Eikö asukkaita hävetä jatkuva alastomana olo?

Keskustelua liittyen Suomen ensimmäiseen Big Brotheriin.
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Eikö asukkaita hävetä jatkuva alastomana olo?

Viesti Kirjoittaja gemini » 26 Marras 2005 23:06

Talon miehet, varsinkin Perttu ja Antti, ovat melkein joka jaksossa munasillaan. Myös Mika ja Timo olivat aika usein alastomina. Naisista ei tuota alastomuutta ole kovin paljoa ollut.

Mutta nämä miehet kuljeskelee siellä talossa munat heiluen kuin mitkäkin naturistit konsanaan! En ole mielestäni mikään tiukkapipo, mutta jos itse olisin talossa niin en todellakaan haluaisi, että jatkuvasti ovat siellä alasti. Perttu varsinkin on niin karvainen, että tuollaisesta karvankasvusta lähtee pakostikin tosi paljon karvoja (naisethan sanoi, että vessan lattia aina karvoja täynnä Pertun jälkeen) niin minua alkaisi häiritä ne joka puolella olevat karvat kun vielä alasti niitä karvoja oikein levitetään.

Samoin ihmettelen eikö Anttia ja Perttua yhtään hävetä, että tuhannet TV:n katsojat näkevät heidät alastomina? Esim. opettajat ym. Kehtaisivatko he mennä kouluun pitämään esitelmän alastomina? Nyt kuitenkin esittelevät itseään huomattavasti suuremmalle yleisölle kuin kouluesitelmässä. Miltä esim. Pertusta tuntuu mennä Forssaan jatkamaan opintojaan, kun koko koulu on nähnyt Pertun alasti tuolla talossa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Marras 2005 23:11

No tuskimpa siellä nakupelleinä hilluisivat jos hävettäis. Anttihan on useaan otteeseen sanonut että ei hävetä mikään mitä on tehnyt talossa, koska kuulemma pöljäilee talon ulkopuolella yhtälailla.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Eikö asukkaita hävetä jatkuva alastomana olo?

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Marras 2005 00:37

gemini kirjoitti:Perttu varsinkin on niin karvainen, että tuollaisesta karvankasvusta lähtee pakostikin tosi paljon karvoja (naisethan sanoi, että vessan lattia aina karvoja täynnä Pertun jälkeen) niin minua alkaisi häiritä ne joka puolella olevat karvat kun vielä alasti niitä karvoja oikein levitetään.
Niinpä, pitäisi vaan vaatteet päällä, silloin karvat ei irtoa ollenkaan. Puhuivat muuten suihkusta (kylpyhuoneesta), eivät vessasta, eivätkä nimenneet nimenomaan perttua. On se perttu pässi kun ei tajua vaatteet päällä suihkussa käydä.
gemini kirjoitti:Samoin ihmettelen eikö Anttia ja Perttua yhtään hävetä, että tuhannet TV:n katsojat näkevät heidät alastomina?
Ei. Hävettääkö sinua kirjoittaa tälle foorumille? Veikkaan että ei, koska jos hävettäisi, et sitä tekisi.
gemini kirjoitti:Miltä esim. Pertusta tuntuu mennä Forssaan jatkamaan opintojaan, kun koko koulu on nähnyt Pertun alasti tuolla talossa.
En tiedä mikä sinulla yleensä on mielessä, mutta pertun livenä nähdessään hyvin harvalla tullee mieleen "voi ei, olen nähnyt ton alasti!"

Gemini, oot kyllä aika epeli. :) suukkoja.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Marras 2005 00:51

No tuskinpa ne tosiaan siellä olisivat alasti jos sitä häpeäisivät.
Ja useasti nämä alastonjutut ovat liittyneet saunaan ja paljuun. Suomalaiset miehetkin varsinkin usein saunovat kyllä alasti. Tuollaisessa ohjelmassakin. Tai tuntuu että se on miehille niin normaali asia. Ja eihän alastomuudessa pitäisi tuollaisissa tilanteissa olla mitään noloa.
Ja se, kun heiluvat sitten tuolla muualla alasti niin sekin yleensä saunan seurauksena, jolloin ei varmaan vaan tule mieleen, että pitäisikö nyt sitten laittaa hetkeksi jotain päälle.

Toiset alastonjutun ovat sitten tempauksia. Joissa pointti on juuri se, että ollaan alasti. Hauska juttu. Joten tuskinpa nyt siitäkään noloksi muuttuvat.

Ja sehän tässä onkin, että he eivät ole kanssasi samaa mieltä. Vaikka sinä et kehtaisi sen jälkeen sitten mennä mihinkään, koska porukkahan on nähnyt sinut alasti. heille sillä ei näytä olevan niin paljon väliä, että kuka on nähnyt heidät alasti. Pikku juttu.
Hieno asenne sanon minä.

