9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Kauteen liittyvät äänestykset ja gallupit.

Anu vai Ville?

Anu
59
45%
Ville
71
55%
 
Ääniä yhteensä: 130

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ImmI » 01 Marras 2019 00:17

No itse olen nähnyt asian näin että Anu on ollut sama Anu alusta lähtien, sen jälkeen kun rupesi Hemmin kanssa porukoimaan niin on kommentit ollut sitä luokkaa että olisi jotenkin Helmerin avulla päässyt näin pitkälle. Ihmettelen vain kun kuitenkin viimeinen nainen talossa että joidenkin mielestä ei mitenkään kiinnostava vaikka edelleen talossa.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 01 Marras 2019 02:57

Villen naputus ollut jo loppukaudesta sitä luokkaa että mielestäni on jo kaikki nähty jos nyt Anunkaan viihdearvo kovin korkea ole.

Minulle ei ollut yllätys ensimmäinen väliaikatulos muuten kuin huomattava ero siis Anu 81% Ville 19% toisin kuin koostelähetyksen vieraan yllätys väliaikatiedosta.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 01 Marras 2019 06:47

Villen. Anu veks, jos sais Hemmistäkin finaaliviikolla taas jotain irti

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Marras 2019 08:11

Anun, koska sillä ei ole enää merkitystä pelin kannalta kumpi jää.

Avatar
Greenone
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Loka 2019 00:15

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Greenone » 01 Marras 2019 09:03

Greenone kirjoitti:
31 Loka 2019 23:23
Anuhan vie tän äänestyksen ihan 100-0. Yli 80 prosenttia äänistä jo heti alkuun. :O
Ja siis itse olen Ville-fani, mutta huolestuttavalta näytti tilanne suosikkini kannalta!
:Cheers:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 01 Marras 2019 11:10

Ville

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Nokim » 01 Marras 2019 11:35

Itse olen nyt siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että molemmat “inhokkini” (en kyllä oikeasti inhoa kumpaakaan, mutta pidän siis heistä vähiten) ovat äänestyksessä eikä kummankaan putoaminen missään nimessä häiritsisi. Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa. Villen tiukkapipoisuus ja suvaitsematon arvomaailma on ärsyttänyt minua kauden aikana monestikin, mutta toisaalta hän on ainakin aiheuttanut tilanteita talossa ja onhan hän parhaimmillaan ihan miellyttäväkin. Anu taas ei niin paljoa ole ärsyttänyt, vaikka Hemmin tunteilla leikkiminen ja tietynlainen takakireys on kyllä aiheuttanut minussa jonkin verran negatiivisia tuntemuksia. Enimmäkseen hän on kuitenkin ollut tapettimainen ja persoonaton turhake, jonka ainoa ansio on ollut se tylsääkin tylsempi romanssin irvikuva Helmerin kanssa. Eli ehkä kuitenkin toivon Villen jäävän tällä kertaa, koska on ansainnut paremmin paikkansa finaalissa.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Marjo » 01 Marras 2019 11:38

Nokim kirjoitti:
01 Marras 2019 11:35
Itse olen nyt siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että molemmat “inhokkini” (en kyllä oikeasti inhoa kumpaakaan, mutta pidän heistä vähiten) ovat äänestyksessä eikä kummankaan putoaminen missään nimessä häiritsisi. Molemmissa vaihtoehdoissa on puolensa. Villen tiukkapipoisuus ja suvaitsematon arvomaailma on ärsyttänyt minua kauden aikana monestikin, mutta toisaalta hän on ainakin aiheuttanut tilanteita talossa ja onhan hän parhaimmillaan ihan miellyttäväkin. Anu taas ei niin paljoa ole ärsyttänyt, vaikka Hemmin tunteilla leikkiminen ja tietynlainen takakireys on kyllä aiheuttanut minussa jonkin verran negatiivisia tuntemuksia. Enimmäkseen hän on kuitenkin ollut tapettimainen ja persoonaton turhake, jonka ainoa ansio on ollut se tylsääkin tylsempi romanssin irvikuva Helmerin kanssa. Eli ehkä kuitenkin toivon Villen jäävän tällä kertaa, koska on ansainnut paremmin paikkansa finaalissa.
Mulla on vähän sama fiilis. Villestä tykkään monesti, mutta sitten taas suvaitsemattomuus, tiukkapipoisuus ja viime aikoina korostunut ankeuttaminen ärsyttävät. Toisaalta Anu ei ärsytä juurikaan, paitsi noista samoista syistä jotka Nokim jo mainitsi, mutta en ole oikein missään vaiheessa saanut hänestä mitään irti. Sen takia Anu joutaisi lähtemään, Ville herättää sekä positiivisia että negatiivisia tunteita, ja Anun lähtöä ei huomaisi kuin siinä, että Hemmikin ehkä alkaisi taas tehdä jotain.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Marras 2019 15:23

