Leyla Väänänen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Leylasta?

Äänestys päättyi 01 Joulu 2014 11:07

5 - Suosikki
8
3%
4
15
5%
3
50
17%
2
67
22%
1
96
32%
0 - Inhokki
62
21%
 
Ääniä yhteensä: 298

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja mrj » 26 Loka 2014 10:41

turha turhista turhin. 0pts
JuHu - :drink55:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 27 Loka 2014 08:14

Kauden selviytyjä? Yksi viime kausien suurimmista tapeteista, naispuolinen Jouko.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Loka 2014 14:02

Tässä se kauden huonoin lukusuoritus sitten tuli. Onneksi olkoon Leyla.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 28 Loka 2014 14:28

DosterMan kirjoitti:Tässä se kauden huonoin lukusuoritus sitten tuli. Onneksi olkoon Leyla.
Hiukka ilkeetä DosterMan. Leylalla on aivan selvästi jonkinlainen hahmotushäiriö, voipi olla laajempikin kuin tavallinen lukihäiriö. Nimittäin vaikeuksia on ollut myös puhumisessa, ei yksin lukemisessa.

Varmasti yritti parhaansa. Sitä paitsi eivät jelppijätkään (Jonathan ja Dani) oitis saaneet selvää, mitä paperissa seisoi.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Santra » 28 Loka 2014 16:02

Leyla on suorastaan kangistunut makuuasentoon milloin mihinkin talossa. Ihme, ettei tunnu ärsyttävän muita asukkaita jatkuvalla makoilullaan. Ei tee taloustöitäkään ollenkaan, miten joku voi olla noin laiska? :thumbsdown
24/7 kaapelissa.

Smaga
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 25 Syys 2010 01:13

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Smaga » 28 Loka 2014 16:11

Leyla? Kuka ihmeen Leyla? Onko talossa sala-asukas, jota ainakaan itse on ole huomannut? Noin huomaamaton ihminen ei ärsytä ketään, tuskin joutuu äänestykseen ja jos joutuu, vastassa on yleisön inhokkeja. Finaalikamaa.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 28 Loka 2014 17:59

Ei lähde käyntiin, ei sitten millään. Ei tätä jaksa enää. Särmää olisi tarvittaessa vaikka mihin, mutta fleguilu vie voiton. Ankea seurattavaa. Leyla kuului omaan TOP-3:n vielä pari viikkoa sitten, nyt haluaisin sitten jo ulos heti Jennan jatkeena. Kauan sitä jaksoi toivoa, että antaisi jotain katsojille. Enkä puhu todellakaan petipuuhista tai dramaattisista säädöistä, ihan vain asiallisia keskusteluita vaikka muiden asukkaiden kanssa. Potentiaalia olisi.

Rasittavia tälläiset lahnat jotka röhnöttää paikallaan ja ähisee. Oikea ihannenaisen irvikuva. Pullamössösukupolven kärkituotoksia. Miksi teidän pitää tulla televisioon?

2 -> 1pts

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Eney » 28 Loka 2014 18:08

Defendant kirjoitti:Rasittavia tälläiset lahnat jotka röhnöttää paikallaan ja ähisee. Oikea ihannenaisen irvikuva. Pullamössösukupolven kärkituotoksia. Miksi teidän pitää tulla televisioon?
Se on fine, jos hakevat telkkariin, mutta että nämä päästetään sinne.
Mitä Leylan castingissakin on ajateltu? "Joo, tosi mielenkiintoinen laiskiainen." :thumbsdown

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Loka 2014 18:29

Onko Leyla sitten näyttänyt castingissa parhaat puolensa? Pieninä annoksinahan Leylasta saa irti, mutta tuollainen 24/7 eläminen todistaa, että suurimman osan ajasta on tylsä.
Sama mielestäni oli esimerkiksi BB7-Terhillä, joka näytti lähinnä negatiiviset puolensa BB-talossa.

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Disaster » 28 Loka 2014 18:31

Leyla on varmaan horissut pissakakka-anaalifistaus-juttujaan castingissa.

