Milla Lehtonen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Millasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 21:34

5 - Suosikki
32
13%
4
51
20%
3
58
23%
2
38
15%
1
30
12%
0 - Inhokki
40
16%
 
Ääniä yhteensä: 249

Milla
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Elo 2011 22:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Milla » 19 Syys 2019 20:46

Kaima on suosikkini naisista. Niin iloinen, energinen ja aktiivinen, vaikka välillä hieman liiankin äänekäs. Oulun murteesta plussaa!

Avatar
muulikki
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 03 Syys 2019 12:27

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja muulikki » 20 Syys 2019 16:40

Tykkään just hänen iloisuudestaan ja sähellyksestään ja ihan hyviä mielipiteitäkin on pompsahdellut ajoittain. Toivottavasti ei paljastu ns. miestennielijäksi söpön kuoren alta.. tai.. pelihän tämä on kuitenkin, joten mielenkiinnolla seuraan. [smilie=a_cool.gif]
nillittäjä [smilie=a_doh.gif] 1.krisu tai kimmo 2.hemmi tai kevin (tiputin villen)

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 20 Syys 2019 18:03

Millasta näyttää tulleen "paheksutaan selän takana Villeä"-kerhon puheenjohtaja. Kerhon riitteihin kuuluu silmien pyörittely ja kymmeneen laskeminen, kun Ville kerhon mielestä päsmäröi, mansplainaa tai fleksaa tekemisistään. Tapahtunut useamman kerran tällä viikolla.

Ilmeisesti todennut ettei Villen kanssa kannata ottaa asioita framille.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Wendla » 22 Syys 2019 09:18

Millan energisyys ja lapsenmielisyys on tehnyt minuun vaikutuksen. Nostan pisteet neloseen.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Caprica » 23 Syys 2019 10:25

Milla alkaa painua vähän näkymättömiin, yhtäältä sen takia, että Tarina & co ovat vieneet muilta niin paljon tilaa, mutta toisaalta myös siksi, että aiemmin näkymättömämmät Anu, Tupu, Kimmo ja Helmeri ottavat enemmän tilaa ja tulevat näkyvämmiksi.

Omissa kirjoissani pisteitä on laskenut vähän myös tuo sinisilmäisyys Tarinan suhteen ja sen porukan mukana laahautuminen. Vähän tulee ehkä fiilis, että Milla ei sit lopulta oikein kuitenkaan uskalla olla oma itsensä siinä pelossa ettei tule hyväksytyksi?

Jännä nähdä miten käy nyt, kun Eevis ei enää ole talossa Tarinan perävaununa, ottaako Milla sen roolin?
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Wiukucat
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 19 Syys 2019 10:58

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Wiukucat » 23 Syys 2019 10:39

Caprica kirjoitti:
23 Syys 2019 10:25
Milla alkaa painua vähän näkymättömiin, yhtäältä sen takia, että Tarina & co ovat vieneet muilta niin paljon tilaa, mutta toisaalta myös siksi, että aiemmin näkymättömämmät Anu, Tupu, Kimmo ja Helmeri ottavat enemmän tilaa ja tulevat näkyvämmiksi.

Omissa kirjoissani pisteitä on laskenut vähän myös tuo sinisilmäisyys Tarinan suhteen ja sen porukan mukana laahautuminen. Vähän tulee ehkä fiilis, että Milla ei sit lopulta oikein kuitenkaan uskalla olla oma itsensä siinä pelossa ettei tule hyväksytyksi?

Jännä nähdä miten käy nyt, kun Eevis ei enää ole talossa Tarinan perävaununa, ottaako Milla sen roolin?
Samansuuntaisia mietteitä. Tämä on vähän rumasti sanottu, mutta mielestäni Tarina tarvitsee ympärilleen pönkittäjäkerhon, ja Milla lienee todennäköisin seuraava uhri. Eevis oli fiksu, mutta ymmärsi liian myöhään, että liika Tarinointikin on turmiollista. Herkasti reagoivalle Millalle voi tästä viikosta tulla melkoinen koettelemus, koska hajoamisia lienee ulkotehtävän myötä luvassa. Toivottavasti olen väärässä.

annitatjana
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Elo 2014 21:08

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja annitatjana » 23 Syys 2019 11:56

Eilen aloitin katsomaan 24/7 ja useamman kerran olen huomannut Millan happamat ilmeet Villen jutuille. Ilmeisesti arvomaailmat ja kemiat eivät kohtaa yhtään Millan mielestä ja tätä hän protestoikin toisillekin Villen selän takana. Tähän mennessä ainut ihminen, jonka olen huomannut olevan vähän ilkeä.

