39. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

39. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 09 Loka 2019 00:22

00.08 Ilmeisesti Kristian puhui jotain unissaan: "Aivan loppu. Voivoi. -- Kimmo [jotain epäselvää]."
Kimmo nostaa päätään ja katsoo Kristianin suuntaan ja hymyilee. Kristian nukkuu sängyssään ja liikkuu hieman, mutta ei enää puhu mitään. Kimmokin pistää jälleen maaten ja makkari hiljenee.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2019 10:05

Asukkaat kuulivat herätyksenä suoran radiolähetyksen taloon. Helmeriä onniteltiin ja kehoitettiin asukkaita laulamaan onnittelulaulu.
Puhuivat radiossa houkutuksista: Miran röökeistä ja Batteryistä ja Jukan Pitsasta ja cokiksesta.
Kukaan asukkaista ei reagoinut näihin tietoihin.
Asukkaat lauloivat Helmerille onnittelulaulun ja aloittivat aamutoimet.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 09 Loka 2019 10:11

Sohvaryhmillä ihmetellään hieman Miran saamia Batteryitä ja tupakoita. Porukka tuntuu olevan ihmeissään, mutta ajattelevat että BB vain haluaa hämmentää epäoikeudenmukaisuudella, ja se kuuluu tähän peliin. Milla on sitä mieltä, että kannattaa valittaa, silloin voi jotain saadakin. Krisu on samaa mieltä, ja muistelee omaa kaljatarjoiluaan pk-huoneessa. Keskusteluissa ei kuitenkaan tunnuta tajuavan Miran saaman lahjan yhteyttä eiliseen "luovuttamiseen". Jukkakin on mukana keskusteluissa, mutta ei paljasta oikein mitään, tajuaako tilannetta.

Avatar
Pikkuinenmyy
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 02 Syys 2019 22:13

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Pikkuinenmyy » 09 Loka 2019 11:11

Talossa kuului taas Aamulypsyä. Kertoivat Helmerin lahjan olevan nyt perillä ja käskivät mennä pihalle. Pihalla odotti Helmerin koira Pablo :in love:
Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 09 Loka 2019 11:35

Hemmi joutui jättämään Pablon varastohuoneeseen. ”Viimeiset pusut vielä. Noni Pablo jää siihen. Kerro kaikille terveisiä. Pablo jää siihen. Noni. Moikka.” Kyynel silmässä keittiöön. Milla halaa.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 09 Loka 2019 13:51

Krisun ja Jukan urakka alkaa olla loppusuoralla. Krisu vetää 105, koska Helmeri nokitti eilen 103:lla hänen 101 jälkeen. Jukka aikoo kiertää ainakin 120, niin saadaan Helmerille lisää haastetta.

Mikael
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Syys 2011 23:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mikael » 09 Loka 2019 14:01

Kristian varmisti kirjeen saannin -> uusi oma ennätys 105, myös Jukka tehnyt jo oman viikkoennätyksensä reilut 100 ja jatkaa radalla edelleen.
Aiemmin aamulla kirjeensä varmistivat Kevin,joka veti 100 kierrosta ja alkuviikon lusmuillut Mira 60 kierrosta.
Krisu halusi vetää kahdella yli Helmerin ennätyksen (103), jotta se motivoi Hemmiä vetämään tänään vielä siitä yli.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 09 Loka 2019 14:16

Ville tuli Krisun tilalle. Jukka jatkaa edelleen kiroilun ja karjumisen säestyksellä. 114 täynnä. Villellä 10.

14:24 Jukalla 120 täynnä. Anu valmistautuu tulemaan tilalle. Mira kannustamassa. Villellä menossa 16. kierros ja manaa yksinään taustalla, ettei kone meinaa käynnistyä millään. Tuntuu pahalta. Tähänkö se nyt hyytyy.

14:26 Jukan urakka tehty ja Anu radalle.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Cheri » 09 Loka 2019 14:32

DC1:

Kristian kutsuttiin PK huoneeseen juuri suihkusta tulleena:

Kristian: "..ei v*ttu nyt! ruokaaaaa!

Keittiössä Kimmo kokkailee lihapullia ja Helmeri hääräilee vieressä.
Milla ja Kevin syövät pöydässä.

Kevin: "Onpa se Kimmo vaan hyvä valmentaja"
Helmeri: "On"
Milla: "valmentaa, hieroo, kokkaa, huolehtii.."

DC2:

Tehtäväradalla vuorossa Anu ja Ville.

