Ville Turkkinen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Villestä?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:32

5 - Suosikki
44
16%
4
62
23%
3
39
14%
2
25
9%
1
43
16%
0 - Inhokki
61
22%
 
Ääniä yhteensä: 274

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 04 Marras 2019 21:38

Nokim kirjoitti:
04 Marras 2019 20:00
Pääasia on joka tapauksessa mielestäni se, että Kimmo moneen kertaan painotti viestin olleen puhdasta rakkautta ja pelkkää positiivista. Ei hän olisi toiminut niin, jos hänen tarkoituksenaan olisi ollut kusettaa ja hajottaa Villeä. Kyllä hän ihan pyyteettömästi yritti välittää niitä terveisiä.
Tästä nyt tulee mieleen piirretty enkelinsiipinen ja pyyteetön Kimmo, jolla on sädekehä pään päällä. :D Olen suunnilleen täysin päinvastaista mieltä, mutta niin kai täällä saa olla. Pystytkö kuvittelemaan, että Kimmo olisi tuonut Kristianin Sadulta terveisiä ja heittänyt siihen perään tunnekuohussa omiaan, vaikka että "älä ole noin psyko"?
BrutalGentleman kirjoitti:
04 Marras 2019 20:01

Voi tulkita miten lystää, mutta mielestäni se oli vain Kimmolle tyypillistä mustaa huumoria.

Raposin tilanteesta eilen (rapon kohta aikaleimasta 22:17 eteenpäin): https://bbplaza.org/forum/viewtopic.php ... 40#p742040
Hyvä rapo, kuten aina. Samaa mieltä siitä, että voi tulkita miten lystää. Myös mahd. tulkinta vahva koulukiusaamisviba Villeä kohtaan, mutta "läpällä", totta kai. (Nämä alkavat mennä Kimmo-keskustelun puolelle, joten siellä varmaan sitten enemmän.)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Marras 2019 23:40

Olihan Ville kieltämättä jörö jörömpi jöröin asukas talossa ollessaan vaan itse tykkäsin että siellä oli näinkin erilainen kaveri. Itsekään jaa hänen näkemyksiään maailmanmenosta suurimmaksi osaksi vaan sitkeästi eleli muiden joukossa vaikka oli selkeästi yksin aatteensa kanssa. Taivaalta sai sen verran voimaa aina että ylipäätään jaksoi jatkaa reippaasti matkaa viikosta toiseen.

Ville pärjäsi hyvin tehtävissä ja sitten heitteli viiltäviä kommentteja tilanteissa, joissa olisi kannattanut ehkä pitää turpa kiinni. No ei ainakaan esittänyt mitään vaan seisoi sanojensa takana hyvin pitkälti, eikä lähtenyt pahoittelemaan sen kummemmin. Tarina /Kevin taisi ekoilla viikoilla haastaa Villeä suuntautumisista yms. niin Ville taisi katkaista ne jutut ettei me päästä tästä mihinkään, joten "lets agree to disagree" /molemmat osapuolet vahvasti eri linjoilla.

Ilman 1 viikon immuniteettia olisi Ville hyvinkin voinut lähteä jo ekalla viikolla (itselläkin oli selvä kuva, että muut olisivat nimenneet äänivyöryllä) vaan onnistunut varastelu lisäsi viikkojen määrän lopulta peräti 9, eikä kymmenes viikkokaan jäänyt kauas. Itse puhelikin loppuhaastattelun aikana, että jos iskä näkee että nyt on aika tullut/mä mokaan tän") niin ota mut pois.

Ville oli Tarinan ja Krisun ohella näitä selkeitä bb-kauden 2019 isoja asukkaita /hahmoja, koska erottuivat muusta joukosta sekä hyvässä että pahassa sävyssä ihan eri tavalla. Kaikista kolmesta löysin jotain erittäin ärsyttävää ja paljon myös hyviä juttuja. 5/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 07 Marras 2019 00:35

Defendant kirjoitti:
02 Syys 2019 01:22
Keskustelutaitoinen. Siitä plussaa.

