5. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 05 Syys 2019 17:38

Muut oon tutustumisleikkiä olkkarissa ja Tarina nukkuu makkarissa. Sääntörikekuulutus.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Syys 2019 19:32

Aiemmin oli jotain puhetta koulukiusaamisesta ja Eevis pohti ettei häntä ole ikinä kai kiusattu. Totesi että saatoihan se olla sellaista, että hänelle tultiin heittämään jotain miten "identifioit tämän asian" ja kuittailtiin sillä tavalla /ei vaan tajunnut sitä. Ville muisteli, että koulun joukkuelajeissa tuli kuittia jos ei esim. jääkiekossa ollut kunnon varusteita pelaamaan, ei yksinhuoltajaäidin perheellä ollut varaa moisiin. Terassilla Mira sanoi Timon olevan fänssi?), johon Timo kyseli että ei kai se meinaa snobia /Miran mukaan ei.

19:34 Timo, Kevin, Tarina ja Mira puhelevat politiikasta terassilla, Kevinillä 2 suosikkia pienpuolueita. Nyt mietiään kummalla puolella kristilliset mm. ovat oikeistoa vai vasemmistoa /mitä eroa on vasemmalla ja oikealla suunnalla politiikassa.

19:38 Todetaan yhteisesti vasemmiston pitävän heikompien puolta, vihreät tietää heti nimestä mitä arvoja kannattavat (ilmastonmuutos) Timo lausuu että ps ovat eniten maahanmuuttokriittisiä ja pitävät kantasuomalsiten puolta tjms. johon Mira myöntäilee mmm mmm.

19:42 dc2 siirtyi kuvaamaan pastoria joka selitti kokkaavalle Tupulle jotain uskonasiaa.. ja Tupuhan kuuntelee vakavannäköisenä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 05 Syys 2019 19:37

Olkkarissa levotonta juttua. Kimmo osallistui taustalta mukaan: Mitä yhteistä on prinsessa Dianalla ja tennispallolla? Molempien lähtönopeus 140km/h.

Jukan mielestä olisi hienoa, jos Ville saisi käännytettyä Krisun uskoon täällä.
Krisu: Ei oo kaukana. Huomenna voi ollakki ja siihen yks yö lisää, nii mä oon vielä homoki.

19:41 Puhe kääntyi Helmerin toiseen kotimaahan Islantiin.
Milla osallistui: Sehän oli se mitä Trumppi yritti ostaa, mut Norja ei suostunu.
[smilie=a_doh.gif] :lol:

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dille » 05 Syys 2019 20:19

Ville viheltelee mikrofooniinsa putsasessaan keittiön lattiaa. Siitä viheltely siirtyi makkariin.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 05 Syys 2019 20:20

Laulukuoro laulaa Päivänsäde ja Menninkäistä ja kuoron johtajana Tarina

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Syys 2019 20:43

Milla näytti twerkkauksen mallia Tarinalle ja Ville?) taisi kritisoida että alentaa naiseutta /liian seksuaalinen tanssi, johon Milla puolustautui voimakkaasti selittäen että juuret tulevat jo Afrikasta. Ville rinnastaa, että sama kun tulen helikopteria tekemään. Eevis taisi kommentoida, että se helikopteri onkin teknisesti vaativa laji yms. Kristian puheli, että ymmärtää molemmat kannat.

20:46 Eevis ja Jukka kutsuttiin yhdessä pk:hon, nyt muut naljailevat että suhteesta haluaa isoveikka udella
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 05 Syys 2019 20:47

BB-kuulutus: Tämä on Big Brother Eeva-Leena ja Jukka tulisitteko päiväkirjahuoneeseen?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Syys 2019 20:55

BB:n kuulutus tuli muodossa "Eeva-Leena ja Jukka, tulisitko päiväkirjahuoneeseen." Toisaalta BB on usein teititellyt yksittäisiä asukkaita. Kuulutusääniklipit ovat ehkä BB:llä vielä hieman sekaisin.

