Joni Hesselgren

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:02

5-Suosikki
108
23%
4
97
20%
3
85
18%
2
45
9%
1
28
6%
0-Inhokki
116
24%
 
Ääniä yhteensä: 479

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja siisseli » 01 Syys 2014 19:24

FOR3L kirjoitti:eiköhän joni potin korjaa. katsojat rakastaa jonia koska ne osaa erottaa viihteen oikeasta elämästä. näin uniikki tapaus aivan loistavalla huumorintajulla ja sosiaalisuudella on harvinaista.

tuotantokin varmasti taputtelee itseään päähän kun sai kerrankin rekrytoitua oikeesti kansainvälisen tason asukkaan, ei mitään hiljaisia silikooni bimboja jotka ei puhu eikä puhise paitsi viinapäissään.

all-star kamaa ehdottomasti.
Sinähän siis vitsailet, eikö vain?
On kovin vaikea uskoa että joku tuntematon ns.pissis (koska jos J olis nainen se olis auttamatta leimalla pissis) olis kansainvälisen tason asukas :) :)
Siksi siis vetelet hirteishuumoria ;)

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Lulla » 01 Syys 2014 23:06

Mua ihan huvittaa :bidmouth: Joniha on ollu niin kilttiä ja säyseää ja hillittyä tuol.... ei oo sanonu mitää vastaa ja ollu mukana ja syöny ihan mitää mukisematta..... mut siinä kyl kaikille hatereille sitte.... osaa se olla kilttikii [smilie=a_tongue.gif] mut mä en haluu tapettia...... Joni on just paras ja ihana semmoosena ku se on.... haluun lisää draamaa :bidmouth:
Glxblt?

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Naamis » 01 Syys 2014 23:19

Lulla kirjoitti:Mua ihan huvittaa :bidmouth: Joniha on ollu niin kilttiä ja säyseää ja hillittyä tuol.... ei oo sanonu mitää vastaa ja ollu mukana ja syöny ihan mitää mukisematta..... mut siinä kyl kaikille hatereille näkyä.... osaa se olla kilttikii [smilie=a_tongue.gif] mut mä en haluu tapettia...... Joni on just paras ja ihana semmoosena ku se on.... haluun lisää draamaa :bidmouth: :bidmouth: :bidmouth:
Hyvä vaan että osaa käyttäytyä välillä. BB-Nikoon verrattuna Joni on tähän asti eronnut siinä, että BB-Niko oli kuitenkin usein hauska ja iloinen talossa, Joni on aina jotenkin hapan. Toisaalta BB-Nikon kaltaisia kilahduksia ei ole vielä tullut.

Kuitenkin Jarno vs. Joni asiassa olen ollut Jonin puolella. Varmasti ärsyttävää elää Jonin kanssa 24/7, mutta ärsyttää nuo Jarnon "jee, Joni pääsee pyörittämään kiekkoa" -hekumoinnit ja mestaroinnit niin kuin Joni olisi joku imbesilli jota pitää kouluttaa.
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 23:46

Muistaako kukaan missä vaiheessa Niko alkoi flippailemaan? Muistan että pyysi Johania vetämään itsensä hirteen (ja muistelen että se oli ensimäinen "askel" muihin kilahduksiin) mutta en yhtään muista missä vaiheessa, eli oliko Niko alusta asti niin paha vai oliko alussa leppoisampi.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja rink » 01 Syys 2014 23:57

Hämmästyttävää kyllä, niin Joni alkaa tuntumaan jopa siedettävältä. :holyshit: Vaikka ei ne aiemmat sammakot ole mihinkään unohtuneet. (esim. juutalaiskommentit yms.)

Jonissa on potentiaalia räjähtämään, kuten Tommy. Mitä pidempää aikaa talossa viettää...