Uskonmies on yleensä aina uskonmies, eli helvetin raskasta seurattavaa pitkässä juoksussa.
Aika hyvin olin tiivistänyt mielipiteeni Villestä ensipäivinä jotka voin allekirjoittaa vieläkin. Sitähän tuo matka oli; nillitystä ja moralisointia uskonnon varjolla.

Tiputin vaan ykköseen lopulta.

Pisteet: 1
Viihdearvo: 2½ (paikoin jopa kolme, jos oli hyvällä tuulella).

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2019 16:46

Ville mahdollisesti torpannut seiskan /muun median haastatteluyritykset yms. (kun ne yleensä tulleet pihalle n. 1-2 pv häädöstä) vaan omalla tube-kanavallaan avaa mietteitään enemmän ja jopa tituleeraa itseään bb-Villenä:

Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 10 Marras 2019 15:43

En ole tainnut tehdä Villestä vielä mitään yhteenvetoa, joten ehkä voisin hänestä muutaman sanasen kirjoittaa.

Ville oli itselleni yksi kauden ristiriitaisimmista hahmoista. Alusta asti oli selvää, ettei hän voi nousta suosikkieni tai edes keskitason tallaajien joukkoon, koska hänen arvomaailmansa on vain niin kaukana omasta arvomaailmastani. Enkä tarkoita, että toivoisin BB-asukkaan arvojen olevan jotenkin yksi yhteen omieni kanssa. Villen mielipiteet esimerkiksi seksuaalivähemmistöistä olivat vain niin vastenmielisiä, että hänestä oli mahdotonta pitää. Hänen luonteenpiirteistään ikävimpiä olivat yleisesti ottaen ahdasmielisyys, tiukkapipoisuus, takakireys ja ylimielisyys. Ylimielisyys ilmeni siten, että hän kuvitteli olevansa talossa parantamassa kaikki muut asukkaat ja katseli heitä yläpuolelta niin kuin enkelit tekee. Sen sijaan Villen päteminen ja ylenmääräinen neuvojen tyrkyttäminen ei television välityksellä onnistunut ärsyttämään samalla tavoin kuin asukastovereita varmasti ärsytti, mutta jonkin verran nuokin asiat laskivat Villen arvostusta silmissäni.

Myönteistä Villessä oli se, että hän vaikutti kaikesta huolimatta enimmäkseen ihan empaattiselta, hyväntahtoiselta ja muut huomioivalta tyypiltä. Esimerkkinä mainittakoon, kun hän tajusi Millan pahastuneen älykkyyteensä kohdistuvasta pilkasta ja otti asian puheeksi muidenkin kanssa, tosin senkin hän olisi kyllä voinut hoitaa paremminkin. Villen hyviä ominaisuuksia varjostaa muutenkin se, että hän saattaa kohdella muita hyvin vain siksi, että Raamatussa käsketään toimimaan näin, eikä se tule suoraan sydämestä. Välillä nähtiin myös Villen aidon luonteen pilkahtelevan, kun muut onnistuivat häntä tahtomattaan provosoimaan. Olen sitä mieltä, että ihminen ei uhkaa ketään väkivallalla, jos on oikeasti sisäistänyt rakkauden kaksoiskäskyn.

Henkilönä en siis Villestä pitänyt, mutta asukkaana hänellä oli paikkansa. Hän aiheutti talossa mielenkiintoisia tilanteita ja suoranaista draamaakin pääasiassa siksi, että hän herätti niin vahvoja tunteita muissa asukkaista. Hänen roolinsa muiden provosoijana korostui erityisesti Tarinan lähdön jälkeen, kun talossa ei enää ollut muita oikeasti ärsyttäviä tyyppejä kuin Ville. Hänen maailmankuvansa poikkesi niin radikaalisti muista, että yhteentörmäykset olivat väistämättömiä. Erityisesti uskonnolliset väittelyt olivat parasta antia, mitä Villellä oli tarjottavana. Usein niitä käytiin ihan hyvässäkin hengessä, mutta välillä nähtiin myös provosoitumisia puolin ja toisin. Etenkin Villen ja Krisun väliset verbaaliset mittelöt olivat kiinnostavaa seurattavaa.

