53. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 23 Loka 2019 17:21

15 minuuttia aikaa. Ville onkin jo saunomisensa saunonut. Kimmo kyselee altaasta Villeltä fiiliksiä. Ihan ok. Voi vetäytyä vaikka autoon. Viime aikoina tullut huomio muilta on ihan positiivista.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 23 Loka 2019 17:56

Asukkaat käskettiin 5 minuutissa sisälle. Paristojen vaihto, varastohuonessa oli värikkäät lasketteluasut ja -monot.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 18:02

Ennen 15 minuutin kuulutusta Kevin ja Jukka keskustelivat pitkän aikaa kahdestaan poreissa.

Jukka kertasi Kevinille omat talomatkansa vaiheet. Ensimmäiset kolme viikkoa Eeviksen kanssa ei oikein piitannut mistään muusta. Nuupajärvi oli sopivan luonteinen tehtävä Eeviksen lähdön jälkeen, kun sai käsitellä asiaa vähän omissa oloissaan, mutta ajatteli koko ajan, että tekee tämän tehtävän nyt täysillä ja sitten koittaa häätö. Kun ei häädettykään, päätti, että nyt alkaa oikeasti tätä peliä pelata. (Käytti siis sanaa "pelata".)

Kevinille vaikeinta oli kun Tarina ja Eevis häädettiin peräkkäisinä viikkoina, ei jäänyt yhtään turvaväliä. Ja myös se, kun stressiviikolla kävi ilmi, että Millalla on vain 3% kannatus, oli siitä kovin pahoillaan. Jukan kanssa yhdessä ihmettelivät Millan kohtaloa. Milla sopeutui niin hyvin joka porukkaan ja on niin iloinen, ei kenelläkään voi olla mitään Millaa vastaan.

Keskustelivat Kevinin kanssa myös tunnelmistaan nykyisestä asukasdynamiikasta ja miten se on kehittynyt kauden edetessä — mitkä olivat ensifiilikset ja -arvelut ja miten ne ovat toteutuneet. Kevin kertoi nähneensä aika hyvin jo ensimmäisellä viikolla että Krisu ja Helmeri ovat keskeisiä asukkaita ja mikä se ydinporukka loppuviikoilla tulee olemaan. Kristian kuunteli keskustelua tupakkapaikalta ja liittyi siihen sitten itsekin. Kertoi, että on mielestään vasta Tarinan lähdön jälkeen päässyt lähentymään Kevinin kanssa. Sitä ennen olivat ne kuppikunnat esteenä. Kokee Keviniltä jotain oikeasti oppineensakin, mutta ulkomaailmassa tarkistetaan vielä ne faktat.

Tupakkapaikalla tämän jälkeen vielä Kimmo, Anu ja Jukka keskustelivat Helmerin saunasta. Sekä Jukka että Anu olivat sitä mieltä, että Helmerin saunaan ilman muuta tullaan, mutta pitivät aikataulua aika tiukkana, jos se on jo heti viikon päästä finaalista (sillä oletuksella, että olisivat finaalissa). Jukan pitää kuitenkin käydä Etelä-Pohjanmaalla ja Anunkin tietysti kotona, Kimmo sen sijaan asuu pääkaupunkiseudulla. Anu sanoi, että kun pääsee lasten luo, voi olla vaikea irtautua. Mutta toisaalta mahtavaa sitten tavata tämä koko porukka siellä ulkopuolella, voi olla aivan fiiliksissä kun näkee taas kaikki nämä naamat. Kimmo oli koko ajan sitä mieltä, että hyvä vain päästä sinne saunaan nopeasti tämän jälkeen ja että ei se tiukka aikataulukaan voi olla mikään este. Aikoo itsekin käydä Rovaniemellä siinä välissä.

timosilakka
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Loka 2019 12:56

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja timosilakka » 23 Loka 2019 18:12

Kaikki muut ovat valmiita iltaan, Anu kiinnittää pitkään hiustenpidennyksiään. Muut huutelevat Anun perään, mutta Anu pyytää vielä lisäaikaa.

Olohuoneessa "hypätään mäkeä" ja leikitään ruotsalaisia turisteja. Kimmo sanoo ruotsiksi "skit" (paska) ja porukassa väitellään iloisena siitä, pitääkö Kimmon juosta kirosanakierros ja laulaa ruotsiksi "Här i BB-huset har vi roligt..."

Pientä hiprakkaa aistittavissa?

timosilakka
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Loka 2019 12:56

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja timosilakka » 23 Loka 2019 18:15

Klo 18.13: Tämä on Big Brother. Siirtykää tehtäväalueelle.

