Eeva-Leena Keskinen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Eeva-Leenasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:52

5 - Suosikki
19
8%
4
16
7%
3
29
12%
2
25
10%
1
38
16%
0 - Inhokki
116
48%
 
Ääniä yhteensä: 243

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 23 Syys 2019 00:37

Risto kirjoitti:
22 Syys 2019 22:19
Heipparallaa! Enpä voi sanoa että hirveesti jäis ikävä. Mitään sellaista Eevis ei asukkaana tarjonnut mistä olisin nauttinut. Sohvalla makoilua, puuduttavaa horinaa tai Jukan kanssa jyystämistä. Siinä semmonen pyhä kolminaisuus että oksat pois.

Loppuarvosana: 0
En tiedä mistä te kaikki muut olette Eeviksen ja Jukan seksin harrastamista tirkistelleet, mutta itse en ainakaan joutunut näkemään kertaakaan Eeviksen harrastavan talossa seksiä, joten en voi silloin sanoa, että Eevis olisi "jyystämistä" minulle katsojana tarjonnut. Sen sijaan lukemattomia kiinnostavia keskusteluja kylläkin.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 23 Syys 2019 00:43

OT: Harmillista, että Eeviksestä pitävät ihmiset kaivautuvat koloistaan Eeviksen jo pudottua. Enää en jaksa käydä keskustelua täällä mikä mätti ja mikä ei.

Vähän odottelin näitä suoria vastakommentteja Eeviksen ollessa talossa, että olisin voinut saada toisenlaisia näkökulmia. Koska selkeästi ajauduin omissa ajatuksissa sinne syvänteeseen, missä ei enää meinannut löytää Eeviksestä mitään positiivista, vaikka aktiivisesti välttelin kiehnäämistilanteita feedissä.

Kyllä "ryhmäpaine" otti vähän minustakin otetta ja tämä on tosiaan ainut kanava mistä seuraan Big Brotheriin liittyvää keskustelua.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Syys 2019 00:48

kärpänen kirjoitti:
23 Syys 2019 00:37
Risto kirjoitti:
22 Syys 2019 22:19
Heipparallaa! Enpä voi sanoa että hirveesti jäis ikävä. Mitään sellaista Eevis ei asukkaana tarjonnut mistä olisin nauttinut. Sohvalla makoilua, puuduttavaa horinaa tai Jukan kanssa jyystämistä. Siinä semmonen pyhä kolminaisuus että oksat pois.

Loppuarvosana: 0
En tiedä mistä te kaikki muut olette Eeviksen ja Jukan seksin harrastamista tirkistelleet, mutta itse en ainakaan joutunut näkemään kertaakaan Eeviksen harrastavan talossa seksiä, joten en voi silloin sanoa, että Eevis olisi "jyystämistä" minulle katsojana tarjonnut. Sen sijaan lukemattomia kiinnostavia keskusteluja kylläkin.
Kannattaisi lukea vaikka liveketjuja, niin BB maailma avautuisi. Siellä kerrotaan mm. siitä, että Eevis itse on kertonut jyystämisestä. Jos elää koosteiden varassa, niin näkemys toki voi olla aivan muuta. Itse olen oppinut luottamaan liverapoihin tällä palstalla. En ole pettynyt.
Tänään toki livessäkin näytettiin aika lailla jyystöjä.
a walking disaster

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 23 Syys 2019 00:50

Mingviini kirjoitti:
23 Syys 2019 00:34
Kiitos, Nokim! Ymmärsit pointtini ja suomensit sen mallikkaasti muillekin. Mä taidan oikeasti olla välillä yhtä vaikeatajuinen kuin Eevis parhaimmillaan :D
Ollos hyvä vaan! Eeviksen vaikeatajuisuuten sinulla on sentään vielä matkaa, hän on parhaimmillaan aika ylittämätön siinä suhteessa :D Ihan selvää suomeahan tuo viestisi oli, minusta ainakin pointti oli ihan selkeä.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 23 Syys 2019 01:33

knocker kirjoitti:
23 Syys 2019 00:48
kärpänen kirjoitti:
23 Syys 2019 00:37
Risto kirjoitti:
22 Syys 2019 22:19
Heipparallaa! Enpä voi sanoa että hirveesti jäis ikävä. Mitään sellaista Eevis ei asukkaana tarjonnut mistä olisin nauttinut. Sohvalla makoilua, puuduttavaa horinaa tai Jukan kanssa jyystämistä. Siinä semmonen pyhä kolminaisuus että oksat pois.

