Kristian Heiskari

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Kristianista?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:47

5 - Suosikki
100
32%
4
47
15%
3
25
8%
2
26
8%
1
35
11%
0 - Inhokki
75
24%
 
Ääniä yhteensä: 308

Avatar
Pikkuinenmyy
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 02 Syys 2019 22:13

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Pikkuinenmyy » 12 Loka 2019 21:51

kotikissa kirjoitti:
12 Loka 2019 21:16
No, oli heil ne suojapuvut/ulkoilupuvut.
En kylläkään näe niiden ulkovaatteiden vaikuttavan turvallisuuteen mitenkään, mutta tämä on vaan mun mielipide.
Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2019 04:42

Krisu on kiusaajajengin johtaja, joka ottaa aina jonkun yksittäisen uhrin hampaisiinsa: Tarina, Mira tai Ville lähinnä. Ja ikävä kyllä opetuslapset seuraa perässä, niin talossa kuin talon ulkopuolellakin.

Vastenmielistä toimintaa. :noup:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 13 Loka 2019 07:29

Tiputin ykköseen. Piste siitä että on mukana tehtävissä enemmän ja vähemmän täysillä, vaikkakin nurisee ja märisee niistäkin oman aikansa. Negatiivinen ihminen, kiusajengin johtaja, onko jo pissi noussut kenties päähän kun tietää suosiostaan? Hirvittää jo tämän päivänen tehtävä, varmasti vetää Villen roolin pilkkaamalla Villeä, eikä hyvällä tavalla.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Loka 2019 08:09

Puffeli S kirjoitti:
12 Loka 2019 20:25
Wendla kirjoitti:
12 Loka 2019 19:56
Se on kyllä kieltämättä ärsyttävin piirre Krisussa, että ei aina kanna omaa vastuutaan asioissa. Konfliktitilanteissakin reaktio on usein ollut vain luokkaa "mä nyt vaan oon tämmönen".
Mielestäni tuo ei liity vastuuttomuuteen, jota käsitettä on muutenkin aika vaikea yhdistää Krisuun, kun on seurannut hänen touhujaan talossa. Tuo on enemmän johtajuuden ottamista ja valtataisteluun liittyvää "paskapuolta", koska siinä hommassa ei heikkoja säälitä. Krisun miinuspuoli on just tuo ihmisten tökkiminen neulalla, joka johtuu siitä että "on vaan tämmönen".

Kohteeksi joutuneitten pitäisi vaan laittaa paremmaksi, ei siinä muu auta. Tarinankin keskusteluyritykset olivat kuin olisi yrittänyt kukkapuskalla pysäyttää panssarivaunun.
Olen lukenut tämän kommenttisi monta kertaa ja koittanut kovasti saada aivonystyräni raksuttamaan vähän tehokkaammin, mutta valittavasti en ymmärrä, mitä tarkoitat tällä kommentilla. Sanatasolla kyllä ymmärrän, mutta asiatasolla sitten en. Tarkoititko siis, että Krisun "mä nyt vaan oon tämmönen" -asenteessa on mielestäsi enemmänkin kyse valtataistelusta ja johtajuuden tavoittelusta kuin vastuunpakoilusta? Vai menikö tulkintani nyt ihan metsään?

Tuossa johtajuuden tavoittelussa ja valtataistelussa voi kyllä olla perää. Kieltämättä Krisu vaikuttaa toisinaan vähän pomottelevalta, mikä toisaalta on kyllä hieman risririidassa sen kanssa, että hän sanoi aiemmin, että ei halua enää koskaan olla minkäänlaisessa johtoasemassa. Ja silti ainakin omaan silmään näyttää, että hän nimenomaan olisi jonkinlaisessa johtajan roolissa talossa.

