64. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

64. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 03 Marras 2019 11:10

DC2 11.07 Kevin kävi äsken päiväkirjahuoneessa ja kertoi, että Kimmon salatehtävästä voitettu Muumilimsa on piilotettu jonnekin taloon. Kimmo on etsinyt pulloa jo jonkin aikaa eri puolelta taloa, eikä ole löytänyt. Kimmo on käynyt etsimässä myös pk-huoneesta ja varastohuoneesta. Kevin antoi Kimmolle vinkin: "Ruoho ei aina kasva vehreämpänä aidan toisella puolella." Kimmo kävi katsomassa keittiön kasvimaalta ja pihan viheralueelta, mutta pulloa ei löytynyt.

DC2 11.10 Kimmo on sitä mieltä, että Kevin trollaa Kimmoa Muumilimsan kanssa.

DC2 11.14 Kimmo ei löydä pulloa ja pyytää Keviniltä lisää vinkkiä. Kevin ei anna lisävinkkejä, vaan kehottaa Kimmoa etsimään lisää, hänellä on koko päivä aikaa. Kevinillä on uusi vinkki mielessä, mutta hän kertoo sen, jos Kimmo etsii vielä lisää, eikä silti ole löytänyt pulloa.

DC2 11.15 Kevin antaa sittenkin seuraavan vihjeen: "Mistä löytyvät Muumimaailman parhaat herkut?"
Kimmo: "Mistä? En mä tiedä"
Kevin: "Tai ainakin kuuluisimmat tai muuta."
Kimmo: "Ai letut? Jotain kasvimaajuttuja? En mä tiedä."
Kevin: "Muumitietämystä. Kuka ne valmistaa?"
Kimmo: "Ai Muumimamma? Letut, Muumimamma, sinä... Sulla on se. Sä oot Muumimamma."
Kevin: "En osaa sanoa."

DC2 11.16 Helmeri tulee paikalle ja pohtii, onko kyse vertailukuvallisesta asiasta. Kevin sanoo, että te halusitte pohdintaa. Kimmo miettii "Muumimamman kamoja" ja pyörii keittiösaarekkeen ympärillä tutkien Keviniä. Kimmo toteaa asian olevan liian vaikeaa ja poistuu keittiöstä. Kevin sanoo perään, että ei voi olla liian vaikeaa.

Kimmo menee Helmerin kanssa makkariin ja Helmeri pohtii, että olisiko limsa piilotettu Kevinin tavaroihin. Kimmo myllää Kevinin sänkyä ja tavaroita.

DC2 11.22 Kimmo haluaa uutta vihjettä, koska pulloa ei ole löytynyt. Kevin vitsailee, että rahnalla saa ostettua vihjeen. Kimmo sanoo, että Kevin antaa vihjeen ja rahnan. Kevin antaa jälleen uuden vihjeen: "Viestintuoja on kuuma, kuumempi, kuumin."

Helmeri toteaa, että kaikki viittaa Keviniin. Kevin pyytää miettimään annettuja vihjeitä ja kertaa niitä. Kevin sanoo, että ensimmäisessä vihjeessä on monta tärkeää sanaa, mutta ei ala sanomaan niitä. Korostaa sanaa "aina". Muumimamman parhaat vihjeet löytyvät keittiöstä (Helmeri sanoo sivusta). Kevinillä on vielä yksi vihje, josta Kimmon on pakko tajuta. Kevin ei vielä sano sitä.

DC2 11.28 Uusi vihje Keviniltä: "Muumilimsaa ei kannata katsoa moralisoiden ylhäältä alaspäin, vaan suoraan horisonttiin." Vihjeiden pitää olla Kevinin mukaan runollisia.

DC2 11.31 Kevin sanoo, että hän on ainoa vihjeidenantaja. Onhan hän Muumimamma ja viestintuoja. Kovat vihjeet Kevinin mielestä. Kimmo löytää Muumilimsan keittiösaarekkeen vieressä olevista kukkalaatikosta. Helmeri toteaa, että tämä oli hauskaa, kun oli tekemistä.

DC2 11.32 Kimmo kysyy, missä pullo oli alunperin ja onko hän piilottanut pullon itse, mutta Kevin ei kommentoi asioita. Sanoo, ettei päiväkirjahuoneen asioista saa puhuaa. Kevin toteaa, että Kristian olisi tahallaan lähtenyt etsimään päinvastaisista paikoista kuin vihjeet olivat ja oli tyytyväinen, ettei Kristian ollut mukana.

