BB-mainonnan uhri

Yleistä keskustelua Suomen Big Brotherista.
Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Wendla » 23 Loka 2020 13:44

Skygge kirjoitti:
23 Loka 2020 13:31
Onpa epilaattori kerran jäänyt mun lettiinkin kiinni... [smilie=a_teeth.gif]
Skygge hyvä, ei niitä hiuksia ole tarkoitus juurineen päästä kiskoa epilaattorilla. [smilie=a_crylaugh.gif] Siihen hiusten ajeluun on ihan omat laitteensa. Tosin enpä tiedä, kuka minä olen siihen mitään sanomaan, kun meillä hiuksia vedellään jopa kissan trimmerillä. :D

Mutta eipä ole kyllä vähään aikaan iskenyt BB:n piilomainonnat. Saa nähdä, mikä seuraavaksi sitten alkaa houkuttaa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Loka 2020 13:48

Wendla kirjoitti:
23 Loka 2020 13:44
Skygge kirjoitti:
23 Loka 2020 13:31
Onpa epilaattori kerran jäänyt mun lettiinkin kiinni... [smilie=a_teeth.gif]
Skygge hyvä, ei niitä hiuksia ole tarkoitus juurineen päästä kiskoa epilaattorilla. [smilie=a_crylaugh.gif] Siihen hiusten ajeluun on ihan omat laitteensa.
:lol: Sattu pikku vahinko. Exä epiloi jalkojaan sohvalla kun katseltiin telkkaria ja jotenkin onnistuin kumartumaan siten, että hiukset jäi väliin. [smilie=a_chuckle.gif] Onneks tuosta selvittiin ilman hiusten menetyksiä. :D
:trollface:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Loka 2020 13:53

Skygge kirjoitti:
23 Loka 2020 13:31
Mistähän kaikkialta muuten noita Tornion Panimon oluita löytyy? Tekis mieli testata... :scratch
Ainakin joitakin niistä löytyy ihan Prismoista. Sitä koosteiden jääteetä en ole löytänyt mistään, eikä googlekaan kerro siitä oikein mitään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Loka 2020 13:55

Zygerö kirjoitti:
23 Loka 2020 13:53
Skygge kirjoitti:
23 Loka 2020 13:31
Mistähän kaikkialta muuten noita Tornion Panimon oluita löytyy? Tekis mieli testata... :scratch
Ainakin joitakin niistä löytyy ihan Prismoista. Sitä koosteiden jääteetä en ole löytänyt mistään, eikä googlekaan kerro siitä oikein mitään.
Okei, kiitti. :tu Täytynee käydä Prismassa Citymarketin sijaan. Mulla on tossa lähellä Citymarket, jossa on tosi iso olut valikoima, muttei ole osunut silmiin noi tuotteet. Ehkä Prismasta löytyy :thumbsup
:trollface:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Loka 2020 14:48

^ Minä olen kyllä nähnyt Tornion Panimon juomia myös useammassa Citymarketissa ja ylipäätään K-kaupoissa, eli luulisi ainakin tilattavissa olevan sinne. Kannattaa kokeilla laittaa asiakastoive, jos ei muuten löydy! Itse sain sillä keinoin vasta Kuivalihakundin tuotteita omaan lähikauppaan.
:thumbsup

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 23 Loka 2020 17:53

Zygerö kirjoitti:
23 Loka 2020 13:53
Ainakin joitakin niistä löytyy ihan Prismoista. Sitä koosteiden jääteetä en ole löytänyt mistään, eikä googlekaan kerro siitä oikein mitään.
Näistä mäkin puhuin, että tekis mieli maistaa jääteetä, mutta google ei kerro mitään ja tuntuu ettei tietoa löydy. Pitää siis vaan mennä katsomaan kaupoista löytyisikö. Hihkaiskaa jos löydätte sitä jääteetä.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

naviga
Sala-asukas
Viestit: 393
Liittynyt: 15 Syys 2019 22:01

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja naviga » 23 Loka 2020 20:55

Hesehesehesehese.....

Ei mahda mitään, purilaisia alkoi tehdä mieli. Tosin - STOPSEIS! Aika pahasti meni kamppis omalta osalta metsään, koska kilpailijoita suositaan.... :)
Voit olla siitä varma, mitään en mä takas anna
Sekuntiikaan enää kerää, meikäläinen ei itke perään
- Aivan paska reissu! :banana

Soikku1983
Intruuderi
Viestit: 285
Liittynyt: 12 Syys 2019 23:15
Paikkakunta: Sherwoodin metsät

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Soikku1983 » 23 Loka 2020 21:45

