Yleistä keskustelua kaudesta

Keskustelua liittyen Suomen yhdenteentoista Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
paukkupete
Intruuderi
Viestit: 266
Liittynyt: 01 Syys 2019 22:27

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja paukkupete » 13 Syys 2019 21:45

Tuli mieleen kun en oo törmänny missään uutiseen kuinka paljon voittajan palkinto on tänä vuonna?

werrorock
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 20 Helmi 2011 15:14

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja werrorock » 13 Syys 2019 22:05

Karhu kirjoitti:
13 Syys 2019 21:02
werrorock kirjoitti:
13 Syys 2019 18:37
nyt valitetaan kun ei saada kympillä sitä samaa, mitä ennen sai n. 30€-40€/kk.
Ennen 24/7 -nettipalvelun hinta oli tuota luokkaa koko kausi, eikä kuukausi. Esim 2014 33,95€.

Aivan. Toisaalta nythän tuolla hinnalla myös kustannetaan muita Ruutu +:ssan ohjelmia. Mutta olihan niitä ennenkin kaikkia kanavapakettihässäköitä joiden oheen sai BB:n. :bidmouth: Kyllä tuolla vuoden 2014 ketjussakin oli saanut kameramiehet ja koko 24/7-palvelu huonoa palautetta. Sitä näköjään tulee aina. Itse kun tekee, niin sitten olisi paras.

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Mouski » 13 Syys 2019 22:36

Nyt näin koosteessa kun ne keräs kaupasta ruokaa. Sain orgasmin. En olis kestänyt tätä kautta ilman, että näen tv:ssä kun ruokaa laitetaan ostoskärryyn....

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 13 Syys 2019 23:45

Perjantai kello 23.45, kaikki nukkumassa (paitsi se pari), tätäkö tämä koko kausi on? Aivan paskaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Syys 2019 23:54

Korppu100 kirjoitti:
13 Syys 2019 23:45
Perjantai kello 23.45, kaikki nukkumassa (paitsi se pari), tätäkö tämä koko kausi on? Aivan paskaa.
Mutta se on vaan niin, että ihmisten täytyy saada nukkua. Asukkaidenkin. Ja niillä on melkosen rankka viikko takana.
a walking disaster

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 14 Syys 2019 00:12

Ai rankka viikko? 24/7 katsoja haluaa nähdä toimintaa myös puolenyön jälkeen. Tämä kausi on ollut aivan rimanalitus 24/7 katsojan kannalta. Riittää kun katsoo koosteet. Ei mitää lisäarvoa. Nyt lähti tilaus pois.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja chypre » 14 Syys 2019 00:44

Kyllä perjantai-iltana keskiyön jälkeen olisi kiva katsoa jotain muuta kuin asukkaiden nukkumista ja limaparin hässimistä. Kerran kahteen viikkoon voisi hyvin olla kunnon bileet eikä mitään kaksi juomaa per asukas- hissuttelua, menee jo liian pyhäkoulumeiningiksi.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Hensley » 14 Syys 2019 01:01

chypre kirjoitti:
14 Syys 2019 00:44
Kyllä perjantai-iltana keskiyön jälkeen olisi kiva katsoa jotain muuta kuin asukkaiden nukkumista ja limaparin hässimistä.
Noista kahdesta katson mieluummin nukkumista.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Syys 2019 11:28

Spencer kirjoitti:
13 Syys 2019 20:19

Lupaavasti alkanut tosiaan, paras kausi varmasti pitkään aikaan! Asukaskattaus on ainakin mielenkiintoisin miesmuistiin, vaikka muutama huti aina joukkoon mahtuu.
Jep. Kuten itse tuossa raamatussani kirjoitinkin, niin kyllähän tästä on hyvä aihio alkaa rakentamaan hyvää kautta. Eikä tässä nyt mun mielestä pahemmin pielessä ole muuta kuin tuo 24/7:n live kameroiden huono ohjaus ja rangaistusten puute. Asukaskattaus on todella hyvä kyllä. Sopivasti toisistaan eroavaa porukkaa. Mitä tulee viikkotehtäviin, niin niitä tylsiä tehtäviä on ollut aina. Mutta sitä ei voi kiistää etteikö tämän viikon viikkotehtävä ollut tuotannon osalta iso ohilaukaus. Mutta kyllä niitä hyviäkin varmasti saadaan. Yksi tai kaksi "ohi viikkoa" ei paljon kymmenen viikon kaudessa paina. ;)

