61. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

61. päivä

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 31 Loka 2019 00:44

Krisu ja Kimmo ovat jutelleet jo tovin kahdestaan hämärässä olkkarissa

Kimmo:"Huominen on jännä päivä"
Kristian:"O. On tätä uurnilla juoksua ja käänteiset vaalit. Sano jos on harmaa, mutta uskotko olevas häädössä tällä viikolla?"
Kimmo tuijottaa hiljaa tovin ennen kuin vastaa:"Entäs sä?"
Kristian naurahtaa takaisin:"Anna kun mä mietin".

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 11:08

Hyvää keskustelua olkkarissa. Äsken aiheena EU ja nyt kauppakassit. Villen mielestä 20 senttiä on paljon muovikassista. Kimmon mielestä on hyvä, että ihminen joutuu tehdä sen valinnan ostaako. Suomalainen ottaa kaupasta vaikka ydinjätettä, jos saa ilmaiseksi.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 12:13

Noin klo 12. Krisu haaveilee kaljasta. Kevin toivoo että saisivat, kun ei ole talossa paljoa saaneet. Krisu uskoo ettei enää saada. Ville ei halua enää yhtään kaljaa taloon. Parin viikon päästä saa juoda niin paljon kuin tykkää. Krisu heitti että Villen tulisi tarjoilla muille kaljaa. Ville ei varmasti tarjoilisi yhtäkään. Jos rangaistuksena olisi lähtö talosta niin lähtisi. Ihan periaatteesta.

Kimmo ihmettelee miksei Keviniä ole koeteltu talossa yhtään. Kevinin mielestä kyllä on, mutta on ottanut ne positiivisella asenteella. Esimerkiksi jokainen sukupuolikeskustelu on ollut koettelemus. Ville kysyi onko oppinut niistä mitään ja muut repesi nauramaan. Kevin sanoi että on oppinut joidenkin olevan paksupäisiä ja mikään ei auta. Krisu naurahtaa että eli ei siis ole oppinut. Kevin vitsailee että muunsukupuolisuus on pelkkää flaijerien jakamista ja valistamista. Koko elämäntehtävä on pelkästään sitä.

Kevinin mielestä meikittömyys ei ole mikään koettelemus. Tälläkään viikolla ei ole meikannut kertaakaan, joten ei se ole mikään ongelma. Käpylehmiäkään ei itse kokenut pahaksi, mutta muiden ollessa niin yllättyneitä alkoi miettimään oliko se sittenkin koettelemus.

12:14 Päivätehtävänä piñata. Ulkona roikkuu kolme dinopiñataa. Kolme asukasta ulkona ja kolme makkarissa. Ulkona olevat toimii silminä ja makkarista tulee yksi asukas kerrallaan sokkona. Ensimmäisenä Kevin. Kimmo ohjeistaa. Kevin löysi perille ja sai hakattua ekan dinon hajalle. Sisältä lensi pikkudinoja pitkin pihaa.

12:19 Kevin pääsi takaisin makkariin ja sai tulla sen jälkeen pihalle seuraamaan. Seuraavaksi Helmeri suorittaa ja Ville ohjeistaa.

12:25 Helmeri valmis. Ville veikkaa että menee loppupäivä dinojen laskemiseen, kun niitä on kaikkialla. Keksi että Anua ohjeistetaan lyömään terassin suuntaan. Eli siis viimeisenä matkaan Anu ja Krisu neuvoo.

12:30 Anu löi dinon kokonaisena alas. Luulivat pääsevänsä helpolla, kun sisältöä ei tarvitse laskea. BB kuitenkin kuulutti ohjeiden muistamisesta ja Anu kääntyi takaisin hakkaamaan dinon rikki. Tehtävä suoritettu.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 12:21

~11.55 DC1

Krisu: Voi vittumähaluun kaljaa!
.
.
.
Kimmo: Miks Kevin sua ei oo koeteltu koko tän reissun aikana?
Kevin: Mä en tiiä! Ehkä mä oon BB. (naureskellen)
Kristian: No onks Kimmo sua muka jotenkin? Sä oot syöny kebabii ja juonu kaljaa siinä missä muutkin.
Kimmo: Voi veljet! Kumpa tietäisit.
Kevin: Onhan mua koeteltu! Te ootte mun koettelemus.
Kimmo: Mut sulta pitäs ottaa kaikki meikit pois, sä et sais osallistua näihin leikkeihin, niinku tällasia juttuja. Jotain niiin epäreilua.
Kevin: Taasko tää menee tähän, tasa-arvokysymys. Mua on koeteltu, mut mä oon selvinnyt kaikista mun koettelemuksista.