Ville: "Jeesus on herra!" 20.s kierros"
Anu: "Elämä on valintoja!" (ei sanonut kierrosmäärää)

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 09 Loka 2019 15:00

Krisu anoi Kimmolta pääsyä hierontatuoliin. Perusteluna haluaa päästä kauaksi tästä maailmasta, jossa eläinperäisiä tuotteita käytetään hiustenhoitoon. Lupalappu leimattu ja Krisu asettuu makuulle huudon kera. ”Ai saatana mun vatsalihakset! Ja tärinät täysille.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2019 19:09

18:59 DC1: Retronurkan sohvalla Anu ja Jukka, TV:itä lähemmässä nojatuolissa Kevin, ovea lähemmässä nojatuolissa Kristian. Ville polkee kuntopyörää kaarisohvan edessä.

Ville (polkien): "Se joka tän pyörän ergonomian on suunnitellu, niin... mä annan sille virallisesti Jukan 'paskaa'-palkinnon!"

Hapankorppua sohvalla rouskuttava Jukka napsauttaa sormiaan ja osoittaa Villeä.
Jukka: "Ai että mä nautin tästä! Ihmiset on alkanut sanomaan 'paskaa', kun on niitä asioita, mitkä on oikeesti paskaa! Eikä olla silleen, että 'noo, ei tää nyt niin huono ole!'"

Ville: "Jukka, jos sä haluut hyvän ehkäsyn, niin tuu tähän pyörälle vaan. Ei varmaan kuule... pikkuveitikat toimi tän jälkeen!"
Jukka: "Eli ihan paskaa."
Ville: "Aivan paskaa! Niinku... kill your butt -luokan sontaa!"

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 09 Loka 2019 20:13

Anun ilme kun Helmerin sukukalleudet kokivat kovia kuntopyörällä

Kuva

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Cheri » 09 Loka 2019 20:24

DC 2: Tehtäväalueella sataa vettä ja rata on liukas. Milla sai kuitenkin jo 80 kierrosta täyteen ja sanoi Krisulle että aikoo vetää 100 jos pystyy.

Kevin tekee samalla omia kierroksiaan nyt sai 20 kierrosta täyteen.

Valmentajalta eli Kimmolta tuli ohjeistus tehdä kierroksia hitaammin, ettei liukkaalla radalla satu mitään. Kuntopyörällä otetaan kilometrejä sitten kiinni.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Loka 2019 20:57

20:52 Kristian ja Milla menevät rataa läpi muiden pyörräilessä km sisätiloissa talteen. Aiemmin Milla kyseli, että uskooko Krisu viikkotehtävän läpäisyyn. Uskoo kyllä koska kaikki ovat antaneet ison panoksen sen onnistumiseen. Krisu myös laski askeleilla radan pituutta ja sai tulokseksi n. 58m.

20:57 Jukka jo kärkkymässä radalle Millan jälkeen, kohta Millalla täynnä 100 kierrosta. Krisu 20 paikkeilla menossa.
Jukka Krisulle: Uskot, että 60m rata siis? Krisu: Semmonen 57m.

21:00 Jukka Millalle: Jos saat 100 niin saat päättää nukutko Kevinin vai mun vieressä. Millalta kevyt hörähdys. Krisu kuittailee, että eikö Millalla lähde vasta 99 nyt. Ei vastaa Milla nyt viimeinen eli sadas kierros.
Milla: I did it! Jee, sain sata. Fyysisesti olisin vielä jaksanut vaan fyysinen kipu ei tunnu enää kivalle. Ranne ei nyt liiku oikein enää. Hei tsemppiä!

21:03 Milla saa sisällä kaikilta raikuvat aplodit 100 kierroksen runistaan.
Helmeri: Hyvä Milla! Ville: Milla aivan käsittämätön riemuvoitto!
Anu: Loistavaa!

21:07 Krisu: Joka viikko enemmän yllättynyt Kevinin meiningistä. Tsemppas ton vielä.
Jukka: Ihan maaginen jätkä.
Krisu: Ihan niinku psykoositulilla. Paniikkikohtaus ja kaikki.
Jukka: Mikähän olis Kevinille haasteen paikka, tää näytti jo siltä vaan mitä vielä kasaa ittsensä ja suorittaa tosi hyvin.
Krisu: Kyllä.