Loppuarvosana: 0
En tiedä mistä te kaikki muut olette Eeviksen ja Jukan seksin harrastamista tirkistelleet, mutta itse en ainakaan joutunut näkemään kertaakaan Eeviksen harrastavan talossa seksiä, joten en voi silloin sanoa, että Eevis olisi "jyystämistä" minulle katsojana tarjonnut. Sen sijaan lukemattomia kiinnostavia keskusteluja kylläkin.
Kannattaisi lukea vaikka liveketjuja, niin BB maailma avautuisi. Siellä kerrotaan mm. siitä, että Eevis itse on kertonut jyystämisestä. Jos elää koosteiden varassa, niin näkemys toki voi olla aivan muuta. Itse olen oppinut luottamaan liverapoihin tällä palstalla. En ole pettynyt.
Tänään toki livessäkin näytettiin aika lailla jyystöjä.
Sarkasmini meni ehkä ohi, niin selvennän. Minun ei katsojana tarvinnut altistua Eeviksen tarjoamalle "jyystämiselle" kertaakaan kauden aikana, koska sen näkeminen tai siitä lukeminen ei kiinnostanut minua. Sen sijaan Eevis kiinnosti minua paljonkin asukkaana keskustelutaitonsa ja älynsä vuoksi. Kyse on katsojien omista valinnoista sen suhteen mihin haluaa huomionsa kohdistaa. Ainakin 24/7 sen mahdollistaa, koosteita en seuraa ollenkaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Syys 2019 03:03

Defendant kirjoitti:
23 Syys 2019 00:43
OT: Harmillista, että Eeviksestä pitävät ihmiset kaivautuvat koloistaan Eeviksen jo pudottua. Enää en jaksa käydä keskustelua täällä mikä mätti ja mikä ei.

Vähän odottelin näitä suoria vastakommentteja Eeviksen ollessa talossa, että olisin voinut saada toisenlaisia näkökulmia. Koska selkeästi ajauduin omissa ajatuksissa sinne syvänteeseen, missä ei enää meinannut löytää Eeviksestä mitään positiivista, vaikka aktiivisesti välttelin kiehnäämistilanteita feedissä.
Koko ajan oli nähtävissä, että Eeviksessä on potentiaalia hyväksi asukkaaksi. Ehkä mielenkiintoisin persoona, mitä talossa onkaan. Odottelin kärsivällisesti, milloin puhkeaisi kunnolla kukkaaan.

Hyviä välähdyksiä tuli eri paikoissa — etenkin ensimmäisen viikon rahnanvartiointi-yövalvontatehtävässä Jukan tiimissä, kun Tupun varastamat kolikot löytyivät, ja nyt kuluneen viikon lopulla, kun häätöäänestyksen paineissa aktivoitui, liikkui itsenäisemmin muiden seurassa ja myös avasi talossaolonsa motiiveja enemmän. Tuntui myös päässeen hyvään yhteyteen Kristianin kanssa, ja osallistuipa vielä tasapuolisen käsittelyn varmistavana neutral zone -elementtinä Kimmon apuna Tarina-Kristian-käräjiinkin.

Eeviksen oman filosofian mukaan olisi epäaitoa olla talossa muulla tavalla kuin mitä muutenkaan olisi — siis esittää aktiivisempaa tai osallistuvampaa kuin mitä on. Formaatti ei kuitenkaan oikein valitettavasti tue tätä flegmaattista vilttiketjumeininkiä, johon Jukan käyttö stressinlievittäjänä osaltaan johti.

Herääminen tällaisen taloelämisen ja -olemisen vaaroihin tapahtui liian myöhään. Vaikkei se ollutkaan kuin osatotuus, ja vaikka sitä myöhemmin alkoivat itse jonkin verran rajoittamaan, monen verkkokalvoille oli jo piirtynyt kuva vilttiparista, joka ei muuta teekään kuin kyhnää toistensa kyljessä.

