toisin.
Miten se ilkeys ja itsekeskeisyys sitten näkyy? Ihmettelen vain kun olen jonkun verran 24/7:aa seurannut enkä tällaista ole huomannut.

Tuo mitä nimimerkki Eney sanoi kailottamisesta ja huutamisesta niin se toki vähän ärsyttää, mutta en noita laske miksikään merkeiksi pahasta luonteesta, vain ärsyttäviksi tavoiksi. Ja vaikka vähän itsekeskeinen välillä olisikin niin entäs sitten? Sellaisia ihmiset joskus ovat. Minusta itsekeskeisyys ei ole mikään Jennaa määrittävä, hallitseva luonteenpiirre.

Ihmettelen vain kun täällä on joka asukkaan ketju täynnä inho-kommentteja. Omat mielipiteeni näistä asukkaista eivät ole läheskään näin synkkiä, oikeastaan vain Jonathanista ja Danista on negatiivisia fiboja, muut 10 asukasta ovat minusta pääosin mukavan oloisia. Tylsiä ehkä, mutta mukavia. Tuntuu että jos täällä huomataan Jennassa vähän "itsekeskeisyyttä" tai Tuulikissa hieman "pelurin" elkeitä, niin onkin jo aika lynkata koko asukas siihen vedoten ettei hän olekaan itse täydellisyys.

No toisaalta kai minun pitäisi olla iloinen, on varmaan aika paljon mukavampaa seurata BB:tä kun ei pidä koko ajan synkistellä kaikille asukkaille :D
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 27 Loka 2014 00:43

Olis kiva joskus nähdä peilin takaa kuvattuna se pettymys kun jenna kameraa vilkaistaessa näkee, että kamera kuvaa muualle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
cartman
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 26 Loka 2014 23:39
Paikkakunta: korso

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja cartman » 27 Loka 2014 00:45

nimenomaan tuo kiljuminen ja huutaminen on ollut se asia mikä on eniten jennassa ärsyttänyt ennen tätä viikkoa ja etenkin tätä iltaa. kun tässä parisen kertaa tuli 24/7 katsottua niin kanavaahan siinä piti suunnilleen vaihtaa kun jennan mikki niin kovalla että rääynnästä meinas korvat hajota. kivikon jälkeen osasi jonkin aikaa käyttäytyä mutta nyt taas lipsuu.

no, tämä ilta vaan kruunasi kaiken tämän ärsytyksen jennaa kohtaan. saas nähdä kuinka pitkälle neiti talossa pötkii. toivottavasti ei tämän pitemmälle.
1# JONI !
- tuija, jonathan
-- dani
--- jenna

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Naamis » 27 Loka 2014 00:49

No kaikki tuo kivun esittäminen, kameroiden tsiigailu yms. Itse en jaksa tällaisesta hermostua. Jenna kohtelee kuitenkin kanssa-asukkaitaan hyvin ja eikö se ole pääasia?
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Disaster » 27 Loka 2014 00:51

Just laittoi yhden parhaista ystävistään häätöön, että jooh... :imrgreen:
Nussii joka yö niin ettei muut saa nukuttua. Vie toisilta meikkejä ja vaatteita. Noin niinkuin esimerkkeinä.

Pääasia mulle on kuitenkin oma katselunautinto.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Loka 2014 01:00

Vaikuttaa kyllä siltä, ettei Jennaa vittuakaan kiinnosta, että hänen vuokseen Joni lähti talosta, vaikka olin kuitenkin siinä luulossa, että olivat talossa hyviäkin kavereita. Ehkä Jonillakin vähän silmät avautu, ettei tätä muijaa todellisuudessa kiinnosta kuin oma napa ja Dani. Alkaa pikkuhiljaa tämä räkättirastas valua takas sinne mistä alotettiinkin eli pohjasakkaan.

Hyvä taktinen valintahan Joni oli, sitä en kiellä, ja kuten koko viikon toitotin, Jenna oli hyvä murhaaja. Näkyy, että on ennenkin valehdeltu.

