Eeva-Leena Keskinen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Eeva-Leenasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:52

5 - Suosikki
19
8%
4
16
7%
3
29
12%
2
25
10%
1
38
16%
0 - Inhokki
116
48%
 
Ääniä yhteensä: 243

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 25 Syys 2019 10:55

^Asennot kohillaan, juu. :) Tämä on viimeiseltä lauantai-illalta.

Kuva

naviga
Sala-asukas
Viestit: 393
Liittynyt: 15 Syys 2019 22:01

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja naviga » 27 Syys 2019 00:17

Eeviksen lähtö oli ikävin ja masentavin asia tällä kaudella. On todella ikävää ja täysin uskomatonta, että yksinomaan seksin takia saa vuonna 2019 niin vahvan leiman, että joutuu kommenttien perusteella katsojien ykkösinhokiksi. Kun kyseessä on fiksu, älykäs ja kaikin tavoin mukava ihminen, tämä on todellakin vahva ylilyönti, joka kertoo enemmän katsojista kuin ko. asukkaasta.

Kommentteja lukemalla ei voi kuin epäillä katsoneensa jotain täysin muuta ohjelmaa kuin monet muut tähän(kin) threadiiin kirjoittaneet.
Voit olla siitä varma, mitään en mä takas anna
Sekuntiikaan enää kerää, meikäläinen ei itke perään
- Aivan paska reissu! :banana

Pölö
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 05 Syys 2019 12:13

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Pölö » 27 Syys 2019 02:07

Kiitos Eevis käynnistä! Tykkäsin kuunnella juttujasi ja jotkut koskettikin aika tavalla. Olet hieno ja jännä yhdistelmä älyä (olematta silti mitenkään ylimielinen tms.) ja pikkasen pervoja juttuja. :) Harmi kun lähdit näin pian, oisin mielelläni katsellut vielä loppumetreille asti.
Tsemppiä netin typeristä paskamyrskyistä huolimatta ja kaikkea hyvää jatkoon!

Edit/lisäys: Komppikitaraa edellä kirjoittaneelle navigalle! :)

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 27 Syys 2019 19:09

naviga kirjoitti:
27 Syys 2019 00:17
Eeviksen lähtö oli ikävin ja masentavin asia tällä kaudella. On todella ikävää ja täysin uskomatonta, että yksinomaan seksin takia saa vuonna 2019 niin vahvan leiman, että joutuu kommenttien perusteella katsojien ykkösinhokiksi. Kun kyseessä on fiksu, älykäs ja kaikin tavoin mukava ihminen, tämä on todellakin vahva ylilyönti, joka kertoo enemmän katsojista kuin ko. asukkaasta.

Kommentteja lukemalla ei voi kuin epäillä katsoneensa jotain täysin muuta ohjelmaa kuin monet muut tähän(kin) threadiiin kirjoittaneet.
Mitä minä kommenttia esim somessa olen seurannut, niin eipä siellä itse seksi ole kyllä juuri ketään ärsyttänyt.
Aivan muut asiat teki hänestä jopa niin ärsyttävän, että ehkäpä talon rasittavin ihminen ansaitsi pysyä viikon pidempään talossa.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Caprica » 29 Syys 2019 22:58

Omenanraato kirjoitti:
27 Syys 2019 19:09
naviga kirjoitti:
27 Syys 2019 00:17
Eeviksen lähtö oli ikävin ja masentavin asia tällä kaudella. On todella ikävää ja täysin uskomatonta, että yksinomaan seksin takia saa vuonna 2019 niin vahvan leiman, että joutuu kommenttien perusteella katsojien ykkösinhokiksi.
Kommentteja lukemalla ei voi kuin epäillä katsoneensa jotain täysin muuta ohjelmaa kuin monet muut tähän(kin) threadiiin kirjoittaneet.
Mitä minä kommenttia esim somessa olen seurannut, niin eipä siellä itse seksi ole kyllä juuri ketään ärsyttänyt.
Aivan muut asiat teki hänestä jopa niin ärsyttävän, että ehkäpä talon rasittavin ihminen ansaitsi pysyä viikon pidempään talossa.
Minä taas aloin epäilemään, että ollaan navigan kanssa luettu ihan täysin eri kommentteja. Kai seksi jotakuta on ärsyttänyt, mutta tuskin kovin monia, ja heilläkin on ollut varmasti seksin lisäksi monia muita ärsyyntymisen aiheita Eevistä koskien.

