21. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

21. päivä

Viesti Kirjoittaja Caprica » 21 Syys 2019 00:33

DC1: Kimmo ja Krisu kahdestaan keittiössä heittämässä ihan järkyttävän hyvää läppää. Molempia naurattaa paljon.


Siirtyivät olkkariin, ja Eeviskin tuli ilmeisesti vessasta paikalle. Eevis alkaa venytellä lattialla, Krisu lukee vanhoja BB:n lähettämiä kirjeitä ja ohjeita, Kimmoa ja Krisua naurattaa hetkosen. Sitten hiljenevät. Eevis nyppii jalastaan jotain näppyä tai karvaa, ja pojat on hiljaisempia.

0:38 Krisu kysyy miksi Jukka meni jo nukkumaan. Eeviksellä on kuulemma pieni spekulaatio, kun ei nyt noudattanut heidän normaalia kaavaansa, voi olla et Jukka on ollut vaan väsynyt, tai voi olla et jotain muuta, ei mitään vakavaa mut kuitenkin. Eevis aikoo jutella asiasta Jukan kanssa huomenna.

Krisu toteaa, että kaikillahan täällä on tunteet, Jukallakin on voinut mennä tunteisiin asiat. Eevis myöntelee ja hiljaisuus laskeutuu hetkeksi.

Tovin jälkeen Krisu lukee vanhan kirjeen rahnaviikkotehtävän rangaistusta koskien, ja totetaa ettei oikein tunnu enää missään tämä, silloin tuntui pahalta.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Syys 2019 00:51

Krisu ja Kimmo tajusivat, että pyykit on vielä koneessa. Päättivät hoitaa ne (pesuaikaa 20 vielä minsaa), ettei kellään tule huomenna paha mieli.
a walking disaster

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 21 Syys 2019 01:20

Eevis ja Kimmo juttelee Eeviksen suhteesta Kimmoon sohvalla. Eevis on kertoillut myös fiiliksiään talossa olemisen suhteen ja toivoo jäävänsä taloon. Eevistä ei haittaa että Jukan ja Millan välillä on pientä flirttiä, se ei ole Eevikseltä pois.

Kimmo kysyi aiemmin, että oliko ketjupäivänä Eeviksen hajoilun osasyynä se, että joutui olemaan erossa Jukasta ja Eevis vastaa että ei ollut, ketjussa olo hajotti muuten vaan. Eevis toki noteeraa Jukan ja Millan välillä juttuja, mutta Eevis pitää myös Millasta eikä se vaivaa tai haittaa.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

Avatar
Caprica
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 01 Syys 2014 19:06

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Caprica » 21 Syys 2019 01:35

Kimmo ja Eevis menee jo sänkyyn, Krisu vielä hammaspesulla.
Selkäranka on kuin puutarhaletku.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Syys 2019 03:14

Aiemmin:

01:13 DC1: Retronurkkauksessa Eevis, Kimmo ja Kristian. Kimmo on kysellyt Eeviksen fiiliksiä eri asioista, mm. lähestyvästä sunnuntaista, johon Eevis suhtautuu asiaa ajateltuaan sillä varauksella, että hänen mahdollisuutensa saattavat olla muita huonommat.

Keskiviikkona tai torstaina Eeviksellä oli ollut tunne, että on ihan valmis lähtemään kotiin. Sillä hetkellä se oli ihan aito tunne ja aito ajatus, mutta se kumoutui ihan täysin heti seuraavana päivänä. Ehkä jopa vahvisti sitä, että haluaa olla mahdollisimman pitkään.

Eevis on alusta alkaen tiennyt ja ollut vastaanottavainen sille, että tulee myös vaikeita ja kärsimystä aiheuttavia hetkiä, mutta ne ovat juuri niitä, joita talosta on myös tultu hakemaan. Aivoprosessit ovat lähteneet Eeviksellä ihan eri tavalla pyörimään niidenkin kautta. On jollain tavalla tosi palkitsevaa, kun pääsee siinä prosessissa eteenpäin ja alkaa taas saavuttaa vähän tyynempää olotilaa.