Sohvalle jääneet muut asukkaat spekuloivat, minkähänlaisia kysymyksiä sieltä on tulossa. "Noooh, mitäs mieltä olette siitä vieruskaverista? Millaisia tunteitahh?" "Haluaisitteko nukkua vierekkäin, jotta voisitte jatkaa hipsuttelua?"

Joku (Anu?) kysyy, kuka Jukan ja Eeviksen välissä nukkuu. "Minä", vastaa Emma. Muut nauravat.

Kevin: "Aika jännä! Mitenköhän ne... äänestivät?" (tyrskähtää)

Muut alkavat kikattamaan. Emmaa naurattaa myös.

Kevin: "Kunhan kyselin..."

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 05 Syys 2019 20:57

Kauppareissu tulossa

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 05 Syys 2019 21:00

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Syys 2019 21:03

Emma miettii, että jos Tarina ei tipu, niin saa sängyn siltä, joka lähtee.

Mira spekuloi, että ehkä joka viikko kannetaan yksi sänky pois, ja aina joutuu joku lattialle.

Timo huomauttaa, että makuuhuoneeseen ei vain mahdu neljäätoista sänkyä. Sen takia siellä on vain kolmetoista.

Mira: "Makella¹⁾ on käynyt mittausvirhe!"
Kristian: "Höhöh! Kaheksankyt senttiä jääny huone liian vajaaks!"

Kristian kuvittelee, että muuttomiehet ovat kantaneet sänkyjä BB-taloon sisään ja Make on ollut vielä petsaamassa terassia. Sitten alkaa kuulua makkarista karjuntaa että "Make! Eihän nää mahu tänne!". Sen jälkeen ei ole Makea näkynyt.

_____
¹⁾ BB-talon suunnitellut arkkitehti Marco Casagrande, josta asukkaat puhuvat tuttavallisesti "Makena".

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 21:03

Eeviksellä ja Jukalla uutisia. Kohta päästään kauppaan. K-Market Redissä 12 minuuttia aikaa tehdä reissu. 2 ihmistä menee kauppaan. Toisen täytyy pitää toinen käsi ostoskärryssä. Budjetti 2,80€. Sinne kuletaan varastohuoneen kautta. Pitää valita 2 ihmistä. Mira ehdottaa itseään.
Jukan mielestä Anu olisi paras, ja joku Vege. Helmerin mielestä ois sama vetää arvalla, kuka lähtee.
Ville: Siellä voi olla jotain superhalvalla.
Timo ehdottaa Millaa.
Jukka: Kaupasta ei saa ostaa tupakkaa ja alkoholia.
Ville: Muistaako kukaan, mitä piti ostaa kaupasta?
Helmeri?: Kuivahiivaa
Kimmo: Se kuivahiiva voi maksaa sen 2.80€
Mira ja Helmeri ovat vapaaehtoisia kauppaan..
Timo: Käyttäkää silmäänne ja ottakaa haltuun kaikki mitä saatte sillä rahalla.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 21:11

Kevin, Emma ja Milla puhui Villestä.
Emma: Mua ärsyttää että se on antamassa viittausvuorot. Ja esimerkiski kun se on menossa nukkumaan, niin ollaan sitten kaikki hiljaa. Siis voi jumalauta! Mun mielestä ois parempi, jos se lähtis. Ilmapiiri rauhottuisi heti.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Syys 2019 21:16

Kauppareissulaisille ehdotettiin myös, että ostaisivat Ilta-Sanomat. Tai Seiskan.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 05 Syys 2019 22:13

BB:n Instagramissa on pohdintaa mitä saa 2.80€:llä

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 05 Syys 2019 22:21

21:38 Kevin pohtii isolla kaarisohvalla, että olisi hienoa, jos kaupassa olisi asiakkaiden jättämiä easter egg -tyylisiä viestejä. Omenat olisi vaikka aseteltu tietyllä tavalla. "KEVIN, WE LOVE YOU!", ehdottaa joku naisista, mutta jatkaa "mut sä et saisi reagoida siihen!". Keviniä naurattaa. Kevin toteaa että nyt niiden on pakko käydä koko paikka läpi ettei sinne ole jätetty sellaisia. Siinä menee oikeasti hetki.