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Lulla » 02 Syys 2014 00:10

Naamis kirjoitti:
Lulla kirjoitti:Mua ihan huvittaa :bidmouth: Joniha on ollu niin kilttiä ja säyseää ja hillittyä tuol.... ei oo sanonu mitää vastaa ja ollu mukana ja syöny ihan mitää mukisematta..... mut siinä kyl kaikille hatereille näkyä.... osaa se olla kilttikii [smilie=a_tongue.gif] mut mä en haluu tapettia...... Joni on just paras ja ihana semmoosena ku se on.... haluun lisää draamaa :bidmouth:
Kuitenkin Jarno vs. Joni asiassa olen ollut Jonin puolella. Varmasti ärsyttävää elää Jonin kanssa 24/7, mutta ärsyttää nuo Jarnon "jee, Joni pääsee pyörittämään kiekkoa" -hekumoinnit ja mestaroinnit niin kuin Joni olisi joku imbesilli jota pitää kouluttaa.
Nii..... no mä veikkaa et se riippuu siitä iha miten Joni ottaa sen.... mä kyl veikkaan tai tulee sellanen tunne et se korkeintaa nauttii siitä huomiosta...... luulen et se on tottunu sellasee jo pitkältä ajalta ja osaa nauttii siitä.... onhan toi tollai mukavan jännä suhde pohojalaasen jäyhän miehen ja pääkaupunkiseutulaisen birdien kanssa.... :bidmouth: musta kiva seurata jotenki niiden dynamiikkaa :bidmouth:

Myöskin..... siis mä ajattelisin et nojoo voihan Joni kännis jotai kilahdella tai lähinnä sekoilla......... vähä niinku ny viimekski..... mut en usko että se sillä tavalla "kilahtais" kilahtais niinku ihmiset yleensä että on jotai patoutumia eikä enää kestä ja ne tulee ulos sillai........ ku Joniha on just sellai et lähes aina sanoo vaa suoraan mitä tuntee..... varmaan sitte vähintää päikkäris jos ei tual...... ni epäilen vaan et tuleeks sille niin paljo patoumia....... siis lähinnä justii vois kuvitella paljo enempi että jotku noi muut tyypit etenki noi äijät........ esim just niinku Tommy että ne patoo ja sit räjähtää......... jotenki voisin nähä ehkä Markun tässä tilanteessa.... tai ehkäpä myös Jussin..... sehän on sekasin ku seinäkello muutenki........ en ehkä muit.... viel :bidmouth:
Glxblt?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Syys 2014 00:12

Olen pariin otteeseen lukenut näistä juutalaiskommenteista. Muistaako kukaan tarkemmin, mistä on ollut kyse?
Itse pidän Jonia niin tautisen tyhmänä, että on voinut heittää asioita, joista ei edes ymmärrä mitään. Eikä tämä ole mitään puolustusta, kiinnostaisi vaan tietää tarkemmin.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Syys 2014 00:25

^ Tässä yksi quote jossa puhutaan aiheesta.
Auroora kirjoitti:Yks mikä Jonissa noin muuten hiertää edelleen, on tää mukatyhmyys. Esim. eilen kun puhuivat siitä, mikä muu on rasistista kuin ihonväriin perustuva syrjintä, ja Jonathan mainitsi juutalaiset sukujuurensa jne. nauraa räkätti Joni kivuliasta tekonauruaan kyselle, että ai laitettiiks ne uuniin vai hahaha ai poltettiiks niitä vai hahaha jne, eli tasan tiesi mistä puhui mutta suunnitteli jo mielessään iltapäivälehtien kohulööppejä. Samaa riipivää tekonaurua harrasti myös illalla altaassa johonkin aiheeseen, en tosin muista tarkasti mihin. Taisi jotenkin liittyä Kellarin huonompiin bileaineksiin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Syys 2014 00:28

Kits, orkku. Osaan jopa kuvitella tilanteen mielessäni, kun tota jäbää olen viikon kuunnellut.
a walking disaster

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Stobe » 02 Syys 2014 00:37

Ensivaikutelma ekan viikon jälkeen:

Taloonastelemispäivänä mietin, että jaahas...talon kiintiöhomo. Mutta pakko myöntää, en mä tätäkään hetkeen halua pois talosta. Sitä paitsi tämän, jos kenen, kohdalla saatetaan nähdä sellainen kasvutarina että oksat pois. Kaveri veti maan matosena tänään kuitenkin luultavasti niin hyvin kuin pystyi. Ihan satavarmasti hänen päässään kävi mielessä myös luovuttaminen jossain vaiheessa erinäisistä syistä. Jonin ei vain pitäisi päästä bondaamaan ihan liikaa samanhenkisten kanssa.

Itseään taitaa vielä jonkun verran etsiä. Olen myös sitä mieltä, että käytöksessä on edelleen esittämistä, mutta haluaisin olla todistamassa sen esiintymisen karisemista.

