9. viikkotehtävä - Äänestä tekemistä taloon!

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

9. viikkotehtävä - Äänestä tekemistä taloon!

Viesti Kirjoittaja David Mills » 15 Loka 2005 15:32

Iltasanomissa oli juttua, että huomenna alkaisi katsojaäänestys tulevasta viikkotehtävästä (9. viikko). Siinä on kolme vaihtoehtoa
- Hoivaa kananmunaa - kilpailijoiden pitää kannatella kädessään raakaa kananmunaa maanantaista torstaihin. Vuorokaudessa puolentunnin lepuutus ja jos muna rikkoontuu voi uutta "lypsää" kanalta.
- Rakenna draamaa - 15-20 minuutin teatteriesitys, johon bb antaa jonkin sortin käsikirjoituksen/repliikkejä, rekvisiittaa. Arvosteluperusteina etevyys ja taiteellisuus.
- Käytä hauista - kuusi voimalajia, jossa testataan kilpailijoiden kuntoa. Tytöille oma arvosteluasteikko

Itse olen ehdottomasti tuon teatteriesityksen kannalla. Ehdotin sitä jo tuonne toiseen ketjuun.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 15 Loka 2005 17:34

Teatterijuttu ilman muuta. Tuon tyyliset tehtävät on olleet suurimmaksi osaksi hyviä aina.

Avatar
clementine0
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 20 Syys 2005 11:53

Viesti Kirjoittaja clementine0 » 15 Loka 2005 17:50

Hoivaa kananmunaa tehtävä voisi olla hauska, mutta niin että se olisi vähän enemmän ryhmänä toteutettava. Ja jotain muutakin käännettä voisi keksiä, että se olisi katsojillekkin hauskempaa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Loka 2005 23:38

Jaa...teatteri jutska olisi hauskempi, mutta kananmuna tehtävä vaikeampi.....en osaa päättää....ööö....no ehkä se teatteri esitys kuitenkin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 16 Loka 2005 11:19

Toi teatteriesitys on ehkä paras vaihtoehto!!Ei ainakaan tota käytä hauista..koska se yks viikkotehtävä oli vähän samanlainen :)
"take what you can, give nothing back"

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Loka 2005 22:41

Itse tahtoisin kananmunatehtävän.
Ei niin oikein ole koskaan nuo teatteriesitykset jaksaneet innostaa. Toisaalta voisihan siitä ihan hauska tulla, mutta jokatapauksessa kananmunassa olisi periaatteessa enemmän hommaa ja haastetta. Asukkaatkin varmaan tykkäisivät teatteriesityksen väsäämisestä.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 16 Loka 2005 22:45

Teatteriesitystä kannatan.. Pitää katsoa jaksaako sitä äänestää. Kananmunatehtävä saattaa olla tylsä jos se kestää koko viikon ja jos siinä ei todellakaan tehdä muuta kuin kannetaan munaa ja ulkoillaan kerran päivässä.
Esityksessä olisi paljon enemmän tekemistä koko viikolle.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 16 Loka 2005 22:55

Munatehtävästä luin vielä tarkempaa tietoa.
Munaa pitää pitää kädessä 8.00 -24.00. Eli päiväunet kielletty. Tämä loistavaa. Myös se että tuona aikana on vain kolmisen kymmentä minuuttia milloin munaa ei tarvitse pitää kädessä. Varmasti raastaa tuollainen munan retuuttelu kokoajan kädessä.
Siinähän käyvät vessassa,kokkaavat yms muna kädessä.

Avatar
Cranberry
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:38
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Cranberry » 16 Loka 2005 23:57

Kananmunatehtävä tai teatteritehtävä. Kallistun kuitenkin ehkä enemmän munaan, sillä se kuulostaa hauskalta. Luulen kuitenkin, että katsojat äänestävät teatteria.
^___^

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Loka 2005 00:06

Asiasta kolmanteen, havaintojeni perusteella ei kovin yleistä maailmalla että katsojat saavat päättää viikkotehtävän. Mutta siis ideahan on loistava, katsojat saavat mitä haluavat, tai jos ei aivan mitä haluaa, niin pääsee ainakin vaikuttamaan muuhunkin kuin häätöihin.

Tuotannolle muutenkin iso käsi että selvästi lukevat palautetta, ottavat uusia ideoita ja haluavat kehittää showta. :thumbsup

(ja tuskin extraäänestyksestä saadut tulotkaan tuotantoa haittaa)

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 17 Loka 2005 13:59

Positiivinen yllätys kyllä tuo, että katsojat saavat päättää näinkin merkittävän asian. Myöskin palautteen pohjalta ohjelman kehittäminen on ollut mieleeni.

