70. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista Ruutu 24/7-palvelun kautta.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 02:36

Aikaisemmin:

00:30 DC1: Tunnelmavalaistu olohuone, kaarisohvan edusta. Jouluaterointi käynnissä Kimmon, Anun ja Krisun kesken.

Anu: "Arvatkaa mitä?"
Kimmo: "Mm?"
Anu: "Ennen ku mä lähin tänne BB-taloon..."
Kimmo: "Mm."
Anu: "...nii... mul oli sellanen kala...keittomies."
Kimmo: "Mä tiedän."
Anu: "Mm-m!"
Kimmo: "Mm.... Ja?"
Anu: "Me sovittiin, et... jos mä oon finaalissa... niin se tulee.. sinne finaaliin!"

Kimmo: "Tulee vai?"
Anu: "Joo."
Kimmo: "Onks se tulos?"
Anu: "Joo!"
Kimmo: "Mm."
Anu (hymähtäen): "... tai en tiiä... tän jälkeen!"
Kimmo: "Haluaisiksä vielä?"
Anu: "En mä oikein tiä. Siis toi on niinku... ihmeellinen niinku--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--outo juttu!"
Kimmo: "Niih!"

Anu: "Mut kyl mä niinku... silleen... mitä helvettiä!?"
Kimmo: "Mmh."

Anu: "Mut... halusin vaan kertoo teille et täs on--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--semmonen, niinku... yks juttu."

Anu: "Tai siis, tämmönen niinku--"
Kimmo: "Niin siis mää tiesin siitä jo... aikasemmin."
Anu: "Nii-i! Jos ei... Krisu tienny... ni..."
Kimmo: "Nih."
Anu: "Niin."

Kimmo kysyy kuinka pitkälle kalakeittohomma on ehtinyt. Anu kehottaa miettimään, kun on 10 viikkoa kulunut.

Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mutta... en mä tiä... silti ite... et mitä mä niinku..."
Kimmo: "Haluat?"
Anu: "Häh?"
Kimmo: "Haluat?"
Anu: "Niin."
Kimmo: "Mmh."

00:31

Anu: "Niin... kaikkia loukkaamatta, tai mitään, niin--"
Kimmo: "Mmh!"
Anu: "Se olis hienoo nähdä... hänet... siellä yleisössä."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mut siis niinku et... mä en halua... niinku vaan... Helmerille kerroin... täst asiasta niin... niin tota... kuitenki vähä kiusallinen tilanne!"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Voiks olla?"
Kimmo: "Mmh. No voihan se olla! Mut... eiks se näin oo, että' Helmeri on koko ajan ollu... enemmän... enemmän mukana tossa hommassa... mitä sää?"
Anu: "Joo."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mut... siis... niinku et... et... eih!"
Kimmo: "Mmh."

00:32

Anu: "Eihän täst, niinku... onks tää nyt jotenki huono asia?"
Kimmo: "Eehn mä usko!"
Anu: "Njoo. Mut... vähä niinku ihm... Tai... täs on vähä niinku iteki... niinku, et m... miten päin täs... pitäs niinku olla."
Kimmo: "Mmh."

Kimmo: "No mut sun täytyy tehä niinku sää ite... ite niinku parhaaks näet!"
Anu: "Mmh."

00:33

Anu: "Näinhän se on."

Anu toteaa, että sinkkuna taloon kuitenkin lähdettiin. Ennen taloon tuloa oli puhunut asioista. Tuli vain mieleen kaikki tämä nyt.

Anu: "No..."
Kimmo: "Nih."
Anu: "Ei... ei kai se mitään... "
Kimmo: "Mmh."

Anu: "Kyllähän ihmiset varmaan ymmärtää."
Kimmo: "Mmh."

Kimmo: "Niin, eihän sil oo mitään... mitään väliä, mitä ihmiset... ajattelee. Se on sun elämä... loppuviimein."
Anu: "Mmh."

Kristian toteaa, että on vielä mukana.

00:34

Anua hirvittää eniten se, että on lähtenyt taloon omien kokemusten kautta. Ja Helmeri on tietysti tullut tosi rakkaaksi, tai tärkeäksi. Niin miten se nyt sitten käytännössä toimii arjessa.

Anu: "No, vaikka toimis... niin... tai ei toimis..."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Niin sitte että... on se nyt kuka vaan--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Niinku et... miten se nyt oikeesti toimis, koska--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--mulla on kuitenki kaks lasta, ja... ja ne on semmosii, tosi tärkeitä, niin niin--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--et oli siin nyt kuka vaan, niin must tuntuu aina vähä siltä, että..." (ähkäiseee) "...mut sä tiedät, mitä se... mitä mä tarkotan sillä, niinku... asialla."
Kimmo: "Niin."

00:35

Kimmo: "No mut eihän sillä... loppuviimein oo mitään... merkitystä. Kyllä mää uskon, et sun lapset tulis Helmerin kans toimeen. Ja... loppuviimein kyse on vaan siitä, et mitä sää ite... haluat."
Anu: "Mmh."

00:37

Kimmo toteaa hymähtäen, ettei halua kysyä Anulta nyt. Voi kysyä kolmen päivän päästä.

Anu: "Mm. Niinpä. Tiedän."
Kimmo: "Mmh."

Anu vielä kertaa, että olivat ennen taloon tuloa sopineet, että jos pääsee finaaliin, niin se tulee.

