Nimo Samatar

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Nimosta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:17

5-Suosikki
11
3%
4
16
4%
3
24
6%
2
31
7%
1
69
16%
0-Inhokki
268
64%
 
Ääniä yhteensä: 419

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 27 Syys 2014 12:05

Nimo on suorastaan ällöttävä. Todella epävarma mutta peittää tai luulee peittävänsä sen tuon hitonmoisen ylimielisyyden alle. Kaksinaamainen kieroilija joka puhuu p*skaa kaikkien seläntakana kun sille päälle sattuu. Jos olisin Nimon ystävä niin en usko että häneen voisi luottaa missään asiassa. Kerrassaan inhottavat vibat, oikein puistattaa. Ja Nimo, et todellakaan ole mikään Britney [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
ylhäisyys
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 19 Kesä 2014 18:54

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja ylhäisyys » 27 Syys 2014 13:04

Näen Nimon vieläkin vain viihdyttävänä ja hauskana asukkaana :D Lähinnä naurattaa noi sen oh my god ja muut huudahdukset.

Ja ainakin aiheuttaa tunteita, esim. myötähäpeää niillä " Pussaa mua Andte " -kohtauksillaan.
Suosikit: Anna
Ok: Andte, Joni
Inhokit: JONATHAN, Tuija

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Syys 2014 13:40

^ Juu, kyllä tuo minussakin aiheuttaa lähinnä huvitusta! Ei missään nimessä pahan oloinen tyyppi tai muutenkaan ärsyttävimmästä päästä.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonni » 27 Syys 2014 15:01

Nimo Britney on oikea vaateläjääjä.
Kaikki esillä ja kaikki hukassa.Äärettömän sotkuinen ja osa vaatteista jopa lattialla.Spears ,Spears .

Kuitenkin Nimo on viihdyttäjä pieninä annoksina ja hänetkin on monien testien jälkeen tuhansista taloon valikoitunut.Uskomaton itsetunto.
Kaunis upea niinhän sanoi :tu
Viimeksi muokannut Mour, 27 Syys 2014 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhteen.
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 27 Syys 2014 19:35

Nimolta puuttuu täysin itsekritiikki tai edes realismi oman ulkonäkönsä, taitojensa ja fiksuutensa suhteen. Ei omaa minkäänlaista viihdearvoa, vaan herättää lähinnä myötähäpeää jutuillaan. Olen Kim Kardashian, olen Britney, olen sitä sun tätä. Pentu kotiin ja äkkiä! Voi sitten jatkaa oman navan ympärillä pyörimistä ja kehuskelua vaikka blogissaan.

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jokke » 27 Syys 2014 22:11

Nimo taitaa oikeasti luulla että hänellä on täydelliset pakarat. Mielestäni Nimolla on vain valtavan iso perse, ei mitään muuta. Ja se valtavan perseen heilutus siinä tehtävässä ei ollut kovinkaan viihdyttävää...

En laittaisi.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Naamis » 27 Syys 2014 22:27

Yksi asia mikä BBPlazassa ihmetyttää vuosi toisensa jälkeen, on tämä kollektiivinen inho teinejä tai teinimäisyyttä kohtaan. Mistä se kumpuaa? Mikä teitä inhottaa teinimäisesti käyttäytyvissä teinitytöissä?

Itselläni ykköskriteeri asukkaita arvioidessa on se, puhuuko asukas pahaa muista selän takana. En ole huomannut että Nimo tätä kovinkaan paljon harrastaisi. Tuollainen yleinen valitus tuotantoon liittyvistä asioista ei minua haittaa, jos sen tekee jotenkin hauskalla tavalla ja niin Nimo tekee.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 27 Syys 2014 22:36

Jokke kirjoitti:Nimo taitaa oikeasti luulla että hänellä on täydelliset pakarat. Mielestäni Nimolla on vain valtavan iso perse, ei mitään muuta. Ja se valtavan perseen heilutus siinä tehtävässä ei ollut kovinkaan viihdyttävää...

