Yleistä keskustelua asukkaista

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Arvosanasi asukkaille?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 22:32

5 - Loistava porukka!
43
21%
4
84
41%
3
46
23%
2
16
8%
1
9
4%
0 - Kaikki ulos ja uudet tilalle!
5
2%
 
Ääniä yhteensä: 203

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Caprica » 06 Syys 2019 23:34

rink kirjoitti:
05 Syys 2019 20:16
kate kirjoitti:
05 Syys 2019 20:09
Mites ihmiset, tänä vuonna on todellakin niitä vanhoja ihmisiä, joita on aina kaivattu. Haluatteko, että jatkossa tulevillla kausilla on aina kattaus lähinnä vanhoja ihmisiä vai ”normikattaus eli lähinnä 20-24 vuotiaita? Mielestäni tämä on ihan kivaa vaihtelua, mutta jatkossa saisi tulla myös niitä kausia, kun on ne tutut kakskymppiset.
Vanhoja ihmisiä. :imrgreen: Siis eihän nämä ole vanhoja ihmisiä ja itseasiassa ikäskaala on aika laaja. En todellakaan toivo enää sellaisia kausia, joissa ikähaitari on lähinnä 20-24.
Ei, en toivo enää yhtään teinipissiskautta. Jos tahtoisin nähdä teinejä kännissä sekoilemassa, hakeutuisin johonkin nuorisolaitokseen töihin. Myöskään päiväkodit ei ole koskaan vetäneet puoleensa, joten tää kattaus sopii mulle oikein mainiosti ja toivon kans jatkossa eläkeläiskausia. Itseasiassa oletin et asukkaat ois olleet vielä vähän vanhempia, mut tääkin on ihan ok. Pidän siitä, että näillä on omia ajatuksia, älyä ja keskustelukykyä enemmän kuin kaikilla aiemmilla kausilla on ollut yhteensä.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Syys 2019 11:13

Jonkin sortin jakoa jo näkyvissä: Paras A-ryhmä: Krisu, Jukka, Helmeri ja Eevis. Nuo viihtyvät hyvin yhdessä.

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 07 Syys 2019 22:32

Heti on tullut vähän liiankin tiiviitä kaverisuhteita. Jo ensiviikolla saisi olla tehtävä missä rikotaan parivaljakot Jukka & Eevis, Helmer & Krisu ja Kevin & Tarina (ellei äänestäjät hoida viimeisintä).

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja BuZu » 08 Syys 2019 13:44

Emma ja Kimmo ovat olleet tapetteja, mutta annan heille vielä yhden viikon aikaa aktivoitua.

Ollikin oli aikoinaan melko tapetti, kunnes tuli Stuff My Skoda. Tai no yyper-sitä ja yyper-tätä tuli, mutta muuten tylsä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 08 Syys 2019 14:48

tuitsu kirjoitti:
07 Syys 2019 22:32
Heti on tullut vähän liiankin tiiviitä kaverisuhteita. Jo ensiviikolla saisi olla tehtävä missä rikotaan parivaljakot Jukka & Eevis, Helmer & Krisu ja Kevin & Tarina (ellei äänestäjät hoida viimeisintä).
Mä kans tos funtsin että tälle asukaskattaukselle vois toimia semmonen viikkotehtävä jossa parit joutuu elämään sidottuna toisiinsa esim. käsiraudoilla. Parit tietysti muodostettaisiin vastakohdista, esim. Ville & Tarina, Kevin & Kristian, Timo & Mira...

Tosin en tiedä selviäiskö kukaan hengissä semmoisesta läheisyydestä. 😆

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 08 Syys 2019 17:02

Sambalaya kirjoitti:
08 Syys 2019 14:48
tuitsu kirjoitti:
07 Syys 2019 22:32
Heti on tullut vähän liiankin tiiviitä kaverisuhteita. Jo ensiviikolla saisi olla tehtävä missä rikotaan parivaljakot Jukka & Eevis, Helmer & Krisu ja Kevin & Tarina (ellei äänestäjät hoida viimeisintä).
Mä kans tos funtsin että tälle asukaskattaukselle vois toimia semmonen viikkotehtävä jossa parit joutuu elämään sidottuna toisiinsa esim. käsiraudoilla. Parit tietysti muodostettaisiin vastakohdista, esim. Ville & Tarina, Kevin & Kristian, Timo & Mira...

Tosin en tiedä selviäiskö kukaan hengissä semmoisesta läheisyydestä. 😆
Tämäkin olis hyvä. Tarinan tilalle laittaisin Villelle Jukan, heillä on tainnut olla lähes vähiten keskinäistä kommunikaatiota.

