42. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 12 Loka 2019 00:28

BB: Kristian mene nukkumaan!

0:31 Krisu haluaa perustelut. "Mitä minä olen tehny väärin?" Kimmo lupasi viedä röökille ja suostutteli sen jälkeen nukkumaan.

0:50 Krisu tuli pk:sta sikarikerhoon. On sopinut ettei tarvitse mennä nukkumaan.

0:54 BB: Menkää nukkumaan!

0:55 "Hullu naapuri" Helmeri huutaa ovelta tupakoitsijoille: Hei! Hiljasuus on jo tullu! Ja te vaa huudatte täällä!

Krisu palkinnot ja pihavalo käsissään halaa olkkarissa Hemmiä ja Anua ja tunnustaa rakkauttaan.

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hiileri » 12 Loka 2019 01:06

Pojat riiteli valkkarin jaosta retronurkkauksessa. Kimmo trollas siitä, että hän valkkarit loppu eikä hän saanu tarpeeksi. Siitä Jukka sai bensaa liekkeihin, koska hän oli kuulemma yrittänyt säästää viiniä Kimmolle ja pyytänyt sitä Millalta. Milla ei ollut valkkaria antanut Jukalle eikä Hemmillekkään. Jukka jankkas miljoona kertaa siitä kuinka epistä on kun hän ei saanut yhtään valkkaria. Kevin yritti toimia rauhanneuvottelijana. Jukka huusi mm. "saatanan siat, hävetkää!" ainakin Millalle kohdistuen. Milla siis oli avannut valkkaripullon aiemmin, koska ei ollut tiennyt, ettei sitä olisi saanut "omin luvin" avata. Miralle ei jostain syystä saanut antaa Kimmon pk-huoneesta tuomia lisäviinejä..

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 12 Loka 2019 01:11

Keittiön lattialla Hemmi, Milla, Kimmo ja Anu vetää piilotettuja kaljoja. Muut puhuu näytetyistä nimeämispisteistä ja aivan humalainen Hemmi selittää itsekseen miten Pablo oli täällä ja sillä ei ole häntää. :lol:

1:34 Helmeri ja Anu jäi kaksin keittiöön. Hemmiltä tulee sammaltavaa rakkaudentunnustusta "next level silmät.. sä oot kaunis.. mä en sano sitä tarpeeks usein.." Anu pyörittelee silmiään "huikee juttu".

1:36 Kimmo, Milla ja Jukka tuli takaisin. Jostain haettiin lisää bisseä. Nyt pohditaan saisiko BB:ltä lisää.
Helmeri: Koska Krisu on nukkumassa. Pahin on pois.
Helmeri tajusi ettei ole saanut palkintoaan (loppukiristä). Kimmo käskee lähteä hakemaan.

1:40 Helmeri ja Jukka lähti. Kimmo selittää Anulle ja Millalle, että Mira petti heidät. Eivätkö ole samaa mieltä? Hän oli joukkueenjohtajana ja ei olisi ikinä pettänyt joukkuetta. Hän olisi voinut ottaa pizzaa.

1:43 Anu itkee ikäväänsä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2019 01:57

1:51 DC1 BB kuuluttaa asukkaat nukkumaan, kuuluttaa myös, että Jukka ja Kimmo rikkovat sääntöjä. J ja K menevät röökille ja saavat uuden kuulutuksen sääntöjen rikkomuksesta.
Milla, Helmeri, Anu, Kimmo ja Jukka saavat kaikki oman kuulutuksen: "mene nukkumaan".
1:55 "tämä on BB, menkää nukkumaan".

Jukka ja Kimmo yrittävät päikkyyn keskustelemaan asiasta.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2019 02:01

1:58 Kimmo huudetaan päikkyyn. Helmeri ja Jukka vääntää juustoja naamariin. Jukka kehuu, kuinka on voidellut hapankorput. Miettivät, miksi Krisu on niin sekasin (olematta itse sekaisin...).