En laittaisi.
Reilu 30 kg painosta pois niin olisi todella hyvän näköinen, tällä hetkellä aika kaukana Naomista tai Britneystä.
Kristian & Mira

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 27 Syys 2014 22:36

Naamis kirjoitti:Itselläni ykköskriteeri asukkaita arvioidessa on se, puhuuko asukas pahaa muista selän takana. En ole huomannut että Nimo tätä kovinkaan paljon harrastaisi.
Oikeasti? Nimo on talon yksi kaksinaamaisin ihminen. Esittää mukavaa kasvotusten ja puhuu paskaa seläntakana.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Mour » 28 Syys 2014 08:47

Nimo on vielä roimasti plussan puolella mitä viihdearvoon tulee. Aika myötähäpeällistä menoa paikoitellen, mutta sehän sopii. :tu
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Syys 2014 11:07

Naamis kirjoitti:Yksi asia mikä BBPlazassa ihmetyttää vuosi toisensa jälkeen, on tämä kollektiivinen inho teinejä tai teinimäisyyttä kohtaan. Mistä se kumpuaa? Mikä teitä inhottaa teinimäisesti käyttäytyvissä teinitytöissä?
Ja se mitä ihmettelen on se, miten viihdyttävyys arvioidaan. Nimo tuo tällä hetkellä Joniakin enemmän tapahtumia taloon, mutta silti Nimo kerää inhokkipisteitä, kun taas Joni kerää ylistystä miten viihdyttävä on, vaikka vaan istuisi sohvalla hapan ilme naamallaan.

En millään pääse mukaan tähän, miksi näistä kahdesta Nimo on se suurin inhokki.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja RedMal » 28 Syys 2014 11:34

^Nimo tuo ehkä tapahtumia taloon, mutta täysin väärällä tavalla. En näe tuota viihteenä millään. Joni on hiljentynyt paljon, mutta kun puhuu, puhuu hauskoja juttuja (yleensä). Nimo on vain helvetin ärsyttävä.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja lake79 » 28 Syys 2014 12:33

Mulla on ainakin ihan helppo ja yksinkertainen selitys. Nimo toistaa jatkuvalla syötöllä noita samoja typeriä korulauseitaan ja puhuu tuota mukasuomienglantia, niin onko tuo nyt ihme kun porukalla ei kestä enää kasetti kuunnella? Nimo kuvittelee kokoajan että tuo jatkumo on jotenkin superviihdytävää ja hauskaa katsojien mielestä tai sitten se on tuollainen jatkuvasti kotonaankin.

Joni taas on harmittomammalla tavalla teini, eikä toista jatkumona itseään/hae huomiota niin ärsyttävällä tavalla ja samaan aikaan myös humoristisessa mielessä erittäin stereotyyppinen homo. Eli kaikki ne vitsit/huvitukset ajatuksena jotka homoista tulee mieleen, kulminoituu Joniin kuin sketsihahmoon jossain sketsiohjelmassa. On hetkiä jolloin olen kääntänyt kameraa toiseen Jonin takia, mutta niitä kertoja on yhteensä noin kaksi. Eihän Jennan teinikäytöksessäkään muuta ärsyttävää ole kuin se järjetön rääkyminen, jota mun korvat ei kestä ja kun laulaa, niin ikävä kyllä laulu menee huutamiseksi lähes aina.

Miettikää itse tilanne jossa kuuntelisitte jotain teille ei niin mieluisan bändin yhtä ja samaa biisiä tunnista toiseen, ei varmaan kauhean kauaa kestäisi hermot. Se fiilis mulla tulee Nimosta.

Avatar
scarredi
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 15 Syys 2008 08:28
Paikkakunta: Middle of nowhere

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scarredi » 28 Syys 2014 13:04

Tämä ihminen ei voi olla hiljaa missään tilanteessa. Luetaan ohjeita -> tämä kaakattaa. Jos ei tämän viikon jälkeen ole äänestyksessä...niin siinä vaiheessa voisi näyttää telkkarista tän paskanpuhumiset vol. 100.
:thumbsdown
BB 2020 / Arttu & Joel :in love:

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 28 Syys 2014 13:27

Naamis kirjoitti:Yksi asia mikä BBPlazassa ihmetyttää vuosi toisensa jälkeen, on tämä kollektiivinen inho teinejä tai teinimäisyyttä kohtaan. Mistä se kumpuaa? Mikä teitä inhottaa teinimäisesti käyttäytyvissä teinitytöissä?
Otetaanpa kyökkipsykologia taas käyttöön (joku voi sitten laittaa wikipedia-linkkejä, joista selviää miksi asia ei missään nimessä voi olla näin :) ) Tässä kohtaa tarkoitan teinikäytöksellä itsekritiikittömyyttä ja sellaista "kaikki maailman ovet ovat minulle auki" ja "kaikki on minulle mahdollista" -asennetta. Suattaapi olla, että varttuneempien henkilöiden ärsytys johtuu siitä, että on itse karvaasti joutunut pettymään ja luopumaan omista vastaavista toiveistaan. Tällöin niitä ei siedä nähdä muissakaan henkilöissä ja täällä palstalla se on helppo purkaa ärsytyksenä esim. Nimoon kohdistuen.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja mirian » 28 Syys 2014 13:33

