Jussi Kettunen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jussista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:40

5-Suosikki
24
6%
4
34
9%
3
67
17%
2
46
12%
1
61
16%
0-Inhokki
154
40%
 
Ääniä yhteensä: 386

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Zeus » 01 Syys 2014 22:01

Oletteko huomanneet Jussissa kykyä empatiaan? Iloitseeko hän uuden johtajan menestyksestä?
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 22:02

^^ Huomasin itsekin, että talkkarissa keskityttiin pelkästään kiittelemään Jussia. Tietenkään kukaan ei siinä tilanteessa uskalla suoraan mollata toista, mutta hämmentävää jos nyt sitten tietää mitä hänestä ajatellaan. :o

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja rink » 01 Syys 2014 22:07

Reterikki kirjoitti:Onko minulla mennyt nyt jotain ohi vai mistä päättelette, että Jussilla on vihiä ettei hänen johtamistyylistään pidetä katsojien keskuudessa? Ja että muka sai suoraa palautetta?

Itse ainakin tuon talk show'n perusteella sanoisin, että Jussi sai hyvin maltillisesti kriittistä palautetta. Enemmänkin kiiteltiin suurta johtajaa.
Olen sitä mieltä, että Jussille ja tämän "alaisille" esitetyt useat kysymykset johtajuudesta todennäköisesti paljastivat Jussille sekä muille asukeille sen mistä ulkomaailmassa on puhe. (vrt. Danin ja Jennan "suhde", josta ko. asukit tekivät johtopäätöksensä)

Yleisön reaktiothan kuuluvat myös asukeille. Esim. kun Tuulikki huomautti, että Jussi on puhunut välillä kuin viisivuotiaille lapsille yleisö ratkesi raikuviin suosionosoituksiin. Vastaavasti Jussin omille jutuille taidettiin reagoida huomattavasti vaisummin.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Lulla » 01 Syys 2014 23:02

Herra isä tätä ja näitä juttuja taas tänään.... :bidmouth: Tää on kylä jo nii huvittava ja ennalta-arvattava että.... Tänne pitääs melkee koota jo joku Jussin parhaat jutut kokoelma.... huuh huuh :bidmouth:

"Tuut sä katsomoon sit kun mä oon finaalissa?" :bidmouth:
Glxblt?

RainbowQueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Syys 2014 22:18

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja RainbowQueen » 01 Syys 2014 23:03

Jussi on mun suosikki,

Yksi syy on se, että Tuotanto niin kovin yrittää manipuloida katsojia vihaamaan Jussia. Jussille on selvästi sovitettu vuoden ärsyttävimmän kilpailijan viittaa.

Mutta ei minua Jussi ärsytä. Eikä Jussi Talk Show´n perusteella näyttänyt ärsyttävän kanssakilpailjoitakaan.

Minust Jussi oikeasti yrittää parhaansa tiimihengen puolesta ja yrittää aina nähdä tappion hetkelläkin asiat positiivisessa valossa.

Ja tuohan Jussi aivan mainiota draamaa ohjelmaan. Dramaturgisesti loistavinta antia BB14:ssä oli Talk Show´ssa esitetty kohtaus Jussi tsempaa Annaa. Kyllä sai nauraa! Hyvin oli leikattu myös kohtaus, missä Jussi päiväkirjassa tunnustaa nauttivansa siitä, että saa olla kukkona tunkiolla. Tunnustuksen päälle oli leikattu kuvaa Jussista käkikellona kukkumassa. Muahahaaa!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Syys 2014 23:07

RainbowQueen kirjoitti:Mutta ei minua Jussi ärsytä. Eikä Jussi Talk Show´n perusteella näyttänyt ärsyttävän kanssakilpailjoitakaan.
Mutta ei kai kukaan suorassa lähetyksessä uskalla suoraan sanoa ärsyttääkö vai ei? Suomalaiset puhuu mieluummin selän takana, vaikka rehtiä kansaa onkin. :bidmouth:

Mutta olen samaa mieltä kanssasi. Ei Jussi ole erityisen ärsyttävä minunkaan mielestäni.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja maaru » 01 Syys 2014 23:21

RainbowQueen kirjoitti:Yksi syy on se, että Tuotanto niin kovin yrittää manipuloida katsojia vihaamaan Jussia. Jussille on selvästi sovitettu vuoden ärsyttävimmän kilpailijan viittaa.
Aika heikosti se tuotanto pystyy manipuloimaan 24/7:n katsojia, kun Kessi-Jussi ihan itse suoltaa tuota sontaa suustaan taukoamatta.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 01 Syys 2014 23:26

Paras keino, jolla tuotanto pystyy manipuloimaan Jussin asemaa inhokiksi, on seurata sitä kameroilla tauotta ja keskittymällä sen käymiin monologeihin. Jussi tekee inhoamisensa niin kovin helpoksi.
Anna 247!

