Jonathan Silfver

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonathanista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:27

5-Suosikki
73
13%
4
40
7%
3
29
5%
2
35
6%
1
75
13%
0-Inhokki
332
57%
 
Ääniä yhteensä: 584

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Jokke » 01 Marras 2014 21:38

Tuo "tapa se" nyt oli ihan hauskaa huumoria jonka jopa minä ymmärsin huumorina ja en pidä Jonathanista.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Zeus » 01 Marras 2014 21:48

Aikani tuumittuani päättelen, että vesilasin kaataminen kanssapelaajan niskaan oli Jonathanin källi, jollaisia pääkaupunkiseudun bb-yhteisö on Jonathania neuvonut tekemään. Hyvä källi on kuitenkin sellainen, että lopuksi uhrikin nauraa. Tämän Jonathan on unohtanut koulutuksestaan. Jonathan ei osaa tehdä källejä, mutta kun voittajaksi pääsee källejä tekemällä, niin pakko yrittää.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 01 Marras 2014 23:24

salatupakalla taas. tupakkaa on aamuksikin ja illaksi. Olis hyvä källi, ku joku etsis Thanin kätköäni ja piilottaisi ne. Voiko nostaa metelin kadonneesta tavarasta, jos sitä ei alunperinkään ollut olemassakaan.

On kyllä itsekäs ihminen. Kääntää päälaelleen asiat, oikeuttaan kaiken itselleen selityksillään.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Defendant » 01 Marras 2014 23:49

Hmm, Jonathan on hankala henkilö siinä mielessä että tosiaan saa tuolla tehdä melkein mitä tahansa ilman että siihen puututaan. Fanit rakastaa, vihaajat vihaa. Mulle riittää se, että tiedän millainen ihminen Jonathan todellisuudessa on ja minunkaltaisiani myös varmasti riittää joidenka silmissä Jonathan on totaalinen p*skanjauhaja eikä mitään muuta. En jaksa edes pahoittaa mieltäni kun en tuolla hänen kanssaan onneksi joudu elämään.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Hilma » 02 Marras 2014 23:15

Taika kirjoitti: Kiusaamiskortti oli outo.
Ei toi "kortti" mulle ainakaan mitenkään yllärinä tullu. Tämä siis pääteltynä ihan Joonatanin käytöksestä talossa, niin hyvässä kuin pahassakin.
missmoon kirjoitti:Myös minua on kiusattu, koska olen ollut ylikiltti (piirre, josta olen aktiivisesti opetellut eroon) ja antanut käyttää itseäni kynnysmattona. Jonathanista taas ei saa kynnysmattoa tekemälläkään.
Et voi tietää minkälaista Joonatania on kiusattu ja mistä syystä.
Ei ole yhtä ainoaa tapaa reagoida kiusaamiseen eikä yhtä ainoaa tapaa yrittää paikata vahinko.
Naamis kirjoitti:Siis hetkinen nyt. Sen mitä itse tiedän introvertti/ekstrovertti asiasta, niin ei kyllä kukaan introvertti kerjää noin paljon huomiota mitä Jonathan tekee.
No tuota... Esim. näyttelijöissä on paljon introverttejä, koomikoissa varsinkin. Hiljattain valitettavan edesmennyt Robin Williams yhtenä esimerkkinä mainittakoon. Ei viissin ihan vastaa sitä mielikuvaa mikä täälläkin monella näyttää itroverttiyteen taipuvaisista tyypeistä olevan?

Aika moni näyttelijä on ääneen pohdiskellut että esiintyminen on hyväksynnän hakemista. Se mulle tulee Joonataninkin käytöksestä usein mieleen. Se lisäksi näyttää olevan paljon enemmän kotonaan kun saa olla takavasemmalla vaikka sinne etuoikeelle talossa yleensä päätyykin.

Liito
Intruuderi
Viestit: 297
Liittynyt: 29 Elo 2014 19:29

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Liito » 02 Marras 2014 23:42

Eli jos on kiusattu joskus on ok käyttäytyä kuin kusipää sen jälkeen. Okei.



Laitas Hilma linkkiä noihin moniin koomikoihin ja näyttelijöihin missä kertovat millaista olla introvertti, ja kiinnostaa ketkä kaikki sellaisia ovat.

Kiinnostais siis ihan oikeesti tutustua paremmin aiheeseen.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Naamis » 03 Marras 2014 00:06

Älkää nyt vain sanoko että tämä kuvotus on menossa finaaliviikolle kun ensi viikolla kaikki on häätöäänestyksessä.