21:22 Ville esittelee Hemmille jotain hikisiä housujaan yms.
Ville: Etkö halua pikku nuuhkua tuosta? Hemmi: No voin mä. *Ville ojentaa vaatetta Hemmin nenukkaan.
Hemmi: No no! *Ville hörähtää kovaan ääneen. [smilie=a_chuckle.gif]
Hemmi virne naamallaan: Aika hyvä.
Ville: Siinä on kuule 3 päivän soija!
Hemmi: Sillä on tehty duunia.
Ville: On..oijoi ai että 3 päivää (*Ville nuuhkii lisää) Nyt lähtis maasta veto.
Kevin: Te ette edes tiedä miltä mä haisen, nää shortsit haisee kuolemalta ja niinku piritorilta ja itiksen metroasemalta.
Hemmi: Ai että. Kevin: Eli kaikki parhaat hajut.
Hemmi:: Parhaat hajut maailmasta. Kevin: Kaikki paikat mihin ikinä on humalaiset pissannu on tämä alue täällä. Se pitää pyöräilytahtini kunnossa.

21:25 Manageri Kimmo tuo viestiä radalta, että Jukka ja Krisu painavat niin kauan siellä että polkijat polkevat 200km täyteen. Ville vastaa, että sillä tehdäänkin 10km vuoroissa niin pysyy korkealla rpm.

21:34 Manageri Kimmo käy jälleen radalla ja Krisu alkaa miettiä että liekö kuntopyörä sittenkin salaliittoa. Kimmo taasen tuo esille jonkun aamuisen radion (Jaajo), että tiukkojen valintojen edessä asukit. Onko joku muukin sortunut houkutuksille pk:ssa ettei tule niitä sakko km yms.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2019 21:34

21:15 DC1: Miralla tuli aikaisemmin 50 kuntopyöräkilometriä täyteen. Nyt polkemassa Kevin.

Hikipaitainen ja omien sanojensa mukaan haiseva Helmeri makaa viltin erottamana retrosohvalla selinmakuulla makaavan Anun päällä.

Helmeri: "Kun, siis, mul on nyt semmonen... mä nyt kerron!"
Anu: "No?"
Helmeri: "Mul on semmonen tilanne: jos mä ajattelen mitään proteiinipatukkaa tai pirtelöä tai jotain, niin laatta lentää!"
Anu: "No mutta! Älä ajattele."

Milla saapuu puurolautasen kanssa keittiöstä retronurkkaukseen ja istuu ovea lähempänä olevalle nojatuolille.
Milla: "Ilman proteiinivalmisteitakin pärjää. Normaaliruuasta saa urheilija tarpeeksi proteiinia."
Helmeri: "Kyllä! Kysyin tässä juuri... neidiltä... tässä vieressäni... että mitä voisinkaan syödä tällä hetkellä, koska... yööh! jo toi-- yööh! Hkyöh!"

Milla katsoo silmät suurina Helmeriä.
Anu (selittävästi, Millalle): "Hän ei voi nyt hyvin."

Milla (jännähymy naamalla): "Näitsä mun puuron, vai?"
Helmeri: "Äehn. Mä en pysty ajattelee täl hetkellä puuroa, ja en..." (naurahtaa) "...varsinkaan maapähkinä--yöhö!... toi haisee toi--"
Milla nauraa räkättää. Helmeri nousee pois Anun päältä ja sohvalta.
Milla (nauraen): "Anteeks!"
Anu: "Apua."

Helmeri (keittiötä kohti kiiruhtaen): "Ei lennä vielä, mutta tulee kyl... tosi lähelle!"
Ville: "Mitä?"
Helmeri: "Toi... maapähkin-- yööh! Öh! Miks mullon tämmönen olo! Öäh!"

Milla: "Puuroni on kaunis!" (nauraa)
Helmeri (käytävältä nurkan takaa, turvallisen etäisyyden päässä Millan maapähkinävoipuurosta): "Siis maapähkinävoin haju... saa mussa oksennusreaktion aikaan!"

Helmeri huutelee keittiöstä yrittävänsä syödä jotain. Tulisi parempi olo.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2019 21:55

21:33 DC1: Milla kävi välillä rentoutumassa, mutta syö puuroaan nyt retrosohvalla. Helmeri istuu TV:itä lähemmässä nojatuolissa.

Milla (mössöistä puurolautasta heiluttaen ja hymyillen): "Kato Hemmi!"
Helmeri: "Yyh. En katso sinne päinkään!"
Milla: "Puuroa ja proteiinijauhetta ja vähä maapähkinävoita..." (nauraa) "...jugurttia ja..."
Helmeri irvistää iljettävyydelle silmät sirrillään. Läiskii nyrkillä kämmeneensä.