Eevis: "Niin kyl se jotenki... siit tulee semmonen olo, et... et, tota, et... taas on jotenki niinku itsetuntemus yhdellä kokemuksella niinku harpannut eteenpäin tosi pitkälle."

01:14

Kimmo on miettinyt ketjujengirangaistusta. Ei tarvitse vastata, jos ei Eevis halua, mutta sitä oli miettinyt, että vaikuttiko siihen tilanteeseen yhtään, että Eevis silloin erotettiin Jukasta.

Eevis sanoo, että ei. Toteaa myös hymyillen, että talossa ei hirveän moni ole hänestä ja Jukasta mitään suoraan kysynyt. On lähinnä jutellut asioista Tarinan kanssa. Jukankin kanssa on ollut joskus pientä kitkaa, vaikka ei mitään suoranaista riitaa. Jotkut Jukan sanomiset ovat joskus särähtäneet korvaan, ja sitten ne ovat vähän vaivanneet, ja sitten Eevis on ottanut ne puheeksi Jukan kanssa. Eli ovat hekin joskus vähän selvitelleet välejään.

Eevis: "Jukan kaa on, niinku, menny, tosi hyvin, ja mullahan on niinku tosi hyvä olla niinku Jukan kans."
Kimmo: "Mm."
Eevis: "Et se niinku lieventää tosi paljon mun stressiä, jo itessään, se niinku läheisyys."
Kimmo: "Mm."
Eevis: "Ja kyl mä niin ku Jukast tykkään ja näin. Mut toi ku, mä oon niinku sanonukki, et tietty ku mä en oo esimerkiks kaheksaan vuoteen seurustellu--"
Kimmo: "Mm."
Eevis: "--mut mul on ollu vähä semmosia, niinkun... niinkun, tota, pitkäaikaisia, mutta niinku kevyempiä suhteita paljo."
Kimmo: "Mm."
Eevis: "Niin, jotenki tota, niinku, toi et must tuntuu et Jukka on meist kuitenki enemmän se, et sekin niinku hakeutuu mun seuraan herkemmin kuin mitä mä Jukan seuraan. Et, et, mullei niinku tee tavallaan pahaa se, et mä oon niinku muiden kanssa tai yksin. Et must tuntuu, niinku et Jukalla on enemmän se, et sil tulee niinku säännöllisesti, et se hakee sitä niinku läheisyyttä ehkä enemmän ja sil on ehkä enemmän sellast niinku... romantiikkataipumusta muutenki."

Eeviksestä se on ihan kivaa, ja hänkin on tälle ihan vastaanottavainen.

Eevis (hymyillen): "Et esimerkiks tos ku oli toi... toi... laiva... laivatehtävä--"
Kimmo: "Ei ku sen takia mä just kysyin, siihen."

Eevis selittää, että siinäkin oli se tilanne, että edeltävänä viikonloppuna oli Jukasta vähän ristiriitaiset fiilikset. Oli tullut parissa kohdassa vähän sellainen ajatus, että joo, ei tästä kyllä tule mitään, pitäisikö lopettaa. Oli ehkä loukkaantunut parista Jukan sanomisesta pikkuisen.

Eevis (naurahtaen): "Niin se oli ehkä ihan hyvä et siin tuli semmonen muutaman päivän tauko, koska sit tavallaan... sit sen jälkeen oli jotenki tosi kivaa ku oli saanut vähän etäisyyttä."

Ketjuhommassa ero Jukasta ei haitannut yhtään. Ei käynyt mielessäkään. Jukka tosi avoimesti flirttailee Millan kanssa, mutta se ei häiritse Eevistä muuten kuin silloin, jos Jukka sanoo jotain tavallaan häntä nöyryyttävää muiden edessä. Pari kertaa on ehkä vähän pulssi noussut, ja Eevis on Jukalle sanonutkin, ettei siitä tykkää. Mutta Eevis ei koe, että pieni flirtti olisi häneltä pois. Eevikselle merkitsee se, että hänen ja Jukan välit ovat hyvät, ettei niissä ole kitkaa. Mutta ei ketjuhommassa mitenkään haitannut, että Milla oli Jukan vieressä ja siinä oli kaikkea ihme hiplaamista ja muuta. Milla on tosi hyvä tyyppi, Eevis tykkää Millasta paljon, niin senkään puolesta ei haitannut mitenkään.