Kamera kääntyy Keviniä kohti. "Apua, kamera vakoilee!" supattaa Kevin kätensä takaa. Muut rupeavat nauraa käkättämään. Emmasta kamera kääntyi katsomaan ihan siten, että "what are you talking about?" Kiinnostuivat Kevinistä. Keviniltä kysytään, onko hän saanut vielä yhtäkään "Rikot sääntöjä" -kuulutusta.

Kevin (ilkikurisesti): "Joo, äsken tuolla, kun minä... lepuutin silmiä. Piti vähän ryhdistää asentoa kun oli niin mukavat asennot."
Emma (feikkiloukkaantuneena): "Ei se maininnut mulle mitään, vaikka mä olin tässä, joten mä en tiedä onks se vain unohtanut mut!"
Kevin: "Se on vaan silleen, että nuku sitten, kun ei susta muuhunkaan ole."
Emma: "Ja sitte joku sano mun kyljestä, että 'Emma, onks sun kylki missä kunnossa', niin sitten se oli että 'kutsutaan nyt toiki ämmä tänne'!"

Muut nauravat.

Kimmo (kiusoittelevasti hymyillen): "Ai sen takia sä sanoit, että sulla se kylki meni. Sait vähän huomiota?"
Emma: "Ei, ei, kun mää tälleen (kylkeä pidellen) että 'ai jai jai'; kauankohan aikaa olin. Ja sit joku muu, että 'Ai, mikäs sun kyljelle kävi?' Niin sitte kato huomioitiin heti, että no."
Kevin: "Onkohan sun mikki päällä?"
Emma (kaulaketjumikkiään katsahtaen): "On?"
Kevin (kädellä huitaisten): "Ei ole, niitä ei ees kiin— ne on ottanu sen pois päältä!"

Muita asukkaita naurattaa.

Emma (hymyillen): "Niin, ne on vaan silleen, että jätetään toi tonne. Pirulaiset!
Kevin (kiusoitellen): "Ei jaksa nyt kaikkii kuunnella!"
Emma (itseivallisesti): "Puhuu vaan jostain donitseista, niin jätetään se sinne vaan oman onnensa ojaan. Ei jaksa!"

Emma on koko keskustelun ajan siemaillut juomaa kahvinkeittimen kannun näköisestä ja kokoisesta jättimukista. Talossa olevat astiat ovat kierrätyskamaa, kaikki erilaisia, ja jokaisella asukkaalla taitaa olla oma yksilöllinen juomalasinsa. Astia on Emmalle valikoitunut jotain kautta, koska usein kulkee talossa se kädessä. Kimmo valottaa taustoja:

Kimmo (hymyillen ja lopuksi tyrskähtäen): "Siis mähän sain salatehtäväksi antaa sulle ton kannun, et se peittää sun naaman!"

Emma ja koko porukka repeää nauramaan paskaista naurua.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 22:36