Edit: 2:09 tuli jälleen nukkumaanmeno kuulutus. Anu, Hemmi, Jukka ja Kimmo. Eivät pääse röökille, ovet kiinni. Kaikki neljä ovat aivan soosseissa. Jukka uhkailee polttavansa vessassa, muut polttavat päreensä tästä. Kimmo sanoo Jukkaa heinähatuksi.
Helmeri kertoo, että on on tupakkavastainen, koska hänen mutsinsa kuoli siihen. Jukka selittää, että hänen pappansa kuoli siihen.
Kimmo alkaa kertomaan sepelvaltimotaudista, johon joku pullansyöjä oli kuollut..
Viimeksi muokannut Zygerö, 12 Loka 2019 20:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Poistettu turha lainaus
a walking disaster

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2019 02:12

Anu, Helmeri, Jukka ja Kimmo keittiössä. Jukka suunnittelee vetävänsä röökiä (ovet ovat kiinni). Helmeri:"Jos sä vittu vedät sisällä röökiä, niin mä vedän sua turpaan", Jukka:"Vessassa! Mä poltan vessassa!".
Hemmi kertoo olevansa tupakkavastainen, koska äitinsä kuoli tupakkaan.

2.16: "Tämä on BigBrother, Jukka, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi. Jukka, tulisitko päiväkirjahuoneeseen".

Edelleen Helmeri ja Kimmo istumassa keittiön lattialla juttelemassa elämän suurista kysymyksistä.
Helmeri:"Vittu meil on tää yks elämä ja se on ihan paskaa. Me saadaan paljon paskaa".

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2019 02:20

2:16 DC1. Jukka oli rööki hampaissa menossa vessaan. Tuli kuulutus sääntörikkeestä ja saman tien käsky päikkyyn.
a walking disaster

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

42. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2019 02:24

Anu sipsuttaa jostain takaisin keittiöön, jossa Hemmi ja Kimmo juttelevat syvällisiä. Anulla on jotain kämmenellään ja innoissaan hihkuu "Mä löysin sen!". Miehet hiljenevät hetkeksi ja katsovat Anuun, mutta mitään sanomatta jatkavat omaa keskusteluaan. Anu kyykistyy miesten luo ja sanoo "mä etin sitä tosi pitkään". Miehiä ei kiinnosta :ROFL

Jukka tulee päikystä ja sanoo että nyt pitää mennä nukkumaan. Joku sopimus on tehty ja nyt pitää mennä. Hemmi haluaisi jatkaa vielä juttua.

2.25: Kimmo meni anomaan audienssia BigBrotherilta ja pääsi päiväkirjahuoneeseen.
Anu yrittää maanitella humalaista Helmeriä nukkumaan heikolla menestyksellä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Loka 2019 02:26

knocker kirjoitti:
12 Loka 2019 02:20
2:16 DC1. Jukka oli rööki hampaissa menossa vessaan. Tuli kuulutus sääntörikkeestä ja saman tien käsky päikkyyn.
2:22 Jukka päikystä: "Meidän pitää mennä nukkuu. Me ollaan tehty sopimus.." Hemmi yrittää jutella Anun kanssa, eikä tajua mistään mitään. Hemmi sanoo, että haluaa jutella poikien kanssa, mutta Anu kieltää.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Loka 2019 02:33

Aikaisemmin:

00:54 DC1: Retronurkassa on jauhettu varmaan tunnin verran Kimmon, Millan, Jukan ja Helmerin kesken siitä, onko viinit jaettu oikein. Yleisönä Kevin, Mira, Anu. Jukka etenkin on käynyt kuumana epäoikeudenmukaisuudesta, koska Kimmolle olisi pitänyt säästää valkkaria, ja hän yritti sitä pyytää valkkarin keskenään jakaneilta, mutta ei annettu. Syntipukiksi viritellään Millaa, joka oli valkoviinin avannut ja jakanut kolmelle. Kimmo painottaa, kuinka oli kehottanut laittamaan tietyt viinipullot jääkaappiin, mutta Millan ja Kevinin mielestä ohjeistus oli epäselvä.

Asian ruotimisen jälkeen on siirrytty porukalla tupakkapaikalle vielä jälkikeskustelemaan. BB on juuri kuuluttanut asukkaat nukkumaan.

Helmeri, Anu ja Kristian ovat olohuoneessa, suuri osa porukasta yhä tupakkapaikalla. Kaikki kännisiä.

Kristian (kädet ojossa Anun ja Helmerin suuntaan, kaksi muovi-Oscaria ja päällä oleva ulkosähkölyhty käsissään): "Hei vittu, te kaks! Mä rakastan teit molempia!"

Kaikki kolme ryhmähalaavat.