Kimmo: Sulla ei oo mitään muuta ollut, kun et sä et saanu kananmunaa laittaa Helmerin päähän. (Kevin oli ainoa, joka ei rikkonut munaa Hemmin päähän dinovisailussa.)
Kevin: Mullon ollu koettelemuksia, mut mä oon vaan suhtautunu niihin niin positiivisella asenteella, et ne ei vaikuta koettelemuksilta.
Ville: Mitkä on sun top-3 koettelemusta?
Kevin: Kaikki keskustelut sukupuolesta tässä kyseisessä taloyhtiössä. Ne ovat koetelleet minua niin paljon, että en voi sitä sanoin kuvailla!
Ville: Ootsä oppinu niistä jotain?
Kaikki muut ratkeaa nauruun.
Kevin: Mä oon oppinut sen, että jotkut ihmiset on paksupäisen jääräpäisiä ja puhuvat asioista joista eivät tiedä.
Krisu nauraen: Eli et oo oppinut mitään.

Ville: Ja tavallaan, mikä ainakin yhessä keskustelussa oli, et sä aattelit et on toisten velvollisuus ottaa selvää.
Kevin: Kyllä.
Ville: (lauseenhakemista) ..vois poimia sen, että voisit parhaasi mukaan valistaa turhautumatta.
Kevin: (ymmärtää Villen pointin, mutta mainitsee, että jokaisella on pääsy internettiin) Ei voi olettaa, että vähemmistön edustajat joutuisi jatkuvasti enemmistöä valistamaan omista oikeuksistaan.
Ville: Miks?
Kevin: KOSKA SE ON RANKKAA! Se on jokapäiväistä elämää! Aina minun pitää selittää! Aina minun pitää kertoa.. ja sitten tulee vastaan joku "Voinko minä olla helikopteri jos haluan?" ja sit sä oot näin (facepalm). Sit sun pitää olla vaan, et "minä en turhaudu, minun tehtävänä on valistaa kansaa tästä aiheesta, et voi olla helikopteri, mutta voit muuten olla mitä tahansa!" Sit ne sanoo, et "Muunsukupuoliset on väärin, joutuvat kaikki helvettiin.", sit sä oot et "Ei haittaa! Ei se mitään, minä valistan!", siis... Ei! Internet on keksitty. Kerron sen minkä jaksan. Jos en jaksa, sitten en jaksa. Kirjoita nettiin muunsukupuolisuus, hanki itse informaatiota. Minun tehtäväni ei ole valistaa ihmisiä kaikista maailman asioista. In-ter-net-on-kek-sit-ty. Mun mielestä se on vaan absurdi oletus, et yksilöitten pitäs jatkuvasti opettaa toisia.
Kimmo: Just näin.
Ville: Sähän voisit alkaa jakaa jotain flaijereita.
Kevin: Koska mullahan ei ole muuta tekemistä! Samalla kun mä myyn kosmetiikkaa: "Tästä, flaijeri joka kertoo sukupuolista, antakaa minulle ihmisoikeudet, jes!".
Kimmo: Eiks muunsukupuolisten elämä ole nimenomaan flaijereiden jakamista?
Kevin: Kyllä.