Pera75 kirjoitti:
Naamis kirjoitti:Yksi asia mikä BBPlazassa ihmetyttää vuosi toisensa jälkeen, on tämä kollektiivinen inho teinejä tai teinimäisyyttä kohtaan. Mistä se kumpuaa? Mikä teitä inhottaa teinimäisesti käyttäytyvissä teinitytöissä?
Otetaanpa kyökkipsykologia taas käyttöön (joku voi sitten laittaa wikipedia-linkkejä, joista selviää miksi asia ei missään nimessä voi olla näin :) ) Tässä kohtaa tarkoitan teinikäytöksellä itsekritiikittömyyttä ja sellaista "kaikki maailman ovet ovat minulle auki" ja "kaikki on minulle mahdollista" -asennetta. Suattaapi olla, että varttuneempien henkilöiden ärsytys johtuu siitä, että on itse karvaasti joutunut pettymään ja luopumaan omista vastaavista toiveistaan. Tällöin niitä ei siedä nähdä muissakaan henkilöissä ja täällä palstalla se on helppo purkaa ärsytyksenä esim. Nimoon kohdistuen.
Ai katsos, taas löytyy väkeä, jotka uskovat tietävät muista kirjoittajista tarpeeksi alkaakseen heitäkin analysoimaan...

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 28 Syys 2014 13:44

mirian kirjoitti:
Pera75 kirjoitti:
Naamis kirjoitti:Yksi asia mikä BBPlazassa ihmetyttää vuosi toisensa jälkeen, on tämä kollektiivinen inho teinejä tai teinimäisyyttä kohtaan. Mistä se kumpuaa? Mikä teitä inhottaa teinimäisesti käyttäytyvissä teinitytöissä?
Otetaanpa kyökkipsykologia taas käyttöön (joku voi sitten laittaa wikipedia-linkkejä, joista selviää miksi asia ei missään nimessä voi olla näin :) ) Tässä kohtaa tarkoitan teinikäytöksellä itsekritiikittömyyttä ja sellaista "kaikki maailman ovet ovat minulle auki" ja "kaikki on minulle mahdollista" -asennetta. Suattaapi olla, että varttuneempien henkilöiden ärsytys johtuu siitä, että on itse karvaasti joutunut pettymään ja luopumaan omista vastaavista toiveistaan. Tällöin niitä ei siedä nähdä muissakaan henkilöissä ja täällä palstalla se on helppo purkaa ärsytyksenä esim. Nimoon kohdistuen.
Ai katsos, taas löytyy väkeä, jotka uskovat tietävät muista kirjoittajista tarpeeksi alkaakseen heitäkin analysoimaan...
Hei, jee! Juuri sinua odottelinkin kommentoimaan, saadaan taas vähän keskustelua. Miksi aina luulet, että analysoin muita palstalla olijoita. Enhän tunne täältä ketään, enkä tiedä kenestäkään mitään. Mitä jos analyysini olikin johonkuhun läheiseeni tai jopa itseeni liittyvä?? Koska olen tietääkseni ihminen, niin tuskin näkemäni/kokemani on mitenkään ainutlaatuista, vaan myös joku toinen voi tunnistaa itsestään saman. En tosiaan ole niin ylimielinen, että alkaisin analysoimaan täällä nimimerkkien takana olevia ihmisiä.

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja biggis » 28 Syys 2014 13:45

Nimossa ärsyttää sen liiallisuuksiin menevä teiniteeskentely, sen tekonauru ja hokemat. Jos jotain psygologiaa hakee, niin ehkäpä semmoisia 19-20 vuotiaita ei ollut olemassa kun itse olin saman ikäinen, noin 25 vuotta sitten tai heitä olisi pidetty äärimmäisen outoina. Nimo olisi edustanut luonteeltaan semmoista mihin ei pidä pyrkiä. Silloin 25 vuotta sitten kaikki 19-20 vuotiaat tahtoivat käyttäytyä mahdollisimman fiksusti ja aikuismaisesti (aina siinä onnistumatta). 25 vuotta sitten ei ollut vielä semmoista, että pitää esittää tyhmää ollakseen hyväksyttävä. Se tuli vasta 90-luvulla.

