Jenna Mäkikyrö

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jennasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:34

5-Suosikki
39
7%
4
31
6%
3
28
5%
2
38
7%
1
64
12%
0-Inhokki
353
64%
 
Ääniä yhteensä: 553

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja henkka » 06 Syys 2014 00:51

Jenna on kyllä antanut minulle paljon nauruja tällä viikolla Jenna shown ansiosta sekä Joonatanin kanssa höpsöilessä. Lisäksi Danin ja Jennan koomista teini pariskunta suhdetta on hauska katsoa. Jenna saa minun puolesta vielä pysyä. :)

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja chamomile » 06 Syys 2014 10:20

Jennaa käy sääliksi. Tuo Danin käytös on niin persiistä. Anteeks vaan. Toistaiseksi Jenna on yrittänyt kysyä, että mikä mättää tai istunut hiljaa, kun toinen morkkaa. Otan osaa, että tuollainen kaveri tuli vastaan talossa.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Esther » 06 Syys 2014 10:24

hanna75 kirjoitti:Jenna on melkein klassinen wannabe -tyyppi, teiniangsti ja -pissis -ääliö -tapaus, mutta ei kovin poikkeuksellinen, eikä millään muotoa edes kovin erikoinen tai erityinen, jos ajatellaan 10-vuotista BB-historiaa.

Hän on itse omien BB-talossa kertomiensa lausuntojen perusteella aika riippuvainen huomiosta ja siitä, että hänellä on aina joku, kuka tahansa, vierellään. Hän ei osaa olla yksin ollenkaan. Jenna asuu hautausmaan naapurissa ja pelkää vainajia.

Jennan koulunkäyntiavustajana toimiva äiti soittaa hänelle tunnin välein joka päivä. Jenna silti arvelee olevansa aivan erilainen kuin äitinsä ja enemmänkin samankaltainen kuin isänsä. Jos Jenna tarvitsee jotain, kuten uuden puhelimen, niin sen ostaa hänen isoäitinsä ja jos äidiltä ei saa jotain, niin Jenna soittaa isälle, joka sanoo: "No okei, mie oon siinä viiden minuutin päästä".

Jenna kertoi tänään Danille ja Jonathanille, että hän on sanonut yhtä omaisiinsa kuuluvaa henkilöä h*oraksi ja että katuu sitä. Dani ja Jonathan totesivat, että "Oletko sanonut äitiäsi h*oraksi?" ja Jenna myönsi, että näin on käynyt.

Itse toteaisin, että kaikki kunnioitus ja arvostus tuollaisen Jenna -tyyppisen henkilön, heidän esikoisensa, vanhemmille. Heille hän on arvokas ja rakas, mutta BB-talossa hän tekee itsestään mielestäni niin täydellisesti nolon ja epämiellyttävän, idiootin vaikutelman, että hänen vanhempinaan yrittäisin jotenkin estää häntä mokaamasta itseään ja elämäänsä enää enempää.
Niin samaa mieltä! Jos olisin tämän teinin äiti niin nopeasti kotiin...... :totallybored:

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ripsa » 06 Syys 2014 17:23

Olen tässä vaiheessa jo täysin kyllästynyt tämän likan jatkuvaan älämölöön ja itsensä esiin työntämiseen. Aivan liian teini taloon, vaikka ikä näyttäisi toista. Tämän poistaisin ensimmäiseksi, jos se olisi mahdollista - ja alkuun ajattelin, että kappas ja kiva, että yksi nätti tyttökin tulee taloon pullukoiden lisäksi. Koko ajan huomiota kerjäävä ressukka. Huomion kerjääminen on niin noloa ja säälittävää, ettei sitä voi olla huomaamatta, vaikka olisi kuulosuojaimet korvilla.
Ulkonäkö pitää varmaan talossa pidempään kuin minä haluaisin, harmi!

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Syys 2014 17:34

Asukkaiden vanhemmat ja omaiset jätetään rauhaan. Heille ei tarvitse jaella ohjeita kuinka toimia jälkikasvunsa kanssa.

Avatar
jennajanica
Vaihtoasukas
Viestit: 344
Liittynyt: 27 Elo 2012 21:09

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja jennajanica » 06 Syys 2014 21:05

"LOPEETA, LOPEETA, LOPEETAAAAA!!!!!!!"

"AI VITTU! AI VITTU! AI VITTU!"

"EI HELEEVETTI! EI HELEEVETTIIIH!"

...En ihan oikeesti kestä tätä rääkyjää enää! Ärsyttää päivä päivältä enemmän. [smilie=a_listenuppunks.gif]
Kakan hajuinen poika :Love:

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja newman » 06 Syys 2014 21:18

ripsa kirjoitti:Ulkonäkö pitää varmaan talossa pidempään kuin minä haluaisin, harmi!
Kauneus on äänestyksissä iso miinus. Kaunis lentää helpommin ulos, koska miehet ei ole yhtä aktiivisia äänestäjiä kuin naiset.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Hensley » 07 Syys 2014 00:05

Kyllä ne amisteinit ja peräkammarinpojat varmaan jonkun verran kuitenkin äänestää joten pysynee talossa kohtuu pitkään.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Dille » 07 Syys 2014 01:01

Jenna on varsinkin juuri nyt erittäin viihdyttävä asukas. [smilie=a_cool.gif]

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja melissa » 07 Syys 2014 01:08

Kyllä Jenna on asukkaista sieltä värikkäimmästä päästä. Räiskyvä ja äänekäs, I like it. Ainoa miinus on idiootti-Danin kanssa vehtaus.

