Kristian Heiskari

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Kristianista?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:47

5 - Suosikki
100
32%
4
47
15%
3
25
8%
2
26
8%
1
35
11%
0 - Inhokki
75
24%
 
Ääniä yhteensä: 308

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 27 Loka 2019 23:07

hansu kirjoitti:
27 Loka 2019 23:00


Krisun puolesta äänestämässä on kaltaisiaan känniääliöitä, joiden sanavarastosta kolmasosa on v**tuja. :noup:
Noh, noh, eipäs yleistetä. Laitoin pari ääntä Krisun hyväksi. En ole känniääliö vaan alkoholin käyttöni on pari lasillista viiniä pari kertaa vuodessa. Vittua tulee käytettyä toisinaan, kun voimasanaa kaivataan. Kännisen Krisun seuraan en lähtisi vaikka maksettaisi. Krisuun on ollut koko kauden ollut todellinen viha/rakkaussuhde. Myönnän silti, että pidän Krisua toisinaan viihdyttävänä ja isoin inhokkini Ville (kun Jukka on poistunut) tarvitsee taloon Krisun nostamaan verenpaineitaan tai muuten "ukko" pääsisi loppukauden aivan liian helpolla. Lisäksi tykkään triosta Anu, Hemmi ja Krisu kolmistaan, porukalla on hyvä kemia keskenään. Siitä hyvä esimerkki tämän päivän meetvurskikeissi keittiössä. [smilie=a_chuckle.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja hansu » 27 Loka 2019 23:14

Jonayla kirjoitti:
27 Loka 2019 23:07
hansu kirjoitti:
27 Loka 2019 23:00


Krisun puolesta äänestämässä on kaltaisiaan känniääliöitä, joiden sanavarastosta kolmasosa on v**tuja. :noup:
Noh, noh, eipäs yleistetä. Laitoin pari ääntä Krisun hyväksi. En ole känniääliö vaan alkoholin käyttöni on pari lasillista viiniä pari kertaa vuodessa. Vittua tulee käytettyä toisinaan, kun voimasanaa kaivataan. Kännisen Krisun seuraan en lähtisi vaikka maksettaisi. Krisuun on ollut koko kauden ollut todellinen viha/rakkaussuhde. Myönnän silti, että pidän Krisua toisinaan viihdyttävänä ja isoin inhokkini Ville (kun Jukka on poistunut) tarvitsee taloon Krisun nostamaan verenpaineitaan tai muuten "ukko" pääsisi loppukauden aivan liian helpolla. Lisäksi tykkään triosta Anu, Hemmi ja Krisu kolmistaan, porukalla on hyvä kemia keskenään. Siitä hyvä esimerkki tämän päivän meetvurskikeissi keittiössä. [smilie=a_chuckle.gif]
Ehkä hieman liioittelin. ;) Tuo meetvurstikeissi oli todella huvittava. :D

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Loka 2019 23:19

Mua ei huvita yhtään mikään meetwurstikeissi, jos kukaan ei valaise tarkemmin asiaa. Peekele.
a walking disaster

Chicago
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 19 Syys 2019 23:58

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Chicago » 27 Loka 2019 23:24

:kippis:
Jonayla kirjoitti:
27 Loka 2019 23:07
hansu kirjoitti:
27 Loka 2019 23:00


Krisun puolesta äänestämässä on kaltaisiaan känniääliöitä, joiden sanavarastosta kolmasosa on v**tuja. :noup:
Noh, noh, eipäs yleistetä. Laitoin pari ääntä Krisun hyväksi. En ole känniääliö vaan alkoholin käyttöni on pari lasillista viiniä pari kertaa vuodessa. Vittua tulee käytettyä toisinaan, kun voimasanaa kaivataan. Kännisen Krisun seuraan en lähtisi vaikka maksettaisi. Krisuun on ollut koko kauden ollut todellinen viha/rakkaussuhde. Myönnän silti, että pidän Krisua toisinaan viihdyttävänä ja isoin inhokkini Ville (kun Jukka on poistunut) tarvitsee taloon Krisun nostamaan verenpaineitaan tai muuten "ukko" pääsisi loppukauden aivan liian helpolla. Lisäksi tykkään triosta Anu, Hemmi ja Krisu kolmistaan, porukalla on hyvä kemia keskenään. Siitä hyvä esimerkki tämän päivän meetvurskikeissi keittiössä. [smilie=a_chuckle.gif]
Minä pistin roponi likoon krisun puolesta, enkä juo viinaa ollenkaan👍 känniääliö krisua en tykkää katsoa, mutta sitä nyt on nähty pari kertaa 8 viikon aikana ja muina aikoina ilman krisua tuolla olis mitään seurattavaa.
1. Kristian

