BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

BBPlazan vuoden foorumilainen 2008-2019.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2019 23:51

Zyge, Skygge ja Ripa. Speechless :Love:
a walking disaster

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Marras 2019 10:13

Zygerö, Skygge, Wendla, Risto - kiitos! :in love:

Ihan älytöntä, että mä olen löytänyt tämän palstan, jossa saan paitsi hyvin purettua BB-mietteitäni ja pysyttyä kauden suhteen kattavasti kartalla - ja sitten sitä vielä joku pistein arvostaa. Huikea fiilis!
:thumbsup

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja RedMal » 11 Marras 2019 11:20

Risto 😍😘

Oon pahoillani että olen deaktivoitunut. Kausi ei kiinnostanut ja oikeassa elämässä ollut nyt viimeiset kolme kuukautta sellaista vuoristorataa, ettei ole energiat riittänyt oikein mihinkään. Oon kuitenkin lukenut foorumia aktiivisesti ja pyrin palautumaan normiaktiivisuuteen kirjoittajanakin kunhan täällä asiat saadaan kuntoon ❤️

Saatan jopa tehdä oman listan vielä
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 11 Marras 2019 11:20

Mingviini! Kiitos, tämä lämmitti sydäntä [smilie=vibes.gif] :hug:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Marras 2019 12:01

Nukke1 kirjoitti:
11 Marras 2019 11:20
Mingviini! Kiitos, tämä lämmitti sydäntä [smilie=vibes.gif] :hug:
Kiitos itsellesi kuluneesta kaudesta! [smilie=vibes.gif]
:thumbsup

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 11 Marras 2019 13:16

aadeehoovee kirjoitti:
11 Marras 2019 12:28
3p Mingviini – Vuoden vanha kone, kolmas näppäimistö menossa
[smilie=a_chuckle.gif] [smilie=a_chuckle.gif] [smilie=a_chuckle.gif]

Niin totta! Ja kiitos, kovaan seuraan pääsin!
:thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Marras 2019 14:29

Kiitos aadeehoovee, hieno perustelu.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 11 Marras 2019 15:17

Hämmentävää, että mulle joku ääniä antoi. Taisin koko foorumin löytää vasta parin viikon jälkeen ja tässä lopussa oli niin tylsät viikot, että aktiivisuus lopahti pahasti. Yleensä olen myös se joka mietteineen ärsyttää kanssafoorumisteja kaikkialla. :D
Kiitos äänistä. Olen oikeasti kiitollinen etenkin ”tulokkaiden parhaimmistoa”-kommentista ja 13 pisteestä!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Marras 2019 17:33

Omenanraato kirjoitti:
11 Marras 2019 15:17
Olen oikeasti kiitollinen etenkin ”tulokkaiden parhaimmistoa”-kommentista ja 13 pisteestä!
Eipä kestä. Olet ne ansainnnut.

Mua on oikeasti lämmittänyt mieltä se, että kaikki tähän asti pisteensä antaneet ovat myös kirjoittaneet perustelut. Itseäni on joskus aiemmin laiskottanut niin paljon, etten ole jaksanut perusteluja laittaa, mutta nyt otin asiakseni edes jotain jokaisesta kirjoittaa.

Muistakaa kuitenkin, että perustelujen kirjoittaminen ei ole pakollista, eli jos tuntuu, että sanan säilä on juuri nyt kauden päätyttyä tylsynyt, niin siitä huolimatta voi listansa laittaa. Pelkät nimimerkitkin on ihan mainio tapa jakaa arvostusta.

Mä olen vähän hämmentynyt omasta pistesaaliistani, koska en mielestäni kauhean paljoa kauden aikana kirjoitellut. Kiitollinen olen silti kaikista ja kaikille.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja rink » 11 Marras 2019 18:12

tuusannuuska kirjoitti:
11 Marras 2019 17:49
Tänä vuonna en ole ehtinyt oleskella ja lueskella foorumia entiseen malliin. Liveraportoinnit olen kuitenkin silmäillyt läpi usein ja arvostus jokaista raportoijaa kohtaan on suurta. Siksi tämän kertainen pisteytykseni perustuu täysin puhtaasti raportointiansioihin.