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 23 Syys 2019 12:11

Pisteet laskee laskemistaan. Jopa vähän kiusaamismentaliteettia tuossa jatkuvassa nihkeillyssä ja silmienpyörittelyssä Villen suuntaan. Hanakasti kertoo muillekin, mitä "tyhmää" Ville milloinkin tekee, ikään kuin hakee tukijoita ja seuraa tuohon orastavaan läyhäysrinkiinsä.

Ei ollenkaan niin kiva ja pirteä kuin yrittää esittää. Hus pois talon ilmapiiriä myrkyttämästä. :x

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Syys 2019 12:23

Musta Milla on kiva ja pirteä, mutta myös herkkä, nuori ja ehkä vähän naiivi. Varmasti yllättyi talon "aikuisesta" meiningistä ja runsaista analyyttis-syväluotaavista keskusteluista, vastakkaisista mielipiteistä sekä erityisesti Villen loukkaavana kokemastaan ulosannista (Milla on ainakin aiemmin itkenyt jonkin Villen sanoman asian takia, antanut hänelle nimeämispisteitä ja tosiaan pyöritellyt hänelle silmiään).

Tähän asti olen tykännyt, kun ei ole kovin vahvasti kuppikuntautunut, vaan ollut pirtsakka ja aktiivinen asukas ja iloisena mukana sekä tehtävissä että talon kotitöissä. Toivottavasti Villen välttely ei aja häntä enää enempää Tarina-Kevin-klikkiin, vaan jaksaa yhä olla aktiivinen muidenkin asukkaiden suhteen. Tämä viikko näyttänee paljon.
:thumbsup

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 23 Syys 2019 20:08

Laskin pisteet kolmoseen. Alkanut ärsyttämään äänekäs tyhjän nauraminen, mikä nyt vielä korostuu kun ovat kaikki samassa kamerassa enkä katsojana pääse sitä pakoon ja tehtäväkin kai aiheuttaa tavallistakin enemmän mölyä.

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 23 Syys 2019 20:21

tuitsu kirjoitti:
23 Syys 2019 20:08
Laskin pisteet kolmoseen. Alkanut ärsyttämään äänekäs tyhjän nauraminen, mikä nyt vielä korostuu kun ovat kaikki samassa kamerassa enkä katsojana pääse sitä pakoon ja tehtäväkin kai aiheuttaa tavallistakin enemmän mölyä.
En voisi olla enempää samaa mieltä. Nimenomaan tänään on alkanut todellakin raastaa hermoja tuo Millan käkätys. Ikävä sanoa näin, mutta hänellä on kyllä harvinaisen ärsyttävä nauru ja mielestäni se kuulostaa usein myös teennäiseltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Syys 2019 06:23

Itsekin varsinkin nuorempana olin kova nauramaan ja mun on aina ollut vaikea päästä yli, jos joku naurattaa oikein kovasti. Sosiaaliset normit tietysti on sellaista vastaan, mutta ymmärrän hyvin näitä ihmisiä, jotka koetaan jopa teennäisiksi naurunsa takia.

Avatar
Maare
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 25 Elo 2014 08:37

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Maare » 24 Syys 2019 07:51

Ärsytti jo alussa Millan nauru ja eilen jouduin lopettaan katselun ihan pelkästään ton rätkätyksen takia. Eipä sitä nyt pääse karkuun mitenkään.. :madone:

Avatar
Hakkuri
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Syys 2019 14:27

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Hakkuri » 24 Syys 2019 19:48

Kyllähän miutakin tuo naurun räkätys on alkanut ärsyttämään. Aluksi se oli kivaa, mutta kun jatkuvasti tulee niin ei enää.

riverjude
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 12 Syys 2019 14:13

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja riverjude » 25 Syys 2019 12:21

Milla aika neutraali asukas, toisinaan vähän rasittaa sellainen tietynlainen huomionhakuisuus, ns. Milla-show.
Katsotaan...