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 27 Loka 2019 23:32

knocker kirjoitti:
27 Loka 2019 23:19
Mua ei huvita yhtään mikään meetwurstikeissi, jos kukaan ei valaise tarkemmin asiaa. Peekele.
Kamera 1 n. klo 19.15 alkaen. Anu yllytti Hemmiä haukkaamaan mahdollisimman ison palan suoraan meetvurstipaketista. Tämän jälkeen Krisu napsii siivun vielä itselleen. Sopivat etteivät puhu vaan pitävät kolmen salaisuutena. Odotan sitä hetkeä, kun Ville huomaa sen haukatun kohdan, tulee sanomista. [smilie=a_chuckle.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja knocker » 27 Loka 2019 23:35

Jonayla kirjoitti:
27 Loka 2019 23:32
knocker kirjoitti:
27 Loka 2019 23:19
Mua ei huvita yhtään mikään meetwurstikeissi, jos kukaan ei valaise tarkemmin asiaa. Peekele.
Kamera 1 n. klo 19.15 alkaen. Anu yllytti Hemmiä haukkaamaan mahdollisimman ison palan suoraan meetvurstipaketista. Tämän jälkeen Krisu napsii siivun vielä itselleen. Sopivat etteivät puhu vaan pitävät kolmen salaisuutena. Odotan sitä hetkeä, kun Ville huomaa sen haukatun kohdan, tulee sanomista. [smilie=a_chuckle.gif]
Kiitos! Villen reaktiota odotellessa...
a walking disaster

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 28 Loka 2019 04:30

Oliko se vain "läppä" kun Kristian karjui "autojunasta" hypätessään ja pk-huoneeseen pyrkiessään ADHD-lääkkeidensä saamisesta?

Aika vauhdikkaasti Krisu on kait työpaikkoja vaihtanut ja duunannut sitä sun tätä vaikka olisi sähköasentajan koulutuskin taustalla jolla saisi varmaan parempaa liksaa kuin varastomiehenä tai henkilökohtaisena avustajana.

Hulppeasti Villen sanomiset mm. Kimmon muumilimsanpalkinnon arvosta nostaa Krisun kierroksia sinne kiinnileikkaamisen puolelle.
Hauskaa puolin ja toisin? Not


Taisi Villekin tuossa provosoitua ja jopa provosoi ehkä lisää.

Kykenee Krisu olemaan aika aggressiivinen ja kakkimainen ihan selvissäpäinkin jos saa riittävästi ärsykkeitä kuten Ville.

Yllättävän hermona Krisu kyllä käy näissä häätötilanteissa kun toisaalta on antanut ymmärtää aika lunkista asenteesta.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 28 Loka 2019 06:58

^ tässä ärsyttää suunnattomasti se että hän itse kyllä sai naureskella aikaisemmin toisten "paskalle" palkinnolle. Mutta Villehän ei saa vaan kipinät nousee heti. Hitto mikä tekopyhä ihminen

Avatar
Kaizerchief
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:43

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Kaizerchief » 28 Loka 2019 07:32

Samat säännöt ei koske tätä hemmoa kuin muita, oikea mielensäpahoittaja, vaikka kovasti muihin sen projisoi. Etsii toisten heikot kohdat ja iskee niihin. Haluaa, että hänelle sanotaan kahden kesken, jos jotain kritiikkiä, tms., koska silloin on helppo dissata toisen kritiikki. Kiusaaja.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Loka 2019 07:45

RealPlayer kirjoitti:
28 Loka 2019 04:30
Oliko se vain "läppä" kun Kristian karjui "autojunasta" hypätessään ja pk-huoneeseen pyrkiessään ADHD-lääkkeidensä saamisesta?
En tiedä onko siitä raportoitu tai keskusteltu muulloin, kuulin vaan sen kun Kimmo kysyi myöhemmin Krisulta (kun olivat taas molemmat selvinpäin) olisko sen oikeasti tarvinnut saada sellanen lääke. Krisu totesi siihen, että ei hänellä mitään lääkitystä ole ja kertoi keksineensä sen ADHD:n päästään.

