Yleistä keskustelua kaudesta

Keskustelua liittyen Suomen yhdenteentoista Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Redalert » 07 Syys 2019 22:30

Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Syys 2019 01:28

Redalert kirjoitti:
07 Syys 2019 22:30
Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown
Jep, ihan liikaa keskitytään tohon pariskuntaan. Oon jo tylsistynyt aiheeseen.

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Hensley » 08 Syys 2019 01:34

Redalert kirjoitti:
07 Syys 2019 22:30
Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown
Jos näin käy, niin saa mun puolesta Big Brotherin paluu jäädä tähän kauteen.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 08 Syys 2019 01:37

Risto kirjoitti:
08 Syys 2019 01:28
Redalert kirjoitti:
07 Syys 2019 22:30
Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown
Jep, ihan liikaa keskitytään tohon pariskuntaan. Oon jo tylsistynyt aiheeseen.
Olisko tässä ihan yleisen julkisuuden hakua, ainakin kaikki ripulimediat tarttuivat hanakasti täkyyn, toista kymmentä otsikkoa parin päivän aikana: https://www.ampparit.com/t/bigbrothersuomi
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Syys 2019 01:42

ElMoronico kirjoitti:
08 Syys 2019 01:37
Risto kirjoitti:
08 Syys 2019 01:28
Redalert kirjoitti:
07 Syys 2019 22:30
Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown
Jep, ihan liikaa keskitytään tohon pariskuntaan. Oon jo tylsistynyt aiheeseen.
Olisko tässä ihan yleisen julkisuuden hakua, ainakin kaikki ripulimediat tarttuivat hanakasti täkyyn, toista kymmentä otsikkoa parin päivän aikana: https://www.ampparit.com/t/bigbrothersuomi
No sen mitä ite IL:n ja IS:n BB-aiheisia uutisotsikoita nähnyt niin kaikki käsitellyt tätä pariskuntaa. En tiiä mikä siinä on niin kiinnostavaa, mutta näemmä on.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2019 04:21

tuitsu kirjoitti:
07 Syys 2019 22:19
Minusta ensimmäinen viikko oli varsin hyvä. Viikkotehtäväkin edellytti onnistuakseen valppautta 24 h vuorokaudessa. Muutaman viimeisimmän kauden BB:n antamista aktiviteeteista en muista muuta kuin oli liian usein pirun tylsää katsottavaa, kun pitkäkestoisten tehtävien puutteen lisäksi asukkailta oli kielletty omatoimiset leikit ja pelit.
Komppailen vahvasti, mutta tänne toiseen ketjuun.

Nyt on vasta ensimmäinen viikko. Mitä on tapahtunut:

- peittoa on heiluteltu jo monesti, vaikka tuotanto ei vissiin osannut tällaista skenaariota pitää edes todennäköisenä (peitonheiluttelu sinänsä ei ole tärkeää, mutta varma BB:n merkki)
- yövalvotusviikkotehtävä, jonka aikana koko talo on ollut täydellisen vainoharhan tilassa
- hauskoja yökeskusteluja ja vainoharhaisia spekulointeja; kaikki epäilleet kaikkia
- asukkaat ovat onnistuneet omalla sinnikkyydellään ja aktiivisuudellaan torppaamaan yhden asukkaan jo melkein onnistuneen salatehtävän ja suunnitelleet tilanteen jatkumisesta oma-aloitteisesti monimutkaisen juonikuvion
- palopuhetehtävä, puheet olivat yllättävän hyviä ottaen huomioon että niitä sai valmistella ehkä puoli tuntia ja paljastivat asukkaista erilaisia piirteitä
- itse keksittyjä aktiviteetteja kuten muotinäytökset, kasvomaski-catwalk-näytökset, twerkkaukset, asukasimitaatiot ja olen / en ole koskaan -peli
- monia muita pienempiä juttuja
- fyysisiä interaktioita ja perinteistä BB-asukaslevottomuutta muussakin kuin peitonheiluttelumielessä
- ja vielä kauden teema, eli agendakeskustelut, joista voi olla montaa mieltä, mutta onpahan nyt erilaista sitten

Aika paljon on ollut aktiviteettia yhdeksi viikoksi moneen muuhun kauteen verrattuna. Vähintäänkin kohtalaisen hyvin on mennyt, kun ottaa huomioon, että tämä on uuden tuotannon ensimmäinen harjoitteluviikko, ja jollain muulla asukaskaartilla näistä eivät varmaan puoletkaan olisi toteutuneet. Mitä te nyt valitatte.

