Timo Kuisma

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Timosta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:27

5 - Suosikki
13
8%
4
28
16%
3
71
41%
2
34
20%
1
21
12%
0 - Inhokki
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 172

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Timo Kuisma

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 07 Loka 2019 23:20

Wicker Man kirjoitti:
15 Syys 2019 22:41
Vaikka kuuluikin suosikkeihin, niin ei tippuminen haittaa yhtään.
Tämä oli sangen hyvin muotoiltu. Elinan ensimmäisen Liven 'Miksi olet niin hiljainen' oli melkoista paskaa. Timolla oli talon mielenkiintoisimmat keskustelut ja niitä kuunteli mielellään. Ihan kelpo asukas jolla olisi varmasti ollut vielä hetkensä jos olisi saanut jatkaa. Mutta tää nyt meni näin. 3 pistettä tuli Timolle.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Timo Kuisma

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 11 Marras 2019 01:47

Timo, jätin tarkoituksella viimeiseksi mietteeni ja kirjoitukseni Timosta. Ensimmäinen fiilis oli se, että tämä on tyyppi jollaisia esimerkiksi suomenruotsalaiset kuvataan sketsisarjassa. Purjedusvaatteet päällä huvijahtinsa kannella skumppalasi kädessä. Rahaa on ja siitä ollaan ylimielisiä. Kehäkolmosen ulkopuolella ei ole elämää. Olinko väärässä? No todellakin.

Ymmärrän hyvin miksi Timo tippui ja miksi monet piti häntä pahimpana tapettina.
Mutta minä en. Timo on niitä ihmisiä joita haluaisin vaikkapa työkaveriksi. Voisin kahvipöydässä jutella pitkät pätkät Timon kanssa fiksuja ja syvällisiä juttuja, pienellä huumorilla höystettynä. Voisin istua oikeasti lasillisella rennoissa merkeissä. Ei tarvita tanssilattiaa ja kovalla pauhaavaa bilemusaa, tai känniä. Rentoa ja viisasta juttua, kelpaisi.

Timo oli opetellut ulkoa auringon laskujen ajat, jotta osaisi talossa kellon. Muutenkin äijällä oli sen tason viisautta että oksat pois. Selkeästi oli kansakunnan ylempää kastia talossa, mutta mä tykkäsin kuunnella niistä ulkomaan matkoista jne. Hän kertoi kyllä miten rahaa käytti moneen asiaan paljon. Mutta ekaa kertaa tälläinen ihminen ei tuntunutkaan minun silmiini ylimieliseltä.
Hän oli rauhallinen, yllättävän humoristinen, hyvä tarinan kertoja. Oikeasti todella viisas, todella hyvin oli kaikista asioista perillä, suvaitsevainen kaikkea kohtaan. Kuin kaikkien rakastama rauhallinen ja kaikki tietävä isä. Kylän viisain ja vanhin. Silti vähän kuin hienosto versio macgyveristä.
Harmitti aivan suunnattomasti Timon tippuminen ja kyllä nyt Folke West voisi jättäytyä pois matkailuohjelista ja Timo tilalle.

Eka ”tapetti” BB-historiassa jonka matkaa olisin halunnut seurata finaaliin asti. Kaipasin Timoa ja Timon viisauksia ja rauhallista tarinointia joka aiheesta joka viikko. Yksi mun top 5 asukkaista koskaan, vaikka ei rehellisesti silti formaattiin sopiva asukas ollutkaan. :D 5/5!

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timo Kuisma

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 11 Marras 2019 08:43

Timo oli myös mun suosikki ja harmitti, kun lähti niin aikaisin, jäin kyllä kaipailemaan.
Juuri se rauhallisuus ja fiksuus, ihminen jonka seurassa itse viihtyisin eniten koko porukasta jos pitäisi valita.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”