Hauska vitsi vain.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 28 Loka 2019 08:43

^ Krisu on aiemmin kaudella kertonut, että joskus lapsena/nuorena on ollut puhetta ja suunnitelmia ADHD:n tutkimisesta, mutta se oli sitten jäänyt. Naureskeli tuolloin itsekin, että se kyllä selittäisi paljon.
:thumbsup

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nist » 28 Loka 2019 09:08

Chicago kirjoitti:
27 Loka 2019 23:24
:kippis:
Jonayla kirjoitti:
27 Loka 2019 23:07
hansu kirjoitti:
27 Loka 2019 23:00

Krisun puolesta äänestämässä on kaltaisiaan känniääliöitä, joiden sanavarastosta kolmasosa on v**tuja. :noup:
Noh, noh, eipäs yleistetä. Laitoin pari ääntä Krisun hyväksi. En ole känniääliö vaan alkoholin käyttöni on pari lasillista viiniä pari kertaa vuodessa. Vittua tulee käytettyä toisinaan, kun voimasanaa kaivataan. Kännisen Krisun seuraan en lähtisi vaikka maksettaisi. Krisuun on ollut koko kauden ollut todellinen viha/rakkaussuhde. Myönnän silti, että pidän Krisua toisinaan viihdyttävänä ja isoin inhokkini Ville (kun Jukka on poistunut) tarvitsee taloon Krisun nostamaan verenpaineitaan tai muuten "ukko" pääsisi loppukauden aivan liian helpolla. Lisäksi tykkään triosta Anu, Hemmi ja Krisu kolmistaan, porukalla on hyvä kemia keskenään. Siitä hyvä esimerkki tämän päivän meetvurskikeissi keittiössä. [smilie=a_chuckle.gif]
Minä pistin roponi likoon krisun puolesta, enkä juo viinaa ollenkaan👍 känniääliö krisua en tykkää katsoa, mutta sitä nyt on nähty pari kertaa 8 viikon aikana ja muina aikoina ilman krisua tuolla olis mitään seurattavaa.
Minä olen äänestänyt Krisun puolesta. Oon 48-vuotias perheenäiti, enkä muista, milloin olisin v-sanaa käyttänyt. Känniääliö en mielestäni ole.

Ihmettelen kyllä suuresti, että minkälaisia yli-ihmisiä ne kilpailijat pitäisi oikein olla, että ne kelpaisi näille internetin mielensäpahoittajille? KUKAAN asukkaista ei ole mikään itse Täydellisyys, kukaan ei ole puhtoinen enkeli. Ihmisiä siellä kaikki on. Krisukin on ihminen, vaikka hänestä kovasti koitetaan leipoa jotain pahista. Krisussa parasta on heittäytyminen tehtäviin, huumorintaju ja se sisäinen lämpö, joka välillä sieltä kovan kuoren alta pilkahtaa. Huonoja puolia on tuo kiroilu, kännikäyttäytyminen ja kykenemättömyys ottaa kritiikkiä vastaan. Silti vaakakupissa BB-asukkaana painaa eniten tuo viihdyttävyys. Talo olisi nyt hyvin paljon tylsempi paikka ilman pelle-Krisua. Krisu on ollut alusta lähtien suosikkini, mutta en usko että tulee voittamaan, silti haluan nähdä hänet ihan loppuun asti.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2019 09:48