En ole koskaan antanut ainuttakaan ääntä Big Brotherissa, mutta jos nyt olisi miinusäänet käytössä niin nyt takuulla lähettäisin muutaman kappaleen.

Sanokaapa, onko Jonathan koko kauden aikana käynyt kertaakaan syvällistä, vuorovaikutuksellista keskustelua kenenkään kanssa? Kysellyt toiselta hänen elämästään tai mielipiteistään? Kehunut jotakuta? Sanonut jotakin itseironista?

Ei ole. Aina kun tämä kuvotus avaa suunsa niin sieltä tulee loputonta spekulointa ja muille vittuilua.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Marras 2014 00:15

^ Onpas. Jonathan on käynyt todella monet syvälliset ja mielenkiintoiset keskustelut monesta eri aiheesta. Koosteissa niitä ei ole vaan nähty. Ja on se siellä kehunutkin ihmisiä, ihanaa Annaa ja kaunista Jennaa kuulunu.

Jonathan osaa olla ärsyttävä ja vittumainen, mutta ei se nyt mikään demoni ole.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Marras 2014 00:21

Olen niiiin paljon yrittänyt ymmärtää miksi Jonathania vihataan niin kovasti. Onhan Jonathan välillä ylimielinen ja pätee helposti ja osaa ärsyttää, mutta näitä "kamalin asukas ikinä" -heittoja en vieläkään ymmärrä.
Kaipa täältä foorumilta löytyisi Jonathanin sanoja ja tekoja jotka ovat menneet minulta ohi, mutta en jaksa sellaisia kaivella, kun en tiedä miltä päiviltä live-ketjusta niitä etsisin.
Nuo veden heittämiset Tuulikin päälle oli kyllä iso miinus, mutta en tuosta vielä mitään kovin suurta miinusta anna. On niitä viinejäkin muiden asukkaiden päälle aiemmillakin kausilla lentänyt. Pääasia ettei ala laseja heittämään tai nyrkillä hakkailemaan. Pelkkä veden heitto ei tee kenestäkään hirviötä, vaikka todella törkeä teko onkin.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Naamis » 03 Marras 2014 00:21

Dorothy kirjoitti:^ Onpas. Jonathan on käynyt todella monet syvälliset ja mielenkiintoiset keskustelut monesta eri aiheesta. Koosteissa niitä ei ole vaan nähty. Ja on se siellä kehunutkin ihmisiä, ihanaa Annaa ja kaunista Jennaa kuulunu.
Itsellä pyörii 24/7 "radiona" päällä enkä ainakaan ole tällaisia huomannut. Jonathanin keskustelut tuntuvat menevän jatkuvasti sillä tavalla että hän kertoo mitä mieltä hän itse on. Todella usein toistuva töksäytys Jonathanilla on "en mä sitä tarkottanu". Jotenkin tuo ei vaan osaa keskustella vuorovaikutuksellisesti, niin että kyselisi toiselta "mitäs mieltä sinä muuten olet".

Voin sanoa että en muista kertaakaan kuulleeni Jonathanin kehuneen ketään. Ei vaan muistanpas, kerran sanoi Annalle "mä pidän susta niin paljon, sen takia mä kiusaan sua". Hurraa!
orgasmienkeli kirjoitti:Olen niiiin paljon yrittänyt ymmärtää miksi Jonathania vihataan niin kovasti. Onhan Jonathan välillä ylimielinen ja pätee helposti ja osaa ärsyttää, mutta näitä "kamalin asukas ikinä" -heittoja en vieläkään ymmärrä.
Kaipa täältä foorumilta löytyisi Jonathanin sanoja ja tekoja jotka ovat menneet minulta ohi, mutta en jaksa sellaisia kaivella, kun en tiedä miltä päiviltä live-ketjusta niitä etsisin.
Nuo veden heittämiset Tuulikin päälle oli kyllä iso miinus, mutta en tuosta vielä mitään kovin suurta miinusta anna. On niitä viinejäkin muiden asukkaiden päälle aiemmillakin kausilla lentänyt. Pääasia ettei ala laseja heittämään tai nyrkillä hakkailemaan. Pelkkä veden heitto ei tee kenestäkään hirviötä, vaikka todella törkeä teko onkin.
No jos vertaa vaikka vihaamaasi "Hesselihösseliin", niin talokäyttäytymisen perustreella Joni vei Jonathania ihan 100-0 mitä tulee asiallisuuteen ja kanssa-asukkaiden kunnioittamiseen.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Marras 2014 00:26