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Stobe » 02 Syys 2014 00:50

Ensivaikutelma ekan viikon jälkeen:

Jussi muistuttaa sekä ulkoiselta olemukseltaan että käytökseltään erästä läheistä työkaveriani ja ihan tämän perusteella olisin valmis äänestämään kaverin ulos. Viimeistään tämän päiväinen (kaapelin välityksellä välittynyt) käytös on saanut miettimään tätä enemmänkin. Jossain vaiheessa olin jopa varma, että kyseessä on veljekset...:D

Normaalia älykkäämpi voi hyvinkin pitää paikkansa. Onko sellaisen paikka sitten kuitenkaan BB-talossa, onkin toinen kysymys. Itse en jaksaisi kuunnella reilua kahta kuukautta besserwisseriä. Toki tämä varmasti aiheuttaa katsojille viihdettä, mutta silti. Sitäpaitsi älykäs ihminen peilaa varmasti omaa käytöstään muihin ja ottaa opikseen vastareaktioista. Tämän päivän perusteella Jussi ei ole niin tehnyt. En näe mököttämistä hyvänä reaktiona.

Se on varmasti totta, että Jussi puhuttaa ja jakaa mielipiteitä, mutta en silti näe hänessä oikeasti potentiaalia kehittyä siinä ajassa, mitä BB kestää, tasolle, jolla pystyy ja kykenee ottamaan julkisen palautteen vastaan "kuin aikuinen." Siksi laittaisin ensimmäisten joukossa pihalle.

nighthaze
Peitonheiluttaja
Viestit: 173
Liittynyt: 17 Marras 2009 16:05

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja nighthaze » 02 Syys 2014 02:01

orgasmienkeli kirjoitti: Mutta ei kai kukaan suorassa lähetyksessä uskalla suoraan sanoa ärsyttääkö vai ei? Suomalaiset puhuu mieluummin selän takana, vaikka rehtiä kansaa onkin. :bidmouth:
Eipä kai niin, mutta yksi huono puoli tuossa salailussakin on: jos asian on sanonut pk:ssa ja käynti on näytetty katsojille eikä uskalla sitä asiaa sanoa talkin aikana silti, niin ainakin itselläni muuttuu taas vähän huonompaan suuntaan käsitys tästä salaajasta. Huijari, luuseri, nössö, epärehellinen. :D Mutta toki suurin osa voi pitää tuota ihan peliin kuuluvana. Kyllä tuon silti Nimostakin huomasi, että valo syttyi, että viitattiin tiettyyn pk-käyntiin, ja kovasti koitti asetella sanojaan siten, että totuutta ei olisi täysin kaarrellut, mutta ei myöskään kertonut liian suoraan ajatuksiaan.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 02 Syys 2014 03:12

nEn ny van voi odottaa ko tän tippummista. Näen ja kuulem jo sem Al Bundymaisen puheen: Kiittääkään en halua kuin itseäni, ja nyttemmin olen tämän kisan lopettanut.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 02 Syys 2014 03:18

Tämä itämaan tietäjä on hauskaa seurattavaa. :bidmouth:

Näitä "kaiken taitaja -älykköjä" tuli armeijan harmaissa nähtyä. Hauskaa sakkia kun suhtautuu juttuihin pilke silmäkulmassa ja kunhan ei onnistu vaikuttamaan puheillaan tai toimillaan kauheasti omaan tekemiseen. Nuo Jussin päällikön roolissa tehdyt päätökset ei todennäköisesti itseäni olisi tuolla hetkauttanut suuntaan taikka toiseen, uskoisin että jaksaisin helposti kuunnella Jussin lätinöitä Kellarissa.