Matorotta
Finalisti
Viestit: 685
Liittynyt: 28 Elo 2012 00:57

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Matorotta » 07 Syys 2014 01:17

Tyhmä ku saapas ja ääntä lähtee ku sirkkelistä. Ohan tää parhailla hetkillään ihan OK, mutta emmä kovin kauaa jaksais katella.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja amanda » 07 Syys 2014 06:26

En tykkää tästä rääkyjästä, mutta en haluaisi häntä vielä poiskaan. Saattaa järjestää tilanteita jatkossa.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja chamomile » 07 Syys 2014 13:30

Tämä tyttö osaa pitää puolensa. Ja antaa miesten kuvitella, että pystyvät pyörittämään sitä miten vaan. Ei mikään tavallinen bimbo.

bomita
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Elo 2014 19:33

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja bomita » 07 Syys 2014 13:55

Tää on kyllä ehdoton inhokki. Pilalle lellitty kakara. Ulos talosta tai ainakin siirto kellariin, niin luovuttais itse :x

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja biggis » 07 Syys 2014 14:08

Jennasta on tulossa hyvää vauhtia inhokkini. Se on tuo sen tyrkkymäisyys joka on alkanut ärsyttämään. Eka tyrkytetään itseä Danille. Liekö se lukee pelikirjassa, kun on pakko vaan tunkea päälle kyhnäämään, vaikka väkisin.

Sitten tuo sen ääni. Okei se on ihan hauska vitsi, jos rääkäsee kerran tai ehkä kahdesti. Mutta sitten jos rääkyy, ihan vaan rääkymisen ilosta, niin se ei enää ole kivaa saati hauskaa. Kaunis lauluäänikin ilmeisesti olisi, mutta sitä sitä ei anneta ihmisten kuulla.

Sitten noi kaikenmaailman yölliset esitykset, joilla ihan selvästi haetaan itsestä hauskoja klippejä katsomoon. Odotetaan, että kamerat osoittavat yhteen paikkaan ja sitten alkaa show. Jotka eivät ole edes kovin hauskoja. Viimeöisen esityksen aikana painoin muten päälle ja lopulta laitoin bb:n pois kokonaan. Olin sitä ennen katsonut 2 tuntia, kun ihmiset kävelevät kävelymatolla ja olin siihen tyytyväinen, kunnes tämä rääkyhanhi tuli pilaamaan sen.

Lopuksi vielä tuo, että Jenga hengaa vain kahden ihmisen kanssa: Jonathanin ja Danin. Liekö se nykyään edes juttelee muiden kanssa, paitsi jos Jonathan tai Dani juttelee ja heittää jonkun kommentin väliin.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

alfa
Intruuderi
Viestit: 296
Liittynyt: 30 Elo 2014 15:00

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja alfa » 07 Syys 2014 14:12

Jennan huomiohakuisuus on kovin vaivaannuttavaa. Jonathanin kanssa tekemällä tekevät kohtauksia, joita sitten esittävät. Ja varmistaakseen huomionsa muija rääkyy aina välillä. Rääkyminen saa ainakin minut hulluksi.

Tyypillinen white trash -muija. Seuraavaksi voisi mennä Danin kanssa Satuhäihin.

Avatar
Seepras
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Syys 2009 20:58
Paikkakunta: Turku

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Seepras » 07 Syys 2014 14:36

Tää on mun ehdotin inhokki... Ihme teinipissis joka rääkyy joka asiasta. Huomiota haetaan kaikin mahdollisin keinoin. Tuollaiset ihmiset kierrän kaukaa.

Avatar
TanjaP
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Elo 2011 21:15

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja TanjaP » 07 Syys 2014 17:00

Tätä tyttöä ei vaan enää jaksa kuunnella,huutaa ja kiroilee ja
mitään "järkevää" en Jennan suusta kuullut. :td
Toivottavasti tulee talosta pian ulos tai joutuisi edes kellariin hetkeksi.Ero Danista ja Jonathanista tekisi hyvää,joutuisi muiden asukkaiden kanssa enemmän tekemisiin. :tu

lollero999
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 29 Elo 2014 14:45

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja lollero999 » 07 Syys 2014 17:01

Mahtava asukas mitä pidemmälle mennään niin alkaa asukkailla mennä hermo tähän rääkyjään saadaan jotain draamaa tuonne taloon :thumbsup :thumbsup

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Lulla » 07 Syys 2014 18:03

Mä sanoisin että puolten sekotus tai vaihto ratkasee mulla tän kohtalon.... ja miinus Dani tuasta..... hauskoja juttuja kyl mutta mutta..... en enää tykkää niin paljo ku ennen......
Glxblt?

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja hiileri » 07 Syys 2014 19:22

Vaikka Jenna on lähes äärimmäisen rasittava, niin talosta tulis todella harmaa ja tylsä ilman häntä.

Jonikin on rauhoittunut eikä Jonathan yksin mitään showta pahemmin pidä.

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja janes » 07 Syys 2014 19:30

Pilaa tuolla karseella rääkymisellä ja v*n huutamisella mahdollisuutensa. Mulla ainaskin vaihtuu heti kamera kun kiljukaula on äänessä. On ja pysyy nollassa.

Yleensä pyrin löytämään asukkaasta edes jotain positiivista, mutta Jenna ei ole käytöksellään tai sanomisillaan antanut siihen aihetta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”