Tässä kohtaa ei ole itselleni niin hirmuisesti väliä, muutta mieluummin silti toivoisin Villen jäävän.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja chamomile » 01 Marras 2019 18:46

Ihan sama, että kumpi jää, kun kumpikaan ei voita.
En ymmärrä näitä kommentteja Anun etenemisestä Hemmin siivellä. Anu on kyllä ollut ihan omana itsenään tomera, aktiivinen, osallistuva, sisukas, sinnikäs ja nättikin asukas. Ja kahden pienen lapsen äitinä varmasti haastavaa olla talossa. Hemmihän se on enemmän Anussa roikkunut - ja kukaan ei sano, että Hemmi eteni finaaliin Anun siivellä! Anu on mielestäni ns. tavallisin noista naisasukkaista, onko se paha.

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja hansu » 01 Marras 2019 19:25

chamomile kirjoitti:
01 Marras 2019 18:46
Ihan sama, että kumpi jää, kun kumpikaan ei voita.
En ymmärrä näitä kommentteja Anun etenemisestä Hemmin siivellä. Anu on kyllä ollut ihan omana itsenään tomera, aktiivinen, osallistuva, sisukas, sinnikäs ja nättikin asukas. Ja kahden pienen lapsen äitinä varmasti haastavaa olla talossa. Hemmihän se on enemmän Anussa roikkunut - ja kukaan ei sano, että Hemmi eteni finaaliin Anun siivellä! Anu on mielestäni ns. tavallisin noista naisasukkaista, onko se paha.
Juurikin noin. Olen ihmetellyt sitä, että Anun kaltainen fiksu nuori äiti-ihminen on kirjoittajien mielestä tylsä ja tapettia jne. Onko mukavampi kuunnella härskejä juttuja ja toistuvaa vit*n hokemista. Sitäkö arvostetaan? Anu on porukasta ainoa, joka käyttäytyy asiallisesti ja on porukan naisista ollut kauden aikana tehokkain kilpailija lajista riippumatta.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja rink » 01 Marras 2019 20:04

chamomile kirjoitti:
01 Marras 2019 18:46
Ihan sama, että kumpi jää, kun kumpikaan ei voita.
En ymmärrä näitä kommentteja Anun etenemisestä Hemmin siivellä. Anu on kyllä ollut ihan omana itsenään tomera, aktiivinen, osallistuva, sisukas, sinnikäs ja nättikin asukas. Ja kahden pienen lapsen äitinä varmasti haastavaa olla talossa. Hemmihän se on enemmän Anussa roikkunut - ja kukaan ei sano, että Hemmi eteni finaaliin Anun siivellä! Anu on mielestäni ns. tavallisin noista naisasukkaista, onko se paha.
Lisäisin tuohon listaan vielä huumorintajuinen. Anu on ollut pitkään kärkipäässä omilla listoillani eli pidän Anua hyvänä asukkaana. En ollenkaan siis niin "tapettina", kuin monet väittävät.

Toki talossa on ollut (ja on) räiskyvämpiäkin asukkeja, jotka ovat kieltämättä hiukan paremmin huolehtineet ns. viihteestä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 01 Marras 2019 20:31

Eiköhän Anu ansaitse jäädä. Ville on ollut synttäreidensä jälkeen jotenkin erityisen nyrpeä ja muutenkin sen verran orvon oloinen että parempi päästää hänet kotiin jo nyt.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Marras 2019 20:33

Villen. Kiinnostava henkilö. On mielipiteitä ja tahtoa puolustaa niitä, taitaa kokkauksen ja siivouksen ym. Ja kristillinen vakaumus on plussaa, vaikka itse olen liberaali kristitty ja Ville selkeästi konservatiivi.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ImmI » 01 Marras 2019 21:29

knocker kirjoitti:
01 Marras 2019 00:08
ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 00:02
chypre kirjoitti:
31 Loka 2019 23:42
Villen ehdottomasti, todellakin ansaitsee paikkansa finaalissa. En ole saanut Anusta mitään irti koko kautena, tylsimmistä tylsin tapetti joka on päässyt näin pitkälle pelkästään Hemmin avulla.
Tätä olen ihmetellyt kommenteissa että miten se Anu on päässyt näinkin pitkälle Helmerin kustannuksella koska itse en ole nähnyt Helmerissä kovin paljon viihdettä, enemmän olen nähnyt että Helmeri on komppaillut Anun ihan hyville aivoituksille, muuten hihitellyt Krisun jutuille.
Helmeri oli alussa hyvinkin viihdyttävä ja yleisössä todella suosittu. Sitten kun Anu liimautui Helmerin kylkeen, Helmeristä tuli vähitellen säälittävä pikkupoika, josta Anu teki oman pikku koiranpentunsa.
Voi voi, millä mittarilla tuo on mitattu? Eikös se ollut niin että Helmeri on niin kovin rakastunut Anuun, nyt sitten Anu on liimautunut Helmeriin, jotain johdonmukaisuutta nyt puheisiin, please.