TurinaTarina
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 08 Syys 2019 17:11

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja TurinaTarina » 09 Syys 2019 12:45

Inhokit:

Kevin, jokainen olkoon juuri sitä mitä haluaa. Olkoon Kevinkin ihan rauhassa mitä haluaa, mutta minä en kyllä pidä koko mielensäpahoittajasta! Joka helvetin asiasta joka liippaa edes läheltä hänen suuntautumistaan alkaa se helvetin “maratonpulputus”!

Eeva-Leena kuka oikeasti jaksaa tätä kuivaa moottoriturpaa, en ainakaan minä! Pitääköhän typy Jukalle aktin jälkeen 10 minuutin luennon siitä miten poika onnistui tyydyttämään hänet.

Tarina tässä meillä on varsinainen kaikkitietävä “tilansyöjä”. Kertoo mielellään kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen mikä on käytöksessä ja muutoinkin elämässä oikea tapa toimia, pthyi!

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 09 Syys 2019 20:55

Tuntuu siltä, että tällä kaudella ei yksikään asukas ole itselläni suosikkilistalla, vaan miltei kaikissa on jotain ärsyttävää. Koen silti, että asukasvalinnat on parempia kuin aikoihin.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 10 Syys 2019 07:45

Yleisesti ottaen: kiinnostava casting, mielenkiintoista seurattavaa, kun asukkaat ovat aktiivisia luomaan itsenäisestikin ohjelmaa.

Jos tarkastellaan asiaa sukupuolittain (ja tässä teen nyt kankean yleistyksen, että sukupuolia on vain kaksi ja vaikka tiedostan, että Kevin kokee olevansa muunsukupuolinen, niputan nyt muunsukupuoliset selkeyden vuoksi yhteen miesten kanssa - toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään), yleisesti ottaen ainakin itselläni mies(oletetut)asukkaat ovat huomattavasti korkeammalla lempparitaulukossani kuin naiset.

Talosta puuttuu näkyvä, reipas, iloinen ja samaistuttavaa nainen. Milla on lähimpänä ainakin tällä hetkellä, mutta oma henkilökohtainen top-4:ni on tällä hetkellä hyvin maskuliininen.
:thumbsup

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Syys 2019 05:09

^ Mulla itse asiassa sama. Ainoastaan Ville ja Jukka ovat epämiellyttäviä miesasukkaita, mutta muuten suosikeissani on selvä yliedustus näitä miehiä. Se on kaiken lisäksi aika harvinaista, koska suurimmat suosikkini ovat yleensä olleet naisia.

Milla tosiaan on tällä hetkellä vahvin naisista, mutta vielä ei ole noussut ykkössuosikiksi.

snarat
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Elo 2011 20:22

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja snarat » 11 Syys 2019 05:27

Viime kausi oli helpompi, kuin yksi asukas oli kokonaan itsensä, eli voittaja andte, mutta nyt on vaikempaa? Krisu on ykkösenä, mutta haluaisin nähdä sen luonteen kokonaan hajottavassa viikkotehtävässä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2019 15:34

snarat kirjoitti:
11 Syys 2019 05:27
Viime kausi oli helpompi, kuin yksi asukas oli kokonaan itsensä, eli voittaja andte, mutta nyt on vaikempaa? Krisu on ykkösenä, mutta haluaisin nähdä sen luonteen kokonaan hajottavassa viikkotehtävässä.
Andte pelasi siinä missä muutkin, osasi peittää sen paremmin, mitä muuta nuo muutamat säälittävät joikaamiset olivat kuin pelikirjaliikkeitä.

Sitten asiaan.....Näinköhän käy että Krisu vie kaikkia positiiviset "kansanäänestykset" himaan? Ihan jees sinäänsä mutta voi käydä yksipuoliseksi jos hän on jatkuvasti parrasvaloissa.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Marjo » 11 Syys 2019 16:42

Evalds kirjoitti:
11 Syys 2019 15:34
Sitten asiaan.....Näinköhän käy että Krisu vie kaikkia positiiviset "kansanäänestykset" himaan? Ihan jees sinäänsä mutta voi käydä yksipuoliseksi jos hän on jatkuvasti parrasvaloissa.
Alkaisikohan ne rajata äänestettäviä samalla tavalla kuin äänestettiin Jukan ja Eeviksen välillä siitä hyttipaikasta.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Syys 2019 17:34

Mingviini kirjoitti:
10 Syys 2019 07:45
Talosta puuttuu näkyvä, reipas, iloinen ja samaistuttavaa nainen. Milla on lähimpänä ainakin tällä hetkellä, mutta oma henkilökohtainen top-4:ni on tällä hetkellä hyvin maskuliininen.
Tää on itseasiassa täysin totta myös mun osalta. Sellaista selkeää naissuosikkia ei ole. Oikeastaan kenessäkään naisasukkaassa ei ole potentiaalia suosikiksi, vaan suosikit löytyy miesoletetuista. Jännä sikäli, että jokaisella katsomallani kaudella mun top vitosessa on aina ollut vähintään yksi, joskus jopa kaksi naista. Nyt näin ei ole, vaan naisasukkaat ovat sellaista ns. harmaata massaa itselleni. Hyviä persoonia toki löytyy, mutta ei niistä suosikiksi kukaan nouse.
:trollface:

Avatar
Hakunamatata
Työläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 24 Elo 2009 15:23
Paikkakunta: ääsjoki

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Hakunamatata » 11 Syys 2019 22:35

Mä ihmettelen katonko eri ohjelmaa muiden kanssa :shock: Kristianista on tehty voittaja jo ekoina päivinä. Mä odotan niitä ekoja bileitä, missä se kosauttaa oman kannatuksensa. Tuotanto tätä yrittää välttää, koska äänestysrahat. Aina on ollut se hiljainen asukas, joka odottaa alussa, että noi isompi ääniset saa hetkensä valokeilassa. Hiljaisemmat loistaa sen jälkeen. Jukka on lytätty foorumilla täysin ja kaikki mitä se tekee raportoidaan vain negatiivisuuden kanssa. Mielestäni sekin on vetänyt aika hienosti tällä viikolla. Jos päällikkönä olis ollut kuka tahansa muu, kuin Krisu lopputulos olisi ollut nimeämispisteet ja yleisöäänestys ulos. Nyt, kun on kyseessä yhden meemikuvan tyyppi ei pelkoa.
Hakuna matata.. Sana ihana on.. Hakuna matata.. Kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää..
Päivä on huoleton..Filosofiaa.. Näin on se vaan.. Hakuna matata..
Hakuna matata?.. Joo, se on motto.. Mikä on motto?.. Vähän niinkuin otto, mut ei sinnepäinkään!..

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Syys 2019 22:50

Hakunamatata kirjoitti:
11 Syys 2019 22:35
Mä ihmettelen katonko eri ohjelmaa muiden kanssa :shock: Kristianista on tehty voittaja jo ekoina päivinä. Mä odotan niitä ekoja bileitä, missä se kosauttaa oman kannatuksensa. Tuotanto tätä yrittää välttää, koska äänestysrahat. Aina on ollut se hiljainen asukas, joka odottaa alussa, että noi isompi ääniset saa hetkensä valokeilassa. Hiljaisemmat loistaa sen jälkeen. Jukka on lytätty foorumilla täysin ja kaikki mitä se tekee raportoidaan vain negatiivisuuden kanssa. Mielestäni sekin on vetänyt aika hienosti tällä viikolla. Jos päällikkönä olis ollut kuka tahansa muu, kuin Krisu lopputulos olisi ollut nimeämispisteet ja yleisöäänestys ulos. Nyt, kun on kyseessä yhden meemikuvan tyyppi ei pelkoa.
Kristianilla on vielä pitkä matka. Jos voittoon meinaa mennä. Kuten jossain kirjoittelin, niin Kristian on kuin 100 metrin juoksija. Kovaa menee ja nopealla tahdilla saanut suosiota. Ja samaa mieltä, että saattaa hyytyä matkalla, joka on paljon pidempi kuin 2 viikkoa. Toisaalta tämä on kyllä hyvin kestänyt tämän tehtävän rasitukset. Vaikka aivan ilmiselvästi on erittäin vaikeaa ja raskasta. Nostan hattua Krisulle!

Jukka on vetänyt loppujen lopuksi ihan hyvin tehtävän. Ainakin muutama juttu on pistänyt naurattamaan. Muistutan, kuitenkin että alussa Jukalla tuntui olevan kova tarve kosauttaa tehtävä. Ja tosiaan sen takia, että tuntui olevan pesän tarpeessa. Kuitenkin muiden painostuksessa vetäytyi tästä, eikä tähän ole enää palattu. Joskin joidenkin tehtävien aikana tämä on yrittänyt hiukan liikaakin pyrkiä kanssakäymiseen Eeviksen kanssa. Mutta se on pistänyt silmiin/korviin, että aina jos tilaisuus on tullut Jukka on ollut valmis lietsomaan mm. Keviniä ja Tarinaa. Siis tilanteissa, joissa kuullut Kevinin ja Tarinan sanovan jotain negatiivista Kristianista. Tämä ei välttämättä liity tehtävään, vaan esim. siihen että esittelyvideoissa sanoi tulevansa taloon pelaamaan. Ja varmasti Jukka on huomanut Kristianin suosion. Muutenhan Jukka, vähintäänkin näyttää, olevansa Kristianin kaveri.