Katsojana olen sitä mieltä, että konfliktitilanteet ovat tiettyyn rajaan asti viihdyttäviä, mutta en kuitenkaan soisi talon yleisfiiliksen valahtavan liian negatiiviseksi. Villestä muodostui lopulta melkoinen ankeuttaja, joka ei vakaumuksensa vuoksi pystynyt osallistumaan juuri mihinkään hauskanpitoon ja pyrki usein myös pilaamaan muiden ilon. Mielestäni ei pitäisi ylipäätään hakea Big Brotheriin, jos oma arvomaailma on niin ahdasmielinen, että se estää mm. Halloweenin juhlimisen, joogaamisen ja ufoasuun pukeutumisen. Ville koetti myös hiljentää kaikki, jotka ilakoivat hänen mkuunsa liian kovaäänisesti tai heittivät hänen mielestään mautonta läppää. Surullisinta oli, että Villen takia iltavillit jäivät tämän kauden osalta kokonaan näkemättä. Villen lähdön jälkeen tunnelma vapautuikin etenkin makuuhuoneessa valojen sammuttamisen jälkeen, mutta tämä vapautuminen tapahtui nyt harmillisen myöhäisessä vaiheessa kautta.

Kaikesta huolimatta olen ihan tyytyväinen siihen, että Ville oli talossa, mutta hän olisi saanut tippua jo paljon aikaisemmin. Tällöin muilta asukkailta ja katsojilta ei olisi niin totaalisesti ehtinyt mennä hermot häneen.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 10 Marras 2019 15:51

Olen vältellyt yhteenvedon kirjoittamista Villestä jostain syystä. Koko tyyppi oli lopulta niin ahdistava minun näkövinkkelistäni - vaikkakin sinänsä kelpo BB-asukas - että olen lykännyt hänestä kirjoittamista.

Nyt kuitenkin pääsin siitäkin pälkähästä. Toveri Nokim kirjoitti (jälleen!) minun mielipiteeni auki tuossa ylempänä. Olen sanasta sanaan täysin samaa mieltä. Miten voikin olla!

Lisäisin kuitenkin sen, että Villen mansplaining paineli minun nappuloitani uskontuputuksen lisäksi kaikista eniten. Yngh.
:thumbsup

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 11 Marras 2019 01:05

Ville Ville....kiitos.

Itsehän en kuulu kirkkoon, en ole kuulunutkaan, eikä mun vanhemmatkaan. En usko mihinkään...en oikeasti mihinkään, en edes kiinalaisiin terveysrohtoihin, saati jumalaan.

Siinä missä sukupuolisuuden ja seksuaalisuuden osalta olen ollut aina suvaitsevainen, niin uskonto on ollut mulle jotenkin punainen vaate. Lapseni on kastettu kyllä, koska haluan et voi itse sit päättää eroaako vai ei. Mutta noin muutoin mulle on vähän vastenmielistä koko uskovaisuus.
Ville oli jotenkin stereotyyppisen paha mielikuva tästä koko asiasta.
Toisaalta ajattelen uskonnostakin niin, että näin terveyteni menettäneenä olen oikeasti koko sydämestäni kateellinen niille jotka uskoo johonkin. Lumelääkkeisiin, jumalaan, tai mihin vain ja saa siitä apua. Mä en usko moniin tieteellisesti tutkittuihin hoitoihinkaan, joten mulla ei ole toivoa. Noilla ihmisillä on.

Kaikki alkuviikot Ville ärsytti mua. Ei..ei ärsyttänyt, vihastutti, suututti, raivostutti. Aina oli ruudussa Ville ja Tarina. Meinasin lopettaa kauden katsomisen. Meinasin raivota kun Ville ei tippunut, tai sai koskemattomuuden.
Laivatehtävä pelasti, sillä silloin Ville ei ollut kuvissa, tai oli ainakin hiljaa. Tarina ärsytti ja vihastutti 24/7, mutta Ville ri. Vain kun alkoi puhumaan jumalasta.