Kimmo: "No uskoksä... et hän on vastassa?"
Anu: "En osaa sanoo ollenkaan."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mutta... niinku... tää on ihan hänen... oma... valinta."
Kimmo: "No toivoitko et hän ois...?"
Anu: "No en osaa sanoa siihen... mitään... koska... aika hyvin tääl on niinku... asiat... tai siis, niinku tää tilanne... niinku... ll... laitostunut!
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Ja tulee semmosia... mm... ajatuksia!"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Niin... en kyl pysty vastaan tohon kysymykseen!"

Anu: "Mut... mä annoin sille niinku sen niinku... vaihtoehdon."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Mmh. Ja... siis... mieti! Sä ite katot ulkomaailmasta jotain niinku tämmöstä."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Kaikkia--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--niinku--"
Kimmo: "Niin?"
Anu: "--rakkauslauluja ja kaikkii tämmösii... niin en mä ehkä niinku ite--"
Kimmo: "En määkään."
Anu: "Niih!"

00:36

Anu: "Niin... mää ymmärrän sen hirveen hyvin!"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "Et... no... ei se haittaa mua!"
Kimmo: "Niih."
Anu: "Mut... niinku... en tiiä! Ohan tää vähä... ihmeellinen juttu!"
Kimmo: "Mmh."

00:39

Kimmo kysyy, onko Anu paljon miettinyt näitä asioita.

Anu: "Siis mä oikeestaan niit... mä oon kelaillu täs."
Kimmo: "Kauanko?"
Anu: "Öö... pari päivää..."
Kimmo: "Vaan?"
Anu: "Mh."

Anu ei ollut edes muistanut tätä keskustelua. Oli unohtanut jo. Sitten oli tullut kysymys kalakeittohommasta. Tajusi PK-huoneessa, että tällaista on sovittu.

Anu: "Ja sit... niinku... mä aattelen et... parhain on vaan et niinku... mä... mä oon rehellinen niinku Helmerille--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--niinku mä kerroinki sille heti siitä... ku mä tajusin sen... ja niinku et--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--mä oon vaan ihminen... ja... yritän vaan miettiä et--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--mä riitän vaan kaikil... tai... mä riitän tämmöseen ku mä oon... et emmä... ehän mä niinku voi... vaan... mitään muuta tehä--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--niin... en mä... mitään muuta--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--mitään muuta täs nyt voi!"

00:40

Anu toteaa, että nämä ovat tavallaan hänestä pieniä asioita, vaikka ne ovat isoja.

Anu: "Et mul on kuitenki..."
Kimmo: "Mmh."
Anu: "...kaks beibee... oottaas siellä, että--"
Kimmo: "Mmh. Niin niin!"
Anu: "--nää on niinku tosi pienii... tosi pienii... et niinku et... en mä niinku tätä juttuu mieti niinku ensinnäkään.--"
Kimmo: "Niih!"
Anu: "--et kyl mä niinku mietin niit kaikkii muita--"
Kimmo: "Mmh."
Anu: "--paljo ennemmin."

Kimmo näkee Helmerin osalta enemmän funtsimista sen osalta, että miten lapset.

Kimmo: "Mut se että niinku... kuinka... niin! Kuin... kuin, niinku, todennäkösenä sää näät... sun ja Helmerin parisuhteen... tulevaisuudessa?"

00:41

Anu: "Onks toi joku kysymys?"
Kimmo: "Oli!"

Kimmo: "Eikä sun oo pakko vastata..." (naurahtaa) "...paitsi kolmen päivän päästä!"

Kimmo: "Tai et ooksä miettiny... edes sitä?"
Anu: "En mä oo kyl... si... sinne asti kerenny miettii..."
Kimmo: "Mmh."

Kimmo (hymyä äänessä): "No mut mä kysyn sulta... kolmen päivän päästä tän saman kysymyksen!"
Anu (hymyä äänessä): "Pitääks mun sitte tietää?"
Kimmo: "Ei sun tarvi sillonkaan tietää. Mutta ehkä se on reilumpi, et mää kysyn sen sitte!"
Anu: "Miten ni?"
Kimmo: "Nih. Eihän se oo... se on... yksityisasia... niin mä sen ajattelen. Se ei kuulu mulle. Ei kenellekään muulle ku sulle... ja Helmerille."
Anu: "Jooh."
Kimmo: "Mmh."

00:42

Anu vetää henkeä.
Anu: "Huh huh!"
Kimmo: "Mmh."

Kimmo: "Niih."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 04:14

Aikaisemmin:

01:06 DC1: Olohuone, retronurkka. Tunnelmavalaistus ja takkatuli. Valveilla olevat ja makuuhuoneeseen vielä komentamattomat pikkujoulujuhlijat ovat palanneet tupakalta. Kristian nojatuolissaan, Anu siinä toisessa, Kimmo PK-huoneessa tai jossain.

Tonttulakkipäinen Kristian (känniahdistuksessa): "Voi vittu mikä ikävä on himaan!"

Kristian: "Ei oo mitään hajuu, et mikä on vittu... oota..."

Kristian kokoaa ajatuksiaan.

Kristian (miettimistauon jälkeen): "Ei oo mitään hajuu... mikä on tilanne himassa! Ei oo mitään tietoo siitä, mikä tilanne on kotona! Yks, mullei oo kotia! Kaks, mullei oo himaa! Täs on kaikki se, mihin mä oon lähteny!"