Itseäni ei se seksi sinällään ärsyttänyt yhtään, itseasiassa pidin Eeviksen avoimesta seksuaalisuudesta kovasti, olisin vain toivonut sen olevan kuitenkin sen verran vähemmän avointa, että muiden asukkaiden ei olisi tarvinnut tahtomattaan osallistua sen toteutukseen. Epärehellisyys muille asukkaille just tuota seksiä koskien, toisten toiveiden suvereeni kunnioittamattomuus, sohvalla makoilu ja talon toimiin osallistumattomuus, jumalattoman pitkät monologit, jotka kestivät niin pitkään, että puolessa välissä ei enää muistanut mistä aloitettiin, Jukan kanssa nyhjäily ja hipsuttelu samaan aikaan, kun muut toimivat talossa ja tuottivat sitä viihdettä jota tässä ollaan katsomassa, ja viimeisimpänä sitten vielä Tarinan perävaunuksi liimautuminen olivat asioita jotka ärsyttivät Eeviksessä hyvinkin paljon enemmän kuin seksi. Edit: Monet taisivat kokea hyvin vastenmielisenä myös Eeviksen harvat suihkussakäynnit. Itseäni sekään ei häirinnyt yhtään, mut monia tuntui häiritsevän.

Älykäs nainen, jonka kanssa kuitenkin uskoisin tulevani toimeen jos törmäisimme, mutta BB talossa aikalailla ärsyttävä asukas. Kaikkea hyvää Eevikselle jatkoon!
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Syys 2019 01:15

Eeviksessä ei itseä ärsyttänyt lopulta oikeastaan mikään muu kuin se, että älykäs ihminen teki talossa pysymisensä kannalta useampiakin BB-strategisesti kehnoja "amatöörin valintoja", joiden vaarallisuus on yleisesti BB-kausia seuranneiden tiedossa, ja jotka olisivat olleet helposti vältettävissä. (Tai joiden ainakin pitäisi taloon pyrkivälle olla hyvin tiedossa. Jos eivät ole, niin huonosti on tehnyt kotiläksynsä.)

Kuten Eevis itsekin viimeisenä päivänä Kevinille selitti, tavallaan ei piitannut ulkomaailmasta tai talossapysymisstrategioista, vaan vain oman ihmistyyppinsä edustamisesta sellaisena kuin on, juuri niille katsojille, jotka siitä jotain saavat irti ja sitä osaavat arvostaa, ja muista viis. Mutta kun BB perustuu tv-ystävälliseen vuorovaikutukseen asukkaiden välillä, viihdyttävyyteen ja osin myös draamaan ja toiminnallisuuteen, niin joitain myönnytyksiä täytyy tehdä; taloelo ei voi olla ihan samaa kuin kotona oleilu.

Itsereflektointi sohvalla voi olla tarpeellista, mutta se ei ole kovin antoisaa TV-ohjelmasisältöä, koska katsojat eivät voi nähdä asukkaan pään sisään. Pitäisi ehkä sitten edes enemmän verbalisoida muille asuintovereille mitä kokee tai tuntee, jotta se tulisi näkyväksi. Mutta silti on vaikea kuvitella, että sekään tulisi suurelle yleisölle kovin näkyväksi sinänsä, jos kaikki tapahtuu vain oman pään sisällä.

Hyvät keskustelutkaan — talon ulkopuolisista yleisistä aiheista, saati agenda-aiheista — eivät oikeastaan ole tämän(kään) kauden pointti, tuotannon teemoituksesta huolimatta, vaan kyllä se pointti BB:ssä on lopulta aina asukkaan omassa matkassa talon sisällä ja siinä, miten viihdyttävää, koskettavaa tai mielenkiintoista sen seuraaminen ja asukkaan luoviminen muiden asukkaiden seurassa on. Mutta jos se henkilökohtainen matka ei oikein tule tv-kameroille näkyväksi tai kameroiden huomio kiinnittyy talomatkan kannalta toissijaisiin asioihin, tai jos hoitaa tiettyjä talosuhteita ja -rutiineja vähän muita huomioonottamattomasti, niin kyllähän se väkisinkin ulkomaailman näkemyksiin ja äänestysintoon yleensä vaikuttaa.