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja janes » 28 Loka 2014 19:01

Väen vähentyessä jopa näin tapetoitunut Leyla on osunut silmiin. Yleensähän Leyla käynnistyy alkoholista ja kyytipoikana tulevasta tupakista. Puheaiheita on vaan muutama, mm edellisen viestin kaltaiset, se kuinka väsyttävää kun isoveli ei keksi mitää tekemistä. Mun puolestani häätöön ja pian, vaan eipä taida onnistua.

Avatar
Tiki
Kyttääjä
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Loka 2014 21:17
Paikkakunta: Tampere

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Tiki » 28 Loka 2014 23:15

Leyla on selkeästi löytänyt paikkansa talossa, tuntuu tulevan toimeen enemmän tai vähemmän kaikkien kanssa. Leylan hyviin puoliin kuuluu se, että osaa tuoda kanssa-asukeistaan positiivisia puolia esille. Oli esim. Jonin kanssa ihan mukavaa katsottavaa, ja Jennan & Leylan keskinäiset hetket ovat olleet paljon mielekkäämpää seuraamista kuin Jennan & Danin kiehnääminen. Itsenäisenä persoonana taas on todella hmv sängyllä/sohvalla makoilija. 2 pistettä.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja sinna » 28 Loka 2014 23:46

Eney kirjoitti:
Defendant kirjoitti:Rasittavia tälläiset lahnat jotka röhnöttää paikallaan ja ähisee. Oikea ihannenaisen irvikuva. Pullamössösukupolven kärkituotoksia. Miksi teidän pitää tulla televisioon?
Se on fine, jos hakevat telkkariin, mutta että nämä päästetään sinne.
Mitä Leylan castingissakin on ajateltu? "Joo, tosi mielenkiintoinen laiskiainen." :thumbsdown
Luultavasti castingissa Leyla on vaikuttanut kiinnostavammalta kuin onkaan. Tämä tosiseikka on todentunut aivan varmasti monen muunkin bb-asukkaan kohdalla. Omat ja roolittajan odotukset ovat olleet korkeammalla kuin mihin asukas on sitten kyennyt. Saattaa asukas itsekin todeta, että "enhän mä ollut yhtään sellainen kuin todellisuudessa olen" tjsp. ihan kuin hämmästyen, miten talo ja muut asukkaat oikeasti vaikuttavat. Jollakin toisella kaudella toisten asukkaiden kanssa olisi voinut olla erilainen. Kukapa tietää.

Leyla ei oikein ole kiinnostava, vaikka voisi olla, valitettavasti. Todennäköisesti putoaa seuraavassa joukkotiputtamisessa, koska pakkohan tuonne on sellainenkin tulla. Leylaa voi turvallisesti äänestää häätöön, koska ei ole todella kovin läheinen monellekaan asukkaalle, eikä tällä tod.näk. ole kovin laajaa kannattajajoukkoa (toivottavasti olen oikeassa).

Omaa talouraansa katsoessaan Leyla itsekin varmasti huomaa, ettei ollut tarpeeksi aktiivinen ja osallistuva.

Leylalle 1 pt.

Joanie1980
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Elo 2014 20:40

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Joanie1980 » 29 Loka 2014 10:44

sisupussi kirjoitti:Leyla taas "innokkaana" aamujumppaan: "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon..."
Samalla raahaa selätintä mahdollisimman kauas ruuduista.
Siis Leyla meni sinne taakse koska jäi ilman paria ja ekassa jumppatehtävässä piti tehdä jotain parin kanssa. Kaikki muut vaan ottivat lähimmän ihmisen pariksi, kyllä ne oli yhtä laiskoja minun silmissäni :king

Leylan piti mennä taakse selättimensä kanssa, koska ainoa pariton Jonathan oli siellä, ja eihän Herra AinaOikeassa suvainnut itse liikkua. Leyla oli itseasiassa noista talolaisista kaikkein reippain, kun oli ainoa joka oli valmis vaihtamaan paikkaa [smilie=a_smitten.gif]

Tässä taas näkee miten asioista saa väännettyä vaikka miten vääristynyttä tietoa, kun on ennakkoluuloisesti päättänyt että kun asukas X on joskus Y, se on sitä aina, kaikissa tilanteissa! :D