Nist kirjoitti:
28 Loka 2019 09:08
Ihmettelen kyllä suuresti, että minkälaisia yli-ihmisiä ne kilpailijat pitäisi oikein olla, että ne kelpaisi näille internetin mielensäpahoittajille? KUKAAN asukkaista ei ole mikään itse Täydellisyys, kukaan ei ole puhtoinen enkeli. Ihmisiä siellä kaikki on. Krisukin on ihminen, vaikka hänestä kovasti koitetaan leipoa jotain pahista. Krisussa parasta on heittäytyminen tehtäviin, huumorintaju ja se sisäinen lämpö, joka välillä sieltä kovan kuoren alta pilkahtaa. Huonoja puolia on tuo kiroilu, kännikäyttäytyminen ja kykenemättömyys ottaa kritiikkiä vastaan.
Erittäin hyvin sanottu. Onhan Krisussa ne huonotkin puolensa, mutta niin on meissä kaikissa. Krisun parhaita puolia on juurikin nuo heittäytymiset tehtäviin, huumorintaju ja se että oikeasti ymmärtää ihmistä ja silloin kun ei ymmärrä, myöntää sen suoraan. Tehtäviin heittäytymisessä Krisu on mun mielestä ollut tämän kauden paras. Pienet päivätehtävätkin tehdään täysillä, eikä turhista narista. Krisun käyttäyminen kännissä on akilleen kantapää ja se pahin nähtiin Levillä. En hyväksy sitä käytöstä, mutta vaakakupissa on niin paljon hyvää, etten pudota pisteitä sen vuoksi.
Nist kirjoitti:
28 Loka 2019 09:08
Silti vaakakupissa BB-asukkaana painaa eniten tuo viihdyttävyys. Talo olisi nyt hyvin paljon tylsempi paikka ilman pelle-Krisua. Krisu on ollut alusta lähtien suosikkini, mutta en usko että tulee voittamaan, silti haluan nähdä hänet ihan loppuun asti.
Tämän takia Krisu on itsellänikin 5/5 pisteen asukas. Ville paineli rankingissa ohi, mutta Krisu on edelleen toinen mun suosikeista. Krisu oli pitkään sijalla 1. mun listoilla, mutta edelleen on sijalla 2. Siinä olen itse vähän eri linjoilla sun kanssa, että mua ei olisi haitannut jos Krisu olisi nyt lähtenyt. Ihan vain koska olisin halunnut nähdä, miten talon ns. hierarkia muuttuu. Mutta en ole yhtään pahoillani, että Kristian vielä talossa on.
:trollface:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Loka 2019 11:58

Nist kirjoitti:
28 Loka 2019 09:08
Ihmettelen kyllä suuresti, että minkälaisia yli-ihmisiä ne kilpailijat pitäisi oikein olla, että ne kelpaisi näille internetin mielensäpahoittajille? KUKAAN asukkaista ei ole mikään itse Täydellisyys, kukaan ei ole puhtoinen enkeli.
Ah, mielensäpahoittajat mainittu. Aina yhtä pätevä syy olla ymmärtämättä muiden ihmisten motiiveja olla pitämättä asukkaasta.

Ei tarvitse olla yli-ihminen, riittää ettei halua pahaa muille tai kiusata muita omaksi huvikseen. Yli-ihmisyyttä ei vaadi sekään, että kännissä osaa olla ihminen ihmisille. Koskemattomuus-laatikkotehtävässä Kristian kertoi mitä tekisi, jos olisi jo poistunut laatikostaan. Vessahätäisten viereen tulisi lorottelemaan vettä lasista toiseen ja tupakanhimoisille tulisi puhaltelemaan tupakansavua ilmareijistä sisään. Ville kysyi ihan suoraan miksi ja vastaus oli "saisin siitä mielihyvää". Onneksi myös harvemmassa on ne ihmiset, jotka kännissä kommentoivat "mennään hakkaan ne kaikki", koska ei pääse ovesta sisälle. Tai "tollasessa pienessä tilassa (viikkotehtäväautossa) mä ehin tehdä.." (BB:n kuulutus keskeytti). Siihen vielä se "oispa ase, lopettaisin teidät kaikki".

