14. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

14. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Syys 2019 01:03

00:58 Jukka kehuu Eeviksen runkoa, Eevis vastailee että Jukan ikäisenä hänellä oli vielä parempi runko.
"Nyt sentään jo 30-kymppinen." Kehuvat myös yhdessä Tupua, että heidän "liittonsa" puolestapuhuja ollut. Et meil voi olla suurempiakin tunteita pelissä. Eevis viihtyy Jukan seurassa, "speciaali tilanne tämä".

01:07 Pariskunta miettii, että mitkä kuulostaa sovinistiselta jonkun toisen korvaan mitä toisen. "Otan sut mukaan" kuulosti ilmeisesti Tupun korville sovinistiselta heitolta johon Jukka ihmettelee mihin tämä maailma on menossa. Eevis muistelee, että 1 viikolla Jukka kyllä kerskaili naistarinoillaan yms. Jukka ei mielestään kuitenkaan ole ollut kusipää naisia kohtaan, Eevis vastailee että tuskin kukaan talossa niin ajatteleekaan.

01:14 Eevis ei hirveästi perusta feminismistä vaan on sellainen pohdiskelija. Sä ja Krisu heitätte tuota läppää naisista /teidän huumoria, mä pidän sitä vaan hauskana mutta muut ei välttämättä pidä hauskana vaan naisarvoa alentava, se on teidän välinen vuorovaikutus /miesten kulttuuria.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 01:25

Kamerat oli suunnattu makkariin jossa nukutaan.

00.43 Kuva palaa Eevikseen ja Jukkaan olohuoneessa.

Jukka toteaa, se selibaatti kesti sellaiset kaksi tuntia, ihan uusi ennätys, mä olen tyytyväinen. Eevis siihen, ei mitkään kättä päälle sopimukset nyt olisikaan olleet sen arvoisia. Jukka jatkaa, mä uskon että vedonlyöntikertoimet ei meikäläisen kohdalla olleet kovin korkealla.

Meillä on molemmilla ihan yhtä löysä selkäranka, sanoo Jukka. Niinpä, vastaa Eevis naurahtaen, mutta mulla se oli vaan omat periaatteet, sulla se oli Krisun ja Helmerin kanssa sopimus. Mä olin aika vakuuttava siinä sopiessa, vastaa Jukka.

Jukka kertoo kuinka sopiminen kättä päälle selibaatista oli edennyt, mutta kertoo myös etteivät Krisu ja Helmeri sitä kovin tosissaan ottaaneet. Jukka sanoo varmaan itse ottaneensa sen enemmän tosissaan kuin he. Tässä sitä ollaan, toteaa Jukka.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 14 Syys 2019 10:45

DC1 kuvaa pitkään ja hartaasti Eeviksen aamuhommia. Nyt syö yksinään keittiössä seisaallaan.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 10:54

Eevis syö hedelmäsalaattia tms keittiössä. Tarina tulee paikalle aamupalan toivossa, hyräillen sitä ja tätä. Laulut vaan yrittää puskee musta ulos, sanoo Tarina, tämä on niin vaikeeta. Oliko tuo äskeinen rytmi jonka sä puhalsit, kysyy Eevis, oliko se Super Mario? Ei tietenkään ollut, minä keksin sen itse tässä, vastaa Tarina naurahtaen, tämä on niin vaikeeta …

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Syys 2019 11:25

10:48 DC2: Keittiössä Eevis pöydän äärellä, Tarina puuhailemassa saarekkeen takana.

Tarina: "Asutsä muuten yksin?"
Eevis: "Ai mitä?"
Tarina: "Asutsä yksin?"
Eevis (hymyillen): "Mä oon aina asunu yksin, jos ei lasketa niinku sitä aikaa kun asu, niinku, alaikäsenä kotona, tai silleen niinku... mm... perheen kanssa."

Eevis ei ole ikinä edes harkinnut, että olisi koskaan asunut esimerkiksi kämppiksen tai poikaystävän kanssa, tai mitään. On luonteeltaan niin yksineläjä.

