Andte Gaup-Juuso

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Andtesta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:48

5-Suosikki
284
55%
4
93
18%
3
70
13%
2
32
6%
1
21
4%
0-Inhokki
19
4%
 
Ääniä yhteensä: 519

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Jokke » 04 Marras 2014 17:11

lake79 kirjoitti:Voi hyvää päivää tätä Saamen lippu-episodia Andtelta. .
Kyseessä on hyvin riidanhaluinen henkilö humalassa. Seiskan lööppejä odotellessa: BB-Andte riehui helsinkiläisessä yökerhossa!

Tiesikö hän itse Ahvenanmaan lipun? Jos ei, niin voi tunkea sen saamen lippunsa sinne minne ei aurinko paista!

pihlaja
Juonittelija
Viestit: 182
Liittynyt: 26 Elo 2014 09:46

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja pihlaja » 04 Marras 2014 17:16

semale kirjoitti:
melissa kirjoitti:Jussi saa taas selän takana puukkoa oikein kunnolla [smilie=a_happyhappy.gif]
Tottahan Jenna puhui, Jussin tulon jälkeen Andte on muuttunut. Onko kyse sitten Jussista vai alkaako oikea Andte puskea esiin, se on tietty eri asia.
Eli miten Andten käytös on muuttunut?
Viimeksi muokannut Ancalagon, 04 Marras 2014 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty livekeskustelusta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2014 17:19

pihlaja kirjoitti:
Eli miten Andten käytös on muuttunut?
Alkanut sanomaan enemmän, kuin sanan päivässä.
a walking disaster

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 04 Marras 2014 17:23

knocker kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:
Eli miten Andten käytös on muuttunut?
Alkanut sanomaan enemmän, kuin sanan päivässä.
Mäkin ihmettelin, että mikäs puheripuli sille on iskenyt. :imrgreen: (ei huono asia ollenkaan)
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Disaster » 04 Marras 2014 17:30

Jokke kirjoitti:
lake79 kirjoitti:Voi hyvää päivää tätä Saamen lippu-episodia Andtelta. .
Kyseessä on hyvin riidanhaluinen henkilö humalassa. Seiskan lööppejä odotellessa: BB-Andte riehui helsinkiläisessä yökerhossa!

Tiesikö hän itse Ahvenanmaan lipun? Jos ei, niin voi tunkea sen saamen lippunsa sinne minne ei aurinko paista!
Onneksi vain kännissä (omasta mielestäni ei tosin silloinkaan). Moni asukkaista haastaa riitaa kännissä JA selvinpäin.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 04 Marras 2014 17:31

Jonayla kirjoitti:
knocker kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:
Eli miten Andten käytös on muuttunut?
Alkanut sanomaan enemmän, kuin sanan päivässä.
Mäkin ihmettelin, että mikäs puheripuli sille on iskenyt. :imrgreen: (ei huono asia ollenkaan)
Hyvä vain että Andte on alkanut puhumaan ja sanomaan mielipiteitään! Koko kauden ajanhan Andte on ollut hiljaa. Katsellut vääryyksiä ja vaiennut.
Tottakai se noita joitakin talon ihmishirviöitä nyt harmittaa kun Andte viimein sanoo ihan asiasta omankin sanansa. Sekoittaahan se toki talon dynamiikkaa.
Taisi alkaa tuo Jennan Andte-inho siitä Halloween-bileiden tupakkaepisodista kun Andte puolusti Jussia sen sijaan, että olisi hyväksynyt Danin varkauden vaikenemalla.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja biggis » 04 Marras 2014 21:51