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Eney » 27 Loka 2014 01:00

Naamis kirjoitti:Jenna kohtelee kuitenkin kanssa-asukkaitaan hyvin ja eikö se ole pääasia?
Disaster kirjoitti:Just laittoi yhden parhaista ystävistään häätöön, että jooh... :imrgreen:
Nussii joka yö niin ettei muut saa nukuttua. Vie toisilta meikkejä ja vaatteita.
Se, että "kohtelee kuitenkin kanssa-asukkaitaan hyvin" ei enää riitä. Sen verran on miinuspisteitä tytöllä aivan kaikista muista asioista. Kuten joku jo sanoi, voisit vaikka lukaista tämän koko keskustelun läpi.
Ja mitä edes tarkoitat tuolla "hyvällä kohtelulla?" Jenna sanoo "kiitos" ja "ole hyvä?" :bidmouth:
Ja eiköhän kaikki asukkaat tuolla "käyttäydy hyvin" toisiaan kohtaan.
Muutenhan eivät enää talossa olisi? Hmm. ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Loka 2014 01:02

Mielestäni on hauskaa, että samat ihmiset jotka toivoivat Jonilta kylmää peliä, ovat nyt ihan turhautuneina kun Jenna pelasikin tällä lailla Jonin pois. Eikö Jennan kohdalla pelaaminen olekaan sitten niin siistiä?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ramasee » 27 Loka 2014 02:18

Jenna veti kyllä murhaaja roolinsa hyvin, siitä pakko antaa pisteet. En ois ikinä uskonu Jennaa murhaajaksi, jos ei ois ollu tuota, että katsojat saa valita.

Harmittaa kyllä ihan suunnattomasti, että tämän takia Joni lähti. Hyvin kyllä valitsi uhrit, hitsit ku ois ollu vielä kolmas, ois ollu jännä nähä kuka se olisi ollut.

Muuten Jenna on kyllä pohjilla, mutta tämän viikon ajan likka oli oikein mainio, siis tämän tehtävän osalta. Danissa roikkumissa ei jaksa katella ja muutenkin ääntä ei jaksa kuunnella, mitään järkevää sanottavaa ei tämän suusta kuule. Ois kiva nähä Jenna ilman Dania tai oikeastaan vaan se hetki kun Dani häädetään ja Jenna jää, sen jälkeen Jenna vois häipyä vaikka saman tien.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ripsa » 27 Loka 2014 02:24

Kyllä minusta tämä patja voisi lähteä ihan ensin, säästyisimme paljolta rääkymiseltä.

wayne99
Asukaskokelas
Viestit: 111
Liittynyt: 16 Loka 2014 10:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja wayne99 » 27 Loka 2014 08:25

Aasi numero 2 ulos ja äkkiä talosta ei jaksa kattoa tätä rääkymistä enää
tä tä tä tä tä tä tä tä tä tä tä tä ....

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Taika » 27 Loka 2014 09:56

DosterMan kirjoitti:Olis kiva joskus nähdä peilin takaa kuvattuna se pettymys kun jenna kameraa vilkaistaessa näkee, että kamera kuvaa muualle.
Minä bongasin tämän herkkupalan eilen makkarissa. Kamera kuvasi kauempaa ja Jenna varmisteli lähikameralta, että kuvataanko. No, ei kuvattu. Naama suppuun kiukkusena ja lupaavasti alkanut mikä lie lässynlää Danille ei saanutkaan jatkoa.
Naamis kirjoitti: Minusta itsekeskeisyys ei ole mikään Jennaa määrittävä, hallitseva luonteenpiirre.
Ja minusta nimenomaan on. Se ja huomionhakuisuus, joka sitten taas juontaa juurensa siitä itsekeskeisyydestä. Ja tietysti mukavuudenhalu ja laiskuus, jotka nekin tuntuvat johtuvan itsekeskeisyydestä. "ei mun tartte, muut tehköön mun puolesta, emmää jaksa, joku muu maksakoon ja tehköön, emmä osaa, emmä halua, ei mun tartte"

Itsekeskeisiä teinejä on maailma pullollaan, BB:ssäkin ollut paljon viihdyttävämpiäkin sellaisia. Ei kyllä tämä tyttö kiinnosta pätkääkään asukkaana. Nähty! Jossei, ni voin hidastaa seuraavan yläasteen kohdalla ja ottaa päiväannokseni sieltä.
Kuva

wayne99
Asukaskokelas
Viestit: 111
Liittynyt: 16 Loka 2014 10:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja wayne99 » 27 Loka 2014 10:58

Maikkarilta tulleen keskustelun mukaan Dani myönsi Antdelle että Jenna on raskaana. No nyt sitten luulisi tuottajan laittavan Jennan suoraan ulos talosta :bidmouth: Voi Voi tätä tornion pikkutyttöä mihin on itsensä laittanut.. Toivottavasti nyt lentää talosta pois ja Dani persässä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”