* * *

Seksin harrastamista tai asukkaan avointa ja mutkatonta suhtautumista omaan seksuaalisuuteensa en voi mitenkään nähdä virheenä sinänsä. Mutta tapa, jolla pariskunta hommansa hoiti, tuntui itsekkäältä ja muista piittaamattomalta, etenkin, kun siihen vielä yhdistyi laivaviikkotehtävän jonkinlainen vauhtisokeus ja yleinen auktoriteettiuhma. Kummallakaan osapuolella ei siinä kohdassa oikein minkäänlainen varoituslamppu syttynyt — ei yleisöäänestyksen eikä itse tehtävänkään osalta. Tämä oli katsojasta jotenkin käsittämätöntä — varsinkin kun muut asukastoverit nämä vaaranpaikat kyllä käsittivät ja yrittivät niistä vihjatakin. Kyse ei siis voinut olla ihan siitäkään, että katsoja tietää asioista enemmän kuin asukkaat.

Seksi talossa voi olla mielenkiintoinen elementti silloin, jos siihen ryhtyminen ei ole asukkaalle itselleen mitenkään ihan yksioikoinen juttu vaan ison kynnyksen takana, ja se lankeemus kuitenkin lopulta hivuttaen tapahtuu — asukkaan itse itselleen asettamia rajoja, toimintamalleja ja moraalikoodeja ylittäen ja rikkoen; kameroista lopulta piittaamatta. Romantiikkakin voi toimia, jos nyt sitä pääsisi talossa syntymään.

Viikosta yksi lähtien säännöllisesti toistuva hälläväliä-kasuaaliseksi ei kuitenkaan ole oikein millään tavalla mielenkiintoista. Päiväsaikavilttitouhuilu vielä vähemmän. Miksi? Koska näissä ei ole mitään jännitettä tai draaman kaarta.

Vilttihipsuttelu on aina pois siitä ajasta, jonka asukas voisi olla vähän toisenlaisissa interaktioissa muiden asukkaiden kanssa. Ja olohuoneessa muista erillään nukkuvat vastarannankiisket ovat irti kaikesta siitä vuorovaikutuksesta, mitä olisi muiden asukkaiden kanssa syntynyt esimerkiksi makuuhuoneessa yhdessä nukkumaan laittautuessa (perinteiset BB-makuuhuone-iltahepulit ja vastaavat.) Se, että Jukka piti jyystöä "viihteenä", jonka tuottamisesta molempia pitäisi tuotannon suorastaan palkita tai antaa erityiskohtelua, tuntui jotenkin absurdilta ajattelulta.

* * *

Eevis on ehdottomasti mielenkiintoinen henkilö ja oli ehdottomasti mielenkiintoinen asukasvalinta. Olen sillä tavalla kärsivällinen hitaastilämpiäville asukkaille, että olisin suonut reissun olleen paljon tätä pidempi, jotta Eeviksestä oltaisiin nähty lisää puolia.

Joku taloelämisen omatoimikalibrointi tästä nyt kuitenkin jäi puuttumaan, jotta Eevis olisi ollut varauksetta mielenkiintoinen seurattava BB-asukkaana. Välähdyksiä oli, mutta liian vähän ja liian myöhään. Seksin ei olisi tarvinnut olla kompastuskivi, mutta tällä vähän muista piittaamattomalla toteutuksella siitä jotenkin sellainenkin tuli. Vähän harmi. Ei tätä plänäystä olisi tarvinnut paljoakaan muuttaa, niin ei oltaisi nyt tässä.

Kaikkea hyvää Eevikselle joka tapauksessa. Tämmöinenkin taloreissu oli ihan kiintoisa nähdä.

jontse
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Syys 2010 20:52

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja jontse » 23 Syys 2019 04:09

Mannusti kirjoitti:
22 Syys 2019 23:27
Näin alkuun off-topicina että ekaa kertaa 5 vuoden jälkeen kirjaudun sisään foorumin pitkän ajan pelkän lukemisen jälkeen... :umh:

Mutta itse pidin Eeva-Leenasta ja hän olikin yksi suosikeistani. Toki "jyystäys" ja Jukan kanssa kiehnääminen vähensi pisteitä, mutta itseä tämä ei niin hetkauttanut muuten mielipidettä hänestä. Pidin itse Eeviksen luonteesta ja analyyttisyydestä, vaikka ymmärrän miksei moni niistä itse pitänytkään.
Tuntuu että on melko yksin ollut tämän mielipiteeni kanssa, tai sitten vain Eeviksen vihaajat pitävät enemmän ääntä joka paikassa. Enpä itsekään kehdannut mainostaa asiaa, kun tietää muiden reaktion. :noup:
Vähän kyllä hirvittää mihin sävyyn hänestäkin on kirjoiteltu aika loukkaaviakin asioita, vaikka en itse koe että hän on tehnyt mitään järisyttävän kauheaa. Toki ymmärrän syyt miksi on aiheuttanut ihmisissä negatiivisia reaktioita, mutta kuitenkin tuntuu pahalta kun ollaan menty rajan yli. Eevis kuitenkin vaikutti sympaattiselta tyypiltä loppupeleissä, jos unohdetaan jyystämiset ja kiehnäämiset.
MInustakin eevis oisi voinut olla hyödyksi jossain tehtävässä, mietikkääpä nyt jos tulevien viikkojen aikana porukka tajuu et eevis ois sittenki ratkaissu tän matemaattisen tai älykkään tehtävän. ja surevat tehtyä virhettä, ikävä vaan ettei tätä saa korjatuksi..

Muuten voin sanoa eeviksestä et minusta eevis oli oma aito itsensä eikä tapettina talossa...
Suosikkiasukkaani:
1. Iida (2012) / 2. Anniina / 3. Sari / 4. Janica / 5. Janita (RIP) / 6. Katja (2021) / 7. Eevis

snarat
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Elo 2011 20:22

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja snarat » 23 Syys 2019 04:31

jontse kirjoitti:
23 Syys 2019 04:09
Mannusti kirjoitti:
22 Syys 2019 23:27
Näin alkuun off-topicina että ekaa kertaa 5 vuoden jälkeen kirjaudun sisään foorumin pitkän ajan pelkän lukemisen jälkeen... :umh:

Mutta itse pidin Eeva-Leenasta ja hän olikin yksi suosikeistani. Toki "jyystäys" ja Jukan kanssa kiehnääminen vähensi pisteitä, mutta itseä tämä ei niin hetkauttanut muuten mielipidettä hänestä. Pidin itse Eeviksen luonteesta ja analyyttisyydestä, vaikka ymmärrän miksei moni niistä itse pitänytkään.
Tuntuu että on melko yksin ollut tämän mielipiteeni kanssa, tai sitten vain Eeviksen vihaajat pitävät enemmän ääntä joka paikassa. Enpä itsekään kehdannut mainostaa asiaa, kun tietää muiden reaktion. :noup:
Vähän kyllä hirvittää mihin sävyyn hänestäkin on kirjoiteltu aika loukkaaviakin asioita, vaikka en itse koe että hän on tehnyt mitään järisyttävän kauheaa. Toki ymmärrän syyt miksi on aiheuttanut ihmisissä negatiivisia reaktioita, mutta kuitenkin tuntuu pahalta kun ollaan menty rajan yli. Eevis kuitenkin vaikutti sympaattiselta tyypiltä loppupeleissä, jos unohdetaan jyystämiset ja kiehnäämiset.
MInustakin eevis oisi voinut olla hyödyksi jossain tehtävässä, mietikkääpä nyt jos tulevien viikkojen aikana porukka tajuu et eevis ois sittenki ratkaissu tän matemaattisen tai älykkään tehtävän. ja surevat tehtyä virhettä, ikävä vaan ettei tätä saa korjatuksi..

Muuten voin sanoa eeviksestä et minusta eevis oli oma aito itsensä eikä tapettina talossa...
Jukka olisi lähtenyt ilman eevistä jos olisi ollut häädössä , mutta ryhmädynaamikan perusteella oli pakko häätää jompi kumpi, asukaat kestää tarinan yliherkkyyden, kun suurin osa asukkaista on vähintään 30 vuotiaita ja ymmärtää tietyn vaiheen, kun nuoruudessa on omasta mielstään koko maailman päähenkilö, kuten Tarinalla, Jukalla tai Kevinillä on ylimielisyyttä havaitsemassa, nyt vasta käsitin että Tarina on vasta 23 vuotias, ei ihme että luulin häntä snobina, mutta jatkossa otan iän ja oman kuplasnsa tässä suhteessa paremmin huomioon.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 23 Syys 2019 08:01

