Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 09 Marras 2019 02:08

^^En mä nyt tiedä pitäiskö Krisua varsinaisesti pelätä, mutta mun mielestä siitä tänään(kin) huokui jotain passiivisaggressiivisuutta Helmeriä kohtaan, kuten on joitain muita kohtaan aiemmilla ryyppykerroilla huokunut (Levi-reissulla melkein konkretisoitui). Jos pelin olisi annettu jatkua ja kaikkien ryypätä innoissaan lisää, niin itse pidän jopa todennäköisenä, että jonkin asteista "kahinaa" olisi tullut (enkä nyt tarkoita mitään fyysistä tappelua välttämättä).

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 09 Marras 2019 02:09

Chicago kirjoitti:
09 Marras 2019 02:05
[smilie=a_bravo.gif]
zilipippuri kirjoitti:
09 Marras 2019 01:54
Miksi hitsissä Krisu laittoi jonkun katuharjan Hemmin viereen sänkyyn??

E: Taisi se Hemmi pyörimisestään huolimatta olla jo untenmailla, kun ei mitenkään reagoinut kolmikon tullessa makkariin
Krisu halusi vain antaa lahjan Anulle ja Helmerille ja harja vaikutti hyvältä.
Okei :lol:

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Marras 2019 02:21

Kyllä Krisulla oli silmissä se sama aggressiivinen katse kuin aina ennenkin laskuhumalassa. Mitäpä sitä kiistämään kun jätkä on itsekin myöntänyt että humalassa tulee helposti kusipäämoodi päälle.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2019 02:46

Edelleen se mitä Helmeri lipsautti pk-huoneesta makuuhuoneeseen tullessaan ( Hemmistä on epäreilua kun "tilannehan ei ollut musta, vaan hänestä riippuvainen") tukisi spekulointeja siihen että tilanne saattaisi kärjistyä ja tuotanto päätti siirtää Hemmi tilanteesta sivuun ettei mitään eskaloituisi.

Ja eiköhän tuo ole tullut kaikille selväksi että Krisu käyttäytyy usein humalassa aggressiivisena k*sipäänä ( ja silloin tällöin sellaisena passiivisaggressiivisena haastajana ja kettuilijana selvänäkin) minkä on itsekin tuonut useamman kerran esiin.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2019 04:14

No saa nähdä millainen tunnelma on tänään kohtuullisen krapulaisessa talossa. Onko muodollisen kohtelias ja niin kuin mitään "kritiikkipiiriä" ei olisi pidettykään vai tavanomaisia anteeksipyyntöjä sisältävä jossa mainitaan känni syyksi vai jatketaanko kuin mitään skismaa ei olisi ollut suuntaan jos toiseenkin tai kolmanteen.

Avatar
joecolborne
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Loka 2012 00:30

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja joecolborne » 09 Marras 2019 04:15

Saiko joku selvää mitä Helmerille ohjeistettiin päikyssä n.00.45 dc2? Kuulosti cristalilta ja olin erottavani käskytyksen päättyvän sanoihin "...jos et tottele". Vai kuulenko ihan omiani jo tähän aikaan yöstä :D

Päikkykäyntiä siis edelsi Hemmin niskurointi nukkumaanmeno määräystä vastaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 04:26

joecolborne kirjoitti:
09 Marras 2019 04:15
Saiko joku selvää mitä Helmerille ohjeistettiin päikyssä n.00.45 dc2? Kuulosti cristalilta ja olin erottavani käskytyksen päättyvän sanoihin "...jos et tottele". Vai kuulenko ihan omiani jo tähän aikaan yöstä :D

Päikkykäyntiä siis edelsi Hemmin niskurointi nukkumaanmeno määräystä vastaan.
Voisi olla: "Mee nukkumaan (epäselvää; ehkä "nyt, Helmeri")... Jos et tottele, niin huomenna (epäselvää, epäselvää)" Tai sitten ei. Aika vaimeaa.

Täytyy kyllä ihmetellä miten huono äänieristys tämän vuoden talon PK-huoneessa on...

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2019 04:35

En kyllä vieläkään ymmärrä tuota kännistä "loistoideaa" kritiikkikeskustelusta pari päivää ennen kauden päättymistä ja mitä Krisu sillä oikein haki ( muuta kuin haastamista ). Jotenkin epävarma toisinaan Kristian on omasta asemastaan tai tekemisistään vaikka laukookin muuten suoraan.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2019 05:03

Tässä ketjuaas ei odotetakaan täysin objektiivista kommentointia toisin kuin "Live 24/7"-kejussa, mutta erinäinen disinformaatio selvästi todennettaviin asioihin hieman vaivaa.

