Jonathan Silfver

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonathanista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:27

5-Suosikki
73
13%
4
40
7%
3
29
5%
2
35
6%
1
75
13%
0-Inhokki
332
57%
 
Ääniä yhteensä: 584

RainbowQueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Syys 2014 22:18

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja RainbowQueen » 01 Syys 2014 23:14

Jonathan on mielestäni koko kauden ristiriitaisin ja moniulotteisin kilpailija.

Itseäni huvitti Jonathanin esittelyvideo. Siinä Jonathan muka-kauhisteli sitä, kuinka "kaikki" luulevat häntä narkkariksi ja vankilakundiksi. Hui, paha Jonathan. Itse asiassa juuri tätä reaktiota Jonathan varmaan hakee ulkonäöllään. Ja ilmeisesti myös kapinoi jotain vastaan tällä rajulla imagollaan,

No, itse näin heti, että homohan se. Jonathanin tyyli oli yksi alalaji homoskenessä, ei ehkä suosituin mutta varsin näkyvä ja tiedetty niille, jotka porukoissa liikkuvat.

Jonatahan on myös halunnut korostaa olevansa rankka myös asenteellisesti. Pieni särö tähän rankkuuteen ja suoruuteen tuli kuitenkin homokeskustelussa, missä Jonathan ei saanut kerrottua olevansa homo.

Vai onko se jo kertonut (ekojen bileiden jälkeen)?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 01 Syys 2014 23:18

RainbowQueen kirjoitti:Vai onko se jo kertonut (ekojen bileiden jälkeen)?
Toki kertoi sunnuntaina heti Talk Shown jälkeen. Siinä missä Joni on stereotypinen sketsihahmo-neiti-homo, on Jonathan stereotypinen tosi-tv homo. Haluaa tehdä homoudestaan numeron.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

RainbowQueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Syys 2014 22:18

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja RainbowQueen » 01 Syys 2014 23:29

rubyblue kirjoitti:Muutenkin arvostan Jonathania siitä, ettei tosiaan ratsasta homoudellaan tai tee muutenkaan numeroa asiasta toisin kuin Joni. Kertonee, että on sinut itsensä kanssa. Tuntuu muutenkin olevan jalat maassa tällä kaverilla.
Olen niin eri mieltä.

Ensinnäkin Jonilla ei ole vaihtoehtoa. Jonista näkkee sokeekin, että Joni on homo.

Jonathan taas yrittää karkealla kuorellaan peitellä homouttaan. Nyt kuin luin tuon jutun Hevoshullusta (tms.), näen tämän entistä kirkkaammin, Jonathania onn joskus kiusattu tyttömäisyydestä, hän on päättänyt ettei annan sen tapahtua toiste. Siksi nuo tatskat, lävistykset yms.

Jonathan myös näkee, miten Jonia kohdellaan ja millainen Joni on. Kieltämällä homoutensa hän tekee hajurakoa talon asukeiden (tai ainakin kundien) inhokkiin.

Jonathan on kova kundi - ei mikään neiti.

Nih.

Naamis
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 24 Marras 2010 15:50

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Naamis » 01 Syys 2014 23:34

RainbowQueen kirjoitti: Jonathan taas yrittää karkealla kuorellaan peitellä homouttaan. Nyt kuin luin tuon jutun Hevoshullusta (tms.), näen tämän entistä kirkkaammin, Jonathania onn joskus kiusattu tyttömäisyydestä, hän on päättänyt ettei annan sen tapahtua toiste. Siksi nuo tatskat, lävistykset yms.
Tämä nyt on tällaista keittiöpsykologiaa mikä on tälle palstalle ominaista. Tehdään suuria kytköksiä ties minkä asioiden välille henkilön persoonallisuudessa. Toki voit tuollaista arvuutella, mutta kai tiedät että tuo on hyvin kaukaa haettu ajatusketju eikä välttämättä osu sinne päinkään? Entä jos Jonathan vain pitää tatskoista ja lävistyksistä?
BB2010 - ensimmäistä kertaa kiusaaja voitti!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 23:49

Aika karkeaa keittiöpsykologiaa kyllä minunkin mielestäni. Onhan se mahdollista, ettei Jonathan halua olla neitihomo, mutta en kyllä usko että syy ottaa tatskat ja lävärit on siinä. Eiköhän tykkää tuollaisesta tyylistä ihan muutenkin ja varmasti kokee sen omakseen!

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Lulla » 02 Syys 2014 00:24

^^ Niin, plus että aika pahasti menee mönkään jos kattoo Jonia ja aattelee että talon väki/ kundit "inhoaa" sitä :bidmouth: Eihän se niin oo.... pikemminki päin vastoin se tuo sellasta dynamiikka tonne mitä ei vaan kukaa muu pysty tuomaan.... minkä lisäks veikkaanpa että nyttekin kun se ei tuol Kartanon puolel ni kyl luulen et ikävä niil siel tulee viel.... siel on tyhjiö.... en usko et toimii toi teoria kyl jos niin kattoiski.... mut en kyl ees usko että J niin aatteliskaan......... lol

Ja muuten.... ei toi lapsikeskustelu musta kuulostanu mitenkää oudolta.....
Glxblt?

