13. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 13 Syys 2019 18:18

Tuula niiskuttaa ulkona yksikseen, tuntuu miettivän syntyjä syviä. Ehkä ikävä kotiin, en huomannut ollenkaan tilannetta mitä ennen tätä tapahtui.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 18:40

Tupulla oli tullut morkkis kun mies hoitaa asioita kotona, ja hän pitää kivaa talossa. Ja ikäväkin on yllättänyt oikein kunnolla, hyvä kuitenkin että on ihmisiä joita ikävöidä, pohtii Tupu. Ja kissoja myös ikävä. Saa Kimmolta halin.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 18:57

Päivätehtävä on onnistunut. Kiljunnan siivittämänä keittiöön.

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Nist » 13 Syys 2019 19:05

Aiemmin DC2:ssa Ville imitoi makkarin puolella muita asukkaita. Asukkaat kikattavat Villen parodioille. Tämä oli omasta mielestäni paras: " No ei sitte ku revitään perseestä suolenpätkiä ja paska lentää seinille, ei mitään väliä, mut missä se kalja on? Ja viinaa? Ja persettä?". Krisu kattoo (muka)hölmistyneenä ja muut asukkaat nauravat kippurassa.
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 19:15

Eevis ja Jukka syövät kahdestaan olkkarissa. Ne syövät toisiaan nauravat porukalla pöydän ympärillä. Kling, kling, kling, Krisu haluaa kohottaa maljan kaikille. Krisu toteaa, haluan kohottaa maljan yhteiselle retkelle kohti tuntematonta. Lisäksi haluan kohottaa maljan sille että täällä talossa tulee sperma roiskumaan jatkossakin koska täällä ööö mmm, jatketaan siitä myöhemmin. Meille kaikille, kiitos kaikille, pidetään nyt vittu tänään edes hauskaa, huomenna painitaan. Vittu jes ...

Kuva

Kuva

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mama » 13 Syys 2019 19:16

Paphiopedilum kirjoitti:
13 Syys 2019 18:57
Päivätehtävä on onnistunut. Kiljunnan siivittämänä keittiöön.
😡😱😡😡😡😡😡
Krisu syö pipo päässä!! Tarina oli sitä mieltä että olisivat voineet kyllä pukeutua tolle illalliselle. Ja Krisu edelleen pipo päässä! 😡
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 13 Syys 2019 19:22

Tarina sanoi olevansa niin onnellinen ettei osaa puhua enää. Keksikää oma vitsinne.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 19:31

Pölkky, jossa kasvaa sieniä herättää ihmetystä, onko syötäviä. Ville haluisi tietää sienitötsien funktion. Helmeri väittää niiden olevan syötäviä, mutta Milla ei söisi. Mira ei usko että ruokapöytään laitettaisiin mitään josta ei tiedä onko se syötävää. Krisu toteaa ettei se nyt varmaan mitään uretaaniakaan ole.

Kaviaari on Tarinalle uusi tuttavuus, luuli että se on alkoholijuoma, on hämmentynyt. Tuttu sana, mutta Tarina ei ole koskaan käyttänyt sitä. Muut kertovat että kaviaari on mätiä, Krisu tarkentaa että kutua, siittiöitä. Tarina pohtii edelleen että onko se vegaania. Muut korjaa ettei ole, vegaanipöydässä oleva ruoka ei ole oikeata kaviaaria, vaan merilevä valmistetta, tietää Milla …

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 19:36

Myös Eevis ja Jukka ovat liittyneet pöytäseurueeseen.

Hyväntuuliset ruokailijat ovat kovasti tyytyväisiä ruokaan, kuinka hyvää se on.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Syys 2019 19:40

Eevis ja Jukka syö kahdestaan olkkarissa.