Tonttulakkipäinen Anu nyökyttelee.

Anu: "Kaikki on hyvin."
Kristian: "Toivottavasti!"
Anu: "Kristian. Kato mua."

Kristian katsoo Anua.

Anu (ilkikurisesti): "Sä riität just tommosena ku sä oot!"
Kristian ähkäisee ja levittelee käsiään.
Kristian (hymähtäen): "Tell me more about it! Tai silleen, et..." (naurahtaa) "...ihan vitun Kevin-vastaus!"
Anu (hymyä äänessä): "Ei ees oo! Se on mun vastaus."

01:10

Kristian: "Siis mua hävettää!"
Anu: "Mikä... mikä sua hävettää?"
Kristian: "Mä osaan käyttäytyy monella tavalla eri tilanteissa."

Kristian: "Mä en usko, et vittu tässä on enää paljon niinku suuntaa siihen suuntaan, et vois käyttäytyy samal tavalla anopin kans. Anoppi on kattonu kaikki pillupaskajutut. Mutsi tietää ne jo ennestään. Kaikki tää, mitä on täällä tapahtunu, on ollu nähtävillä!"

Kristian: "Mua hävettää!"

Kristian toteaa, että vaikka ei ole tehnyt mitään brutaalin pahaa, tai yhtään kenellekään mitään, niin kuitenkin tässä on tullut puhuttua sellaisia asioita, joita harva ymmärtää.

Kristian: "Siis ainoo asia, mikä toi mut tänne, oli sattuma!"
Kimmo: "Mmh."
Kristian: "Ja ainoo asia, mikä mut kantaa pois täält, on sattuma!"
Kimmo: "Mmh."

Kimmo: "Eiks se oo kaikki vähä samassa veneessä?"
Kristian: "No jos se on teil sama, niin hyvä! Sit ollaan jossakin määrin ees yhteisymmärrykses."

01:20

Kristian: "Jos täst hommast on mitään hyvää saanu, niin sen, että... jos ikinä on elämässään tätä ennen kyseenalaistanu sen, että kuinka paljo, vittu, rakastaa, niin... nyt sen tietää."

Kristian vertaa tätä kaikkiin muihin 13 ihmiseen, jotka ovat olleet alusta alkaen aivan eri mieltä.

Kristian: "Mä oon aina luullu, et mä oon todella eri mieltä mun tyttöystävän kanssa... kaikista asioista. En mä ole!" (Kimmoa naurattaa) "En mä ole! Hän on todella samaa mieltä monista vitun asioista!"

Kimmo (huvittuneena naureskellen): "Väitäksä et me ollaan eri mieltä kaikista asioista?"
Kristian: "No en mä sano sitä, mut niinku silleen että... täs on nähny sitä kontrastia!" "
Kimmo: "Mmh. "
Kristian: "On ollut niin vitun erikoisen... ihan vitun erikoisen ihme meininkiä! Mitä vaan sanoo tai tekee, niin aina on joku eri mieltä!"

Anu toteaa, että hänellä on ollut ihan samanlaisia ajatuksia kuin Kristianilla, mutta haluaa jutella niistä sitten saunassa.
Kimmo: "Niih!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 05:06

Aikaisemmin:

01:28 DC1: Kimmo, Anu ja Kristian tupakkapaikalla. Naureskelivat äsken sisällä Helmerille, joka huuteli makuuhuoneesta uhaten kusta sänkyynsä, jos ei BB päästä vessaan.

Kristian: "Anu."
Anu: "Täällä!"
Kristian: "Tämä on Big Brother."
Kimmo: "Mene nukkumaan."

Naureskelevat.

Kristian: "Eiku ihan oikeesti. Mikä toi teiän juttu on?"
Anu: "Öö, no ei... en osaa sanoa. Hyvä kysymys!"

Anui: "Mä oon Helmerilleki sanonu, että... en pysty sanoon. Me ollaan BB-talossa. Ei tässä nyt kukaan, eikä olla mitään, ja--"
Kimmo: "Tajuaaks Helmeri sen?"
Kristian: "Ei varmaan."
Kimmo: "Tajuaaks Helmeri--"
Kristian: "Mä luulen, että ei tajuu."
Kimmo: "Ootte jutellu, mut tajuaaks se?
Anu: "Siis mitä... tajuu?"
Kimmo: "Tajuaaks se?"
Anu: "Siis mitä tajuu?"
Kristian: "Kyllä mä luulen, että Helmerillä on tässä enemmän pelissä. Tai enemmän syttyny suhun, ku sä oot syttyny Helmeriin."
Anu: "No em--"
Kristian: "Ku tälleen rumasti sanoo."

Anu: "Joo. Just."

Kimmo: "No niin."
Anu: "Asia kunnossa."
Kimmo (naurahtaen): "Asia kunnossa!"
Kristian (Anulle): "Ei ku sano ny."
Anu: "En mä sano."
Kimmo (hymähtäen): "Ei sun tartte sanoo mitään."

Alkavat tehdä lähtöä. Anu sanoo vielä tupakkapaikalta taloa kohti kävellessään "Yks asia", mutta arvoitukseksi jää, mikä asia se on, koska kello viiden ajansiirtopuskurinollaus iskee juuri silloin.