Jos tulisi viikkotehtävä, jossa pitäisi olla vaikka Jukan kanssa keskenään ihan eri huoneissa, ei se olisi Eevikselle mitenkään paha. Jossain vaiheessa tulisi varmaan se fiilis, että olisi sitä kiva Jukan kanssa hengata ja nukkua lusikassa, ja kyllä sitä läheisyyttä kaipaisi, mutta ei se erossaolo olisi mitenkään paha.

01:19

Kimmo naurahtaa, että oli ihmetellyt laivatehtävän aikaisia tapahtumia.

Kimmo: "Mä olin semmosen kuvan saanu, että molemmat on niinku suh... suhteellisen, niinku, järkevästi ajattelee tilanteista--"
Eevis: "Mm."
Kimmo: "--ja näin pois päin. Mut et se, että siihen niinku oikeesti tarvittiin niinku sorkkarautaa, että... et sai niinku... teiät erilleen toisistaan."
Eevis (hymähtäen): "Joo, niin!"

Kimmo: "Et ku... tavallaan ajateltiin sitä, että... et... et, niinku, tajuatteko että... et se niinku vaarantaa pahimmassa tapauksessa sen viikkotehtävän kokonaan--"
Eevis (hymyillen): "Joo, no siin oli itse asias se kato ku mä en tienny--"
Kimmo: "Se vaikutti molempien käyttäytymiseen tosi paljon, niin--"

Eevis: "Mut, mut siin oli kato se, et ku määhän en tienny--"
Kimmo: "Mm."
Eevis: "--et se oli niinku kiellettyy, et--"
Kimmo: "Mmh."

Eevis: "Et määhän tavallaan otin sen vähä semmosena roolileikkinä..." (naurahtaa) "...niinkun sillon ekan päivänä--"
Kimmo: "Mm."
Eevis: "--kun mä en tiennyt että se on niinku Jukalt kielletty."

Eevis naurahtaa, että oli ensin luullut, että Krisultakin oli ihan vain läppä, kun se tuli VIP-hyttiin sanomaan, että henkilökunnan ja asiakkaiden välinen intiimi kanssakäyminen on kielletty. Kun meni sitten myöhemmin Jukalle juttelemaan ja ehdottelemaan jotain ja Jukka vaikeana kieltäytyi ja totesi, että nyt täytyy kyllä odottaa torstai-iltaan, sitten vasta oli tajunnut, että tämä on ihan joku oikeasti ylhäältä määrätty homma.

01:20

Kimmo (naurahtaen): "Niin ja se, et ku te olitte molemmat niinku... ihan niinku perseeseen ammuttuja karhuja--"
Eevis naurahtaa.
Kimmo: "--niin sitä mä niinku ihmettelin."
Kristian: "Mm."

Kristian hymähtää nojatuolistaan, että hyvä, että Kimmo oli silloin keittiössä, kun tätä käytiin Jukan kanssa läpi.
Kristian (hymyillen): "Siin oli kyllä havaittavissa semmost, niinku suurta vittuuntuneisuutta--"
Kimmo (kompaten): "Jooh..."
Kristian: "--tai semmosta!"
Kimmo: "...se oli aivan niinku..."
Kristian (naurahtaen): "Ja vittu, jos mä oisin ollu yksin siinä, niin... mä en olis pystyny mihinkään, niin äijä oli siinä järjen äänenä kanssa, niin..."
Eevis (hymyillen): "Mmh."

Kimmo (naurahtaen): "Et ku hän, niinku Jukka, alko jopa kyseenalaistamaan tavallaan niinku että... kuka on päällikkö, ja kaikkea!"
Kristian naurahtaa.
Eevis (hymyillen): "Aa... okei!"
Kimmo: "Silleen, että 'nyt, ihan oikeesti, vittu', että... 'max neljä päivää!' "
Eevis (ymmärtäväisenä hymyillen): "Joo."
Kristian (naurahtaen): "Ihan oikeesti vittuunnuin kyllä!"
Eevis: "Joo."

