Nimo Samatar

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Nimosta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:17

5-Suosikki
11
3%
4
16
4%
3
24
6%
2
31
7%
1
69
16%
0-Inhokki
268
64%
 
Ääniä yhteensä: 419

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja siisseli » 30 Syys 2014 12:26

jamaica_ kirjoitti:
siisseli kirjoitti:Himolla on aika vääristynyt kuva itsestään, niin ruumiillisesti kuin älyllisestikin...
Niin, onhan Nimolla omien sanojensa mukaan ihan sikana älykkyysosamääriä, protoneja ja neutroneja :holyshit:
Joo ja Tarja Halonen kutsuu pressanlinnaan.Miten se onnistuikin yhdellä lauseella näppärästi kumoamaan koko oman ylistyksensä älykkyysosamääRISTÄ.

Ja niin, olen nainen enkä pidä Himoa kauniina.Voisi olla jos tuota painoa olis se 30 kiloo vähemmän.
Ongelmia aiheuttaa nuorelle ihmiselle että on päästänyt itsensä räjähtämään?

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja hansu » 30 Syys 2014 14:18

Olisi hirvittävää, jos omassa live-elämässä olisi tuollainen pörrääjä jatkuvasti. Onneksi tätä BB-tähteä pystyy vähän rajoittamaan kaukosäätimellä ja/tai hiirellä.

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Disaster » 30 Syys 2014 15:34

Mulle on se ja sama minkä näköinen tai kokoinen Nimo on mutta ärsyttää aivan jumalattomasti tuo kehujen kalastelu ja kauneutensa toitottaminen. Hyvä itsetunto on hieno piirre ihmisessä mutta tuo ei sitä ole.

Itse en ole vielä päässyt kärryille että onko Nimo uskomattoman epävarma vai uskomattoman täynnä itteensä

Avatar
Nemsku
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Loka 2012 11:47

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Nemsku » 30 Syys 2014 20:22

Nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että kamera kääntyy hyvin nopeasti Nimoon osuessa. Sääli. Olisi mielipideblokkaajalla luullut olevan enemmän annettavaa. Yksi piste.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 30 Syys 2014 20:56

24/7 ja koosteiden katsominen on vähentyt, koska en vaan kestä tätä sönköttäjää. Oman suhahtavan ässän lisäksi on myös pitänyt matkia Jonin l. Niin toivon että Nimo lähtee kiville edes hetkeksi rauhoittumaan. Josko siellä jo löytyis housutkin jalkaan

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 30 Syys 2014 21:00

Vattihatti kirjoitti: Josko siellä jo löytyis housutkin jalkaan
Mä ajattelin just samaa, kun kitisi Andtelle, ettei ole housuja jalassa. :bidmouth:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Syys 2014 21:17

Nimo lähenee hitaasti mutta varmasti sitä asukaseliittiä, jonka etusivun inhokkipalkki painuu asteikosta läpi pohjan.

Vääryys, jos ei laiteta kivikkoon ja siitä mielellään häädön kautta kotiin sunnuntaina.

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 30 Syys 2014 21:55

Pisteet nollaan täydellisen lapsellisen käyttäytymisen vuoksi. Sen ymmärrän, että Jenna esittää minkä ehtii, mutta Nino taitaa oikeasti olla noin lapsi.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja chamomile » 30 Syys 2014 22:24

Tuhat v-alkuista kirosanaa matkalla makkarista tehtäväalueelle. Tuolla määrällä paikka pihalla loppukauden.

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 30 Syys 2014 22:24

No kyllä nyt huomaa, että on tuossa Nimonkin käytöksessä iso osa show'ta. Se ei kyllä nosta pisteistä yhtään kuitenkaan.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja VeePee » 30 Syys 2014 22:55

Nimo jää lukkojen taakse varastohuoneeseen koosteessa.... :scratch

Kuva

(en tiedä saako kuvia postailla näin mutta nyt on pakottava tarve)

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 30 Syys 2014 23:32

Onko se varmistettu jostain et Nimo on oikeasti valmistunut lähihoitajaksi? En tunne yhtään lähihoitajaa tai muutakaan ihmistä joka ei tiedä mikä on penisilliini tai melanooma [smilie=a_doh.gif] No, Nimo ei tiedä.
Ihan oikein että joutui tuonne Kivikkoon, toivottavasti ei heti pääse pois :thumbsup

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja skilful » 30 Syys 2014 23:34

^niin se lukee tuolla etusivun linkistä aukeavassa Nimon profiilissa.

Itselläni aiheutti suoranaista häpeää tuo Nimon tietämättömyys, lähihoitajaksi meinaa enää kehdata itseään tituleerata :?
Lahjattomat treenaa!