Ja kaikki vanhemmat ihmiset eivät suinkaan ole pettyneitä elämäänsä.
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 28 Syys 2014 13:47

En ole Nimoa vanhempi kuin 8 vuotta ja tunnen myös Nimon ikäisiä ihmisiä, jotka ovat mukavia, vaikka nuoruus ja teinimäisyys tietty paistaa läpi välillä. Eniten ärsyttää Nimossa se, että hokee samoja juttuja kovaan ääneen. Sattuu korviin. Ei tuossa minun kohdallani ainakaan sen kummemasta ole kyse. Ehkä häiritsee myös se, että Nimo brändäsi itsensä taloon tulleessaan mielipiteitä omaavaksi nuoreksi naiseksi. Todellisuus on jotain vallan muuta.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 28 Syys 2014 13:52

biggis kirjoitti:Nimossa ärsyttää sen liiallisuuksiin menevä teiniteeskentely, sen tekonauru ja hokemat. Jos jotain psygologiaa hakee, niin ehkäpä semmoisia 19-20 vuotiaita ei ollut olemassa kun itse olin saman ikäinen, noin 25 vuotta sitten tai heitä olisi pidetty äärimmäisen outoina. Nimo olisi edustanut luonteeltaan semmoista mihin ei pidä pyrkiä. Silloin 25 vuotta sitten kaikki 19-20 vuotiaat tahtoivat käyttäytyä mahdollisimman fiksusti ja aikuismaisesti (aina siinä onnistumatta). 25 vuotta sitten ei ollut vielä semmoista, että pitää esittää tyhmää ollakseen hyväksyttävä. Se tuli vasta 90-luvulla.

Ja kaikki vanhemmat ihmiset eivät suinkaan ole pettyneitä elämäänsä.
Tuo on myös totta, että ajat ovat muuttuneet paljon ja sitä kautta myös nuoriso on nykyään todella erilaista. Ei muuten tarvitse olle elämäänsä pettynyt, vaikka on joutunut toteamaan että "kuu on taivaalla ja sinne jää". Kyllä realismi on paljon tyydyttävämpää ja tuo mukanaan hyvää elämää, kuin turhan haikailu. Pitäiskö palata siihen Nimoon.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scorchio » 28 Syys 2014 13:58

Jahhah, Suuri Teinikeskustelu...tunnettu tosiasia on, et teinejä ei siedä kukaan, ei edes niiden vanhemmat, mut teeskennellä pitää. Se kuuluu siihen ikään niinku silleen.

Naima Kamppellille taitaa käydä kuin Henalle aikoinaan: eläytyy rooliinsa niin hyvin, et katsojat palkitsevat häädöllä. Liekö syykin sama - katsojan ryökäleet epäilevät, et kyse ei ole näyttelemisestä :bidmouth: .

Nipotar on jussimaisen hilpeä leijuja tällä hetkellä, tosin negatiivisempi sellainen. Romanssi pitäisi vielä saada talossa aikaiseksi, jotta kehtaa mennä pissiskavereittensa eteen. Eihän se ole pissis eikä mikään, joka ei nusasemaan ainakin kerran talossa pääse. Ränihän se olisi tän likan eka kohde ollut, Andthe kelpaa paremman puutteessa, ja jos Jänkhä ei lämpene, niin kuka sitten on vuorossa - Janne vai Joonas?

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 28 Syys 2014 14:05

scorchio kirjoitti: Naima Kamppellille taitaa käydä kuin Henalle aikoinaan: eläytyy rooliinsa niin hyvin, et katsojat palkitsevat häädöllä. Liekö syykin sama - katsojan ryökäleet epäilevät, et kyse ei ole näyttelemisestä :bidmouth: .
No mutta Nimo ei ole kyllä ihan heti häätöäänestykseen joutumassa.

Jos jotain kehuja täytyy antaa niin Nimo tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa, on ollut molemmissa joukkueissa kuin kala vedessä. Selän takana läyhää sitten senkin edestä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”