Jukka: Kuuntelin tota Krisun puhetta. Krisussa on lieviä nartistisia piirteitä
Eevis: Mä en sanois narsistisia, mutta Kyllä Krisu on aika tollanen, monessa tilanteessa aika eksentrinen
Jukka: Mitä se tarkottaa?
Eevis: Krisu nauttii selvästi siitä, et se saa olla huomion keskipisteenä ja Krisu nauttii kun reakoidaan sen tuomaan viihdearvoon. Onhan se hauska tyyppi, mut sen huomaa aina ku se heittää semmosta läppää, vähän missä vaan tilanteessa, niin huomaa, että se aina kettoo, ketkä naureskelee.
Jukka: Ehkä
Eevis: Mut kyllä Krisu on hyväntahtonen, tai tollanen rehti tyyppi, ettei se tee noita asioita muita alistaakseen.
Ku sä sanoit, et Krisu on narsistinen, ni toivottavasti täs ei oo mitään teidän saunajuttuja, et sä oot paljastanut jotain, mistä muut ei tiedä
Jukka: No ei ei ei.
Tossa pihalla oli yks tilanne, mut sä et ollut siinä. Noo, ehkä se meni vitsin piikkiin
Eevis: Mikä tilanne?
Jukka: Se kato käski Helmeriä vetää sylitanssin ilman housuja.
Eevis: Kenelle?
Jukka: Itelleen. Ja Helmeri oli pikkusen kiusaantuneena. Kaikilla oli siinä kiusaantunut fiilis, meni vähän yli.
Eevis: Mut ei kai Krisu sitä tosissaan halunnut?
Jukka: Who knows
Eevi: Mun on vähän, et se olis tosissaan käskenyt tai ainakaan olettanut, et Helmeri olis suostunut siihen. Siinäki on varmaan ollut sellanen Krisun oma viihdearvo, et se on vähän testannut ja halunnutkin, et muille tulee sellanen kiusaantunut fiilis. Tai sit Krisu oli odottanut, et kaikki vaan nauraa.
Jukka: Nimenomaan, et oliko se tarkotuksella, vai ei
Eevis: Mulla on vaan vahva tunne et Krisu ei tee tota loukatakseen
Jukka: Onhan se aina niin, et kaikki loukkaamiset ja huonot vitsit, ni voi sanoo, et se oli vaan läppä. Helppo sanoo
Eevis: Mä luulen et Krisulla on tuol ulkopuolella semmosii kavereita
Jukka: Siks mä sanoinkin, et narsistisia piirteitä koska "eksä nyt vitsii ymmärrä"

Krisu saapui paikalle ja pyysi kaksikon muiden mukaan keittiöön
a walking disaster

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 19:59

Pöytäkeskustelut rönsyilevät sinne tänne, myös viikon tehtävään ja Krisun johtamiseen. Krisu toteaa Tarinalle, pakko sanoa, sun puhuttelu puhutteli mua. Mä tiedän etten ole luontainen johtaja, mutta se meidän keskustelu, se varmaan jollain tavalla kehitti mua, ehkä tulevaisuudessa olemaan parempi johtaja. Vaikka en ikinä halua olla johtaja, eli siitä ei todennäköisesti ole ikinä mitään hyötyä, kuitenkin paransi omaa ajattelumallia ja sitä miten johtaa. Tarina on tosi iloinen.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 20:15

Sienet aiheuttavat edelleen murhetta, tosin iloisissa merkeissä, onko pelkkä pöytäkoriste vai voisiko myös syödä. Eritoten Milla on sitä mieltä että pelkkä koriste, eikä niitä tule syödä. Ville lähtee selvittämään asiaa päiväkirjahuoneeseen.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 20:20

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 20:31

Ville palasi sienipölkyn kanssa päikkiksestä, ongelma on saanut vastauksensa. Ville: kyllä tätä saa syödä.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 13 Syys 2019 20:59