Ville, Milla, Emma ja Kevin makuuhuoneessa
Kevin: Mä saan ilmaista seksuaalisuuttani silleen, että se ei kuulu muille.
Ville: Mä en salli, että mä päästän ajatuksiani, että mä ajatuksissani riisun naista. Mä en päästä mielikuvitustani laukkaamaan. Jos näen alastoman naisen, mä en katso. Toinen asia on mun vaimo. Ajatelkaa, me ollaan oltu yhdessä 16 vuotta. Täytyy sanoa, että monet voi puhua kyllästymisestä tai muusta. Seksuaalinen kanssakäyminen paranee. Se on pyhä syvempää toisen tuntemista ja hitsautumista.
Milla: Tottakai jos sä oot naimisissa, on hyvä etsiä seksuaalisuutta sun kumppanin kanssa. Mutta sä voit tehä sitä myös sellaisen kanssa, joka ei ole sun kumppani. Ihmisen kanssa jonka oot vasta tavannut. Se ei tee ihmistä yhtään alempi arvoiseksi tai huonompia. Tai jos joku sanoo sua huoraksi, niin ei se oo sitä. Vaan jokainen saa käyttää ja tyydyttää seksuaalisuuttaan miten haluaa. Mutta mä todellakin ymmärrän, että avioliitossa se on juuri noin.
Ville: Vaikka teki mitä ja mitenpäin tahansa ja kenen kanssa. Ei kenenkään arvo oo tässä kortilla.
Kevin: Seuraava on Villelle, Villellä on hyviä mielipiteitä. Tajuutsä että joku juttu on halventava, niin laitat sen pienen kolikon naisten halventavaan pottiin? Vaikka sä et tarkoita mitään siitä. Mutta se kommentti tavallaan on 1 osa sitä systeemiä. Aina kun sen tekee, se ruokkii säästöpossua mikä on nimeltään misogyniä.
Ville: Tässä on 2 eri juttua. Mä nään sen maailman...
Milla: Nyt ei ole väliä, miten sä sen näet.
VIlle: Eikä se oo oikein, miten sä sen näet. Eikä meillä kaikilla ole absoluuttista totuutta tässä asiassa. Ei sun oikee oo parempi kuin mun oikea.
Milla: Ei kukaan oo sanonut että sun oikea on väärä, vaan maailmassa on muutakin, mitä sä ja mä nähdään.
Kevin: Jos twerkkaus on halventavaa...
Ville: mulle se on halventavaa.
Kevin: Se on teko, jos sä sanot sen ääneen.
Vile: Mitä, jos sanon ääneen?
Kevin: Se on teko. Kuin kolikko joka laitetaan säästöpossuun, mikä tavallaan antaa lisää valtaa misogymelialle.
Milla: Samalla sä loukkaat mua.
Ville: Loukkaan sua? En halua loukata sua
Kevin: Sama juttu, kun puhuttiin homoudesta. Vaikka kuinka rakastat mua. Kun sä sanot "homous ei oo hyvä". Se on henkistä väkivaltaa minua kohtaan. Se myös lisää homofobiaa. Sä et tarkoita pahaa, mutta sä aiheutat pahaa. Se ei oo mikään mielipide.
VIlle: Se on se tunnetila mikä sulle tulee.
Emma: On pakko sanoa. On monia jotka ajattelee kuin sinä. Ja ne on töissä kirkossa. Minusta se on naurettavaa.
Ville: Se että oot töissä kirkossa, ei tarkoita että oot uskovainen (nauraen)
Milla: Hyvinhän voi olla uskovainen, vaikka ei ole kirkossa.
Emma: Mä tiedän, että on uskovaisia jotka on töissä kirkossa, ja ne ei arvosta seksuaalivähemmistöjä.
Kevin: Se on tärkeintä, että sä et ymmärrä tätä juttua. Sulle ei voi jutella, koska sä tiedät, että sä hekumoit minua. Tämä on vain mielipide. On vain typerää, että vähätellään mun asiantuntemusta. Että on lukenut kirjoja, turkimuksia ja elänyt tätä elämää ja yhteiskuntaa. Tämä ei ole sellainen asia, josta tehdään tutkimuksia. Joka kerta kun sanotaan, että nainen tekee jotain. Se on halventavaa ja alentavaa. Jos sanotaan, että homous on väärin, se on teko joka lisää homofobiaa ja vihamielisyyttä joka lisää väkivaltaa tätä ihmisryhmää vastaan. Tämä ei ole tuntemus, ei oikea tai väärä, täsä tapahtuu valtaa, mitä mahdollistetaan puhumalla tästä asiasta huonoon sävyyn. Ei oikeesti lisättävää.
VIlle: Voinko esittää tän tältä kantilta. On asioita mitkä rikkoo ihmistä, ihmistä ja jumalaa vastaan. Jumala nöke ihmisen parhaana. Ja on asioita, mitkä ei oo siellä optimisia, tai jotka rikkoo ihmistä. Raamatun säänös tulee, sieltä että se tahtoo varjella ihmistä, elämää ja yhteiskuntaa. Sieltä se kumpuaa.
KEvin: Joo. Olen käynht tämän keskustelun. Ja aion gracefully just bow down.
Kevin lähti pois.
Ville jäi yrittämään selittää asiaa Millalle, Emmalle ja Miralle. "Vitsit että on hankalaa". Minä uskon että raamattu on oikeassa, tai että iskä on oikeassa, mikä on ihmisille parmpi.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Dille » 05 Syys 2019 22:39

