Tuula Rantala

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Tuulasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 21:01

5 - Suosikki
8
4%
4
21
10%
3
72
35%
2
58
28%
1
38
18%
0 - Inhokki
11
5%
 
Ääniä yhteensä: 208

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Tuula

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 05 Loka 2019 04:03

Vähän sama kuin Anun ketjussa kommentoin: "Jos viihdettä ajatellaan niin en näkisi finaaliviikolla."

Siinä sitten muut asukkaat esittelisivät kokkaustaitojaan jos Tuula poistuisi.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: Tuula

Viesti Kirjoittaja maaru » 05 Loka 2019 10:48

Onko Tuulan puhetapa ollut aina noin teennäisen kuuloinen vai yrittääkö se vaan nyt ihan liikaa? Eilen illalla luulin et se vaan johtuu muutamasta punkkulasillisesta, mut näyttää jatkuvan myös aamulla. Kuulostaa tosi rasittavalta :madone:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Skygge » 06 Loka 2019 22:21

Tuula sitten lähti. Olisi saanut vielä jäädä taloon. Totesin jossain ketjussa, että Tuula parani talossa kuin viini. Mitä pidempään oli, sitä paremmin tuli esille. Mukavasti heittäytyi juttuihin.

Tuulalle annan lopulliseksi arvosanaksi 2. Ihan hyvä valinta taloon oli. Toi kuitenkin jonkinlaista tasapainoa noiden nuorten joukkoon. :tu
:trollface:

partanaava
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 28 Loka 2011 18:48

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja partanaava » 06 Loka 2019 22:24

Fiksu aikuinen nainen mutta ehdottomasti turhin valinta asukkaista. Olisi saanut lähteä ensimmäisenä.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 06 Loka 2019 22:27

Sytyin Tuulalle vasta pari viikkoa sitten, siksi lähtö harmittaa. En nyt finaaliviikolle olisi halunnut, mutta pari viikkoa olisin voinut vielä talossa katsella. Tupun tähtihetket tulivat pienessä maistissa, ihan loistavaa viihdettä! [smilie=a_bravo.gif] Loppupisteet 2.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Loka 2019 22:28

Tuula oli alkuun vähän hiljainen, mutta kauden edetessä rupes heittämään suht hyvää läppää nuorempien jätkien kanssa. Ei mikään talon värikkäin tyyppi mutta ihan viihdyttävä tyyppi mielestäni. Ois mun puolesta saanut jatkaa vielä talossa, ei välttämättä ihan finaaliin asti mutta vähän pidemmälle kuin mihin nyt pääsi.

Loppuarvosana: 3

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja KariTa » 06 Loka 2019 22:29

Mua Tuulassa ärsytti käkätyksen lisäksi se jatkuva Anun vahtaaminen, silloin känni-iltana oli koko ajan "älä myy itseäsi noin halvalla" jne. kun Anu ja Helmeri lähentyivät.

Ollut koko kauden 1 pisteessä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 06 Loka 2019 22:37

Tuula aloitti vaisusti, mutta paransi menoa viikko viikolta ja niinpä putosi nyt liian aikaisin. Hyvin pysyi bileissäkin nuorempiensa vauhdissa aamuyötä myöten.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja rink » 06 Loka 2019 22:40

Kiitos Tuula!

Jäit ensin hiukan muiden varjoon, mutta mielestäni lopulta sieltä kuoriutui mielestäni erittäin huumorintajuinen henkilö. Joka tuli hyvin juttuun myös nuorempien kanssa ja osasi hassutella juuri sopivasti.

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 06 Loka 2019 22:44

KariTa kirjoitti:
06 Loka 2019 22:29
Mua Tuulassa ärsytti käkätyksen lisäksi se jatkuva Anun vahtaaminen, silloin känni-iltana oli koko ajan "älä myy itseäsi noin halvalla" jne. kun Anu ja Helmeri lähentyivät.

Ollut koko kauden 1 pisteessä.
Ja se Anulle kuittailuhan johtui silloin siitä, että Tuula olisi itse halunnut kokoajan lääppiä ja olla kiinni Helmerissä, mikä oli todella vaivaannuttavaa seurattavaa. Jos siinä olisi ollut sukupuolet toisinpäin, niin täällä ja mediassa olisi huudeltu metoo:ta. Harmi, koska Tuula olisi ollut ilman tuota känni-illan limaista puumailuaan oma suosikki asukkaista.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Loka 2019 22:45

Ei oo mitään pahaa sanottavaa Tupusta. En nyt ihan hirveesti jää kaipaamaan, mutta ei ois haitannu, vaikka ois jäänytkin. Jotenkin vähän hitaasti lämpenevää sorttia. Pienemmässä porukassa ois varmasti päässy paremmin esille

3/5
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2019 22:52

kärpänen kirjoitti:
06 Loka 2019 22:44
KariTa kirjoitti:
06 Loka 2019 22:29
Mua Tuulassa ärsytti käkätyksen lisäksi se jatkuva Anun vahtaaminen, silloin känni-iltana oli koko ajan "älä myy itseäsi noin halvalla" jne. kun Anu ja Helmeri lähentyivät.

Ollut koko kauden 1 pisteessä.
Ja se Anulle kuittailuhan johtui silloin siitä, että Tuula olisi itse halunnut kokoajan lääppiä ja olla kiinni Helmerissä, mikä oli todella vaivaannuttavaa seurattavaa. Jos siinä olisi ollut sukupuolet toisinpäin, niin täällä ja mediassa olisi huudeltu metoo:ta. Harmi, koska Tuula olisi ollut ilman tuota känni-illan limaista puumailuaan oma suosikki asukkaista.
Wow! Miten mä olen kaiken tän missannut, vaikka olin bileiltana aika lailla hereillä. Eikä kukaan muukaan tällaisia raportoinut.

