40. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

40. päivä

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 10 Loka 2019 00:07

Krisu tuli olkkariin, jossa Helmeri juuri lopetteli polkemista ja Anu seurasi vierestä. Pyörässä oli 180000m.
Krisu: 135! Hähähä! Siin on aamuks tekemist!
Helmeri vähän epäillen kyseli, että eikai enää aamulla tehdä. Krisu totesi täynnä tarmoa että kyllä tehdään.

Kalamake
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 17 Marras 2007 21:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kalamake » 10 Loka 2019 01:27

Asukkaat sai kirjeet, kaikki tais olla enemmän tai vähemmän tippasilmässä.
Klippi tulee kohta. Ruutu aika 00:50 jälkeen

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 01:43

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 10 Loka 2019 02:22

Kuva

Kuva
2.16 sikarikerho päätti vielä syödä Hemmin kakun loppuun

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 10 Loka 2019 03:20

DC2 2:15 Sikarikerhossa Kimmo, Helmeri, Krisu, Jukka ja Ville, joka toivotti juuri hyvää yötä "sikakerholle". Pyörittelivät lukuja paljon viikkotehtävän kilometrimäärä voisi olla. Kimmo naurahti että sitten on kuitenkin jotkut syönyt Kotipizzaa pk-huoneessa ja siitä tulee lisämatkaa. Jukkaa hymyilytti. Krisu haluaa kyllä että ne paljastetaan, jos joku on tämän tehtävän pettänyt. On jouduttava vastuuseen ihan samalla tavalla kuin varkaatkin paljastettiin. Jukka totesi että kyllä ne varmaan näytetään.

2:22 Söivät synttärikakun loppuun.
Helmeri: Mä vähän panostin tän illan sikarikerhoon ja toin kakun.
Kakku on tähän asti ainoa tuote joka saa kehut. Jukka korkkasi Pyynikin alkoholittoman. Maistuu ihan paskalle mehulle, vaikka pitäisi olla alkoholitonta olutta. Pyynikin olut on hyvää, mutta tämä ei saa keneltäkään arvostusta.
Kimmo: Joo ei tolla kehtais ees kukkia kastella.

2:35 Tuotearvostelut jatkuu. Suklaat vuorossa.
Jukka: Ihanaa että sikarikerhosta on tullut kulinaristinen.
Seuraavaksi voiteet ja rakkolaastarit käsittelyyn. Todella moni on paskaa. Ihan paskaa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 03:54

00:53 DC1: Kimmo paljastaa asukkaille salatehtävänsä — joka oli kannustaa jokainen tekemään parempi tulos kuin eilen — ja että jokainen oli tässä onnistunut. Palkintona kirjeet rakkailta, myös hänelle itselleen. Oma kirje oli kiinni kaikkien onnistumisesta.

Pelkkä tieto kirjeistä aiheuttaa alun yllätysreaktioiden jälkeen jo monen asukkaan puhkeamisen itkuun. Kaikki saavat Kimmolta kirjeensä ja ne pitää lukea yksitellen ääneen, jonka jälkeen ne kerätään pois. Kimmo itse myöntyy aloittamaan.

00:55

Kimmo lukee omaa kirjettään, ääni vähän sortuu aluksi:

"Linjoilla? Tässä tämä nyt tulee mitä olet kaikki nämä viikot odottanut, kirje kotijoukoilta. Sinua on kytätty kirjaimellisesti 24/7. Täällä kaikki ennallaan, paitsi sinua näkee nyt joka päivä. Ainakaan vielä ei ole tarvinnut hävetä eikä kieltää sukulaisuutta. Kotipuolessa kenenkään psyykkinen tai fyysinen tila ei ole muuttunut, ja monttubileiltäkin on vältytty. Kaikki tutut lähettää terveisiä. Nyt seuraa pakollinen lässyntäosuus. Tästä eteenpäin, tihrusta itkua. Käsiin hautautumisesta plussaa! Ikävä ollut kova, mutta on ollut ilo seurata taas yhen unelmas toteutumista. Ei olla taiettu samassa jonossa seistä, kun rohkeutta on jaettu. Telkkarista välittyy se sama Kimmo, joka käy tyyliin kerran vuojessa meitä täällä pohjoisessa pikaisesti moikkaamassa. Näyttää siltä, että talossaolo on vastannut odotuksiasi, ja vielä ainakin olet järjissäsi. Jatka samaan malliin. Ollaan ylpeitä sinusta, etelän vetelä! Toivottavasti nähdään livenä finaalissa. Tanhupallon täyshoitolassa uusi sohva odottelee. Haljuja (?) Sumppeja, sydän, Saattaja-sohvaperunat... On tää sairasta!"

00:57

Ville: "Oi joi, nyt on tiukka paikka!"