Kevin: Se on niinkun ykköshaaste ollut täällä. Se on ollut Koettelemus, joka on jatkunut. Muita koettelemuksia... On ollu vaan sellasia pikkukoettelemuksia. No en mä tiiä oliks Nuupajärvi siinä mielessä koettelemus, ehkä se oli. Kyl toi Cramo-rata oli mun mielestä koettelemus, siinä mua kyllä koeteltiin kun se otti mun mielenterveydelle tosi rankasti kun mä en onnistunu aluks.
Ville: Jos Nuupajärvi oli koettelemus, niin aika hyvin sä peitit sen, koska mun mielestä sä tsemppasit ihan sikahyvin.
Kevin: Nokun en mä tiiä oliks se koettelemus, kaikkien muitten mielestä se oli yllättävää, että mä pystyin siihen ni mulle tuli sit jälkikäteen sellanen, et oliks se koettelemus. Mut mun mielestä se ei kyl ollu. Et ei se kyl ehkä ollu. Mut kyl mä myönnän, et mullon ollu ehkä vähemmän koettelemuksia kun monella muulla. Musta tuntuu, et muilla on ollu niin selviä sellasia koettelemuksen kohteita. Tai siis, kyl mä pystyn oleen ilman meikkiä. Mä en oo meikannu tälläkään viikolla kertaakaan.
Kimmo: Mut sellanen, et sä et sais osallistua johonkin piirustusjuttuun.
Kevin: Se vois olla koettelemus. Niin ku sillon kun se kakkujuttu tapahtu. (muut sai kakkupohjia koristeltavaksi, Kevin donitseja)
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 12:34

Piñatat rikottu ja nyt lasketaan dinoja. ”Vooi vittu!” Dinoja on ympäri pihan rinnettä ja löytäminen on hankalaa. Kimmo pisti röökiksi kun muut jakaa alueita. Krisu kävi laskenaan Anun dinosta tullutta kasaa.

12:53 Olkkarissa pohditaan lopullista määrää. Taidettiin päätyä lukuun 605. Oletetaan että seuraavaksi pitää enää ilmoittaa lukema.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 12:56

Kevin ja Hemmi aivan innoissaan tehtävästä. Kristian ja Kimmo eivät, "olisitte toivoneet vaikka jotain donosauruksia riviin tohon, eikä mitään visaa ja piñataa". Tarvitaan ohjeistajia ja lyöjiä, Kevinille käy kuulemma kumpi vaan, mutta Anu on sitä mieltä, että tottakai Kevinin pitää päästä lyömään.

Kevin ja Helmeri pomppii innosta.
Kevin: Mä en tiedä oonks mä ennustaja, vai onks mun toiveet toteutettu.

~12.15 DC1

Kevin lyö, Kimmo ohjeistaa. (liitekuvat taas ainakin tällä hetkellä nurinperinjärjestyksessä)
pinata1.jpg
pinata2.jpg
pinata3.jpg
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2019 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvat järjestykseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 13:03

Lisää Piñatan rikkomistyylejä
pinata4.jpg
pinata5.jpg
pinata6.jpg
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2019 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvat järjestykseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 13:09

~12.30 DC1

Lasketaan dinoja.
pinata7.jpg
pinata8.jpg
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2019 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvat järjestykseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 13:45

Viikkotehtävän loppurutistus. Makkarissa vartti aikaa laskea dinoja. Nyt niihin saa myös koskea. Valot sammui. Dinojen lisäksi on levitelty ainakin legoja. Valot syttyi taas hetkeksi jotta pimeänäkö vaikeutuisi.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 13:47

Keräävät löytämänsä dinot omille sängyilleen. Seassa on mm. legoja ja legohevosia.
dino1.jpg
dino2.jpg
dino3.jpg
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2019 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvat järjestykseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 13:52

Asukkaiden näkymät (pimeässä hohtaa pienesti valoa) ja kameran pimeänäkö. Kevin laittoi dinoja riviin, Kimmo laski kasoihin.


13.57 DC1

310 dinoa löytyi makkarista ja nyt on siis 915 dinoa yhteensä nähty viikon aikana.

BB: Teillä on minuutti aikaa.
Anu: Me ollaan valmiita!
Kimmo: Ei me tarvita mitään aikaa.
Kevin: Pitäkää minuuttinne.

BB alkaa laskea 30, 29, 28... Pääsevät pois makkarista.