Juu törkeisiin tekoihin tHan pystyy. Olisi saanut ehkä pöllimiset ja veden kaatelut jäädä tekemättä, mutta en kyllä julistaisi häntä kamalimmaksi ikinä. Onhan niitä Teijoja ja Andreaksia tässä kymmenen vuoden aikana ollut jotka ovat kymmenen kertaa ikävämpiä ihmisiä kuin Jonathan.
Mutta katsojat tarvitsevat jonkun superinhokin ja sen roolin on tällä kaudella saanut Jonathan.
Tylsempää olisi kuitenkin ollut ilman tätä monipuolista persoonaa joten on paikkansa ansainnut finaalissa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Naamis » 03 Marras 2014 00:26

Ja se mistä olen oikeasti 99% varma, niin mitään itseironista Jonathan ei takuulla ole sanonut :bidmouth: Ei kertaakaan mitään itseironiaan viittaavaakaan. Tästä voin lyödä vetoa.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Marras 2014 00:29

Mun mielestä Jonathan on tämän kauden mielenkiintoisin asukas. Oikeastaan ainoa syy miksi jaksan seurata tätä kautta näin aktiivisesti.
Jonathan ei ole mikään perusmukava ihminen, ei todellakaan, mutta tuonut taloon elämää ja tapahtumia ja aiheuttanut mussa sekä naurua että raivoa. Haluan mielummin katsella asukasta joka herättää tunteita kuin tylsiä, mukavia tyyppejä jotka eivät tee mitään. BB on kuitenkin viihdeohjelma.

Jonathan rulettaa [smilie=thefinger.gif]
you've got the dream but not the drive

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Marras 2014 00:33

Naamis kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Olen niiiin paljon yrittänyt ymmärtää miksi Jonathania vihataan niin kovasti. Onhan Jonathan välillä ylimielinen ja pätee helposti ja osaa ärsyttää, mutta näitä "kamalin asukas ikinä" -heittoja en vieläkään ymmärrä.
Kaipa täältä foorumilta löytyisi Jonathanin sanoja ja tekoja jotka ovat menneet minulta ohi, mutta en jaksa sellaisia kaivella, kun en tiedä miltä päiviltä live-ketjusta niitä etsisin.
Nuo veden heittämiset Tuulikin päälle oli kyllä iso miinus, mutta en tuosta vielä mitään kovin suurta miinusta anna. On niitä viinejäkin muiden asukkaiden päälle aiemmillakin kausilla lentänyt. Pääasia ettei ala laseja heittämään tai nyrkillä hakkailemaan. Pelkkä veden heitto ei tee kenestäkään hirviötä, vaikka todella törkeä teko onkin.
No jos vertaa vaikka vihaamaasi "Hesselihösseliin", niin talokäyttäytymisen perustreella Joni vei Jonathania ihan 100-0 mitä tulee asiallisuuteen ja kanssa-asukkaiden kunnioittamiseen.
Enkö täällä ole jo aika monta kertaa sanonut, että Jonin ulkomaailman synnit (joista tiedän liikaa että voisin ne sivuuttaa) painoivat eniten?

Ei tämä kommenttisi nyt oiiikein anna vastausta sille mitä minulta on mennyt ohi. Kyse ei ole siitä etten uskoisi katsojien arviointikykyyn, mutta omiin silmiini ja korviini ei ole osunut mitään kovin pahaa Jonathanista.

Avatar
Tiki
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Loka 2014 21:17
Paikkakunta: Tampere

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Tiki » 03 Marras 2014 00:41

orgasmienkeli kirjoitti:
Naamis kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Olen niiiin paljon yrittänyt ymmärtää miksi Jonathania vihataan niin kovasti. Onhan Jonathan välillä ylimielinen ja pätee helposti ja osaa ärsyttää, mutta näitä "kamalin asukas ikinä" -heittoja en vieläkään ymmärrä.
Kaipa täältä foorumilta löytyisi Jonathanin sanoja ja tekoja jotka ovat menneet minulta ohi, mutta en jaksa sellaisia kaivella, kun en tiedä miltä päiviltä live-ketjusta niitä etsisin.
Nuo veden heittämiset Tuulikin päälle oli kyllä iso miinus, mutta en tuosta vielä mitään kovin suurta miinusta anna. On niitä viinejäkin muiden asukkaiden päälle aiemmillakin kausilla lentänyt. Pääasia ettei ala laseja heittämään tai nyrkillä hakkailemaan. Pelkkä veden heitto ei tee kenestäkään hirviötä, vaikka todella törkeä teko onkin.
No jos vertaa vaikka vihaamaasi "Hesselihösseliin", niin talokäyttäytymisen perustreella Joni vei Jonathania ihan 100-0 mitä tulee asiallisuuteen ja kanssa-asukkaiden kunnioittamiseen.
Enkö täällä ole jo aika monta kertaa sanonut, että Jonin ulkomaailman synnit (joista tiedän liikaa että voisin ne sivuuttaa) painoivat eniten?