Hienointa kuitenkin, että teknisistä alkukangerteluistaan ja puutteistaan huolimattakin tämä kausi edelleen "tuntuu BB:ltä". Pelkäsin ennakkotietojen mukaan, että niin ei olisi, mutta taloympäristö vie näköjään mukanaan ja aiheuttaa vääjäämättä tiettyjä ilmiöitä, jotka ovat BB-taloon sisäänrakennettuina. Ei auta, vaikka kutsutaan Mensan jäsenet mukaan keskustelemaan ydinfysiikasta, se peitto heiluu silti. Ja vaikka kutsutaan asukkaaksi ihmisiä, joille tasa-arvo ja kaikenlaisten arvojen loukkaamattomuus on erityisen tärkeää ja pyhää, kohta ne ovat pikkutunneilla olohuoneessa pelleilemässä tyynyliina päässä ja esittämässä Ku Klux Klania. Mielestäni tässä kaikessa on jotain hauskaa, koska tavallaan tämä tarkoittaa sitä, että castingilla ja käsikirjoituksella voi vaikuttaa asioihin vain tiettyyn rajaan saakka, mutta sen jälkeen taloympäristö ottaa ihmisistä vallan ja pistää ilmiöt käyntiin.

Ja nyt ollaan vielä kohteliaisuus- ja tutustumisvaiheessa, jossa ei olla koettu ensimmäistä häätöäkään. Erinäisten kulissien romahdusta odotellessa...

Mistä voi valittaa, niin 24/7:n teknisestä laadusta:

- huonekohtaisten kiinteiden videofeedien puute (ehkä pahin)
- DC1/DC2-ohjauksen ja etenkin äänimiksauksen puutteet (kuva näyttää yhtä asukasjoukkoa ja äänet pääosin tulevat toisesta, joka on ehkä jopa eri huoneessa)
- rahisevan kaulaketjumikkijärjestelyn huonous
- Ruutu.fi-alusta hitaine puskurointeineen

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Mole » 08 Syys 2019 11:58

^tuossa BG luetteli myös omasta mielestäni monia hyviä asioita kauden alkuun.

Ehkä kuitenkin suurin puute monen bb-katsojan silmissä on ollut oikeasti kosteiden bileiden puute. Kunnon avausviikon viinanhuuruiset skandaali-iltamat ovat olleet aiempina kausina odotusarvo, josta moni kyttääjä ei halua tinkiä, vaikka toivottaisiin asioiden olevan kokonaisuudessaan toisin. Nyt olisi lisäksi ollut hyvä sauma lyödä lisää löylyä Harviaan vainoharhaisen varasviikon jatkeeksi, mutta tyydyttiin laimeaan saunakaljoitteluun.

Kuten aerobic-Anu aamulenkillään tänään tuhahti: "Eihän täällä jeesus-leirillä saa edes viinaa!"

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 08 Syys 2019 12:51

Ensimmäisen viikon perusteella tästä kaudesta on tulossa erittäin hyvä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2019 13:36

Mole kirjoitti:
08 Syys 2019 11:58
Ehkä kuitenkin suurin puute monen bb-katsojan silmissä on ollut oikeasti kosteiden bileiden puute. Kunnon avausviikon viinanhuuruiset skandaali-iltamat ovat olleet aiempina kausina odotusarvo, josta moni kyttääjä ei halua tinkiä, vaikka toivottaisiin asioiden olevan kokonaisuudessaan toisin. Nyt olisi lisäksi ollut hyvä sauma lyödä lisää löylyä Harviaan vainoharhaisen varasviikon jatkeeksi, mutta tyydyttiin laimeaan saunakaljoitteluun.

Kuten aerobic-Anu aamulenkillään tänään tuhahti: "Eihän täällä jeesus-leirillä saa edes viinaa!"
Tässä on nyt semmoinen pieni kynnys, että kun tuotanto on nimenomaan valtavasti ennakkomainostanut kautta "erilaisena" mm. ei-alkoholikeskeisyyden ja tiukan saunakaljasääntelyn teemalla, niin jokuhan joutuisi (kauhistus) pyörtämään mielipiteensä, sanansa ja suuren visionsa, jos kaudesta ei näytetäkään saavan tarpeeksi irti ilman Jeesus-leirin viinahanojen avaamista. Sitten pitäisi vastailla, kun lehdistä kiusallisesti soittelevat, että "Pääohjaaja Janne Virtanen, miksi sanoitte aluksi X, vaikka nyt on Y?" Johon pääohjaaja Janne Virtasen pitäisi keksiä sanoa esim. "möö möö, pitäkää huoli vain omista asioistanne!" tai jotain muuta napakkaa. Sosiopsykologisesti kimuranttia!

