Nimo Samatar

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Nimosta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:17

5-Suosikki
11
3%
4
16
4%
3
24
6%
2
31
7%
1
69
16%
0-Inhokki
268
64%
 
Ääniä yhteensä: 419

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 21 Syys 2014 23:07

Mahtaa tulla Kellarissa auvoiset oltavat kun Nimo itkee jo nyt suoristusrautaansa vaikka ei olla edes sinne puolelle päästy. Epäilen vahvasti et saattaapi hyvinkin olla ens viikon äänestyksessä koska eihän tuota jaksa kukaan kuunnella.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 22 Syys 2014 00:22

Mä edelleen tykkään Nimosta, suuri hahmo talossa eikä se oo onnistunut ainakaan vielä ärsyttämään mua :D.

Avatar
Mamucha
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Elo 2008 21:10

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Mamucha » 22 Syys 2014 00:58

Saisi mennä kotiin kasvamaan. Ei jaksa enää yhtään parkumista suoristusraudan takia kuunnella. En tajua miksi hakee edes taloon jos ei kestä mitenkään eroa suoristusrautansa kanssa. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja BBforever » 22 Syys 2014 07:39

Mä ymmärrän tuon suoristusrautajutun oikein hyvin. Tukka menee ihan pörrölleen ilman. Ja kyllähän NImo itsekkin yrittää välttää tuota itkemistään mutta BB talo vaan tekee ihmisen ihan höpsöksi.

:love61:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Taika » 22 Syys 2014 11:38

Nimo vihjailee ja vääntää ihan liikaa omaa viime viikkoista käytöstään BB:n, tehtävän ja käskyjen viaksi. Tämä valehtelee niin paljon, että taitaa itsekin uskoa osan stooreistaan? Yhdelle sanotaan yhtä ja toiselle toista, kolmannen kohdalla koko asiaa ei ole edes tapahtunut.

Ymmärtääkö tämä ollenkaan, että katsojat kyllä näkevät hänen valehtelunsa ja siitä jää ihan selkeetä kuvanauhaa? Vai eikö vain välitä? Vai luuleko toimintansa olevan viihdyttävää katsojien mielestä? Tajuaako edes valehtelevansa, kun keksii hätävalheita ja värittää kaikki tarinat? Eikö tiedosta edes tätä käytöstään? Ah, sen kun tietäisi. Veikkaan vaan tyhmyyttä ja valehtelun olevan niin veressä, ettei edes tiedosta sitä. Jälkeenpäin saadaan varmaan kuunnella valehtelua siitä, et teki kaiken vain värikkyyden takia, ettei olisi tylsää. Tämähän ei ole totta, kun valehtelee niin typeristä asioista jatkuvasti, keksis sit jotain oikeesti viihdyttävää.

Scorchion sanoin, valehtelee niin että perse twerkkaa ja loppua ei näy. Ja sillon kun ei valehtele, niin hokee mantrojaan, pillittää tai valittaa. Jee mikä asukas. :td
Kuva

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 22 Syys 2014 12:55

Laskin Nimon pisteet 1->0. Ei vaan enää kestä kattoa tätä.. Kamala esittämisen tarve :thumbsdown

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Skygge » 22 Syys 2014 13:22

Taika kirjoitti: Scorchion sanoin, valehtelee niin että perse twerkkaa ja loppua ei näy. Ja sillon kun ei valehtele, niin hokee mantrojaan, pillittää tai valittaa. Jee mikä asukas. :td
Niinpä. Kaiken lisäksi tuo jatkuva kitiseminen suoristusraudasta ja "yhyy, en haluu kellariin" mantra heti eilisen talk show:n jälkeen. Pakko laskea ykkösestä nollaan. Ei tuota tyyppiä vaan kestä sitten millään. Tuliko hälle yllätyksenä, ettei BB-talo olekkaan mikään lepokoti? :scratch
:trollface:

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja lake79 » 22 Syys 2014 13:31

Nimo on nyt parin tunnin sisällä sanonut sanat/sanonnat: rööki, siis oikeesti ja oh my goodness vähintään 20 kertaa/sanonta. Menee järki tähän rikkinäiseen levysoittimeen lopullisesti jo..

