Anna Ala-Salomäki

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Annasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:01

5-Suosikki
103
24%
4
95
23%
3
76
18%
2
58
14%
1
49
12%
0-Inhokki
41
10%
 
Ääniä yhteensä: 422

saralina
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Syys 2014 18:15

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja saralina » 12 Marras 2014 21:34

hanna75 kirjoitti:
Toki heistäkin puhutaan "selän takana", koska luonnollisesti nämä "Isä ja ottopojatkin" tarvitsevat jonkinlaisen henkireiän ja tavan käsitellä asioita ja tunteitaan tuollaisessa haastavassa tilanteessa.
Tässä jälleen kerran selitetään poikien ivailu "tunteiden purkamisella", mutta Annan ivailu on tietysti ilkeää.

Ja toisekseen, Annan poikaystävä oli työmatkalla Sveitsissä. Piste.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja KariTa » 12 Marras 2014 21:49

Annan olisi pitänyt pysyä pois tuosta Thanin jengistä, kyllä tuo alkaa jo olla yhtä pahaa kuin muittenkin läyhäilyt.
Samapa tuo lopputuloksen kannalta, Andte tämän vie kuitenkin ja ensi viikolla harva enää muistaa Annaa. Harmi kun pilaa pelinsä loppuvaiheilla.

Avatar
bossassbitch
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Loka 2014 08:20

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja bossassbitch » 12 Marras 2014 21:56

Tykkään Annasta, mutta ennemmin kuuntelen jopa Jennan huutamista ja valittamista, kun tämän jatkuvaa, erittäin kimakkaa laulua ja hyräilyä. Mitään keskusteluita en kuule, jos Anna on vieressä ulisemassa.

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 12 Marras 2014 22:09

Kiitos täältäkin hanna75 loistavasta puolueettomasta analyysistä :tu

Alkukauden hyvien hetkien takia suon Annalle 3.sijan, en missään tapauksessa tippaakaan parempaa sijoitusta. Se että Anna kuuluu nyt kieltämättä jo Jonathanin enkeleihiin, kertoo aika lailla miksi Annasta ei ole voittajaa.

*****************************
Andte on vuoden 2014 BB voittaja!

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja chamomile » 12 Marras 2014 22:19

Anna on ihan käsittämättömän liikuttava. Harvoin näkee noin vilpitöntä, hyväsydämistä, pohdiskelevaa ja hössöä ihmistä. :) Luonnonlapsi. Ulkonäkö vastaa täysin erikoisen herttaista luonnetta. Kuin pikkaisen sekaisin oleva keijukainen. :Love:

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Naamis » 12 Marras 2014 22:53

"Hei kultsi muistathan sitten että jos saat BB-taloon multa kirjeen ja sanon siinä 'lähden työmatkalle Sveitsiin' niin se tarkottaa että 'pysy puolueettomana'. Ymmärsitkö muru? Okei hyvä, puspus"
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja KariTa » 12 Marras 2014 23:01

^ Ja Anna sitten huippunäyttelijänä vetää Oscar-tasoisen roolin muka ymmärtämättä mitään etukäteen suunnitellusta juonesta. ;)

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Naamis » 12 Marras 2014 23:03

KariTa kirjoitti:^ Ja Anna sitten huippunäyttelijänä vetää Oscar-tasoisen roolin muka ymmärtämättä mitään etukäteen suunnitellusta juonesta. ;)
Niinpä.

Juuri tällaiset ylilyönnit täällä BBPlazalla harmittavat. Tehdään BB:stä joku äärimmäisen monimutkainen peli jossa käytetään ties mitä koodikieltä ja mietitään jokaista liikettä todella harkitusti. Tai sitten keittiöpsykologin koulutuksella vedetään jonkun henkilön yhden ominaisuuden perusteella äärimmäiset analyysit henkilön sielunmaisemasta.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 13 Marras 2014 02:38

En ole pariin päivään juurikaan vaivautunut seuraamaan 24/7:aa, joten en tarkalleen tiedä kuinka pahasti Jonathanin leiriin Anna on vajonnut, mutta väärä paikkahan tuo tosiaan on. Tietenkin jos vaihtoehtona on jauhaa ottopoikien kanssa, niin olisiko sekään sitten sen parempi vaihtoehto? Talo on niin kahtiajakautunut, ilmapiiri niin myrkyttynyt ja virikkeet niin nollissa, että aika omapäinen saa olla ettei tuohon läyhäämiseen ollenkaan sekaannu. Andtekin ehti haukkumaan Jonathania aika paljon ennen kuin tajusi ruveta ottamaan pientä hajurakoa ottopoikiin. Andten etuna on kuitenkin tuo että osaa tarvittaessa viettää pidempiäkin omissa oloissaan, Anna kaipaa enemmän seuraa, ja tarjolla oleva seurahan on mitä on.