Toinen pointti taas on se, että taloon valituista asukkaista yli puolet (?) ei juo alkoholia. Ei ole enää vain yhtä tai kahta kiintiöabsolutistia. Viinaa juomattomien estojen löysyttämiseen, kielenkantojen kirvoittamiseen tai ajatusten hämmentämiseen tarvittaisiin jotain muuta. TIetysti sitäkin on kiintoisaa seurata, jos lasiin sylkemättömät pistävät ranttaliksi ja esiliinat katsovat päältä, mutta varmaan juomattomien läsnäolo myös vähän hillitsee alkoholillistenkin menoa.

Omasta mielestäni mitään erityistä bilealkoholisääntelyä ei tarvittaisi — tällä castingillä etenkään. Ehkä korkeintaan illuusio sääntelystä, joka saa asukkaat pitämään taloon saatua alkoholia arvokkaampana kuin se onkaan. Mutta nämä kaksi muuta pointtia ehkä vähän mutkistavat Räisäs-kauden tyylistä "viinaa taloon" -tapahtumakehittelystrategiaa.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Marjo » 08 Syys 2019 13:41

Mulla on kans positiivinen fiilis tästä kaudesta ja porukasta, valittamista on lähinnä tekniikasta. Kun saisivat tuon 24/7:n ja varsinkin äänet kuntoon, niin olis ihan bueno...

Eilen meni hermot muutamaan kertaan Ruudun kanssa, kun ensin katsoin pienellä viiveellä illan tv-lähetystä ja sen jälkeen koitin katsoa 24/7:sta aiemmin ollutta muotinäytöstä, mutta koko ajan jumitti. Lopulta en sit jaksanut edes yrittää katsoa, olisiko se kakkosfeedi näyttänyt pihan puolelta jotain, kun ykkösessä oli vaan sitä valmistautumista sisällä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Syys 2019 13:58

Marjo kirjoitti:
08 Syys 2019 13:41
Eilen meni hermot muutamaan kertaan Ruudun kanssa, kun ensin katsoin pienellä viiveellä illan tv-lähetystä ja sen jälkeen koitin katsoa 24/7:sta aiemmin ollutta muotinäytöstä, mutta koko ajan jumitti. Lopulta en sit jaksanut edes yrittää katsoa, olisiko se kakkosfeedi näyttänyt pihan puolelta jotain, kun ykkösessä oli vaan sitä valmistautumista sisällä.
Itse ulkoshow taisi näkyä DC2:ssa.

Tämän kauden 24/7:ssä tosiaan on tuokin ongelma, että toisin kuin aikaisemmilla kausilla, DC1 ei enää ole ensisijainen "pääfeedi", johon ohjaaja tietoisesti keskittäisi kaikki "päätapahtumat", ja josta ne olisi helppo löytää. Aikaisemmilla kausillahan näin oli. DC2 oli sekundäärinen "B-tapahtumien" seurantaväline (jos asukkaat eri paikoissa) tai DC1:tä tukeva toisten kuvakulmien tai yleiskuvien feedi (jos asukkaat samassa paikassa).

Tällä hetkellä (uuden tuotannon tämänhetkisellä filosofialla) tilanteiden vaihtuessa katsojan pitää itse löytää, kummassa feedissä "päätapahtumat" tällä hetkellä tapahtuvat, ja usein ne näytetäänkin DC2:ssa, mikä tekee seurannasta vähän poukkoilevaa ja hankalaa.

jebou
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Syys 2019 17:45

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja jebou » 08 Syys 2019 15:08

Olen todella pettynyt tämän kauden asukkaisin. Kaikki kaudet seuranneena voin sanoa että todella väritöntä porukkaa. Ei hyvältä näytä. Mitä esim. tämä lappajärveläinen nylkyttäjä on antanut . Makaa 24/7 viltin alla toisen idiootin kanssa ja nylkyttää öisin tätä. Siinä näiden viihdearvo. Ja kun edes alkoholia ei anneta kuin yksi tölkki "bileissä" ei voi odottaa mitään tältä kaudelta.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja effie » 08 Syys 2019 15:29

Eihän noi edes ollut bileet. Saivat ostaa virvokkeita, jos halusivat. Sehän olisi voinut olla pelkkää Muumi-limpparia koko korikin. Katsoo sitten ekojen kunnon bileiden jälkeen, että onko minkälainen linja tulossa alkoholin kanssa.

Mutta minä ainakin olen tyytyväinen tähän asukas kattaukseen. Ei ole tusinaa wannabee julkkiksia odottamassa että Seiska talosta poistuessa kustantaa, jos nyt ei silikoneja, niin ainakin jonkun kivan etelän matkan.

