Oletko tyytyväinen häätöjärjestykseen?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Oletko tyytyväinen häätöjärjestykseen?

Viesti Kirjoittaja gemini » 09 Marras 2005 11:30

Itse olen BB:n alusta asti ollut sitä mieltä, että häädöt ovat olleet ohjelman kannalta epäonnistuneita. Suomalaiset äänestäjät ovat joka kerta äänestäneet sen ulos, joka on tuonut ohjelmaan mielenkiintoa, herättänyt keskustelua ja ärsyttänyt muita kilpailijoita.

Seuraukset nähdään tässä. Talossa on mukana mm. myötäilijät Mika ja Antti, jotka eivät koskaan uskalla korottaa ääntään tai olla kärkkäästi eri mieltä muiden kilpailijoiden kanssa (paitsi ehkä päiväkirjahuoneessa). Yksinkertaisesti talossa ei tällä hetkellä ole juurikaan mielenkiintoista katsottavaa. Kaikki mielenkiintoisimmat henkilöt on äänestetty järjestään ulos.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 09 Marras 2005 11:35

Siihen nähden ketä on ollut äänestettävänä, kyllä. Jos Iina olisi jäänyt, olisi nyt jäljellä edelleen luultavasti Mika ja Antti, heidän lisäkseen Hanna ja Minna, koska jatkossa näille ei olisi ollut nimeäjiä. Mitäpä mielenkiintoa tällä jengillä olisi ollut keskenään? Itse ainakin olisin lopettanut katsomisen jo viikkoja sitten, eipä olisi jaksanut kiinnostaa katsoa sohvalla imuttelua ja makaronilaatikon kokkausta.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 09 Marras 2005 11:44

Tapetti kirjoitti:Siihen nähden ketä on ollut äänestettävänä, kyllä. Jos Iina olisi jäänyt, olisi nyt jäljellä edelleen luultavasti Mika ja Antti, heidän lisäkseen Hanna ja Minna, koska jatkossa näille ei olisi ollut nimeäjiä. Mitäpä mielenkiintoa tällä jengillä olisi ollut keskenään? Itse ainakin olisin lopettanut katsomisen jo viikkoja sitten, eipä olisi jaksanut kiinnostaa katsoa sohvalla imuttelua ja makaronilaatikon kokkausta.
Eihän tässä voi tietää miten olisi käynyt jos Iina olisi jäänyt. Sillä esim. Iinan jälkeen Hanna joutui äänestykseen, vaikka hänellä oli paljon ystäviä talossa. Yksinkertaisesti äänet voivat jakautua monelle ihmiselle ja näin äänestykseen joutuu monta ihmistä. Lisäksi äänestyskäyttäytyminenkin muuttuu monilla kilpailijoilla läpi ohjelman.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 09 Marras 2005 12:30

Olen melko tyytyväinen. Tuota Iinaa olen pohtinut tuhat kertaa, että oliko kuitenkaan fiksu ratkaisu.
Mielummin talossa saisi esim. nyt olla Iina ja Terhi, mutta kun ei se niin olisi kuitenkaan mennyt, jos neiti olisi taloon jäänyt. Eli siis ihan tyytyväinen olen siinä mielessä, että nyt on saatu Hannat ja Minnat pihalle.

Janista olisi toisaalta ollut hauska kuulla millainen kaveri on. Mutta sitten olisimme menettäneet Pertun. Tosin siinä vaiheessa siitä nyt ei vielä pahemmin olisi voinut menetyksestä puhua.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 09 Marras 2005 12:51

Kyllä olen tyytymätön, mutta kansahan päättää.

Perttu - Iina - Kathy -pudotuksessa olisi Kathy mielestäni ollut paras "putoaja" näin jälkikäteen ajatellen, vaikka Kathy olikin kiva tyttö.

Hanna - Timo - Perttu - Kathy pudotuksesta pois Timppa, koska Timo ei sitten kuitenkaan ole pystynyt mielestäni kovinkaan mielenkiintoisiin tempauksiin.

Minna olisi mielestäni voinut lähteä omalla vuorollaan.