Eevis kertoo, että hänelle se ei tuottanut mitään vaikeuksia sitten, kun oli tajunnut, että se on oikeasti sääntö. Sen jälkeen ei enää haitannut yhtään. Ajatteli, että tämä on nyt tällainen väliaikainen tehtävä. Osui vielä juuri siihen kohtaan, jossa oli miettinyt, tahtooko jatkaa Jukan kanssa.

01:22

Kimmo vain ei olisi uskonut kummaltakaan sellaista reaktiota viikkotehtävän yhteydessä. Ei olisi kuvitellut, että Eeviksen ja Jukan juttu on niin vakavaa, tai jotain. Eevis toteaa, että no ei se nyt periaatteessa niin ollutkaan, mutta kysyy sitten vaikuttiko hän siltä, että olisi ollut siitä ärsyyntynyt.

Kimmo (naurahtaen): "No joo, sähän pyörit ja hyörit ku... puolukka... p..."
Eevis (tajuten): "Niin, siis mä kävin tuol kysymäs sitä, joo, siis just sillon ekan iltana! Mut--"
Kimmo: "Joo."
Eevis: "--mut se oli sillon just, ku mä en tienny niinku et--"
Kimmo: "Joo."
Eevis: "--oliks se niinku sääntö--"
Kimmo: "Joo."
Eevis: "--tai näin. Niin mää koitin mennä sitä varmistaan--"
Kimmo: "Mm."
Eevis: "--koska niinku Jukka sanos mulle, niinku, et, et käy kysymäs!"

Eevis kertoo, että ei kuitenkaan päässyt pk-huoneeseen. Mutta sen jälkeen kun oli tajunnut, että se on sääntö, niin ei siinä ollut enää mitään epäselvyyttä.

Kimmo (naurahtaen): "Teidät olis molemmat pitänyt sukkasaippualla pestä!"

01:24

Kristian toteaa vielä tuima hymy huulillaan, että vittu miten rankka se laivatehtävä oli! Ja Jukan pieni "kapina" päällikön tulkinnasta oli vain pieni osa sitä. Eevis kysyy täsmennystä siihen, miten tämä "kapina" meni, kun hän ei ole kuullut tästä aiemmin yhtään mitään.

Kristian selittää, että olivat Kimmon kanssa Jukalle tolkuttaneet, että tätä ei voi tehdä, että vittu.

Kimmo kertoo, että olivat juuri miettineet, että jos tulee jokin salatehtävä tai muuta perseilyä, niin ei voi ajatellakaan mitään samassa sängyssä nukkumista tai mitään hierontoja miehistön ja VIP-puolen välillä.

Eevis: "Joo."
Eevis: "Joo, totta kai."

Kristian sanoo, että yritti tulkita asioita niin kuin olisivat olleet oikealla risteilyaluksella, niin eihän tuollainen olisi OK.

Kimmo (Jukasta): "Ja se suuttu niinku siitä."
Kristian: "No ehkä se ei suuttunut, mutta... mielensä pahoitti siitä kyllä vähän!"
Kimmo: "Suuttu." (naurahtaa)
Kristian (myöntävästi hymyillen): "No suuttu kyllä vähä joo..."
Eeviskin naurahtaa.
Eevis: "Mm."

Kimmon mukaan Jukka ei nähnyt asiassa mitään riskiä. Kristianille Jukka oli perustellut, että tehtävä on päättynyt, on yöaika, sieltä oli tullut kaikki mahdolliset selitykset. (Heittää kätensä ilmaan ja päästää ahdistuneen äänen.)

Kristian toteaa vielä, että päällikön tehtävänä oli itse tehdä päätökset aika lailla mielivaltaisen tulkinnan varassa. Ei ole ikinä ollut risteilyaluksella töissä, mutta oli vetänyt roolia sillä ajatuksella, että pelataan varman päälle. Kimmo vielä tähdentää, että kun kerran tehtävässä ollaan risteilyaluksella, niin on ajatuksenakin absurdia, että miehistön jäsenet ja VIP-vieraat sekoilevat keskenään eivätkä ole siinä porukassa mihin on määrätty, kun on ensin tarkoituksella erotettu.