Kevin: "Lopeta Milla!"
Helmeri: "Jos mä haistaisin tota... niin laatta lentäis! Oikeesti!"

Kevin ihmettelee miten maapähkinävoi voi aiheuttaa Helmerille tuollaista. Onko Helmeri neitseellisesti tai muuten vain raskaana? Helmeri selittää, että myös proteiinipatukat aiheuttavat nyt tätä yökkimisreaktiota.

Mira kysyy, onko Helmerillä aina näin vai vain nyt. Helmerin mukaan vain nyt.

Mira: "Ooksä raskaana?"
Helmeri (hymähtäen): "Varmaan!"
Mira: "Anu! Ooksä siittänyt Helmerin!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2019 22:21

21:41 DC1: Retrosohvalla nyt Kevin ja Anu, TV:itä lähemmässä nojatuolissa Helmeri, jalkarahilla tasanteella Milla ja ovea lähemmässä nojatuolissa Mira. Ville polkemassa. Kuntopyörä pitää vähän meteliä koska Villellä on kova vauhti päällä.

Milla (Miraan kääntyen): "Mira, mä oon muuten ihan varma... että ne Batteryt ja tupakat tuli siitä, ku pojat oli tonkiis sitä stögistä!"
Helmeri (Millaan kädellä kurottaen): "Ai mitä? Kerro. Kerro!"
Milla (Helmeriin päin kääntyen): "Mä oon ihan varma et ne Batteryt ja... tupakat tuli siitä, ku pojat alko tonkii stögistä. Ja se ei oo OK!"

Helmeri ihmettelee tätä tulkintaa. Pojathan ovat tonkimassa stögistä koko ajan. Batteryt tulivat aamulla. Millan mukaan tonkivat ensimmäisen kerran eilen illalla. Batteryt tulivat sitten aamulla.

Ville: "Mira, täs on jotain vikaa täs vällärinsuojukses!"
Mira: "Ai?"
Ville: "Katso."
Mira: "Ei, se on auennu. Sieltä roikkuu joku!"
Ville: "(jotain epäselvää) Before I die!"
Mira: "Jees!"

Mira on aikaisemmin keksinyt kuntopyörän satulaan viltistä ja kuminauhasta tehdyn pehmustevirityksen, jota kaikki ovat pitäneet merkittävänä parannuksena välilihansa kannalta, mutta pehmuste on nyt purkautunut oikeasta asettelustaan. Mira nousee nojatuolilta auttamaan Villeä.

Retronurkassa spekulointi jatkuu samaan aikaan:

Helmeri (tuhkakuppiaiheesta jatkaen): "Mutta on ne tökkiny sitä sen jälkeenki! Eikä Mira saanu jakaa niit röökejä."
Milla: "Nii, mut sen takii, koska se ei ole OK... tonkii sitä stögistä, isoveljen mielestä, niin--"
Helmeri: "No miks se antais Miralle lisää röökii?"
Milla: "Että... et se on pojille silleen, et menittepä tönkiin... tonkiin sitä stögistä, että Mira saa niinku--"
Kevin: "Toi kuulostaa nyt tosi oudolta spekulaatiolta..." (naurahtaen) "...koska toi viesti on maailman epäselvin!"
Helmeriäkin naurattaa.

Kevin: "Jos mä olisin auktoriteetti, niin... niin mä en todellakaan tekisi sitä tolleen... toi kuulostaa siltä, että 'Milla söi liikaa porkkanoita! Annammepa Hemmille... kolme hehkulamppua!'"
Kaikki repeilevät.
Kevin: "Niinku yhtä selvä viesti!"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Loka 2019 23:09

23:03 Kimmo kävi radalla antamassa ohjeistusta, että tänään ei tule enää ketään alhaalta tänne ylös. Hemmi ajaa viimeisenä pyörällä mitä jaksaa, ehkä sinne 200km ja se on siinä. Kimmo keskeyttää vaikka Hemmin, jos näkee että loppu. Krisu ja Kevin puhelivat, että voivat vielä tunnin hyvinkin tehdä kierroksia.

23:05 Ville vierailee radalla, Kimmo oli keskeyttänyt häneltä pyörävuoron nilkan takia. *Krisu lähentelee jo 100 kierrosta ja haaveilee tosiaan että voittaisi Helmerin 130? *Kimmo tulee myös radalle.
Kimmo: Siellä pyöräilee toiseks viimenen. Hemmi kuulemma vetää oksennukseen asti, olen siinä vieressä vahtimassa /pysäyttämässä.
Krisu: Älkää kertoko, että olen vetänyt 100. Vedän ainakin sen 140 niin tulee huomenna Helmerille ja Anulle kirittävää. *Kimmo sanoo ettei vie terveisiä heille eikä heiltä tänne, koska huolehtii nyt vain asukkaiden terveydestä.