Krisu ja Jukka kahdestaan makkarissa bondaamassa. Heitä tuntuu molempia harmittavan ettei tule enempää viinaa. Tuolla on vain jotkut "vegaani- ja hippibileet". Jukka sanoo että on pannut tuolla, ja tuottanut viihdettä, eikä saa sitten sitä yhtä viinapulloa, heittää jo että ei harrastaisi enää seksiä talossa, jos ei juomaa tule. Krisu ja Jukka lyövät kättä päälle, että eivät tee enää mitään ennen kuin saavat jallua. Krisu lähtee lopulta yrittämään päästä pk-huoneeseen kysymään vähän viinaa.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 13 Syys 2019 21:17

Makkarissa ainakin Jukka, Krisu, Helmeri, Mira ja Milla. Krisu ja Jukka ehkä eniten äänessä. Puheessa vilisee kirosanoja enemmän kuin laki sallii. Jukka haaveilee paremmista palkkioista onnistuneista tehtävistä, ja Krisu viinasta ja pillusta. Jukka tuntuu olevan kovin epätyytyväinen huonoihin palkintoihin. Sanoo, ettei halua olla valittaja.

Vähän aiemmin BB on käskenyt tuoda illallistarvikkeet ym. takaisin varastoon.

Krisu toteaa että viina on suomalaisten homma, kännissä pitää saada olla. Jukka pohtii, että aikaa on mennyt vasta pari viikkoa, ja hän ymmärtää, että kun epäonnistutaan niin silloin epäonnistutaan, mutta kun onnistutaan, pitäisi saada viinaa. Krisu suunnittelee ettei nousta sängystä ellei tule viinaa, ei edes kuselle, koska eihän nämä ole meidän sänkyjä. Myös Anu tulee paikalle tätä keskustelua käydessä. Joku toteaa, että Jukalla on mennyt tunteisiin, rapoajasta vaikuttaa että Krisulla on mennyt vähintään yhtä paljon.

Anu innostuu kokeilemaan epilaattoria Krisuun, haluaa epiloida Krisulta mahakarvoja.. :D Krisu huutaa tuskissaan ja kiroilee.

BB kuuluttaa, että viisi minuuttia aikaa, ja pian Kimmo tulee pyytämään makkarin porukkaakin auttamaan siivoamisessa. Porukka lähtee keittiöön.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Nist » 13 Syys 2019 21:27

Krisu ja Jukka toteavat ettei ole enää mitään järkeä panostaa viikkotehtäviin kun ei saa viinaa palkinnoksi. Kapina!
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 13 Syys 2019 21:27

Viinanhimoiset Krisu ja Jukka jatkavat janoista nutinaansa. Jukka sen lomassa mainitsee, tietäisit vaan mitä mulla tuolla ulkomaailmassa odottaa. Mulla on käräjät heti kun pääsen täältä vitun talosta, kertoo Jukka. Mutta ei halua puhua siitä enempää.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 13 Syys 2019 21:30

DC2 pihalla jossa Kevin, Mira ja Kimmo. Käydään läpi sitä, ettei Mira ollut tajunnut lähteä jeesaamaan keittiön purkamisessa. Kevin oli kyllä yrittänyt sanoa jengille, mutta ilmeisesti meni muilta jotenkin ohi. Ihan hyvässä hengessä keskustellaan.

Kimmo miettii, että tänään voisi olla leffailta, johon Mira ja Kevin eivät oikein usko.

Kevin miettii menon olevan aika kreisiä, ja Mira pohtii, että porukka alkaa flippailemaan. Mira meinaa että kyllähän viina hänellekin maistuu, mutta ei noista määristä oikein iloa ole, ei ole juonut paljoa. Pohditaan Krisun juotujen juomien määrää. Seuraavaksi aletaan miettimään leikkimielisesti nakkipiiloja ja rapoajan yhteys pätkii liikaa, joku muu jatkakoon.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 13 Syys 2019 21:51

Pihalla Jukka, Timo ja Kimmo. Timo kertoo tupakoineensa 17 vuotta, oli aloittanut nuorena. Pohdiskelee vähän, että noinkohan sitä bb:ssä tulee tupakoitua kuitenkin. Kimmo meinaa ettei ehkä kannata aloittaa kun on irti kerran päässyt.