Olen kuitenkin itse sitä mieltä, että konfliktitilanteissa Krisu silti pakoilee toisinaan myös vastuutaan. Ja tällä siis meinaan vastuunpakoilua ihmissuhde- ja vuorovaikutustasolla. Sen sijaan viikkotehtävätasolla Krisu on niin kaukana vastuunpakoilusta kun vain olla ja voi. Mutta siis vuorovaikutustason konflikteissa Krisulta on mielestäni tullut vähän turhan usein sellaista suhtautumista, että tuo toinen nyt vaan on nillittäjä ja kaikestaloukkaantuja, minä nyt sitten pyydän anteeksi, mutta ihan vaan jotta pääsen tästä tilanteesta pois. Eli näennäisesti ehkä pyytää anteeksi, mutta syvemmällä ajatustasolla ei tunnu oikeasti juuri miettivän sitä omaa käyttäytymistään ja sen vaikutuksia toisiin. Ja tuon itse näen olevan vastuunpakoilua.

Nostin Krisun pisteet nyt kuitenkin 0 --> 1, ihan vaan koska oli eilen todella hauskaa ja huvittavaa seurattavaa. Krisu on mahtavaa seurattavaa vittuuntuneena :D Tai ainakin silloin, kun hänen ärsytyksensä kohdistuu enemmänkin bb:hen, ei niinkään toisiin asukkaisiin.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Loka 2019 10:18

Tämän viikon takia pudotin Krisun 3>1, ja on niitä harvoja jotka eivät ole nollassa :D

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 13 Loka 2019 12:39

Wendla kirjoitti:
13 Loka 2019 08:09
Olen kuitenkin itse sitä mieltä, että konfliktitilanteissa Krisu silti pakoilee toisinaan myös vastuutaan. Ja tällä siis meinaan vastuunpakoilua ihmissuhde- ja vuorovaikutustasolla. Sen sijaan viikkotehtävätasolla Krisu on niin kaukana vastuunpakoilusta kun vain olla ja voi. Mutta siis vuorovaikutustason konflikteissa Krisulta on mielestäni tullut vähän turhan usein sellaista suhtautumista, että tuo toinen nyt vaan on nillittäjä ja kaikestaloukkaantuja, minä nyt sitten pyydän anteeksi, mutta ihan vaan jotta pääsen tästä tilanteesta pois. Eli näennäisesti ehkä pyytää anteeksi, mutta syvemmällä ajatustasolla ei tunnu oikeasti juuri miettivän sitä omaa käyttäytymistään ja sen vaikutuksia toisiin. Ja tuon itse näen olevan vastuunpakoilua.
Joo, en löytänyt viestistäsi juuri mitään, mistä olisin eri mieltä, paitsi ainoana tuo ylläoleva on asia, jota katsotaan vain eri näkökulmista. Krisua voisi varmaan verrata jonkinlaiseen "sotapäällikköön", jonka päätehtävänä on mennä eteenpäin. Jos siinä rapatessa roiskuu eli jotkut ihmiset vähän loukkaantuvat, niin onhan se moukkamaista, mutta pääasia, että karavaani kulkee. Krisulla on kuitenkin päällikkötyyppinä määrätty porukka, jonka suhteen on hyvinkin tarkkana, että ei näitä oikeasti loukkaa. Miettii siis ehdottomasti talossa myös omaa käyttäytymistään ja sen vaikutusta toisiin, ja siksi tuo "vastuunpakoilu" ei oikein sovi tähän.

Tällä hetkellä Krisun (ja samalla yleisesti talonväen) ulkokehällä ovat Ville ja Mira. Yhtä vähän Krisu näitten loukkaantumisista piittaa kuin Tarinan loukkaantumisista aikoinaan, ja taitaa moni muukin asukas ajatella samalla tavalla Villestä ja Mirasta. Ei myöskään Tarinan puolelle kovin tultu muiden asukkaiden taholta, kun oli niitä "isoja keskusteluja".