"Hei rakas, meillä on täällä kotona kaikki hyvin. Ikävä on tietenkin suuri, mutta Taivaan Iskä on pitänyt meistä hyvää huolta. Oon ylpeä sinusta. Olet ollut oma itsesi, heittäytynyt hauskasti leikkeihin jne. Jatka samaan malliin! Tää sun talossaolo on ollut mulle myös erittäin silmiä avaava kokemus. On ollut hyvä huomata ja todeta, kuinka hyvä mies mulla onkaan. Toki en sitä missään vaiheessa epäillyt, mutta kaiken arkikaaoksen keskellä sitä jotenkin menee ne pienet jutut ohi. Sanoit vuosia sitten Raamatusta, että kohtele vaimoasi kuin kuningatarta, niin..." (Villen ääni sortuu) "...hän kohtelee sua kuin kuningasta. Olet kohdellut mua kuin kuningatarta, nyt on mun vuoro kohdella sua kuin kuningasta. Rakastan sua. Pari sanaa lapset: 'Moi isi! Näytät komealta telkkarissa!" (kaikki räjähtävät nauramaan) "Meillä on kaikki hyvin, ikävöin ja rakastan sua paljon!' Ja toinen on 'Moi isi! Ajattelen sua joka päivä. Hali ja pusu. Olet rakas!'".

Ville pyyhkii silmiään.

00:59

Kristian: "Saanks mä lukee, mua pelottaa ihan vitusti tää!"

Kristian lukee kirjettään puoliksi itkien monessa kohdassa.

"Moi rakas! Ilmeisesti mie saan olla (epäselvää) meidän suhteessa, joka kirjoittaa rakkauskirjeitä. Tää on vaikeeta, kun on tunnetusti niin hyvä puhumaan. Ensiksi (epäselvää) ihan hirveä ikävä. Siinä ennustit ihan oikein. Oot joka päivä mielessä. (Tää on vähän vaikeakin unohtaa, kun sinut näkee kuitenki telkkarista!) Aika hassu tilanne tässä kyllä, mutta nyt jo puolessavälissä. Olis ihana päästä juttelemaan ja hipsuttelemaan. Toukkabileet! Okei, nyt menee länkyttämiseksi. Siulla on mennyt hyvin, ja siulle ei nyt lähipiiri ole mistään vihainen. Kaikki kannustetaan siuta kotisohvilta. Oot ollu ihan oma ittes, senki hullu!" (muut nauravat) "Oot kyllä yks rakas idiootti koko mies! Ootan innolla mitä sie vielä siellä keksit. Oon ylpeä siusta, että oot tullut näin erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Toivottavasti sinulle jää talosta jotain myös käteen. Oot parhaimmillas siellä, kun saat tehdä jotain, ja tietty sikarikerho best! Oot paljastanut itsestäs (kirjaimellisesti kyllä paljastanut myös!)..." (muut nauravat) "...ihan uudella tavalla suhtautuvan Krisun, jonka toivon tapaavani. Mitä toivon, et viel miettisit, et onko koko ajan pakko olla niin kova. (No ha ha!) Koska välillä voi, ja pitää näyttää myös pehmeämpää puolta. Oot kuitenki huikee tyyppi! Pidä ittes kasassa ja muista ettei tartte kärjistää. Pus. Rakastan siuhta! Toivottavasti oon myös välillä mielessä. Tsemppii! P.S. Muista ne äidit. P.P.S. Mennääks uudeks vuodeks Intoihin (?) tai jotain, tai vähä (epäselvää) sovin, jos mennään."

01:02

Helmeri (naurahtaen): "Ei vittu. Ehehe!"

"Hei! Rakas veli, ystävä, kämppis! <3 Valtakunnassa kaikki on hyvin."

Helmeri: "Mikä... en mä saa täst sanasta selvää. Parvekkeesi, todennäköisesti. Por... par... mitä täs lukee?" (naurahtaa ja näyttää Kristianille)
Kristian (nauraen): "Porschesi... on pesty..."
Kaikki nauravat. Helmeri jatkaa lukemista.

"Porschesi on pesty ja vahattu. Kultaharkkosi on kiillotettu. Mökkisi lisäsiiven rakennus on loppusilausta vaille valmis. Vitsi vitsi! Olemme olleet todella ylpeitä sinusta. Hyvin olet vetänyt. Kiitti, Helmeri! Meillä menee täällä kaikki hyvin. Mammakin voi hyvin. Vointi on pysynyt suht samana ja hän toivoo kovasti näkevänsä kaikki. Mammalle on kerrottu talon tapahtumista, ja hän nauraa ja ymmärtää. Kummitädiltä tuli toive, että pidä poika housut jalassa loppuun saakka. Kummitädistä kummilapseen... lukiolainen on viihtynyt koulussaan ja suoriutunut kursseistaan hyvin. Pikkusiskolla uusi työ on alkanut mahtavasti ja on viihtynyt mainiosti. Päivät ovat pysyneet inhimillisen pituisina, mutta toisaalta tuntuu kuin koko ajan olisi perjantai. Kuudennesta kerroksesta näkymät ovat huikeat, eikä rahan tuloa voi estää! ;) Finscooterilla menee hienosti ja sinun nimikkoskuutti tulee kohta. Huh huh! Toivottavasti pääsi ei hajoa siellä neljän seinän sisällä ja älä nyt kaikkia kutsu teille saunaan!" (kaikki nauravat) "On ollut ilo seurata kuinka hyvin porukka siellä tukee toisiaan ja miten hyvä henki teillä on talossa. Pablolla on ollut hirveä ikävä sinua ja odottaa haikeana paluutasi..."

Helmeri (hymyillen): "No, hän pääsi tänään tänne ihanasti meiän kanssa..."

"Ohessa kuva Pablosta, jossa hän nauttii viimeisistä kesäpäivistä mökillä haaveillen näkevänsä sinut pian. <3"

Helmeri (naurahtaen): "Hehee, vähä inside-läppää..."