Tapetteja on jokaiseen kauteen mahtunut enemmän tai vähemmän, mutta kyllä monet persoonat ovat alkaneet tulla esille vasta pienen hetken päästä. Nyt kuitenkin on vasta eka viikko menossa.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Syys 2019 15:52

Olen kyllä ollut tyytyväinen ekaan viikkoon. Hyvä porukka, kunnon keskusteluja ja tehtävät ollu ihan kivoja. Ainut miinus tulee siitä kauppareissusta, kun ei voitu näyttää, toivon, että tähän tulee muutos. Ois kyllä mielenkiintoista nähdä kunnon bileet, josko vaikka tänä iltana
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Spencer » 08 Syys 2019 18:32

ElMoronico kirjoitti:
08 Syys 2019 01:37
Risto kirjoitti:
08 Syys 2019 01:28
Redalert kirjoitti:
07 Syys 2019 22:30
Jukka-eevis jutusta ollaan tekemässä jotain kauden "juttua". Kimmo Vehviläinen sitä pyrkii extrassa vahvistamaan. Surkeaa :thumbsdown
Jep, ihan liikaa keskitytään tohon pariskuntaan. Oon jo tylsistynyt aiheeseen.
Olisko tässä ihan yleisen julkisuuden hakua, ainakin kaikki ripulimediat tarttuivat hanakasti täkyyn, toista kymmentä otsikkoa parin päivän aikana: https://www.ampparit.com/t/bigbrothersuomi
Eiköhän mediakin kyllästy kohta, alkaa olemaan jo rutiininomaista toimintaa. Ihmettelen kyllä, mitä helvetin uutisoitavaa tässä edes on. Ymmärtäisin, jos elettäisiin vuotta 2005 ja BB olisi uusi juttu täällä. Ville tai Cristal Snow mukaan kimppaan, niin saavat minun puolestani uutisoida. Ennen sitä, unohtakaa Jeevis.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 08 Syys 2019 20:50

BrutalGentleman kirjoitti:
08 Syys 2019 13:36
Mole kirjoitti:
08 Syys 2019 11:58
Ehkä kuitenkin suurin puute monen bb-katsojan silmissä on ollut oikeasti kosteiden bileiden puute. Kunnon avausviikon viinanhuuruiset skandaali-iltamat ovat olleet aiempina kausina odotusarvo, josta moni kyttääjä ei halua tinkiä, vaikka toivottaisiin asioiden olevan kokonaisuudessaan toisin. Nyt olisi lisäksi ollut hyvä sauma lyödä lisää löylyä Harviaan vainoharhaisen varasviikon jatkeeksi, mutta tyydyttiin laimeaan saunakaljoitteluun.

Kuten aerobic-Anu aamulenkillään tänään tuhahti: "Eihän täällä jeesus-leirillä saa edes viinaa!"
Tässä on nyt semmoinen pieni kynnys, että kun tuotanto on nimenomaan valtavasti ennakkomainostanut kautta "erilaisena" mm. ei-alkoholikeskeisyyden ja tiukan saunakaljasääntelyn teemalla, niin jokuhan joutuisi (kauhistus) pyörtämään mielipiteensä, sanansa ja suuren visionsa, jos kaudesta ei näytetäkään saavan tarpeeksi irti ilman Jeesus-leirin viinahanojen avaamista. Sitten pitäisi vastailla, kun lehdistä kiusallisesti soittelevat, että "Pääohjaaja Janne Virtanen, miksi sanoitte aluksi X, vaikka nyt on Y?" Johon pääohjaaja Janne Virtasen pitäisi keksiä sanoa esim. "möö möö, pitäkää huoli vain omista asioistanne!" tai jotain muuta napakkaa. Sosiopsykologisesti kimuranttia!
Valjastaisi Snowin vastaamaan twitterin kautta, siellähän Snow vastaa jo valmiiksi kritiikkiin.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 08 Syys 2019 21:45

Johan tuo lupaus seksillä mässäilemättömyydestäkin ehdittiin pyörtämään, niin sama se aukaista kaljahanatkin.

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 08 Syys 2019 22:48

ramasee kirjoitti:
08 Syys 2019 15:52
Olen kyllä ollut tyytyväinen ekaan viikkoon. Hyvä porukka, kunnon keskusteluja ja tehtävät ollu ihan kivoja. Ainut miinus tulee siitä kauppareissusta, kun ei voitu näyttää, toivon, että tähän tulee muutos. Ois kyllä mielenkiintoista nähdä kunnon bileet, josko vaikka tänä iltana
Mä oon kans tykänny tosi paljon, tää on jopa eka kausi jota oon seurannu 24/7:sta (vaikka kaikkia kausia on tullu seurattua jonkun verran aikanaan).