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 01 Loka 2014 02:26

scorchio kirjoitti: Läskikammoiset on myöskin näköjään kömpineet tänne lurauttelemaan läskivihaansa ihan kuin oikein luvan kanssa. No, kieltämättä jokusen kilon Nipotar voisi pudottaa, mutta mä luulen oi kuulkaas te Nimon ulkomuodon haukkujat, et jos Nimo laihduttaisi 20-30 kiloa, se olisi tyrmäävä kaunotar, kun taas kommentoijat ovat nykyisessä, pienemmässä tai suuremmassa painomäärässä edelleen taviksia, jos sitäkään. Se on mun vieno arvaukseni :abow: . (no leikki leikkinä, TOTTA KAI siellä näppäinten takana on tyrmistyttävän kauniita ja komeita ihmisiä, ILMAN MUUTA)
Heikko yritys. Huono kateuskortin tynkäkin pilkistää. Henk.koht. en pidä noin 20 kiloa ylipainoa sellaisena lähtökohtana, että kannattaisi vallan hirveästi alkaa huudella, että enkös mä ookin kuuma diibadaabadaa. Omat tai Nimon läskit, läski on läskiä, vaikka voissa paistaisi. Niin ja oon nainen. Toki täytyy mainita sellainen seikka, että Nimon toisen vanhemman kulttuurissa ylipaino ei oo huono juttu, mutta enpä nyt tiedä, onko Nimo silti sieltä ottanut vaikutteita.
Juunas kirjoitti:Ja pyöreäkö ihminen ei voi olla kaunis? Onko ainoastaan heillä oikeus mieltää itsensä kauniiksi, joiden bmi on tasan 20, lihaksia just sopivasti muttei missään nimessä liikaa ja kasvot noudattavat säntillisesti kultaisen leikkauksen kaavaa? Muut voikin sitten hautautua poteroihinsa ja surkutella rumuuttaan maailman tappiin asti. En todella ymmärrä tätä arvostelua täällä miten joku tietyn näköinen ihminen ei saisi kuvitella olevansa kaunis tai viehättävä (samaa krittiikiä oli aiemmin ainakin Tuijan ketjussa), koska ei satu vastaamaan kyseisen katsojan mielikuvaa kauniista tai viehättävästä ihmisestä. Eikö vika ole tässä pikemminkin katsojassa kuin Nimossa?
Mä en keksi yhtäkään hyvää syytä pitää noin 20 kilon (ellei enemmänkin) ylipainoa ihailtavana, positiivisena, neutraalina tai edes kauniina asiana. Sorry. BMI 20 lähentelee melkein jo alipainoa, joten eipäs nyt liiotella. Nimolla on pitkä matka 25:een, ikävä kyllä.

Tiedän kyllä kokemuksesta (terv. ex-läski), että omille läskeille sokeutuu jossain määrin. Et eihän tää ny niin paha. Mutta veikkaisin suurimman osan jollain tavalla ei-malleista ymmärtävän, että ei, eivät he ole kuuminta hottia eivätkä sellaisia kehuja kerjää. Meistä harvempi on kuuminta hottia. Kaipa sitä silti kauniiksi saa itsensä mieltää millä kriteereillä tahansa, mutta ehkä kannattaa muistaa, että oma rehvastelu omasta kauneudesta ei välttämättä korreloi juuri vähääkään muitten ihmisten käsitysten kanssa. Totta puhuen minä kyllä inhoaisin moista rehvastella supermalliltakin, mutta olisihan se varmasti edes aika realistista.

No, se panokseni Suureen Läskikeskusteluun.

Minä en edelleenkään siedä, kun tuon ääni narisee koko ajan ja kaikki vaan häntä ärsyttää ja Andte blaablaa. Viime viikon suorituskin oli minusta lähinnä sangen "upeasti" "Britney, bitch". Ok, missasin ehkä parhaat palat, koska vain koosteet.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 01 Loka 2014 02:50

Pyöreys voi olla kaunista mut Nimon tapauksessa ei puhuta pyöreydestä enää. Toi perse ja maha on yksinkertasesti järkyttävä, varmaan 30 kiloa pelkästään tiputettavaa noissa.

Nimo voi olla mitä tahansa rasvojen alla mut ei sitä noin vaan pudoteta. Lihavuus ei ole ainoastaan fyysisesti rumaa vaan kertoo paljon ihmisestä joka päästää itsensä tollaseen kuntoon.

Emilia88
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 26 Elo 2014 13:58

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Emilia88 » 01 Loka 2014 05:55

Huhhuh mitä kritiikkiä. Ala-arvoista keskustelua toisen ihmisen ulkonäöstä.

Jos joku Nimossa on piristävää, niin mielestäni (ainakin 19-vuotiaaksi) terve suhtautuminen omaan kehoon. Käyttää sellaisia vaatteita mitä haluaa, ei surkuttele ja häpeile "läskejään" vaan on esillä kuten haluaa.