Kristian (Eevikselle): "Niin, et... sähän kuitenki... äänestyksellä siellä. Hmm!"
Eevis myöntelee.

01:26

Eevis ei ollut hirveästi miettinyt Jukkaa siinä, mutta oli huomannut, että se tosi paljon pyörii vieraiden ympäristössä. Jos oli esimerkiksi kokkina, niin koko ajan tarjoili. Oli miettinyt, tahtooko olla esillä. Mutta Eeviksellä oli mennyt tehtävässä aika paljon keskittymistä ja energiaa siiihen, että Helmeri ja Ville bondasivat niin vahvasti, että oli vaikea tulla siihen mukaan.

Eevis selittää pidemmältikin, että koki olevansa VIP-vieraiden porukassa vähän se kolmas pyörä. Helmeri otti kyllä molempia asuintovereitaan huomioon, mutta Villeen oli vaikeampi saada katsekontaktia, tuntui ottavan kontaktia aina Helmeriin, ei Eevikseen. Tuli vähän epävarmuuden tuntemuksia, kun ei meinannut kahden herran keskusteluissakaan päästä väliin sanomaan mitään, kun ne olivat aina niin tosi intensiivisiä, naamat melkein vastakkain. Oli vähän ajatellut, että "joo, mä en vain pääse tähän keskusteluun mukaan". VIPpinä oleminen ei ehkä ollut hänen osaltaan kauhean miellyttävää, vaikka alkuun tuntuikin ihan kivalta tehtävältä.

Torstaina oli tosi kivaa, kun pääsivät hengaamaan yhdessä ja muutkin olivat ihan innoissaan siitä, että nyt integroidutaan taas.

Avatar
Pikkuinenmyy
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 02 Syys 2019 22:13

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Pikkuinenmyy » 21 Syys 2019 09:28

Talossa ollaan aamupalalla, Kimmo, Tupu, Ville, Milla ja Kevin puhuvat kirjeistä ja kirjeiden kirjoittamisesta. Myös Helmeri liittyi seuraan.


Edit. Hetkinen, mulla näkyy kakkoskamerassa eilinen aamu :scratch
Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mama » 21 Syys 2019 09:29

9.20 Jengille on nyt selvinnyt rangaistuksen laatu ja lueskelevat talon sääntökirjaa. ”Ootetaan kunhan Kimmo lukee ton (sääntökirjan), niin kuinka monta porsaanreikää se löytää. ”, toteaa Jukka. ”No, kyllä tosta löytyy porsaanreikiä ilman Kimmoakin”, toteaa kaikkitietävä Eevis.
Aikaisemmin Eevis totesi Jukalle, että entäpä, jos Jukka menee joskus naimisiin jonkun narsistin kanssa ja vihkikaavaan vaaditaan se ”Lupaan olla kiltti ja totella aina.” :scratch

Jukka pohti äsken, että mitenkähän Ville reagois jos olkkarissa oleva risti käännettäs väärinpäin. :twisted:

Eevis narisee yleisesti siitä, että ei saa nukkuu miten paljon vaan.
Ja taas fanfaari...

Sohvalla Jukkis ja Eevis ja Helmeri.
Eevis miettii tuleekohan päivän mittaan rankkuun uusii tasoja, kuten kuperkeikan heittäminen tms.
Jukkis ja Eevis totesivat että ”sitä” ei kannata harrastaa rankun aikana, koska taatusti silloin tulis fanfaari.

Ville aamurukoilee pihalla. Kertoi Isälleen nukkuneensa huonosti.

9.55 "onkohan siellä kukaan keittänyt puuroa", kysyy sohvalla makaileva Eevis Jukalta. Puuroa ei ole tehty. Niinpä Eevis jää makaamaan sohvalle. (off topic toim. huom. Onko kukaan nähnyt Eeviksen tekevän talossa ruokaa?) :tired

Kimmo ja Eevis juttelevat opinnoistaan. Kimmo kertoo, että he on teologien kanssa tekemisissä paljonkin. Kimmo toteaa, että se on konkreettista elämänaluetta. Ja että niitä noiden alojen opiskelijoita on vaan niin paljon. Eevi selittää asian taas juurta jaksain. :festari:

Fanfaari klo 10.08.