Alison
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 10 Syys 2019 19:00

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Alison » 25 Syys 2019 12:23

Benjamin kirjoitti:
24 Syys 2019 06:23
Itsekin varsinkin nuorempana olin kova nauramaan ja mun on aina ollut vaikea päästä yli, jos joku naurattaa oikein kovasti. Sosiaaliset normit tietysti on sellaista vastaan, mutta ymmärrän hyvin näitä ihmisiä, jotka koetaan jopa teennäisiksi naurunsa takia.
Mä oon ollut (ja oon vähän vieläkin) kans sellainen, että nauran paljon ja sitä on vaikea saada loppumaan, jos kunnon hepuli iskee. Siksi ärsyttää aina se, että se nauraminen olis muka jotenkin huomionhakua tai teennäisyyttä, koska osa ihmisistä vaan on tällaisia. Mä kuuntelen mieluummin kunnon aitoa räkänaurua kuin valitusta. Milla vaikuttaa niin energiseltä ihmiseltä, että en jaksa uskoa naurun olevan millään tasolla feikkiä.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Cheri » 25 Syys 2019 12:57

annitatjana kirjoitti:
23 Syys 2019 11:56
Eilen aloitin katsomaan 24/7 ja useamman kerran olen huomannut Millan happamat ilmeet Villen jutuille. Ilmeisesti arvomaailmat ja kemiat eivät kohtaa yhtään Millan mielestä ja tätä hän protestoikin toisillekin Villen selän takana. Tähän mennessä ainut ihminen, jonka olen huomannut olevan vähän ilkeä.
En voi sanoa varmaksi, mutta uskon että Millan suhtautuminen Villen sanomisiin johtuu ehkä siitä kun Ville sai vähän kärkevillä kommenteillaan Millan kyynelehtimään ensimmäisen viikon aikana, ja puhui muutenkin vähän halventavaan sävyyn Millan tanssimisesta.

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Nokim » 25 Syys 2019 13:13

Alison kirjoitti:
25 Syys 2019 12:23
Benjamin kirjoitti:
24 Syys 2019 06:23
Itsekin varsinkin nuorempana olin kova nauramaan ja mun on aina ollut vaikea päästä yli, jos joku naurattaa oikein kovasti. Sosiaaliset normit tietysti on sellaista vastaan, mutta ymmärrän hyvin näitä ihmisiä, jotka koetaan jopa teennäisiksi naurunsa takia.
Mä oon ollut (ja oon vähän vieläkin) kans sellainen, että nauran paljon ja sitä on vaikea saada loppumaan, jos kunnon hepuli iskee. Siksi ärsyttää aina se, että se nauraminen olis muka jotenkin huomionhakua tai teennäisyyttä, koska osa ihmisistä vaan on tällaisia. Mä kuuntelen mieluummin kunnon aitoa räkänaurua kuin valitusta. Milla vaikuttaa niin energiseltä ihmiseltä, että en jaksa uskoa naurun olevan millään tasolla feikkiä.
Ainakin silloin kun Kevin vitsaili hänen rintojensa koosta, Milla räkätti ihan selvästi tekonaurua. Muut asukkaatkin puhuivat siitä, että hänen silmistään näki selvästi, että hän oli oikeasti todella loukkaantunut. Silti hän reagoi kovaäänisellä käkätyksellä. Tosin se oli tietenkin vain yksittäistapaus. Ehkä häntä yleensä naurattaa ihan aidostikin, en osaa sanoa. Ärsyttävän kuuloista se jatkuva räkätys joka tapauksessa on.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2019 00:15

No se voi olla myös puolustuskeino tuossa tapauksessa. Jos naurat, et ainakaan näytä että olisit pahoittanut mieltäsi, eli et näytä siinä heikkouttasi.

No juu, itse en vaan ymmärrä mikä nauramisessa ärsyttää ja miksi sitä niin usein pidetään teennäisenä. Itse kun tosiaan olen koko elämäni ajan nauranut paikoissa missä ei saisi, ja siitä sitten olen saanut myös kuulla, vaikka en vaan oikeasti ole sille mitään mahtanut. Nyt sitten olen kasvanut tylsäksi aikuiseksi ja nauran muutenkin paljon vähemmän enää. :bidmouth:

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Defendant » 27 Syys 2019 11:11

Milla on kolmosessa.

Ei kai siinä sitten. Olkoot kolmosessa.

Iloinen ihminen ja puhuu paljon. Ei ärsytä. Ei kauheasti muuta mainittavaa.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 28 Syys 2019 12:17

4->3. Näyttää nyt ajautuneen taas sen verran mustan aukon nimeltä Tarina vaikutuspiiriin, että on pakko pudottaa. Kuten moni muukin asukas olisi muuten hauskempaa seurattavaa.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Milla Lehtonen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Syys 2019 12:50

Joudun ehkä laskemaan Millan pisteet kolmoseen. Ihan mukava asukki, mutta ei mitenkään erityisesti ole nyt kiinnostanut kuitenkaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”