BB-asukas on lopulta "olemassa" vain interaktioidensa kautta, ja BB:ssä on vielä koosteulottuvuus: monet äänestäjät äänestävät (valitettavasti) pelkkien koostelähetysten varassa. Koosteissa etenkään eivät korostu syväluotaavat keskustelut tai asukkaan elämänfilosofia tai asukkaan "edustama" ihmistyyppi sinänsä, vaan toiminnallisuus, sanavalmius ja vuorovaikutteisuus, tunteet, mielialat ja tilannekomiikka. Jos tuotanto saa asukkaasta helposti irti vain yhden sortin tv-kameraystävällistä toiminnallisuutta ja muusta on vaikeampi editoida koostemateriaalia, jää se helposti suuren yleisön koko kuvaksi asiasta.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 01 Loka 2019 10:20

Eeviksen putoamisessä eniten jäi harmittamaan, että talossa oli muutamia joiden olisi kuulunut pudota ennen häntä.

Olisin mielellään seurannut häntä vielä käpylehmätehtävän ajan. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten olisi suoriutunut siinä, vaikka
ulkotehtäväksi se oli aika lastenleikkiä. Jopa verrattuna aiempiin kausiin.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 16 Loka 2019 12:38

Laahaan jälkijunassa, koska tunnit ei riitä vuorokaudessa. Edes minulla.

Eevis mainitsi, Seiskan "toimittajan", Niko Saarisen haastattelussa, että häntä olisi enemmän koskettanut katsojien mielipiteet jotka kohdistuu hänen ideologiaan/aatteisiin, kuin taas ulkonäöllisiin seikkoihin tai pinnallisiin kohuotsikoihin.

Tässä se ongelma juuri piilee.

Asukkaana Eevis oli mainio, koska oli erittäin älykäs. Se kaikki vain hukkui sen saastan alle; makaaminen, kiehnääminen, seksi ja yleinen laiskottelu.

Itse tuossa vaiheessa kautta seurasin paljon asukkaita, jotka touhui ja puhui aktiivisemmin. Mieluiten samanaikaisesti. En halunnut seurata Eeviksen hidastempoista elämää Jukan kainalossa. Kamerani kääntyi heihin vasta muiden ollessa nukkumassa tai iltatoimilla.

Talossa oli liikaa jengiä vielä Eeviksen pudotessa ja Eevis oli se ainut syy miksi Jukan olisi pitänyt pudota ensimmäisenä.

Kohtuullista ilotulitusta olisi tullut näihin viimeaikaisiin viikkotehtäviin, jos siellä olisi olleet vielä Tarina ja Eevis jatkossa.

Yhteenvetona: ei Eevis edes jättänyt arvostelun sijaa hänen ideologiansa kritisoinnille/hyväksynnälle. Koska oli sidottu muihin aktiviteetteihin. Eevis myös Nikon haastattelutilanteessa varmasti tiesi tämän ja sumpli ulos vastauksellaan kuin poliitikko.

Ne analyysit ja maailmankatsomukset mitä itse näin oli ainakin hyvin diplomaattisia ja avoimia. Ei siinä.

Ulkomaailmassa myös Eeviksestä on varmasti vaikea saada tartuntapintaa. Sen oloinen ihminen joka vaatii vuosien tutustumisen.

Paljon jäi kokematta Eevikseltä ja katsojilta. Pirun sääli. Asukkaana pilasi oman pelinsä itseltään ja katsojilta.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 21 Loka 2019 21:23

naviga kirjoitti:
27 Syys 2019 00:17
Eeviksen lähtö oli ikävin ja masentavin asia tällä kaudella. On todella ikävää ja täysin uskomatonta, että yksinomaan seksin takia saa vuonna 2019 niin vahvan leiman, että joutuu kommenttien perusteella katsojien ykkösinhokiksi. Kun kyseessä on fiksu, älykäs ja kaikin tavoin mukava ihminen, tämä on todellakin vahva ylilyönti, joka kertoo enemmän katsojista kuin ko. asukkaasta.

