9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Kauteen liittyvät äänestykset ja gallupit.

Anu vai Ville?

Anu
59
45%
Ville
71
55%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Loka 2019 16:57

Anu ja Ville häätöäänestyksessä – anna ääni suosikillesi! Kumman haluat jäävän taloon?

Kuva

Nimeämisten seurauksena häätöäänestykseen joutuvat Anu ja Ville. Kumpikin sai 4 nimeämispistettä.

Häätöäänestys on nyt käynnissä, muista äänestää suosikkiasi!

https://www.bigbrother.fi/uutiset/haato ... osikillesi


Tein uuden äänestyksen virallisella äänestystavalla väärinkäsitysten välttämiseksi.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2019 17:59

Jos äänestettäisiin pelkästään henkilökohtaisesta suosiosta, Anun peli olisi selvä. Mutta nyt kun on kaksintaistelu ja viimeinen mahdollisuus siivota Ville pois finaalia "häiritsemästä", niin strateginen äänestäminen (Kristianin fanit, Kevinin fanit, Helmerin fanit, Villen antifanit) on hyvin mahdollista. Siinä suhteessa Villen finaaliin pääsy ei ole mitenkään (köh) kirkossa kuulutettu.

Koska Villen mahdollinen poistuminen ei enää ehdi aiheuttaa mitään taloilmapiirimuutoksia, lopputulos on itselle tässä vaiheessa kautta jo melkein se ja sama. Mutta enemmän Anu minua on kauden mittaan yksittäisissä kohdissa viihdyttänyt kuin yksinäistä BB-taivaltaan muuttumattomana ja järkähtämättömänä puurtanut Ville, joten sillä perusteella Anun toivon pääsevän finaaliin. Ettei tämä nyt sentään olisi mikään imurointityövoitto tai tiskikoneen täyttämis- ja tyhjäämiskilpailu.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 31 Loka 2019 18:09

No Anu sais näistä jäädä, koska Villellä alkaa turnauskestävyys loppumaan ja enää on jäljellä huonot puolet.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 31 Loka 2019 18:55

Anun minäkin toivon jäävän, mutta suurin syy siihen on se, että haluaisin Villen lähtevän. Anun meriitit tähän kohtaan kautta ovat minun silmissäni vähäiset, eli sikäli en pahastuisi hänenkään lähdöstään, mutta mun mielestä Ville on talossa jo yliajalla ja paljon.
:thumbsup

murikka
Työläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 31 Elo 2011 05:49

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja murikka » 31 Loka 2019 19:17

Ensi viikkoa ajatellen Ville saisi jäädä.

Jos ja kun ensi viikolla alkaa tiputukset, Anu sieltä kumminkin ekana Kimmon kanssa tippuu, jos Anu vielä talossa, keskellä viikkoa. Saataisiin jännitävä pudotus jo siihen väliin kun Anu "varmana" putoajana pois jo pelistä.
Ja kun ei sitä Villeä nyt vaan sieltä saada ulos, niin olkoon siellä.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja KariTa » 31 Loka 2019 19:59

Kummankaan lähtö ei haittaisi mutta Anu ärsyttää vähemmän.

Avatar
Greenone
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Loka 2019 00:15

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Greenone » 31 Loka 2019 20:09

Ville jatkoon!
:Cheers:

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ImmI » 31 Loka 2019 20:44

Kyllä se on niin että Anu jatkoon, enemmän viihdettä on ollut hänestä kuin Villestä. Villekin sinänsä hyvä asukki ja keskustelija mutta liian usein jää päälle se periaate-keskustelu että siitä ja siitä syystä ei voi tehdä sitä ja tätä.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 31 Loka 2019 20:46

En voi uskoa että kauden tylsin nais-asukas Emman rinnalla on saanut olla talossa pisimpään...

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja BuZu » 31 Loka 2019 21:15

Ville olisi saanut lähteä kotiin jo viikolla 1 jeesustelun/besserwisseilyn/suvaitsemattomuuden takia.

Nyt olisi mahdollista saada rento finaaliviikko.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja knocker » 31 Loka 2019 21:40

Ville vituttaa, mutta Anu vituttaa vielä enemmän, joten Ville jääköön. Ehkä Hemmistäkin näkisi vähän parempaa puolta lopussa. Ja Anu on kertakaikkisen tylsä, paitsi tänään ollut jotain ihme esitystä.
a walking disaster

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 31 Loka 2019 21:58

Villen pitäisi ehdottomasti jäädä. Olisi edes jotain jännitettävää finaaliin. Ville on ainoa, joka oikeasti voi haastaa Kevinin voitosta. Anusta ei siihen ole.
:trollface:

thjs_
Häädetty
Viestit: 24
Liittynyt: 14 Syys 2019 18:19

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja thjs_ » 31 Loka 2019 22:06

Ville on ansainnut paikan finaaliin. Anu liidellyt tänne asti siivellä ja olishan tuo mielenkiintoista nähdä sekin, että miten Hemmi muuttuu kun Anu lähtee vai muuttuuko mitenkään?