Ei tämä kommenttisi nyt oiiikein anna vastausta sille mitä minulta on mennyt ohi. Kyse ei ole siitä etten uskoisi katsojien arviointikykyyn, mutta omiin silmiini ja korviini ei ole osunut mitään kovin pahaa Jonathanista.
Katsoitko äskeistä Talk Show -lähetystä? Jonathan ei osoittanut minkäänlaista katumusta vesilasi-episodista, ei edes kuultuaan yleisöstä buuauksia. Ei näe koskaan mitään vikaa itsessään eikä omista todellakaan minkäänlaista itseironian häivääkään.

Yksinkertaisesti mulkku, joka saa itselleen energiaa muiden lyttäämisestä. Varmasti aiheuttaa tilanteita eikä ole tapetti, mutta tällaiselle asukkalleko soisi voiton? En vaan kykene ymmärtämään.
Viimeksi muokannut rink, 03 Marras 2014 01:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu turha sana...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Marras 2014 00:47

En nyt mistään voitosta ole puhunut! :shock: Kyllä minustakin Jonathanissa on puolia, miksi en hänelle voittoa haluaisi.
Ihmettelen vaan näitä "koskaan en ole aikonutkaan äänestää, mutta tälle haluaisin miinukset antaa" -kommentteja. Mielestäni kuitenkin tässä 10 vuoden aikana on ollut mukana sellaisia ihmisperseitä, etten ymmärrä miksi Jonathan kuuluisi pahimpiin.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 03 Marras 2014 01:00

Jos nyt mietitään syitä, miksi minä, joka en ole koskaan äänestänyt, haluaisin antaa Jonathanille miinusääniä, niin täältä pesee:
-Annan viinin varastaminen
-Armin/yhteisen Bayleysin varastaminen
-Yhteisten röökien jemmaaminen ja salapolttaminen
-Ylenpalttinen päteminen, "ole hiljaa kun minä puhun", tämä on FAKTA
-"Ne ei mulle voi mitään" ja keskaria perään puhuessaan tuotannosta
-Kauhea irvinauru, tilanteessa jossa joku muu on mokannut tai Jonathanin mielestä kaipaa pientä palautusta
-Jatkuvat törkeät vastauksen ja nokkavus Marille talkkarissa
-Muiden epäonnistumisesta nauttiminen ja niiden alleviivaaminen
-Läyhääminen ja muiden kannustaminen samaan toimintaan (lähinnä Tuija), samaten esim Annan uhkailu olemattomilla sääntörikkeillä
-Dippien heitteleminen seinälle, ja muu yleinen sikailu halloweenbileiltana
-"Mä saan tehdä mitä mä haluan, muut täällä on vaan asukkaita eikä mun tarvi ottaa niitä huomioon!"

Yleisesti vastenmielinen, itserakas, huomiota kerjäävä, muita alistamaan pyrkivä minäminäminä pikkurotta. Sympatiaa tai empatiaa muita kohtaan en ole liikaa nähnyt, ilkeilyä ja pahan mielen aiheuttamista sitäkin enemmän. Kehuu toista vain omaa asemaansa pönkittääkseen. Itselle selkeä ykkösinhokki koko kaudella, ja ylipäänsä ihminen jollaisia en halua omaan lähipiiriin missään nimessä.
Anna 247!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Marras 2014 01:15

Näiden kaikkien SBB kausien asukeista Jonathan on omalla "listallani" takuuvarmasti top3 raivostuttavimman asukin joukossa. Inhoamista tai vihaamista on montaa eri tasoa eli toki tässä katsomisessa pitää olla tolkku mukana. Kyse on vain viihdeohjelmasta jne.

Tänä kautena olen toki ehtinyt katsomaan tai oikeastaan kuuntelemaan (lähes aina taustalla) BB:tä hyvin runsaasti. Ehkä enemmän, kuin aikaisimpina kausina.

En pidä Jonathanista. Tämän voisi kiteyttää siten, että Jonathan on kaikkitietävä, itsekäs, ilkeä, raukkamainen (esim. tarvitsee seuraajia, ennen kuin uskalsi alkaa sanomaan asioita suoraan jne.), suvaitsematon muita manipuloiva tyyppi.