Jonin häätö oli Annan kannalta todella paha käänne. Jos Joni olisi yhä talossa, hengailisi ja hassuttelisi Anna oletettavasti tämän kanssa ja välttäisi paskanjauhantaan sekaantumisen. Talo olisi ehkä muutenkin vähemmän kahtiajakautunut.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 13 Marras 2014 03:18

LuckyTheFox kirjoitti:En ole pariin päivään juurikaan vaivautunut seuraamaan 24/7:aa, joten en tarkalleen tiedä kuinka pahasti Jonathanin leiriin Anna on vajonnut, mutta väärä paikkahan tuo tosiaan on. Tietenkin jos vaihtoehtona on jauhaa ottopoikien kanssa, niin olisiko sekään sitten sen parempi vaihtoehto? Talo on niin kahtiajakautunut, ilmapiiri niin myrkyttynyt ja virikkeet niin nollissa, että aika omapäinen saa olla ettei tuohon läyhäämiseen ollenkaan sekaannu. Andtekin ehti haukkumaan Jonathania aika paljon ennen kuin tajusi ruveta ottamaan pientä hajurakoa ottopoikiin. Andten etuna on kuitenkin tuo että osaa tarvittaessa viettää pidempiäkin omissa oloissaan, Anna kaipaa enemmän seuraa, ja tarjolla oleva seurahan on mitä on.

Jonin häätö oli Annan kannalta todella paha käänne. Jos Joni olisi yhä talossa, hengailisi ja hassuttelisi Anna oletettavasti tämän kanssa ja välttäisi paskanjauhantaan sekaantumisen. Talo olisi ehkä muutenkin vähemmän kahtiajakautunut.
Juuri näin, ja mielestäni oivallisesti päätelty kirjoittajalta. Jonin häätö oli mielestäni koko BB-talon, niin asukkaiden kuin talon sisäisen dynamiikan että myös katsojien kannalta erittäin valitettavaa ja myös jonkinlainen käänteentekevä muutos, vedenjakaja itse kilpailun luonteessa.

Anna menetti eniten ja oli sydäntäsärkevää katsoa hänen suruaan hänen parhaan taloystävänsä menetyksestä.
Anna on kertonut ihan viime päivinäkin vielä nähneensä unia paitsi läheisistään, myös Jonista ja on todella koskettavaa, miten hän puhuu edelleen päivittäin Jonista.

Esimerkiksi eilen kun puhuttiin ihmisistä, joiden kanssa taloon tullessa ns. klikkasi heti, Anna sanoi, että hän ja Joni alkoivat vain puhua höpöttää luujauhoista ja ruumispölystä ja nauroivat samoille asioille.
"Ja kun mä sanoin Jonille kaikkia mun ajatuksia, niin Joni nauroi ja taputti käsiään niille. Meistä tuli heti ystävät".
Joni ja Annahan nukkuivatkin vierekkäin oikeastaan koko talossa olonsa ajan kuin sisarukset. Anna jopa uhmasi talon matroonaa, Tuulikkia, kun Joni ja Jussi K olivat murha -tehtävässä eristettyinä lisähuoneeseen, ja tällä välin makuuhuoneeseen piti pedata uudelleen vuoteet asukkaille.

Tuulikin mielestä syysmyrskystä palanneille asukkaille olisi pitänyt laittaa pedit ensin ja hän yritti määrätä Annaa laittamaan heille vuodevaatteita.

Anna sanoi, että "Mä laitoin mun ja Jonin pedin".

Tuulikki tähän: "No eihän se Joni kai palaa sieltä". (Häätöuhan alla oli samalla tavalla Jussi K, mutta Tuulikki luki hänet ottopoikiinsa ja oletti, että tämä palaa sieltä ja että Joni häädetään, niin kuin valitettavasti, joskin hyvin niukasti (0.13 % äänierolla) vrt. Joonaksen äänisaaliiseen, kävikin).

Anna kuitenkin ao. tilanteessa paineli menemään menojaan eikä totellut Tuulikin ohjeistusta.

Pitää muistaa, että Joni ei jostain syystä koskaan kuulunut Tuulikin ottopoikiin. Tuulikki piti myös Annaa täysin kehityskelvottomana, jopa Joniakin heikompitasoisena. Hän sanoi niin pk-huoneessa.