Kristian (halatessaan): "Haistakaa vittu, mä en oikeesti rakasta teitä. Mä vaan sanon niin!"
Anu nauraa.
Kristian (halauksesta irrottautuen): "Te ootte ihan hyvii tyyppei."
Anu (hymyillen): "Paskaa! Paskaa!"
Kristian: "Sä oot vittu ihan ihme muija..." (Helmeriin kääntyen ja tätä muovi-Oscarilla päähän kopsauttaen) "Sä oot ihan vitun ihme ukko!"
Helmeri (naurahtaen): "Ihan vitun paskaa."

Kristian (Helmeria muovi-Oscarilla päähän kopsutellen ja halaillen): "Mikset sä vittu osaa pitää vittu puolias! Mä en ymmärrä miten sä oot vittu suoriutunut tohon asti elämässäs! SILLÄ ETTÄ SÄ ET PIDÄ PUOLIAS!" (kopsuttelee Helmeriä lisää)

Kristian irrottautuu halauksesta ja johdattelee, että mennään nyt nukkumaan. Lähtee kohti käytävää. Anu ottaa Helmeriä kynkästä ja toteaa, että vie ainakin Helmerin nyt nukkumaan.

Kristian (taakseen katsahtaen): "No mennään kaikki yhdessä..."

Koko kolmikko pitää retronurkkaa ohittaessaan toisiaan kädestä kiinni. Helmeri ihmettelee, mikä homma tämä nukkumaanmenokäsky nyt on. Kristian ei vittu tiedä, tuli vain käsky.

Keittiön kohdalle päästyään kolmikon suunta muuttuu.

Helmeri (ketjusta erkautuen ja keittiöön päin suunnaten): "Mä meen juomaan vielä!"
Kristian: "Mennään syömään vielä vähän!"
Helmeri: "Kyllä jengin pitää saada vettä!"

00:56

Kaikki päätyvät keittiösaarekkeen taakse.

Helmeri (juomapulloa vanhasta vedestä tyhjentäessään): "Mä vähän... mua vähän harmittaa se... että Anu on aina joka päivä niin hyvän näköinen!"
Anu (huvittuneena): "Harmittaa että..." (naurahtaen) "Siis että, anteeks, mikä oli?"

Helmeri ei oikein saa sanottua, mikä harmittaa. Tai sanoo jotain, mutta se jää epäselväksi. Laskevat vettä juomapulloon ja laseihin.

HelmerI (Kristianille): "Hän on hyvän näkönen."
Helmeri (Anulle): "Sä oot ihana. Kaunis. Sä oot kaunis!"
Anu: "No nih."
Helmeri: "Mmh."

Kristian: "Mä otan... mä otan vittu rikkeen tästä... saanko mä ottaa rikkeen tästä?"
Anu (hymyillen): "Et. Elä ota!"

Kristian alkaa laulamaan.

Kristian: "Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää... se ettei kukaan häiritse tai pääse--"
Kristian, Anu ja Helmeri: "--käskemään! Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn, niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn!"
Kristian, Anu ja Helmeri (ryhmähalaten): "--Olet todella kaunis, elät vain yhden kerran! Olet--"
BB: "Tämä on Big Brother! Anu... Helmeri... ja Kristian! Rikotte sääntöjä!"
Anu (naurahtaen): "Harmillista!"
Kristian: "Harmi!"
Helmeri: "Mut toi oli mahtavaa! Se oli siinä!"
Kristian (muovi-Oscaria heilauttaen, keittiöstä lähtöä tehden): "Mä rakastan teitä molempia!"

Mira saapuu tupakkapaikalta keittiöön. Kysyy, mitä tekivät, kun saivat kuulutuksen.

Anu: "Mä siivosin!"
Kristian: "Laulettiin."
Helmeri: "Me vaan laulettiin."

Anu ei jaksakaan siivota, keittiötasolla on niin paljon kaikenlaista. Muistuttaa Helmeriä, että heidän piti mennä nukkumaan. Ottaa Helmeriä kädestä kiinni ja alkaa johdatella ulos keittiöstä. Helmeri seuraa perässä, mutta vastustelee:

Helmeri: "Anu, ei mennä!"
Anu: "Mennään!"
Helmeri: "Mä haluun puhuu sulle!"
Anu: "En mä halua."
Helmeri: "Mut se... jos me ollaan makuuhuoneessa, niin mä en voi puhua."

00:58

Anu pyörtää takaisin käytävältä ja tuo Helmeriä nyt takaisin keittiöön.

Anu (keittiössä): "Ollaan täällä! Ollaan ihan hiljaa."
Helmeri: "Mmh. No niih!"
Anu: "Puhutaan!"