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 29 Loka 2014 10:55

Joanie1980 kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:Leyla taas "innokkaana" aamujumppaan: "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon..."
Samalla raahaa selätintä mahdollisimman kauas ruuduista.
Siis Leyla meni sinne taakse koska jäi ilman paria ja ekassa jumppatehtävässä piti tehdä jotain parin kanssa. Kaikki muut vaan ottivat lähimmän ihmisen pariksi, kyllä ne oli yhtä laiskoja minun silmissäni :king

Leylan piti mennä taakse selättimensä kanssa, koska ainoa pariton Jonathan oli siellä, ja eihän Herra AinaOikeassa suvainnut itse liikkua. Leyla oli itseasiassa noista talolaisista kaikkein reippain, kun oli ainoa joka oli valmis vaihtamaan paikkaa [smilie=a_smitten.gif]

Tässä taas näkee miten asioista saa väännettyä vaikka miten vääristynyttä tietoa, kun on ennakkoluuloisesti päättänyt että kun asukas X on joskus Y, se on sitä aina, kaikissa tilanteissa! :D
Siis mitä? Asioista saa väännettyä mitä? :holyshit:

Tuo "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon" oli suora lainaus Leylan itsensä suusta.

Leyla itse sanoi tarkalleen noin siirtäessään omaa selätintään takariviin. Esim. Jonathan ei ollut vielä edes siirtynyt ulos kun tuo tapahtui. Pareja ei ollut muodostettu. Lainaamani tapahtui ENNEN kuin itse jumppa oli vielä edes alkanut. Kannattaa katsella tapahtumia vaikka vähän viiveellä uudelleen...

Monesta asiasta minua voit syyttää, mutta vääristynyttä tietoa en väännä enkä kohtele Leylaa sen ennakkoluuloisemmin kuin muitakaan.

Joanie1980
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 25 Elo 2014 20:40

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Joanie1980 » 29 Loka 2014 14:03

sisupussi kirjoitti:
Joanie1980 kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:Leyla taas "innokkaana" aamujumppaan: "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon..."
Samalla raahaa selätintä mahdollisimman kauas ruuduista.
Siis Leyla meni sinne taakse koska jäi ilman paria ja ekassa jumppatehtävässä piti tehdä jotain parin kanssa. Kaikki muut vaan ottivat lähimmän ihmisen pariksi, kyllä ne oli yhtä laiskoja minun silmissäni

Leylan piti mennä taakse selättimensä kanssa, koska ainoa pariton Jonathan oli siellä, ja eihän Herra AinaOikeassa suvainnut itse liikkua. Leyla oli itseasiassa noista talolaisista kaikkein reippain, kun oli ainoa joka oli valmis vaihtamaan paikkaa

Tässä taas näkee miten asioista saa väännettyä vaikka miten vääristynyttä tietoa, kun on ennakkoluuloisesti päättänyt että kun asukas X on joskus Y, se on sitä aina, kaikissa tilanteissa! :D
Siis mitä? Asioista saa väännettyä mitä? :holyshit:

Tuo "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon" oli suora lainaus Leylan itsensä suusta.

Leyla itse sanoi tarkalleen noin siirtäessään omaa selätintään takariviin. Esim. Jonathan ei ollut vielä edes siirtynyt ulos kun tuo tapahtui. Pareja ei ollut muodostettu. Lainaamani tapahtui ENNEN kuin itse jumppa oli vielä edes alkanut. Kannattaa katsella tapahtumia vaikka vähän viiveellä uudelleen...

Monesta asiasta minua voit syyttää, mutta vääristynyttä tietoa en väännä enkä kohtele Leylaa sen ennakkoluuloisemmin kuin muitakaan.
Mutta jos tuo "Taakse, taakse, mahdollisimman piiloon" tapahtui ennen kuin pareja muodostettiin, niin Leylahan silti oli siirtynyt sinne etummaisten joukkoon, ainakin lopulta ;) Josta sitten myöhemmin siirtyi Thanin pariksi. Joten missä ongelma? (ja ei kaikkea niin kirjaimellisesti kannata ottaa :bidmouth: )

Tarkoitin vain, että tuollaisten yksittäisten lauseiden perusteella on aika yksisilmäistä vihjailla Leylaa laiskaksi, ikään kuin ennakkoasenne olisi niin vahva, että heti kun Leyla päästää suustaan jotain "laiskuuteen" ja "viitsimättömyyteen" viittaavaa, niin heti ollaan onnellisia kun taas päästään heittämään kommenttia Leylan laiskuudesta, eli takerrutaan niihin pieniin yksittäistapauksiin.