Pisteensaajia ei ole valittu fiiliksen mukaan, vaan kävin läpi jokaisen päiväketjun ja selvitin laskemalla ketkä ovat kantaneet kortta kekoon. Viestien määrällä liveketjussa ei ollut merkitystä, vaan sillä miten monena eri päivänä on raportoinut edes yhden viestin verran. Tässä tulokset:

20p BrutalGentleman - koko kauden läpi päivittäin jatkunut liveraportointi
17p Kuklin BBarot - sama, mutta joitakin päiviä jäi välistä
15p knocker - 43 päivää liveraportointia
13p jipaksi - 34 päivää liveraportointia
11p Paphiopedilum - 34 päivää liveraportointia
10p Jacobus - 31 päivää liveraportointia
9p warre1 - 28 päivää liveraportointia
8p Kryptidi - 26 päivää liveraportointia
7p Wicker Man - 25 päivää liveraportointia
6p Kokona11 - 24 päivää liveraportointia
5p zilipippuri - 24 päivää liveraportointia
4p Mole - 23 päivää liveraportointia
3p Pikkuinenmyy - 22 päivää liveraportointia
2p Nist - 17 päivää liveraportointia
1p KariTa - 16 päivää liveraportointia

Pistesijojen ulkopuolelle jäi valtava määrä nimimerkkejä, mutta koska haluan kiittää jokaista 24/7-liverapsaajaa, tässä vielä muutama nimilistaus.

Ensimmäiseksi kiitos teille, jotka jaksoitte raportoida 11-15 eri päivänä liveraportteja. Kiitos BuZu, sisupussi, Caprica , ff, Augustus, Mingviini ja Skygge.

Toiseksi kiitos teille, jotka jaksoitte raportoida 5-10 eri päivänä liveraportteja. Kiitos Donut-bebe, Karhu, hiileri, Marjo, Mama, RealPlayer, Vattihatti, Kalamake, LuckyTheFox, maijapirkko, Revivial ja stna.

Raportoinnissa ansioitui myös parina tai muutamana päivänä nimimerkit akiky, BigSister, Bella Chi, carjock, Cheri, chamomile, Dille, Defendant, Evalds, Jemand, Jonayla, joecolborne, KGB, Korppu100, kissabussi, LindaH, Ministeri, mrj, Me myself & I, Mikael, murikka, marheke, Nukke1, Omenanraato, olivegreen, plop, Poa, Risto, Shaun, simpukka, Siru84, TMT, TSN, TangataManu ja timosilakka. Kiitos myös teille.

Lopuksi vielä he, jotka uskaltautuivat yhtenä päivänä liveraportoinnin ihmeelliseen maailmaan. Ankka, Annuankka, aadeehoovee, Brand, _coop_, DosterMan, Disaster, Digivaimo, Fat Cousin, Hakunamatata, ImmI, iiwari, James, janes1, Jason S., juderock, Joutsenlaulu, Kadi<3, kuiskaus, kate, Killutin, Kaizerchief, Lilyperhonen, naviga, Paris Girl, Pölö, Potatoes, Puffeli S, Realcowboy, Redalert, riikka81, Sambalaya, SatuHelena, Sambalaya, Sihi, som_bucketwhole, tuitsu, Taivaan iskä, tytti09, Velipuolikuu ja Virtanen.
Hyvä Tuusis! Säästit meikäläiseltä laskemisen vaivan. Meinasin jo jotain proggistakin vääntää tuohon... Nimittäin itse ajattelin painottaa kahta asiaa (tai ehkä kolmea) listan teossa.

Yksi asia on raportointi. Aktiiviset, (mahdollisimman) objektiiviset raportoijat ovat äärimmäisen tärkeitä BBPlazalle. Ja toinen tärkeä asia on uudet aktiiviset keskustelijat, jotka tuottavat hyvin jäsenneltyjä esim. analyyttisiä kommentteja. Toki ne ns. "vanhatkin asiakkaat" ovat tärkeitä (ja heitäkin tulee olemaan listoillani), mutta mielelläni kannustaisin (jos tällä sellainen seuraus olisi) erityisesti uusia.