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Stobe » 02 Syys 2014 00:33

Ensivaikutelma ekan viikon jälkeen:

Vaikuttaa ihan hyvältä asukkaalta. Itselleni on jäänyt se kuva, että on ansainnut paikkansa talossa eli ei ole tapettia. Omaa ilmiselvästi omia mielipiteitä ja pitää niistä toivottavasti kiinni. Sukunimi ei kerro mulle mitään, eli en tiedä onko nimekkäästä suvusta vai ei. Luulen myös, että ekan viikon homo/hetero/bi-keskustelu oli hänen tapansa näyttää esittelyvideossa esiin tullut litania siitä, kuinka ihmiset arvotetaan tiettyjen ominaisuuksien perusteella.

Uskon ja toivon, että tie vie pitkälle tässä jengissä.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Defendant » 02 Syys 2014 03:04

Toistaiseksi oma suosikkini. Tyyppi jonka kanssa itse tulisin varmaankin erittäin hyvin toimeen talossa. Kahtellaan, kahtellaan.. Varovasti voisin antaa ensimmäisen viikon jälkeen 4/5p. :thumbsup

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Goofy » 02 Syys 2014 07:45

No höh, ai tatskoja ei voi hommata muusta syystä, kun jos on kiusattu. :) Ei mua ainakaan ole kiusattu ja omaan yhtälailla tatuointeja. Jospa ihminen nyt ihan vaan tykkää tuon kaltaisesta tyylistä. Eikä Jonathan nyt vaikuta sellaiselta, jota nyt ihan kauheasti kiusattaisiin, aika sanavalmis jannu.

Alussa tykkäsin kovastikin (ainakin esittelyn perusteella). Mutta nyt ovat pisteet tippuneet. Jotenkin on liian särmikäs minun "suureksi idoliksi". Siis usein jos joku pikkujuttu ei mene hänen mielen mukaan niin ääni kohoaa heti. Muitakin diivan elkeitä (niiksikö niitä voisi kutsua?). Joni esim on minusta vain hellyyttävä (ja joo joskus myös ärsyttävä) mutta tämä Jonathan on jotenkin vain vähän äkkiväärä mitä vähän nyt olen katsellut. Katsellaan mihin kehittyy...
Taviskausi rules

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja mrj » 02 Syys 2014 11:23

tätä on aina ilo seurata ja kuunnella juttuja.. nuosemassa suosikiksi hyvää vauhtia.. :tu
JuHu - :drink55:

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja chamomile » 02 Syys 2014 12:11

Mielenkiintoisin asukas tällä hetkellä!

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja effie » 02 Syys 2014 12:14

4p Miehistä mielenkiintoisin. Puhetyyli on hieman ärsyttävä, mutta onneksi puheen sisältö on järkevää.

Kalmankalistin
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 06 Syys 2011 13:04

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Kalmankalistin » 02 Syys 2014 16:19

http://www.iltalehti.fi/muoti/2014090218624917_mu.shtml

Siellähän se Jonathankin poseeraa. Ainakin talon ulkopuolella tuntuu olevan aika avoimesti homo.

Silver
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 23 Loka 2012 17:17

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Silver » 02 Syys 2014 18:31

yadah kirjoitti:
Silver kirjoitti: Onko Jonathan todella ollut joskus chat-juontajana? Suunnilleen milloin,
ja millä kanavalla?
nelosella..about 8-12v sitten (en nyt tarkkaan muista minä vuonna).Muistan joskus ku yöllä ei saanu nukuttua ja jotain sättiä tuli kuunneltua. Jonathanilla oli parhaat jutut ni sitä jaksoi jopa kuunnella :D
Ok, kiitos!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Syys 2014 22:28

Tästä Jonathanista en meinaa millään saada otetta. Joo, tavallaan vaikuttaa ihan mielenkiintoselta "epätyypilliseltä homolta" BB-piireissä, mutta jotenkin oon koko ajan varpaillani tämän suhteen, sillä tää vaikuttaa aika laskelmoivalta ja vähän kierojakin viboja saan tästä. Ei plussalla eikä miinuksella. Pitää nähdä vielä enemmän, jotta saa jotain selvyyttä tähän epäselvyyteen.