Itse olen pääsääntöisesti tykännyt tämän kauden meiningistä. Oma suosikkini on vuosi 2011 (kausista jotka olen katsonut alusta loppuun toim. huom.) ja tässä on potentiaalia jopa haastamaan tuo kausi. Kyllä tässä tulee oltua bb-junassa alusta loppuun asti niin kuin olen tehnyt 2010 asti. :thumbsup
:trollface:

murikka
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 31 Elo 2011 05:49

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja murikka » 14 Syys 2019 14:05

Kyllähän noi kauppa hommat olis voinut hoitaa tabletillakin kotiin toimituksella (joku vuosi olikin näin), käsittääkseni k kauppa tarjoaa tämmöistä palvelua. Silloin olisi myös saanut sitä olutta ja tupakkaa ostettua. Ja takuu varmasti konflikteja asukkaiden kesken kun saa ajatuksella tehdä ostoksia kuka saa ja mitäkin.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Syys 2019 15:19

Olisi kiva nähdä jossain vaiheessa tehtävä tai vastaava jossa Elmeri joutuisi olemaan omillaan ilman Krisun apua.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BuZu » 14 Syys 2019 22:44

paukkupete kirjoitti:
13 Syys 2019 21:45
Tuli mieleen kun en oo törmänny missään uutiseen kuinka paljon voittajan palkinto on tänä vuonna?
Kickoff-lähetyksessä Elina sanoi, että voittajan palkinto on 30000€.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BBforever » 15 Syys 2019 15:50

Olen tykästynyt tuohon olohuoneen sohvanurkkaukseen. Kivoja keskusteluja, rentoa oleilua, porukkaa mahtuu yllättävän paljon. :Love:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Evalds » 15 Syys 2019 16:33

Kirjoilukielto olisi ollut parempi, se olisi purrut paremmin kun röökaajia on vain muutama. Olisi kiva ollut nähdä Krisun siistivän suutaan.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja chypre » 15 Syys 2019 16:50

Hensley kirjoitti:
14 Syys 2019 01:01
chypre kirjoitti:
14 Syys 2019 00:44
Kyllä perjantai-iltana keskiyön jälkeen olisi kiva katsoa jotain muuta kuin asukkaiden nukkumista ja limaparin hässimistä.
Noista kahdesta katson mieluummin nukkumista.
Samoin minä.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Mouski » 15 Syys 2019 21:06

Heti alko elisa viihde kettuilemaan, kun lähetys alko.... OMG

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 16 Syys 2019 07:40

Mä aloin miettiä sitä kuvaa, mikä mulla nyt kahden viikon jälkeen on kaudesta. Oletan, että monilla loppuu nyt se 2 viikon ilmainen Ruutu+ ja sikäli eletään dealbreaker-aikaa.

Castingia pidän edelleen mielenkiintoisena. Asukkaat ovat kehittäneet itsekin ohjelmaa ja viihdettä kiitettävästi. Viikkotehtävät ovat olleet ihan ok, varsinkin se ensimmäinen. Laivatehtävässä jäi mielestäni paljon käyttämätöntä potentiaalia, mutta koska kyseessä oli sponsoritehtävä, piti tietty pysytellä ns. positiivisella puolella.

Tuotantoa kohtaan esittäisin kritiikkiä monestakin jutusta: Asukkaat eivät pääse pk-huoneeseen läheskään aina halutessaan, eikä pk-pätkiä juuri näytetä koosteessa. Näin ollen kooste ei anna 24/7-katsojalle käytännössä mitään uutta.
Kun viikkotehtävä loppuu torstaina, seuraava "kunnon" ohjelmanumero on sunnuntain suora lähetys. Aika pitkä aika asukkaille vain olla ja löhötä, sitäkin pitempi katsojalle seurata sitä löhöämistä... Nyt sentään oli ketjurangaistus, mikä loi käytännössä normaalista poikkeavat löhöryhmät, se siitä. Olisin kuitenkin odottanut erityisesti tähän alkuun sähäkkäämpää tahtia, varsinkin kun otetaan huomioon tuo Ruutu+:n 2 viikon ilmaisjakso - eikö nyt olisi pitänyt kosiskella katsojia jatkamaan tilausta? Ja mikä pelottavinta: jos tämä oli sitä kosiskelua, mitä loppukaudelle on luvassa??

