Emma Hildén

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Emmasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 21:39

5 - Suosikki
2
1%
4
7
4%
3
22
14%
2
36
23%
1
41
26%
0 - Inhokki
50
32%
 
Ääniä yhteensä: 158

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Elanor » 03 Syys 2019 17:52

Ei ole toistaiseksi ärsyttänyt. En oikein tiedä miksi hän olisi erityisesti inhokki. Toki, jos toimii niin prinsessamaisesti, kun alkuesittelyssä sanoi niin sitten. En ole huomannut käytännössä sellaista toistaiseksi. Muutamalla lauseella prosoivasti heitti esittelyssään näitä huonoimpia piirteitään. Moni ei varmaan sanonut itsestään mitään negatiivista, sekö sitten parempi kun ei kerro? Ulkonäön perusteella en ymmärrä miksi inhokkeja valitsisi, vaikken nyt itselle nenärengasta pistäisi niin ei se arvioon hänestä vaikuta.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Syys 2019 19:05

^ No kyllä siinä vaiheessa jos ilmoittaa, ettei huolehdi kissoistaan, saa ihan oikeutetusti inhokin leiman.
Itse olen toki muutenkin saanut hänestä hyvin tympeän kuvan.

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Elanor » 03 Syys 2019 19:16

Ei huolehdi kissoistaan? Melkoista tulkintaa. En nyt muista miten hän tarkkalleen sanoi, mutta sanoi ettei siivoa niiden jälkiä tms? Entä jos hän sanoi tämän kieli poskessa tai tosissaan, mutta tekee kaikkea muuta sitten, kun kaveri hoitaa tämän puolen. Näinkin tämän voi tulkita. Minusta vaikutti, että kissat ovat hänelle tärkeitä. Sen ymmärrän, että ihminen ei miellytä. Makunsa kullakin. Itse en ole saanut tympeää kuvaa.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 04 Syys 2019 00:11

Elanor kirjoitti:
03 Syys 2019 19:16
Ei huolehdi kissoistaan? Melkoista tulkintaa. En nyt muista miten hän tarkkalleen sanoi, mutta sanoi ettei siivoa niiden jälkiä tms? Entä jos hän sanoi tämän kieli poskessa tai tosissaan, mutta tekee kaikkea muuta sitten, kun kaveri hoitaa tämän puolen. Näinkin tämän voi tulkita. Minusta vaikutti, että kissat ovat hänelle tärkeitä. Sen ymmärrän, että ihminen ei miellytä. Makunsa kullakin. Itse en ole saanut tympeää kuvaa.
Mä ymmärsin ettei hoida niitä mitenkään, vaan se avokki.
Hän vain rapsuttelee ja ottaa sen kivan puolen itselleen. Eihän hän tee muutenkaan mitään. Siivoa, laita ruokaa, käy kaupassa tms.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja chypre » 04 Syys 2019 00:19

Elanor kirjoitti:
03 Syys 2019 19:16
Ei huolehdi kissoistaan? Melkoista tulkintaa. En nyt muista miten hän tarkkalleen sanoi, mutta sanoi ettei siivoa niiden jälkiä tms? Entä jos hän sanoi tämän kieli poskessa tai tosissaan, mutta tekee kaikkea muuta sitten, kun kaveri hoitaa tämän puolen. Näinkin tämän voi tulkita. Minusta vaikutti, että kissat ovat hänelle tärkeitä. Sen ymmärrän, että ihminen ei miellytä. Makunsa kullakin. Itse en ole saanut tympeää kuvaa.
Jos kissojensa hiekkalaatikkoa ei edes viitsi siivota, niin on se melkoista kissoista huolehtimattomuutta.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 04 Syys 2019 00:54

Mä aattelin ensivaikutelmasta että Emma kuuluis Tarinan ja Kevinin maailmanparannusrinkiin, mutta onkin enemmän Miran ja Kimmon pihaläyhäysjengiä. En tiedä oonko häneltä kuullut muuta ku valitusta toistaiseks, ja aina makuuasennosta...

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Syys 2019 00:58

Emma on vähän niinku vauva. Jos vauvat ois lävistettyjä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 05 Syys 2019 15:30

Jos on pelkät + äänet niin uskon että Emman BB-matka loppuu nopeasti. Hyvä niin. :thumbsup

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Emma

Viesti Kirjoittaja chypre » 05 Syys 2019 15:46

En ole vielä kertaakaan nähnyt tekevän muuta kuin makaavan ja syövän.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Poa » 05 Syys 2019 17:27

Musta tuntuu, että olen ainoita jotka jotenkin pitävät Emmasta, enkä osaa sitä oikein edes perustella. Tykkää kissoista eikä ole aina heti into piukeena mukana kaikessa ehkä? Varaudun silti ajatukseen, että visiitti voi jäädä lyhyeksi.