Avatar
joecolborne
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 05 Loka 2012 00:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja joecolborne » 09 Marras 2019 12:49

BrutalGentleman kirjoitti:
09 Marras 2019 05:06
Alkavat tehdä lähtöä. Anu sanoo vielä tupakkapaikalta taloa kohti kävellessään "Yks asia", mutta arvoitukseksi jää, mikä asia se on, koska kello viiden ajansiirtopuskurinollaus iskee juuri silloin.
Pysähtyivät porealtaan viereen,

A: "Meillä on huikee juttu Helmerin kanssa"

Jatkoivat hiljaa kohti ovea, ennen sisälle astumista Anu jatkoi: "En mä ehkä sanonut sitä mitä mun piti, mutta..". Juttua ei käsitelty enää heidän saavuttua sisätiloihin.

(Tilannetta sivuttu toisessa liveketjussa)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 09 Marras 2019 14:12

DC2:
Krisu pyörii voivotellen (huonoa oloaan?) ympäri taloa ja kysyy mitä hän voi tehdä muiden siivotessa. Kimmo kysyy imuroisiko Krisu makkarin seuraavaksi. Se sopii ja Krisu pyytää Kimmoa heittämään imurin hänelle sitten kun Kimmo on valmis. Krisu menee sängylle makaamaan. "Aih"

DC1: Kimmo imuroi käytävää. Helmeri kanniskelee jotain koria keittiöön. Kevin seisoo katsomassa puuhia ja ohjeistaa Hemmiä. Anusta ei näköhavaintoja.

Edit klo 14.19
Anu ja Kimmo istuvat sohvalla. Anu kyynelehtii (koti-ikävää?) ja Kimmo lohduttaa, että huomenna koko juttu on ohi.

Edit klo 14.56
Asukkaat retronurkkauksessa. Ihan hyvillä fiiliksillä kaikki. Miettivät ulkomaailmaa ja muistelevat mm. minkälainen viestiääni WhatsApissa on.
Krisu:"Kuinkahan monta mun kännikuvaa kaverit on myyny Seiskalle tai jotain".
Anu kysyy Krisulta muistaako kuinka söi illalla savupiipun piparitalosta koskematta siihen käsin. Krisu ei muista.
Kevin kysyy leikitäänkö kassipalloa.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 09 Marras 2019 15:37

DC2: Kevin ja Krisu makaavat sängyillä ja ovat jo tovin pelanneet "oisitsä mieluummin nimi1 vai nimi2" -peliä.

DC1: Anu ja Helmeri retronurkkauksessa jutustelmassa.
Hemmi on tyytyväinen siitä että pääsi illalla purkamaan paineita. Isoveljelle on hyvä purkaa niitä, koska on sellainen kasvoton taho.

DC2 klo 15.41
Krisu näyttää olevan silmät kiinni. Kimmo kysyy Keviniltä "olisitko mieluummin 95-vuotias vai 115-vuotias"

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 09 Marras 2019 16:51

Aamun tapahtumia:

9:31 DC2: joku liikku makkarissa, kuvaan tulee Anun ja Helmerin parisänky, josta Helmeri on poistunut.
Anu nostaa lattialta katuharjan ja laittaa sen keskelle Hemmin sänkyä, harja-osa tyynyn päälle.
9:34 Helmeri palaa, laittaa mikrofoninsa seinälle ja siirtää harjan hiljaa oviaukon viereen. Sitten H seisoo hetken Anua katsellen ja Anun nostaessa päätään, kysyy oliko Anu laittanut sen sänkyyn.

A:"Joo, Se oli mun sängyssä eilen kun mä tulin nukkumaan."

Anu kysyi Helmeriltä juotavaa ja kun ei löytynyt päätti lähteä hakemaan keittiöstä.

9:37 Anu keittiössä, näkee pöydällä kylmään kuuluvia ruokia kuten sillit ja sienisalaatit sekä apupöydällä korissa 5-6 avaamatonta tölkkiä. Kurkkaa jääkaappiin ja saattoi siirtää yhden tölkin kylmään mutta jätti kaiken muun paikoilleen. Hakee sitten vettä juotavaksi. Sitten vessakäynti ja vielä hämärästi valaistussa kylppärissä hampaiden pesu. Anu jatkaa tällaisia aamutoimiaan kun BB keskeyttää:

9:42 BB:"Tämä on BB. Anu, sulkekaa makuuhuoneen ovi."

Anu käy sulkemassa makkarin oven ja suuntaa takaisin kohti kylppäriä. Pysähtyy kylppärin ovella epäröimään mutta siirtyy sitten kasvopesulle.
Taas BB kuuluttaa, mutta alku kuuluu vain käytävältä ja Anu jähmettyy kuullakseen tarkemmin.

BB: (todella hiljaa ja epäselvästi käytävältä)"Tämä on BB, Anu, makuuhuoneesta poistuminen..."
(kylppärissä ja kovaa) "...ON KIELLETTY."

Anu: "Aha". Anun liikkeet muuttuvat välittömästi paljon nopeammiksi ja suuntaa kohti makkaria. Kaikki (n)asukkaat vaikuttavat jatkavan uniaan.
Jossain vaiheessa Krisu huudahteli vaimeasti jtn epäselvää.