Minusta on jotenkin epä-Andtemaista, että kiusottelee Annaa niistä kahdesta pisteestä. Armikin antoi Andtelle pisteitä, mutta ei vaan uskalla sille sanoa mitään, koska kuulemma ei Antde ole semmoinen, että sanoo. Andte on hieno ihminen, mutta toisen guilt trippaus ei ole hieno asia, etenkään jonkun sellaisen kuin Anna. Tai hankkis pallit ja valittaisi sitten Armillekin.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 04 Marras 2014 22:04

biggis kirjoitti:Minusta on jotenkin epä-Andtemaista, että kiusottelee Annaa niistä kahdesta pisteestä. Armikin antoi Andtelle pisteitä, mutta ei vaan uskalla sille sanoa mitään, koska kuulemma ei Antde ole semmoinen, että sanoo. Andte on hieno ihminen, mutta toisen guilt trippaus ei ole hieno asia, etenkään jonkun sellaisen kuin Anna. Tai hankkis pallit ja valittaisi sitten Armillekin.
Annan pisteet tuntuvat Andtesta erityisen pahalta, koska Andte on aina pitänyt Annasta. Anna taas ei missään vaiheessa kautta ole pitänyt Andtesta, mutta pitää paljon esim.Jonathanista ja se on mietityttänyt itseäni pitkään. Kun lukee Annan profiilisivulta millaisia ihmisiä Anna arvostaa ja millaisia ei arvosta niin sen pitäisi olla juuri toisinpäin.

Se, että Annan ja Andten välit on tuollaiset on mielestäni surullista, koska siinä on kauden kaksi parasta asukasta ja isoimmat voittajasuosikit. Ja pistän nuo huonot välit lähes pelkästään Annan piikkiin vaikka Anna on ollut ykkössuosikkini ensimmäiseltä viikolta asti.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2014 22:09

Andtea vaivaa selvästi ainakin se, kun Anna arvosteli hänen syömistapaansa. Sellainen saattaa loukata hyvinkin paljon. Mä olen aika tarkkahaukka, jos jonkun syömistavat ärsyttää, mutta talossa en tällä kaudella ole kiinnittänyt huomiota muiden, kuin Jarnon syömiseen negatiivisessa mielessä.
Itsellä tuli mieleen, että Anna pelkää Andten olevan kova vastus kilpailijana.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja KariTa » 04 Marras 2014 22:13

Minua ärsyttää myös syönnin aikana maiskuttajat. Enkä ymmärrä jos joku sen huomauttamisesta hermostuu, sen kun syö suu kiinni jos ei sitten halua tahallaan ärsyttää muita. Pikkasen naurettavaa jos Andte siitä loukkaantuu.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 04 Marras 2014 22:18

kärpänen kirjoitti: Annan pisteet tuntuvat Andtesta erityisen pahalta, koska Andte on aina pitänyt Annasta. Anna taas ei missään vaiheessa kautta ole pitänyt Andtesta, mutta pitää paljon esim.Jonathanista ja se on mietityttänyt itseäni pitkään.
Annan pisteet tulivat Andtelle tosiaan tosi yllätyksenä. Andtella on mielestäni ollut kuva, että heillä on tosi hyvät välit ja nyt nuo pisteet kumosivat Andten oletukset täysin. Mielestäni Andte tuli tosi epävarmaksi noista Annan antamista pisteistä ja epävarmuuttaan sitten kiusoittelee. Mutta voisihan tuosta nyt päästää irti, eikä loppu viikkoa tuosta kiusoitella.

Itse tunnistan itseäni tuosta Andten käytöksestä. Jos mua huomautetaan jostain asiasta ja se jää kaivelemaan, saatan, ottaa asian esiin vitsailemalla. Silloin asia on ollut itselleni niin iso, etten voi päästää siitä jostain syystä irti, mutta en osaa olla siitä vihainenkaan, kuitenkin se jollakin tavalla kaivelee. Jos mulle olisi vaikka sanottu, että ahmitpa pullasta ison palan, niin seuraavan kerran tyypin kanssa pullaa syödessä saattaisin sanoa, että katsoppa nyt kuinka ison haukun otan. :bidmouth: Vaikea selittää...