"P.S. Kun lähdet Kiinaan, otan mukaan myös Benin ja Bosliinibonin."

Helmeri (hymyillen): "Meillä on tämmönen siskojen ja serkusten välinen läppä."

01:06

Vuorossa Anu.

"Terve, kurttu! Elikkä, terveisiä täältä ulkomaailmasta kaikilta! Me täällä tuijotellaan sua ja teitä päivät pitkät televisiosta, ja ihan hiukkasen alkaa olemaan jo ikävä. Me täällä eletään normaalia elämää kukin missäkin, kuka koulussa, päiväkodissa tai töissä, eli täällä kaikki all right. :) Olen täältä kaukaa häiriköinyt poikia tasaiseen tahtiin..." (Anua alkaa itkettää. Keskeyttää hetkeksi ja kommentoi vain "Huh Huh!" pariin otteeseen.) "...joko ainaisilla koiravideoilla tai palolaitoksen kuvilla, tai sitten muuten vaan videopuheluilla. Itse asiassa tässä juuri kun kirjoittelen kirjettä, olen poikien kanssa videopuheluyhteydessä..." (Anu niiskuttaa) "...ja kyselin että..." (Anun ääni sortuu) "...minkälaisia terveisiä lähetetään äidille! Miska käski sanoa äidille, että 'Äiti, mä rakastan sua yli kaiken', ja painotti tätä vielä hitaasti puhuen. Mauno (?) halusi taas lähettää pusuterveiset, ja että on ikävä. Sitten tulikin jo kiire pelaamaan Pleikkaria..." (kaikkia naurattaa) "...eli jatkamme puhelua joku toinen päivä. Äiti ja iskä lähettää terveiset, että ei oo kiire takas. Ikävä on siis, mutta ei haitaksi asti. Minäkin ikävispäissäni olen muutamia kertoja ollut puhelin kädessä ja jo soittamassa sulle, kunnes muistan, että ai niin, ethän sä ole puhelimen ääressä. No, pari viestiäkin saatoin lähettää vahingossa. Mutta mä siirryn nyt tuonne sohvan nurkkaan tuijottamaan kaksneljäseiskaa Bellan kanssa. Halauksia täältä kaikilta, olet rakas ja paras. Rakkaudella, Ellu!"

01:09

Mira alkaa itkeä jo heti kirjeen avattuaan. Pyyhkii kyyneliä hihaansa.

Mira: "Ja äitiltä!"

"Moi Mira! En ookkaan sulle aiemmin kirjeitä kirjoitellut. WhatsAppia ei vissiin lasketa. Täällä ulkomaailmassa on kaikki hyvin. Vähän ollaan puhelinlaskua kasvatettu. Sä oot alkujännityksen jälkeen ollu oma ittes: ihanan äänekäs, tunteellinen, välillä hieman itsepäinen linssilude. Sun BB-matka on tähän asti menny just niinkun sun päivät muutenkin: eli aamuisin herääminen on hankalaa. Mutta kun kone lähtee käymään, virtaa riittää ihan pikkutunneille asti. Ja joskus täytyy vetää päikkärit. Ja sen lupauksenki oot pitänyt. Hieno homma! Oot Mira täydellinen just noin..." (Mira itkee ja nyyhkii) "...täällä pistetään linjat kuumaksi, jotta saat vielä jatkaa matkaa. Ja muista, kaikille teille tulee jossain vaiheessa kuitenkin viimeinen BB-viikko. Joten hyvää yötä, kauniita unia, pusi pusi, heippa! T: Äiti."

Mira pitää kättä kasvoillaan ja itkee.

01:11

Kevin esittelee värikäskuvioista kirjekuorta.

Kevin (hymyillen): "Maailman kaunein kirjekuori!"
Muut nauravat. Milla kehuu ihanaksi.

Kevin: "Maailman hienoin kirje myös!"

Kevin lukee hymyssä suin:

"Rakas Kevin. Oon niin ylpeä susta. Violetti sydän! Huomaan, että sulla on siellä vaikeitakin hetkiä, mutta selviät kyllä. Ikävä on kova, mutta muuten täällä normimaailmassa menee oikein hyvin :) Laivaviikkotehtävän inspiroimana oon jo päättäny, että kun pääset sieltä, niin mennään Ruotsin-laivalle bailaamaan..." (kaikkia naurattaa) "...risteilijöistä kumpikaan ei joudu palvelemaan VIP-vieraita, ja me ollaan tarkistettu lähtöterminaali moneen kertaan! Oot maailman rakkain ja lähetän kaikki mahdolliset tsempit. Tsemppihalit! Täällä tuetaan sua kovasti. Mökkiläiset lähettää rakkautta. Ja sitte Rapu lähettää myös halit."

01:12

Milla avaa kirjekuorensa ja nauraa ja itkee samaan aikaan nähdessään kirjeen alun.

"Sulla on menny siellä älyttömän hyvin ja ollaan susta ihan superylpeitä! Oot juuri niin ihana ja valloittava oma ittes kuin meiän oikeesti tuntee (?). Muista pitää yllä tuo positiivinen ja energinen asenne, niin tuut aina pääsemään niin pitkälle kuin haluut. Oot meille tosi tärkeä ja me rakastetaan sua hurjasti, muista se aina! Kaikilla meillä menee täällä päässä tosi hyvin, joten keskity vaan hyvällä omallatunnolla nauttimaan ajastas siellä ja ottamaan kaikki ilo ja kokemukset irti mitä vain saat."

