Ruutu+ 24/7

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Ruutu+ 24/7

Viesti Kirjoittaja hiileri » 06 Loka 2019 18:55

Joo sama. Vituttaa ku ei työssäkäyvänä ihmisenä voi valvoo mihinkää 02:00 asti arkipäivinä, jotta näkis sikarikerhon keskustelut ja bileiden mehukkaimmat hetket. Aluks pysty kelailemaan sen yön, mutta sit se yhtä äkkiä otettiin pois.. Luojan kiitos on live rapsaajat, niin saa edes jotain tietoa! Koosteisiinkaan harvoin mahtuu kaikkea kiinnostavaa.. Youtubesta joskus löytyy hyviä videokaappauksia mm. Kantopaketti -kanavalta. Jodelista ja twitteristä löytyy myös jotain tietoa joskus.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: Ruutu+ 24/7

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 09 Loka 2019 15:41

BB:n instastoryista bongasin seuraavaa:

"Muista merkata BB suosikiksi Ruudussa. Saat notifikaation, kun talossa tapahtuu jotain tärkeää, esim. nimeämiset käynnistyvät!" Samassa kuvassa nuolella näytetään suosikiksi merkkaaminen ruudun oikeasta yläkulmasta sydänsymbolista.

Tätä en ainakaan itse aiemmin tiennyt, onkohan tämä otettu käyttöön uutena ominaisuutena ihan kesken kaudenkin. Toivottavasti tuota myös käytetään kaikkiin olennaisiin tapahtumiin.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Ruutu+ 24/7

Viesti Kirjoittaja mrj » 09 Loka 2019 15:43

jipaksi kirjoitti:
09 Loka 2019 15:41
BB:n instastoryista bongasin seuraavaa:

"Muista merkata BB suosikiksi Ruudussa. Saat notifikaation, kun talossa tapahtuu jotain tärkeää, esim. nimeämiset käynnistyvät!" Samassa kuvassa nuolella näytetään suosikiksi merkkaaminen ruudun oikeasta yläkulmasta sydänsymbolista.

Tätä en ainakaan itse aiemmin tiennyt, onkohan tämä otettu käyttöön uutena ominaisuutena ihan kesken kaudenkin. Toivottavasti tuota myös käytetään kaikkiin olennaisiin tapahtumiin.
hbmm.. mulla on tietääkseni ollu tuo kokoajan eikä oo kyl tullu mitään ilmotuksia viel, et oiskohan tosiaa uus juttu.
JuHu - :drink55:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ruutu+ 24/7

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Loka 2019 03:10

Mä oon saanu pari kertaa ilmoituksen. Kerran oli nimeämisistä ja mikähän se toinen ois ollu, joku muu, mut kahesti tullu. Oli ihan kätevä, en laittais pahakseni, jos useammin tulis
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: Ruutu+ 24/7

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 14 Loka 2019 22:23

Ruudun sovelluksissa on huoltokatko aamulla klo 5-6. Ruutu.fi toimii selaimen kautta. Mutta tuskin siihen aikaan mitään katsottavaa on.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Live 24/7”