Samoin kuin kärpäsellä mua on harmittanut koko kauden, että näillä kahdella kovasti pitämälläni asukkaalla ei ole kolahtanut ainakaan Annan puolelta yhtään yhteen. Odotin lähentymistä, kun pääsivät kellariin samalle puolelle, mutta sitä ei tullut. Ehkä lapinmies on kuitenkin liian "yksinkertainen"/yksoikoinen, että Anna kokisi hänet läheiseksi. No, aina ei voi voittaa. :(
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja biggis » 04 Marras 2014 22:29

kärpänen kirjoitti: Annan pisteet tuntuvat Andtesta erityisen pahalta, koska Andte on aina pitänyt Annasta. Anna taas ei missään vaiheessa kautta ole pitänyt Andtesta, mutta pitää paljon esim.Jonathanista ja se on mietityttänyt itseäni pitkään. Kun lukee Annan profiilisivulta millaisia ihmisiä Anna arvostaa ja millaisia ei arvosta niin sen pitäisi olla juuri toisinpäin.
Anna on mielestäni ollut aika neutraali Andtea kohtaan koko kauden. Alkukaudesta monesti jutteli Andten kanssa, mutta Andte ei ole tullut juttelemaan oikeastaan kertaakaan Annan kanssa. Ja viimeaikoina ei juuri ollenkaan kummankaan puolista kommunikaatiota. Jos nyrkkipumpussa tykkää kuitenkin, niin kai se on Andtenkin aika oppia, että asiat voi olla yksipuolisia, jos niitä ei koskaan osoita.

Ja minusta Andte on poika vielä. Itseään pitää miehenä, jonka ei tarvitse edes käytöstapojaan muuttaa. Joku on nyt pojalla hattuun noussut ja se ei vie edes voittoa, mikä on Andten omalta kannalta haitallista. Voi lähteä mopo käsistä.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 04 Marras 2014 22:34

biggis kirjoitti: Alkukaudesta monesti jutteli Andten kanssa, mutta Andte ei ole tullut juttelemaan oikeastaan kertaakaan Annan kanssa.
Oot oikeassa tuossa, Anna monta kertaa on haastatellut Andtea pitkäänkin. Andte ei vaan tunnu olevan hirveän helposti lähestyttävä tyyppi, eikä nuo ole löytäneet mitään yhteistä aihetta mistä jutella.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 04 Marras 2014 22:46

Jonayla kirjoitti:Samoin kuin kärpäsellä mua on harmittanut koko kauden, että näillä kahdella kovasti pitämälläni asukkaalla ei ole kolahtanut ainakaan Annan puolelta yhtään yhteen. Odotin lähentymistä, kun pääsivät kellariin samalle puolelle, mutta sitä ei tullut. Ehkä lapinmies on kuitenkin liian "yksinkertainen"/yksoikoinen, että Anna kokisi hänet läheiseksi. No, aina ei voi voittaa. :(
Veikkaan sen syyn löytyvän juurikin tuosta Andten "yksinkertaisuudesta", jollaisena Anna on mielestäni koko kauden ajan nähnyt Andten. Annahan muuten sanoo profiilisivullaan ihannemiehestään, että "hauska ja verbaalisesti taitava pitää olla" mikä on mielenkiintoista siinä mielessä, että juuri verbaalisesti heikkolahjaisimmat Andte ja Dani ovat ne henkilöt joiden kustannuksella Anna on naureskellut näiden kuukausien aikana eniten ja joiden kanssa Annaa on vähiten kiinnostanut lähentyä.