Tuo asukkaana väriä taloon - mutta kuinka kauan, se on sitten toinen asia? Toivottavasti ei lannistunut liikaa nyt egon murtumisesta ja ala nököilemään tuolla. Pää pystyyn, kohti uusia pettymyksiä, huikeiden viisauksien saattelemana! Toivottavasti äänestäjillä myös pelisilmää pitää Jussi vielä talossa. Joka lajin harrastajalla on vielä paljon annettavaa ;)

3/5

Avatar
Eemeli
Heikoilla hangilla
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Elo 2014 22:24

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Eemeli » 02 Syys 2014 03:22

Kyllähän siitä Jussista näki että angstas ihan 100% ja vielä ihan 03:00 aikoihin yöstäkin vielä edelleen selitteli, siitä kun hänelle tuli huono mieli, mut siis nyt jo parempi mieli, mut seli seli. Puhe oli lyhyisyydessään näin, et: "minä.... minä...sukat...minä...tytöt...minä... kaks...pistettä...minä.. jne..

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja BBforever » 02 Syys 2014 07:48

Inhon kautta Jussi eteenpäin, ei voi kuin ihailla että vielä on pystyssä ja jatkaa samaan malliin. Joku tavan tallaaja ottais jo ympäristöstä vähän oppia ja alkais himmailemaan, mutta Jussi vaan porskuttaa. Hän on aivan veikeä ja menköön vaan eteenpäin ja katsellaan me sivusta miten toiset jaksaakin kuunnella :bidmouth: :bidmouth: :bidmouth:

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Taika » 02 Syys 2014 09:16

Jussin huono puoli on jo kaikille tullut selväksi. Ajattelin reiluuden nimissä keskittyä Jussin hyviin puoliin.

Jussi ei ole ilkeä. Hän on enemmänkin auttamishaluinen ja suojeleva. Ei aina todellakaan onnistu holhoamisessaan ja menee vaan huonompaan suuntaan, mutta tarkoitus on hyvä. Antaisi varmaan pakkasessa takin päältään itseään heikommalle.

Puhuu selkeästi ilman täytesanoja tai jatkuvaa kiroamista. Puheet eivät keskity alapääjuttuihin, kännäämiseen ja ulkonäköasioihin. Kyselee muilta asukkailta paljon, jolloin me katsojatkin tutustumme asukkaisiin nopeammin ja paremmin. Puhuu jatkuvasti, ei makaa lätsä silmillä sängyllä, kädet munissa sohvalla tai ole kylppärissä laittautumassa puolet päivästä, aktiivinen.

Jussi ottaa tehtävät tosissaan. Voisi sanoa, että liian tosissaan, mutta montako kertaa on mennyt hermot löysäileviin asukkaisiin, jotka eivät keskity mihinkään, valittavat tylsyyttään ja sitten kuitenkaan eivät niitä vähäisiäkään tehtäviä tee, jolloin voivat taas olla tekemättä mitään ja valittaa, kun ei ole alkoholia. Jussi on tämän ärsyttävän BB-asukkaan prototyypin vastakohta.

Jussilla on elämä talon ulkopuolella. Hän ei ole talossa vain tappamassa aikaa, kun ei ole parempaakaan tekemistä tai hakemassa rahoittajaa silikonitisseilleen/chattijuontajan paikkaa. Mua ärsyttää suunnattomasti sisällöttömät oman elämänsä luuserit, jotka jankuttaa ulosottoveloistaan telkkarissa. Menisivät töihin!

Viihdeohjelmassa mulle suuri merkitys on hauskuudella. Jos asukas saa mut nauramaan, se on hyvä juttu. Jussi on saanut mut nauramaan. Kun Jussi sanoi olevansa huikeen älykäs, mä meinasin tikahtua. Huvittuneisuutta herätti myös esimerkiksi se, että Jussi on pelannut kaikkia maailman lajeja, eikä häntä siksi sovi jättää fyysisestä tehtävästä rannalle. Välillisesti nauratti, kun tehtävä voitettiin silti ja jäin jännityksellä odottamaan miten Jussi tämän selittää parhain päin. Tässä asukkaassa ja tämän reaktioissa on jotain, jota odottaa. Jos kaipaat jännitteitä, niin tämä asukas aiheuttaa niitä talossa sekä tahtomattaan, että tahallaan. Tahtomatta aiheutetut jänniteet ovat jo kaikille selvillä, mutta ovathan kaikki huomanneet Jussin tarpeen hämmentää asioita? On jo masinoinut Kellarissa alkumetreillä sitä, että jos voitetaan, ni mitäs jos jäätäisiinkin Kellariin, ni Kartano olisi ihmeissään ja valta säilyisi meillä. Ei myöskään itse jatkanut johtajana, koska halusi yllättää muut asukkaat. Jarnon kohdalla yllätys ainakin toimi paremmin, kuin hyvin.