Tarina: "Okei!"
Eevis: "En mä jotenki pysty kuvitteleen et..." (naurahtaa) "...kukaan jaksais asuu mun kans."

Eevis selittää, että kotonakin saattaa tehdä esimerkiksi kaikki fyysiset treenit yökahden aikaan tai puoliltaöin. Yöpainotteisuus jo rajaa niin paljon vaihtoehtoja.

Tarina: "Joo."
Eevis: "Mut kyl mää, siis tota, emmä jotenki osaa kuvitella, et mä edes asuisin kenenkään kans."

Tarina oli kysymystä kysyessään jotenkin miettinytkin, että yksinasuminen varmaan sopii Eevikselle. Eevis vaikuttaa jotenkin just sellaiselta persoonalta, että se sopisi.

Eevis: "Joo. Tai mä oon aina ajatellu semmottii, et mul ei niinku sovi se, et jos asuis jonku kaa yhdessä." (pohdiskelevasti) "No sen takii tääki on just niinku mielenkiintoinen kokemus, et tääl vähä niinku joutus sen pelon kohtaamaan, tai... on joutunu niinku... hirveesti joustamaan niist omist rutiineist, ja--"
Tarina: "Joo."
Eevis: "--omist, niinku..." (naurahtaa) "...itselleen tyypillisistä tavoista!"

Mutta tämä oli toisaalta osasyy sille, miksi Eevis halusikin lähteä mukaan.

Eevis (naurahtaen): "Tälläst vähä niinku siedätyshoitoo."

Eeviksestä talossa on helppo kuvitella, millaista olisi asua jossain pienessä kommuunissa. Tarina on asunut tosi erilaisissa kombinaatioissa.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:18

Rangaistus. Toistuvien sääntörikkomusten sekä niskoittelun vuoksi kytkeydytte välittömästi toisiinne käsiraudoilla ja muodostatte kaksi ketjua joiden päät ovat auki. Teidän on onnistuttava suoriutumaan BB-talon arkirutiineista ketjuun kytkettyinä koko rangaistuksen ajan.

Ketju yksi, Tarina, Ville, Timo, Mira, Tuula, Jukka, Milla.
Ketju kaksi, Kristian, Kevin, Anu, Eeva-Leena, Kimmo, Helmeri.

Ketjusta saa irrottaa itsensä vain seuraavissa tapauksissa. Tarpeiden toimitus wc:ssä, päiväkirjahuoneessa käynti, pukeutuminen ja riisutuminen. Jos joku irrottaa itsensä ketjusta on muiden kytkeydyttävä välittömästi yhdeksi ketjuksi, ja odotettava puuttuvaa ketjun jäsentä mahdollisimman lähellä häntä. Terveisin, Big Brother.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:28

Kuva

Avatar
stna
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Syys 2009 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja stna » 14 Syys 2019 12:29

Kevin puhuu, ettei ole reilua joutua Kristianin viereen ottaen huomioon viimepäivien tapahtumat
The world is indeed comic but joke is on mankind.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:32

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:39

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:50

Miettivät mistä rangaistus on tullut. Jukka toteaa että, ei noita sääntöjä ole määritetty tarkasti. Mirastakin olisi kiva jos olisi tarkkaan määritetty mistä saa puhua ja mistä ei. Yleisesti tuollainen tuotannosta puhuminen, mitkä siihen sitten, jatkaa Mira. Jukka kertoo kun kävivät eilen Eeviksen kanssa pk-huoneessa yhdessä, ja keskustelivat kahdestaan siitä, niin siitä tuli kuulutus.

BB reagoi samantien: tämä on Big Brother, tuotannon asioista puhuminen on kielletty ...