Tuulikki nimesi useinmiten juuri Annan ja Jonin häätöäänestyksissä, tosin niinhän nämä talon silloiset junioritkin toki tekivät vastavuoroisesti hänelle.
Eiväthän he niin tyhmiä ja kehityskelvottomia olleetkaan tai olekaan, etteivätkö he olisi aistineet ja ymmärtäneet tämän ikävän ja kitkerän, katkeran ja kostonhaluisen mummon pessimistisiä ajatuksia ja asenteita heihin nähden.

Tuulikin ja muiden Annaan nähden koko kauden ajan aliarvioiden ja "dissaten" suhtautuneiden, kuten Armin, joka aina Jonathanin peesissä syytti ja parjasi Annaa, olisi varmasti hyvä ja opettavainen kokemus nähdä Anna todellisena selviytyjänä finalistikolmikossa. Annahan pärjää jo nyt paremmin kuin nämä elähtäneet ja jo häädetyt "daamit" konsanaan koskaan.

Luulen ja toivon, että esimerkiksi Annaa kautta kauden väheksyneet ja pilkanneet sekä hänen kustannuksellaan huvitelleet, ilkeät Jonathan, Jenna ja Tuija tippuvat talosta Annaa aiemmin.

Suuri ilo se olisikin kaikille Annaa rakastaville ja hänen taloystävilleen, kuten Jonille, Nimolle ja Jarnolle ja meille katsojille, jos Anna voittaisi.

Uskon, että Anna on finaalissa vähintään 3. sijalla. Hän on talossa jäljellä olevista naispuolisista asukkaista kirkkaasti paras ja muutenkin koko kauden asukkaiden parhaimmistoa ehdottomasti.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 13 Marras 2014 04:45

Joni nyt ois mukana jauhamassa paskaa aivan varmasti joten tuskin ois hirveästi muuttanut asiaa :D

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Marras 2014 08:16

Veikkaan tota kolmatta sijaa, Anna ei minusta koskaan noussut todelliseksi haastajaksi, oli aika vaisu mutta niin olivat kaikki muutkin.

Kiva likka, mutta kivuus ei ole BB:ssä ollut pitkään aikaan mikä valtti.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Mour » 13 Marras 2014 10:22

Anna on hauska ja ihanan tunteikas tyyppi. Parasta esimerkiksi reaktiot kirjeitä luettaessa, yyy. :love61: Annan soisin istuvan talossa kahden viimeisen joukossa.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 13 Marras 2014 12:31

Mulla on alkanut mennä maku Annaan. :thumbsdown

Johtuuko se sitten Annan omista valinnoista käyttäytyä talossa kuten on käyttäytynyt, vai Annan lähipiirin viime päivien aggressiivisesta mainoskampanjasta? Mulla nimittäin ainakin aiheuttaa hyvin voimakkaan vastareaktion tuo tuollainen jatkuva tyrkyttäminen ja nettikampanjointi, Annasta kyhättyjen youtube-pätkien jakaminen jne.

Anna tietysti on tuosta surkeasta naisporukasta ainoa joka ylipäätään on ansainnut finaalipaikkansa, mutta voittoa mielestäni ei. Voittoon olisi vaadittu vähän enemmän suoraselkäisyyttä. Ja kykyä jättäytyä Jonathanin umpinolon läyhäporukan ulkopuolelle. Esim. nyt tätä kirjoittaessani kuulen Annan hihittelevän makeasti Jonathanin kettuillessa selän takana Pertin tsemppaavalle ja positiiviselle asenteelle: kukaan Jonathanin possesta kun ei kestä Pertin "tsemppi-kakkaa"... Sanojensa mukaan ei edes Anna.
Tässä muuten kuvaus juuri samasta tilanteesta:


http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... aa/4525698


Kaksikymppisen Annan avuttomuudesta ja arkitaidottomuudesta päätellen voi olettaa, että tämä on tottunut saamaan kaiken elämässään valmiina, valmiiksi tehtynä ja pureskeltuna. Tyyppi on äärimmäisen avuton reppana, jolla tulee vielä olemaan tuskainen matka edessään. Jos ei sitten poikaystävä jatka palvelemista ja asioiden tekemistä Annan puolesta... Ja ehkä suomalaisessa hyvinvointiyhteiskunnassa voi loppujen lopuksi selvitä aika pitkälle osaamatta oikeastaan kummempia perusarkitaitoja.

Finaalipaikka ehdottomasti ansaittu, voitto ei.