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Loka 2019 13:02

Puffeli S kirjoitti:
13 Loka 2019 12:39
Wendla kirjoitti:
13 Loka 2019 08:09
Olen kuitenkin itse sitä mieltä, että konfliktitilanteissa Krisu silti pakoilee toisinaan myös vastuutaan. Ja tällä siis meinaan vastuunpakoilua ihmissuhde- ja vuorovaikutustasolla. Sen sijaan viikkotehtävätasolla Krisu on niin kaukana vastuunpakoilusta kun vain olla ja voi. Mutta siis vuorovaikutustason konflikteissa Krisulta on mielestäni tullut vähän turhan usein sellaista suhtautumista, että tuo toinen nyt vaan on nillittäjä ja kaikestaloukkaantuja, minä nyt sitten pyydän anteeksi, mutta ihan vaan jotta pääsen tästä tilanteesta pois. Eli näennäisesti ehkä pyytää anteeksi, mutta syvemmällä ajatustasolla ei tunnu oikeasti juuri miettivän sitä omaa käyttäytymistään ja sen vaikutuksia toisiin. Ja tuon itse näen olevan vastuunpakoilua.
Joo, en löytänyt viestistäsi juuri mitään, mistä olisin eri mieltä, paitsi ainoana tuo ylläoleva on asia, jota katsotaan vain eri näkökulmista. Krisua voisi varmaan verrata jonkinlaiseen "sotapäällikköön", jonka päätehtävänä on mennä eteenpäin. Jos siinä rapatessa roiskuu eli jotkut ihmiset vähän loukkaantuvat, niin onhan se moukkamaista, mutta pääasia, että karavaani kulkee. Krisulla on kuitenkin päällikkötyyppinä määrätty porukka, jonka suhteen on hyvinkin tarkkana, että ei näitä oikeasti loukkaa. Miettii siis ehdottomasti talossa myös omaa käyttäytymistään ja sen vaikutusta toisiin, ja siksi tuo "vastuunpakoilu" ei oikein sovi tähän.

Tällä hetkellä Krisun (ja samalla yleisesti talonväen) ulkokehällä ovat Ville ja Mira. Yhtä vähän Krisu näitten loukkaantumisista piittaa kuin Tarinan loukkaantumisista aikoinaan, ja taitaa moni muukin asukas ajatella samalla tavalla Villestä ja Mirasta. Ei myöskään Tarinan puolelle kovin tultu muiden asukkaiden taholta, kun oli niitä "isoja keskusteluja".
Tuossa voi kyllä olla perää, että Krisulla on jonkinlainen sisäpiiri, jota ei niin halua loukata ja jonka kohdalla miettii omia sanomisiaan ja tekemisiäänkin enemmän. Ja sitten ehkä kenties jonkinlainen ns ulkopiiri, jonka kohdalla ei niin mieti, vaikkapa ehkä sitten juurikin Ville, Mira ja aiemmin Tarina. Hieman ehkä surullista tällainen jaottelu ja ihmisten kohtelu eri tavoin, mutta sellaista nyt vain tuppaa usein valitettavasti olemaan ihmisten keskuudessa. Eipä Krisu sen suhteen tosiaan mikään erityisen iso poikeus taida olla.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 13 Loka 2019 19:11

Krisulla oli gaalassa arkivaatteet ja mielestäni hän kiroili tavallista enemmän. Pöytien kattamisetiketistäkään ei ollu mitään tietoa. Eikä siitä, mitä tarkoittaa kolmen ruokalajin illallinen. Noi kyl opetetaan peruskoulun 7. luokan pakollises kotitaloudes kaikille.
Krisu vinoili Villestä Anulle, ja siis Villen elämänkokemuksesta. No, omasta mielestäni ei Krisun ja Villen välinen 11 vuoden ikäero kovin paljon ole. Ei Ville ny mikään papparainen sentään ole. Olen samaa "vuosikertaa" ja mielestäni vielä hyvinkin nuori.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Cheri » 13 Loka 2019 19:56