Kauppareissuhan näytettiin perjantain koosteessa. 😉

Ja ehkä ensi viikon risteilytehtävässä sit päästään bilettämäänki. 😁 Pointtihan on siinä että miten talon absolutistit suhtautuu sit ku toiset on kunnolla kännissä...

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Elanor » 08 Syys 2019 23:12

Harmittaa, kun Emma lähti. Tarina on oikeastaan ainoa jonka takia vaihdan kanavaa tai pistän äänet pois. En vain jaksa kuunnella. Tuntuu niin hirveän teennäiseltä. Emma enemmän oman tyyppinen ja aidomman oloinen. Vähän tuommoinen perusnegatiivinen tyyppi mikä siis ihan ok minun puolesta. Eniten kuitenkin harmittaa se, että Eevis sai juuri mitä halusi. Jotenkin hänen omahyväinen tyyli ärsyttää tällä hetkellä tosi paljon. Toivottavasti ei ole katsojien linja se, että Tarina ja Eevis on loppuun asti tuolla. Tai toivottavasti oma mieli muuttuu. Sekin voi kyllä tapahtua, kun yksi viikko vasta mennyt. Ihan mielenkiintoinen kausi toistaiseksi.

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja BBforever » 09 Syys 2019 10:04

Ekan viikon vaikutelmia:
Asukkaat ovat omalla tavallaan kaikki katsottavia.

Miraa jotenkin vierastin mutta hänessähän on säpinää ja varmat mielipiteet, joita hän ei kuulemma vaihda missään tapauksessa. Inhosin tuota Tarinaa ensin mutta tuo kuitenkin keskusteluja ja yrittää kuunnella parhaansa mukaan. Kevin on ihan huippu vaikka nuoruuden innossaan aika rajoittunut, ymmärrän.

Ville on uskovainen ja juuri sellainen että luulee pääsevänsä taivaaseen kunhan on noudattavinaan raamatun määräyksiä. Siinä on vaan sellainen juttu että ei niitä voi noudattaa kirjaimellisesti millään konstilla. Suurin on rakkaus ja sehän tarkoittaa että on rakastettava kaikkia (tiettyyn rajaan asti, ei mm. murhaajat, psykopaatit jne toivottavasti ymmärrätte) :thumbsdown

Aluksi oli kivaa kun Jukka ja Eevis löysivät toisensa ja nyt en enää millään jaksa katsella sitä sohvalla makoilua ja kiehnäystä, pöh. Siinä meni maku molempiin, onneksi tulee erotus tämän viikon viikkotehtävässä. Kyllä he varmaan kuksauttelevat silti. :holyshit:

Keittöhommia on kiva katsella ja olen itsekin tehnyt kasvisruokia, eilen keittoa. Hyvin sujui Krisun kokkailu.

Kekseliäitä ovat, mukava katsella vaikka peilileikkiä ja muita aktiviteettejä, sekä kuntoilua. Joskus ollut porukkaa joka ei jaksa pehvaansa nostaa, mutta nythän on sentään joitakin jotka pysyvät virkeinä.

Oikea asukas lähti mielestäni, nyt on sitten Eeviksen tai Jukan vuoro. Nämä minun mietteitäni viime viikolta ja olen aikamoinen BB fani, kaikki kaudet katsottu ja vielä youtubestakin katsellut eri maiden versioita.
Muille katsojille kivaa ensi viikkoa ja toivotaan että viikkotehtävä on monipuolinen! :thumbsup

Avatar
muulikki
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 03 Syys 2019 12:27

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja muulikki » 09 Syys 2019 10:41

Ei ole vielä suosikkia löytynyt.. liian monta erilaista, jotka muuttuvat ryhmänä keskinkertaisiksi. No, eiköhän se löydy vähitellen. Nih. ;)
nillittäjä [smilie=a_doh.gif] 1.krisu tai kimmo 2.hemmi tai kevin (tiputin villen)

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Yleistä keskustelua kaudesta

Viesti Kirjoittaja Poa » 09 Syys 2019 13:04

Kyllä tässä aika vahavasti ainakin toistaiseksi on noussut teemaksi suvaitsevaisuus. Paitsi asetelmassa uskovainen vs. sateenkaarikansa (kumminkin päin), myös analyyttiset ihmiset vs. toiminnan väki. Ekalla akselilla Ville on jäänyt melko yksin, eikä muuten ole tullut kauhean vahvaa vääntöä tyyliin konservatiiviset vs. liberaalit arvot.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2019”