Milla pillahtaa äänekkääseen itkuun ja pyytää anteeksi. Jatkaa sitten itkunsekaisesti.

"Ohessa vielä henkilökohtainen tervehdys eräältä sinulle tärkeältä maailmanmatkaajalta." (Yleisöstä Mira reagoi nyyhkäisten ja käden suulleen nostaen; tietää Millan aikaisemman kertoman perusteella mistä on kyse, ja miten Milla on ollut epätietoinen tästä asiasta.) "Hei Milla! Haluan sanoa sulle sen, (epäselvää) että se päivä kun sä lähdit, niin kaikki mitä olin miettinyt, purkautui tosi voimakkaasti, ja tiesin sen jälkeen tosi tarkkaan, mitä haluan. Haluan vaan sut ja millään muulla ei oo merkitystä..." (Mira myötäelää ja itkee Millan mukana) "...Ei oo hetkeäkään, ettet sä olis mun mielessä. Mä en enää jarruttele, vaan annan sulle kaiken mitä oon. Mun ei tarvi muuttaa minnekään pysyvästi, me voidaan reissata ja suunnitella yhdessä tulevaa. Sillä jos et sä halua asua ulkomailla, niin mun kans ei tarvitse asua siellä. Me voidaan asua ihan missä vaan. Mä oon niin paljo onnellisempi sun kanssa. Oot kaikkee mitä haluan ja rakastan sua enemmän kuin voit ikinä kuvitellakaan. Oon seurannut sua koko ajan 24/7 ja oon tosi ylpeä. Odotan kovasti että pääset talosta (epäselvää). Mutta nyt mene ihan täysillä ja nauti kokemuksesta. Meillä ei oo kiire, ja meillä on paljon aikaa (epäselvää). Olet ihana ja rakastan sua. P.S. Muista pyyhkiä ne keittiötasot!" (Milla itse ja muutkin asukkaat repeävät nauramaan tälle loppukaneetille.)

01:14

Jukka sanoo, ettei hänellä ole hajuakaan kuka kirjeen olisi kirjoittanut. Nauraa kun lukee ensimmäiset sanat. Kirjeessä lukee "Pelkkä Jukka". On inside-läppä, kun on vihannut aina toisia nimiään. On 'pelkkä Jukka'.

"Ensinnäkin, varmaan ymmärrät..." (Jukka repeää nauruun) "...ettei tämmöstä lappua kirjoiteta selvin päin! Koska tiedät meidät sisarukset todella välittävinä ja tunteellisina, vanhimman veljesi toiveesta, terveisiä kaikilta! Tällähän pärjäis jo pitkälle, mutta kai tähän pitää muutakin... muittenki kuulumiset kertoa." (kaikki nauravat) "Apteekilta kajahtaa seuraavaa: ajatuskin siitä, että meidän Jukkaa tulisi tsempata, kangistaa kielen, mutta viisaampana veljenäsi keksin tähänkin ratkaisun: kersojen mukaan sedän näkeminen telkkarista ei korvaa sitä, että olisit täällä heitä hauskuuttamassa. Toivomme kuitenkin, että pärjäät kisassa pitkään ja pidät mielen kirkkaana, eikä 50 euron velkaasi ole unohdettu!" (lisää naurua) "Turun sheriffin kehut tuskin yllättävät: lopeta se vitun nysvääminen! Tämän kirjeen kirjoittaminen vaati itseltäni jo paljon tsemppaamista... ihan jo hereillä pysymiseksi!" (yleisö nauraa, Kristian levittelee kättään ja kysyy naurunsa seasta "mitä vittua") "Turengissa kaikki hyvin ja koko perheen voimin Jukkaa hurrataan. Koska kaksosten mieli on yhtä, heillä on kova ikävä pikkuveljeä ja haluavat, että seuraavat viisi viikkoa menee nopeasti. Äiti toivoo, että pidät mielen iloisena, ja Rontilla on kaikki hyvin. P.S. Mielessäsi on varmasti pyörinyt ajatus saunaseurasta ilman puheenjohtajaa. Seura voi hyvin ja jäsenet ovat tuplaantuneet, ja sisäinen harmonia kukoistaa. Alfauroksen suusta on tullut jopa uusi motto. Puheenjohtajan kunniapallille paluutasi odottaen, Jöpö."

Jukka (naurahtaen): "Se oli just semmonen kuin broidelta voi odottaa!"

01:18

Kimmo alkaa kerätä kirjeitä pois. Antaa kuitenkin kanssa-asukkaiden lukaista ne vielä läpi.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 10 Loka 2019 09:38

Aamupalapöydässä Krisu, Ville ja Kimmo juttelemassa. Juttelevat viikkotehtävästä, ja Krisu heittää, että kuinka monta salatehtävää vielä paljastuukaan. Kimmo naureskelee, että toivottavasti ei näe tänään kenenkään kädessä mitään batteryitä, aina voi huoli herää. Ville sanoo, että ei näe, että kukaan olisi valmis sabotoimaan hommaa, kaikki on kyllä niin ryynännyt, immuniteettikään ei olisi sen arvoinen, sillä se osuisi omaan nilkkaan kuitenkin.