Krisu veti roolin Villenä (paria ylilyöntiä lukuunottamatta) tosi hyvin. Repeilin varsinkin tuolle jatkuvalle imuroinnille ja asioiden jatkuvalle kauhistelulle 😂

maippi56
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 25 Syys 2009 08:01

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja maippi56 » 13 Loka 2019 20:00

Cheri kirjoitti:
13 Loka 2019 19:56
Krisu veti roolin Villenä (paria ylilyöntiä lukuunottamatta) tosi hyvin. Repeilin varsinkin tuolle jatkuvalle imuroinnille ja asioiden jatkuvalle kauhistelulle 😂
Edelleen viiden pisteen asukas. Kristian on ehdottomasti kauden kantava voimavara [smilie=vibes.gif]

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 13 Loka 2019 22:20

Cheri kirjoitti:
13 Loka 2019 19:56
Krisu veti roolin Villenä (paria ylilyöntiä lukuunottamatta) tosi hyvin. Repeilin varsinkin tuolle jatkuvalle imuroinnille ja asioiden jatkuvalle kauhistelulle 😂
Mä olin aivan satavarma, että krisu vetää tän siten, että Ville ja myös muut suuttuu todella kovin. Mut veti jälleen loistavasti.

Krisu on kyllä sellainen, että kun mikä tahansa tehtävä tulee, hän vetää sen aivan 110 lasissa aina loppuun asti. Oli rooli mitä vain. Muut voi suorittaa, mutta Krisu myös eläytyy. Edelleen viihdyttävin asukas.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Loka 2019 08:16

^Edelleen viihdyttävin asukki, siihen ei paljoa tarvita kun muut asukit ovat mitä ovat, siksi on niin suvereeni, tehtävissä erinomainen.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nist » 14 Loka 2019 08:59

Cheri kirjoitti:
13 Loka 2019 19:56
Krisu veti roolin Villenä (paria ylilyöntiä lukuunottamatta) tosi hyvin. Repeilin varsinkin tuolle jatkuvalle imuroinnille ja asioiden jatkuvalle kauhistelulle 😂
Etukäteen pelkäsin, että Krisulla lipsahtaa homma pilkkaamisen puolelle, mutta hyvin veti. Ai juma, että oli muuten ärsyttävää se levoton rummuttaminen. En ollut aiemmin edes huomannut, että Ville rummuttaa, mutta nyt tämän tehtävän jälkeen huomasin, että niin muuten tekee. Kielilläpuhuminen "paltsussa" oli aika koomista, samoin tosiaan se touhukas siivoaminen ja mäkättäminen. Niin Villeä. :bidmouth:

Kristian on todellakin parhaimmillaan, kun sillä on joku tehtävä. Tehtävissä se antaa itsestään 200%. Pahimmillaan se on silloin, kun sillä ei ole mitään tekemistä. Silloin touhu menee kiroiluksi ja huutamiseksi sikarinurkkauksessa röhnöttäen.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

maippi56
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 25 Syys 2009 08:01

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja maippi56 » 14 Loka 2019 09:19

Cheri kirjoitti:
13 Loka 2019 19:56
Krisu veti roolin Villenä (paria ylilyöntiä lukuunottamatta) tosi hyvin. Repeilin varsinkin tuolle jatkuvalle imuroinnille ja asioiden jatkuvalle kauhistelulle 😂
Krisu ja muut asukit kokevat Villen erilailla kuin katsojat. Villen kauhistelut, moraalisaarnat ja jatkuva siivoamineni ja se että Ville valittaa kokoajan että hän tekee kaiken, ärsyttävät talon asukkaita suunnattomasti.