Pieni epäilys muuten, että Jonathanin suosio vielä tulee kokemaan mahalaskun täällä Plazalla kauden mittaan.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Lulla » 03 Syys 2014 02:04

Jonathanil on kyllä hyvin männynnä tää alku tuola.... ekanaki paitti että on täysin mukana tossa äijäporukassa..... mm valitaan heti ekana tehtäviin mukaan..... kun piti aikaa arvata siihen tauluu ni Dani heti sille et tuu ny äkkii tänne sanomaa..... tätä kunnioitetaan kybällä......... sit on kilpailuhalunenkii......... kellariki puhuu että sen jos sais tänne puolelle kisaamaa ni sit kylä menis hyvin......... sitte on Danin äijäilybestistä siinä.... neuvoo ja kuuntelee............. lisäks on erittäin hyvää kaverii Jennan kaa...... ja etenki ny ku Joni on toisella puolella ja Dani kylmänä ni Jenna ja Jonathani mukava kaksikko....... häsläävät keskenään keksien kaikkee hauskaa ja viihdykettä..... täl on niinku vähä parhaat puolet kaikista maailmoista...... asema talos on kylä vahva........ ja mun suosikki on kyllä....... [smilie=a_tongue.gif]
Glxblt?

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 03 Syys 2014 02:09

En juuri muutenkaan ole diggaillut, mutta iso miinus Annan aliarvioinnista ja toiveista saada tehtäviä, joissa Anna olisi pulassa. Vastenmielistä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Mour » 03 Syys 2014 10:52

Ei ole auennut tämän mysteerisyys vieläkään. Ihan kiinnostava persoonallisuus sinänsä, mutta ei tunnu kovin miellyttävältä ihmiseltä niin kuin moni muu tuolla.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Syys 2014 11:08

nighthaze kirjoitti:En juuri muutenkaan ole diggaillut, mutta iso miinus Annan aliarvioinnista ja toiveista saada tehtäviä, joissa Anna olisi pulassa. Vastenmielistä.
Ymmärrän ihan hyvin, että toivoo toisen joukkueen mokaavan, jotta oma voittaisi. Eihän sitä tietenkään niin avoimesti tarvitsisi sanoa, ja tuosta Annan aliarvioinnista olen kyllä samaa mieltä kanssasi, särähtihän se korvaan.
Toki ymmärrän miksi ajatteli Annasta noin, mutta tarvitseeko siitä noin suoraan avautua.

RainbowQueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Syys 2014 22:18

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja RainbowQueen » 03 Syys 2014 11:38

Naamis kirjoitti:
RainbowQueen kirjoitti: Jonathan taas yrittää karkealla kuorellaan peitellä homouttaan. Nyt kuin luin tuon jutun Hevoshullusta (tms.), näen tämän entistä kirkkaammin, Jonathania onn joskus kiusattu tyttömäisyydestä, hän on päättänyt ettei annan sen tapahtua toiste. Siksi nuo tatskat, lävistykset yms.
Tämä nyt on tällaista keittiöpsykologiaa mikä on tälle palstalle ominaista. Tehdään suuria kytköksiä ties minkä asioiden välille henkilön persoonallisuudessa.
Ei kai kukaan täällä oikeasti ajattele, että omat mielipiteensä tai heittonsa, ovat totuus jostain asiasta? BB on vasta alussa, asukkaat tuntemattomia ja nyt mietitään, kuka on kukin.
Goofy kirjoitti: No höh, ai tatskoja ei voi hommata muusta syystä, kun jos on kiusattu. :) Ei mua ainakaan ole kiusattu ja omaan yhtälailla tatuointeja. Jospa ihminen nyt ihan vaan tykkää tuon kaltaisesta tyylistä. Eikä Jonathan nyt vaikuta sellaiselta, jota nyt ihan kauheasti kiusattaisiin, aika sanavalmis jannu.
En puhunut sinusta enkä muista tatuointeja ottaneesta. Puhuin Jonathanista ja hänen ulkoisesta kokonaisuudestaan, joka on enemmän kuin tatuoitu ruusu nilkassa.

Jonathan on itse kertonut, että häntä kiusattiin koulussa siksi, että oli valinnut tekstiiliityön. Haastattelu löytyy tästä ketjusta.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja seb » 03 Syys 2014 11:44

????? Kuten moni muukin täällä en tahdo millään saada otetta tästä "luikertelijasta". Lopulliseen käsitykseen hänestä vaaditaan vielä aikaa ja parit kovat bileet (olettaen, että J päihtyy kunnolla).

Pampula
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 25 Elo 2014 13:15

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Pampula » 03 Syys 2014 13:34

Hohhoijaa! Kuinka moni kyselee kavereiltaan ja tutuiltaan miten teidän lapset on tehty? Mitä se kenellekään kuulu onko lapset pantu alulle vai lääketiede avustanut.

Jonathan on salaa noussut mun suosikkiasteikolla kakkoseksi Jonin jälkeen (sattumaa, ei homoudesta johtuvaa :D ). Jotenkin siinä tyypissä vaan on jotain... jotain.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”