Mutta ainakin on pistänyt vähän hanttiin Tarinalle: ei halunnut mitään lempinimeä sisääntulon yhteydessä ja torppasi vähän aikaa sitten Tarinan halun perustella lempileffansa (myös ainakin Mira oli tässä kyllä mukana). Osallistui myös reippaasti vedenkantoon paljuun eikä yrittänyt ketään manipuloida sitä tekemään puolestaan (esittelyvideon vastaisesti ;) ).

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 05 Syys 2019 21:01

Mäkin vähän pidän Emmasta, vaikka on ilmeisesti jotenkin "kotiloitunut" tuolla.

Live-ketjusta bongasin, että oli maininnut parhaana musajuttuna Billie Eilishin. Harmi, jos lentää sunnuntaina pihalle, sillä on ainoana noista nähnyt rockin tulevaisuuden.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Syys 2019 21:36

Ensimmäiset nimeämiset suoritettu, joten nyt vois olla hyvä aika antaa ensimmäiset pisteet asukkaille:

Ensivaikutelman perusteella odotin että olisi ärsyttävämpi, mutta suht näkymätön ollut talossa. Ei haittaisi vaikka tippuisi ekassa äänestyksessä. 2 pistettä.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Caprica » 06 Syys 2019 07:55

Ensin ajattelin et inhokkiainesta, mutta erityisesti sen jälkeen kun sai tietää olevansa nimettynä, tuli jotenkin fiilis, että tässä vois olla aihetta jonkinmoiseen kasvutarinaan. Kun avautui tuntemuksistaan Jukalle, pääs minun mielestä ihan hyvin kiinni omiin pelkoihinsa ja epävarmuuksiinsa ja aloin nähdä esittelyvideonkin vähän eri valossa. Siellähän on arka ja pelokas ihminen joka ei usko itseensä, ja piiloutuu siksi ulkokuoren taakse. Jos vaan saa jäädä taloon, niin Emmalla vois olla mahdollisuuksia oppia sietämään epävarmuutta paremmin ja luottamaan itseensä. Alan varovaisesti pitää Emmasta, tosi harmi jos tippuu.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Syys 2019 20:06

Tästä ei oo oikeen saanu mitään irti, tylsä jopa. Vois tippua sunnuntaina
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 06 Syys 2019 21:15

Ei mikään erityisen säkenöivä cheerleaderi nähtyjen koosteiden perusteella. On varmaan hyvä tyyppi luonnossa ja kaverina, mutta ei uskalla tuolla päästää irti ja antaa vaan mennä. Vois kuvitella, että Emma tippuu. Itse toivon, että lähtijä olisi Timo.

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja ImmI » 06 Syys 2019 22:50

Ehkä yksi tylsimmistä asukkaista kautta aikain, ilmeisesti on erikoinen tyyppi omassa päässään mutta siihen ei riitä nenärengas, tyttöystävä ja rakkaus omiin kissoihin. Sanoisin että melko lähellä lähtöä..

Avatar
himppu96
Sala-asukas
Viestit: 366
Liittynyt: 15 Loka 2008 19:52

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja himppu96 » 06 Syys 2019 23:39

Kunnon lumihiutale. Ei tykkää kun talossa saa puhua uskonnosta ja politiikasta, ovat niin rankkoja aiheita ja on vaikeaa olla ihmisten kanssa, jotka ovat eri mieltä niistä kuin itse. Luokittelee ihmiset sillä perusteella mitä puoluetta on äänestänyt, todella suvaitsevainen :thumbsdown Yleensä en halua ärsyttäviä asukkaita heti pois talosta, mutta tätä en kestä!
Kristian & Mira

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 07 Syys 2019 00:01

^ jossain aiemman päivän keskustelussa kertoi kuinka oli mennyt välit joksikin aikaa hyvän ystävänsä kanssa, joka oli jostain asiasta erimieltä kuin Emma. Melko vaikeata voi olla pitkäaikaisten ystävyyssuhteiden luominen, jos vaatimukset on näin ehdottomia.

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 07 Syys 2019 09:01

Mä olin aika pettynyt Emman "drag persoonaan" sen puheessa, odotin viiltävää huumoria mut esittikin vain tyhjäpäätä. Mulla on tosin aina odotukset korkealla dragtaiteen suhteen... 😅

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Syys 2019 12:58

En vaan edelleenkään tykkää Emmasta. On olevinaan omalaatuinen, muttei sitä todellakaan ole. Myös tämä Drag queen juttu oli paha pettymys. Ykkösen asukkina pysyy, koska en nyt inhoakkaan Emmaa. Ei vaan tarjoa oikeastaan mitään.
:trollface:

Avatar
paranvoi
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 15 Maalis 2012 02:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja paranvoi » 08 Syys 2019 22:17

Emma oli iha ookoo. Ei ehkä ansainnut tippua ekana. Oh well.
Ylivoimainen suosikki: BBAU9 Estelle

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Emma Hildén

Viesti Kirjoittaja lake79 » 08 Syys 2019 22:18

Emmalla on vielä henkistä kasvua aikuiseksi kovasti, etenkin "en vittu siivoo" asenteensa kanssa. Emmaa toivoin, Emma lähti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”