Eli ei ensimmäisten joukossa pois tätäkään.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja yadah » 02 Syys 2014 02:52

Joni on välillä ihan hauskaa viihdettä. Välillä on kyl ärsyttävä mut välillä ihan hauska tuolla neitimäisyydellää ja valituksella. Hän tuo sitä viihdettä taloon mitä tarvitaan :D
Annoin jopa 3pistettä
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja BBforever » 02 Syys 2014 07:51

On tää jotenkin niin hauska seuramies, ei vois parempaa bbhahmoa olla. (Paitsi oli Niko Saarinen, joka oli todella tyylikäs parrassaan kun oli BB estran vieraana)
Ja selvästi otti opikseen siitä että on aina valittamassa, nimittäin söi ryynimakkaraa ekaa kertaa elämässään, kehui hyväksi vaikka kuuli että siinä on verta [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja effie » 02 Syys 2014 12:02

3p Joni on ärsyttävä kitisijä, mutta on mielestäni rauhoittunut jonkin verran. Kun saa seuraavan kerran alkoholia, niin voi taas olla räjähdysaltis. Nyt pisteet keskitasolla, mutta voivat heilahtaa äkkiä kumpaan suuntaan tahansa.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Dille » 02 Syys 2014 16:42

Joni on parantanut otettaan siirryttyään kellarin puolelle.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 02 Syys 2014 16:47

Dille kirjoitti:Joni on parantanut otettaan siirryttyään kellarin puolelle.
Selvästi. Niin sitä jo Kartanon puolella ollessaan arvailtiin, että sopisi Kellariin paremmin. Äijäporukassa ollessaan homorooli oli liikaa päällä ja korostui, nyt tyttöporukassa on rauhoittunut olemaan "yksi tytöistä" ja se sopii Jonille paljon paremmin. Lisäksi on selvästi kaivannut äitihahmoa, joka laittaisi jonkunlaista sääntöä ja rajoja höseltämiselle, ja tämän roolin taitaa nyt Armi hoitaa sujuvasti.
Anna 247!

RainbowQueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Syys 2014 22:18

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja RainbowQueen » 03 Syys 2014 12:17

Sirpsa kirjoitti:Äijäporukassa ollessaan homorooli oli liikaa päällä ja korostui, nyt tyttöporukassa on rauhoittunut olemaan "yksi tytöistä" ja se sopii Jonille paljon paremmin.
Äijäporukka sai Jonin varpailleen. Joni tunnisti äijäporukan antipatian ja siksi astui kitisevän ja ärsyttävän homon rooliin eli siihen, mitä häneltä oletettiin.

Aikaisempina vuosia Jonin tapaiset BB-homot (nikot, ragnarit yms.) ovat lievästi ärsyttäneet minua, mutta Joni ei niinkään.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 03 Syys 2014 19:02

On ny ainakin josain onnistuttu. En muista että olis muut ko Lispetti ja Marika saanu aikaseks tässä ajassa näin montaa sivua ketjua aikaan. Tää menee pitkälle vielä.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Syys 2014 19:47

White Rabbit kirjoitti:On ny ainakin josain onnistuttu. En muista että olis muut ko Lispetti ja Marika saanu aikaseks tässä ajassa näin montaa sivua ketjua aikaan. Tää menee pitkälle vielä.
Jussilla on enemmän! ;)
Ja uskon että Kätlinkin oli aika vahvoilla!

Mutta oikeassa olet, kyllähän Joni on tämän vuoden fanaattisen fanituksen ja vihan kohde.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja mrj » 03 Syys 2014 21:16

vaikka tää on mitä on.. silti tuo loistavaa viihdettä talooon.. eikä läheskään enää niin paljoa ota aivoon!! 0 -> 3pts.
JuHu - :drink55:

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Lulla » 05 Syys 2014 02:32

Mut mites tää on ny jotenki niin hiljane.... tuotanto vois kylä ny alkaa siirtää huomiota taas takasin tähän päin ja pois noista kummista pariskunnista........ ei kiinnosta...... ihme kylä jos Jonil ei ala olee tylsää tuol kellaris......... mula ainaki olis..........
Glxblt?

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 05 Syys 2014 07:08

Dille kirjoitti:Joni on parantanut otettaan siirryttyään kellarin puolelle.
On aivan selkeästi ja minusta hän on silti hyvätasoinen viihdeohjelman kilpailija, mahdollinen ns. kasvutarinan toteuttaja kenties. Joka tapauksessa parempaa viihdettä kuin monet muut kilpailijat ovat.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja amanda » 05 Syys 2014 17:39

Joni teki miehen työn ja ainoana kellarin porukasta sai otettua kukan kiipeilyseinältä. Pesi kaikkitietävän ja -osaavan Jussinkin. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”