Tehtäväalueella DJ ja karaokeisäntä, joka kertoo että livemusiikkia on luvassa ja baari aukeaa pian.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 23 Loka 2019 18:33

Krisu ja Kimmo esittävät Lapin kesän duettona.
Seuraavaksi Ville esittää Egotripin Mestaripiirroksen. Nieleskelee liikuttuneena kyyneleitä.

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 23 Loka 2019 18:52

lentäjän pojat.JPG
Hemmi ja Jukka, lentäjän pojat
Kimmo laulaa ja lentsikat lentää.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 19:28

19:22 DC2: Kristian halailee baarin sohvalla Kimmoa. Moiskauttavat myös pusut toistensa poskille. Kristian sytyttää sitten tupakan.

Kristian: "No viinat mitä noi tarjoilee, niis ei oo oikeest viinaa!"
Kimmo: "Ääh... me otettiin laktoositonta Jaloviinaa, niin se oli ihan samaa..."

Kimmo: "Sanot vaan että sulla on intoleranssi ja kaikki... gluteenittomuus..."

Kristian: "Mä en ois enää hereillä jos mä olisin juonut noin monta lasillista viinaa."
Kimmo: "Totta."
Kristian: "Se ei oo oikeeta viinaa. Ohennettua. Vain minua varten!" (naurahtaa)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 19:43

19:38 DC2: Ihku-baarin sohvalla jälleen Kristian ja Kimmo. Kimmo sytyttää tupakan.

Kristian: "Hei mä--"
Kimmo: "Mikä homma?"
Kristian: "Mulle käy tää, et viikkotehtävä epäonnistuu!"
Kimmo: "Eeeei..."
Kristian: "Me onnistutaan vielä, mut mua ei haittaa se!"
Kimmo (luottamuksellisesti nyökäyttäen): "Ei muakaan. Mut mä en sano sitä ääneen."
Kristian: "Anteeks ku mä--"
Kimmo: "Mä en sano sitä ääneen, mut ei muakaan haittaa."

Kristian: "Ku mä oon idiootti! Mä sanon asiat ääneen, mitä ei pitäis sanoa!"
Kimmo: "Eeeiii siinä mitään pahaa oo!"
Kristian: "On!"
Kimmo: "Sä oot idiootti, mut sä et sano asioita ääneen."
Kristian (naurahtaen): "Kiitos... kai!"

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 23 Loka 2019 20:18

Karaokealueelle on toimitettu pikaruokaa ja juomista nälkäisille juhlijoille. Vegeburgereita.
Ville: ”Ei vitsi mä aattelin että olisin laulanut vaimolle, mutta ei pysty. Ei pysty millään.”
Humalainen Kimmo kumartuu halaamaan liikuttunutta Villeä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 20:21

19:46 DC2: Samaan aikaan kun Kevin ja Anu laulavat karaokea, sikarikerho kokoontuu Ihku-baarin sohvaryhmällä kokoonpanolla Jukka, Kimmo, Kristian, Helmeri. Bondailevat kovasti.

Kristianin mielestä sikarikerho on parasta mitä talo on antanut. Helmerin mielestä sikarikerho on ollut paljon tärkeämpi fiilistenkäsittelykanava kuin PK-huone, jossa saa vain puhua kameralle. Sikarikerhossa saa puhua pahan olonsa tyypeille, joiden reaktiot näkee.

Helmeri pitää kaikkia ystävinään. Kristian saattaa pitää ystävinään, mutta ulkomaailmassa vasta ovat tosiystävät. Sitten jos menevät Bangkokiin yhdessä, siellä vasta hitsautuvat ystäviksi. Jukka myös toteaa, että ovat kaikki eri taustoista ja tulotasoilta, eivät olisi ikinä ulkomaailmassa tällä tavalla kohdanneet.

Kristian: "Voin vain kertoa, että mulla on todella paljon salattavaa."
Muut nyökyttelevät.
Kimmo: "Sama."
Helmeri: "No kaikil meil on!"

19:46

Kimmo (Helmerille): "Niin mut mä tiedän... mä tiedän... niinku... kaikki mitä on tapahtunut viime aikoina... niin mä luulen, että sulla on vitusti väärinkäsityksiä asioista. Niinku Anullakin."
Helmeri: "On on on on... Kim--"
Kimmo: "Mä oon ihan varma siitä."
Helmeri: "Mutta... ja mulla! Mulla... on... ihan vatusti bluffia... mikä on... mistä mä teen kaikkien kaa... se on hölmöläisten hommaa..."
Kimmo: "No, mutta ei--"

Jukka keskeyttää keskustelun työntämällä kättä Helmerin eteen ja varastamalla puheenvuoron. Jukasta kaikki se, mitä on talossa koettu, yhdistää heitä myös ulkomaailmassa.

Helmeri: "Oikeesti, Kimmo..."
Kimmo: "Niin?"
Helmeri: "Sen jälkeen... Täällä... tasapeli. Tasapeli... ja (jotain epäselvää) niin... sen jälkeen kun me mennään tonne ulos... niin mehän ei tehdä yhtään mitään."

Kimmo ei tarkoita sitä, vaan että on aivan satavarma, että se on väärinkäsitys.

Helmeri tietää. Ihan vatun sama. Hän on oppinut tuntemaan persoonan. Täällä pystytään manipuloimaan heidän käyttäytymistään, mutta ei persoonallisuutta.

19:50

Välissä on hyvin epäselvää puhetta joka ei meinaa kuulua karaoke-esityksen alta. Puhutaan kuitenkin läppien luonteesta ja väärinkäsityksistä.

Kimmo: "Mä en tiedä mitä mä voin sanoa. Tavallaan niinku se, et... et... noi otsikot. Niin mä oon nähnyt et suhun ja Anuun vaikuttaa... asiat. Mutta... et niinku mä... mä en oo varma, et osaatteko te nähdä... totuuden. En oo varma."
Helmeri: (jotain epäselvää)
Kimmo: "Niin. Ja mä tiedän, et te näätte sen jälkikäteen. Mut te ootte väärässä ollu, koko ajan."
Helmeri: "Mä oon tyhmä.
Kimmo: "Niin."
Helmeri: "Mä oon tyhmä.

Helmeri: "Öö, no kyl sä Kimmo oot varmaan oppinut tunteen ny mut. Kyl mun silmistä ehkä näkee sen, oonks mä ilonen vai surullinen."
Kimmo: "Mmm."
Helmeri: "Mä en peittele sitä."
Kimmo: "Niin. Ja mä en niinku... mä puhun suoraan asioista."

Helmeri tykkää siitä, että puhutaan suoraan.

Helmeri: "Jos jollain on... jos jollain on kakka... kakka asenne, ni--"
Kimmo: "Ja se, et jos mä näkisin, et ihmiset tekee väärin, ja ne kärsii siitä, niin mä jättäsin sanomatta sen, jos mä en välittäis niistä ihmisistä."
HelmerI: "Toi on hyvä että sä et sanonut sitä."

Kimmo: "Mut silti mä niinku... mä uskon et..."
Helmeri: "Mun mielest... aattelepa... aattelepa mitä mä aattelen?"
Kimmo: "Mä tiedän sen."
Helmeri: "Mä... mä aattelen, et mul on epäreilu tilanne."
Kimmo: "Ei, kun mulla on epäreilu tilanne."
Helmeri: "Ei kun mulla on epäreilu tilanne! Mä aattelen ite, et mulla on epäreilu tilanne!"
Kimmo: "Niin, ku mä tiedän mitä sä oot ajatellu, mä tiedän mitä Anu on ajatellu. Mut... ne ei oo totta!"
Helmeri levittelee käsiään.
Kimmo: "Niin! Ja se selviää jälkikäteen."

19:52

Helmeri: "Arvaa mikä on... mikä on isoin juttu, mitä mä oon itkeny? Mitä mä oon itkeny?"
Kimmo: "No?"
Helmeri: "Se et täällä, neljän seinän sisällä... mul on tommonen... tosi kiva mimmi... kenen kaa mä oon nukkunu vieressä. Mä oon pystyny antaan kaikkeni hänelle, hän antaa kaikkensa mulle. Koska meil ei oo mitään muuta. Aika... aika ja tunteet! Sata prosenttia... mulle. Aika... aika ja tunteet! Sata prosenttia hänelle. Täällä, tämmösen--"

Helmerin selitys keskeytyy karaokeisännän huuteluun. Helmeri oli varannut itselleen Apulannan Hei hei mitä kuuluu -biisin. Joutuu nousemaan tuolista ja lähtemään esittämään sitä.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 23 Loka 2019 20:33

Helmeri avautuu baarimikolle erostaan. Yritettiin vauvaa ja puolisolla oli jo häämekkokin hommattu.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 23 Loka 2019 20:48