Kommentteja lukemalla ei voi kuin epäillä katsoneensa jotain täysin muuta ohjelmaa kuin monet muut tähän(kin) threadiiin kirjoittaneet.
Syynä ei ollut seksi, miksi en pitänyt tästä asukkaasta. Liian erikoinen, jotta olisi jaksanut kuunnella ja katsella pidempään.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 11 Marras 2019 01:36

Ääh, Tarina oli oma lukunsa, mutta niin oli tämäkin neitokainen.
Tämäkin onnistui kokoajan nostamaan sitä ärsytyskäyräänsä siinä määrin, että parin viimeisen viikon aikana eleet, puhetyyli jne ärsytti niin paljon, etten voinut kuin vaihtaa kameraa. Ja Eeviksen vastenmielisyys puheissaan, ajatuksissaan, teoissaan, eläissään jne meni jo sille tasolle, että mua ärsytti lopulta aivan suunnattomasti jo hänen puhevikansakin, vaikka sitä en edes alkukaudesta huomannut, eikä sillä itsessään ole ihmisessä mitään merkitystä. Taas opin itsestäni uutta. Ihminen voi mennä niin tunteisiin, että tuollainenkin ärsyttää.
Putoamisensa jälkeen olen vaihtanut kanavaa, kun on neiti näkynyt ruudussa. Asukasvalintana noin yleisestikin monen muun rinnalla kauden heikointa satoa itselleni. 0/5.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Joulu 2019 19:28

Selailin tuossa iltalehteä tylsyyksissäni ja silmiin osui uutinen Eeviksestä. Ei ole kuulemma pystynyt palaamaan töihin eikä opiskelujen pariin.
Stressihäiriön laukaisi tilanne BB-talossa kolmannella viikolla. Eeviksen unirtymi on erilainen mitä monella muulla eli hän valvoo öisin ja nukkuu päivisin.

Mun käskettiin yhtenä iltana mennä nukkumaan omasta mielestäni liian aikaisin. Ilmaisin ääneen, että haluan luovuttaa, mutta mua ei päästetty päiväkirjahuoneeseen. Se oli mulle hyvin pitkä yö ja mulla oli aika rankkoja ajatuksia. Olin unenpuutteessa kolmannella viikolla ja tunnekokemus jäi elämään. Psyykkisesti työstämme sitä, ja toipumisennuste on hyvä.
Joku taisi jo kauden aikanakin jossain ketjussa kommentoida tuota, kun Eevis puhui sen unirytmistä. Olisikohan kenties kannattanut miettiä etukäteen ennen kuin menee taloon, että siellä mahdollisesti tullaan käskemään nukkumaan aikana x? [smilie=a_doh.gif] Ei toki ole kiva juttu, että jonkinlaisen sairauden tuosta sai, mutta en tiedä pitäisikö tuolle nyt nauraa vai itkeä. :roll:
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 12 Joulu 2019 13:11

Onpa kyllä erikoinen tämä Eeviksen tapaus. Eikö ole katsonut bbtä aijemmin vai miksiköhän on sitten taloon hakenut. Minusta ainakin on itsestään selvää, että tuolla ollaan bbn armoilla, eikä ellellä herroiksi. Harmillinen juttu.. Kaikkea hyvää Eevikselle toivon. Hieman silti ihmetyttää miten hän on taloon päätynyt
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 12 Joulu 2019 13:39

ramasee kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:11
Onpa kyllä erikoinen tämä Eeviksen tapaus. Eikö ole katsonut bbtä aijemmin vai miksiköhän on sitten taloon hakenut. Minusta ainakin on itsestään selvää, että tuolla ollaan bbn armoilla, eikä ellellä herroiksi.
Näitä vastaavia tapauksia ei ole tainnut aiemmin julkisuuteen tulla? En muista ainakaan. :scratch Kyllähän se jokaiselle joka formaatin tietää, on selvää että tehdään sitä mitä BB käskee. Eikä kyseessä ole mikään aikuisten päiväkoti. Eevis kuitenkin tiesi, että hänen vuorokausi rytminsä on erilainen. Jännä tosiaan, että miksi on taloon hakeutunut. En jaksa uskoa, että tämä BB:n käskytettävänä olo olisi ollut Eevikselle mikään yllätys.