10:00 Anu nousee istumaan, niistää ja taitaa juoda lisää vettä.
BB:n herätys ja ilmoitus kuumasta vedestä kuuluu vai käytävältä, makkarin ulkopuolelta ja ovi on kiinni. Sitten makkarissa kuuluu hirveä ääni kuin ääni kiertäisi kajareissa.
Helmeri:"Kiitos"
Krisu(?): "Kiva herätys"

Helmeri: "Miks mun sängys oli toi harja?"
Anu vastasi ettei tiedä ja luuli Hemmin tuoneen sen. Saivat kai jotenkin selville että sen oli tuonut Krisu.

Hetken kuluttua Anu epäröiden ovella, ei saa sitä auki tai ei yritä oikein kunnolla ja kysyy: "Saadaankohan me poistua täältä?"
Samalla kuuluu makkarissakin BB:"Hyvää huomenta! Kylpyhuoneessa on nyt kuumaa vettä."
Kevin oli jo kulkemassa Anun ohi ja avaakin samantein oven ja painelee sanaakaan sanomatta Anun ohi ja kylppäriin.

Anu siirtyy keittiöön josta on tölkkejä sisältänyt kori viety pois.
Hetken Anu piti kylmään kuuluvaa lasipurkkia käsissään, jätti sen pöydälle, kurkkasi jääkaappin ja juoksi sitten makkariin kertomaan että: "Meidän viinat on varastettu"
Krisu: "Yllätys"

Anu kertoo käyneensä aikaisemmin juomassa ja ihmetelleensä esillä olleita ruokia ja tölkkejä, ja miten he eivät ole saaneet yöllä ruokia jääkaappin.
Anu sanoi kokeillensa [nyt] ovatko ruoat kylmiä.
Krisu ja Helmeri ovat sitä mieltä etteivät ne mene huonoksi yhdessä yössä. Anu kuitenkin sanoo ettei enää syö niitä.

Helmerin yölliset huutelut tulivat puheeksi ja Helmeri kertoi pyytäneensä Keviniltä anteeksi ja halanneen tätä sekä tehneensä BBn kansa rauhansopimuksen. Oli suuttunut kun ei saanut olla kaveriden kanssa.

Krisu kysyi yrittikö neuvotella, johon Helmeri vastasi yrittäneensä.
Krisu: "Jos ei neuvottelut tuota tulosta, ni onneks olkoon."

Krisu kertoi päänsä olevan "Infernaalisen kipeä"

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 09 Marras 2019 17:49

Keskipäivältä:
11:32 Tupakkapaikalla Krisu, Kimmo ja Anu. Krisu kertoo että pää on kipeä ja nyt on alkanut oksettamaan. Kertoo että on pahin krapula täällä ollessa ja arvelee syyksi eri viinaksien juomista sekaisin.
11:36 Krisu menee suoraan tupakkapaikalta vessaan ja oksentaa oikein kunnolla. Melko pian kuitenkin keittiössä hakemassa vettä.
11:50 Krisu yksin makkarissa ja sängyssä peiton alla lepäilemässä. Silmät eivät tahdo pysyä kiinni.
11:56 Ohjaaja zoomaa lähelle kasvoja ja BB kuuluttaa:
"Tämä on BB, Kristian, päiväunikielto on voimassa" niin että Krisu säpsähtää kunnolla. Krisu lähtee makkarista todeten itsekseen: "On, on".

Matkalla Retronurkkaan jossa kaikki muut jo ovatkin Krisu toteaa koko talon (siivouksen) olevan valmis. Krisulla edelleen huono olo ja muistuttaa muita siitä että PKH:ssa pitää kaikkien pyytää päiväunikiellon poistamista. Ei vaan voi pysyä hereillä.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 09 Marras 2019 18:35

Anu makasi keittiön pöydällä ja Helmeri siinä päällä.
BB: Helmeri, menkää sisään.
Kaksikko ja tilannetta myös todistanut Kevin repesi huutonauruun. :lol:

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 09 Marras 2019 18:49

Ulkomuistista vähän lisäyksiä viime yön tapahtumista:
zilipippuri kirjoitti:
09 Marras 2019 00:50
Krisu tuntee itsensä yksinäiseksi retronurkkauksessa Kimmon ja Anun istuessa ruokapöydän ääressä. Krisu: "Hei mäki oon vielä täällä, uskokaa tai älkää!" Halusi röökille, mutta Anu ja Kimmo päättivät siivota ensin ruoat jääkaappiin. Anu patistelee haluttoman Krisun siivoamaan myös.
Tässä Krisu havahtui siihen kun kahdestaan pitkään ruokapöydän äärellä aterioineista Kimmo totesi johonkin väliin Anulle jotenkin että:
"Ja, tässä me nyt ollaan, kahdestaan."
Oli ihan asiallinen mutta huvittava reaktio Krisulta ja aiheutti repeilyä ruokapöydässä (sekä katsomossa).
Kuklin BBarot kirjoitti:
09 Marras 2019 01:14
1:24 BB: Helmeri mene nukkumaan.
Krisua naurattaa. Anu käskee olla nauramatta. Se vaan provosoi.
BB: Helmeri pitäkää kiirettä.
Nyt Anua ja Kimmoakin naurattaa. Kolmikko lähtee röökille.
Helmeri seisoi siis makkarin ulkopuolella ja oli menossa vessaan. Kysyi vielä että kuseeko sitten sänkyyn vai voiko mennä? Kylppäriin suunnatessaan kirosi vielä BB:n "Vittu mikä homo." Tämä kuului retronurkkaan ja aiheutti (epäuskoista) repeilyä.

Vessakäynnin jälkeen DC2: näkyy vain Kevin, mutta kuuluu kun Helmeri menee PKH ovelle ja puhuu taas jotain BB:lle. BB kuuluttaa taas nukkumaan mutta helmeri jatkaa tyyliin: "Tehdään sovinto, Isoveli." x2 +"Kamoon."
Sitten summeri soi ja ovi käy.
Kuvassa näkyy kun Kevin ilmeisen turhautuneena vaihtaa asentoa heilauttaen jalkaansa korkeassa kaaressa.
Joitain minuutteja myöhemmin Helmeri on makkarissa muttei näy kuvassa.
Jos H tässä vaiheessa pyysi Keviniltä anteeksi ja halasi kuten tänä aamuna kertoi tehneensä, niin jäi näkemättä koska seurasin iltaa puskureissa loikkimalla ja monta tuntia jälkijunassa.
knocker kirjoitti:
09 Marras 2019 01:38
01:37 DC1 Asukkaille soitetaan "silent night" ja kolmikko Anu, Kimmo ja Krisu alkaa hoilaamaan sitä suomeksi. :) Sanatkin vähän matkalla muuttuu.

Tämä on Big Brother: Hyvää yötä. Kolmikko meinaa, ettei ihan vielä.
Tässä kävi niin että Kimmolta, jonka tonttuhousut olivat aiemmin juomia pihalta minuutissa kerätessä revenneet, oli revennyt nyt uudetkin BB:ltä saadut toiset housut. Sitä kun Kimmo ihmetteli ääneen että miten on toisetkin huosut revenneet, niin Krisu nousi tuoliltaan ja mitään sanomatta tuli siihen Kimmon eteen ja kaksin käsin repi Kimmon tonttuhousut niin perusteellisesti kun vain pystyi. Anu ja Kimmo eivät voineet estely yrityksistä huolimatta kuin nauraa. Nähdäkseni Kimmolta oli ainakin yksi lahje huosun yläosasta kokonaan irti ja vain nilkan ympärillä. Kalsarit ainakin täysin esillä.

Siitä Krisu edelleen mitään sanomatta siirtyi takaisin tuoliinsa ja välittömästi alkoi musiikki soimaan.
Krisu nojasi eteenpäin ja näytti melkein siltä kuin olisi itku tulossa, mutta saattoikin vain keskittyä kappaleen tunnistamiseen.
Kimmo oli kietaissut viltin ympärillensä ja siirtyi lattialle Anun eteen hierottavaksi. Meni minuutti ja ensimmäisenä Krisu alkoi laulamaan laulua suomeksi (musiikki taisi olla englanniksi)

Musiikin loputtua Krisu jälleen sanaakaan sanomatta lähtee pois, käytävältä kuuluu ovisummeri ja Kimmo toteaa jotenkin tyyliin "Hän halusi (lähteä?) puhumaan". Eli Krisu oli marssinut suoraan PKH:seen. Anun jatkaessa hieromista Anu kysyy illan videotervehdyksistä että mitäköhän Eevis oli tarkoittanut tai sanoi suoraan että Eeviksen terveiset jäi vaivaamaan.
Kimmo sanoi ettei niille pidä uhrata ajatuksiaan ja oli itsekin syyllistänyt itseään "ihan kympillä" siitä mitä Mira oli sanonut, ja että tämä on pelin henki.

Kimmon ja Anun siirryttyä kylppäriin oli Krisu mennyt suoraan PKH:sta Retrosohvalle pötkölleen vilttiin kääriytyneenä. Tästä Kimmo, nyt kylpytakkiin verhoutuneena, koska jaloista revityt housut :D , haki Krisun vielä yön viimeiselle tupakalle. Palatessa Krisu halusi viedä Hemmille ja Anulle lahjaksi katuharjan jonka asetti nukkumapaikkojen väliin niin, että Anu ehti sänkyyn pitkäkseen ennen kuin huomasi harjan.

E: pari täydentävää sanaa lisätty ja joku typo korjattu

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 22:29

21:48 DC2: Helmeri toteaa tiskikoneen (Miele) käyttäytyvän oudosti. Tyhjennyspumppu mörisee koko ajan omia aikojaan. Näytöllä näkyy jokin F-alkuinen vikakoodi, laite ei reagoi kontrollipaneelin painikkeisiin. Helmeri yrittää putsata sihtejä, mutta vika ei ole nyt siinä.

Helmeri kaivaa esiin kaappien syövereistä nipun kodinkoneiden käyttöohjeita. Sopivaa ohjekirjaa ei löydy.

21:57

Tutkivat tilannetta yhdessä Anun kanssa. Muut asukkaat ovat makuuhuoneessa. Helmeri ja Anu menevät kaksistaan PK-huoneeseen... ja palaavat sieltä minuutin pikakäynnin jälkeen.

22:08

Helmeri pyörähtää keittiössä vielä katsomassa konetta, palaa sitten makuuhuoneeseen todeten, ettei sitä voi korjata.

Helmeri: "Siis se... siis se hurisee ilman sähköä... se laite."
Kimmo: "Onko töpseli irti?"
Helmeri: "Häh?"
Kimmo (naurahtaen): "Onks töpseli irti? Koska... jos töpseli on irti, sitte... me ollaan kusessa!"
Repeilevät.