Skygge kirjoitti:
22 Syys 2019 22:22
Eipä kauheasti sanottavaa Eeviksestä mullakaan ole. Lopputulemana Eevis lähinnä nukkui, söi, makasi ja heilutteli peittoa Jukan kanssa. En toivonut Eeviksen vielä tippuvan, mutta eipä kyllä ikävä jää. Oli siellä omien listojeni bottom 3:ssa.
Juurikin näin, ei paljoa talossa hyödyllistä tehnyt ja sitä rataa, olisin vielä pitänyt talossa (koska Narina), mutta kansa on puhunut eikä tule ikävä. Eka häätö joka vaikuttanee talon sisäisiin suhteisiin ja ilmapiiriin.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Marjo » 23 Syys 2019 08:09

jontse kirjoitti:
23 Syys 2019 04:09
MInustakin eevis oisi voinut olla hyödyksi jossain tehtävässä, mietikkääpä nyt jos tulevien viikkojen aikana porukka tajuu et eevis ois sittenki ratkaissu tän matemaattisen tai älykkään tehtävän. ja surevat tehtyä virhettä, ikävä vaan ettei tätä saa korjatuksi..
On siellä Tarina vielä ex-mensalaisena, ja vähän veikkaisin että Kimmo ja varmaan Villekin vois olla loogisessa päättelyssä aika hyviä. (Se Mensan testin täydet pisteet ei nykyään mikään supersaavutus ole, koska nykyisin käytössä olevan testin maksimi on hyvin pian sen mensarajan ylittämisen jälkeen. Eli aika iso osa mensalaisista on saanut täydet pisteet siitä testistä.)

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja lake79 » 23 Syys 2019 08:13

Skygge kirjoitti:
22 Syys 2019 22:22
Eipä kauheasti sanottavaa Eeviksestä mullakaan ole. Lopputulemana Eevis lähinnä nukkui, söi, makasi ja heilutteli peittoa Jukan kanssa. En toivonut Eeviksen vielä tippuvan, mutta eipä kyllä ikävä jää. Oli siellä omien listojeni bottom 3:ssa.

Loppuarvosanaksi jäi 0.
Päälle vielä kertomukset ettei käy suihkussa ja jotain pissajuttuakin väläytti? Hyi hemmetti ja onneksi lähti. Älykäs ihminen ja älykkäitä keskusteluita, mutta edellä mainitut seikat pilasi koko asukkaan totaalisesti.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja sunday » 23 Syys 2019 10:10

Onneksi Eevis häädettiin, olin jo hänen (ja Jukan) takiaan aika paljon vähentänyt 24/7:n katsomista ja mietin siitä luopumista kokonaan, jos Eevis olisi vielä jäänyt. En muista, että kukaan BB-asukas olisi ikinä inhottanut ja ärsyttänyt mua yhtä paljon.

Eeva-Leenan anti talolle oli Jukan kanssa kiehnääminen, jyystäminen, valitus ja kiukuttelu siitä kun ei päässyt jyystämään, tylsät ja jaarittelevat ylipitkät monologit sekä jatkuva makoilu. Mikään näistä ei tarjonnut mulle vähääkään viihdettä.

Tuo paneskelu ei itsessään olisi häirinnyt, mutta pidän tosi epäkunnioittavana ja ällöttävänä, että limapari ei vähääkään huomioinut muiden asukkaiden tunteita ja toiveita. Muut tekivät selväksi, että heille ei ole ok jos nämä sekstailevat ja hinkkailevat makuuhuoneessa tai vessassa, ja Eevis lupasi, ettei näin tehdä. Mutta eipä heitä kiinnostanut tippaakaan lupaukset tai toiset ihmiset, kun oli vaan pakko päästä panemaan muiden keskelläkin. Jatkuvat käsipelit viltin alla muun porukan seurassa oli myös kuvottavaa toimintaa. En voi käsittää tuollaista itsekkyyttä ja piittaamattomuutta muiden tunteista. Eeviksen itkupotkuraivarit BB:lle jyystämisen estämisestä vielä kruunasivat typeryyden. Koko talon elämän olisi ilmeisesti pitänyt pyöriä hänen panohalujensa ympärillä.

Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää elämään BB:n jälkeen. Toivottavasti oppii vielä joskus käyttäytymään vähän kunnioittavammin muita ihmisiä kohtaan.