Mutta ym. kokoonpanolla talossa olisi nyt Iina, Hanna, Tiina, Terhi, Mika, Antti ja Perttu ja aika paljon mielenkiintoisempaakin!
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 09 Marras 2005 15:32

Onhan se vähän tyhmää kun tietää sen kun jotkut joutuvat äänestykseen kumpi tippuu niin aina se on ollut se joka on ilkeillyt muille.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Marras 2005 15:55

En ole Tyttöjen osalta, koska Hanna Ja Iina olisivat olleet mielenkiintoisempia kuin kitinäkaksoset. Myös Kathyn olisin mielelläni nähnyt finaalissa.
Mika ja Antti A ovat olleet suosikkejani, ja tyytyväisenä veikkaan että Perttu ja Mika taistelevat SBB:n voitosta. :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 09 Marras 2005 18:16

mielestäni on melkoisen turhaa spekuloida tällaisella, koska on mahdotonta tietää tai edes arvata mitä muullainen ratkaisu olisi tehnyt ryhmädynamiikalle... mutta olen ollut tyytyväinen kun Jani lähti Pertun sijaan ja olin tyytyväinen kun Iina ja Minna lähti... mutta Timon olen halunnut ulos jo aikoja sitten ja siellä se vaan häärää Talossa muina miehinä edelleen... Toivottavasti lähtee seuraavaksi
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 09 Marras 2005 20:16

No en!
Eihän siinä mitä, jokaisella on tästä taas se oma mielipiteensä, mutta meitin mieleen tämä ei ole ollut niin millään... Koskien oikeastaan heti alkuun Janin häätöä (jo silloin arpa olisi voinut osua K:iin ja pois. Vaikka hän omalla tavallaan ihana olikin.)
Sen jälkeen Iinan ja Hannan lähdöt ovat harmittaneet niin peijoonisti ja etenkin Iinan...
-Oh my god...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 09 Marras 2005 23:27

Tinttu kirjoitti:Mutta ym. kokoonpanolla talossa olisi nyt Iina, Hanna, Tiina, Terhi, Mika, Antti ja Perttu ja aika paljon mielenkiintoisempaakin!
Tuskinpa vain, sillä nimeämiset olisivat menneet aivan toisin, jos eri asukkaat olisivat pudonneet.

Äänestykset menevät miten menevät, mutta tuotantoryhmä ne alkuperäiset 12 asukasta valitsi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Oletko tyytyväinen häätöjärjestykseen?

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Marras 2005 23:37

gemini kirjoitti:Seuraukset nähdään tässä. Talossa on mukana mm. myötäilijät Mika ja Antti, jotka eivät koskaan uskalla korottaa ääntään tai olla kärkkäästi eri mieltä muiden kilpailijoiden kanssa (paitsi ehkä päiväkirjahuoneessa).
Hyvin valittu esimerkki, juuri ne henkilöt joita Suomen Kansa ei ole edes päässyt äänestämään ;)

Jossittelu on turhaa touhua muutenkin, itse olen tyytyväinen tähän häätöjärjestykseen. Varsinkin iinan ja minnan häätöihin, molemmat olisivat tosin voineet tapahtua aiemminkin. Mutta tuo oli taas jossittelua.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 10 Marras 2005 00:21

Harmittaa että Jani lähti.. olisipa hän päässyt äänestykseen jotain toista henkilöä vastaan aikanaan (hän olisi varmaan lähtenyt siltikin :/ ). Hannan lähtöä harmittelin aluksi mutta se oli Timon viihdyttävyyden kannalta vain hyväksi. Muuten olen aika tyytyväinen ollut.

Avatar
clementine0
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 20 Syys 2005 11:53

Viesti Kirjoittaja clementine0 » 10 Marras 2005 11:26

En ole tyytyväinen. Iinan lähtö harmittaa eniten. Janiakin olisi kiva ollut nähdä enemmän, mutta en olisi kenenkään muunkaan halunut lähtevän niin aikaisin. Muiden pudonneiden lähtö ei niin haittaa.

Olisin halunnut, että Timo ja Terhi olisivat lähteneet jo aikoja sitten.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 16 Marras 2005 09:36

En tosiaankaan ole tyytyväinen. Potentiaalisesti mielenkiintoisin henkilö, eli Jani, pudotettiin heti ensimmäisenä. Iina toi myös taloon jännitettä ja mielenkiintoa ja olisi saanut jatkaa loppuun asti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”