"Omien suosikkien" tekemisiä tai tekemättä jättämisiä pyritään mitätöimään lähes Trumpin retoriikalla ja vääntää tapahtuneita tosiasioita aivan eri muotoon oman "fanituksen" kohteen kannalta. Tämä on enemmänkin tämän vuoden ilmiö kuten sekin että alkuaan tännekin palstalle yritettiin kokeilla jonkin ääripoliittisen liikkeen propagandaa. Tämä saatiin tältä palstalta hyvin ellei kiitettävästi pois toisin kuin monilta muilta foorumeilta joiden sisältö muuttunut täysin pois tarkoitusperistään ääripoliittisten liikehdinnän valeuutisten ja oman mustavalkosanoman ja trollaamisen alustaksi. Tästä kiitokset ylläpidon ärähtelylle.

Näitä uusia negatiivisia juttuja tällä jo varsin tutulla palstalla jota olen seurannut alusta asti ainoana seurattavana BB-palstana ja itsekin liittynyt kymmenisen vuotta sitten.

Taisi tulla pitkälti OT:tä. Kuuluisi varmaan osin BBplazan kiitokset, kumarrukset ja kuipäisyys-treadiin jos sellainen on

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Marras 2019 05:24

^ Onneksi en sitten ole ainoa, joka on havainnut tällaisen kehityksen raportoinnissa. Eikä se todellakaan ole rajoittunut pelkästään tiettyihin asukkaisiin.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 09 Marras 2019 05:30

En nyt täysin ymmärrä Kevinin syrjäänvetäytymisen kritisointia tämän iltaisen känniörvellysbailuista.

Saattoi olla ja oli aika ahdistava kokemus tämä "Levin" paluumatka Kevinille vaikka kybällä hoitikin rastin.

Jos kaikki aggressio, känniääliöiminen, ja riitely ahdistaa Keviniä, niin ymmärrän pakenemisen tilanteista.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 09 Marras 2019 06:57

Juunas kirjoitti:
08 Marras 2019 23:12
Krisulla kyllä selkeesti haasteita ottaa kritiikkiä vastaan, sama homma oli jo sillon keisarijutun jälkeen, mutta nyt tais mennä pahemmin ihon alle.

Toi känni-Krisu on kyllä aika raskas, nytkin aletaan mennä jo sillä rajoilla että pysyykö meno kivana vai ei ja milloin menee yli...
On tää kyllä vastenmielinen tyyppi. Taas tulee esille se että hän saa sanoa vaikka kuinka rumasti muista, eikä saa loukkaantua koska "mä nyt vaan oon tämmönen", mutta vetää itse palkoja nenäänsä jos joku häntä kritisoi. Ja tämä illan positiivisuus pläjäys oli vielä herran itsensä järjestämå.. :roll: :badidea:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Marras 2019 09:45

Nukke1 kirjoitti:
09 Marras 2019 06:57
mutta vetää itse palkoja nenäänsä jos joku häntä kritisoi. Ja tämä illan positiivisuus pläjäys oli vielä herran itsensä järjestämå.. :roll: :badidea:
No tämä. [smilie=a_chuckle.gif] Pitäisi olla kyllä pikkuisen enemmän selkärankaa kestää kritiikkiä. Varsinkin, kun itse halusi tuollaisen järjestettävän. Ehkä Krisu kuvitteli, ettei saa muilta juuri mitään kritiikkiä. :roll:

Kevinin aikaista nukkumaanmenoa en ymmärrä. Nyt olisi ollut tuhannen taalan paikka kiillottaa omaa kilpeään ja saada lisää äänestäjiä taakseen. Mutta ei näköjään kiinnostanut. [smilie=a_doh.gif]

Mitä nyt olen tässä aamukahvin lomassa liveketjuja selannut (itse jaksoin katsoa liveä 23 asti), niin sääntöjä ei vissiin pahemmin rikottu? :scratch Eli taitaa jäädä lauantainen rankku näkemättä.
:trollface:

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja hiileri » 09 Marras 2019 10:05

Hemmille kyllä vois tulla rankkua niskuroinnista.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Marras 2019 10:09

hiileri kirjoitti:
09 Marras 2019 10:05
Hemmille kyllä vois tulla rankkua niskuroinnista.
Niin no tämä unohtui. Mitään muuta rangaistavaa ei tainnut raporttien perusteella tapahtua.
:trollface:

hiileri
Sala-asukas
Viestit: 375
Liittynyt: 25 Elo 2014 12:28

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja hiileri » 09 Marras 2019 10:41

Hah Kevin anto kunnon palautetta Hemmille sen yöllisestä käytöksestä! :D "kunnon 5v tantrum"

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Brand » 09 Marras 2019 10:57

Hemmi voisi vaikka siivota talon rankuksi niskuroinnista.