Wiukucat
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 19 Syys 2019 10:58

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wiukucat » 23 Syys 2019 10:21

Mannusti kirjoitti:
22 Syys 2019 23:27
Näin alkuun off-topicina että ekaa kertaa 5 vuoden jälkeen kirjaudun sisään foorumin pitkän ajan pelkän lukemisen jälkeen... :umh:

Mutta itse pidin Eeva-Leenasta ja hän olikin yksi suosikeistani. Toki "jyystäys" ja Jukan kanssa kiehnääminen vähensi pisteitä, mutta itseä tämä ei niin hetkauttanut muuten mielipidettä hänestä. Pidin itse Eeviksen luonteesta ja analyyttisyydestä, vaikka ymmärrän miksei moni niistä itse pitänytkään.
Tuntuu että on melko yksin ollut tämän mielipiteeni kanssa, tai sitten vain Eeviksen vihaajat pitävät enemmän ääntä joka paikassa. Enpä itsekään kehdannut mainostaa asiaa, kun tietää muiden reaktion. :noup:
Vähän kyllä hirvittää mihin sävyyn hänestäkin on kirjoiteltu aika loukkaaviakin asioita, vaikka en itse koe että hän on tehnyt mitään järisyttävän kauheaa. Toki ymmärrän syyt miksi on aiheuttanut ihmisissä negatiivisia reaktioita, mutta kuitenkin tuntuu pahalta kun ollaan menty rajan yli. Eevis kuitenkin vaikutti sympaattiselta tyypiltä loppupeleissä, jos unohdetaan jyystämiset ja kiehnäämiset.
Täällä on toinen, joka kirjautui tänne takaisin samasta syystä. Oon ihan samaa mieltä Eeviksestä. Kiehnäämiset ei itseäni haitannut missään määrin, koska harvoin on BB:ssä näkynyt noin vahvaa fyysistä vetovoimaa kahden asukkaan välillä.

snarat
Kyttääjä
Viestit: 77
Liittynyt: 30 Elo 2011 20:22

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja snarat » 23 Syys 2019 10:34

jontse kirjoitti:
23 Syys 2019 04:09
Mannusti kirjoitti:
22 Syys 2019 23:27
Näin alkuun off-topicina että ekaa kertaa 5 vuoden jälkeen kirjaudun sisään foorumin pitkän ajan pelkän lukemisen jälkeen... :umh:

Mutta itse pidin Eeva-Leenasta ja hän olikin yksi suosikeistani. Toki "jyystäys" ja Jukan kanssa kiehnääminen vähensi pisteitä, mutta itseä tämä ei niin hetkauttanut muuten mielipidettä hänestä. Pidin itse Eeviksen luonteesta ja analyyttisyydestä, vaikka ymmärrän miksei moni niistä itse pitänytkään.
Tuntuu että on melko yksin ollut tämän mielipiteeni kanssa, tai sitten vain Eeviksen vihaajat pitävät enemmän ääntä joka paikassa. Enpä itsekään kehdannut mainostaa asiaa, kun tietää muiden reaktion. :noup:
Vähän kyllä hirvittää mihin sävyyn hänestäkin on kirjoiteltu aika loukkaaviakin asioita, vaikka en itse koe että hän on tehnyt mitään järisyttävän kauheaa. Toki ymmärrän syyt miksi on aiheuttanut ihmisissä negatiivisia reaktioita, mutta kuitenkin tuntuu pahalta kun ollaan menty rajan yli. Eevis kuitenkin vaikutti sympaattiselta tyypiltä loppupeleissä, jos unohdetaan jyystämiset ja kiehnäämiset.
MInustakin eevis oisi voinut olla hyödyksi jossain tehtävässä, mietikkääpä nyt jos tulevien viikkojen aikana porukka tajuu et eevis ois sittenki ratkaissu tän matemaattisen tai älykkään tehtävän. ja surevat tehtyä virhettä, ikävä vaan ettei tätä saa korjatuksi..