Noh, viikot meni ja vähän alkoi jeesustelu vähenemään. Tällöin aloin huomaamaan, että siellä alla on yksi talon hauskimpia äijiä. Todella osuvaa ja nasevaa läppää monista asioita. Samalla myös alkoi lisääntymään syvälliset keskustelut muista kuin jumalasta. Joskin kaikki ihmisen terveyteen liittyvät keskustelut meni yhtä ihon alle, koska siellä oli ihan puppua välissä.

Taas väki väheni ja jeesustelu väheni. Samalla myös alkoi keskustelut uskonnosta olemaan Kimmon/Krisun kyselyä siitä. Tällöin tulikin esiin ne parhaat keskustelut. Oikeasti alkoi kiinnostamaan. Ei uskovaisuus, ei tarinan todellisuus. Vaan se miten vankkumatta Ville uskoi siihen ja pystyi kaikki selittämään. Vaikkakin monesti aika laveasti. Lopulta alkoi keskustelu olemaan sellaista, että vaikka Kimmo esitti todella hyviä täsmäkysymyksiä, olisin halunnut tarkentaa niitä lisää.
Aloin tykkäämään Villestä oikeasti tosi paljon..

Jopa niin paljon, että lopussa hän oli 4/5. Edelleen ärsytti suunnattomasti tiukkapipoisuus moneen asiaan niin asukkaissa, kuin tehtävissä. Eikä niissäkään jaksanut katsoa yhtään. Silti olisi tuonut kitkaa taloon ja tuhat kertaa parempi finalisti kuin vaikka Anu.

Mutta putoamisen jälkeen. Aloin seuraamaan äijän Youtube videoita. Niissä ei enää ole ollut jeesustelua yhtään. Lisäksi oikeasti hauskoja heittoja ja rento äijä pohjimmiltaan. Lisäksi autojen koeajoissa Villellä on todella miellyttävä ääni ja tyyli. Taatusti seuraan jos videoita jatkaa. Tykkään todella paljon aina kun super ärsyttävät asiat on taka-alalla. Olen edelleen sitä mieltä, että tämänkaltainen hahmo olisi pitänyt olla talossa joka kausi. Ristiriidat ja aivan täydellisen erilaiset arvomaailmat kun kohtaa..siitä syntyy BB.

En jaa Villen kanssa mitään yhteistä, paitsi isyyden. Mutta silti niitä harvoja asukkaita ikinä, kun toivon että pysyy julkisuudessa, vaikka sitten YouTubessa autojen testaamisen parissa. Hieno löytö taloon! 4/5.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 11 Marras 2019 08:57

Mulla oli ikävä Villeä koko finaaliviikon, jotain olennaista vain puuttui porukasta.

Mutta taisi olla Villellekin henkisesti helpompaa päästä pois, ja kun tuo vika viikko oli vielä tappavan tylsä niin en tiedä miten puuhasteluun tottunut mies olisi sen jaksanut + pikkujoulubileet perjantaina.

Kausi ei olisi ollut sama ilman Villeä :)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja James » 11 Marras 2019 19:09

Taivaan iskälle kiitos, että Ville sai koskemattomuuden ekalla viikolla. Oli sen verran jeesus-saarnaamista alussa, että olisi luultavasti äänestetty heti ulos. Mitä pidemmälle kausi eteni niin ei niin pahasti tuonut uskontoa kokoajan esille. Hyvä keskustelija ja hauskoja juttuja. Hyvin heittäytyi tehtäviin ja kävipä uskon mies Cramo-rataa suorittaessa radan varressa kusellakin :D
Jukan esittäminen "Roolit vaihtoon"-tehtävässä oli loistava ja luontodokumentti-selostaja Krisulle ihan parhautta!

Ilman äänestystilanne-pelleilyä ei olisi hävinnyt Anulle ja olisi ollut loppuun asti.

