![a_cool [smilie=a_cool.gif]](./images/smilies/a_cool.gif)
![Kuva](https://www.nelonen.fi/sites/default/files/styles/teaser_giant/public/3f4735f9d0f3be7aa305de07cc2cbb6802c8596e-w_big_brother_suomi_2560x1440_0.jpg)
Kyllä voi olla, että tuotanto laittaa jonkun kohu-uutisen maailmalle muutamaa päivää ennen kauden alkua. Voittaisi helposti muut markkinointikeinot.plop kirjoitti: ↑14 Elo 2019 16:13Yllättävän vähän BB-mainontaa näkynyt ja kauden alkuun on muutama viikko. Kun vertaa vaikkapa Love Islandiin. Mahtaako kukaan edes muistaa, että BB on alkamassa. Koko ohjelma on monella jo jäänyt unholaan vuosien mittaan, kun taas Love Islandilla ja TIS:lla on jo katsojat valmiina.
Kontrasti Kimmon ja naisten ulkoasun välillä on melkoinen.
On kyl vähän kämäsen oloiset sivut, mutta enpä mä noita BB:n virallisia sivuja oo koskaan käyttänyt sen enempää. Tuskin nytkään on tarvetta.sinkko kirjoitti: ↑16 Elo 2019 15:54BB:lle tehty uudet nettisivut: https://www.bigbrother.fi/
aiemmin oli pelkkä ohjaus nelonen.fi:n big brother -sivuun.
omiin silmiin tää uus nettisivu on melko keskeneräisen näkönen.
Ruutu plussalla on 14 päivän maksuton kokeilujakso uusille asiakkaille. Voi lopettaa kokeilun aikana jolloin ei maksa mitään.Evalds kirjoitti: ↑15 Elo 2019 08:26On toisaalta hyvä jos perinteisiä white trash-nuoria olisi vähän, ne känniääliöt on jo nähty. Olen sitä mieltä että 2019 BB ei voi jatkaa täysin samalla kaavalla mitä se oli kun sitä veti Mätä Näätä.
Varoivaisen odottava oli, pitää ensin katsoa muutama alkujakso ja sitten päättää ostanko Ruutu-palvelun.
Ekstraa en kaippa, se oli turha.
Ei kai Suvi nyt mikään mummeli sentään ollutRealcowboy kirjoitti: ↑12 Elo 2019 12:48Voisihan sellainen mummeli, jolla olisi BB5-Tertun, BB7-Suvin ja BB9-Tuulikin "parhaat" puolet koottuna olla ainakin muiden asukkaiden hermoja koetteleva vaikutus. Pari viikkoa asukkaana riittäisi.sinkko kirjoitti:en haluu olla ikärasisti, mutta BB:n toimivuuden kannalta toivoisin ettei ikäihmisiä otettaisi taloon. ei oo kovin kiinnostavaa, kun se pakollinen kiintiöeläkeläinen menee joka ilta nukkumaan aikaisin, ja muutenkin on ihan ulkopuolinen koko porukassa.
Ajattelin enemmän siitä vinkkelistä, että kun mainosten runkosisällöt ovat olleet lähinnä lyhyesti "silmä + päivämäärä + voiceover" ja pidemmin "juontajat selittävät ja esittelevät", niin mitään varsinaista teemaa tai mielikuvallista kiteytystä kaudesta ei ole vielä mainonnassa esitelty.Realcowboy kirjoitti: ↑12 Elo 2019 10:55Onkohan nykytuotannolle selvinnyt jostain, että aiemman tuotannon reippaat mainostukset tulevan kauden monenmoisista uutuuksista ovat ärsyttäneet ihmisiä, kun todellisuus on ollut aivan toista?BrutalGentleman kirjoitti:
Varsinaisia "oikeita" mainoksia ei ole tainnut vielä olla hakuvideota lukuunottamatta, paitsi lyhyenä välähdyksenä oranssisilmää aloituspäivämäärineen. Toistaiseksi on menty dokumentaaris-juonnetuilla "juontajakolmikko esittelee ja selittää kameran edessä" -tyylisillä.
Itse assosioin "kyttäyksen" mielenterveyden ongelmiin (onko esim. klassinen kerrostalokyttääjä yleensä ihan täysissä sielunvoimissaan oleva ihminen, jolla on kuupassa kaikki hyvin?) ja pahansuopaiseen tai pakkomielteiseen ajatusmaailmaan, enkä ainakaan minkäänlaiseen tervehenkisyyteen. Liekö sitten se assosiaatio mitä tässä haetaan?Virtanen kirjoitti: ↑19 Elo 2019 10:34Jep, kyllä ennakkomainonnassa on mielestäni ollut selvä teema: kyttäys. Big Brother Suomen Instragram-tili on täynnä sitä sanaa.
Mielestäni se on ihan hyvä valinta. Meissä kaikissa piilee halu kytätä toisia. Big Brother -ohjelmaa katsomalla saamme kytätä luvan kanssa.
#aikakytätä
Kyttäyksellä on negatiivinen "kaiku", mutta ehkä tässä haetaan oikeutusta (legimiteettiä) "tervehenkiselle" kyttäykselle.BrutalGentleman kirjoitti: ↑19 Elo 2019 21:49Itse assosioin "kyttäyksen" mielenterveyden ongelmiin (onko esim. klassinen kerrostalokyttääjä yleensä ihan täysissä sielunvoimissaan oleva ihminen, jolla on kuupassa kaikki hyvin?) ja pahansuopaiseen tai pakkomielteiseen ajatusmaailmaan, enkä ainakaan minkäänlaiseen tervehenkisyyteen. Liekö sitten se assosiaatio mitä tässä haetaan?Virtanen kirjoitti: ↑19 Elo 2019 10:34Jep, kyllä ennakkomainonnassa on mielestäni ollut selvä teema: kyttäys. Big Brother Suomen Instragram-tili on täynnä sitä sanaa.
Mielestäni se on ihan hyvä valinta. Meissä kaikissa piilee halu kytätä toisia. Big Brother -ohjelmaa katsomalla saamme kytätä luvan kanssa.
#aikakytätä
Voi olla, että tällaista on haettu. Tai jotain hah-hah-haa-vitsikkyys-nokkeluutta sanankäänteissä ja munansaanteissa.
Suvin taipumus kertoa vaivoistaan yksityiskohtaisesti on hyvin mummomaista, eivat Suvin muut tavat.