Tämä puoli on voinut jäädä monilta Annasta huomaamatta, mutta joku saattaa esim.muistaa sen bileillan keskeltä kautta missä humalainen Andte jutteli Jonin ja Annan kanssa sohvilla. Anna naureskeli monta minuuttia Andten puhetavalle ja vaikeuksille muistaa jonkun biisin sanoja, joita Anna toistuvasti pyysi Andtea lausumaan vain voidakseen jatkaa nauramista. Sääliksi kävi silloin Andtea, joka ei silloinkaan nähnyt mitä Anna hänestä todellisuudessa ajattelee. Samassa tilanteessa Anna myös yritti nololla tavalla tehdä pilkkaa saamelaisista esittämällä Andtelle johdattelevia kysymyksiä esim.saamelaisten suhtautumisesta homoseksuaalisuuteen. Anna osoitti siinä tilanteessa omaavansa todella ummehtuneita ja sivistymättömiä ennakkoluuloja saamelaisista, ja siten myös Andtesta. Hävetti silloin Annan puolesta.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja biggis » 04 Marras 2014 22:57

kärpänen kirjoitti:
Tämä puoli on voinut jäädä monilta Annasta huomaamatta, mutta joku saattaa esim.muistaa sen bileillan keskeltä kautta missä humalainen Andte jutteli Jonin ja Annan kanssa sohvilla. Anna naureskeli monta minuuttia Andten puhetavalle ja vaikeuksille muistaa jonkun biisin sanoja, joita Anna toistuvasti pyysi Andtea lausumaan vain voidakseen jatkaa nauramista.
No justiinsa. Mä kyllä muistan tämän. Annahan sanoi silloin aivan selvästi kerran tai useammin, että mä en naura sulle Andte. Anna yritti kaivaa vaan niitä jotain laulun sanoja jotka jotenkin sopi sopivasti sen ja Jonin väliseen hirtehiseen huumoriin. Sitäpaitti Anna oli kännissä kuin käki ja kikatti vähän kaikelle. Andtella ei tietenkään mitään tajua ollut, ottaa ittensä huumorilla, vaan tönkköön tapaansa ihmetteli vaan tilannetta. Eiköhän tuolla isompiakin syntejä ole tapahtunut. Musta se oli vaan ihmistyyppien yhteensopimattomuutta...
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja Hilma » 04 Marras 2014 22:59

biggis kirjoitti:Anna on mielestäni ollut aika neutraali Andtea kohtaan koko kauden. Alkukaudesta monesti jutteli Andten kanssa, mutta Andte ei ole tullut juttelemaan oikeastaan kertaakaan Annan kanssa.
Mieheksi joka on ollut talossa todella passiivinen sosiaalisten suhteiden saralla, tää ottaa kummallisen henkilökohtaisesti sen ettei joku olekaan henkiystävä.

Jos suhde Joonataniinkin on/oli niin tärkeä kuin parin viime päivän jauhamisista on saattanut päätellä, miksi Andte ei ole SyMyn jälkeen erityisemmin edes yrittänyt pitää yhteyttä yllä? :scratch
kärpänen kirjoitti:Annan pisteet tuntuvat Andtesta erityisen pahalta, koska Andte on aina pitänyt Annasta. Anna taas ei missään vaiheessa kautta ole pitänyt Andtesta, mutta pitää paljon esim.Jonathanista ja se on mietityttänyt itseäni pitkään. Kun lukee Annan profiilisivulta millaisia ihmisiä Anna arvostaa ja millaisia ei arvosta niin sen pitäisi olla juuri toisinpäin.
Voiskohan jopa olla niin, että Anna tuolla talossa näkee ja huomaa kanssa-asukkaistaan sellaisia asioita jotka jäävät kameran kautta välittymättä? :blackeye

Andte kuuluu --tai kuului vielä pari pv sitten-- kategoriaan "Asukkaat joista haluaisin pitää kun ei ole oikein mitään syytä olla tykkäämättäkään." Se mikä mua on eniten tässä häirinnyt on jurotus. Näkyy että Andtea joku/jokin risoo mutta se ei sano mitään ja jaksaa kanniskella sitä jotakin mukanaan päiväkausia, tekemättä asialle mitään. Tuosta on tullut sellainen fiilinki, että A taitaa olla melko herkkähipiäinen ja pitkävihainenkin. Nyt kun se on vihdoin avannut suunsakin, vaikutelma on pelkästään vankistunut.