Greycap
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Elo 2011 19:54
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Greycap » 14 Loka 2019 21:06

Krisu on valahtanut inhokiksi. Viihdyttävä asukas toki, mutta tuo jatkuva kiroilu, päällepäsmäröinti ja vittuilu ei vaan nappaa.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja chamomile » 15 Loka 2019 16:26

Kukas muu kuin Krisu... keisarina ja kännissä... Kruunu ei kuulemma mahdu päähän, kun pää niin pissaa täynnä. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 15 Loka 2019 16:36

Greycap kirjoitti:
14 Loka 2019 21:06
Krisu on valahtanut inhokiksi. Viihdyttävä asukas toki, mutta tuo jatkuva kiroilu, päällepäsmäröinti ja vittuilu ei vaan nappaa.
Joo, Ville on edelleen vihan kohde Krisulle, lähes aina tupakkapaikalla narsisee Villestä Millalle ja muille Sikareille.

Itse nykyään vaihdan fiidiä kun saan tarpeekseni tämä tyypin monologeista ja ylimielisyydestä.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Augustus » 15 Loka 2019 16:38

Kummatkin sekä keisarin rooli että vaasi, jossa alkoholia tulivat sattumalta. Tehtäväantolapun lukija määrättiin keisariksi ja ne 2 kannua, joissa oli alkoholia, olivat sattumanvaraiset ilman nimiä. Ainoastaan absolutisteille oli kannut personoitu. Sattuma [smilie=a_chuckle.gif] Minkäs teet :sorry1:
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 15 Loka 2019 21:00

Jantterin on vaikea ottaa mm Jukan palautetta vastaan, mopo keuli tässä tehtävässä, eikä ollut mitään näyteltyä vaan Krisun omaa keulimista.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja mrj » 15 Loka 2019 21:06

Evalds kirjoitti:
15 Loka 2019 21:00
Jantterin on vaikea ottaa mm Jukan palautetta vastaan, mopo keuli tässä tehtävässä, eikä ollut mitään näyteltyä vaan Krisun omaa keulimista.
ellei oo koppiohjattu olemaan vähän mulkumpi keisari tai jtn.. mutta hyvinki mahollista et vähä keuli yli.
JuHu - :drink55:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Loka 2019 21:34

mrj kirjoitti:
15 Loka 2019 21:06
Evalds kirjoitti:
15 Loka 2019 21:00
Jantterin on vaikea ottaa mm Jukan palautetta vastaan, mopo keuli tässä tehtävässä, eikä ollut mitään näyteltyä vaan Krisun omaa keulimista.
ellei oo koppiohjattu olemaan vähän mulkumpi keisari tai jtn.. mutta hyvinki mahollista et vähä keuli yli.
Tästä oli live-ketjussa jotain juttua, että Krisun käytös olisi muuttunut yhden pk-käynnin jälkeen ja Kimmokin huomautti, että "taisi tulla kopista käsky" tjsp. Voi siis olla hyvin mahdollista, että käskyä tullut tuohon keisarin rooliin. :scratch Mutta mistäpä näistä tietää.
:trollface:

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 15 Loka 2019 21:54

Krisu osasi Villen roolissa aika paljon kaikkea uskonnollista. Mm. Isä meidän-rukous tuli melkein sanasta sanaan ruokapöydässä ja kohdistettuna keittiössä olleelle pariskunnalle (unohtui multa jo, keitä siinä oli).
Mutta sitten taas omasta päästä keksityt Raamatun-kohdat oli sanottu väärin. Raamattua tutkittaessa mainitaan kirja (esim. Markuksen evankeliumi), kirjan luku eli esim. luku 2 ja jae eli yks rivi tekstistä. Krisu Villenä sanoi sivunumeron. Sitä ei yleensä sanota, koska sivuja on niin paljon, esim. omassa Raamatussani on pelkkää Vanhaa testamenttia 985 sivua. Nostin Krisun neloseen. Äijässähän on luovuutta ja asennetta. En oo aiemmin hänestä tykänny, mutta jotenkin on petrannu oloaan talossa paljon.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”