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 12:59

Kuva

Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Syys 2019 14:09

Ketjupolttaja mikä ketjupolttaja

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Syys 2019 14:11

14:06 DC2: Ketjusta PK-huonekäyntiä varten irrotettu Eevis palasi PK-huoneesta ja kiinnitettiin uudestaan ketjuunsa. Oli saanut tiedotettavaksi molemmille ketjuille, että PK-huonekäyntien ajaksi vajaa ketju menee odottamaan puuttuvaa jäsentään olohuoneen viereiseen käytävään. (Eeviksen ketju siirtyikin jo oma-aloitteisesti ennen tätä tiedotetta Eevistä odottamaan pitkospuukäytävälle, koska totesivat, että PK-huoneen vieressä istuessa puhe kuuluu liian hyvin läpi.)

Pölö
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 05 Syys 2019 12:13

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Pölö » 14 Syys 2019 21:09

Ihan järkevää keskustelua ulkonäköpaineista.

Kimmo: Mun on pakko sanoo yks stereotyyppinen läppä... Hirveän ulkonäkökeskeistä toi heteroiden maailma. Se on gloryhole ja thats it. ( :D )
Ville: Voi kertakaikki-aa!!! Miks se on glory? Theres no glory in that. Miksei se voi olla vaikka surprise hole tai secret hole?
Jne jne voitte varmaan kuvitella :D
Mira paljon äänessä ja tykkään siitä mitä sanoo (itsetunnosta jne).

Ihan vaan tämmönen satunnainen pikkupätkä rapsaa pitkästä keskustelusta.

Tarina: Must tää oli tosi hyv'ä keskustelu!
Krisu: Must tää oli iha paska.

:D

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Syys 2019 22:40

Mira: Sen kyllä sanon, et jos yö vietetään näissä raudoissa, niin Jukka ja Eevis ei sit pane
Krisu: Kyllä muuten panee. Toi on tekosyy, me liitytään mukaan, en mä muuten tässä olis
Ville: Sen verran on mulla vielä fyysistä voimaa, ettei muuten pane
a walking disaster

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 22:46

Ville: voin nyt sanoa erittäin raamatullisen lauseen, jonka Paavalikin joskus sanoi: kahleissa Kristuksen todistuksen tähden.
Krisu: mitä vittua se nyt liittyy tähän mitenkään.
Ville: se on mun pääsyy olla täällä.
Krisu: no voi vittu.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 22:56

Yleisö äänestänyt. Maanantaiaamusta lähtien nikotiinituotteet kielletty, sekä myös niistä puhuminen. Kielto on voimassa kunnes toisin ilmoitetaan.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 23:20

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 23:28

Krisu: Eevis, kaikki hyvin? Eeeevis?
Kimmo: sano vaan jos voidaan jotenkin auttaa.
Eevis: ei, kyl tämä on koht ohi kuitenkin. En mä nyt oikeesti usko et me jouduttais näissä nukkuun. … Jos me jouduttais näissä nukkumaan, niin kyl mä sitten ottaisin nämä ihan ite pois ihan sil riskil että tulee joku toinen rangaistus. Tai sitten mä teen nikosaariset ja heitän pari lasia seinään, niin eiköhän mut tulla täältä hakemaan ilman vuorokauden viivettä.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 14 Syys 2019 23:47

23.10
Krisu sanoo että, tuossa aikaisemmin puhuttiin mikä on fiilis näistä rannekoruista. Mikä on jengillä nyt fiilis? Itsellä vitutustaso aikaisemmin ehkä 1, nyt se on 2.2 kautta 5.
Kevin sanoo 4, ja kertoo olevansa jo aika tuskissaan.
Mirakin on 4. Ranteet on tosi kipeät ja ei saa hyvää asentoa missään.
Helmerillä 1.5 ja Tupu komppaa että sama juttu, 1 viiva 2.
Jukka kysyy Eeviksen fiiliksiä. Eevis vastaa että ei jaksa edes puhua tästä, ihan täys vitonen. Eevis sanoo puhuvansa huomenna lisää.
Anu sanoo ettei hänellä ole mitään hätää.

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 14 Syys 2019 23:58

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”