Helmeri toteaa, että töpseli saattaa olla vielä kiinni. Pitää alkaa purkuhommiin.

Kimmo (hymyillen): "Eihän me mitään sähköasentajia olla. Me ollaan BB-asukkaita." (naurahtaa)

Kristian muistuttaa olevansa sähköasentaja. Jopa automaatioasentaja, eikä mikään tavallinen sähköjohtomies. On itse asiassa korjannut tiskikoneita joskus.

22:03

Helmeri haastaa Kimmon katsomaan. Kimmo ehdottaa kokeilemaan, onko tiskikoneen vesiliitännän hana auki. Helmeri kokeilee asentoja, mutta tällä ei ole koneen toimintaan mitään vaikutusta. Kimmo ei tiedä kuin todeta, että vielä kun saavat jääkaapin hajotettua, niin sitten on kaikki rikki. Palaavat makuuhuoneeseen.

Sängyllä makaava Kristian alkaa kysellä paljonko se nyt hurisee ja millä lailla. Ei jaksaisi lähteä katsomaan, mutta lähtee sitten lopulta kuitenkin.

22:05

Keittiöön päästyään Helmeri väittää, ettei koneessa ole "sähköä päällä", ja silti murisee. Kristian toteaa, että tyhjennyspumppu on koko ajan päällä. Aina kun luukun avaa, laite piipittelee ja näyttää vikakoodia "F70". Kristian avaa tiskialtaan kaapin ja aavistelee, että laitteen pistorasia löytyy sieltä, kuten löytyykin. Irrottaa pistokkeen pistorasiasta ja möyrinä lakkaa.

Helmeri kokeilee vielä kytkeä uudestaan siltä varalta että virrattomaksi saattaminen olisi jotenkin nollannut vikatilanteen. Pumppu alkaa kuitenkin käydä jälleen. Laite otetaan pysyvästi irti sähköistä. Toteavat, että se kesti sen aikaa kuin pitikin; 10 viikkoa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 22:45

Kuklin BBarot kirjoitti:
09 Marras 2019 18:35
Anu makasi keittiön pöydällä ja Helmeri siinä päällä.
BB: Helmeri, menkää sisään.
Kaksikko ja tilannetta myös todistanut Kevin repesi huutonauruun. :lol:
18:10 DC2, jos joku tätä etsi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 22:58

22:54 DC1/DC2: Postia, Kevin lukee. Katsojat ovat äänestäneet, että Kristian saa päättää, minkälainen finalistien viimeinen ateria Big Brother -talossa on.

Kristian miettii, että surströmmingiä ei ole ennen tullut maistettua...

Kevin: "Taas kerran... katsojat ovat äänestäneet--"
Helmeri (hymyillen): "Katsojat ovat aina äänestäneet..."
Kevin: "--Kristiania."
Kristian: "Ehkä katsojat haluu panna mua."
Kevin (hymyillen): "That's how it's been. Erityisest ku sulla on niin..." (naurahtaa) "...toimiva suoli."

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2019 23:25

23:06 DC1/DC2: Makuuhuone. Läsnä Kimmo, Kristian, Anu ja Helmeri, kaikki omissa sängyissään. Kevin on vielä jossain, jonne feediohjaajien valvova silmä ei yllä.

BB: "Tämä on Big Brother. Hyvää yötä!"
Anu (käsiään yhteen läiskäyttäen): "Kiitos!"
Muut finalistit huutelevat Big Brotherille hyvänyöntoivotukset.

Helmeri: "Se oli viimenen 'Hyvää yötä'!"
Kimmo: "Niin oli."
Kristian: "Niin oli. Eikä tullu henkilökohtasena."

23:09

Kevin on palannut muiden seuraan. Kristian on PK-huoneessa. Valot sammuvat makuuhuoneesta.

Kimmo: "Aamulla ku herätään, niin se on viimenen."
Kevin: "Jep! Se oli sit siinä."
Kimmo: "Niih."
Kevin: "Se oli sit siinä!"

Jutustelu jatkuu pimeässä makuuhuoneessa. Kristian palaa PK-huoneesta, jossa oli ilmeisesti kertomassa viimeisen aterian suunnitelmansa. Kevin toteaa, että huomenna sitten nähdään, minkä kämmin Kristian on tehnyt.

Kristian: "Joo!"
Kristian (sänkyynsä kalsareillaan istahtaen): "Oi joi!"
Kristian (ruokatoiveisiin viitaten): "Vittu ku ei niinku tiedä et mistä tykkää enää!"
Kevin: "No jep! Oikeesti silleen niinku... Knorri!"