Krisu kysyy Kimmolta, että onko talon sääntökirja vedenpitävä ohjeistus. Kimmo ei ole vielä lukenut kuin vasta ekan sivun.
Kimmo kommentoi ulkomaailmaan kommunikoinnista ja sanoo, että tätä sääntöä on kyllä rikottu "verhoillusti".
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mama » 21 Syys 2019 10:45

10.40 fanfaari. Jengi nousee topakasti ylös ja odottaa fanfaarin loppumista ja lausuvat kolmesti käsketyn lauseen. Heti perään toinen fanfaari, ja Ville ei enää jaksa odottaa fanfaarin loppumista ja sanelee omat lauseensa fanfaarin päälle ja istuu alas. Muut lausuvat fanfaarin jälkeen ja yhdessä. Yleinen keskustelu siitä, että pitäskö kuitenkin korrektisti odotaa fanfaarin loppumista ettei sooloiltais. "Mä en odota!", sanoi Ville. :festari:
Anu otti asian puheeksi, eli että olisko kuitenkin hyvä, että ootetaan fanfaarin lopppuminen ja yhdesssä lausutaan. Jukkis ja Helmeri haluavat myös kulkea omia polkujaan, eivätkä odota fanfaarin loppumista. :festari:
Miettivät, että joko äskeinen oli noin kymmenes kerta fanfaaria...

Tupulla tuli vähän ikävä lapsiaan. Helmeri kyseli Tupun lasten iät. Tupu kertoi.

Eevis haluaa lukea sääntökirjaa.
Tupu kysyy onko Helmerillä ajatukset kotona. "Perhettä ja kavereita olis kiva nähdä!". Tupu miettii kissojaan.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Ankka
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Syys 2019 23:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Ankka » 21 Syys 2019 14:32

Kaikki komennettu pihalle

13.34 Osa pötköttää, Krisu ja Anu kävelevät ja Helmeri. Milla ja Kimmo kisailevat siitä, kuka jaksaa pitää kättä pisimpään ylhäällä

Ankka
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Syys 2019 23:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Ankka » 21 Syys 2019 14:37

Helmerin kisa menee heikosti :bidmouth:

Ankka
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Syys 2019 23:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Ankka » 21 Syys 2019 15:11

15.10 Pääsivät sisälle. Sinne oli ilmestynyt kirje. Ämpäri on kadoksissa. Edit. Ämpäri löytyi

"Asiakkaat, kokoontukaa sohvalle"

Ville löysi palapelistä puuttuneen Timon kasvojen palan. Oli ilmestynyt olohuoneeseen.

15.12. Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Päivätehtävänä pitää etsiä kadonneet palapelin palat. Jos löytyy, saavat palkinnon

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Syys 2019 15:14

Käden ylhäälläpitokisa päättyi Kimmon ja Millan väliseen yhdessä sovittuun tasapeliluovutukseen.

Heti kisan päätyttyä BB kuulutti, että asukkaat saavat mennä sisään. Tämä huvitti asukkaita, koska tajusivat, että BB odotti kisan päättymistä.

15:11 Mira löysi kirjeen taloon viikkotehtävän aikana ilmestyneen pehmoleluorangin käsistä. BB kuulutti asukkaat sohville.

15:12 "Tämä on Big Brother. Saatte avata kirjekuoren!"

"Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Päivätehtävä: löydä Tarina, Timo ja Tuula. Palapelien Tarina, Timo ja Tuula ovat edelleen kateissa. Etsikää kadonneet palat talosta. Valmiista Timon, Tarinan ja Tuulan kasvoista saatte palkinnon. Terveisin, Big Brother."

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 21 Syys 2019 16:03

Kuva
Ville ja Helmeri suorittaa korkean paikan etsintää.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Syys 2019 16:28

Kristian löysi aikaisemmin huomaamatta jääneen piilorahnan makuuhuoneen ulko-oven yhteydessä olevasta säilytyshyllykkö-välikkötilasta jostain ylhäältä käsikopelolla tunnustelemalla. Sai myös tikun sormeensa, kun Make ei ole höylännyt lautoja.