DC2 11.36 Kevin sanoo keittiöön tulleelle Anulle, että etsintä meni Kimmolla tunteisiin. Kimmo sanoo, että tämä oli kiusaamista. Kimmo kutsutaan pk-huoneeseen. Helmeri nauraa ja sanoo Kimmolle, että mene kertomaan hieman fiiliksiään.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mole » 03 Marras 2019 14:25

Kristian meditoi

Kuva

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 03 Marras 2019 19:04

Krisu sanoi yksin nojatuolissaan ”Tämä on Big Brother. Suora lähetys alkaa kahden tunnin kuluttua.” Ja melkein heti perään BB kuulutti saman asian. :D

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 03 Marras 2019 19:06

DC1 18.47 Keittiön palovaroitin alkoi hälyttämään, kun Kevin oli paistamassa lettuja. Juuri ennen kuin hälytin pärähti soimaan, Kevinin lettupannu kärytti hieman. Kristian huomasi heti, että Kevinillä ei ollut liesituuletin päällä ja Kristian laittoi sen päälle. Hälytin jatkoi huutamistaan ja Helmeri kiipesi keittiösaarekkeelle harjanvarsi käsissään sammuttaakseen hälyttimen, mutta ilmeisesti tuotanto sai sen sammumaan keskuksesta, veikkasi Kristian.

Kimmo sanoi, että "Ovi jonne ei saa katsoa" oli auki. Helmeri arveli, että se saattoi olla hätätoimenpide, jos he joutuvat poistumaan.

DC1 18.50 Kevin kommentoi, että palovaroittimesta lähti aika epämiellyttävä ääni. Helmeri totesi, että varmasti tuohon heräisi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Marras 2019 19:33

19:11 DC2: Tupakkapaikalla Kristian, Anu ja Kimmo.

Kimmo toteaa, että ovat olleet tosi kiltisti, niin nyt tulee sellainen hyvän mielen lähetys. Kristianista pitää itse aiheuttaa jotain pahaa mieltä siihen.

Kimmo: "Niin. Et kai sää siellä sit taas sivalla jotaki? Loukkaat meitä muita!"
Kristian: "Joo, mä oon niin vitusti loukannu teitä muita tos lähetykses! Nanulle kertonu vähä ikävästi."
Anu: "Mh?"
Kristian: "Ja Villelle pari kertaa kans!"

Anu ihmettelee, mitä Kristian on sanonut. Kristian selventää, että ensimmäisellä viikolla jotain sinisilmäisistä idiooteista. Anu muistaa tilanteen nyt kun mainitaan.

Kimmo: "Ketä sillon oli häädössä ku me istuttiin vierekkäin tässä?"
Kristian: "Tarina."
Kimmo (naurahtaen ja päätään pudistaen): "Ai niin! Mites sattuki!"

Kristian: "Ja sää, helvetti, juhlit sitä!"
Kimmo (ihmetellen): "Juhlin?"
Kristian: "Siis mä näin sun ilmeen..." (Kimmo katsahtaa sivulle ja pudistaa päätään vienosti, Anu hymyilee ja kohottelee kulmiaan, Kristian naurahtaa) "...vetää sellaset serpentiinit taskusta... *tsup* he-hee!" (naureskelee; Kimmo mulkaisee ja väläyttää pienen hymynkareen)
Kimmo: "Mm."

Kristian kysyy Anulta, jännittääkö. Anu miettii, jännittääkö, onko hän näin tyyni. Pitää ottaa se jännitysmoodi päälle. Onhan tämä kivaa. Kristianista on jännää, kun on nyt kaksi. Kimmosta myös, on vain kaksi vaihtoehtoa joista toinen tapahtuu.

19:13

Kristian miettii, että on viimeinen viikko kun ihmisiä lähtee niin, että pitää vielä sopeutua. Kun aluksi mietittiin, että viisi on aika paljon viimeiselle viikolle, niin ei se ihan hirveästi ole. Kolme makuuhuoneessa, kaksi olohuoneessa, se on siinä. Keittiöön mahtuisi vielä tuplasti enemmän.

Kimmo (Anulle): "Niin oliks se sun sisko ketä mä unohdin halata?"
Anu: "Jooh!"
Kimmo: "Jos käy niin huonosti et sää lähtisit, niin pyydä anteeks mun puolesta!"
Anu (naurahtaen): "Joo!"
Kimmo: "Mä olin aivan sekasin!"
Anu (myötätuntoisella äänensävyllä): "Joo..."