Ja ei. Jonathan ei ole pelkästään huonojen ominaisuuksiensa summa. Toki löytyy hyviäkin puolia, mutta ikävä kyllä ne negatiiviset asiat painavat enemmän.

Esimerkiksi tässä vesilasiepisodissa ei ole pelkästään kyse veden kaatamisesta vanhemman ihmisen päälle, vaan myös siitä kuinka Jonathan hetkeä aiemmin piti palopuheita (Tuijalle saunassa) kiusaamista vastaan. Samalla Jonathan sanoi, että on kärsinyt itse "2,5 kk kiusaamisesta"...viitaten selvästi nimeämiseen. (ei siis siihen, että hänestä olisi muka puhuttu talossa pahaa) Ristiriitaisia puheita (seuraajille) verrattuna tekoihin.

Jos Jonathan olisi oikeasti/aidosti kiusaamista vastaan miksi tämä kiusaa muita ihmisiä? Sekä verbaalisesti, että tekoina. (esim. vedenheitto, räkänaurut, toistuva pahan puhuminen seläntakana "seuraajan" kanssa jne.)

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Marras 2014 01:20

Ei yhtään lääketieteellisiä termejä (tiedätte kyllä mitä tarkoitan) tai henkilökohtaisuuksiin menoja tai off-topiccia enää. Rink

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Marras 2014 01:21

Hyviä perusteluja kyllä rinkiltä ja Sirpsalta! :thumbsup
Itse pidän pahimpana näitä viinien varasteluita ja myös sitä tekopyhyyttä.
Laskee kyllä tämä tyyppi listassani kovaa tahtia, mutta ei missään nimessä kuulu kauden inhokkeihini, eikä varsinkaan kaikkien aikojen inhokkeihin.
Tuon "saan tehdä mitä haluan" -asenteen löydän aika monelta hyvältäkin asukkaalta, mutta ymmärrän että se ärsyttää.

Avatar
bossassbitch
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Loka 2014 08:20

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja bossassbitch » 03 Marras 2014 01:30

Naamis kirjoitti:Älkää nyt vain sanoko että tämä kuvotus on menossa finaaliviikolle kun ensi viikolla kaikki on häätöäänestyksessä.

Sanokaapa, onko Jonathan koko kauden aikana käynyt kertaakaan syvällistä, vuorovaikutuksellista keskustelua kenenkään kanssa? Kysellyt toiselta hänen elämästään tai mielipiteistään? Kehunut jotakuta? Sanonut jotakin itseironista?

Ei ole. Aina kun tämä kuvotus avaa suunsa niin sieltä tulee loputonta spekulointa ja muille vittuilua.
Itseasiassa viimeeksi tänään Jonathan 1. sanoi Annaa älykkääksi vaikka antaakin itsestään hömelön kuvan 2. Kehui Armin huulipunaa 3. Kysyi Leylalta mitä tämä puuhaili viime kesänä.

Jonathan on myös useaampaankin otteeseen jutellut Armin kanssa heidän koiristaan ja Armin kukkaharrastuksesta. Lisäksi mun silmään on pistänyt useampiakin syvällinen ja vuorovaikutuksellinen keskustelu Jonathanin ja asukkaan x välillä kauden aikana.

Pieniä asioita ja vaikka Jonathan on itsekäs ja usein ilkeä ihminen, on tyhmää sanoa, etteikö hän koko kauden aikana olisi osoittanut mitään mielenkiintoa muihin asukkaisiin jnejne.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Defendant » 03 Marras 2014 01:37

^ Toivoisin ettei Jonathanista alkaisi mitään mikrotason väittelyä milloin ja miten Jonathan on toiminut epäitsekkäästi. Fanit pyrkivät argumentoimaan oman suosikkinsa vihaajien mielipiteitä vastaan viimeiseen pisaraan asti. Tämä skenaario on nähty jo "Johanna Pulkkinen" -ketjussa aikoinaan.

Ilmeisesti (palstan) yleinen ja vallitseva mielipide on pääosin negatiivinen. Johan se näkyy noissa äänestystuloksissakin. Selkeä inhokki monien päivien ajalta. Se kertoo mielestäni aika kattavasti millainen Jonathan on ihmisenä ja siellä vaakakupin toisessa päässä painaa kuitenkin huomattavasti "isommat" asiat kuin se että "mitä Leyla on tehnyt viime kesänä" -kysymys.

(oma mielipide)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”