Kimmo hetkeä myöhemmin: "Jos mä niinkun kuulisin, että tän viikon aikana joku on perseilly kilometrimäärän suhteen, että saanu siitä jotain, pikkunannaa... se kauna pysyy ja pitkään".

9:40 Milla oli tullut pk:sta, jonne oli kutsuttu kesken ratasuorituksen. Kertoo muille, että hänellä oli toinen olkapää/lapa tms. ollut eilen jo kipeä, ja yöllä oli nukkumistakin haitannut asentoa kääntäessä. Oli silti mennyt aamulla radalle, ja kipu oli yltynyt niin kovaksi ettei meinannut päästä esteiden yli. Oli lopulta sitten tippunut alas liaanikohdassa kun piti kipeällä kädellä kiinni, ja BB oli kutsunut pois tämän jälkeen.

9:45
Sikarikerhossa vielä keskustellaan että loppuuko tehtävä ja onnistuuko. Villestä jengistä tulee sääntöhullua ja vainoharhaista, hän sen sijaan on hyvin luottavainen että suoritus on onnistunut. Krisu muistuttaa, että voi tulla jotain yllättävää, esim. jonkun salatehtävä tulee ilmi. Ville sanoo että ei ole mahdollista, miten se muka näkyisi? Krisu kertoo esimerkin, että jos vaikka hänelle olisi annettu pk-huoneessa mahdollisuus soittaa muijalleen, ja sanottu että saatte 25km lisää suoritettavaa. Ville ihmettelee, että olisko Krisu tehnyt niin, ja Krisu myöntää että todennäköisesti. Ville taas toteaa että olisi sanonut "no way".

Krisu vielä jatkaa, että olisi kuitenkin kysynyt ensin tarkentavasti, että kerrotaanko tästä julkisesti. Krisu: "Mä oon tosi helposti johdateltavissa, sillein että kun isoveli sanoo oikeat sanat, mä meen niin kuin ansaan. Ville varmistaa, että olisiko Krisu "pissannut porukan pakkiin", jos kukaan ei olisi saanut tietää? Krisu sanoo, että kyllä, ja olisi sitten tehnyt vähän kovemmin hommia radalla.

Ville kertoo, että hänelle olisi toiminut se, että jos hänelle itselle olisi annettu vaikka 25 tai 50 kierrosta lisää, ja olisi sitten saanut soittaa kotiin. Mutta mikään mikä olis tuntunut kenellekään muulle, niin ei olisi ryhtynyt. Krisu vielä sanoo, että äskeinen oli vielä kärjistetty esimerkki.

Villen mielestä edelleenkään ei voi olla sellaista salatehtävää, jolla joku pissisi toisten pakkiin. Ville myös sanoo, että jos tuollein on itse valmis toimimaan itsekkäästi, uskoo sitä myös toisista. Krisu kertoo, että täällä ei usko enää mihinkään, ja ottaa esimerkkinä ekan viikon, jossa Ville, josta kukaan ei olisi uskonut varastamista, osoittautui varkaaksi.

Ville hieman tuohtuneella äänensävyllä: "Vieläkö tähän palataan, mä oon monien ihmisten kans jutellut tästä.. nyt puhutaan asia halki. Toiminko minä sinun mielestäsi vastoin omia moraalejani?"
Krisu: "Et. En mä sitä sano".
Ville: "No hyvä, sit siihen ei tarvii enää palata".

Krisu vielä sanoo, että hänen ei ollut tarkoitus syytellä. Talossa ei vain päde ulkomaailman asiat, täällä voi tapahtua mitä tahansa. Isoveli voi johdatella kyllä pk-huoneessa tosi paljon.

Helmeri on tainnut istua vieressä sohvalla keskustelua kuunnellen, sanomatta väliin mitään.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 10 Loka 2019 12:57

Postia. Kimmo lukee. Loppukirin aika. Viikkotehtävän viimeisen tunnin ajan kilpaillaan toisiaan vastaan. Kaikki paitsi Kimmo ja Milla saavat olla samaan aikaan radalla ja eniten kierroksia kiertänyt palkitaan. Tehtävä alkaa ilmoituksesta.

13:03 Loppukiri alkoi. Ville, Jukka ja Kristian ampaisi kärkeen.

13:26 Kristian oksentaa tehtäväalueen reunalla.
Jukka: Haluuksä Krisu et mä tuun pitelee sun hiuksii?
Krisu: Ei mul oo hiuksii.
:bidmouth:

13:28 Milla tuli ilmoittamaan, että tauoilta voi palata radalle. Ei vielä ole luovutus. Puolessa välissä ilmoitetaan väliaikatiedot. Krisun oksennus helpotti ja siirtyi makaamaan huoltoalueelle. Ei ole enää menossa takaisin. Kevin pitää paperituppoa nenällä ja yrittää saada verenvuodon loppumaan. Mira myös istuu vemppaosastolla. Jukka katselee seisten vieressä. Muut kiertää.

13:32 Jukka kävi myös istumaan. Krisu poistuu tehtäväalueelta, jos ei ole pakko olla.

13:33 Puolen tunnin kuulutus. Kimmo tiedottaa tilanteen: Helmeri 29, Anu 23 ja Krisu 19. Krisu puuskuttaa jo sisätiloissa. ”Ei vittu. Ei vittu. Ei vittu.” Vessaan laattaamaan.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 10 Loka 2019 13:28

Kristian oksentaa tehtäväalueen reunalla. Jukka tuli kommentoimaan krisun oksennusta.
Tällä hetkellä radalla Anu, Ville ja Helmeri. Kevinillä tulee verta nenästä.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 10 Loka 2019 13:58

5 minuuttia aikaa. Radalla vielä Helmeri, Anu ja Ville. Nyt nautitaan maisemista.