Muuten voin sanoa eeviksestä et minusta eevis oli oma aito itsensä eikä tapettina talossa...
Mutta olisiko voinut luottaa eeviksen analyysiin jos ei itse edes osaa analysoida, miksi tippui?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Syys 2019 14:42

Näin Eeviksessä paljonkin potentiaalia hyväksi asukkaaksi. Jukan kanssa jatkuva hipsuttelu ja se, ettei yleensä nukkunut öisin montaakaan tuntia ja siksi oli varsin flegmaattinen päivisin ja vaan makoili sohvalla ja milloin missäkin kuitenkin söivät tuon potentiaalin aika pian pois ja Eeviksestä tuli mulle pelkästään yhdentekevä asukas, joka menee tuolla muiden mukana. 1
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Eeva-Leena

Viesti Kirjoittaja ff » 23 Syys 2019 17:55

ff kirjoitti:
02 Syys 2019 00:11
Punapää jees vaan katsellaan eteenpäin onko potentiaalisia suosikkeja niitä kun ei tähän ensalkuun osaa nimetä vielä oikein ketään.
Sehän aika äkkiä romahti sieltä alun 4 pisteestä alespäin, kun lähti Jukan kanssa puuhailee jo viikon sisään ja en ole ikinä bb-formaatissa jaksanut näitä pariutumisia kun siinä syödään molempien osapuolten potentiaalia roimasti makoiluun /hipsutteluun yms. Uskon kyllä, että Eeviksestä olisi muuhunkin ollut kuin mistä hänet nyt tullaan lähinnä muistamaan..

Ajoittain kiinnostavia keskuteluja, lähti mukaan läpänheittoonkin jokseenkin ja tuli tosiaan monien kanssa toimeen mutta nysväilyn takia pisteet joutuu jättämään erittäin alas sori. 1/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Syys 2019 05:55

Halusin Eeviksen jopa niin paljon pois, että olin valmis äänestämään Tarinaa. Tätä voi pitää jonkunlaisena saavutuksena, vaikka Eevis ei siitä välttämättä ylpeä olisikaan.

En oikein missään vaiheessa kunnolla pitänyt Eeviksestä, mutta nyhjääminen ja nylkyttäminen Jukan kanssa sitten pudottivat pisteet nopeasti hyvinkin alas. Silti tästä parista olisin ehdottomasti halunnut Jukan aiemmin pois, koska Eevis oli persoonana kiehtovampi. Miksi jaksaisin katsoa sivistymättömän juntin taivalta talossa, jos vaihtoehtona on jotain niin ainutlaatuista kuin Eevis? Toinen syy myös se, että tietynlaisesta tunnekylmyydestään huolimatta Eevis kuitenkin oli tästä parista se, jolla usein tuntui olevan paremmin sydän paikallaan. Missä vaiheessa Jukka on näyttänyt olevansa edes pienessä määrin mukava tai sydämellinen ihminen? Eevis sentään välitti aidosti Tarinasta ja yritti Jukallekin suoraan sanoa, miten sovinistinen tyyppi Jukka osaa olla.

No, vaikka nyt hiukan Eevistä kehuinkin, oli hän silti melko suuri inhokkini. En yleensä jaksanut kuunnella hänen kymmenen minuutin monologejaan, eikä tuo jatkuva makoilu ja römpsähommat myöskään viihdyttäneet, joten vaikka itse persoona onkin varsin erikoinen, jäi se potentiaali silti hyödyntämättä.
Mielenkiintoista olisi ollut tietää, olisiko ollut kiinnostava asukas ilman Jukkaa.

Kunnioitan jokaisen ihmisen oikeutta omaan kehoonsa ja jokainen aikuinen saa tietysti harrastaa seksiä niin paljon kuin jaksaa sitä tehdä, mutta mielestäni jokaisella on myös oikeus olla joutumatta osaksi toisten seksileikkejä. Oli hetkittäin ihan oikeasti ikävää katsella, kun nämä kaksi runkkasivat toisiaan viltin alla muiden nähden, ehdottelivat (ilmeisesti ”läpällä”, mutta kuitenkin...) kimppoja muille asukkaille, ja sottasivat joka vuorokausi ties millä kaikilla kehojensa eritteillä asukkaiden yhteisiä vilttejä. Mulla ainakin olisi ottanut pahan kerran pannuun tuollainen itsekkyys ja kunnioituksen puute, jos tuolla talossa olisin heidän kanssaan ollut.
jokaisen oikeus harrastaa seksiä < jokaisen oikeus olla joutumatta tahtomattaan osaksi toisten seksileikkejä