Anu osoittaa Helmerille keittiön ruokapöydän pahvituolia. Istuu itse tuoliin, joka on nurkassa saarekkeen ruokapöydän puoleisella sivulla.
Anu (Helmerille toista tuolia osoittaen): "Istu sä tuolla."

Helmeri ei mene osoitetulle tuolille vaan koukkaakin keittiösaarekkeen taakse.

Helmeri: "Mä haluun vettä!"
Anu: "Mä istun tässä!"
Helmeri: "Mä haluun vettä. Haluutsä vettä?"
Anu: "En."
Helmeri: "Mä tuon sulle vettä silti."
Anu (naurahtaen): "Kiitos paljon."

Jukkakin käy keittiössä juomassa vettä. Helmeri palaa saarekkeen takaa ruokapöydän puolelle. Nostaa Anun osoittaman tuolin lähemmäksi, aivan Anun tuolin viereen. Anu on juuri sanomassa Helmerille osoitetusta istumapaikasta, että "...tonne kilometrin päähän!" mutta tilanne muuttuikin nyt.

Anu (silmiään siristellen, sormella osoitellen): "Sä toit noin lähelle sen tuolin!"
Helmeri siirtää touhukkaasti ilmanraikastinlaitetta kauemmaksi. Asian kertomiselle vaaditaan tilaa.
Anu (pahvituolilla istuen ja silmiään hieroen): "Yhtään en tiedä, mitä ajatella!"
Helmeri (Anuun päin olkansa yli katsahtaen): "Häh?"
Anu: "Ei mittään!"
Helmeri istuutuu omalle tuolilleen. Kimmo saapuu paikalle ja istuu pariskunnan lähelle ruokapöydälle, ruokapöydän päähän. Jukka on yhä keittiösaarekkeen takana. Kevin yrittää käytävältä huudella porukkaa nukkumaan, kuten käsky kävi.

Helmeri on tuonut Anulle viinilasissa vettä ja tarjoaa nyt karkkipussista Marianne-karkkeja. Anu hyväksyy tarjouksen hymyillen. Kehottaa tarjoamaan Kimmollekin.

Helmeri (Kimmoon päin kääntyen ja pussia ojentaen): "Haluutsä?"
Kimmo (hymyillen): "Haluuko coachi vai?"
Kimmo ottaa Marianne-karkin pussista. Katselee pariskuntaa ruokapöydän päässä istuen ja hymyillen.

00:59

Anu haluaa kuulla Helmerin kysymyksen. Helmeri valittelee, että se on niin pitkä juttu. Kimmo sanoo olevansa turhan kaukana ja istuu lattialle saarekkeen eteen Anun viereen. Helmeri nousee tuolilta ja lähtee hakemaan olohuoneesta vilttejä. Anu laskeutuu omalta tuoliltaan coachin viereen. Tarjoaa coachille pärekorissa olevasta sipsipussista sipsejä. Kimmohan hyväksyy tarjouksen. Kimmokin on jokseenkin kännissä.

Anu: "Why not?"
Kimmo: "Mm-mmh."

Kimmo (BB:n nukkumaanmenokuulutusta ihmetellen): "Mikä homma?"
Anu: "No en tiiä!"
Kimmo: "Kesken illan!"
Anu: "Kesken illan. Höh?"
Kimmo (sipsiä rouskuttaen): "Jännä."

Kimmo arvelee, että johtuu juopoista. Helmeri palaa olohuoneesta syli täynnä vilttejä.

Helmeri: "Mä toin näit... tämmösii. Me voidaan olla tässä."
Kimmo: "Mm."
Anu: "Mm."
Helmeri (huvittuneena): "Aah. Tääl tuli ilmeisesti... kengätkin... mukana!"
Anu: "Kengät tuli mukana!"
Kimmo: "Me voidaan juoda hyvin viinipullo vielä."
Helmeri: "Joo."
Anu: "Siis viini... leka?"

Helmeri: "Tiedätkö mitä, Kimmo?"
Kimmo: "No? Kerro."
Helmeri: "Mä vähän rakastan sua."
Kimmo (hymyillen): "Rakastaksä mua?"
Helmeri (Kimmon viereen lattialle istuen): "Jooh."
Kimmo (Anulle kuiskaten): "Hän rakastaa mua!"
Anu (Kimmolle): "Siis sua?"
Kimmo (kuiskaten): "Joo!"
HelmerI: "Mmm."
Anu (Kimmolle): "Huikee!"