Toisaalta kauden aikana muutaman asukkaan (Kimmo nyt ekana tuli mieleen) suusta tuli sellaista kommenttia, että mietin että luuleeko osa oikeasti hakeneensa johonkin päiväkotiin, missä kaikilla on kivaa ja lauletaan piirissä kumbayaa. :roll:
ramasee kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:11
Harmillinen juttu.. Kaikkea hyvää Eevikselle toivon.
Harmi juttu tosiaan. Kaikkea hyvää Eevikselle toivon itsekin.
:trollface:

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja plop » 18 Joulu 2019 00:50

Skygge kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:39
ramasee kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:11
Onpa kyllä erikoinen tämä Eeviksen tapaus. Eikö ole katsonut bbtä aijemmin vai miksiköhän on sitten taloon hakenut. Minusta ainakin on itsestään selvää, että tuolla ollaan bbn armoilla, eikä ellellä herroiksi.
Näitä vastaavia tapauksia ei ole tainnut aiemmin julkisuuteen tulla? En muista ainakaan. :scratch Kyllähän se jokaiselle joka formaatin tietää, on selvää että tehdään sitä mitä BB käskee. Eikä kyseessä ole mikään aikuisten päiväkoti. Eevis kuitenkin tiesi, että hänen vuorokausi rytminsä on erilainen. Jännä tosiaan, että miksi on taloon hakeutunut. En jaksa uskoa, että tämä BB:n käskytettävänä olo olisi ollut Eevikselle mikään yllätys.

Toisaalta kauden aikana muutaman asukkaan (Kimmo nyt ekana tuli mieleen) suusta tuli sellaista kommenttia, että mietin että luuleeko osa oikeasti hakeneensa johonkin päiväkotiin, missä kaikilla on kivaa ja lauletaan piirissä kumbayaa. :roll:
ramasee kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:11
Harmillinen juttu.. Kaikkea hyvää Eevikselle toivon.
Harmi juttu tosiaan. Kaikkea hyvää Eevikselle toivon itsekin.
Parastahan tässä on, että tällä päättyneellä kaudella tuo talo mielestäni oli välillä jopa ihan verrattavissa päiväkotimeininkiin :D Mutta joo, pakko on ihmetellä, kuinka Eevis on taloon ylipäätään päätynyt. Luulisi, että tuollaiset asiat olisi selvillä tai tehtäisiin hyvin selväksi hakuvaiheessa. Ehkä taloon sitten haluttiin hinnalla millä hyvänsä Eeviksen kaltainen erikoinen persoona. Onnekseen tippui jo niin aikaisessa vaiheessa, niitä nukkumaanmenokäskyjä kun tuli myöhemminkin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Joulu 2019 03:36

Skygge kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:39
ramasee kirjoitti:
12 Joulu 2019 13:11
Onpa kyllä erikoinen tämä Eeviksen tapaus. Eikö ole katsonut bbtä aijemmin vai miksiköhän on sitten taloon hakenut. Minusta ainakin on itsestään selvää, että tuolla ollaan bbn armoilla, eikä ellellä herroiksi.
Näitä vastaavia tapauksia ei ole tainnut aiemmin julkisuuteen tulla? En muista ainakaan. :scratch Kyllähän se jokaiselle joka formaatin tietää, on selvää että tehdään sitä mitä BB käskee. Eikä kyseessä ole mikään aikuisten päiväkoti. Eevis kuitenkin tiesi, että hänen vuorokausi rytminsä on erilainen. Jännä tosiaan, että miksi on taloon hakeutunut. En jaksa uskoa, että tämä BB:n käskytettävänä olo olisi ollut Eevikselle mikään yllätys.
Eevis viittasi talossa ollessaan siihen, että oli olemassa jokin ennen kauden alkua solmittu erityissopimus BB:n kanssa, joka koski nukkumajärjestelyjä (tai sitten ehkä jotain muutakin), ja joka oli ehtona sille, että hän taloon lähtee:

18. päivä, lainaus liverapoketjusta, jossa Eevis ja Jukka puivat nukkumaanmenokäskyä:
BrutalGentleman kirjoitti:
18 Syys 2019 01:02
Eevis: "Et se on kyl tollanen, et mä oon siit kuitenki etukäteen niinku puhunut ja... ja... niin, täst ei taas sais puhuu, mut..."
Jukka: "Mmh."
Eevis: "...kuitenki niinkun että..." (ähkäisee) "...tämä nyt oli yksi semmoinen minun oma kriteerini jo... aikaisemmin--"
Jukka: "Kyllä."
Eevis: "--niin tota... niin täs kohtaa kyl sit... mulle on annettu väärää informaatiota, jos se näin jatkuu."
19. päivä, lainaus liverapoketjusta, jossa Eevis ja Jukka keskustelevat aikaisemmin tapahtuneesta, ja jossa Eevis viittaa johonkin toiseenkin asiaan kuin vain nukkumaanmenokäskyyn ja vuorokausirytmiin:
BrutalGentleman kirjoitti:
20 Syys 2019 00:26
Eevis: "Siin kohtaa mä sit ajattelin, niinku et ku, mul on kuitenki se mun niinku... vuorokausirytmi on sellanen, et mä niinku — kuitenki mul on se aktiivisin tai virkein aika niinku sillon alkuyöstä. Niin mä en todellakaan niinku haluu mennä... joka päivä niinku sänkyyn makaamaan pariks tunniks vaan ja tuijottaan kattoa. Niin mä olin niinku siit tavallaan niin vihanen tai semmonen, niinku et... sillon mä ajattelin et joo, et en mä tollast niinku jaksa... jaksa, jos se on niinku pysyvä sääntö, et mun pitää mennä niinku joka yö... vaan niinku sänkyyn makaamaan, jos mua ei väsytä."