Listan teko on pahasti jäänyt muiden bb-juttujen alle, mutta ehkä tuo valmistuu ennen määräajan loppumista. :roll:

ps. Säästeliäänä ukkelina Ristolta plagioiden: Kiitos aadeehoovee, hieno perustelu. :kippis:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2019 18:45

rink kirjoitti:
11 Marras 2019 18:12
Hyvä Tuusis! Säästit meikäläiseltä laskemisen vaivan. Meinasin jo jotain proggistakin vääntää tuohon... Nimittäin itse ajattelin painottaa kahta asiaa (tai ehkä kolmea) listan teossa.
Ei pitänyt tähänkään ehtiä (ainakaan näin perusteellisesti), mutta kun Risto ja aadeehoovee muisti pisteillä, pitihän sitä sitten jotain laittaa kokoon. Ajattelinkin, että tuollainen liveraporttilista voisi auttaa muitakin muistamaan nimimerkkejä, jotka ei ehkä muualla ole olleet niin näkyvässä roolissa. Itse yllätyin siitä kuinka monet on kauden aikana nähneet vaivaa raportoida, mikä oli aivan huippumahtavaa! Tuo rapohomma on kuitenkin yksi niistä isoista asioista, jotka tekee BBPlazasta parhaan paikan viettää BB:tä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Wendla » 14 Marras 2019 08:56

Kiitos myös Risto, Mingviini ja aadeehovee pojoista. :)

Päättelen Riston perusteluista, että olen onnistunut olemaan sitten juuri sopivan positiivinen, ihana kuulla. :)
Ja aadeehoovee on todellakin jotakuinkin oikeilla suunnilla perusteluissaan: näppäimistöni todellakin alkaa olla paskana... :D
Ja kuten Mingviiini totesi, niin täysillähän tässä bb-kulpallassa on elelty. Se on kaikki tai ei mitään. Ja bb ehdottomasti kuuluu kategoriaan "kaikki". :Love:

Olen kyllä niin hämmentynyt siitä, miten kiva paikka tämä plaza on, miten hyvä vastaanotto täällä on ollut, miten helppo ihan uudenkin höpöttelijän on tulla mukaan. Ylläpito on varmasti tehnyt kovan työn ylläpitääkseen näin hyvää henkeä täällä. Ja varmasti toki myös muut kirjoittelijat ovat tehneet osansa. Iso kiitos siitäkin, plazasta on tullut yllättävän mieluinen paikka. :Love:

Nokim
Julkkisasukas
Viestit: 470
Liittynyt: 03 Syys 2013 23:00

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Nokim » 14 Marras 2019 13:30

Oho, unohdin tämän aiheen olemassaolon. Pitikin tulla tänne kiittämään kaikkia, jotka ovat minullekin pisteitä osoittaneet. Eli kiitoksia Zygerö, Wendla ja Mingviini! Kaikkien sanat lämmittivät kovasti mieltäni :Love:

Oma lista on vielä työn alla.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Marras 2019 12:20

Onko palsta oikeasti näin hiljainen kauden jälkeen, kun äänestys ei tunnu kiinnostavan juuri ketään? :scratch Siitä on kuitenkin viis vuotta aikaa kun BB tuli joka vuosi, niin en enää muistanut että täällä on näinkin hiljaista.
:trollface:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Marras 2019 17:46

^ Näin se tuppaa olemaan. Muutamalla kivikovalla tulokkaalla vahvistunut ydinporukka jatkaa keskustelemista. Pitäisi varmaan järjestää jotain keskusteltavaa muiden aktivoimiseksi. Jos tulee mieleen ohjelma, joka voisi herättää keskustelua täällä, niin voin kyllä luoda omat alueet. Farmi oli aikoinaan sellainen, kiinnostaisiko julkkisversio? Mukana on pari entistä BB-asukasta: https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2 ... s-suomelta

Niko Saarisella on ainakin oma kannattajajoukkonsa täällä. OT:ksi menee, mutta menkööt. [smilie=a_cool.gif]
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Marras 2019 18:47

No jatketaans itten ot:ta. Katoin tuon kilpailijajoukon läpi ja saattaisin jopa katsoa tuota. Jos vaan ei mene itseltäni ohi. Tuosta ainakin jonkin verran irtoisi keskustelua. :tu
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Marras 2019 19:34

Aika hiljaista tuntuu äänestyksen suhteen olevan. Onhan tässä toki vielä aikaa, mutta...