Avatar
Hakunamatata
Työläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 24 Elo 2009 15:23
Paikkakunta: ääsjoki

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Hakunamatata » 11 Syys 2019 23:05

Niin mä en oo löytänyt vielä suosikkiani. Tytöistä sitä en löydäkkään, ehkä. Kukaan niistä ei tunnu kiinnostavalta, ehkä enempi ärsyttävältä. Kristianistakin tykkään, mutta ei se voittaja ainesta oo. Jukkaa mun pitäis kannattaa, kun läheltä on kotoisin, muttei sekään oikein voittaja ole. Kimmo on ehkä lähimpänä sellaista joka voiton ansaitsee, tällähetkellä. Mutta täällä foorumilla suurin merkitys on sillä, miten ihmisistä joku niistä raportoi. Kun live ketjussa tuodaan joku esille kehuen/ylistäen verrattuna toisesta tuodaan vain huonot puolet. Ei anna ihmisistä kumminkaan oikeaa kuvaa. Onneksi on 24/7ja koosteet. Mutta mä oon sitä mieltä, että voittaja ei ole vielä selvä!
Hakuna matata.. Sana ihana on.. Hakuna matata.. Kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää..
Päivä on huoleton..Filosofiaa.. Näin on se vaan.. Hakuna matata..
Hakuna matata?.. Joo, se on motto.. Mikä on motto?.. Vähän niinkuin otto, mut ei sinnepäinkään!..

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Syys 2019 23:16

Hakunamatata kirjoitti:
11 Syys 2019 23:05
Niin mä en oo löytänyt vielä suosikkiani. Tytöistä sitä en löydäkkään, ehkä. Kukaan niistä ei tunnu kiinnostavalta, ehkä enempi ärsyttävältä. Kristianistakin tykkään, mutta ei se voittaja ainesta oo. Jukkaa mun pitäis kannattaa, kun läheltä on kotoisin, muttei sekään oikein voittaja ole. Kimmo on ehkä lähimpänä sellaista joka voiton ansaitsee, tällähetkellä. Mutta täällä foorumilla suurin merkitys on sillä, miten ihmisistä joku niistä raportoi. Kun live ketjussa tuodaan joku esille kehuen/ylistäen verrattuna toisesta tuodaan vain huonot puolet. Ei anna ihmisistä kumminkaan oikeaa kuvaa. Onneksi on 24/7ja koosteet. Mutta mä oon sitä mieltä, että voittaja ei ole vielä selvä!
Juu - ei ole selvillä.

Itse olen alkanut miettimään uudemman kerran esim. Helmeriä. Joka on merkittävä asukki tällä kaudella. (päässee joka tapauksessa pitkälle) Ihan alkuun olen pitänyt tätä hiukan liikaa takavuosien kiiltokuvapoikana, joka on tosin 10 vuotta vanhempi kuin entisaikojen ns. kiiltokuvapojat/-tytöt (pintaliitäjät). Toisaalta Helmerillä on rankka nuoruus ja on todella hienoa, että otti pikkusiskonsa kontolleen. Se oli paljon nuorelta mieheltä. Lisäksi Helmeri on menestynyt yrityselämässä. Elikä uskon, että saanut paljon aikaan ja todellakin kovalla työllä. Asenne elämään tuntuu olevan pitkälti myös kohdallaan. Lisäksi, jos vertaa entisaikojen suosikkehin tyypissä on hitusen verran Nikoa/Saulia. Ei tosin ihan yhtä hyvää ja hersyvää huumorintajua.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2019 22:11

kevin ja tarina on tän kauden ade ja manta. Todella syvältä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Evalds » 15 Syys 2019 16:37

Jukka ja Helmeri ovat Krisun bändäreitä, välillä kuulostaa siltä että on menossa skaba kumpi nuolee enemmän Krisun takamusta.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 15 Syys 2019 21:43

Kahlerangaistuksen jälkeen alkaa kyllä vähän huolestuttamaan asukkaiden turnauskestävyys. Jo 12 tuntia käsiraudoissa oli monille liikaa ja pelko yön viettämisestä kahlittuina sai Eeviksen ja Timon uhkailemaan luovuttamisella. Päälle vielä Krisun hajoilut alkoholin ja Jukan hajoilut seksin puutteeseen (Hah!) niin ei näistä asukkaista mitään turhan jämäkkää kuvaa saa. Kuitenkin vasta toinen viikko menossa ja oikeasti rankat olot vielä edessäpäin. Kuinkakohan moni asukas joutuu vielä jättämään leikin kesken.

Avatar
merkkari
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 22 Elo 2007 16:05
Paikkakunta: kotka

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja merkkari » 16 Syys 2019 13:33

Vitosesta ykköseen ja olkoon siellä niin kauan kuin Tarina on talossa, oma seuraaminenkin tippuu minimiin. Toivottavasti koko kausi ei ollut tässä, jos Tarina manipuloi kaikki melkeen puolelleen niin se oli sitten tässä. :thumbsdown

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”