Voipi olla että meni nyt välillä vähän ohi aiheen, kun innostui taas kirjoittamaan. Mutta antaa mennä

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Marras 2005 09:17

mielestäni nakuilussa ei ole mitään hävettävää... on hurskastelua väittää toista... itse olen kotona hyvin paljon alasti ja käyn uimassa alasti aina kun se on mahdollista... mielestäni on kummallisempaa, että Talon naiset ovat käyneet saunassa vaatteet (bikibnit) päällä....

sitäpaitsi iho tykkää ilmakylvyistä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 27 Marras 2005 11:45

Voiskohan tuotantotiimin ja Antin haastaa oikeuteen, koska julkisesti nakuilee ja sekös geminiä ärsyttää? :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Marras 2005 17:16

Ensinnäkin tuosta karvojen lähdöstä. Kirjoitin, että miksi Pertun pitää oikein olemalla olla alasti. Jos olette koskaan vierailleet yhtä karvaisen ihmisen kodissa kuin mitä Perttu on niin huomaatte aika pian, että joka puolella on sellaista mustaa lyhyttä karvaa. Ja se ei todellakaan pidemmän päälle ole enää mukavaa. Ellei se karvainen henkilö sitten ole siivousfriikki ja siivoa joka päivä.

Toisekseen en sanonut, että suihkussa pitäisi käydä vaatteet päällä vaan, että muulloin voisi kuitenkin pitää vaatteet päällä. Lisäksi voitteko aivan varmasti sanoa, että teitä ei häiritsisi jos ihmiset esim. istuvat sohvilla ym. alasti vain viettääkseen siellä alastomana aikaansa. Esim. naturisteilla on aina pyyhe tai muu riepu istuinalustana, ettei sohvat ym. likaannu ihmisen eritteistä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Marras 2005 17:38

No tuota.....Hanna ja Timo paneloivat siinä yhteisellä sohvalla, mutta en ole muitten nähnyt alasti istuvan sohvalla tai kuppituoleissa...
Toki se on ällöttävää, että joku panee tai istuskelee yleisillä sohvilla tms. mutta en ole kenenkään nähnyt istuvan alasti muualla kuin saunassa.

Vielä tuosta karvaisuudesta. Mulla on paksut ja pitkät hiukset, joten niitä löytyy kyllä eripuolilta kämppää, ja joudun siivoamaan usein. Äitini meinasi tulla hulluksi kun asuin vielä kotona ja pakotti mua pitämään hiuksia kiinni, mutta se on taas toinen juttu.
Ihmiseltä lähtee 50-100 hiusta päivässä ja iho uusiutuu kokoajan joten aika vaikeaa on olla pudottelematta karvoja ja hilsettä ympäriinsä......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Marras 2005 19:30

Heh. Perttu taisi sisällä käydä kerran, silloin Antin synttäreillä ilman vaatteita. Onko muita kertoja? Timo viuhahti Laura Bonolle, muita kertoja en kyllä jaksa muistaa. Anttihan tuolla lähinnä nakuilee sisätiloissa ja selvinpäin. Muuten ovat olleet alasti saunassa ja paljussa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Marras 2005 20:09

voi gemini, rauhoitu jo... ota ihan rauhallisesti, maailmas on vakavampiakin asioita kuin muutama karva... ja jos ihmiset haluaa olla alasti, niin miksi se pitäisi heiltä kieltää... häh... alastomuus on kaunista aina :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Marras 2005 20:40

OT: Geminin on pakko olla jonkinsortin provo. joka asiassa ihan eri mieltä muiden kanssa ja liiottelee kamalasti juttuja (kuten nämä ihmisten tyhmyydet) jotta saisi keskustelua aikaiseksi.
Ei kukaan voi olla tuommoinen :oops:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Marras 2005 21:24

En ole provo. Onko henkilö automaattisesti provo jos ei pidä Pertusta? Eli kaikki, jotka eivät pidä Pertusta on provoja? Koska eihän Pertusta voi olla pitämättä? Ihmeellistä, että heti kyseenalaistetaan mielipiteet jos ne eivät ole Perttu-myönteisiä.

Tyhmyydestä. En tietääkseni ole leimannut ketään TYHMÄKSI. Olen tosin ihmetellyt joidenkin kilpailijoiden sanomisia. Mutta en ole yhden asian perusteella sanonut ketään vähä-älyiseksi tai tyhmäksi. Esim. ihmettelin sitä, että Mika luuli Suomen liittyneen EU:hun vasta vuonna 2000. En sanonut Mikaa tyhmäksi vaan ihmettelin vain asiaa. Samoin olen ihmetellyt, että Perttu ei ole tiennyt adjektiivi-sanan merkitystä. En silti ole sanonut, että Perttu on tyhmä, mutta kieltämättä ihmetystä herättää, jos ammattikorkeakoulussa opiskeleva ei tiedä ala-asteen äidinkielen perusasioita.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Marras 2005 22:37