Tänään katkesi kahdeksan päivän työputki ja samalla katkesi kamelin selkäkin töistä tullessa kiukkunälkäisenä, pakko oli käydä syömässä Hesessä :Cheers: (tosin ranet oli muuttuneet huonommiksi, buu!)
:Love: Team Joel Kristiina Timo :Love:

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 06 Marras 2020 20:46

Nocco-energiajuomia bongasin huoltikselta, mutta jätin ostamatta, ku mulla menee energiajuomista yöunet. Muuten oisin ostanu. Mutta karkkia ja kaljaa olen kyllä aika usein ostanu ja pizzaa kotiin tilannu. Talossa kun on aika usein karkkia ja kaljaa ja pizzaakin oli välillä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

pala
Sveitsi
Viestit: 93
Liittynyt: 25 Touko 2020 09:43

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja pala » 06 Marras 2020 21:29

Noccoa minäkin testasin vain ja ainoastaan BB:n takia. Ostin paria makua ja toinen niistä (en edes muista mikä se oli) oli odotetusti kamalaa keinotekoisine makuineen. Cola-versio nyt oli jollain tavalla juomakelpoista, mutta tuskin tulee toiste ostettua.

Tornion oluita ostin pari kpl tänään.Tällä hetkellä Red Ale lasissa ja täytyy sanoa että on yllättävänkin onnistunut olut. Joskus pari vuotta sitten näitä aiemmin testailin, mutta silloin ei erityisemmin innostanut. Facebookissa oli Ice Teasta sanottu, että tulee myöhemmin myyntiin. Olen käynyt työkeikalla tuolla Tornion panimolla. Se on pieni paikka, ihan aito pienpanimo, ja pääsy tähän ohjelmaan jääkaappimainoksineen on varmasti ollut jättipotti.

Bun2Bunin burgeri täytyy myös jossain vaiheessa testata.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja knocker » 29 Marras 2020 20:59

Siru84 kirjoitti:
23 Loka 2020 17:53
Zygerö kirjoitti:
23 Loka 2020 13:53
Ainakin joitakin niistä löytyy ihan Prismoista. Sitä koosteiden jääteetä en ole löytänyt mistään, eikä googlekaan kerro siitä oikein mitään.
Näistä mäkin puhuin, että tekis mieli maistaa jääteetä, mutta google ei kerro mitään ja tuntuu ettei tietoa löydy. Pitää siis vaan mennä katsomaan kaupoista löytyisikö. Hihkaiskaa jos löydätte sitä jääteetä.
Löyty tällainen. Eli mm. BB:n väki olleet koekaniineja ja kauppoihin tullee lähiaikoina.

28.10.
https://www.lapinkansa.fi/tornion-panim ... ia/3049691
Tornion Panimossa ollaan ajan hermolla. Vuonna 2016 toimintansa aloittanut Tornion Panimo on alkanut valmistaa oluiden, lonkeroiden ja ginin lisäksi alkoholittomia juomia. Kyse on Tornion Ice tea -juomista. Hiilihapotettujen juomien makuina ovat hilla ja karpalo.

– Niitä voidaan pitää eräänlaisina aikuisten limppareina, mutta ovat virvoitusjuomia terveellisempi vaihtoehto. Juomat ovat vähäsokerisia ja kofeiinittomia. Useiden kokeiluiden ja testausten kautta marjaisat juomat löytyvät lähiviikkoina kauppojen juomahyllyiltä, Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander sanoo.
a walking disaster

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 30 Marras 2020 00:11

Testattiin kaverin kanssa myös tuo Hilla-lonkero.

Ensivaikutelma:
Tuoksu on aidon ja ihanan hillainen. Ei esanssinen, ei teennäinen, vaan samantuoksuinen kuin mitä hilloa keitellessä tuoksui keittiössä.
Ensimmäinen huikka on vähän kuitenkin kitkerä. Ei hillainen, eikä niin miellyttävä, mutta jännä. Gin maistuu tosi vahvasti.
Toinen huikka on jo paljon hillaisempi. Lämmetessä maku imelöityy ja loppuliruja on vaikea juoda.
Itse suosittelen juomaan lasista, maku tarvitsee ehdottomasti kaverikseen hajuvahvisteen. Pelkästä pullosta juodessa hajuvahviste jää heikommaksi ja maku on vahvemmin gininen.

Makkari
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 22 Marras 2020 13:48

Re: BB-mainonnan uhri

Viesti Kirjoittaja Makkari » 30 Marras 2020 00:32

En kehtais tunnustaa, mutta näin normisti lihansyöjänä sain "dejavun" ja tuli ostettua yhden kerran paketin Poutun "Muu" nugetteja eli kasvisnugetteja, paistettua pannulla ja parin päivän päästä kermaviilidippiä ja kaksipakettia noita nugetteja lisää.

Älkää kertoko kellekkään...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua”