45. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mama » 15 Loka 2019 20:43

Vattihatti kirjoitti:
15 Loka 2019 20:38
Kaikki asukkaat saunassa. Krisulle palautettetta, kuinka alkoi olla jo mulkku keisarina.
Krisu ei oikein ota palautetta vastaan. Inttää, että haluaa että jokainen kertoo hälle yksi kerrallaan henkilökohtaisesti palautteen eikä saunassa kerralla.
Jukka antaa hyvällä meiningillä palautetta, mutta Krisu ei oikein ota vastaan.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2019 20:47

Myös Milla antoi Kristianille tätä kriittistä palautetta, mutta Jukka kuitenkin oli enemmän äänessä. Ville lähinnä puolusti Jukkaa hieman, että siinähän se Jukka nyt palautetta antaa, kun Kristian kehotti antamaan yksi kerrallaan. Kristian epäili jo, että Jukalla tai koko porukalla on salatehtävä.

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja hiileri » 15 Loka 2019 21:03

Saunomisen jälkeen Krisu kävi kyselemässä ainakin Anulta ja Millalta onko hän loukannu heitä tms. Molemmat sanoivat ettei ole ongelmaa. Milla vähän kritisoi yleisesti Krisun toimintaa keisarina.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Loka 2019 21:19

21:17 DC1 Krisu toteaa Anulle tietävänsä, että on nyt häädössä.
a walking disaster

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 15 Loka 2019 21:36

Krisu ja Helmeri keskusteli hetki sitten kylppärissä. Helmeriä vähän häiritsi ”se bikini-kommentti” Anulle, mutta muuten kaikki ok. Krisu pääsee vielä Helmerin saunaan ja menevät kaljalle ehdottomasti kun talosta pääsevät pois.

21:40 Krisu halusi mennä Kevinin kanssa keskustelemaan makkariin. Kysyi onko ollut mulkku tai loukannut. Kevin vastaa ettei ole. Krisu toteaa että ihan normaali. Lyövät yläfemmat ja homma on selvä.
Kevin: Syö burgerisi niin kasvat.
Krisu lähtee Kimmon kanssa röökipaikale ja kysyy samat kysymykset. Kimmo ei henkilökohtaisesti loukkaantunut mutta... Krisu haluaa henkilökohtaisen mielipiteen. Kimmo ei loukkaantunut, mutta ei olisi halunnut olla siinä tilanteessa. Alkoholi ja valta ei sovi yhteen. Krisun mielestä alkoholi ja valta ei sovi kenellekään.
Krisu: Jos ei ois tehtävää ollu päällä, nii luuletsä et mä oisin käyttäytyny noin?
Kimmo: Et varmasti. Mut se meni silti yliampuneeks.

21:45 Jukka tuli myös röökille. Krisu kysyy samat kysymykset. Jukkaa ei henkilökohtaisesti haittaa, mutta vituttaa miten käyttää valtaa sitä saadessaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2019 22:05

20:49 DC1: Tupakkapaikalla Jukka ja Kimmo. Kristian tulee saunasta ja liittyy seuraan. Palautekeskustelu jatkuu kolmen kesken.

Jukka: "Sä olit semmonen, et mä olisin siviilissä lyöny sua turpaan."
Kimmo: "Sä olit ärsyttävä."
Kristian: "No sehän riittää."
Kimmo: "Et sää loukannut."
Kristian (Kimmolle): "Heitä röö... rööki, niin... saat takasi tossa..."
Jukka: "Et sä nyt menny mihinkään henkilökohtaisuuksiin ees, etkä mitään sellasta tehnyt. Sä nyt olit vaan--"
Milla huutelee kauempaa pihalta, ettei Kristianin käytös kohdistunut erityisesti keneenkään ihmiseen, vaan oli vaan sellaista yleistä.
Jukka: "Niin, sä vaan olit kusipää. Sä käyttäydyit kuin kusipää ja--"
Kristian: "Semmonen oon."

Kimmo: "Ja siinä oli yks sellanen vaaranpaikka, mikä oli sulle vaaraksi."
Kristian: "Kerro."
Kimmo: "Sää seisoit tässä... ja nostit sitä sun helmaas... ja sanoit Jukalle ja... Helmerille tyyliin jotain että koskee sun palleja tai jotain muuta. Ei totellu. Sää huusit monta kertaa, et... että sä oot niinku hallitsija ja... teidän on... teidän on toteltava--"
Kristian: "Mitä sitte."
Kimmo: "--ja jos ne ois koskenu niin--"
Kristian: "Mä muistan ton!"
Kimmo: "Mm."
Kristian: "Mut sehän ois läppä."
Kimmo: "--se olis ollu koskemattomuuteen kajoam--"
Kristian: "Ois se ihan läppää."
Kimmo: "No, mut... se et sä et voi tietää, et ottaaks muut sen läppänä."
Kristian: "Se on läppää!"

Jukka toteaa, että jos joku olisi Kristianin auktoriteettiaseman vuoksi koskenut, niin sitten se olisi ollut muuta kuin läppää. Kimmo komppaa, Kristian oli tehtävän puitteissa auktoriteettiasemassa.

Kristian: "No jos joku on idiootti, niin siinä vaihees sit--"
Jukka: "Niin no sä olit auktoriteettisessa asemassa."
Kimmo: "Niinpä, mut se olis ollut alistamista."
Jukka: "Mm."
Kimmo: "Se olis ollut siinä."
Jukka: "Kyllä sä muutenki, sä yritit nöyryyttää, niinku, väkeä tossa, niinku silleen. Niinku siis... sitä mä en ymmärrä, niinku--"
Kristian: "Kyl mä tiedän! Tai siis... mitä vittua?"
Jukka: "Niin, mut se nöyryyttäminen on mun mielestä tosi väärin--"
Kimmo: "Niin tai se--"
Jukka: "--niinku auktoriteetti saa tekemään..."
Kimmo: "--et jos pakottaa tekemään jotain, mitä jokku ei normaalisti tekis ja sä olit valta-asemassa tossa tehtävässä. Ja se on Luojan lykky, että kukaan ei... ole niin alisteinen, vaikka kyse on tehtävästä, että menis tekemään jotain, mitä ei ilman sitä tehtävää olisi tehnyt."

Kristian: "En mäkään ihan idiootti oo. Et kyl mä osaan lukea silleen, et Jukka ja Hemmi ei mee mun palleihin koskemaan. Tai siis ei Hemmi oo koskaan mun palleihin kysymättä--"
Kimmo: "Mut en mää varma... mä en varma ois Hemmistä edes... ollu."
Jukka: "Niin. Ja en mäkään ollu, mäkin katoin Hemmiä silleen et..." (naurahtaa) "...älä ny vittu mee! Että niinku että..."
Kristian: "Mut Hemmi on koskenu mun palleihin muutenki."
Jukka: "No joo, mut sun pal... niin, siis se... ei ollu kyse pelkästään niistä palleista, vaan siitä auktoriteettiaseman väärinkäytöstä."
Kimmo: "Niin ja ihmisten koskemattomuudesta."
Jukka: "Mm."

Kristian: "Okei, ei puhuta tästä enää."
Kimmo: "Ja oot varovainen. Ei (epäselvää) puhuta."
Jukka: "Ja niinku että, ei mullakaan mitään henkilö... siis sä et oo loukannu mua...kaan mitenkään niinku henkilökohtaisesti, eikä mulla oo mitään, mutta siis se sun käytös--"
Kristian: "No ketä mä olisin voinu loukata henkilökohtaisesti?"
Jukka: "No oot sä varmaan voinu loukata ehkä Anua, koska sä sanoit Anulle tossa... viimesillä hetkilläs silleen, että vittu, et sä leikkaat bikinit päällä... niinku, mun hiukset. Niin se oli jotenkin sillee... helvetin outoa, että niinku. Ja Kimmolle sanoit 'Kimmo, laita säki bikinit päälle.' Ja--"
Kristian (hymähtäen, "älkää nyt viitsikö" -äänensävyllä): "No 'helvetin outoa!'"
Kimmo: "Enkä mää välitä tommosesta."
Jukka: "Ei niin. Mut se on siis--"
Kimmo: "Enkä laita!"
Jukka: "Niin niin."
Kimmo: "Vaikka olis, saatana--"
Jukka: "Niin niin."
Kimmo: "--itse Big Brother!"
Kristian hekottaa.
Jukka: "Niin, mut se on vain sitä auktoriteettia. Siis joku olis voinu laittaa."
Kimmo: "Niinpä."
Kristian: "No mut. Me ollaan oltu täällä vittu seitsemän viikkoa!"
Kimmo: "Mm. Mut on täällä pienemmistäki asioista ihmiset... vetäny herneitä nenään."
Kristian "O."

Kimmosta on myös eri asia sanallisesti loukata kuin pakottaa joku tekemään jotain tai tehdä toiselle jotain pakosta.

Kristian: "No mut kaikki varmaan ymmärtää, että täällä ei ole kenelläkään mitään pakkoa tehdä yhtään mitään!"
Kimmo: "Niin, mut älä luota siihen."
Jukka: "Mm."
Kristian: "Okei."
Kimmo: "Se voi olla--"
Jukka: "Joku saatta tehä."
Kimmo: "Niin ja sitte tajuaa kymmenen minuutin päästä, et menee itkeen tonne päiväkirjahuoneeseen."
Jukka: "Et sä oot sanonu noin ja noin."
Kristian: "Perus."
Kimmo: "Ole varovainen vain. Ei mitään muuta... asiaa."
Kristian: "No mut, siis. Perus."

Jukka rauhoittaa, että kyllä sikarikerhon jäsenet ymmärtävät että Krisu on Krisu. Se on ihan sama.

20:52

Anu lähtee saunasta ja kävelee terassin poikki tupakoitsijoiden edestä.

Kristian: "Nanu! Oonks mä loukannu sua?"
Anu: "Et!"
Kristian: "Hyvä."

Kristian kysyy, oliko Anu ainoa jota on saattanut loukata. Kimmo varmistaisi Helmeriltäkin vielä. Jukka sanoo, että eihän sitä kukaan myönnä jos on loukannut.

Kristian: "Mikä vittu siinä on et ihmiset ei myönnä vittu asioita!"
Kimmo: "No onhan tää nyt vähä erikoinen tilanne."
Kristian: "No mitä vittua... kai nyt ton voi myöntää, vittu, oli tää tilanne mikä vaan!"

20:53

Kristian nousee penkiltä ja kävelee terassin toiseen laitaan, jossa Anu näyttää olevan menossa sisälle. Kysyy, onko tämä menossa sisälle. Anu vastaa myöntävästi. Menevät yhdessä makuuhuoneeseen.

Anu: "Mut hei, tota..."
Kristian: "Ooks mä ollu ihan kusipää sulle?"
Anu: "Ei ku se... et sä... siis ei mul oo mitään pahaa sanottavaa. Mun mielest se--"
Kristian: "Ei ku nyt puhut vittu niinku mies miehelle, tai mies naiselle!"
Anu (vähän hämmästyneenä): "No, niinhän mä puhunki! Niin voit sä kuunnella?"
Kristian: "Joo."
Anu: "Joo. Sano ihan sama kuka mitä tahansa, niin mä oon sitä mieltä, et mun mielest se oli vain ihan hauska läppä laittaa bikinit päälle. Mähän laitoin ne bikinit sen mun... sen uniformun päälle. Ja mun mielest se oli hauskaa. Mä niinku toteutin sen mitä sä pyysit. Ja ne oli vaan siin päällä."
Kristian: "No ni."
Anu: "Hauska vitsi!"
Kristian: "Onks se ollu hauska vitsi?"
Anu: "On! Ei mua... siis... ei missään nimes... haittaa mikään!"
Kristian tarjoaa yläfemmaa Anulle. Anu vastaa tarjoukseen.
Anu: "Nih!"

20:54

Kevinkin on nyt makuuhuoneessa, kylpytakki päällä.

Kristian: "Kevin!"
Kevin: "Mitä?"
Kristian: "Oonks mä loukannu sua?"
Kevin: "Et."
Kristian: "Oliks se hauska vitsi?"
Kevin: "Mikä?"
Kristian: "Mikään?"
Kevin: "No en mä tiedä! Vaikee ees arvioida. Mä nyt oon ite päättänyt... et... ku (epäselvää) ton aikasemmin, ja (epäselvää) tollasta, et mä yritän nyt olla vaan miettimättä koko asiaa. Ja sit tietysti kai mä nyt toivoisin et (jotain kovin epäselvää, koska Kristian rassaa mikrofoniaan samalla.)"
Kristian: "No, hyvä. Kiitos!"
Kristian läiskäyttää Kevininkin kanssa yläfemmat. Kevin toivoo, että Kristian ottaa kuitenkin palautteen vastaan. Kristian ottaa kyllä palautetta vastaan, mutta ei kuuntele "ihmejuttuja". Poistuu keittiöön.

20:56

Kristian palaa vielä keittiöstä Anun luo makuuhuoneeseen. Varmistaa, että Anu on varmasti ihan OK. Anu edelleenkin on. Anu kertoo hämmästyneensä, että Jukka otti asian puheeksi. Häntä ei oikeasti häirinnyt Kristianin käytös, eikä hän ole puhunut asiasta kenellekään. Jos joku on pahoittanut mielensä, niin varmaan Milla. Koska ainakin saunassa kuulosti siltä, että sillä on kaikkein eniten sanottavaa. Kehottaa juttelemaan Millan kanssa.

Kristian: "Mä juttelen jokaisen kanssa--"
Anu: "Joo?"
Kristian: "--mutta... sul on kaikki OK?"
Anu: "Joo, mul on kaikki OK! Mä tiedän sut ja sä tiedät mut."

Kristian ja Anu halaavat. Kristian ähkii ja asettautuu sängylle pötkölleen.

Kristian: "Isoveli!"
Anu: "Mitä?"
Kristian: "Ei ku mä puhun isoveljelle. Saaks tääl nukkuu?"
Anu: "No et sä varmaan enää saa nyt ku sä oot heränny ja käyny saunas!"
Kristian: "Mä käyn kysymässä."

Kristian nousee sängystä, lähtee käytävälle. Milla tulee vastaan.

20:57

Kristian: "Milla!"
Milla: "Mitä?"
Kristian (Millan ohi käytävää pitkin eteenpäin PK-huoneen ovea kohti kävellen): "Tuutsä jutteleen?"
Milla (naurahtaen, perässä seuraten): "Mihin sä haluat et me mennään?"
Kristian (kulman taakse varastohuoneen ovelle kääntyen): "Tähän kulmaan."
Milla: "Kulmaan!"

Kristian: "Oonks mä loukannut sua?"
Milla: "Et... et sä mun mielest oo sanonut mulle--"
Kristian: "Ei, ku kato mua silmiin ku puhut!"
Milla: "Et sä oo loukannu!"

Milla: "Mut mun mielest sää toimit johtajana vää-- tai siis, mun mielestä sun käytös ei ollu niinku--"
Kristian: "(jotain epäselvää)"
Milla: "--ei ollu vaan hyvää! Se ei ollu vaan... niinku... ei mikään ollu niinku loukkaavaa, mut siit tuli vaan sellanen olo, et sä olit tosi itsekäs. Et sä et jotenkin yhtään huomioinu muita... sen tehtävän aikana."
Kristian: "Mm-mh."
Milla: "Et sä olisit voinu hoitaa sen tosi eri lailla."
Kristian: "Mm-mh."
Milla: "Niin sit mulla vaan herätti, et sä voisit... et enemmänki sä ehkä miettisit itte... tota... et mietit, että tuliks siin tehtyy jotain, mikä... mitä sä voisit parantaa, tai miks sää käskytit muita niin hirveesti, tai... alensit muita niin paljon."

Kristian: "Mut jos mietitään keisarii... ja keisarin roolia... Keisari on rakennuttanut saatanan pyramidit ja kaikki Roomaan, mitä ikinä..."

Milla ymmärtää, että Kristian lähestyi asiaa tuosta lähtökohdasta. Mutta kyllä Kristian oli välillä vähän mulkero. Milla kuitenkin tietää, että siihen vaikutti se, miten Kristian asiaa käsitteli, ja se, että Kristian oli humalassa, josta syystä asiat vähän eskaloituivat.

Kristian vielä varmistaa, ettei ole loukannut Millaa. Ei ole. Milla on ihan fine, ei mitään. Ovat vain tosi erilaisia ihmisinä ja tuollaisissa tilanteissa. Halaavat.

Kristian: "No ni."
Milla: "Mutta ens kerralla..."
Ensi kerralla Kristian lupaa olla kahta kauheampi. Painaa nappia ja pääsee saman tien PK-huoneeseen.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2019 22:38

21:03 DC1:
Kuva
Talopaineet alkavat käydä Anun voimille.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 15 Loka 2019 23:00

Paristojen vaihtokuulutus tuli.
Kristianille kuulutettiin 4 kertaa henkilökohtaisesti, että pitää vaihtaa paristot. Kristian oli nukkumassa. Jukka ja Helmeri herätti hänet. Kristan sitten kaatoi parin metrin edestä dominoja. Ville: "Saatiin sitten iltajumppaa". Kristian, Helmeri, Jukka, KImmo, Anu ja Milla korjaa dominoa.
Milla pariinkin otteeseen pyysi Krisua jatkmaan uniaan ja jättämään korjauksen muille. Kristian jatkaa korjailuaan tästä huolimatta.

Kello 23:03: "Tämä on Big Brother, saatte mennä nukkumaan".

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Loka 2019 23:03

Klo 22:49 DC2 Jukka kertoo Kimmolle keskustelleensa Krisun kanssa kahdestaan. Ei mennyt mikään läpi, mitä Jukka sanoi. Kimmo vaihtoi puheenaihetta ja alkoi puhumaan karkista.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Loka 2019 00:04

Wicker Man kirjoitti:
15 Loka 2019 23:00
Paristojen vaihtokuulutus tuli.
Kristianille kuulutettiin 4 kertaa henkilökohtaisesti, että pitää vaihtaa paristot. Kristian oli nukkumassa. Jukka ja Kimmo herätti hänet. Kristan sitten kaatoi parin metrin edestä dominoja. Ville: "Saatiin sitten iltajumppaa". Kristian, Helmeri, Jukka, KImmo, Anu ja Milla korjaa dominoa.
Milla pariinkin otteeseen pyysi Krisua jatkmaan uniaan ja jättämään korjauksen muille. Kristian jatkaa korjailuaan tästä huolimatta.
https://twitter.com/bbparhaatpalat/stat ... 0521273345
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Loka 2019 01:20

Aiemmin:

Kristian on käynyt tupakkapaikalla Kimmon ja Jukan kanssa (21:42 DC2) ja vielä tupakoinnin jälkeen kahden kesken makuuhuoneessa Jukan kanssa (21:54 DC2) toisen pitkän palautekeskustelun.

Jukan makuuhuoneessa antaman palautteen pohjavire on se, että ei ole itse loukkaantunut Kristianin tempauksista ja vaatimuksista keisarina, koska itse kyllä pystyy sanomaan, että ei tee jotain keisarin vaatimaa asiaa, jos oma raja tulee vastaan. Mutta kaikilla ei ehkä ole näin. Ja Kristian joka tapauksessa käytti auktoriteettiaan keisarina väärin; tehtävänanto ei edellyttänyt mulkkuutta eikä alistamista.

Kristian kuuntelee palautetta rauhallisesti ja sanoo ymmärtävänsä kyllä Jukan pointin, mutta hänellä itsellään on eri näkökulma: antiikin ajan hallitsijat ovat yleisesti olleet Kristianin mielestä sen kaltaisia mitä hän käytöksellään ilmensi, ja halusi vetää tehtävän täysillä. Jukka sanoo, että olisi voinut vetää täysillä myös hyvänä ja rakentavana johtajana. Oli Kristianin oma valinta, että ei niin tehnyt. Kristian kuitenkin moneen kertaan toistaa näkemystään siitä, että antiikin ajan hallitsijat eivät olleet sellaisia. Jukan mielestä se oli huonoa käytöstä antiikin aikana ja on huonoa käytöstä nyt; Kristianin ei olisi tarvinnut vetää sitä sillä tavalla. Kristianin mielestä täällä myös pyritäänkin tällaiseen, kun annetaan toiselle valtaa. Jukan mielestä sekään ei ole hyvä perustelu, koska eihän siihen tarvitse lähteä mukaan, kun ei tehtävänanto sitä edellyttänyt. Eivät pääse täyteen yhteisymmärrykseen, mutta lopettavat keskustelun siihen, että ymmärtävät molemmat, mitä toinen tarkoittaa.

Jukan poistuttua makuuhuoneesta Kristian makaa vielä selällään sängyllä peittojen alla. Jokin hymyilyttää Kristiania kovasti.

22:02 DC2:

BB keskeyttää myhäilyn kutsumalla Kristianin päiväkirjahuoneeseen.

Kristian (sängystä noustessaan ja mikrofonia hamutessaan): "Voi vittu... vielä!"

Kristian ehtii astua pari askelta keskikäytävän puolelle, kun tönäisee kantapäällään yhtä dominoista. Pari metriä dominoita (yksi nurkka makuuhuoneen puolella käyvästä dominolenkistä) turahtaa lanaan; Kristian pysähtyy seuraamaan minikatastrofia katseellaan.

Kristian: "Voi vittu!"

Kristian jatkaa päiväkirjahuoneeseen.

22:03

Keittiössä Anu ja Kimmo ruokapöydän äärellä, Helmeri keittiösaarekkeen takana tiskikonetta tyhjäämässä.

Kimmo: "Mut onhan tää niinku ihan uskomaton kokemus."
Helmeri: "Joo, siis ei sitä olis auttanu... öö, tai osannu aatella, että tää--"
Kimmo: "Ei."
Helmeri: "--on näin vahva--"
Kimmo: "Ei."
Helmeri: "--vahva kokemus, että..."
Kimmo: "Joo."
Helmeri: "En tiedä mil... eikä sitä varmaan pysty kenellekään ees selittää--"
Anu: "Mm."
Helmeri: "--tän jälkeen!"
Kimmo (hymynkare suupielessä): "Ei varmaan edes itelleen."
Helmeri: "Niih!"
Anu: "Niin."

Helmeri: "Se voi olla et se on aika..." (ähkäisee) "...pitkä aika, ennen ku täst, sillee sit, palautuukaan, silleen kunnolla. Et se on aika iso osa sitä prosessii, ku tonne sit--"
Kimmo: "Mm."
Helmeri: "--mennään ni..." (naurahtaa) "...mitä siitä sit tulee!" (naureskelee)

Helmeri: "Jaha! Mä en haluu saada kännykkää esimerkiksi täl hetkel yhtään niinku mun käteeni!"
Kimmo: "Ei."
Helmeri ähkäisee vaikean naurahduksen tapaisen.

22:04

Anu: "Miltäs Hemmi kuulostaa... Seiskapäivän kannessa 'BB-HEMMI JA ANU'?"
Kimmo: "Kauheeta. Hyi."
Helmeri (vaikeana nauraen): "Ei me Anu... Ei mietitä tommosia vielä!" (hekottelee ja ynähtelee)
Anu: "Apua."

Kimmo miettii, että myöhemmin näkee vielä, kuka on ottanut silarit ja on jonkun maksamilla matkoilla ja muuta.