14:02 Minuutti.

14:03 Helmeri oli jo jäämässä maaliin, mutta BB kävi laskemaan 30:stä ja Hemmi pinkaisi vielä radalle. Ehti vetää kierroksen ja kolmikko tuli lopussa samaan aikaan maaliin. Voittaja Helmeri 52 kierroksella.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 10 Loka 2019 14:42

BB: menkää pihalle ja sulkekaa ovet.

BB: teillä on minuuti aikaa.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 10 Loka 2019 15:09

Viikkotehtävä on onnistunut.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Loka 2019 17:24

Röökijengi lähti neuvottelemaan pk-huoneeseen tupakasta, saivat sitä ostettavaksi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 17:31

17:23 BB: "Tämä on Big Brother. Asukkaat! Kokoontukaa sohvalle."

Kristian (BB:n asiaa ennakoiden): "Katsojat ovat päättäneet: teillä on koko viikonlopun kestävät juhlat."
Kristian: "Niin kauan kun pystyy puhaltaan promillen, saa dokata."

17:27

BB: "Tämä on Big Brother. Kimmo, varastohuone on nyt auki."

17:28

Kimmo kävi varastohuoneessa, mutta ei puhu palatessaan siitä, mitä siellä oli. Antoi Miralle vaivihkaa röökiaskin. Asukkaat odottavat edelleen sohvalla ja ihmettelevät, mitä tässä nyt odotellaan. Tämäkö oli se juttu.

17:32

Kärsimättömimmät lähtivät jo pois sohvalta.

BB: "Tämä on Big Brother. Asukkaat! Kokoontukaa sohvalle."

Taas odotellaan. Kristian ehti vessaan saakka. Kun palaa kaarisohvalle, Jukka kertoo, että täällä tuli kuulutus "Kristian, sinut on häädetty."

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 10 Loka 2019 17:33

Anu väsyneen ja huonovointisen näköisenä sohvalla.
Tv päälle, mutta äänet puuttuu, nyt katsellaan takkatulta [smilie=a_doh.gif]

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 17:38

17:36 DC1: Televisiossa näytetään pätkä Millaa PK-huoneesta. Pätkä alkoi vitsikkäästi Temptation Islandin Sami Kurosella, joka tekstityksessä kysyi "Katsotaanko vähän videoita?"

Tekniikka kuitenkin pettää. Äänet eivät toimi. Kuva vaihtuu takkatuleen. Asukkaat jo arvelevat, että oli nimeämisistä, vaikka ääntä ei kuulunutkaan. Millakin vahvistaa että näytti kahta sormea sillä tavalla kuin nimetessään. Taas odotellaan.

17:41

Jälleen asukkaat alkavat lähteä sohvalta vessaan ja muihin askareisiin, kun mitään ei tapahdu.

BB: "Tämä on Big Brother. Asukkaat! Kokoontukaa sohvalle."

Villen mielestä takkatulivideo on "tavallaan raamatullista", kun Isossa Kirjassa oli "palava pensas, joka ei kulunut". Kevin haluaisi kakalle.

17:46

Uusi yritys. Äänet kuuluvat.

Milla antaa kaksi pistettä Villelle, lähtö muuttaisi eniten talon dynamiikkaa. Yhden pisteen Jukalle, ei koe että päästään ystävyyden tasolla samalle asteelle, mitä haluaisi.

Kristian antaa kaksi pistettä Miralle, koska on ollut tällä viikolla alisuoriutuja, ja olisi voinut vetää 60 kierrosta myös sinä toisena päivänä. Yhden pisteen Villelle, koska Ville on sanonut, että hänelle on aivan sama onko hän täällä.

Helmeri antaa kaksi pistettä Miralle, yhden pisteen Millalle, koska miettii kenen luo on helpoin mennä jos tulee huono fiilis.

Mira antaa kaksi pistettä Kristianille, koska ei pidä kiusaamisesta. Kristian on välillä todella ilkeä, eikä tiedä rajoja. Yhden pisteen antaa Jukalle.

Ville antaa kaksi pistettä Kristianille, koska dominoi läpänheitollaan aika paljon, talosta jää hyviä keskusteluja pois. Dynamiikka voisi muuttua paremmaksi, jos Kristian lähtisi. Ei ole varmasti moksiskaan vaikka lähtisikin. Yksi piste Helmerille, koska on valmis lähtemään ulkomaailmaan, eikä myöskään ole moksiskaan.

Anu antaa kaksi pistettä Millalle, koska tulee tällä hetkellä vähiten hänen kanssaan toimeen. Ei tiedä mistä johtuu, on ihana ihminen, eikä mitään pahaa sanottavaa. Joku pitää valita, kun elelee tätä arkea tässä talossa. Ja myös siksi, että uskoo saavansa myös Millalta kaksi pistettä. Jukalle antaa yhden pisteen, koska on vähiten ehtinyt tutustua.

Jukka antaa kaksi pistettä Anulle. Mukava mimmi, mutta ei ole löytynyt yhteyttä. Jäänyt aika etäiseksi, ei vain yhteistyö toimi. Yksi piste Miralle. Muutamia kertoja päivässä ärsyttää käytös ja olemaus. Ei oikein tule toimeen, eikä usko, että tulisivat ulkomaailmassakaan.