Nollille jäi. Liikaa piirteitä, jotka mua suorastaan etoivat.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 24 Syys 2019 12:07

realityfan kirjoitti:
24 Syys 2019 10:29
Kuklin BBarot kirjoitti:
23 Syys 2019 22:43
Eevis vetää haastattelun tyylilleen uskollisena sohvalla loikoillen. :lol:
Ja juontaja kysyy Eeviksen makoilusta. Eevis: - En ollut niin passiivinen, vaan prosessoin omia ajatuksiani. Se näytti ulospäin passiiviselta, käytin kuitenkin ajan prosessointiin ja tunteiden käsittelyyn.
Selvä, jos tuo on selitys makoilulle, niin aika heikkoa suorittamista kokonaisuudessaan oli prosessointi.

Otetaan sitten vertailukohteeksi vaikka Helmeri, jonka prosessointitaidot näyttäisi olevan astetta paremmalla tasolla kuin Eeviksen. Molemmat olivat/ovat rauhallisia talossa. Itseasiassa kaikesta tuosta prosessoinnista huolimatta, Eevis on näistä kahdesta se, jolla kasetti enemmän petti ja joka sai enemmän tunteenpurkauksia.

Tasa-arvon puolesta voidaan vertailla sitten vaikka Anua ja Eevistä. Lopputuloksen arvaattekin.

Okei, voihan prosessointi olla muutakin. Mutta mitä? En tiedä, mutta kauan se kesti. Jos se on tae Eeviksen älykkyydelle, niin en haluaisi tuota ominaisuutta mikäli saisin valita. Varsinkaan, jos samassa paketissa joutuisi ottamaan tuon tilan, missä mollotetaan tyhjyyteen ilmeettömänä ja maataan. Kuin printteri jossa jää paperi jumiin.

Tuntui nimeämisten jälkeen, että Eeviksen prosessori ei edes pystynyt vastaamaan huutoon, jonka vallitsevat olosuhteet sai aikaan ja blue screeniä sieltä sitten pukkasi.

Ehkä jotkut vaan tekee sitten vähän pidempiä matkoja itseensä, se ei ole väärin. Itse olisin mielummin olisin myöntänyt olevani laiska. Koska haastattelusta jäi kuva kuin Eevis olisi yrittänyt olla ylpeä tästä prosessoinnistaan? Se oli hänen mielestään parempi vaihtoehto mainita kuin laiskuus?

Tuoko äly mukanaan tunnevaikeuksia? Koska sosiaaliset taidot Eeviksellä ainakin oli hanskassa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Syys 2019 15:26

Tuo muuten oli suorastaan tragikoomista, että Eevis vielä torstaina selitti, miten pystyy kestämään tuon nimettynä olemisen paineen helpommin kuin moni muu pystyisi. Ja että toisaalta hyvä kun hänet nimettiin, koska hänelle se tilanne ei ole niin vaikea. Tästä huolimatta koko loppuviikko meni täysin vihkoon. Voiko tästä päätellä, ettei Eevis sittenkään oikein loista itsereflektiotaidoissaan?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Syys 2019 18:51

Introverttina mukavuudenhaluisena pohdiskelijana ymmärrän erittäin hyvin Eeviksen makoilun ja oman ajan oton. Itse olisin hyvin saattanut tehdä samoin. En kokenut Eeviksen makoilua missään vaiheessa häiritsevänä.

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 24 Syys 2019 19:09

Wendla kirjoitti:
24 Syys 2019 18:51
Introverttina mukavuudenhaluisena pohdiskelijana ymmärrän erittäin hyvin Eeviksen makoilun ja oman ajan oton. Itse olisin hyvin saattanut tehdä samoin. En kokenut Eeviksen makoilua missään vaiheessa häiritsevänä.
Ymmärrän minäkin. En tosin tuossa mittakaavassa.

jontse
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Syys 2010 20:52

Re: Eeva-Leena Keskinen

Viesti Kirjoittaja jontse » 24 Syys 2019 21:05

https://www.youtube.com/watch?v=boEDwFWiUgk

Eeviksen asennot videolla ;D
Suosikkiasukkaani:
1. Iida (2012) / 2. Anniina / 3. Sari / 4. Janica / 5. Janita (RIP) / 6. Katja (2021) / 7. Eevis

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”