40. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 22:22

knocker kirjoitti:
10 Loka 2019 21:46
Millako sekosi? Puhuu yksinään pihalla. Tai viestii ulkomaailmaan, mutta sehän lienee tällä tuotannolla sallittua.
Edit. DC2, just äsken
21:42 DC2: Milla yksin pihalla tupakalla. Puhaltaa savua suustaan.

Milla (silmät kiinni, hymyillen): "Kun mä lähen täältä, niin mä meen päivä kerrallaan." (avaa silmänsä ja katsoo hymyillen yläviistoon, ja sitten vilkaisee kameraan) "Ja aina... sydän edellä, aina!" (nyökyttelee omalle ajatukselleen)

Milla (alas päin katsahtaen, sitten taas yläviistoon): "Koska kyllä sen täälläki ymmärsi, et jos sä pelaat tätä..." (pudistaa päätään kieltävästi) "...niin et sä saa täst irti..." (nyökytellen) "...sitä samaa, ku jos sä menisit täällä täydellä sydämellä."

Silmät kiinni, uudet henkoset. Katse yläviistoon. Silmät auki, savujen ulospuhallus. Hymy. Silmät kiinni.

Havahtuminen. Silmien avaaminen. Uudet henkoset. Ulospuhallus. Sivulle yläviistoon ja alas katsahdus.

Milla: "Ehkä nyt mun on helpompi olla täällä, koska toi kirje toi semmosen sisäisen rauhan." (hymyilee silmät kiinni, keikuttaa vähän päätään, avaa silmänsä) "Koska mulla on ulkomaailmassa ystäviä, jotka on ihan mahtavia! Ja tyyppi jota mä ootan niin paljon!"

Milla: "Paitsi nyt mä näytän ihan kauheelta, kun mun tukka on kalju, mutta... se kasvaa pian! Se kasvaa kohta! Ei hätää!" (naurahtaa) "Päivä kerrallaan!"

Uudet henkoset. Ulospuhallus, katse yläviistoon, hymy.

Milla: "Ihan vaan päivä kerrallaan!"

Milla (haaveilevasti silmät kiinni): "Tulispa joku ihana biisi!"

Silmät auki.

Milla: "Mä voisin kuulla jonkun Paperi T:n ihanan... melankolisen synkistelybiisin! Se niinku varmaan, se niinku ois, se mitä mä haluaisin sanottaa nytte! Sä jätät jäljen. Ai vitsit! Ai vitsit! Elämä on kyllä aika hassua. Ihan niin kauan!"

Milla: "Mitäköhän mun porukat aattelee täst kaikesta? Tos kirjeessä ei puhuttu ollenkaan niistä. Mä toivon, et ne on ylpeitä! Et ne näkee mus jotain, mitä ne ei oo nähny ennen. Et ne ehkä luottais siihen, et mä osaan tehdä elämäs oikeit valintoja. Se olis kaikist tärkeintä, et ne näkis tän... kokemuksen semmosena... koska ne ei osannu nähä ehkä tätä samal lailla ku mää. Et nyt ne osais nähä et mä tarvitsin tätä, mä tarvitsin tätä paikkaa, mis mä kasvan tai opin asioita, mitä mä en ois muuten oppinu."

Milla: "Tai että... ne vain hyväksyis mut tämmösenä ku mä oon. Koska mä en tuu... muuttuun radikaalisti varmaan ikinä." (naurahtaa) "En mä haluakaan muuttua! Mä haluisin vaan, et ne rakastais mua tämmösenä ku mä oon. Se ois suurin asia mitä mä voisin niilt pyytää. Tai... et ne ees sanois sen ääneen. Jos ne rakastaa... niin ne sanois sen, et ne rakastaa mua."

Milla: "Että ne antais anteeks ku mul on tupakkaa. Täällä."

Milla tumppaa tupakkansa ja palaa sisälle taloon.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 23:23

23:21: Postia asukkaille. Mira lukee.

"Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Annoitte tänään nimeämispisteitä toisillenne. Ne ovat mitättömiä, sillä kyseessä olivat valenimeämiset. Tällä viikolla katsojat päättävät, ketkä asukkaat päätyvät häätöäänestykseen. Olette kaikki äänestyksessä. Terveisin, Big Brother."

23:24

Jukka on vahvasti sitä mieltä, että tällä kertaa asukkaat häätävät.

23:28 DC1:

Kristian hekumoi keittiössä Kevinille ja Millalle avoimella kylttiäänestyksellä. Ai että!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”