thjs_
Häädetty
Viestit: 24
Liittynyt: 14 Syys 2019 18:19

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja thjs_ » 01 Marras 2019 21:34

ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 21:29
Voi voi, millä mittarilla tuo on mitattu? Eikös se ollut niin että Helmeri on niin kovin rakastunut Anuun, nyt sitten Anu on liimautunut Helmeriin, jotain johdonmukaisuutta nyt puheisiin, please.
Eihän nuo sulje toisiaan pois. Helmeri tuntuu olevan huomattavasti enemmän kiinnostunut Anusta kuin Anu Helmeristä, mutta Anu pelaa "Helmerillä". Millakin sen sanoi, että Anu takertui Hemmiin, kun huomasi ettei sille jäänyt muita vaihtoehtoja, muut muodostivat porukkansa ilman Anua.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 01 Marras 2019 21:45

Edelleen näyttäisi vahvasti siltä että Anu(77%) jää taloon.

Danielahantu
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 10 Loka 2019 23:26

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Danielahantu » 01 Marras 2019 22:19

Ei taida Kristianin ja Kevinin taustajoukoilla riittää rahat finaalissa Anun pesemiseen.
Tätä pelkäsin,kun kuulin Anun varakkaasta exästä.Puhumattakaan kiinteistöpomosta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2019 23:19

ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 21:35
knocker kirjoitti:
01 Marras 2019 00:08
Helmeri oli alussa hyvinkin viihdyttävä ja yleisössä todella suosittu. Sitten kun Anu liimautui Helmerin kylkeen, Helmeristä tuli vähitellen säälittävä pikkupoika, josta Anu teki oman pikku koiranpentunsa.
Voi voi, millä mittarilla tuo on mitattu? Eikös se ollut niin että Helmeri on niin kovin rakastunut Anuun, nyt sitten Anu on liimautunut Helmeriin, jotain johdonmukaisuutta nyt puheisiin, please.
Anu liimantui Helmeriin, sai Helmerin ihastumaan pitämällä tätä koiranpentunaan. Peliä, raakaa sellaista. Jos jostain syystä noista tulisi pari, pyydän kaikilta anteeksi epäilyjäni. Tällä hetkellä luotan täysin intuitiooni. Ihan väärä ketju kyllä vääntää tällaisesta.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ff » 02 Marras 2019 01:11

Joo Anu edelleen vaisuin asukas /himmailee /esittää Helmerin heilaa vaikka omakin rauha kelpaisi. Ville ollut koko kauden jörömäinen pappa -hahmo vaan olisihan se ihan ovela nähdä hänen menevän vielä tästäkin esteestä yli. Tuota liimautumista myös ollut ihan tarpeeksi (syö molempien potentiaalit) ja sitten kun sen pohja ole edes aitoa vaan puolittaista jos edes sitäkään toisen osalta niin riittää jo tää fake romance.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja James » 02 Marras 2019 10:15

Ville jää viimeiselle viikollekin. En vain voi käsittää miten tylsin naisasukas on ihan finaaliviikon porteilla :noup:

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja chamomile » 02 Marras 2019 18:41

thjs_ kirjoitti:
01 Marras 2019 21:34
ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 21:29
Voi voi, millä mittarilla tuo on mitattu? Eikös se ollut niin että Helmeri on niin kovin rakastunut Anuun, nyt sitten Anu on liimautunut Helmeriin, jotain johdonmukaisuutta nyt puheisiin, please.
Eihän nuo sulje toisiaan pois. Helmeri tuntuu olevan huomattavasti enemmän kiinnostunut Anusta kuin Anu Helmeristä, mutta Anu pelaa "Helmerillä". Millakin sen sanoi, että Anu takertui Hemmiin, kun huomasi ettei sille jäänyt muita vaihtoehtoja, muut muodostivat porukkansa ilman Anua.
Takertui? Varmasti kuka tahansa olisi mielissään, jos tuollainen kiva komistus osoittaisi huomiota. Mielestäni Anun ja Helmerin yhdessä olossa ei ole koko aikana ollut mitään pakonomaista. Aika luontevalta vaikuttaa. Jutut, huumori, tekeminen, liikunnat jne. menee yksiin. Ja varmasti yhdessä nukkuminen helpottaa molemman stressiä. Kiva BB-romanssi, joka on hoidettu kerrankin tyylillä.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”