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 22 Syys 2014 13:50

Laittaisin tän toistelukuningattaren yksinään mutelle, jos vaan voisin. Yhdessä lauseessa oikeesti voi tulla kolmekin kertaa ja se on liikaa. [smilie=a_makeitstop.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

heppuliini
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 10 Loka 2008 00:01

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja heppuliini » 22 Syys 2014 13:51

Toivon todella, että Nimo on tällä viikolla häätöäänestyksessä. Mielestäni turhin asukas talossa. Nimon anti taloon on nyt nähty eikä se ole jaksanut kiinnostaa missään vaiheessa. Epämiellyttävä puhe ja käytös ei viehätä nuoressa naisessa eikä myöskään se ettei huolehdi ulkoasustaan. Nimo itseasiassa näyttää minusta ainakin kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonni » 22 Syys 2014 13:54

:sorry1: Puheesta pätkitystä ei saa selvää,elää kuin pellossa,epäsiisti ja laiska se on NIMO
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja amanda » 22 Syys 2014 21:21

Ihmettelen itseänikin, että Nimo ei minua niin paljon tällä kertaa ärsytä, kun talossa on niin monta enemmän ärsyttävää tyyppiä kuten Jenna ja Dani ja myös Jonathan.

Avatar
ylhäisyys
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 19 Kesä 2014 18:54

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja ylhäisyys » 22 Syys 2014 21:39

Mä en koe Nimoa kovin ärsyttävänä, en sitten tiedä mistä johtuu. Jossain määrin ihan viihdyttävä ja varmaan kun en seuraa 24/7 niin ei tule yliannostusta Nimosta.
Suosikit: Anna
Ok: Andte, Joni
Inhokit: JONATHAN, Tuija

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja liinun » 22 Syys 2014 22:03

Vahva epäilys että oli eilen laittanut 24 päälle ja nyt oli pk:ssa ja perui sen. Laittoivat muut pois pk oven edestä ja lukitsi sen, ettei vaan kuule keskustelua

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 23 Syys 2014 00:45

^Tai sit ollu psykakonsultointia, jottei pää hajois.

Mutta on huomannut hyvin Nimon myötä, miten uuvuttavaa on, jos ihminen puhuu koko ajan ja lisäksi moni lause alkaa "mua ärsyttää". Epäilemättä editoinnillakin on osansa, mutta taitaa oikeastikin aika paljon olla sitä, mitä koosteet antaa ymmärtää. Ikävä kyllä itsestänikin tunnistan samoja piirteitä, mutta toivottavasti en ihan tuollainen ole. ;)

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 23 Syys 2014 08:01

Mielestäni Nimo ei ole itse asiassa lainkaan "hullumpi" asukas, jos ilmaisu sallitaan, vaan oikeastaan aika temperamenttinen ja näkyvä, äänekäs hahmo BB-talossa.
Hän suoriutui jopa hämmästyttävän hyvin 19-vuotiaaksi ja kaikkea muuta kuin johtamishaluiseksi henkilöksi hänelle täysin yllättäen ja pyytämättä langenneesta tehtävästä (johon sisältyi myös "leirin" vaihto), vaikka kaikki olosuhteet ja myös oma joukkuekin, olivat pääosin häntä vastaan.

Minusta oli oikeastaan aika hauskaa ja katsojana palkitsevaakin viihdettä katsoa, miten Nimo otti yhteen mm. hänen johtamisensa koko ajan kyseenalaistaneen ja itse asiassa viime kädessä oman joukkueen pelin turmelleen Jarnon kanssa käytännössä päivittäin.

Nimo onnistui sanomaan Jarnolle ja muillekin suorat sanat, perustellen tosiasiat varsin hyvin ja muutenkin hän mitä ilmeisimmin teki parhaansa, vaikka eihän se helppoa ollut, kenellekään, ja vaikka tappiohan siitä tuli ja myös paljon kyyneleitä.

En usko, että Nimon itkeminen esimerkiksi on mitenkään väheksyttävä asia tai että se johtuisi pelkästään suoristusraudan menettämisestä. Tai siitä, että Dani on tehnyt omasta mielestään hauskan, koko joukkueen kesken ja varmaan kohta talon keskenkin, vitsin siitä, miten Nimon pitäisi mennä töihin.