Itse satun pitämään Nimon kasvoja uskomattoman kauniina. Jännä, miten ihmiset ajattelevat olevan olemassa joku absoluuttinen "totuus" siitä, kuka näyttää hyvältä, supermallin rehvastelu ulkonäöllä kun olisi sentään "realistista". Länsimainen kauneusihanne on toki oma asiansa, ehkä sitä sitten BB-asukkailta (ainakin naisilta) vaaditaan.

Nimosta vielä, ymmärrän hyvin mikä hänessä ärsyttää, mutta jotenkin itselläni hänet pelastaa hänen äänensä ja naurunsa :bidmouth: Ei Nimosta kuitenkaan voittajaksi ole.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Jonni » 01 Loka 2014 06:05

Nyt on Kivikossa ,jonne kuuluukin ja siellä aloitti heti kiroilemalla.
Toivotaan että tänään jo tasaantuisi.
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja liinun » 01 Loka 2014 07:28

Mua ei Nimon kilot häiritse vaan se mitä se suustaan suoltaa :scry:

Avatar
Pdm
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 31 Elo 2011 09:21
Paikkakunta: Oulu

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Pdm » 01 Loka 2014 08:05

jamaica_ kirjoitti:Onko se varmistettu jostain et Nimo on oikeasti valmistunut lähihoitajaksi? En tunne yhtään lähihoitajaa tai muutakaan ihmistä joka ei tiedä mikä on penisilliini tai melanooma [smilie=a_doh.gif] No, Nimo ei tiedä.
JulkiTerhikistä tarkistamalla varmistui että kyllä hänellä lähihoitajan ammattioikeudet on. [smilie=a_makeitstop.gif] Samalla alalla työskentelevänä kyllä vähän hirvittää.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja Santra » 01 Loka 2014 10:41

Vaikea uskoa, että lähihoitajan koulutuksen saisi läpi noin puutteellisilla tiedoilla kuin Nimo antaa ymmärtää. Jos ei tiedä mikä on penisilliini tai antibiootti puhumattakaan hyperventilaation ja hypotermian erosta, ihmettelen kyllä, onko mitään siellä koulussa "älykkyysosamääriin" tarttunut? Onhan niistä lääkelaskuistakin pitänyt päästä läpi, jos on paperit saanut. Luulen siis, että Nimo esittää ja vetää roolia.
Toivon, että Kiron Kivikko opettaa jotain.
24/7 kaapelissa.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja scorchio » 01 Loka 2014 11:03

nighthaze kirjoitti:
scorchio kirjoitti: Läskikammoiset on myöskin näköjään kömpineet tänne lurauttelemaan läskivihaansa ihan kuin oikein luvan kanssa. No, kieltämättä jokusen kilon Nipotar voisi pudottaa, mutta mä luulen oi kuulkaas te Nimon ulkomuodon haukkujat, et jos Nimo laihduttaisi 20-30 kiloa, se olisi tyrmäävä kaunotar, kun taas kommentoijat ovat nykyisessä, pienemmässä tai suuremmassa painomäärässä edelleen taviksia, jos sitäkään. Se on mun vieno arvaukseni :abow: . (no leikki leikkinä, TOTTA KAI siellä näppäinten takana on tyrmistyttävän kauniita ja komeita ihmisiä, ILMAN MUUTA)
Heikko yritys. Huono kateuskortin tynkäkin pilkistää.
---
Tiedän kyllä kokemuksesta (terv. ex-läski), että omille läskeille sokeutuu jossain määrin.
---

No, se panokseni Suureen Läskikeskusteluun.
:bidmouth: Ei mun mielestä ollenkaan huono kateuskortin tynkä - pahimmat terveysfasistit tunnetusti löytyvät ex-läskeistä ja ex-polttajista - ei ilmeisesti vielä olla sinut itsensä kanssa, joten sitä omaa uutta minää vielä nostetaan ja entistä minää painetaan alaspäin.

Ja luvan kanssa, koska terveyshän siinä niinku silleen niinku on se perimmäinen huaali, siis ihmisrakkaus, kun on silleen niinku toisten puolesta sydän syrjällään niinku koko ajan, et jos se raukka niinku silleen sairastuu ja kualee, plus tietty niinku silleen pitää ajatella, et paljoko tommonen läski tulee niinku yhteiskunnalle silleen maksamaan. Siis niinku se toisten ihmisten haukkumisenilo on tässä sillee niinku ihan, painotan IHAN toissijaista. :imrgreen:

Nipottaresta: parasta viihdettä tähän mennessä - kaksi pissistä tuolla kivikossa ja Vasemman Jalan Ylijäämäsaapas nro 2 siellä äijäilemässä ja vuolemassa hammastikkuja, jotta varmasti puut loppuu ennen aikojaan.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Nimo Samatar

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Loka 2014 11:39

Uskomaton tapaus tää on. Jatkuvalla syötöllä tulee Nimolle sääntörikeistä kuulutuksia ja ei vaan neitokaisen superaivot tajua.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”