Mikään hassunhauska pelleily ei poista sitä tosiasiaa, että Kristian on pohjimmiltaan mulkku, jolle väkivalta ja siihen yllyttäminen on ratkaisu asioihin. On todella surullista, että sellaiset piirteet koetaan jotenkin normaalina ja että he, jotka eivät niistä piirteistä ihan oikeasti tosissaan pidä, ovat muka mielensäpahoittajia ja vaativat yli-ihmisasukkaita.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 28 Loka 2019 12:12

^ veit sanat suustani. Kaikki ei nyt vaan pidä kaikista ja toiset arvostaa ihmisissä eri asioita kun toiset,puhumattakaan siitä miten erilailla nähdään asiat. Ei kyse ole mielensäpahoittamisesta (ainakaan omalla kohdallani) vaan yksinkertaisesti siitä etten pidä Kristianista, enkä hänen käytöksestään.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 28 Loka 2019 12:22

Joo, ne törkeydet mitä Krisu esim. siellä automatkalla suustaan päästi olivat oikeasti niin ilkeitä, että en ihmettele, että niistä nousi äläkkä. Mielensäpahoittajuus, joka on toki jo käsitteenä ongelmallinen, ei liity tuohon caseen mitenkään - on inhimillistä kavahtaa sellaisia puheita.

Jokainen vain arvottaa asukkaita omin perusteinsa, kuten Nukke1 yllä kirjoitti. Esim. minä tykkään edelleen Krisusta, vaikka hänen kännikäyttäytymisessään ei juuri mitään hyvää mielestäni olekaan. Yli-ihmisyyttä en odota, mutta arvostan käytöstapoja myös hutikassa. Samalla ymmärrän täysin, että joillekin Krisun kannattajille rähinöinti oli liikaa ja kannatus loppui siihen. Syynsä kullakin.
:thumbsup

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Nist » 28 Loka 2019 12:29

tuusannuuska kirjoitti:
28 Loka 2019 11:58

Ei tarvitse olla yli-ihminen, riittää ettei halua pahaa muille tai kiusata muita omaksi huvikseen.
Samalla kogiikalla Kevinkin on pohjimmiltaan kiusaaja, koska piikitteli Millan tissittömyyttä ja Miran runsasta pyllyosastoa. Kuten aiemmin totesin, Krisun kännikäyttäytyminen on täyttä ääliötä, mutta selvin päin noi "kiusaamiset" on pelkkää leikkimielistä källiä. Kuten Kevinilläkin, myös Krisulla, voi olla syynä, ettei vain yksinkertaisesti ymmärrä loukkaavansa. Se ei silti tee kummastakaan mitään mulkkua.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Marjo » 28 Loka 2019 12:39

Nist kirjoitti:
28 Loka 2019 12:29
Kuten aiemmin totesin, Krisun kännikäyttäytyminen on täyttä ääliötä, mutta selvin päin noi "kiusaamiset" on pelkkää leikkimielistä källiä. Kuten Kevinilläkin, myös Krisulla, voi olla syynä, ettei vain yksinkertaisesti ymmärrä loukkaavansa. Se ei silti tee kummastakaan mitään mulkkua.
Krisun osalta se tekee hänestä mulkun, että kun muut suoraan sanovat että ovat pahoittaneet mielensä Krisun sanomisista ja tekemisistä, hän toteaa että tämmöinen mä vaan olen, eikä edes yritä ymmärtää asiaa, saati sitten että koittaisi tehdä jotain muuttuakseen. Krisun anteeksipyynnöt känni-iltojen jälkeen tulevat aika automaatiolla ja liukuhihnalta, eikä niihin oikein edes saa sanoa mitään siitä, että ei tilanne ole okei, vaikka anteeksi onkin nyt pyydetty.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Loka 2019 12:43