Avatar
BBV-C
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Loka 2014 00:30

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja BBV-C » 13 Marras 2014 13:54

Annan kohtaloksi taitaa koitua lyöttäytyminen Jonathanin porukan kelkkaan. Vähän sellainen väliinputoaja, joka ei koe oloaan hyväksi miesten joukossa ja joutui olosuhteiden uhrina valitsemaan väärän porukan.

Paremmalla castilla olisi varmasti ollut isommassa roolissa kauden aikana. Alussa oli yksi omista voittajasuosikistani, mutta loppua kohden alamäki on jyrkentynyt.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 13:56

Kauden viihdyttävin, hauskin ja paras asukas. Alkuvaikutelma vähän hömelöstä mutta fiksusta tytöstä vahvistui nopeasti eikä suosikkia tarvinnut vaihtaa koko kaudella. Ilman Jonathania Anna haastaisi Andten tosissaan voitosta, näin uskon, sillä Anna, Jonna ja Tuija on paras tyttöbondi ohjelman historiassa mutta Ankeuttajan piti tulla sekin pilaamaan :(. Jopa Nimo oli siedettävä siinä sivussa. Se tunnin hepuli alkukaudesta Kartanon makkarissa jäi kauden hauskimmaksi hetkeksi. Muita Annan tähtihetkiä on kaikki Isoveikan soittamiin kappaleisiin eläytyminen (hyvä musiikkimaku :tu ), ensimmäinen vierailu tutkimushuoneessa murhatehtävässä ja Always Look on the Bright Side of Life -tulkinta :bidmouth: . Anna pystyi myös tekemään itsestään huumoria ja nauramaan itselleen. Aina arvostettava piirre.

Viimeisillä viikoilla alkoi turnausväsymys painamaan mutta ihmekkö tuo kun kaikki parhaat kaverit on jo häädetty. Eniten Annassa jäi häiritsemään turha varovaisuus sanoissaan varsinkin omaa elämää koskien.

Ihmisenä Annasta kertoo paljon se, että kaikki pitivät Annasta kitkerää Tuulikkia lukuunottamatta (vaikka Anna oli se toinen joka Tuulikkia puolusti ja Jonathania moitti vesilasigatessa). Eipä näyttänyt Annan kikattelut tai yyyt paljon muita asukkaita häiritsevän. Andtekin piti niin paljon, että tuli selvästi surulliseksi Annan pisteistä ja perusteluista. Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.

Ois saattanut jäädä kausi kesken ilman Annaa ja saa Marika väistyä parhaan naisasukkaan paikalta syrjään. Lopputulema viis yyyyytä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 13 Marras 2014 14:18

aadeehoovee kirjoitti:Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.
Koska Annalla on mielikuva Andtesta (joidenkin positiivisten piirteiden lisäksi) yksinkertaisena, tavoiltaan vastenmielisenä ja verbaalisesti heikkolahjaisena junttina eikä hän jostain syystä ole oppinut tai halunnut koko kauden aikana muuttaa tätä asennettaan Andtea kohtaan. Tätähän Anna ei itse varmasti kysyttäessä myöntäisi, mutta tietyissä tilanteissa tuo on vain paistanut läpi kauden aikana.

Avatar
BBV-C
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Loka 2014 00:30

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja BBV-C » 13 Marras 2014 14:22

kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.
Koska Annalla on mielikuva Andtesta (joidenkin positiivisten piirteiden lisäksi) yksinkertaisena, tavoiltaan vastenmielisenä ja verbaalisesti heikkolahjaisena junttina eikä hän jostain syystä ole oppinut tai halunnut koko kauden aikana muuttaa tätä asennettaan Andtea kohtaan. Tätähän Anna ei itse varmasti kysyttäessä myöntäisi, mutta tietyissä tilanteissa tuo on vain paistanut läpi kauden aikana.
Oliko se Anna joka sanoi Andten muistuttavan poikaystäväänsä vai muistanko väärin? Tuo voisi olla yksi syy miksi pitää tarkoituksella hieman etäisyyttä.

Avatar
vanaja.
Mökkiläinen
Viestit: 209
Liittynyt: 31 Loka 2009 14:14

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja vanaja. » 13 Marras 2014 14:26

BBV-C kirjoitti:
kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.
Koska Annalla on mielikuva Andtesta (joidenkin positiivisten piirteiden lisäksi) yksinkertaisena, tavoiltaan vastenmielisenä ja verbaalisesti heikkolahjaisena junttina eikä hän jostain syystä ole oppinut tai halunnut koko kauden aikana muuttaa tätä asennettaan Andtea kohtaan. Tätähän Anna ei itse varmasti kysyttäessä myöntäisi, mutta tietyissä tilanteissa tuo on vain paistanut läpi kauden aikana.
Oliko se Anna joka sanoi Andten muistuttavan poikaystäväänsä vai muistanko väärin? Tuo voisi olla yksi syy miksi pitää tarkoituksella hieman etäisyyttä.