Puhe siirtyy taas alkoholiin. Timokin toteaa että olisi mielellään ottanut pari lasia enemmän, mutta ehkä joillain ois lähtenyt käsistä, esim. Milla on sanonut että voi nousta päähän aika nopsaan. Vihjaa myös, että joillain kundeistakin kenties lähtisi lapasesta. Jukka ei näe lapasesta lähtemisessä mitään pahaa. Timo toteaa, että ehkäpä joillekin tulee vielä tulevaisuudessa täällä sellainen mahdollisuus.

Jukka narisee, ettei hän henk. koht. tuntenut, että viikkotehtävä oli sen arvoinen, että palkintona on "vain" 2 pulloa viiniä yhdeksälle ihmiselle. Oli odottanut enemmän. Timo muistuttaa, että saatiinhan sitä rahaakin. Jukkaa harmittaa.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Syys 2019 21:58

21:34 DC2: Retronurkkauksessa Kristian, Mira, Kimmo, Jukka, Milla ja Helmeri. On keskusteltu mm. erilaisten muumihahmojen naimisesta ja tappamisesta, ei välttämättä tässä järjestyksessä. (Älkää kysykö.)

Kristian: "Vittu! Saisko mennä nukkumaan sitte!"
Mira (toteavasti): "Aika paljon kyl ihmisiä niinku... vituttaa täällä nyt!"
Kimmo: "Mikä?"
Mira: "Häh?"
Kimmo: "Mikä nyt vituttaa?"
Mira: "Niin montaa ihmistä... vituttaa täällä nyt."
Kimmo: "Jaa!"
Kristian: "Ei oikeestaan vituta, ku hajottaa lähinnä! Ja mulla ei oo niinku mikään sellanen paha mieli, vaan mulla on lähinnä semmonen, että vittu tää on tyhmä konsepti! Silleen, että... jumalauta!"

Kristian: "Jos ois absoluuttisen vegaani ja absoluuttisen al... absolutisti ja absoluuttisen, vittu, ei mistään nauti, vittu, vapaalla, niin täähän olis ihan luksusta!" (naurahtaen) "Mutta... jumalauta! Missä mun... vittu, jallupullo on!"

Kristian toteaa, ettei tullut tänne selvin päin kököttämään johonkin kapteenin rooliin.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 13 Syys 2019 22:32

Jukka kertoo Villelle ja Kimmolle odotuksistaan BB talossa: Odotin että epäonnistumisista rangaistaan, se on selvä. Me mokataan, rangaistaan. Ei tehdä salatehtäviä, rangaistaan. Onnistumisista palkitaan. Se että olet suoriutunut hyvin, palkitaan. Mä ymmärrän sen, tää oli tosi hieno juttu. Tää sauna ja ruoka oli iso juttu suurimmalle osalle tätä porukkaa. Mutta mulle tää palkinto tästä viikkotehtävästä ei oo mitään... (levittää käsiään) Ei yhtään mitään. Se ei motivoi mua millään lailla olemaan täällä. Ei millään lailla.
Kimmo: Mikä sua motivoi? Mikä sut on tänne tuonut?
Jukka: Mä halusin irti mun arjesta, mikä mulla oli. Nyt kun olen täällä, mun arki on ihan hyvää. Olen tyytyväinen mun elämään täällä. Mutta sitten kun mä pääsen täältä, mä tiedän että mun elämä on ihan sekasi. Mulla on kaikki mun ihmis suhteet ihan sekasi. Ihan kaikki.
Ville: Ehkä sä tulit tänne näkemään, että sulla on asiat ihan hyvin.
Jukka: Ehkä. Ehkä. Kyllä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”