Kimmo: "Niin se on se, mikä romuttaa mun... ruususen maailman, sit tän jälkeen."
Helmeri: "Sanotaan et ku kukaan ei oo täl hetkel sen tyylinen tääl, et niinku lähtis tommoseen hömpötykseen!"
Anu: "Mut varmaan joka kausi sanotaan noin. Ja sitte katotaan puolen vuoden päästä, mikä homma."
Kimmo: "Ja sit ku se... se niinku, sillon ku ne twitteriviestit tuli, niin sillon mä ihmettelin, että mitä helvettiä--"
Anu: "Mitkä?"
Kimmo: "Twitter-viestit."
Helmeri: "Joo."
Kimmo: "Että mitä helvettiä! Miks nää kiinnostaa... ketään täällä."
Helmeri: "Joo."
Kimmo: "Sillon mulla niinku... romuttu."

22:05

Anu (kulmiaan kohotellen, hymyillen): "Mutta siis eiks Milla oo sanonu... et se haluu silarit?"
Kimmo: "Noo..." (äityy nauraa räkättämään)
Helmeri: "Ai ni..."
Anu: "Me tiedetään jo!"
Helmeri (naurahtaen): "No ni, okei. No niin, no. Siitä sit lueskellaan, joo!"

Anu: "Ja Mira on todennäkösesti sit... Seiskan matkoilla."
Helmeriä ja Kimmoa naurattaa.
Anu: "Me tiedetään jo! Mä tiedän jo etukäteen. Kysy multa. Jos haluut tietää jotain." (naurahtaa)

Helmeri (naurahtaen): "Kenestä tulee chattijuontaja?"
Anu: "Mm."
Kimmo: "Mm."
Anu (lakonisesti): "Varmaan Anusta sit. Lopetan noi välityshommat, ja menen sinne..."
Kimmo ja Helmeri naurahtelevat.

Kimmo pohtii, että oli motiivi mikä tahansa, ei näissä mitään pahaa sinänsä ole. Niistä ei varmaan vain porukka kerro rehellisesti ääneen täällä.

Anu: "Pari mökkii myyntiin ja..."
Kimmo naurahtaa.
Kimmo: "Esimerkiksi! Sehän olisi vain fiksua." (naurahtaen) "Ja Hemmi sais lapsille muutaman laudan myytyä."
Helmeri: "Ai mitä?"
Kimmo: "Ja Hemmi sais lapsille muutaman laudan myytyä..." (naurahtaen, Helmeri yhtyy nauruun) "...enemmän!"
Anu: "Bisnes on bisnestä."

Kimmosta on siistiä puida näitä sitten joskus jälkikäteen. Ja niitäkin, mitä ei ole täällä voinut ääneen sanoa. Anu ja Helmeri komppaavat.

Koko kolmikko lähtee viemään roskia ulos.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 16 Loka 2019 03:25

Pari hajamainintaa kuluneelta myöhäisillalta/alkuyöltä (en tullut ottaneeksi kellonaikoja talteen):

Jukka kyseli jossain vaiheessa tupakkapaikalla Kimmolta, ketä häädetyistä Kimmo kaipaa eniten. Kimmo kaipaa Tupua. On hyvä huumori ja elämänviisautta. Voisi hyvin mennä sen kanssa vaikka kaljalle.

Jukan vastaus samaan kysymykseen (Eeviksen jälkeen, jonka Kimmo kehotti ohittamaan) oli Emma, koska muista asukkaista tietää jo niiden jutut, mutta Emmaa ei vielä ehditty niin pitkälle nähdä. Ei varsinaisesti osaa kaivata Emmaa, mutta Emman ottaisi, jos pitäisi valita, kuka pääsee taloon takaisin, eikä Eevistä voisi valita.

Makuuhuoneessa myös nähtiin episodi, jossa Anu tunnusti Helmerille nuuhkineensa tämän paitaa, koska se haisee miellyttävästi "Hermeliltä", tai mieheltä. Helmeri kommentoi, että kai tämä sitten on hyvä juttu.

Helmerin piti sitten itsekin testata paidan haistelua, mutta ei erottanut siinä kuin mökin aromin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”