Milla loukkaantui syvästi Villen saarnaamisesta ja meni kylppäriin jäähdyttelemään. Kevin , Emma ja Tupukin keskustelivat kylppärissä raamatulla päähän lyömisestä ( tiivistettynä) ja Villen olevan loukkauksia seksuaallivähemistöille suoltava koska "isä" kirjassa niin on kertonut oikeaksi tavaksi reagoida (valikoivasti eri tilanteisiin.
Nyt: Asukkat sohvalle.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 05 Syys 2019 22:45

Olette nimenneet seuraavat henkilöt häätöäänestykseen

Emma olette nimenneet seuraavat henkilöt häätöäänestykseen

Emma

Timo

Tarina

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 22:47

"Olette nimenneet seuraavat asukkaat häätöäänestykseen: Emma, Timo, Tarina..."
Asukkaat miettii, tuleeko muita nimiä. Mira alkoi itkemään.

MIra juoksi halaamaan kolmikkoa.
Ville: No kai mäkin sitten.

Emma meni yksin pihalle. Hieroo päätään ja näyttää erittäin mietteliäältä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 05 Syys 2019 23:06

Emma itkuissaan tupakilla ja lohduttajat (Milla, Kimmo, Mira) tsemppaavat, että ei Emma putoa. Emma pelkää, että pahin pelko että jää yksin /ei tykätä hänestä ja laittaa epäilemään että ketähän haluaa hänet pois. Pohtivat näistä ei saa puhua varmaan, Milla tarkentaa että ei saa juonitella ketä äänestetään /kertoa ketä on äänestetty. Tarina aiemmin pienesti yllättynyt, että joutui häätöön koska tunsi luoneensa moneen hyviä suhteita niin luuli olevansa turvassa häädöltä.

23:07 Helmeristä epätodellinen tilanne nyt, että ei tiedä oikein miten olla.. aiemmin sisätiloissa Ville ja Kristian puivat vielä rosvouraansa.

23:09 Tarina selittää ajatuksiaan terassilla miksi joutui häätöön, epäilee että osa voi kokea hänet uhkana kisassa /ulkopuolella olisi porukka kiinnostunut Tarinasta myönteisesti. Myös arvot ei kuulemma välttämättä mene kaikilla yksiin Tarinan kanssa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 05 Syys 2019 23:10

Milla meni vessaan itkemään Villen sanojen takia:
MIlla: Mua ärsyttää niin paljon. Mä en tajuu, miten kukaan voi olla noin sinisilmäinen. Sanoo että mitkä seksuaalivähemmistöt, että jeesus tietää, mitkä on saman arvoisia.
Emma: Se sanoo, että se rakastaa kaikkia, sitten se sanoo kuitenkin ihan muuta paskaa.
Milla: Sä silti aattelet ihan samanlailla, vaikka pyydät anteeksi. Sä sit piiloudut Jumalan taakse.
Kevin: Se piiloutuu rakkauden taakse.
Milla: Aattele, että mekin kuulutaan johonkin seksuaalivähemmistöön. Miten sä voit sanoa meille jokaiselle tolleen.
Kevin: Niin ja se sanoo, että jeesus tietää, jumala tietää mikä on parempi. Mä ymmärrän uskoa. Mutta uskon nimissä on tehty väkivaltaa. Sä toteutat sitä samaa väkivaltaa, mitä uskonto tekee. Kaikki syrjintä on tässä mukana.
Milla: Tässä on tullut niin monta loukkausta, että rima on mennyt poikki. Hänelle ei voi tehdä mitään pointtia selväksi.
Emma: Hän ei tahdo edes ruveta välttelemään. Hän ei tahdo tehdä mitä Kevin tekee. Mä pelkään, että se alkaa puhumaan ihan suoraan.
Milla: Musta tuntuu, että mun elämää on loukattu, mun harrastusta on loukattu. Mä en halua itkeä tuossa tilanteessa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”