Hemmi muisti nähneensä varastohuoneessa 4 kpl dinosauruksia ohjetta hakiessaan, ne lisätään pottiin. Lopullinen lukumäärä on 919.
dino4.jpg
dino5.jpg
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2019 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvat järjestykseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 14:10

BB: Viikkotehtävä on... Epäonnistunut.

Pettymyksiä, miettivät paljonko niitä dinoja on sitten oikein ollut.

Televisioon tuli teksti.

Dinosaurusten oikea lukumäärä: 954

Jäivät laskelmiensa mukaan 3 dinon päähän läpimenosta. Krisu ja Kimmo menivät tupakalle, alkoivat laskea dinokasaa uudestaan ja penkomaan piñatoja. Haluavat pk-huoneeseen, jotta pääsevät selvittämään epäselvää tehtävänantoa. Dinoihin ei saanut koskea ja piñatan sisään oli jäänyt dinoja. Tehtävänannon mukaan olivat laskeneet ne dinot, jotka näkivät. Eivät päässeet päikkyyn.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 31 Loka 2019 14:13

Televisioon tulee oikea määrä eli 954.

Asukkaaat jäivät 35 päähän, toleranssi oli 32.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 31 Loka 2019 14:29

Nimeämiset alkavat.

Villen äänet:
2p Helmeri
1p Anu

Kevinin äänet:
2p Ville
2p Kristian*

Anun äänet:
2p Kimmo
1p Kristian

Helmerin äänet:
2p Ville
1p Kevin

Kristianin äänet:
2p Kevin
1p Anu

Kimmon äänet:
2p Anu
1p Helmeri

*Kevinillä oli yksi ylimääräinen ääni käytössä.

Lopputulos:
4p Ville
4p Anu
3p Kristian
3p Kevin
3p Helmeri
-
2p Kimmo
:trollface:

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 31 Loka 2019 14:32

14.30 DC2

Nimeämisten aika. Helmerin koskemattomuudesta ei ole mitään puhetta.

Ville ensin.

2p. Helmeri. Hieno mies, tulee kaikkien kanssa toimeen, ei aiheuta pahennusta (paitsi vähän alkoholin kanssa). Ulkomaailmassa tilanne kunnossa, ei tarvitse voittoa niin paljon kuin muut.
1p. Anu. Erittäin sovinnainen, mukava, huumorintajuinen, uskaltaa näyttää tunteita. Kotiasiat ja tukiverkosto kunnossa.

Anun ja Helmerin keskinäinen kanssakäyminen ei ole tähän vaikuttanut, pitää heistä oikein paljon.

Kevinin vuoro.

Saa antaa nimeämispisteitä kahdelle henkilölle, käytössä ylimääräinen piste (3 ja 1 tai 2 ja 2). Kevin on miettinyt viikon aikana uusia nimeämisperusteluita.

2p. Ville. Vaikka Villessä on paljon hyvää, ystävällisyyttä ja mukavuutta. Ei kuitenkaan toivo Villen voittavan.
2p. Kristian. Samoja syitä, ei ole voittajalistan kärkipäässä. Tapana olla negatiivinen ja ilkeä.

Anun vuoro.

2p. Kimmo. Ensimmäinen selkeä selkäänpuukotus. Kimmon kanssa on ollut viimeaikoina vaikeampi olla, negatiivinen boogie, pitänyt miettiä miten Kimmoa pitäisi miellyttää. Kimmon seuraan hakeutuminen vähentynyt näistä syistä.
1p. Kristian. Vähiten kaipaillut hänen luokseen. Kun seinät kaatuu päälle, hakeutuu mielummin sellaisten ihmisten luokse, joiden kanssa on hyvä olla. On myös sellainen selkäänpuukotus, mutta muitten kolmen kanssa elämä on helpompaa.

Helmeri päiväkirjahuoneeseen.

2p. Ville. Tosi hyvä tyyppi, tunteet Villen kanssa menee laidasta laitaan. Toisaalta Ville saa kierrokset nousemaan ja yleinen ilmapiiri Villen ympärillä on negatiivissävytteinen.
1p. Kevin. Ei mitään henkilökohtaista, sairaanmakee tyyppi. Väki vähenee ja on vaan huonoja vaihtoehtoja jäljellä, omalla kohdalla loogisin valinta.