Ei tästä ny mun kirjoissa kovin hyvää voittajaa tulekaan. :ilie: Onneks on Anna vielä. :tu

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 04 Marras 2014 23:06

biggis kirjoitti:No justiinsa. Mä kyllä muistan tämän. Annahan sanoi silloin aivan selvästi kerran tai useammin, että mä en naura sulle Andte. Anna yritti kaivaa vaan niitä jotain laulun sanoja jotka jotenkin sopi sopivasti sen ja Jonin väliseen hirtehiseen huumoriin..
Anna nauroi siinä tilanteessa nimenomaan Andtelle ja hänen puhetavalleen, ihan sama mitä Anna siinä väitti kai sen nyt näki ihan selvästi mistä siinä oli kyse. Anna on ainoa 5 pisteen asukas minulla ja ollut sitä kauden alusta asti, joten älä ainakaan puolueellisuudesta epäile sanojani. Se oli yksi harvoja hetkiä tällä kaudella, kun on hävettänyt Annan käytös ja siksi se on jäänyt niin vahvasti mieleen.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja biggis » 04 Marras 2014 23:15

kärpänen kirjoitti: Anna nauroi siinä tilanteessa nimenomaan Andtelle ja hänen puhetavalleen, ihan sama mitä Anna siinä väitti kai sen nyt näki ihan selvästi mistä siinä oli kyse. Anna on ainoa 5 pisteen asukas minulla ja ollut sitä kauden alusta asti, joten älä ainakaan puolueellisuudesta epäile sanojani. Se oli yksi harvoja hetkiä tällä kaudella, kun on hävettänyt Annan käytös ja siksi se on jäänyt niin vahvasti mieleen.
En mä epäile sun näkemystäsi ollenkaan, mutta mulla nyt silti on toinen näkemys asioista. Mä uskon edelleen, että Anna on niin vilpitön ihminen, että se ei vaan nyt valehtele. Se voi saada noitamaisen naurukohtauksen päissään ja se ei vaan naureskele ihmiselle ja jos sanoo, että "mä en naura sulle vaan ihan muulle", niin miksi näin olisi? Jos jollakin tarpeeksi pitkä timeshift niin Antde sanoi jotain hassua, ja sitä sitten tolkottivat siltä päissään, että "sano se joku semmonen perävakomurha uusiks tai mitä oli se eka mitä sanoit" (en muista mikä se oikeasti oli), Mutta jos tästä Andte otti itteensä...no tuskin edes muistaa koko tilannetta. Mua ei kiinnosta ollenkaan mikä numero sulla on Annan kohdalla. Sunnuntaina kattellaan kannatukset.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 04 Marras 2014 23:31

biggis kirjoitti:Mä uskon edelleen, että Anna on niin vilpitön ihminen, että se ei vaan nyt valehtele. Se voi saada noitamaisen naurukohtauksen päissään ja se ei vaan naureskele ihmiselle ja jos sanoo, että "mä en naura sulle vaan ihan muulle", niin miksi näin olisi? Mua ei kiinnosta ollenkaan mikä numero sulla on Annan kohdalla.
Ei varmaan kannattaisi kenestäkään ajatella noin sinisilmäisesti. Annakaan ei ole täydellinen ja voi sanoa ääneen asioita mistä todellisuudessa tuntee eritavalla. Kauden mittaan on käynyt ihan riittävän selväksi, että Tuulikin lisäksi Anna on pitänyt vähiten talon asukkaista Andtesta ja Danista ja se on toki ihan ok. Henk.koht en vain pidä niistä syistä miksi Anna mielestäni näin tuntee, varsinkin Andtea kohtaan.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja biggis » 04 Marras 2014 23:51