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Loka 2019 22:23

Mä yleensä vastustan ns. kiintiönaisia, mut kyl mä nyt näkisin all men finaalin tavallaan ongelmana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 31 Loka 2019 22:25

Anu jatkoon! Vaikka Villestä tykkään myös. Kahdesta hyvästä paha valita
Laura vie, muut vikisee!

Danielahantu
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 10 Loka 2019 23:26

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Danielahantu » 31 Loka 2019 23:21

Ville ehdottomasti finaaliin,on sen ansainnut. Anu on edennyt Helmerin siivillä. Äänesti aikoinaan älykkäitä naisia pois,
kun koki alemmuuden tunteita. Ei keskustelutaitoja,ei omia mielipiteitä.
Ville on pistänyt itsensä likoon,eikä ole nuoleskellut mihinkään suuntaan.
Villeä äänestän,vaikka ajattelen joistakin asioista eri tavalla.Se ei haittaa.
Täällä joku väitti,että Ville olisi finaalissa suurempi uhka muille.Ei todellakaan.Kyllä Anu naisena olisi Kristianille ja Kevinille
suurempi uhka,kun ottaa huomioon Anun taustajoukot ja tietynlaiset kannattajat,joille merkitsee ulkonäkö eniten.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 31 Loka 2019 23:22

Anun, vaikka Ville on ollut siedettävämpi pari viime päivää. Tosiasiassa Villen olis pitänyt lähteä jo aikoja sitten.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Greenone
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Loka 2019 00:15

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja Greenone » 31 Loka 2019 23:23

Anuhan vie tän äänestyksen ihan 100-0. Yli 80 prosenttia äänistä jo heti alkuun. :O
:Cheers:

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja chypre » 31 Loka 2019 23:42

Villen ehdottomasti, todellakin ansaitsee paikkansa finaalissa. En ole saanut Anusta mitään irti koko kautena, tylsimmistä tylsin tapetti joka on päässyt näin pitkälle pelkästään Hemmin avulla.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja ImmI » 01 Marras 2019 00:02

chypre kirjoitti:
31 Loka 2019 23:42
Villen ehdottomasti, todellakin ansaitsee paikkansa finaalissa. En ole saanut Anusta mitään irti koko kautena, tylsimmistä tylsin tapetti joka on päässyt näin pitkälle pelkästään Hemmin avulla.
Tätä olen ihmetellyt kommenteissa että miten se Anu on päässyt näinkin pitkälle Helmerin kustannuksella koska itse en ole nähnyt Helmerissä kovin paljon viihdettä, enemmän olen nähnyt että Helmeri on komppaillut Anun ihan hyville aivoituksille, muuten hihitellyt Krisun jutuille.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja chypre » 01 Marras 2019 00:05

ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 00:02
chypre kirjoitti:
31 Loka 2019 23:42
Villen ehdottomasti, todellakin ansaitsee paikkansa finaalissa. En ole saanut Anusta mitään irti koko kautena, tylsimmistä tylsin tapetti joka on päässyt näin pitkälle pelkästään Hemmin avulla.
Tätä olen ihmetellyt kommenteissa että miten se Anu on päässyt näinkin pitkälle Helmerin kustannuksella koska itse en ole nähnyt Helmerissä kovin paljon viihdettä, enemmän olen nähnyt että Helmeri on komppaillut Anun ihan hyville aivoituksille, muuten hihitellyt Krisun jutuille.
Lähinnä tuota "romanssia" Hemmin kanssa tarkoitin, sen avulla Anu on päässyt näinkin pitkälle.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 9. Häätöäänestys: Kumman haluat jäävän?

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2019 00:08

ImmI kirjoitti:
01 Marras 2019 00:02
chypre kirjoitti:
31 Loka 2019 23:42
Villen ehdottomasti, todellakin ansaitsee paikkansa finaalissa. En ole saanut Anusta mitään irti koko kautena, tylsimmistä tylsin tapetti joka on päässyt näin pitkälle pelkästään Hemmin avulla.
Tätä olen ihmetellyt kommenteissa että miten se Anu on päässyt näinkin pitkälle Helmerin kustannuksella koska itse en ole nähnyt Helmerissä kovin paljon viihdettä, enemmän olen nähnyt että Helmeri on komppaillut Anun ihan hyville aivoituksille, muuten hihitellyt Krisun jutuille.
Helmeri oli alussa hyvinkin viihdyttävä ja yleisössä todella suosittu. Sitten kun Anu liimautui Helmerin kylkeen, Helmeristä tuli vähitellen säälittävä pikkupoika, josta Anu teki oman pikku koiranpentunsa.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”