Kristian seuraavaksi.

2p. Kevin. Ville ei tunnu lähtevän kulumallakaan ja tuntuu, että Kevinillä on jotain raskasta salattavaa. (Kevin ilmeisesti puhunut jotain, ettei voi puhua asiasta x kansallisessa televisiossa?)
1p. Anu. Koska Ville ei lähde, vaikka kuinka häntä yrittäisi täältä poistaa.

Kimmon vuoro.

2p. Anu. Antaa pisteitä sen mukaan kuka ansaitsisi eniten finaalipaikan. Parisuhdetoiminta on vienyt pois persoonaa henkilöltä ja on ollut esillä itsekyyttä ja kiukuttelua.
1p. Helmeri. Osittain samoista syistä, persoonaa olisi kivempi nähdä kuin kuhertelua. Toivoo jomman kumman lähtevän.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 15:55

Retronurkassa sanaleikkiä jossa jokainen sanoo vuorollaan kirjaimen ja niistä pitää muodostua sana. Viimeisen kirjaimen antanut sanoo valmiin sanan. Muut pelaa ja Ville silittää paitaa vieressä. P. A. S. T. E. L. L. I. Pastelli.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2019 22:07

20:55 DC2: Päivä 61, makuuhuone. On edetty siihen pisteeseen, että Helmeri viihdyttää muita asukkaita repimällä tupon kainalokarvoja irti ensin vasemmasta kainalostaan, sitten oikeasta. Asukkaat ovat hämmästyneitä äänestä, joka tästä aiheutuu.

21:16 DC2: Helmeri repii irti myös tupon Kevinin kainalokarvoja.

Kevin (hämmästyneenä ja riemastuneena): "Se ei sattunut yhtään! Se ei sattunut yhtään!"

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 31 Loka 2019 22:19

Porukka tylsistyneenä retronurkassa. Helmeri ja Anu rakentaa pöydälle trollitehtävän palapeliä.

22:52 Samaisessa paikassa jatketaan. Helmeri kaavailee saunaillan ohjelmaa. Jallua täytyy ainakin hommata. Lauantaina viideltä virallinen alkamisaika, saa tulla aiemminkin jo. Saunotaan ja tilataan pizzat. Kello 23 katsotaan onko lähtijöitä yöhön. Kimmo lisää että jatkuu sunnuntaihin asti. Krisu meinaa että ryyppäämistä täytyy harjoitella viikko ennen sitä. Ainakin keskiviikosta asti pitää vetää suojakänni. Ville kauhistelee että mikä se on. Kimmo selittää ettei tule niin humalaan, kun ryyppää pari päivää alle. Krisu sanoo että Kevinkin vetää sitten kuin sieni. Kevin vastaa ettei vedä.

Krisu huutelee jo kauppaan.
BB: Big Brother palaa asiaan.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 31 Loka 2019 23:15

Äskeisen jälkeen:

BB: "Altaaseen sukeltaminen on kielletty"

Naurua.

BB: "Unohtakaa edellinen kuulutus"

Asukkaat komennettiin juuri sohvalle.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 31 Loka 2019 23:20

DC 1 n. 23:05

Kristian: Siellä Kevinkin vetää kuin sieni
Kevin: Kevin ei vedä

Kristian: Elämä on valintoja ja nyt lähetää kauppaa vai mitä Isoveli?
Kristian: *katselee ympärilleen ja levittää toista kättään virnistäen* Entäs nytte?
Kristian: No joko?
Helmeri: Onneni on olla
Big Brother: Big Brother palaa asiaan
Kaikki alkavat nauraa.
Kristian: Kiitoos. Lähetää kauppaa
Kevin: Hauskaa
Helmeri: On se velikulta
Kristian: Kiitos Isoveli että muistutat olemisestasi. Täällä oltii iha hädässä et ootsä vielä siellä.
Kimmo: Että... Krisu huusi et nyt lähetää kauppaa vai mitä Isoveli? Big Brother palaa asiaan.
Helmeriä naurattaa.
Kristian: Me jo säikähettii että Isoveli on säikähtäny ja nukahtanu ja lähteny kotia.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 31 Loka 2019 23:35

n. klo 23:15 tai jotain.