Anu: "Kyl sä tietysti halasit."
Kimmo: "Niin halattiin."
Anu: "Niin se tuli sielt silleen, 'Kimmo, minä kans!'... se oli tälleen näin, käveli..." (esittää Ellua kulkemassa Kimmon perässä kädet levällään, Kimmoa naurattaa)
Kristian (paksulla äänellä, naurua äänessä): "Kimmo kävelee ku zombi pois vaan!"

Kokona11
Intruuderi
Viestit: 273
Liittynyt: 02 Syys 2019 18:36

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kokona11 » 03 Marras 2019 22:15

Big Brotherista viimeisenä on häädetty ... *rumpujen pärinää* ... *Jännitys tiivistyy*... Ville

Finaalissa ovat siis seuraavat kilpailijat: Anu, Kristian, Kevin, Helmeri ja Kimmo

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2019 22:40

22:36 DC1 Kimmo miettii Krisun kanssa röökipaikalla, että mikä on Anun motiivi, kun haluaa hänen viereensä nukkumaan. Krisu ihmettelee, että eikö se ollut vitsi? Kimmon mielestä ei, vaan on nyt tosissaan. "Yksilöpeli", veikkaavat molemmat.
a walking disaster

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 03 Marras 2019 23:10

Asukkaat kutsutiin päiväkirjahuoneeseen ja kamera siirtyi kuvaamaan varastohuoneen ovenkahvaa, jonka yläpuolella lukee ”VEDÄ OVI KUNNOLLA KIINNI”

Edit. No nyt zoomattiin juuri tuohon tekstiin.

kissabussi
Vaihtoasukas
Viestit: 327
Liittynyt: 29 Elo 2011 22:03

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja kissabussi » 03 Marras 2019 23:17

pääsivät päikkäristä just ja suuntaavat kohden röökipaikkaa

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2019 23:20

23:17 DC1 Anu siirtyy nukkumaan Kimmon viereen. Kyseessä lienee vain yhden yön järjestely.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2019 23:53

23:50 DC1 Anu valmistaa lohkoperunoita uuniin heitettäväksi.

23:57 DC2 Helmeri, Kimmo ja Krisu asettavat häädettyjen muistoesineet kaarisoffalle. Myös Villen ristin. Ovat sitä mieltä, että enää ei muistoesineitä asetella.

00:05 BB: Saatte mennä nukkumaan.

00:30 DC1 Anu kertoo, että lohkoperunat kohta valmiita.
Kevin: Arvatkaa kaverit mitä. Me voitais heittää kaikki meidän vaatteet lattialle. Jos Anu olis lähtenyt, me oltais voitu kastella kaikki lattiat.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 01:15

Aiemmin:

22:14 DC1: Asukkaat kaarisohvalla.

Elina: "Asukas, joka tänään häädetään on... Ville!"
Ville (leuan alas loksauttaen, ylös ponnahtaen): "Kato!"
Kristian: "Pappa, piru vie!"

Ville halaa ensimmäiseksi Kristiania. Sitten Helmeriä. Helmeri ja Kevin toteavat hymyillen ja toistensa lauseita täydentäen, että Ville pääsee kotiin perheen luokse. Ville halaa seuraavaksi Anua. Sitten Keviniä. Lopuksi Kimmoa. Kevin toivoo, että vaimo on jaksanut tulla sunnuntain suoraan nyt.

BB kuuluttaa Villellä olevan minuutin aikaa poistua talosta. Ville nappaa ämpärin mukaansa ja perääntyy olohuoneen kulkuväylää pitkin peltikäytävää kohti muiden asukkaiden edellä.

Kristian: "Voi vittu!"

Ville (muille asukkaille, ikään kuin vakuuttaen, että ei tässä mitään hätää): "Yhdeksän viikkoa oli tarpeeksi! Se oli siinä, voidaan sanoa!"

Ville ja asukkaat ovat nyt peltikäytävällä.

Kristian (vitsaillen): "Ja nyt me saadaan viinaa. Vihdoin ja viimein, hanat on auki!"
Helmeri hekottelee.
Ville (virnistäen): "Joo."
Helmeri: "Ai vitsi!"
Kristian: "Hei, nähään Hauholla... tai Hämeenlinnassa!"