Jussin aivokapasiteetti riittää ymmärtämään BB-talon säännöt. Joka asiaa ei tarvitse vääntää rautalangasta, eikä Jussilla ole pakonomainen tarve esittää muka-tyhmää ja tunkea päätään paljuun vartin välein vain koittaakseen mitä tapahtuu tai liikkua harmaalla alueella vihjaillen nimeämistensä kohteista.

Jussista ei tarvitse pelätä kuoriutuvan väkivaltaista tai seksikähmijää, vaikka taloon vietäisiin alkoholia rekkakaupalla. Jos taloon menee uusia asukkaita, Jussi ei ole se, joka ensin katsoo päästä varpaisiin ja jättää sitten uuden asukkaan yksin.

Jussi ei polta tupakkaa eli tupakkanatinaa ei ole luvassa. Toisia hierova ihminen on aina jollain tavalla hyvä tyyppi, tännekin saa tulla hieromaan.
Kuva

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja VeePee » 02 Syys 2014 09:31

Jussi on kyllä ihan fiksu ja järkevä asukas, välillä tuntuu kyllä että joidenkin mielestä menee ylitse tämä Jussin johtajanrooli mutta toisaalta, Jussi on joukkuepelaaja ja tahtoo hoitaa hommansa täysillä ja sen takia intoilee johtajanroolissa.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja mirian » 02 Syys 2014 09:50

Joo kyllähän Jussi on sen verran surkuhupaisa kaveri, ettei hänestä vielä tahdo luopua. :bidmouth: Jussin kohdalla nautin tällä hetkellä siitä, että saan kokea myös tämän huippuegoilija-päällepäsmärin pudotuksen johtajan pallilta, koska itselle se on hyvin antikliimaksisista, jos joku saa liian paljon valtaa, käyttää sitä hyväkseen, muttei koskaan joudu taloaikanaan todella kohtaamaan sitä, ettei nyt olekaan kaikki kaikessa kuten on olettanut.

Ja Jussinhan kohdalla nämä tarinan käännökset tapahtuvat sen verran nopsaan tahtiin, että tässähän vallan hengästyy. Viikon aikana on kusi noussut ennätysvauhdilla pipoon ja omavalintainen johtajanvaihdos on pamauttanut lähes yhtä nopeasti Jussin pelin tuusannuuskaksi. Kyllähän tässä ihan hymy huulessa saa nyt katsella Jussi räpiköimistä uudessa asemassaan. Vaikka hienoinen lamaannus tuossa eilen tulikin, niin eiköhän tämä sinnikäs pikkukaveri löydä kohta taas uuden suunnan ja tähtitieteellisen tärkeän roolin itselleen, jota jaksaa sitten selittää, analysoida ja pönkittää parhaansa mukaan. Seinäruusuksi Jussissa ei todellakaan ole aineksia.

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 02 Syys 2014 10:07

Taika kirjoitti kyllä hyvin! Jussissa on omat huonot puolensa (kenessäpä meistä ei olisi) ja osaa olla ärsyttävä ja rasittava, mutta ei Jussi kyllä ole mitenkään päin paha ihminen. Etenkin kun kasikauden ilkeisiin ja kiusaaviin asukkaihin vertaa niin en vain osaa pitää noita Jussin negatiivisia piirteitä erityisen pahana asiana vaan pikemminkin aika normaaleina ja inhimillisinä luonteen huonoina puolina. Ja ehdottomasti toivoin Jussin pysyvän talossa vielä pitkään!

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Syys 2014 10:39

Taika kirjoitti:Tässä asukkaassa ja tämän reaktioissa on jotain, jota odottaa.
Niimpä. Siinä on jo yksistään riittävä syy pitää Jussi talossa. Olen aikaisemminkin todennut, että ihan mukisematta tuskin kestäisin Jussin pätemisentarvetta, mutta kaikenkaikkiaan tarjoaa jo nyt herkullisia reaktioita niin muissa asukkaissa kuin katsojissakin.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
_coop_
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja _coop_ » 02 Syys 2014 10:58

Ei ole syönyt avokadoa kuin moussakassa. Moussakassa ei ole avokadoa.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Goofy » 02 Syys 2014 11:02

^ Häikäisevä älyn valo loistaa Jussissa kauas. :thumbsup
Taviskausi rules

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jussi Kettunen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Syys 2014 11:03

_coop_ kirjoitti:Ei ole syönyt avokadoa kuin moussakassa. Moussakassa ei ole avokadoa.
:ROFL

Sekoittaa varmaan avokadon munakoisoon, tämä keskimääräistä älykkäämpi Jussukkapussukka.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”