Ehdottomasti 5/5

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 15 Marras 2019 22:51

Seuraan mielenkiinnolla Villen YouTube-videoita. :)
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja realityfan » 07 Joulu 2019 18:55

Aika hyvin on Ville jaksanut vaikuttaa julkisuudessa BB-kisan jälkeenkin. Uusimmassa Seiskassa on aukeaman juttu Villestä ja vaimosta. Ylilauta foorumilla Ville on kommentoinut kaikenlaista. Myös youtube-kanava on hyvin aktiivinen. Villen kanavalla on yli tunnin klippi missä Ville ajelee Jukan kanssa Mazdalla ympäriinsä. Aika ajoin tuli mieleen Levin reissu, vähän samanlaiset kamerakulmat. Toki Jukka oli tällä mazda-ajelulla suht selvinpäin.

Ei olisi yhtään haitannut vaikka Ville olisi voittanut koko setin. Olisi jopa tehnyt hyvää formaatille, jos riettauden vastakohta olisi korjannut potin.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Joulu 2019 13:27

realityfan kirjoitti:
07 Joulu 2019 18:55
Ei olisi yhtään haitannut vaikka Ville olisi voittanut koko setin. Olisi jopa tehnyt hyvää formaatille, jos riettauden vastakohta olisi korjannut potin.
Olisihan Villen voitto ollut kova juttu. Onneksi kuitenkin pääsi niinkin pitkälle. :thumbsup

Villen youtube kanavaa on tullut välillä kyttäiltyä. Kiva, että on muutenkin aktiivinen netin maailmassa. Mielellään miehen juttuja kuuntelee.
:trollface:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 03 Heinä 2020 11:18

Villeä on 9.6.2020 haastateltu Iltalehteen, löytyy myös saman päivän paperilehdestäkin. Korona on työllistänyt kovasti. Fanien kanssa on myös tullut keskusteluja. Talossa Millan ja Tarinan kanssa oli hyviä keskusteluja, ne ovat parhaita muistoja. Kristanin kiroilu oli Villestä todella rasittavaa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 20 Heinä 2020 19:20

Villeä seurailen Youtubessa edelleen. On autovideoita, motskarivideoita, matkavideoita, uskontovideoita jne. Ja laadukkaasti tehtynä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: BBPlazan talossa olleet

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 02 Loka 2021 14:39

Viimeksi muokannut Jacobus, 02 Loka 2021 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty BBPlazan talossa olleet -ketjusta.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Maalis 2023 16:34

Ville on kristillisdemokraattien ehdokkaana Hämeen vaalipiirissä. BB-menneisyyskin mainitaan. Ville on kuvassa ihmeen äkäisen näköinen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Ville Turkkinen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Elo 2023 23:58

Hesarin kuukausiliitteen Ytimessä-artikkelisarjassa Jouni Kemppainen on syventynyt Facebook-ryhmään nimeltä ”Äijien kirppis” ja kiertänyt sitten haastattelemassa sieltä satunnaisesti valittujen myynti-ilmoitusten esillepanijoita:

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009733699.html

Eräs haastatelluista on muuan Ville Turkkinen, joka äijänä kauppaa Audi A6 2.5TDI V6 Avant Quattroa. Jutussa esitellään myös monia BB2019:n seuraajille tuttuja elementtejä: Hämeen Mokia, Taivaan Isä ja Villen elämäntarina — eduskuntavaaleihin kristillisten riveistä ehdolle asettumista, Big Brotheria ja Raamatulla perusteltua homokantaa unohtamatta.

Ville rukoilee toimittajan ja valokuvaajan puolesta paitsi näiden lähtiessä haastattelun jälkeen takaisin tien päälle, myös vielä parin viikon päästä haastattelun jälkeenkin toimittajan kanssa tuolloin käydyn jälkiviestittelyn inspiroimana. ”Isä Jumala, Jeesuksen nimessä ja Hänen mandaatillaan puhuttelen Jounin nilkkoja, lymfakiertoa ja haimaa.”

Juttu on valitettavasti maksumuurin takana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”