Ville (kätensä ojentaen): "Hauholla sitte. Siunausta, ryhmähali!"
Asukkaat kokoontuvat ryhmähaliin Villen ympärille.
Ville (ryhmähalissa): "Siunausta teille ja mukavaa viimestä viikkoo! Pitäkää hauskaa!"
Helmeri: "Oli mahtava tutustua!"
Kimmo: "Kiitoksia!"
Ville: "Oli!"

Kimmo toivottaa vaimolle terveisiä. Ville sanoo, että näkevät Hauholla.

Kristian: "Pidä ittes erikoisena tyyppinä!"
Ville: "Joo. I will, I will!"
Kristian: "Sä oot hyvä äijä!"
Helmeri: "Ai vitsit!"

BB: "Tämä on Big Brother. Ville, sinut on häädetty Big Brother -talosta!"

Ville vielä huutelee häätöovelta, ettei päässyt lähtemään Mokia-paidassa. Helmeristä Villellä on silti siisti paita. Asukkaat huutelevat vielä terveisiä emännälle. Ville lupaa sanoa.

22:15 DC1: Asukkaat palaavat Villen morjenstamisen jälkeen häätöovelta kaarisohvalle. Kimmo naurahtaa, että talon vanhimmuus vaihtui. Nyt alkaa kuri.

Helmeri (Kristianin suuntaan): "Ai Ukko lähti!"
Anu: "Joo!"
Kristian (länkisäärisen lännensankarin elkein sohvalle kävellen): "Nyt tulee pienoisia muutoksia tähän talon järjestyssääntöihin! Täällä on uusi saarnamies, eli meikäläinen!"
Helmeri (hekotellen): "Hehehe.. hetkinen!"
Muitakin naurattaa.
Kevin (seisomaan nousten): "Krisu, kai sä oot ymmärtänyt, et sä oot meistä pienin!"

Anu tulee polleana Kristianin eteen.
Anu: "Mitä?"
Pullistelevat kaarisohvan ja toistensa edessä rintakehällä toisiaan tönien.
Kristian (hampaiden välistä kovisäänellä): "Vittu sä et lähde kulumallakaan!"

Kristian vaatii, että taas tiivistetään porukka sohvan keskelle ja katsotaan miltä näyttää. Kevin valittaa, että tämä on maailman oudoin perinne, jolla ei ole mitään ideaa, mutta mennään nyt sitten. Kristian toteaa, että nyt yltävät reunimmaiset ottamaan toisiaan kädestä kiinni.

22:16

Kristian (tuulettaa vilttiä ilmassa heiluttaen): "Vittu mä saan yksin nukkuu!"
Helmeri toteaa, että Kristian saa parisängyn.
Kristian: "Niin saan... vittu jes!"

Anu: "Miks mä oon täällä vielä? Mä on ihan niinku et..." (nostaa käden hämmentyneenä hymyillen suulleen)

Helmeri halailee Anua.

Kristian (naurahtaen): "No sitä me kaikki tässä ihmetellään, vittu vie!"
Kimmo (Anulle): "Onneks olkoon finaalipaikasta!"
Kristian: "Onneks olkoon! Vittu me ollaan kaikki finaalis!"
Läiskivät yläfemmoja Anulle.

Kevin myöntää, ettei olisi uskonut Villen lähtevän. Oli ihan vakuuttunut, että Ville on talossa ikuisesti.

22:17

Anu: "Miten mä oon muka voinu... emmä kyllä usko... onkohan tää joku vitsi... Ville on... Ville on voittanu kaikki häädöt... häädöt... ja nyt muka ei?"
Kristian: "Ehkä se... Villen kannattajakunta on ajatellu, että tota, hänen on nyt aika lähtee, koska hänel oli niin kova eilinen ja muuta..."

Kimmo (uskoutuvalla äänellä): "Niin kato Anu... mä hajotin Villen eilen! Ei sen vaimo oikeasti kertonu semmosia..."
Kaikki räjähtävät nauramaan, Kimmo myös.
Helmeri (nauraen): "Kimmo!"
Ymmärtävät läpäksi. Nauruntyrskinnän laannuttua Kimmo sanoo sen sellainen olevankin. Kevin kauhistelee, että olisi maailman kauhein juttu.

22:18

Anu: "Huh huh!"
Kristian: "Kuka vittu täällä imuroi?"
Helmeri (naurahtaen): "Niin, kukas nyt siivoo?"
Anu (vitsaillen): "No minä! Tietysti. Mähän oon nyrkin ja hellan välis. C'mon, femqueen!"