Eevis: "Sillonhän mä olin siit aika järkyttynyt. Ja sit yhest toisest asiast — mun ja BB:n välisest asiast, mist mä en niinku... saa enää oikein puhuu — mut siis kuitenki niin... niin tota... siitäki mä olin vähä ehkä loukaantunu, ku siin mä niinku koin, et, et mun..." (naurahtaa) "...juridisia oikeuksia niinkun loukattiin, tai näin. Mä en saa... nyt sitä varmaan sen enempää tarkentaa, mut me saatiin se sillon eilen aamupäivällä niinku puhuttua läpi tuolla... tai niinku sovittua. NIin sen jälkeen, niinku... mä en enää, enää ollu yhtään niinku sitä mieltä, et mä haluaisin niinku luovuttaa, mut mä olin totta kai siihen mennessä ehtinyt tosi paljon niinku avautua siitä niinku et joo, et jos tää on pysyvä sääntö ja jatkuu tällasena, niin mä niinkun, niinkun tota... lähden täältä vapaaehtoisesti."
Oli mikä ongelma oli, itse toivon vilpittömästi, että Eevis pääsee nyt vuodenvaihteen myötä nollaamaan ja aloittamaan taas arjen puhtaalta pöydältä, ja että mahdolliset yli-innokkaat kontaktinottajatkin jättäisivät rauhaan. BB on kuitenkin tällaista hetken kestävää hevosenleikkiä vain. Ei ole tarkoitus, että se jäisi varjostamaan osallistujien elämää kun kausi on jo lusittu.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 29 Joulu 2019 21:21

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, millaisen sopimuksen Eevis on tehnyt ennen taloon menoa, jos siis jonkinlainen sopimus on todella tehty. Mutta tuskimpa tuota saa koskaan tietää. Uskon kuitenkin kyllä, että tässä asiassa on mahdollisesti taustalla enemmänkin kuin mitä me tiedämme. Ja toivon, että Eeviksen elämä tosiaan palaisi taas mahdollisimman nopeasti normaaleille raiteilleen.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Heinä 2020 14:52

Eeviksellä on mielenkiintoinen blogi. Ihanaa vaihtelua niin usein vastaantuleviin ns pinnallisempiin blogeihin. Tykkään, vaikka hyvin alkotekijöissä lukeminen vasta onkin.

http://poikkeavahavainto.fi/

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Heinä 2020 01:17

Aikamoista kritiikkiä BB:tä kohtaan, kaikkea en allekirjoita mutta samaa mieltä noista "Pikku Kakkosen" viikkotehtävistä. Toivottavasti tällä kaudella on otettu opikisi ja tehtävät olisivat enemmän suorituspainotteisia ja vähemmän jotain roolin vetämistä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Heinä 2020 07:31

Jep, on kyllä melkoista kritiikkiä BB:tä kohtaan, erityisesti tuotantoa kohtaan. Olisi mielenkiintoista saada tietää myös tuotannon jäsenten kantoja esitettyihin väitteisiin. Asiaoilla kun on yleensä vähintäänkin yhtä monta ulottuvuutta kuin on osallisiakin. Kuitenkin vaatii kyllä Eevikseltä melkoista rohkeutta tuoda esiin kokemuksiaan. Ja mikäli Eeviksen kertomassa on totuuttakin mukana, niin pidän myös arvostettavana sitä, että joku uskaltaa nostaa asioita esiin. Mutta niin, vaikea tietää varmaksi, että mikä on se lopullinen totuus. Jos lopullista totuutta edes on olemassa.