Hyvä juttu sentään on se, että rangaistuksia on alkanut tulla. Tuotannon alkoholilinjauksesta olen vähän eri mieltä. Ymmärrän, että kauppareissuja ei voi näyttää 24/7, mutta olisihan se kiva.

Alussa mainostettiin myös sitä, että kauppakeskusympäristö tuo vaikka mitä mahdollisuuksia esim. yöaikaisille tehtäville - tarkoittiko tämä nyt sitten noita jokaviikkoisia kauppareissuja? Muuta ei ole näkynyt.

Yleisfiiliksenä ja yhteenvetona mainittakoon, että asukkaat ovat mielenkiintoisia tyyppejä, jotka ovat tehneet parhaansa luodakseen meille seurattavaa. Tuotannolla on kuitenkin vielä paljon skarpattavaa.
:thumbsup

simpukka
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 08 Syys 2019 15:14
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja simpukka » 16 Syys 2019 08:25

Ketuttaa! Harmittaa suunnattomasti, että Timo lähti. Pidin asiapitoisista keskusteluista, joihin hän osallistui, joita laajensi monesti pitkälle avaruuteen. Hyvä ulosanti, miellyttävä ääni, jota en kyllästynyt kuuntelemaan.

Alkoholin tarjonta on kyllä ollut ihan sopivaa. En kovinkaan pidä äänekkäästi örveltävästä sakista täydessä kännissä. No, ehkä sen kerran kaudessa kestäisi. Asukkaat ovat hyvin viihdyttäneet toisiaan ilman viinaakin. Järkeviä keskustaluja ollut, huumoripläjäyksiä, joku hyvä kokonainen yhteislaulu.. mutta ihan kiva että välillä taukoa nyt siitä, eli laulukielto. Kaikenkaikkiaan, hyvä porukka koolla! Eilen olin vielä lopettamassa tilausta kun Timo lähti, mutta ehkä kuitenkin jatkan :)

..pitipä vielä jatkamani, että jokaöinen patjankantajaparin näyttäminen puuhasteluineen on ällöttävää! Eikö löydy keinoja pitää erossa tuo jatkuvasti lemmiskelevä pari!

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Mouski » 16 Syys 2019 12:28

Havaintoja tältä viikolta. Anu on nousussa tai alkanut olla jollaintasossa aktiivisempi. BB vois laittaa hybridi tv äänestyksen kastroidaanko Jukka suorassa lähetyksessä sunnuntaina, mikä ratkaisisi peitonheilutus ongelman.

jebou
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Syys 2019 17:45

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja jebou » 16 Syys 2019 13:44

Ainoa asia joka jollain tavalla kiinnostaa talossa on Kristian. Ainoa "normaali" tyyppi talossa. Ylivoimaisesti älykkäin jonka keskustelut on helmiä sioille. Esim. eilen maahanmuuttokeskustelussa perusteli kaikki ajatukset briljantisti. Muiden tietämättömyys aiheutti mulle myötähäpeää. Lopullisesti keskustelu lässähti kun sekasikiö Kevin tuli lässyttämään tyyliin"raha tulee seinästä" ja on ihmisoikeus että saa seinästä rahaa ja kaikki on niin ihanaa. Kristian voittaa tän kauden mennentullen. Kaikki muut ihme hihhuleita, puunhalaajia, ituhippejä,suvakkeja.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Dille » 16 Syys 2019 16:37

Olen heikko. Jatkoin sittenkin 24/7 -tilaustani.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BBforever » 17 Syys 2019 13:30

Huh, meni oikein kylmät väreet kun Jukka oli selostamassa palapeliteoriaansa ja samalla kuuluikin jo ääni ja Tuula, kaikki ryntäsivät eteiseen ja osoittivat Tuulaa, tässä Tuula on. Vaikka tietääkin että tehtävässä ei ole ratkaisua niin olipa kiva juttu.
Krisukin kiitteli Jukkaa hyvästä ideasta, osoitetaan päättömäksi jääneitä jos kuulutus tulee, jotta BB tunnistaisi kyseisen henkilön.
Kiva olis jos sitten tulisikin puuttuvat palaset kun kaikki on tunnistettu BB lle. :bow:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2019”