Mutta muut siivoaa (Anu ja Kevin), Hemmi pelaa pallopelejä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Risto » 09 Marras 2019 11:02

Skygge kirjoitti:
09 Marras 2019 09:45
Nukke1 kirjoitti:
09 Marras 2019 06:57
mutta vetää itse palkoja nenäänsä jos joku häntä kritisoi. Ja tämä illan positiivisuus pläjäys oli vielä herran itsensä järjestämå.. :roll: :badidea:
No tämä. [smilie=a_chuckle.gif] Pitäisi olla kyllä pikkuisen enemmän selkärankaa kestää kritiikkiä. Varsinkin, kun itse halusi tuollaisen järjestettävän. Ehkä Krisu kuvitteli, ettei saa muilta juuri mitään kritiikkiä. :roll:
Olen ihan lähipiirissäni huomannut että ihmiset jotka ovat aina eniten vittuilemassa muille, ei kestä lainkaan itseensä kohdistuvaa kuittailua. Krisusta tulee vähän samat fiilikset. Niin kauan on hauska vittuilla kunnes tulee vähääkään takaisin ja sit alkaa kiukuttelu.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 09 Marras 2019 11:06

tuskin mitään rankkuja enää näin loppumetreillä tulee. Tuli ohjeita, kaikki siivoaa, pyykkiä saa pestä ja viinat varastohuoneeseen. Kimmo sai muumilimunsa.

Chicago
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 19 Syys 2019 23:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Chicago » 09 Marras 2019 11:13

Nukke1 kirjoitti:
09 Marras 2019 06:57
Juunas kirjoitti:
08 Marras 2019 23:12
Krisulla kyllä selkeesti haasteita ottaa kritiikkiä vastaan, sama homma oli jo sillon keisarijutun jälkeen, mutta nyt tais mennä pahemmin ihon alle.

Toi känni-Krisu on kyllä aika raskas, nytkin aletaan mennä jo sillä rajoilla että pysyykö meno kivana vai ei ja milloin menee yli...
On tää kyllä vastenmielinen tyyppi. Taas tulee esille se että hän saa sanoa vaikka kuinka rumasti muista, eikä saa loukkaantua koska "mä nyt vaan oon tämmönen", mutta vetää itse palkoja nenäänsä jos joku häntä kritisoi. Ja tämä illan positiivisuus pläjäys oli vielä herran itsensä järjestämå.. :roll: :badidea:
Mites tää loukkaantuminen näkyi? Krisu on siitä omasta päivästään asti kritisoinut Hemmin liiallista voitontahtoa, koska olisi halunnut, että Anun lapset olisi voittanut sen auton joka oli palkintona. Joo herkistyi Anun sanoista, mutta miksei sais jos osus ja uppos? Mulla mennyt tää loukkaantuminen tästä keskustelusta ohi.
1. Kristian

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja hansu » 09 Marras 2019 11:28

Krisu kritisoi Helmerin voitontahtoa, mutta taustalla taitaa olla hänen oma voitontahtonsa. On rankkaa jäädä aina toiseksi (paitsi, että voittaa koko BB:n) Se, että sanoo halunneensa voiton menevän Anulle ja Anun lapsille saattoi olla Krisun oma peliliike, vaikka hän moittiikin muita viimeisen viikon pelaamisesta.

Chicago
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 19 Syys 2019 23:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Chicago » 09 Marras 2019 12:22

hansu kirjoitti:
09 Marras 2019 11:28
Krisu kritisoi Helmerin voitontahtoa, mutta taustalla taitaa olla hänen oma voitontahtonsa. On rankkaa jäädä aina toiseksi (paitsi, että voittaa koko BB:n) Se, että sanoo halunneensa voiton menevän Anulle ja Anun lapsille saattoi olla Krisun oma peliliike, vaikka hän moittiikin muita viimeisen viikon pelaamisesta.
No onhan se Krisu tuolla voittanutkin, eikä sen kummempaa reaktioita oo tullut. On sitten voittanut tai hävinnyt.
1. Kristian

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”