Kristian vielä päivittelee, että oli yllätys, että Anu sai jäädä, koska Ville ei lähde kulumallakaan. Niin Anustakin. Kimmo oli tästä Krisun kanssa puhunut ulkona, että nyt Anu lähtee. Anukin oli siitä ihan varma.

Helmeri tolkuttaa Anulle, että on nyt finaalissa. Anu toteaa, että pääsee nyt tosiaan fiilistelemään sitä, mitä muut ovat fiilistelleet jo torstaista lähtien.

22:20

Anu (Kimmon suuntaan hymyillen): "Mä meen Kimmon viereen (epäselvää, kuulostaa istumiselta, mutta vaikuttaa nukkumiselta)!"
Kevin: "Ai niin, oliks tää se juttu?"
Kimmo: "Ai niin joo, Kev... tiesikö Kevin tästä jo?"
Anu: "Emmä tiedä."
Kevin: "Mä meen Hemmin viereen (epäselvää)!"
Anu: "Niin."
Kevin: "Ah, ihanaa!"

Kevin: "Hemmi! Älä tee tota ilmettä! Mä oon hyvä vieruskaveri! Vai mitä Kimmo?"
Kimmo: "Mm-mh! Häntä voi vähän potkiakin, ei haittaa!"
Helmeri: "Mut ei koko viikkoo!"
Anu (Kimmoon ja Keviniin päin kääntyen, hymyillen Helmerin sanat toistaen): "Ei koko viikkoo!"
Kevin: "Katsotaan nyt. Päivä kerrallaan! Hemmi, sun pitää harjotella nukkuun muittenki ku äitin vieressä!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Marras 2019 01:53

22:35 DC1: Kimmo ja Kristian tupakkapaikalla.

Kristian: "Vika viikko..."
Kimmo: "Niinpä."
Kristian: "Vittu vika viikko!"
Kimmo: "Niih."

Kimmo (luottamuksellisesti): "Mun kauhuskenaario on se että... ihmiset alkaa kilpaileen liikaa täällä. Ja ei ole omia itsejään."
Kristian: "Kilpailemaan hauskuudessa tai... miellyttävyydessä tai..."
Kimmo: "Mm-mh."
Kristian: "Sitä on ollu nyt jo ilmassa."
Kimmo: "O!"

Kristian: "Mun ihan päättömii juttui komppailtu."
Kimmo: "Mmh."
Kristian: "Oon sitä vähä kokeillukki."
Kimmo: "Mmh."
Kristian: "Silleen, että... heittäny jotain ihan päätöntä niin on komppailtu."
Kimmo: "Mmh."

Kimmo toivoo, että niin ei käy. Kristian kehottaa sanomaan, jos itse alkaa itse käyttäytyä silleen. Lupaa myös sanoa saman Kimmolle. Mutta ei usko, että Kimmo alkaa mitään sekoilemaan.

22:36

Kimmo sanoisi jossain vaiheessa kenelle tahansa, jos niin kävisi. Mutta kaikista parasta olisi vain, jos jokainen olisi oma itsensä. Kristianista se voi olla vaikeaa joillekin olla. Kimmo on samaa mieltä.

Kimmo: "Ei ku sitä mää ny tossa vähä mietin tota... et Anu tulee mun viereen nukkuun, niin mikä siin on motiivi."
Kristian: "Onks se tosissaan muka?"
Kimmo: "On!"

Kristian siemaisee teetä mukistaan.

Kristian: "Mitä?! Mä oon luullu, et se on läppää koko ajan."
Kimmo (kieltävästi): "Mm-mmh!"
Kristian: "No erikoista!"
Kimmo: "Mmh."

Kimmo (tietäväisellä äänellä): "Yksilöpelii!"

Kristian vaihtaa puheenaihetta. Kiittää Kimmon kauniista sanoista suorassa lähetyksessä todennäköisestä voittajasta. (Kimmo mainitsi Kristianin todennäköiseksi voittajaksi.) Ei olisi ajatellut, että Kimmo ajattelee noin. Kimmolla on ollut tämä kanta aiemminkin, mutta ei ole sanonut sitä, kun on ajatellut, että se olisi aikaisemmin ollut sääntörikkomus. Kristian pitää Helmeriä todennäköisimpänä voittajana, sitten Keviniä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”