20:30 Helmeri juttelee Baarimikon kanssa.
Helmeri: Meijän piti alkaa yrittää tossa keväällä muksua. Ja meillä oli toi hääpaikka varattu, hän oli ostanut jo häämekon ja kaikki oli valmista. Sit tuli ero.
Baarimikko: Auts!
H: Auts. Nimenomaan.
BM: Ihan puun takaa?
Kimmo: Mikä se eron syy oli?
H: Varmaan minä.
K: Sinä?!
H: Varmaan minä...
BM: Olittekste kauan yhessä?
H: Kaheksan vuotta.
BM: Ei se välttämättä oo siinä. Ihmiset, me kasvetaan koko ajan meijän elämän aikana. Meijän tarpeet muuttuu.
H: Meillä oli silleen...
(Kristian tulee viereen mesoamaan)
K: Oottekste tilannut viinaa vai höpöttelettekö vaan?
Ki: Höpötellään vielä.
BM: Otatko säkin tollasen ruoansulatusjuoman?
Kr: Juu otan.
H: Siis tilanne oli semmonen, että ruvettiin miettimään, että jos vuoden päästä oltais naimisissa ja meillä ois muksu ja sit erottais. Niin onko siinä mitään järkeä sitten? Jos me erottais kun ollaan vanhempia. Niin tavallaan me väistettiin se veitsi.
Kr: Tää on rommikola.
Ki: Miksi sitä ei oltu aikasemmin huomattu?
BM: Rakkaus on välillä sokea. Sitä tietyllä tavalla ei tahdo uskoa siihen.
Kr: Hemmi sä oot 32 vuotta, kai sä ymmärrät että naiset ei enää ikinä oo niiku ennen? Me eletään sellaisessä yhteiskunnassa, että miehet on alistusasemassa.
H: Tiäksä Krisu. Mä arvostan mun kumppanii.
Kr: Mitä kumppanii?
H: Ketä vaan.
Kr: Sitä mä en epäile yhtään. Mutta sulla ei ole tällä hetkellä kumppania.

BM kysyi Villeltä onko hällä lapsia.
V: 2 tervettä ihanaa lasta. Vieläkin niin ihmeellistä, että me ei voitu saada lapsia.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 21:08

21:08 Megaesiintyjä lavalle ja se on TEFLON BROTHERS ja Ressu Redford

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja chamomile » 23 Loka 2019 21:19

Ressu Redford vetää Anulle ja Helmerille "Viimeinen päivä"... Herkkää on. :Love:

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 21:22

Viimeinen biisi on Maradona!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 21:22

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 21:38

Kuva Kuva Kuva Kuva

21:27 DC2: Kristian vetää mietteliäänä röökiä yksin lumikonelumituiskussa. Anu huomaa vetäytymisen ja istuu viereen, asettaa kätensä Kristianin olalle.

Anu: "Hello!"
Kristian: "Moi Nanu!"
Anu: "Moi!"
Kilistelevät lasejaan.

Anu (ihastellen): "Aika hie... siis mieti, vittu, mitä tässä tapahtuu!"
Kristian: "Niin, mä yritän miettii just..."
Anu: "Sun täytyy vähän kelailla?"
Kristian levittelee kättään, pudistelee päätään, ei sano mitään. Imaisee uudet henkoset tupakasta.
Anu: "Jätä jämät."

Kevin istuu viereiselle sohvalle. Anu katselee Kevinin suuntaan.

Anu (yhä konsertti/karaoke-tilanteesta lumoissaan ja sitä Kevinille päivitellen): "Mitä!"

Laulamassa oleva Helmeri huutelee Anun huomiota, osoittaa pari säettä Dingon Levottomasta tuhkimosta Anulle. Anu huutelee takaisin, nousee seisomaan, istuu takaisin alas. Kristian antaa jämät.

Kevin alkaa laulaa kertosäettä, Kristian yhtyy mukaan. Kristiania ilmeisesti hiukan itkettää, kun kertosäkeessä lauletaan "ja elämä on helppoo sillon kun on joku josta pitää kii / ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin...". Nousevat seisomaan ja halaavat toisiaan.

Kevin: "Voi Krisu!"

Kristian ei ole nähnyt Kevinin itkevän kuin kerran. Kevin naurahtaa itkevänsä aika usein. Jatkavat kertosäkeen laulamista yhdessä.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 21:47

Kimmo meinasi saada juoksurankun, mutta sai korjattua :D

21:50: Leviäijä laulaa JVG:n Tarkenee-biisin

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2019 21:55

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

21:31 DC2: Ville laulaa Robinin Onnellista, mutta ei saa melodiasta kiinni. Pyytää Anun avuksi. Vetävät duettona. Kevin laulaa eläytyen mukana yleisössä.

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 22:01

Kimmon ja Jukan duetto muuttui yhtäkkiä ja tulikin neljä laulajaa Kimmo, Jukka, Helmeri ja Kristian laulaa oon suomalainen

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 23 Loka 2019 22:04

Kaikki menee laulamaan hämähäkki hämähäkki

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”