Mutta joo, loppua kohti parani, vaikka alkuun oli kovin hiljainen. Mieluummin tässä häädössä olisin nähnyt Jukan lähtevän. Todella paljon mieluummin. Ehtipä ainakin opettaa 'pojille' korvapuustien teon. :)
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Loka 2019 22:54

knocker kirjoitti:
06 Loka 2019 22:52
Wow! Miten mä olen kaiken tän missannut, vaikka olin bileiltana aika lailla hereillä. Eikä kukaan muukaan tällaisia raportoinut.
Ei ehkä kannata ottaa kaikkea ihan täytenä totuutena mitä tänne kirjoitetaan. Aika usein viesteissä on käytetty aika railakkaasti värikynää. Itse en kyllä bileiltana mitään Tupun puumailuja bongaillut.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2019 22:58

Risto kirjoitti:
06 Loka 2019 22:54
knocker kirjoitti:
06 Loka 2019 22:52
Wow! Miten mä olen kaiken tän missannut, vaikka olin bileiltana aika lailla hereillä. Eikä kukaan muukaan tällaisia raportoinut.
Ei ehkä kannata ottaa kaikkea ihan täytenä totuutena mitä tänne kirjoitetaan. Aika usein viesteissä on käytetty aika railakkaasti värikynää. Itse en kyllä bileiltana mitään Tupun puumailuja bongaillut.
Jep. Siksi juuri kommentoinkin noihin. Järjetön värittely on vitun idioottimaista.
a walking disaster

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja KariTa » 06 Loka 2019 22:58

En minäkään huomannut Tuulassa mitään mielenkiintoa Helmeriä kohtaan mutta tuota vahtaamista oli. Anu oli tosin umpikännissä niin Tuulan käytöksen (suojelun) voi ehkä ymmärtää mutta joka tapauksessa ärsytti siinä tilanteessa.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Augustus » 06 Loka 2019 22:59

Tuulan astuessa taloon oletin hänestä nousevan potentiaalisesti läyhääjä ja inhokki suloisen kuoren alta. Ei noussut. Talossa Tuula oli yhtä hellyyttävä kuin ensinäkemältä uskalsi toivoa. Oliko syynä Tuula itse vai talon ryhmä ja sen dynamiikka? Tiedä häntä. Varmaan ensimainittu.

Mutta ei noussut pinnalle myös muutakaan ja siitä päästäänkin asiaan. Eläkeikäisissä asukeissa on BB Suomi -historian aikana aivan valtava hutiprosentti kun hyviä, viihdyttäviä ja heittäytymiskykyisiä tai -haluisia talolaisia tarkastellaan. Anteeksi vaan te kaikki, jotka fanitatte vanhempien asukkien mukanaoloa. Liian paljon on himmailevia persoonia. Menee talopaikat liian suurella todennäköisyydellä hukkaan.

2 pojoa ja onnea elämään Tuulalle.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja chypre » 06 Loka 2019 23:07

Harmittaa. Tuula oli mielestäni hyvä asukas. Jäi ensin kovin taka-alalle, mutta tuli viime aikoina paremmin esille ja osoittautui huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja heittäytymiskykyiseksi asukkaaksi. Mieluusti olisin katsonut Tuulaa vielä useamman viikon. Kiitos Tuula osallistumisesta ja hyvää jatkoa! [smilie=vibes.gif]
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

kärpänen
Uimavalvoja
Viestit: 415
Liittynyt: 08 Syys 2012 13:50

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja kärpänen » 06 Loka 2019 23:14

KariTa kirjoitti:
06 Loka 2019 22:58
En minäkään huomannut Tuulassa mitään mielenkiintoa Helmeriä kohtaan mutta tuota vahtaamista oli. Anu oli tosin umpikännissä niin Tuulan käytöksen (suojelun) voi ehkä ymmärtää mutta joka tapauksessa ärsytti siinä tilanteessa.
Ei se ollut mitään Anun suojelua vaan Tuula oli mustasukkainen Helmeristä, ja sen takia heitti tyypillisen naistenvälisen piilovittuilun Anulle.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2019 23:15

Tuula oli valitettavan näkymätön asukas. Loppua kohden paransi menoaan, mutta ei kyllä jää ikävä. Mukava tavallinen suomalainen nainen, joka tuli kaikkien kanssa toimeen eikä ärsyttänyt, jos ei ihastuttanutkaan. 2
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Loka 2019 23:18

Medium, arvosana 3, ei yllätys että putosi.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 06 Loka 2019 23:20

Olit kokoajan vaan parempi ja parempi asukas :Love: Ihanaa jatkoa ihana!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tuula Rantala

Viesti Kirjoittaja ff » 06 Loka 2019 23:46

Ilman tämän viikon häätökäännettä olisi mamma voinut hyvinkin edetä viimeisille viikoille vaan näihän tämä peli toimii että "näkymätön" asukas ei pärjänne plussa -äänestyksessä enemmän näkyville tyypeille. Millakin usein viitannut siihen, että kaikki eivät lauo mielipiteitään niin kuuluvasti esille ja voivat näin edetä pitkällekin kun "seivailevat" turvallisesti tuolla välimaastossa eteenpäin.

Tuula ei kyllä itselle paljoakaan viihdettä tarjonnut. Taisi parhaat hetket olla juurikin oktoberfestin känni-illassa kun bondasi Kimmon kanssa ja juoma näytti maistuvan. Arvoitukseksi jää sitten, että olisiko pitänyt enemmän olla näitä tilanteita niin olisin Tuulaa osannut enemmän arvostaa bb-asukkina ees jollain asteikolla..

1/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”