Ainakin Jonathan sanoi näin omasta miehestään.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja semale » 13 Marras 2014 14:33

kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.
Koska Annalla on mielikuva Andtesta (joidenkin positiivisten piirteiden lisäksi) yksinkertaisena, tavoiltaan vastenmielisenä ja verbaalisesti heikkolahjaisena junttina eikä hän jostain syystä ole oppinut tai halunnut koko kauden aikana muuttaa tätä asennettaan Andtea kohtaan. Tätähän Anna ei itse varmasti kysyttäessä myöntäisi, mutta tietyissä tilanteissa tuo on vain paistanut läpi kauden aikana.
Itse olen nähnyt Annan monta kertaa aloittavan keskustelua Andten kanssa, on yrittänyt puhua aiheista joista Andten voisi kuvitella avautuvan, kysellyt poroista, pyytänyt Andtelta tarinoita. Ja vastaanotto on Andten puolelta ollut aika vaisua, jurottamista tai ignooraamista.

Andten mielipide Annasta on ollut "Mitä minä sille Annalle ku se on "poikaystävä poikaystävä", mitä minä semmosesta kiinnostusin" ja loukkaantuminen Annan antamista pisteistä ja läpästä, kun Andte syö maskuttaen suu auki "Enhän minäkään sinulle varpaitten kaivelusta sano kun en halua loukata".

Kaikki eivät vaan kohtaa. Ja jos asenne naisia kohtaan on se, että niille puhutaan vain kun halutaan pilhua, niin siinäpä se. Voi jäädä useampikin nainen Andten hienoudesta mielellään osattomaksi.

saralina
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Syys 2014 18:15

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja saralina » 13 Marras 2014 14:36

semale kirjoitti:
kärpänen kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Mielenkiintoiseksi arvoitukseksi jää miksei nämä minun mielestä talon hienointa ihmistä koskaan löytäneet yhteistä säveltä.
Koska Annalla on mielikuva Andtesta (joidenkin positiivisten piirteiden lisäksi) yksinkertaisena, tavoiltaan vastenmielisenä ja verbaalisesti heikkolahjaisena junttina eikä hän jostain syystä ole oppinut tai halunnut koko kauden aikana muuttaa tätä asennettaan Andtea kohtaan. Tätähän Anna ei itse varmasti kysyttäessä myöntäisi, mutta tietyissä tilanteissa tuo on vain paistanut läpi kauden aikana.
Itse olen nähnyt Annan monta kertaa aloittavan keskustelua Andten kanssa, on yrittänyt puhua aiheista joista Andten voisi kuvitella avautuvan, kysellyt poroista, pyytänyt Andtelta tarinoita. Ja vastaanotto on Andten puolelta ollut aika vaisua, jurottamista tai ignooraamista.

Andten mielipide Annasta on ollut "Mitä minä sille Annalle ku se on "poikaystävä poikaystävä", mitä minä semmosesta kiinnostusin" ja loukkaantuminen Annan antamista pisteistä ja läpästä, kun Andte syö maskuttaen suu auki "Enhän minäkään sinulle varpaitten kaivelusta sano kun en halua loukata".

Kaikki eivät vaan kohtaa. Ja jos asenne naisia kohtaan on se, että niille puhutaan vain kun halutaan pilhua, niin siinäpä se. Voi jäädä useampikin nainen Andten hienoudesta mielellään osattomaksi.

Minun piti avautua juuri samaisesta asiasta, eli olen moneen otteeseen kuullut Annan kyselevän Andtelta erinäisiä asioita, mutta jos toinen vain kysyy ja toinen vain vastaa, niin väistämättä sitä hakeutuu niiden ihmisten ympärille, joiden kanssa keskustelu ei ole "väkinäistä", vaan vuorovaikutteista.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Anna Ala-Salomäki

Viesti Kirjoittaja Smaga » 13 Marras 2014 14:40

Eipä haittaa, Anna on löytänyt parempaa seuraa Jennasta, jonka kanssa hänellä on paljon yhteistä: kumpikaan ei osaa/ole kiinnostunut taloustöistä, Jonathan kelpaa miesseuraksi, kummaltakin riittää ääntä vaikka pienen kylän tarpeisiin. Vielä kun Jenna saisi hysteerisyyskohtauksia, neitoset menisivät täyssiskoista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”