Ville sai piiloutumiskuulutuksen kun ryömi olohuoneen ulko-oven vieressä kaarisohvan päässä olevan laatikon taakse, sohvan selkänojen sisään. Saivat myös fanfaarit välillä.

16:20 DC2: Nyt Kristianilla käynnissä olohuoneen retro-TV:iden uusintatarkistus, joiden takaa Milla ja Kevin ovat jo hetki sitten aiemmin löytäneet palapelin paloja etsiessään kolme rahnaa. Kristian kurkistaa integroidun videonauhuri-TV-yhdistelmän kasettipesään.

Kristian: "Mikä vittu tääl on?"
Helmeri: "Joo siel on--"
Kristian: "Tales of Perversity!"
Helmeri: "Joo, mä huomasin kans..."

Kristian (vielä toistamiseen kasettiluukkuun kurkistellen): "Tales of Perversity 4."
Kristian: "Jumalist ku tietäis minkälainen leffa toi on."

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 16:55

Anu löysi palan sänkyjen välistä, osui silmään rankkua suorittaessa.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 16:55

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 17:27

Tupu kävi salaatit läpi, mutta ei huomannut piilotettua palaa.

Kuva

Kuva

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 21 Syys 2019 17:43

Tupu etsimässä makkarin oven vieressä, juttelee samalla Kimmon kanssa. Tupu vähän miettii, että onkohan niitä loppuja ollenkaan löydettävissä. Joku toteaa että on tosi epäpalkitseva tehtävä. Kimmo naureskeleekin, että on tainnut nyt mennä päivätehtävä ja rangaistus toisin päin.

Yhtäkkiä Tupu löytääkin lapasesta yhden palan, ilmeisesti Tarinan viimeisen palasen, ja innostuneena ilmoittaa löydöstään. Tämä löytö näyttäisi motivoivan ainakin osaa porukkaa jatkamaan etsintöjä lopuistakin, ilmeisesti kaksi puuttuu, jos oikein käsitin.

Helmeri päättelee, että retronurkkauksessa olisi oltava vielä yksi, sieltä ei ole vielä löytynyt.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 18:08

BB antoi telkkarilla lyhykäisesti vinkkejä, meni nopeasti. Salaatissa ollut pala löytyi. Yksi vielä löytymättä.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 18:19

Eevis löysi viimeisen palan, oli huomannut korin vinkeissä. Koreja tutkineet Krisu ja Milla eivät palaa huommanneet, nauravat että Eevis näki sen viiden metrin päästä.

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 21 Syys 2019 18:29

Krisu haaveilee tulevasta palkinnosta, musiikkia, kaljaa, sauna, palju ja joku helvetin hyvä safka … Muidenkin odotukset saman suuntaisia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 21 Syys 2019 19:50

19:37 DC1: Keittiön pöydän äärellä teekupposen ja voileipien äärellä Kimmo, Tuula ja Mira. Eevis tiskailee paistinpannua saarekkeen takana.

Tuula mainitsee, että kiva kun Kevin ja Tarina valmistelevat ohjelmaa tuolla. (Kevin ja Tarina ovat makuuhuoneessa suunnittelemassa uutta asukasimitaatio-improvisaatioteatteriesitystä.)

Mira (pitkän hiljaisuuden rikkoen): "Must tuntuu et mä en oo ollut kolmeen viikkoon täynnä."
Tuula: "Pieniä annoksia."
Mira: "Mm."
Kimmo: "No ainakaan ähkyä ei oo ollu. Et ei oo... kyllä se niinku nälän... nälän on saanut pois."

Mira toteaa, että ei saanut buffetistakaan vatsaa täyteen, kun monet saivat.

Mira (naurahtaen): "Et en mä ihan sitruunasta ähkyyn tuu!"
Kimmo (asentoa vaihtaen ja haaveilevasti huokaisten): "Voi vitsi että mua harmittaa kun ne jäi ne katkaravut sinne!"
Mira: "Siis mä tarttisin jonkun oikein jonkun semmosen mättöpäivän!"

Mira: "Siis oikein semmosen niinkun..." (tekee suullaan ahmivia ääniä) "...tankkauspäivän!"
Tuula: "Mm."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”