Nist kirjoitti:
28 Loka 2019 12:29
tuusannuuska kirjoitti:
28 Loka 2019 11:58

Ei tarvitse olla yli-ihminen, riittää ettei halua pahaa muille tai kiusata muita omaksi huvikseen.
Samalla kogiikalla Kevinkin on pohjimmiltaan kiusaaja, koska piikitteli Millan tissittömyyttä ja Miran runsasta pyllyosastoa. Kuten aiemmin totesin, Krisun kännikäyttäytyminen on täyttä ääliötä, mutta selvin päin noi "kiusaamiset" on pelkkää leikkimielistä källiä. Kuten Kevinilläkin, myös Krisulla, voi olla syynä, ettei vain yksinkertaisesti ymmärrä loukkaavansa. Se ei silti tee kummastakaan mitään mulkkua.
Yllättäen Kristianin omassa ketjussa olen keskittynyt Kristianiin. Kyllä, myös Kevin on sanonut ilkeitä asioita. Kevin on myös sanonut, että ei halua kenellekään mitään pahaa ja käytös, joka on ollut täysin toisenlaista kuin Kristianilla, vahvistaa sen. Kevin pitää huolta ja pyrkii sovittelemaan, täysin vastakohta Kristianin käytökselle siis. Kristian tykkää vain omistaan, kännissä ei niistäkään.

Krisun selvinpäin tekemät "leikkimieliset" källitkin on helposti sellaista osastoa, että käy kyllä mielessä onko oikeasti tarkoitus kuitenkin aiheuttaa pahaa mieltä. Kalvo vessanpöntön päällä, hoitorasva suihkupäässä ja muut vastaavat eivät ole hauskoja källejä.

Sinänsä ei yllätä Kristianin suosio. Samanlaisia tyyppejä on Suomi väärällään ja porukka turtuu sellaiseen käytökseen ja luulee sen olevan normaalia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Kaizerchief
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:43

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Kaizerchief » 28 Loka 2019 12:51

@marjo @mingviini @nukke1 @tuusannuuska

Juuri näin, samaa mieltä. Krisu menee "mä nyt vaan oon tämmönen" taakse koko ajan ja oikeuttaa sillä kaikenlaisen sanomisensa ja tekemisensä. Vaikka olisi kuinka hyvät huumoriheitot ja heittäytymiskykyä, niin ne eivät peitä alleen noita huonoja piirteitä ja käytöstä. Siksi en Krisusta pidä juurikaan.

Luulen, että iso osa muistakin asukkaista, joko tietoisesti tai tiedostamatta, suhtautuu Krisun voimakkaaseen persoonaan sovittelevasti vain siksi, ettei tuolla karkuunkaan pääse.

Tosiasiassa ehkä vain Jukka olisi tyyppinä semmoinen, että ulkomaailmassa jotenkin löytäisi Krisun kanssa jotain kaveruutta.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2019 12:58

Kaizerchief kirjoitti:
28 Loka 2019 12:51
Juuri näin, samaa mieltä. Krisu menee "mä nyt vaan oon tämmönen" taakse koko ajan ja oikeuttaa sillä kaikenlaisen sanomisensa ja tekemisensä.
Tämä Krisussa ärsyttää itseänikin. Etenkin kun ei kauheasti tunnu katuvan tekojaan. Esim. tuossa Levin tapauksessa oli hetken aikaa kuumottelevan oloinen kun torstai(?) aamuna keskustelivat autossa asiasta. Pian kuitenkin asia tuntui Krisulta unohtuvan, kun palautui aika normaaliksi sen jälkeen. Tiedosti kuitenkin, että on rankkunsa ansainnut, siitä plussaa. Luulisi, että Kristian olisi näin kauan talossa ollessaan osannut pistää välillä jonkinlaisen filtterin päälle rajoittaakseen tiettyjä asioita, mutta ei. :scratch
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Kristian Heiskari

Viesti Kirjoittaja Marjo » 28 Loka 2019 13:11

Kaizerchief kirjoitti:
28 Loka 2019 12:51
Tosiasiassa ehkä vain Jukka olisi tyyppinä semmoinen, että ulkomaailmassa jotenkin löytäisi Krisun kanssa jotain kaveruutta.
Eilisen BB-podcastissa haastateltiin Jukkaa, niin ainakaan sen perusteella Jukkaa ei kiinnostaisi kaveerata Krisun kanssa. Enkä sinänsä ihmettele, ei sen kaksikon kannata ainakaan yhdessä alkoholia ottaa...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”