Miksei Laura Bono -jaksossa ollut tekstitystä?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Miksei Laura Bono -jaksossa ollut tekstitystä?

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Marras 2005 23:02

Ihmetyttää, kun silloin on laitettu tekstitys jos puhe on ollut hiljaista, mutta nyt ei mitään tekstitystä vaikka iso osa jaksosta oli englanniksi.

Itse kyllä ymmärsin puheet, mutta tunnen monta henkilöä, jotka eivät osaa englantia, mutta kuitenkin seuraavat BB:tä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Marras 2005 23:21

eipä siinä ollut juuri mitään suomennettavaa...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 03 Marras 2005 23:26

big.mac kirjoitti:eipä siinä ollut juuri mitään suomennettavaa...
Eipä niin, kyllä tuo oli sellaista keskustelua jonka ymmärsi peruskouluenglannillakin.
I am the sunshine of my life!

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Marras 2005 23:38

Mutta kun kyse on siitä, että Suomessa on paljon ihmisiä, jotka eivät ole koskaan opiskelleet englantia, ei edes peruskoulutasolla. Ihan yhtä lailla voisi sitten perustella, että kuuluuhan se hiljainen puhekin, kun korvia höristelee.

Minä tiedän monta yli 5-kymppistä, jotka ovat kielitaidottomia ja katsovat Big Brotheria. Ei olisi ollut iso juttu jos olisivat sen tekstityksen hommanneet.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Re: Miksei Laura Bono -jaksossa ollut tekstitystä?

Viesti Kirjoittaja logik » 04 Marras 2005 10:43

gemini kirjoitti:Itse kyllä ymmärsin puheet, mutta tunnen monta henkilöä, jotka eivät osaa englantia, mutta kuitenkin seuraavat BB:tä.
Esim. Perttu? :P

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 04 Marras 2005 16:49

gemini kirjoitti:Mutta kun kyse on siitä, että Suomessa on paljon ihmisiä, jotka eivät ole koskaan opiskelleet englantia, ei edes peruskoulutasolla. Ihan yhtä lailla voisi sitten perustella, että kuuluuhan se hiljainen puhekin, kun korvia höristelee.

Minä tiedän monta yli 5-kymppistä, jotka ovat kielitaidottomia ja katsovat Big Brotheria. Ei olisi ollut iso juttu jos olisivat sen tekstityksen hommanneet.
Nii ja kuurot ja huonokuuloiset kuuluvat samaan ryhmään, joille ois ollu tekstityksestä apua. :wink:

Itse ihmettelin kans et miksei ollu tekstityksii..

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Marras 2005 16:55

On se kyllä vähän outoa, että ei ollut tekstitystä, kun suomen kielikin on tekstitetty. :shock:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Zandra
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 07 Marras 2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Zandra » 07 Marras 2005 11:38

Boldis kirjoitti:Nii ja kuurot ja huonokuuloiset kuuluvat samaan ryhmään, joille ois ollu tekstityksestä apua. :wink:
Ei kai ne kuurot kuule muitakaan puheosuuksia :D

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 07 Marras 2005 21:09

Zandra kirjoitti:
Boldis kirjoitti:Nii ja kuurot ja huonokuuloiset kuuluvat samaan ryhmään, joille ois ollu tekstityksestä apua. :wink:
Ei kai ne kuurot kuule muitakaan puheosuuksia :D
niin, ei ne kuulekaan, siksi olisi siltäkin osin tekstitykset hyvä homma, ni se vetäisi lisää katsojia :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”