Itse ketjuun voisin copy-pastettaa saman minkä tuonne äänestyksiinkin laitoin:

"Munaan kallistun :shock:

Juurikin siitä syystä, että munatehtävän tarkempi kuvaus kuulostaa parhaimmalta. Ei tosin jää järin kauaksi tuosta teatterista, joka toivottavasti toteutetaan vielä tämän SBB:n aikana.

Munatehtävä voisi tuoda taloon jännitteitä ja seurattavaa sille ajalle kun itse liveä seuraan (eli aamusta alkuiltaan). Voimailutehtävää näistä en valitsisi missään olosuhteissa, kun on jo nähty mitä voimailuun suuntautuvista tehtävistä on seurannut. Eivät ole olleet järin mielenkiintoista katseltavaa."

Tähän ei ole vieläkään lisättävää :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 18 Loka 2005 11:46

Hoivaa kananmunaa olisi todella mukava tehtävä ja Kathykin tykkäisi siis siitä kanasta en tiiä siitä kananmunasta :P

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 19 Loka 2005 14:34

Kahden vaiheilla, sekä muna että teatteri-tehtävä voivat olla joko kivoja tai tylsiä, riippuu vähän toteutuksesta. Kiva kuitenkin että saadaan vaikuttaa asiaan.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 20 Loka 2005 14:54

Minä näkisin urheilun ystävänä ja aktiivisena salillä kävijänä mieluiten voimailukisan. Teatteriesityksen harjoituksia olisi ehkä tylsä seurata. Muna-tehtävä kuullostaa myöskin mielenkiintoselta.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Loka 2005 16:03

Tämän päiväisten Subin uutisten perusteella kärsivällisyyttä vaativa muna-tehtävä voisi olla hyvä asukeille, jos saataisiin vaikka lisää äksöniä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 23 Loka 2005 22:45

Muna se sitten on.. http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subne ... tml?401217

Kahdeksan munaa, kaksi kanaa ja yksi kukko. Ehkä niistä jotain viihdettä saadaan ensi viikoksi vaikka itse olisi ollut teatterin kannalla.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Loka 2005 22:52

minä oon niin pettynyt viikkotehtävän valintaan... Kilpailijat edelleen haahuilee ympäri Taloa ilman mitään suuntaa tai järjellistä tekemistä... täähän on ihan yksilösuorittamista... voi pa**a

:evil: olen niin pettynyt :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 24 Loka 2005 01:00

Pettynyt olen minäkin tuohon tehtävään. Kilpailijoiden onneksi pääsevät sentään viettämään aikaa yksinkin, kun taas köysi tehtävässä se ei ollut mahdollista. Päiväunet jää nyt kyllä väliin, ja Pertulle taitaa olla se kaikista pahin homma. Tuli vaan mieleen, että joutuvat tekemään nyt paljon asioita ainoastaan yhdellä kädellä, mutta kuinkahan paljon tuossakin on tulkinnan varaa. Koska munanhan pitää olla kädessä, ja ei saanut mennä rikki, eli kyllä tuolla kädelläkin pystyy asioita tekemään missä muna on. Hankalempaa vaan. Mahtaa taas tulla paljon tilanteita, missä on paljon tulkinnanvaraa. Uudet asukkaat tuovat kyllä lisää elämää taloon varmasti!

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Loka 2005 07:45

Tämähän on tietyllä tapaa samanlainen kuin edellinenkin viikkotehtävä, joten pitääpä toivoa että se kiristää hermoja samaan malliin ja tuo ihmisistä niitä uusia puolia esiin. Tuo edellinen tehtävähän teki sitä aivan kiitettävästi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Loka 2005 12:01

mä olisin henkilökohtaisesti halunnut nähdä jotain mikä olisi saanut kilpailijatkin vähän paremmalle tuulelle ja tehtäväs olis ollut jotain älyllistä haastetta... muutenkin tyypeillä on ollut niin pirun tylsää jo monta viikkoa ja sehän ei kai käsittääkseni ole kuitenkaan perimmäinen tarkoitus... Mielummin katselen hauskanpitoa kuin hampaidenkiristelyä ja riitelyä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 24 Loka 2005 12:28

Sinänsä mielenkiintoinen tää Muna-juttu.. sillä tässä on teatteria suurempi mahdollisuus epäonnistua.

Kuinkahan monta väsynyttä "hehee, muna kädessä"-vitsiä tästä tehtävästä saadaan kuulla..?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Loka 2005 12:41

Tehtävän epäonnistuminen minulta jäikin huomaamatta. Tosiaan, muna-tehtävä on vaikeampi ja nyt kun tämän viikon ruokabudjetti on jo tiukilla, paineet tehtävän onnistumiseen ovat suuremmat. Näin nimeämisten jälkeen sanoisin, että tässä on etenkin Timolla petraamisen paikka, sen verran paljon ääniä tuli välinpitämättömyydestä.

Mielenkiinnolla odotan kuka särkee munansa ensimmäisenä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”