Milla Lehtonen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Millasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 21:34

5 - Suosikki
32
13%
4
51
20%
3
58
23%
2
38
15%
1
30
12%
0 - Inhokki
40
16%
 
Ääniä yhteensä: 249

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 21 Loka 2019 20:41

En olisi toivonut Millan tippuvan, oli suosikkini jäljellä olevista asukkaista, joskaan ei koko kauden ( ja samalla koko bb:n) suosikkieni eli Tarinan ja Eeviksen tasolle yltänytkään. Mutta Millassa oli sellaista ihanaa paloa ja energiaa. Ehdottomasti 4 pisteen asukas.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja chamomile » 21 Loka 2019 21:19

Jotenkin oli vähän typerä yhteenveto Millan talossa olosta talk showssa. Varsinkin loppu, hohhoijaa, Milla nauroi itse suu auki - ja niin oli katsojatkin. Huono läppä, tuotanto.
Mutta.. Milla oli kiva asukas. Toivon kaikkea hyvää hänen elämäänsä - sydämellinen pimatsu.

Killutin
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Syys 2019 23:12

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Killutin » 22 Loka 2019 12:09

En päässyt missään vaiheessa yli siitä vaikutelmasta, että Milla varsinkin alkuvaiheessa oli talossa yläasteelaisen sisäpiirihakuisella ja huomionhakuisella meiningillä. Puhetapa tuntui usein erityisen teennäiseltä ja päälleliimatulta, mutta loppua kohden alkoi tapahtua jotain. Jäi silti inhokiksi.

Milla oli valitettavasti parhaimmillaan silloin, kun oli kaikkein haavoittuvaisimmillaan. Valitettavasti siksi, koska herkkänä ihmisenä taisi kärsiä tilanteissa itse suuresti. Kuitenkin tällöin Millasta vaikutti puuttuvan jonkinlainen turha näyttämisenhalu, ja persoonasta tuli esille jotain todellisempaa.
Myös maailmanmatkaajalta saatu kirje ja tilanteen kehittyminen seurusteluksi näytti tuovan Millaan levollisuutta, eikä eilen studiossa omaan silmään pistänyt minkäänlainen päälleliimattu tai teennäinen.
Eilinen Milla oli pohdiskeleva, terävä ja helposti tykättävä.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja rink » 22 Loka 2019 13:39

Milla oli yksi suosikeistani. Välillä räiskyvä ja yleensä mukava nuori nainen. Ehkä välillä vähän turhan ennakkoluuloinen asuinkumppaneitaan kohtaan ja tämä kävi selville sekä Tarinan, että Kevin sekä Millan välisissä keskusteluissa eli jonkin verran ns. läyhäsi. No ei em. sinänsä ole yllättävää kuultavaa, mutta jos joku penää itse suvaitsevaisuutta, sitä luulisi myös löytyvän itseltään. Tämän tyyppinen ristiriitaisuus on asia, miksi tiputin lopulta pisteet neljään.

4/5

Kiitos Milla olit hyvä asukki! Semisti harmitti, kun tipuit ja en olisi kenestäkään häätöäänestyksessä olleesta halunut vielä ns. eroon. ;)

Alison
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Syys 2019 19:00

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Alison » 22 Loka 2019 13:42

Milla oli aivan mun lemppari ja harmittaa, että tippui. Toisaalta mukava tietää, että pääsee nyt tyyppiä tapaamaan. Ihanan energinen, hauska ja fiksu. Mua ei Millan naurukaan ärsyttänyt itse asiassa kertaakaan. :D Kiinnosti myös hänen tanssi- ja voimistelujutut, kun itsekin noita lajeja harrastellut joskus. Ihana asukas! 5/5.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 11 Marras 2019 01:32

Milla. Nainen, punaiset hiukset...se on mulle heti 4/5 vähintään. Sen lisäksi Millan koko olemuksessa oli jotain joka vangitsi mut aina. En osaa edes selittää sitä mikä siinä sen teki. Jotenkin äärimmäisen ihana.
Moninpaikoin myös keskusteluissa oli minun makuuni.

Kuitenkin mitä pidemmälle mentiin, sitä enemmän siinä olemuksessa joku alkoi myös häiritsemään. Samoin puheet alkoikin olemaan paikoitellen jo sellaisia etten tykännyt yhtään. Ehkä pieni liitto Kevinin kanssa aiheutti tämän.
Punaisilla hiuksilla 4/5, jos vaihtaa väriä, tippuu 3/5 :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”