Danilla ei tuntuisi olevan kovin empaattista kykyä ymmärtää sitä, milloin jonkun huonon ja mauttoman, ehkä jopa aavistuksen verran rasistisen vitsin jankkaaminen kannattaisi lopettaa ja hän kiusaa näillä "mol.fi" -sivusto -kommenteillaan Nimoa päivittäin. Tietysti kaikki muutkin nauravat Danin (työttömän) herjoille, vaikka Nimo on sanonut monta kertaa, että lopettakaa.

Itsekään katsojana en ymmärrä, kuten ei Nimokaan (hän totesi, että joukkueella oli vain minimaalinen mahdollisuus voittoon) miten Kartano edes olisi voinut voittaa tällaisen käytännössä oletusarvoisestikin mahdottoman tehtävän.
Se oli kenties hauska vain niille, jotka ovat päättäneet toteuttaa moisen makaaberin ivamukaelman ja tuollaisessa suljetussa yhteisössä rankasti osallistujia hajottavan tehtävän, joutumatta itse vastuuseen myöhemmistä ihmisten reaktioista ja vaikutuksista heidän elämäänsä.

Minusta Nimo on kilpailijana nousussa, eikä vähiten siksi, että hänenlaistaan kilpailijaa ei ole BB Suomi -toteutuksissa aiemmin nähty. Spaissi nuori nainen, jolla on rohkeutta sanoa suoraan asiat ja näyttää tunteensa.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

velimies
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 24 Elo 2014 21:10

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja velimies » 23 Syys 2014 12:20

liinun kirjoitti:Vahva epäilys että oli eilen laittanut 24 päälle ja nyt oli pk:ssa ja perui sen. Laittoivat muut pois pk oven edestä ja lukitsi sen, ettei vaan kuule keskustelua
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... en/4352222
Asukit olivat heränneet. Nimo käyttäytyi salaperäisesti. Hän halusi kertoa muille jotakin.

– Pian tulee röökiä. Mä tiedän, Nimo supatti.

Nainen oli varma siitä, että savukkeita saapuisi pian. Leyla tiukkasi, vitsailiko Nimo.

– Pian, Nimo sanoi.

Nainen oli varma asiastaan, vaikkei suostunut kertomaan yksityiskohtia tai sitä, mistä oli saanut tämän idean päähänsä.
Niinhän siinä tais käydä. Uhkasi lähteä talosta - tupakalla lahjoivat jäämään.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 23 Syys 2014 13:01

Siis tekeeks tää muuta ku itkee ja valittaa? Ihan kokoajan asia oli mikä tahansa niin tää on siel itkemässä. Myös se jatkuva "ou mai gaad" viljely on ärsyttävää... Plussaa siitä et pitää rohkeesti puolensa ja sanoo suoraan mm Jarnolle, harva noista sanoo samanlailla suoraan. Osas myös sanoa asiat suoraan ilman että asiasta muotoutui riitaa vaan saivat hyvässä hengessä selvitettyä erimielisyydet

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 23 Syys 2014 17:13

Toivon että tää henkilö on seuraavassa häätöäänestyksessä.
En todellakaan halua aina ärsyttäviä asukkaita pois talosta, koska he tuovat väriä taloon mutta Nimo menee jo yli mun ymmärryksen. Hänestä tuli hirviö kun pääsi johtajaksi.
Bb on siististi cool....;)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Syys 2014 21:00

Valittava mätisäkki nykyään, viikon verran tuota märehtemistä oli ihan hauska kuunnella, nyt se on vain rasittavaa ja tylsää.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja maaru » 24 Syys 2014 22:05

Nolo muija. "Keltä mä näytän?", "Sano et mä oon kaunis", "oikeesti"... hokee ihme fraaseja koko ajan. Ei vaan jaksa kuunnella yhtään enää. Nyt menis pisteet jo miinukselle jos olisi mahdollista tuon ihme Andten piirityksen takia. Huomion hakua ja näkyvyyttä hakee vaan itselleen tuolla omituisella touhullaan. Ulos ja mahd. pian!

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Smaga » 24 Syys 2014 22:25

Olin tulossa pudottamaan Nimon pisteet 1->0.
Säästyin tekemästä sitä, olin näköjään tehnyt sen jo aiemmin.
Kohtelias luonnehdinta: rasittava tapaus, äärimmäisen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”