Kevin antaa kaksi pistettä Villelle. Ei ole muodostunut kovinkaan lämmintä suhdetta. Muut ovat läheisempiä. Yhden pisteen antaa Kristianille, muut ovat läheisempiä ja tulee paremmin toimeen, hienoista hetkistä huolimatta.

Kimmo antaa kaksi pistettä Miralle, perusteena on että talossa on liikaa ruokavalioita, sekaani, vegaani, gluteeniton ja sitten on Mira. Ja itsekkäitä piirteitä välillä. Yhden pisteen antaa Millalle, äänekkyys ja energiapiikit ärsyttävät välillä ja menevät yli sietokyvyn.

Kristian: "Ta-daa!"

Helmeri arvelee, että häädössä ovat Mira, Ville ja Kristian. Eivät kuitenkaan pystyneet laskemaan tarkasti pisteitä.

Kovin suuria tunnereaktioita videot eivät ainakaan tässä vaiheessa aiheuta, lähinnä olankohauttelua. Millasta on mielenkiintoista nähdä miten muut näkevät itsen. "Pelin henki", toteaa Jukka. Ville kehuu PK-huoneen lavastusta ja kuvan rajausta.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 18:01

17:57 DC2: Tupakkapaikalla Jukka, Milla, Mira ja Kimmo. Mira toteaa, että Kimmo ja Kevin olivat vissiin ainoat, jotka eivät saaneet yhtään nimeämispistettä. Jukasta ihan järkeviä perusteluja kaikilla. Milla komppaa, oli mielenkiintoista kuulla ne asiat ääneen, joita ei sanota suoraan. Jukka komppaa. On kiintoisaa tietää, mikä itsessä ärsyttää jotakuta.

17:59

Kimmo miettii, että ovat ehkä kaikki äänestyksessä. Miksi olisi muuten näytetty näitä. Jukasta nimeämiset muuttuvat vain vaikeammiksi ja vaikeammiksi. Mielipiteet myös muuttuvat ihmisistä joka viikko.

Jukka: "Ja loppujen lopuksi niin niin... sillä ei oo mitään merkitystä että... ketä me tonne laitetaan--"
Kimmo: "Ei."
Jukka: "--häätöön. Me ei sitä päätetä ketä tänne jää. Se on vaan semmonen."
Milla: "Mm."
Kimmo: "Mm."

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 10 Loka 2019 18:06

Tupakkapaikalla porukka käy läpi nimeämisiä. Mira totesi jossain vaiheessa, että Krisun perustelut häntä kohtaan olivat vääriä. Hänhän ei nimenomaan saanut tehdä edellisenä päivänä kierroksia (väittää edelleen, että kielto oli tullut BB:ltä, ettei olisi ollut mitenkään oma valinta).

Kimmo heittää, että voi olla että kaikki ovat äänestyksessä.

Mira arveli, että nyt saadut Krisun ja Hemmin 2 pistettä hänelle ovat varmaan olleet koko kuuden viikon ajankin hänelle.

18:10 Jukka heittää sikarikerhon nurkkauksessa, että olisi kiva nähdä lahjontayritykset. Muut vähän ihmeissään että mitkä, ja Jukka viittaa radiopätkässä kuuluneeseen puheeseen niistä, ja listaa että siinä sanottiin pizzasta, kokiksesta, batterysta yms. Mira vielä jatkaa, että röökistä. Jotkut, ainakin Milla, sanovat että eipä ollut ajatellutkaan tuota, tulee uutena näkökulmana. Ville on edelleen sitä mieltä, että ei kukaan tästä porukasta olisi tehnyt tuollaista lankeamista.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 18:15

18:00 DC1: Retronurkkauksessa Kevin ja Ville sohvalla, Anu lattialla, Helmeri ovea lähemmässä nojatuolissa ja Kristian televisioita lähemmässä nojatuolissa.

Kevin: "Voitaisko saada jotain kivoja uutisia?"
Kristian: "No mikähän semmonen ois."
Kevin: "No en mä tiiä! Vaikka että... syömme... saamme... loputtoman määrän vanukasta!"

Kristian: "Nyt kyl tarvii kaljaa."
Kevin: "Tai et huomenna on bileet! Varautukaa tänään henkisesti siihen!"
Kristian: "Vittu se ois jees."
Ville (sarkastisest): "Olis tosi hyvä uutinen!" (irvistelee päälle)
Helmeri: "Katsojat ovat äänestäneet."
Kristian: "Katsojat ovat... telakoituneet."
Anulta menee pokka.
Anu (epäuskoisena nauraen): "Mitä...? Katsojat ovat telakoituneet?"

Kevin ajattelee, että bileet voisivat olla myös alkoholittomat. Tehtäisiin vaikka alkoholittomia drinksuja.
Ville (innostuen): "Mitäpä jos oliski niinku... vaihtoehtobileet! Ettei tarviskaa ryypätä, tai tiäkkö... imee kenenkään korvaa, tai... niin."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 19:12


BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Loka 2019 21:09

20:25 DC1: Makuuhuoneessa loikoilemassa Kristian, Helmeri, Anu, Jukka ja Mira. On pohdittu, minkälainen häätö nyt tulee. Ehkä sieltä tulevat kaikkien nimet. Tai ne, jotka ovat saaneet vähiten pisteitä.