Pidän Pertusta mutta pidin enemmän Mikasta, Hannasta, Iinasta ja toivon että Antti voittaa.....mun mielestä täällä palstalla ei ole mitään Perttu fanaatikkoja....joten en ymmärrä mitä tarkoitat.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 27 Marras 2005 22:50

Gemini, kysymys onkin nyt sinusta eikä mistään Pertusta. Olet niin monesta muustakin aiheesta heittänyt sellaista kommenttia että menee ainankin minulta ihan yli.
Eli yrität ihan turhaan kääntä sitä syyksi että et vain pidä Pertusta. Enhän minäkään Pertusta pidä niin paljoa että se voittaa saisi.
Usko pois. Olet vain käsittämätön :shock:

Bauer
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Bauer » 27 Marras 2005 22:59

Kiitos hyvistä nauruista.. gemini. :)
"Eiks se liha oo sillon pilalla ku siinä kasvaa karvaa.."

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 27 Marras 2005 23:11

niin... eihän täällä kukaan kritisoi Pertun dissaajia, vaan alastomuudestahan täällä piti olla kysymys, gemini taas käänsi asian perttun :lol:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Marras 2005 23:20

big.mac kirjoitti:niin... eihän täällä kukaan kritisoi Pertun dissaajia, vaan alastomuudestahan täällä piti olla kysymys, gemini taas käänsi asian perttun :lol:
Sen takia mainitsin Pertun, kun tuossa epäiltiin, että olen provo, kun olen kuulemma JOKA asiassa eri mieltä. Niin siihen vain kirjoitin, että jo on kumma jos esim. Pertusta ei saa sanoa omaa mielipidettään ilman, että heti huudellaan provoa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 28 Marras 2005 00:51

Niinno ei liittynyt edelleenkään Perttu. Ja kai sinä nyt itsekin huomaat, että sanot hyvinkin paljon asioita joihin toiset heti tarttuvat. Ei sillä, ettei saisi sanoa mutta niinhän se nyt vaan näyttää olevan.
Ja nyt tartuit sitten joka sanaan. Okei, olet hyvin monessa asiassa eri mieltä ja käännät monet jutut negatiiviseksi vaikkei niin olekaan.

Mutta nyt loppuu minun osaltani tämä offtopic.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Marras 2005 03:22

gemini kirjoitti:
big.mac kirjoitti:niin... eihän täällä kukaan kritisoi Pertun dissaajia, vaan alastomuudestahan täällä piti olla kysymys, gemini taas käänsi asian perttun :lol:
Sen takia mainitsin Pertun, kun tuossa epäiltiin, että olen provo, kun olen kuulemma JOKA asiassa eri mieltä. Niin siihen vain kirjoitin, että jo on kumma jos esim. Pertusta ei saa sanoa omaa mielipidettään ilman, että heti huudellaan provoa.
Ei gemini kääntänyt aihetta perttuun, koko aiheen tarkoitus oli (taas kerran) vastustaa perttua :P

Ensimmäinen viesti alkoi: "Talon miehet, varsinkin Perttu.." Ja kaikki ensimmäisen viestin kokonaan lukeneet tietävät että tämä on turha topic, ja aiheena miesten (lähinnä pertun) dissaus aivan uskomattomilla perusteilla (= geminin trademark)
:ROFL

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 28 Marras 2005 09:26

Miksipä niitä hävettäisi? Alastomuus ei ole mielestäni ainakaan mitään ihan kamalan täysin luonnotonta. Ja ei näillä kisaajilla varmasti vaan ole iskostunut päähän se, että kuinka monta ihmistä tota sarjaa seuraa.

Ja vaikka niillä olis tiedossa joku luku, sitä ihmismäärää on niin vaikeaa käsittää. Sitäpaitsi eipä noi mielestäni ole mitään kamalan noloa tehnyt - muutamaa ylilyöntiä lukuunottamatta tietenkin.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 28 Marras 2005 09:58

Antti kyllä voisi sitä jatkuvaa housujensa heittelyä jo kieltämättä vähentää. Vaikka alastomuus on luonnollista, niin joku raja siinäkin. Nuorimman lapseni koulussa on yksi lapsi, joka tekee tuota housujen heittelyä kinttuihin silloin tällöin, mutta ko. lapsella onkin käsittääkseni neurologinen diagnoosi.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 28 Marras 2005 09:59

Kyllä tuo alasti heiluminen mun mielestä välillä on epäkunnioittavaa muita kohtaan (lähinnä naisia). Tuskin nuo naiset kovin iloisia siitä on, että miehet esimerkiksi paljussa makoilee niitten vieressä munat heiluen. Mun mielestä kohteliaisuudesta vois yhteisillä saunavuoroilla pitää uikkarit jalassa. Eihän ne naisetkaan sielä alasti ole.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2005”