Onhan se totta, että Leyla on ollut vähän flegmaattinen tuolla, mutta niinhän on kaikki muutkin, omalla tavallaan. Leyla on kuitenkin oikein näppärä ja fiksu ja se korostuu varsinkin tehtävien suorittamisessa. Pieni haluttomuuskohtaus varsinkin supertylsien selätinrutiinien suorittamisessa siis Leylalle sallittakoon :love61: Kaikkihan tuolla selättimiin samalla tavalla suhtautuu, paitsi kuivahko Pertti.

Enkä tarkoittanut tuota ennakkoluulo-kommentia kenellekään henkilökohtaisesti, vaan puhuin yleisestä ennakkoasenteesta Leylan flegmaattisuutta kohtaan. Tuolla nyt vaan on niin tylsää, niitähän pidetään tuolla tylsistyneinä tahalteen, jotta olisi rankkaa! Leylakin on selvästi sellainen, joka heti virkistyy kun saa tekemistä (miinus sitten tietenkin kotityöt, mutta se onkin ihan eri juttu... :abow: )

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Taika » 29 Loka 2014 14:24

Eiköhän Leylan flegmaattisuus ole muodostunut totuudeksi ihan muiden, kuin yksisilmäisten kommenttien perusteella. Eihän se viitsi tehdä yhtään mitään. Ei innostu mistään tehtävistä. Oikeen paniikkikohtauksenkin sai, kun joutui nousemaan monta kertaa peräkkäin vaakatasosta ylös. Liikkuu ainoastaan alkoholin voimalla.

Se ei toki sulje pois Leylan muita mahdollisia hyviä ominaisuuksia. Niitä varmasti löytyy. Mutta kyllä tämänkin keskustelijan mielestä Leyla on rihmastoitunut sänkyyn tai sohvalle.
Kuva

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja lake79 » 29 Loka 2014 16:27

Onkohan tässä maailmassa mitään asiaa/juttua/vastaavaa joka ei ärsyttäisi Leylaa? Tuntuu että aina kun tuo avaa suunsa, joku asia ärsyttää sitä.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja ripsa » 29 Loka 2014 16:42

Jotain persoonallisuutta tästä tytöstä on koko ajan puuttunut, kun ei ole noussut voittajaehdokkaaksi missään vaiheessa. Peesailee toisia ja on väritön ja mielipiteetön - tai en ole noteerannut hänen purnaamistaan. Ainakaan minulle ei ole näyttäytynyt mitenkään värikkäänä, pelkkää tapettia.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 29 Loka 2014 18:03

Kauden suurtapetti, lisäksi laiska kuin mikä, innoton hahmo, kauden suuren nollakerhon jäsen :td

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Loka 2014 18:00

Tämä turhake seilaa vielä talossa. Saisi joutua jo häätöön ja ulos. Välillä unohdan että ainiin se lellukin on siellä talossa ja kun muikki tulee kuviin asento on yleensä vaaka. Ei tee mitään ellei tarvitse.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

creeperqueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Elo 2014 22:00

Re: Leyla Väänänen

Viesti Kirjoittaja creeperqueen » 30 Loka 2014 18:58

Oon ruvennut tykkäämään Leylasta nyt kun sitä oon kaltereiden poistuttua seurannut. Onhan toi ihan mielettömän laiska vätys, mutta on yllättänyt ainakin omasta mielestäni monessakin tehtävässä. Pissa-kakka-fistaus puheet poislukien Leylalla on kuitenkin mielestäni hyviäkin juttuja ja osaa keskustella.
Kyllähän Leilei on melkoinen tapetti, mutta kun asukkaista niin iso osa on täyttä pastaa tai eivät vain herätä minkäänlaita mielenkiintoa, niin annan jopa 3 pistettä. Mutta lähinnä siksi että tuolla on niin paljon asukkaita joista pidän jopa vähemmän.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”