Kristian (yhtäkkiä): "Sipuli."
Mira (huvittuneena): "Sipuli?" (naurahtaen) "Miks sä sanot Krisu 'sipuli'?"

Jukka: "Sillä nousee asioita täs niinku... ihan välillä tulee jotaki sillee..."
Mira (Kristianille): "Kaatuuko seinät päälle?"
Jukka: "Mitähän se sano tossa yks päivä..."
Kristian (Miralle): "Vähä vitun paha olo vaan..."
Jukka: "Se oli tyyliin jotain... pirtti!"
Helmeri: "Mulle se oli että lähtisitkö kanssani kalatukkuun?"
Jukka: "Nih. Sillee... Miks se sanoo noita..." (nostaa päätänsä ja katsoo Kristiania kohti) "Miks sä sanot noita asioita?"
Anua naurattaa.
Kristian (voipuneella äänellä): "Älä vittu kysele!"

Kristian: "Emmä tiä. Mul tulee välillä ihan vitun ihme juttuja mieleen. Ku mä tuun Mieleen!"
Jukka: "Niin... sit... jos täs on ihan viis sekuntia hiljasta, niin yhtäkkiä Krisu on silleen... perämoottori... perämoottori... autokaista..."
Helmeri: "Lammas..."
Jukka: "Niin, silleen--"
Helmeri: "Lammas... hammas..."
Miraa ja Anua naurattaa.
Jukka: "Sit se hyppää johonki... Mount Everest! Sillee niinku ihan jostaki..."
Kristian: "Ei pidä paikkaansa!"
Jukka: "Kyl se pitää."
Kristian: "Ei pidä paikkaansa."
Jukka: "Ollaas ihan vähä aikaa hiljaa."

Sekunnit matavat. Helmeri mutisee Anulle, että hänen kroppansa käy ylikierroksilla.

30 sekunnin hiljaisuuden jälkeen Kristian naurahtaa itsekseen ynähtelevästi.
Jukka (päätään nostaen ja kurkkien, hymy naamalla): "Sano vaan."

Anu: "Poni."
Kristian: "Mmhh! Poni! Nipponi."

Kristian: "Herra mummo."
Helmeriä naurattaa.
Jukka (naurahtaen): "Mikä oli?"
Helmeri (hekottaen): "Herra mummo!"
Anu: "Vai perämummo?"

20:27

Kristian: "Herra mummo! Saisinko lainata yhden perämoottoreistasi?"
Helmeri: "Mutta ethän sinä ennen niistä tykännyt?"
Kristian: "Vrum vrum! Meni jo!"
Helmeriä ja Anua naurattaa väsyneesti.
Kristian (naurahtaen): "Mitä vittua te sekootte. Menkää nyt nukkumaan."
Anu (voipuneesti otsaansa pidellen): "Oikeesti. Mä en kestä enää... mitä täällä tapahtuu...?"

Helmeri (naurahtaen): "Herra mummo! Mmh!"
Anulta menee pokka. alkaa nauramaan käheästi, kättä silmillä pitäen.
Anu (kähinänauraen): "Voi vittu..."
Helmeriä naurattaa myös.
Kristian (sivusilmällä, hymynkare huulessa vierustovereitaan katsoen): "Mitä vittua, herra mummo!"

Kristian: "Loo. Panfluut."
Kristian: "Kappas, mummo! Herra mummo! Minne olette... herra rouvan jättäneet?"
Helmeriltä menee pokka taas.
Jukka: "Ihan käsittämätön kaveri!"
Kristian: "Kastanjetit soivat... ja mummo tanhuaa."
Anua naurattaa.
Anu (hymyillen, silmäänsä hieroen): "Apuaa!"
Helmeri (hymy naamalla): "Hmmm!"
Kristian: "Hmm! Herkullinen!"
Helmeri nauraa suu kiinni muikistellen. Anuun tarttuu myös.

Kristian (naurahtaen): "Mitä vittua, ihan oikeesti! Nanu, nyt turpa kiinni! Ei oo mitään hauskaa tässä."
Anu: "Ei. Itke." (naurahtaa) "Jatka itkua."
Kristian: "Mmh."
Anu: "Abuu."
Kristian: "Abuu."
Anu: "Abu."

Kristian: "Abuu."
Anu (Jukalle): "Sä oot vähä nuorentunu tässä viime näkemän!"
Kristian: "Karvan verran."

(Jukka on ajanut sänkensä.)

20:34

Edelleen makuuhuone. Kimmo saapuu paikalle ja könyää muitta mutkitta pötköttelemään Villen sängylle.
Kristian: "Älä mee papan sänkyyn. Pappa kilahtaa!"
Kimmo: "Ei se haittaa."
Helmeri (Kristianiin viitaten): "Hän on epäkunnossa!"
Kimmo: "Mä oon huomannut hänet kyllä... että hän on vähän epäkunnossa."

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 10 Loka 2019 21:24

Asukkaille tuli postia, Ville lukee.

Viikkotehtävässä suoritettiin 225km, josta kuntopyörällä 36km. Palkinnoksi extrakilometreistä kaikki saavat kutsun huomiseen urheilugaalaan.

Samalla tuli tieto, että kauppaan lähtevät Anu ja Helmeri.
:thumbsup

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”