23:20

Finalistit toivottavat toisilleen oikeasti hyvää yötä. Makuuhuone hiljenee.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 09 Marras 2019 23:51

DC1 kuvaa nukkuvaa Anua
DC2:ssa lähikuvaa kahdesta olkkarissa olevasta päälle jääneestä led-kynttilästä

Shaun
Päivystävä meribiologi
Viestit: 631
Liittynyt: 27 Elo 2007 12:54

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Shaun » 10 Marras 2019 02:11

Aiemmin illalla:

21:28 Anu ja Kimmo ovat siivonneet kahdestaan keittiötä jonkin aikaan kun lopettavat siivoamisen ja näiden huomio kiinnittyy esille jääneesen ruokaan jonka itse uskon voivan olla vain Vöner kinkkua lautasella.
(ei mitään hajua söikö Kevin tätä missään vaiheessa)
Anu maistelee ko. ruokaa ja Kimmo kommentoi:
"ei kyllä uskois et se on kasvisruokaa jos niinku maistais sillain, et tietämättä. Hyväähän se ei oo, mut..."
A: "No ei"
K: "Tai mitään herkullista mut kyllähän se syötävää on"
A: (hyvin kuuluvasti maiskutellen)"okei"
K: "sit käytäskö..."
A: "oioi, aika hyvä boogie"
K: "Tänne vaan sattuu" ja näyttää vasenta hartiaansa,samaa kohtaa jota halusi viime yönä Anun hierovan.
Anu meinasi että huomenna aamulla vielä oikeen hyvä hieronta siihen ja lisäksi ehdotti jotain roikkumista tai venyttämistä.
Kimmo kysyi "niinku missä"
A: "niinpä, ei täällä voi oikeen roikkua missään."

Kysyvät Retronurkassa olevaa Krisua ulos tupakalle, mutta Krisu ei viitsi vaan aikoo ydhelle myöhemmin illalla.

A ja K siirtyvät ulos makkarin ovesta.
A: "Tieksä mitä sikolättei me ollaan"
K: "Niinpä"
A: "Ei jaksa niinku siivoo tota vähääkään mitä on"
K: "no mut huomenna ehtii, huomenna on tekemisen puuteta sitten"
A: "Niin, näinhän se on"

Hetken kuluttua Kimmo näyttää Anulle miten pään kääntäminen yhteen suuntan sattuu mutta toiseen suuntan ei.
Anu kyselee onko Kimmo saanut siihen lääkettä tai jotain, ja ei ole.

21:33 K: "miepä käväsen"
A: "Käy"

Kimmo lähti tästä ilmeisesti suoraan päikkäriin.

21:35 Anu pyysi Retronurkalta muita sänkyyn juttelemaan mutta nämä pyytävätkin Anua jäämään ja jatkavat keskusteluaan ja Anu poistuu jonnekkin.
21:36 Käytävältä kuuluu ovisummerin ääni kahteen otteeseen.
Retronurkassa Kevin Krisu ja Helmeri jatkavat keskusteluaan bisneksestä, lähinnä kai PK-yrittäjistä.
Yksi Helmerin kommentti oli Kevinin esittämien ajatusten myötäinen siten että hänestä on vaikea nähdä miten joku ryhtyisi yrittäjäksi vain rahaa ansaitakseen ja ilman paloa tai halua tehdä sitä.

21:38 Käytäviltä kuuluu oven kolahdus ja aika pian...
21:39 Kimmo ilmestyy olohuoneen oviaukolle raahaten perässään samanlaista jätesäilötä kuin pihalla olevat, paitsi tämä on ilman kantta ja sen päällä on käsittääkseni muovinen, tumma tynnyrin jäljitelmä, jonka päällä taas yksi valkoinen ämpäri.
Krisu: "Kimmoo, saatiin ämpärit!"
Helmeri: "Saatiinks me ämpärit?`"
Kimmo: "Joo, me saatiin korkojen kera, nää ämpärit."
Naurattaa lähes kaikkia, ja Kimmo jatkaa:
"Siel on meidän puhtaat vaatteet."
Kimmo jatkaa matkaansa pelkän ämpärin kanssa kohti olohuoneen uko-ovea.

Kevin nostaa Retronurkan viereiselle käytävälle, jätesäiliön päälle jääneen "tynnyrin" ylös Retronurkan tasanteelle: "Tää onkin painava kaveri"

Krisu: "Siel on meidän puhtaat vaatteet ja vedet viel Nuupajärvelt"

Kevin: "Hauska"
Kimmo palaa jätesäiliön luokse ja lyö ylävitoset Helmerin kanssa: "Helmeri, hyvä reklamaatio."
Helmeri: "Kyllä, saatiin"
Krisu: "Kerranki onnistu". "No kai me otetaan ämpärit mukaan kun täältä lähetään
mä otan roskiksen."
Helmeri: "Nappaatsä sen vaikka ni mä otan tynnyrin"

Olohuoneen ulko-oven nurkilla Kimmo nojaten sinne siirtämäänsä jätesäiliöön huikkaa Krisulle:
"Krisuu, täs on sun matkalaukku"
Samanaikaisesti Kevin: "Bileisiin toi täyteen boolia" (Viittaa tynnyriin)
Krisu: "Ehkä toi ois hyvä matkalaukku"
Helmeri: "Siin ois hyvä"
Krisu: "Tohon vaan v* laittais remmit kiini tietsä kansi ku ois ni lukko vielä siihen"

(Tynnyristä, jossa ilmeisesti pestyä pyykkiä sisällä:)
Kevin: "Hemmi sä niin otat ton saunabileisiin"
Hemmi: "Saunabileisiin boolimaljaks"
Krisu: "Otat sen"

Nämä säiliöt siis olivat BB:n palauttamat asukkailta viedyt ämpärit "korkoineen".
Viime yönähän Kimmo ja Helmeri valittivat PKH:ssa pihalta minuutissa haettujen juomien jälkeen että heiltä on BB vienyt ämpäreitä. Vastaus oli että BB korjaa asian huomenna, eli tänään, eli näin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”