Helmeri (Kimmolle): "Ystävänä, mä sanon..."
Kimmo: "Mjoo, kyllä se nyt tekis mieli... jotain muutakin!" (naurahtaa, päästää vielä lopuksi Anun suuntaan paskaiset 'heh heh!')
Anua naurattaa.
Kimmo (kättä nauravan Anun harteille asettaen, virnistäen): "Mitä sä naurat Anu?"
Helmeri: "Anteeksi."

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2019 02:35

Jukka ja Helmeri halailevat retronurkkauksessa. Ovat nyt lähdössä nukkumaan. Anukin keikkuu edelleen pystyssä.
"Tää luultavasti kostautuu meille vielä huomenna".
Hemmi kaatuu matkalla komeasti käytävän nurkkaan. Anu ja Jukka nauraa rätkättävät vieressä, Kevin tulee auttamaan Hemmin ylös. Jukka ja Anu vain edelleen nauravat "Anteeks Kevin" :roll:

"Tämä on BigBrother, menkää nukkumaan" (kuinkahan monennen kerran)

2.36 Kimmo tulee pk-huoneesta. Jukka "Otitsä sen mun yhen röökin sieltä mukaan?"

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 12 Loka 2019 02:38

Kuva

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Loka 2019 02:39

Kuva

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Loka 2019 02:41

Kimmo vielä jääkaapille. Hemmi kylppärissä, Anu odottamassa ja Jukka hokee että meidän pitää mennä nyt nukkumaan.

02:45 Hemmikin tankkaamaan ainakin maitoa ja Anu hokee että mennään nyt vain nukkumaan kaikki, nyt mennään.

Jukalla ja Hemmillä pientä tanssishowta. Vieläkään ei ole päästy makkariin asti

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2019 02:44

Porukka edelleen keittiössä pyörimässä, eli Jukka, Hemmi, Kimmo ja Anu. Anu ehdottelee, että menisivät nukkumaan. Pojat juovat maitoa suoraan tölkistä ja Kimmo laittaa sen takaisin jääkaappiin :Cheers:
Hemmi on löytänyt oluttölkin vielä jossain ja juo sitä, kun muut poistuivat keittiöstä. Hemmi seuraa perässä ja löytää Jukan ja Anun "tanssimasta" käytävällä. Hemmi tarttuu Jukkaan takaapäin ja liittyy tanssiin.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Loka 2019 02:47

02:47 Nyt pääsivät makuuhuoneeseen asti ja pientä esitystä.

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 12 Loka 2019 02:48

Kuva

Kryptidi
Juonittelija
Viestit: 189
Liittynyt: 02 Syys 2019 03:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kryptidi » 12 Loka 2019 02:50

Kuva

Kuva
Kikatusta ja suuria nukkumaanmenovaikeuksia

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2019 02:50

Jukka, Hemmi ja Kimmo siirtyivät makuuhuoneeseen perseilemään. Kevin tuli pyytämään että olisivat hiljaa. Joku kundeista kysyi Keviniltä "Haluutsä mukaan?" [smilie=a_bravo.gif]

3.02 Villeltä meni viimein hermo: "Hei! Lätty kii nyt" ja jotain muuta komentamista. Istuu sängyllään tuimana hetken tarkkailemassa tilannetta, ennen kuin asettuu makuulle takaisin. Huusi ilmeisesti Hemmi-Anu-Kimmo-kombolle.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Loka 2019 03:01

02:50 Kihitystä ja hihitystä

02:50 Helmari ja Anu kuiskivat. Kimmo vetää esitystä. Kuva siirtyy kärsivään Villeen.

03:00 Epämääräistä liikehdintää edelleen. Ville noussut puolittain tapittamaan menoa.

03:04 Kimmo höpäjää vielä Anulle ja Helmerille.

Ville: "Lätty kiinni! Hei lätty kiinni nyt! On parempi mennä perille nyt! Ville!"

EDIT: Peräkkäiset viestit yhdistetty // Jacobus

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 12 Loka 2019 03:05

Kimmo meni Helmerin ja Anun viereen jotain sepittämään, Anu sanoi "miksi mulle kerroit tuommoista" vähän kovemmalla äänellä jonka jälkeen Ville hermostui: "Hei pellet, tämä riittää nyt" tjsp.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Loka 2019 03:07

03:05 Porukka hiljeni toistaiseksi.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”