23:12 Kevin: On se musta aika hauskaa, että me ollaan täällä kahdestaan viimeisenä. Tai koomista.
Krisu: Hyvin koomista, kun miettii omii fiiliksiä ekalt viikolta... *Milla tulee radalle ja juttu katkeaa..
Milla: Tuolla on enää 2 pyöräilijää.
Krisu: Toivottavasti jaksavat. Mira ja Hemmi? Milla: Joo, kaikki muut on vapautettu.

23:17 Sisällä Hemmi Anulle: Mun pitäs tankata paljon ennen tuota vaan en uskalla tankata liikaa koska mulle tulee kusihätä ja en pääse kuselle tuosta.
*Vaihtaa äänensävyä: "Koska Kimmo sinä et voi enää tulla takaisin, olen huolissani teistä". *Anu naurahtaa. Hemmi jatkaa, että koutsi on koutsi ja sen seläntakana pitää aina vähän keljuilla. Se on ihan normaalia. Tulee hyvä tiimihenki, kun saa koutsille vähän naljailla. Muttei koutsin kuulleen koska.. *Kimmo tulee paikalle: Mitä?
Hemmi hörähtäen: Ei mitään.

23:28 MVP Helmeri aloittaa viimeisen polkupyöräilyn ja vetelee siihen asti kun jaksaa tai 200km /koutsi pysäyttää hänet. Ämpäri on lähistöllä, jos alkaa oksettaa. Ilmeisesti 15km jäljellä sinne tavoiteltuun 200km. *Kamera takaisin radalle, jossa Kimmo tuo viimeiset uutiset sisätiloista. Krisu haluaa vetää sinne 140 ja puhelee Keviniä pysymään ja Kevinhän haluaa jatkaa hänkin. Kimmo vielä varmisteli, että jaksatte 30min täällä jonka ajaksi epäili myös viimeistä pyörämatkaa.

23:34 Krisu: 117 alkaa nytten. *Vettä ripsii taas tasaisesti ja rata erittäin märkä.

23:38 Sisällä Helmeri jatkaa ja Milla/Anu ja koutsi Kimmo seurailee tilannetta. *Kimmo kehuu muita hulluiksi, urheiluhulluiksi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2019 23:52

Saunomista...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

...ja kuntopyöräilyä:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Loka 2019 23:56

23:55 Kuntopyörän mittari näyttää 6h 33min kuluneeksi ajaksi ja Helmeri piakkoin lopettelemassa Kimmon laskukaavan mukaan.
Anu: Mua kuumottaa, jos ne on tuolla (radalla) tehnyt ennätyksiä. *Kamera vaan ei edelleenkään löydä sinne.. :noup:

23:57 Krisu radalla: 133 ja 134 lähtee.
Kimmo: Krisu yks kierros ja se on siinä.
Krisu: Mä teen kaks. Kevin: Miksei meille saatu kertoa polkupyörän lukemia. Mikä juttu?
Kimmo: En muista mikä siinä oli idea.. Kevin: Ah, työnjohtajat.
Krisu: Sortaa alaisiaan.
Kimmo: Ei enää kierroksia. Krisu: Mä teen vielä yhen niin pääsen 135.

23:59 Milla kannustamassa: Ja sieltä saapuu maaliin! Wuu!
Kevin: Ihmisoikeudet kaikille ei vaan tietynlaisille. Sovitaan 195 nin tulee tasalkuku, en tiijä mitä oikeesti..
Milla: Ja sieltä maaliin Kristian!
Krisu: Tänään mennään.. 135! Kevin halaa Krisua: Maailmanmestari!
Milla: Ihan mieletöntä. Sä olit jo mun aikaan täällä. Kimmo: Sit saunomaan.
Krisu: Kiitos Kimmo. Kimmo: Kiitos. *Sisällä Helmeri saavutti 180km kokonaisuudeksi ja onnitteluja jaetaan puolin ja toisin.

00:02 Kevinin tulos oli 95 yhdistettynä Jukan aloitukseen ja Krisulla 135, joten ne koutsi Kimmo kirjaa vihkoonsa.
Kimmo: 1125 tänään kierroksia. *Nyt pähkäillään miten paljon pyörän km tulee kierroksia mukaan. Yhtä mieltä ovat, että meni rikki.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”