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Joulu 2019 12:46

Risto kirjoitti:
30 Marras 2019 19:34
Aika hiljaista tuntuu äänestyksen suhteen olevan. Onhan tässä toki vielä aikaa, mutta...
Totta. Äänestyksessä 28 tyyppiä oli sitä mieltä, että tämä järjestetään, mutta vain kahdeksan on tähän mennessä äänestänyt. Oi voi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Skygge » 02 Joulu 2019 17:23

Samaa katsoin. Ihme kato käynyt kauden päätyttyä. Olisivat nyt ees äänestäneet ennen katoamista. :tired Noh, kahdeksan näköjään siis päättää vuoden forumnistin. Käy se näinkin. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Marjo » 03 Joulu 2019 08:30

Mä en osaa laittaa porukkaa järjestykseen, täällä on varsinkin kauden aikana niin paljon hyviä kirjoittajia, että en pysty siitä joukosta nostamaan noin montaa nimeä esille ja rankkaamaan. Se ei tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi aktiivikirjoittajia ja varsinkin liveraportoijia, ei vain jotenkin sovi mulle lähteä heitä laittamaan parhausjärjestykseen. Ehkä jos kysyttäisiin vain x määrä nimiä ilman pisteitä, voisin siihen osallistuakin...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Skygge » 03 Joulu 2019 10:15

Marjo kirjoitti:
03 Joulu 2019 08:30
Ehkä jos kysyttäisiin vain x määrä nimiä ilman pisteitä, voisin siihen osallistuakin...
No mutta tällöinhän koko äänestyksessä ei olisi mitään järkeä. :scratch Eikä tuo äänestys ole mikään sellainen, jonka tuloksista porukka vetäisi herneitä nenäänsä. Jokavuotinen hauska äänestys, jossa jaetaan kiitosta aktiivisille palstajäsenille. :thumbsup Näitä vastaavia äänestyksiä on useammalla isolla foorumilla.

Toki ei ole mikään pakko äänestää, mutta kivahan se olisi jos mahdollisimman moni osallistuisi. :tu
:trollface:

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: BBPlazan vuoden foorumilainen 2019 -keskustelua

Viesti Kirjoittaja Marjo » 03 Joulu 2019 10:54

Skygge kirjoitti:
03 Joulu 2019 10:15
Marjo kirjoitti:
03 Joulu 2019 08:30
Ehkä jos kysyttäisiin vain x määrä nimiä ilman pisteitä, voisin siihen osallistuakin...
No mutta tällöinhän koko äänestyksessä ei olisi mitään järkeä. :scratch Eikä tuo äänestys ole mikään sellainen, jonka tuloksista porukka vetäisi herneitä nenäänsä. Jokavuotinen hauska äänestys, jossa jaetaan kiitosta aktiivisille palstajäsenille. :thumbsup Näitä vastaavia äänestyksiä on useammalla isolla foorumilla.

Toki ei ole mikään pakko äänestää, mutta kivahan se olisi jos mahdollisimman moni osallistuisi. :tu
Jos kaikki saavat saman määrän pisteitä (1/ääni) ja eniten pisteitä saanut voittaa, niin miksei se toimisi? :scratch
Olen itsekin törmännyt näihin äänestyksiin muillakin foorumeilla mutta en ole osannut äänestää niissäkään. Tuottaa ongelmia täälläkin se asukkaiden järjestykseen laittaminen monesti. Eli ihan taitaa olla henkilökohtainen ongelma, mutta koitan vaan elää sen kanssa. [smilie=a_chuckle.gif]

Lukittu

Palaa sivulle “BBPlazan vuoden foorumilainen”