Kimmo: Se on alkanu toi Isoveliki juttelemaa.
Kristian: Niin on.
Kimmo: Millonkoha se tulee Sikarikerhoon istuun iltaa?
Helmeri hekottelee.
Kristian: Se oiski kiva. Tohon noin näyttö auki ja sit vois kysyy sillee tekstillä tulee.
Kimmo: Tai fyysisesti
Kristian: Terve
Kimmo: Tämä on Big Brother. Saako liittyä seuraan?
Kristian: *nauraa ja muut yhtyvät siihen*
Kristian: Isoveli pistä joku uus kiva kuulutus. Se ois mahtavaa vähä saada piristystä tähän ennen kauppaa ku ei olla varmasti kuultu vielä kaikkia
Ville: Vai onkoha kaikki jo kuultu?
Kristian: Kyllä kai sillä joku ässä hihassa o
Ville: Se vaan olis nähty tämä jo
Kristian: Paljon se Ville uskoo, mut siihen se ei että Isoveljellä olis vielä valttikortti. Isoveli, näytä voimasi!
Ville: Tokkopa ennää (tai jotain, en saanut selvää)
Helmeri: Onks toi äskenen kuulutus, onks sitä tullu aikasemmi?
Kristian: Palaa asiaan
Kimmo: On
Ville: Mm
Ville: Tokkopa tuo ennee
Big Brother: Altaaseen hyppiminen on kielletty
*Kaikki alkavat nauraa*
Kristian: Toihan on kuultu
Ville: Ovvai?
Kristian: Toi on kuultu hei
Ville: Mähän sanoin että... on nähty ja kuultu
Big Brother: Voitte unohtaa aiemman viestin
Kristian: Toiki on tullu!
Ville: Tuttu
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 31 Loka 2019 23:55

23:39 DC2: Olohuone. Retronurkassa Kristian vakionojatuolissaan, Kevin siinä toisessa. Muut ovat jossain muualla.

Kristian (pienen jaetun hiljaisuuden jälkeen): "Voi vittu! Finaaliviikko, here we come!"
Kevin (going through the motions -innostusäänellä): "Voi jepulis! Jepulis!"

Kevin: "Sitähän saattaa olla että... näen sunki tyttöystävän!"
Kristian katsahtaa alas, sitten Keviniä kohti. Nyökyttää päätään.
Kevin: "Vetää varmaan mua turpaan..."
Kristian (höpö höpö -äänensävyllä tuhahtaen): "No... paskanvitut!"

Kristian (kulmiaan kohottaen): "Hän varmaan fanittaa sua, mä luulen."
Kevin (vienosti hymyillen, epäuskoisella narinaäänellä): "Een usko!"
Kristian: "Usko pois, me ollaan hyvin erilaisii ihmisii, niinku perusajatusmalliltamme, tyttöystävän kans. Hän ei oo yhtään näin niinku karheeasenteinen ja... tämmönen niinku--"
Kevin: "Niin! Silti ei... en usko tätä fanitusta."
Kristian: "Hän on vihree!"

Keviniä huvittaa tämä kommentti. Naurahtaa kimakasti.
Kevin: "No voi olla!"
Kristian: "Aika vasemmistolaisilla arvoilla."
Kevin: "Kaikenlaista sitä on kyllä tullu sanottua täällä, että... no, sen nyt näkee sitte--"
Kristian (hymyillen, risteilyisännän paksuutta äänessä): "Todennäköisesti hän allekirjottaa kaiken mitä oot sanonut! Usko pois."

Kristian uskoo tuntevansa tyttöystävänsä sen verran hyvin, että Kevin on varmaan sille... toiseksi lempparein talossa.

23:42 Kimmo ja Kristian kutsutaan kauppaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”