kärpänen kirjoitti: Ei varmaan kannattaisi kenestäkään ajatella noin sinisilmäisesti. Annakaan ei ole täydellinen ja voi sanoa ääneen asioita mistä todellisuudessa tuntee eritavalla. Kauden mittaan on käynyt ihan riittävän selväksi, että Tuulikin lisäksi Anna on pitänyt vähiten talon asukkaista Andtesta ja Danista ja se on toki ihan ok. Henk.koht en vain pidä niistä syistä miksi Anna mielestäni näin tuntee, varsinkin Andtea kohtaan.
Oikea elävä Anna nyt vaan ei ole saanut oikein kontaktia Andteen, vaikka ihmisten päässä olevat virtuaaliset Annat ja Andtet tuntisivat kaikenlaisia lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan. Ei se ole pettymys, vaan reality checkin aika. Vaan onhan tässä aikaa vielä tilanteen muuttua. Annaa ainakin spessukyvyllään aisti jo, että nyt kaikki ei ole ihan kohdallaan :).

Hei, jatketaaks Annasta vaikka Anna ketjussa ;).
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 05 Marras 2014 05:06

Minusta Andte on BB Suomi 2014 -kilpailun aikana verkostoitunut hyvin kaikkien muiden kilpailijoiden kanssa ja itse arvostan sitä, että hän ei ole mielestäni missään vaiheessa arvioinut toisia kilpailijoita esimerkiksi heidän ihonvärinsä tai sukupuolisen suuntautumisensa vuoksi negatiivisesti.

Andte on saamani vaikutelman perusteella tullut toimeen hyvin kaikkien kilpailijoiden kanssa ja vaikuttaisi siltä, että hän on myös ystävystynyt monien kanssa.

Jos en ole ymmärtänyt ihan väärin, niin Andte ihan selvästikin piti/pitää Nimosta ja Jonista, heistä ihmisinä, sellaisina kuin he ovat.

Andte sanoi mm. Jonista jo aikaisin kilpailussa, että Joni on "erilaisin meistä kaikista, mutta ei paha ollenkaan". Nimon kanssa heillä oli omanlaisensa "ottelut", mutta uskoisin, että paljon paremmassa hengessä ja meiningissä, koska he olivat Kiron Kivikossa.

Andte pitää erityisesti varmaankin Jarnosta ja Danista, uskoisin.

Jussi K:n kanssa Andte on varmasti aina kuin veljeksiä -tyyliin, erilaisia, mutta samanlaisia bailaajia, mutta myös rauhallisia ja fiksuja. Broideja.

Olen melko varma siitä, että Andte voittaa BB Suomi 2014 -kilpailun. Minusta hän on hieno voittaja.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

saralina
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Syys 2014 18:15

Re: Andte Gaup-Juuso

Viesti Kirjoittaja saralina » 05 Marras 2014 11:23

kepakko kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:Edelleen olen sitä mieltä, että kovin helpolla Andte tulee kuittamaan sen satatonttua, kun marraskuun lopussa viimeinen vihdoin astuu voittajana ulkomaailmaan. Eihän tässä Andtessa ihmisenä sinällään mitään vikaa ole; vähän jäyhä, reilu tyyppi, hyvä kilpailija, ahkera suorittaja, mutta edelleen ei minusta ole esittänyt talossa mitään niin erikoista, että antaisin tälle voiton. Jos kilpailu käydään Andten ja Annan välillä, Annalle suon voiton.
Mielipiteet jne., eikä tämä varmaan Andten ketjuun kuuluisi, mutta pisti silmään. Andte ei siis ole tehnyt mitään tarpeeksi erikoista, mutta soisit voiton Annalle? Anna nyt on vähiten tehnyt mitään erikoista vaikka onkin ystävällinen ja hyväsydäminen and so on. Andte nyt kuitenkin on ollut kivikossa ja nyt syysmyrskyssä.

Jos Andten pahin vastoinkäyminen talossa on se, että joku on hänelle huomauttanut mässyttämisestä, niin melko hyvin on pojalla asiat olleet talossa syysmyrskyistä huolimatta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”