4. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 04 Syys 2019 23:21

Ny Krisulle kerrotaan hänen olevan uusi varas. Juuri tuli Peekoohon, jota näytetään livessä. BBn ääni ei kuulu ollenkaan. :thumbsdown
Krisu kertoo miten päivä on mennyt. Saa avata kuoren, mikä odotti tuolissa.
"Ai vittujen kevät". Melkein arvasin tämän, olen odottanut tätä.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 04 Syys 2019 23:31

Anu ja Kimmo kävivät kylppärissä etsimässä mahdollisesti piilotettuja kolikoita. Käyvät kylpytakkeja jne läpi. Anusta on kivaa leikkiä salapoliisia, kivaa Anusta olisi myös löytää jotain, mutta kun ei löydy.

Kuva

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 04 Syys 2019 23:43

Tarina on varma että Jukka on varas kun keskustelee kahden Tupun kanssa. Luulee myös että varkaita on monta, Timo kuuluu myös varkaisiin. Tupu uskoo myös useampaan, Milla on hänen epäillynsä. Tärkeintä on huomenna saada oikeat epäillyt kuulusteluun.

Tarina kysyy Krisulta ketä tämä epäilee, Krisu vastasi Millaa.


Aikaisemmin illalla kun Jukka meni kylmään suihkuun, Anu, Tupu ja Mira keskustelivat oliko siinä kysymys rahojen piilottelemisessa. Mira heitti kuitenkin lopuksi "Eiku se haluaa tuoksua hyvälle kun haluaa naista" ja nauraa räkätti päälle.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 04 Syys 2019 23:48

Pihalla spekuloidaan kuka ois varas.
Kristian: Minusta se on Milla, kun se koko ajan virnuilee.
Mira: Minä en usko Millaan.
Helmeri: Timo on kyllä aika luikero.
Krisu: Niin on
Kimmo: Minä uskon että Timo ja Jukka liittyy tähän jotenkin.
Krisu: Minä uskoin Jukkaan aluksi, mutta nyt en enää epäile häntä.
Kimmo: Miksi, miksi? Kun se lähtee suihkuun keskellä yötä?
Mira: Kun se yrittää saada pimperoo.
Krisu: Niin se pesee mulkkunsa.
Mira: Niin se ottaa naisen kainaloonsa tuossa viltin alla
Krisu: Se eskaloitu nopeesti.
Mira: Juu!!

23:50 Krisu, Anu ja Mira etsii pöllittyjä rahnoja keittiön kasvusammaleesta. Ei löydy.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 04 Syys 2019 23:51

Krisu, eli siis uusin varas, osallistuu innolla kolikoiden etsintään höpötellen että pitää ratsata kaikki.

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 00:01

Krisu ottanut tehtäväksi löytää pöllityt rahnat. Aikoi vaikka ratsata kaikki nukkujat kun he heräävät, ja tutkia heidän kamansa. Piti pienen palaverin Helmerin, Anun ja Miran kanssa. Suostui antamaan Kimmon kuulla suunnitelmansa, vasta kuin Kimmo näytti rahnansa Anulle. Tupukin mukana kuulemassa Krisun suunnitelmaaa.
Anu: Saadaanko me koskea muiden kamoihin?
Krisu; Ei. Mutta me pyydetään ne näyttämään kamansa, jos ei näytä, niin siinä on rosvo.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Syys 2019 00:01

Vähän aikaisemmin.

23:13 Mira kulkee terassilla yllään pelkkä t-paita ja mustat mikroshortsit. Käy kaikki seinustan ruukkukasvit läpi nostellen ne multineen ylös maljakoistaan ja katsoen, löytyykö maljakoista mitään. Penkoo myös kierrätysastioiden roskapusseja.

Anu tulee ulos yllättäen ja säikäyttää selin oveen olleen Miran kesken roskapussin tonkimisen.

Anu: "Mitä teet?"
Mira (hätkähtäen ja salamannopeasti kääntyen, pelästyneellä äänellä): "Saatana!"
Mira (naurahtaen): "Etin kolikoita. Mä olin täs röökillä ja sit... sit mä yhtäkkiä ajattelin, että perkele! Mäpä katon jos... roskispussien alle, tiedäks. Ja sit mä meen tän..." (naurahtaa) "...pahvinkeräyks--"
Anu (epäilevällä äänellä): "Mä rupeen epäileen sua."
Mira: "Ku mä etin kolikoita?"
Anu: "Niin!"
Mira puhkeaa nauramaan.
Anu: "Siis mitä vittua!"
Mira (naurun lomasta): "Siis kai sä tiedät et... varkaalta ei voi varastaa!" (Tai jotain, ei saa oikein selvää.)
Anukin puhkeaa nauramaan, molemmat repeilevät. Anu sanoo naurun lomasta jotain, josta rapoaja ei myöskään oikein saa selvää. Kummatkin ovat tikahtua nauruun.
Anu (nauraen): "Voi saatana! Kaikkeen sun kanssa joutuu."

Rauhoituttuaan Anu auttaa Miraa kurottelemalla jätesäiliön pohjalta sinne kuulumaton tavaraa. Mira jatkaa vielä tonkimista. Anu menee ovelle.

Anu (taloon sisälle päin, huvittuneella äänellä): "Tupu! Täällä on yks salapoliisi. Pikkareissa metsästää kolikoita."

Mira korjaa, että hänellä on kyllä shortsit ja pikkarit alla erikseen.

Kimmo ja Tupu tulevat pihalle. Kimmo kysyy Miralta hiljaisella äänellä, näkikö hän mitään. Mainitsee jotain Timon istumisesta jakkaralla, ja kuinka Jukka tuli, kävi siellä missä ovat televisiot, ja sen jälkeen lähti suihkuun.

Kimmo: "Mä menin perässä ja katoin nopeasti roskikset ja kaikki ne lattiat, mutta ei löydy mitään. Ja sit saunatakki ja mitä oli siellä alla."

Tuulakin kertoo katsoneensa korit.

Tuula: "Katoitsä saunatakin taskut?"
Kimmo: "Joo, sen esimmäisen mikä oli kun mä näin sen--"
Tuula: "Joo. Mikä helvetin... miks hän lähtee tähän aikaan yöllä kylmään suihkuun?"
Mira: "Kuka?"
Tuula: "Jukka!"
Anu (avonaisesta ovensuusta): "Se on vaan häiriintyny siitä kun se ei saanu tossa--"
Tuula: "Joo, se tuli tuolta. Nyt se kattoo tuolta tänne."
Mira (muuttaa äänensävyn vitsikkääksi "you know, you know" -ääneksi): "Se yrittää saada naista, niin kai sitä nyt pitää puhtaalta tuoksuu!" (käkättää päälle)
Tuula puhkeaa räkättämään myös.
Tuula: "Sitä mäki ekana mietin!"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”