Blogi on myös auttanut ymmärtämään näin jälkikäteen sellaista Eeviksen toimintaa talossa, mikä on aiemmin vähän ihmetyttänyt. Esimerkiksi tieto noin 10 vuotta sitten diagnosoidusta viivästyneestä univaiheesta avarsi ajatteluani paljon. Mitä nyt blogista olen lukenut, niin ilmeesti kyseessä olisi aika haastava ja merkittävästi "normaalista" viivästynyt unirytmi, jota ei hoidoistakaan huolimatta ole saatu tasaantumaan. Ja ilmeisesti voi aiheuttaa melko pahojakin oireita, muun muassa migreenikohtauksia ja yleisestikin vaikuttaa merkittävästi yleishyvinvointiin. Ja jos nyt olen oikein tulkinnut, niin mitä ilmeisemmin Eeviksen aiemmin tuotannon kanssa tekemä sopimus liittyi todennäköisesti ainakin tähän asiaan. Olen tulkinnut asiaa jotakuinkin niin, että Eevikselle olisi mahdollisesti luvattu, että hän voi valvoa niin pitkään kuin haluaa, että nukkumaanmenoaikoihin voidaan puuttua ainoastaan viikkotehtäviin liittyvissä asioissa ja silloinkin olisi ehkä mahdollista neuvotella asiasta asukkaiden kanssa. Että mikäli kyseessä on jotakuinkin tällainen tilanne, niin aiemmat haasteet nukkumaanmenokäskyjen noudattamiseen liittyen vaikuttavat paljon ymmärrettävämmiltä.

Hmmm... En tiedä, jotenkin mietin kauan, että jaanko edes tämän blogin tänne. Iski jonkinlainen eettinen dilemma. Kun kuitenkin kirjoittaja mitä ilmeisemmin on kokenut BB-talossa olon hyvin raskaana ja kärsii vieläkin siitä. Niin mietin, että en kai vain heitä häntä entistä enemmän suden suuhun, jos alan jakamaan blogia. Enkä nyt tarkoita, että sudet majailisivat nimenomaan täällä BBPlazalla, mutta mitä laajemmalla tieto leviää, niin sitä todennäköisemmin joku sortuu ylilyönteihin. Mutta sitten jos toisaalta blogissa on kritisoitu paljon erityisesti BB:tä, niin todennäköisesti siinä kohtaa tekstit on kai ainakin osin tarkoitettukin BB:stä kiinnostuneille. Lisäksi myös eräs toinen asia sai eettisestä näkökulmasta pohtimaan, että laittaako tänne linkkiä vai eikö. Mutta ei siitä ehkä nyt enempää tässä kohtaa. Ja onhan tätä blogia joka tapauksessa jo muutenkin jaettu ympäri netin ihmeellistä maailmaa.

Äsh, en nyt ole kokonaisuudessaan täysin tyytyväinen ilmaisuuni tässä viestissä, mutta aika on rajallista ja näillä on nyt mentävä. Kuitenkin pakko jakaa ajatuksia jonnekin, etten koko työpäivää näitä mieti. Ja nyt pikaehostautuminen ja sitten kaasu pohjassa töihin. Anteeksi sekaava viesti.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja lake79 » 08 Heinä 2020 14:34

Pysäyttävä video. Eikö Eeviksellä nyt olisi aineksia jonkinsortin oikeussyytteen nostoon, jos noin päin vittua on asiat hoidettu? Toki vasta yhden ihmisen väiteitä, mutta kyllä tuo miettimään pisti taustoista tuotannossa. Etenkin siis jos on vielä todisteita noista psyykkisistä häiriöistä, jotka todettu kauden jälkeen.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Heinä 2020 17:17

Jep, yksi video oli kyllä erittäin pysäyttävä. Onnistui mykistämään hetkeksi täysin. Pisti myös miettimään, että jos olisi jotenkin todennettavissa, että videolla kerrotut asiat ovat täyttä totta, niin en ehkä pystyisi enää seuraamaan koko BB:tä. En välttämättä haluaisi tukea millään tavoin järjestelmää, joka kusisi niin pahasti.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 08 Heinä 2020 19:51

Jos et olisi tänne laittanut, olisivat Eeva-Leenan tekstit menneet ainakin minulta ohi. Pari kirjoitusta nyt luettu. Varsin mielenkiintoisia.

Kiitos jakamisesta.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”